IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1312 Oldal V  « < 262 263 264 265 266 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Érdekes, Problémás Felhasználók
sen919
hozzászólás 2011-12-16 11:51
Létrehozva: #5261


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 12
Regisztrált: 2010-06-21 10:58
Azonosító: 1 222 266



Üdv!

Volt egy vásárlóm aki megkért hogy fix áron adjam oda neki az 1 Ft-os aukciót amire még senki sem licitált. Át is állítottam neki fixre, ő meg lecsapta mint majom a zsebórát. Pár nap fizetési haladékot kért.
Mikor lejárt és nem jött meg a pénz, írtam neki egy levelet. Arra nem reagált, de láttam hogy közben belépett a vaterára, tehát látnia kellet mivel a belső rendszeren üzentem neki. Írtam még egyet hogy ha ezt csinálja akkor kap egy negát és mivel 0-ás felhasználó így átcsúszik mínuszba, így nem adhatja el a hirdetett cuccait.
Jött a mentegetőzés. További haladékot kért. Megkapta. Végül 3 hét után jött egy olyan mesével hogy közben kapott ugyanolyan terméket a barátjától ajándékba. Gondolom mások is találkoztak már ezzel.
Sajnos nehezemre esett elhinni ezért inkább adtam neki egy negatívot. Át is csúszott mínuszba.
Erre ma látom hogy megint 0-ás. A pozitív értékelést egy vadiúj felhasználó adta akinek még nincs mástól értékelése, ezért felmerül bennem a gyanú hogy talán valami önsegélyező programot indított a hölgy. Minden esetre megosztom a 2 felhasználó nevét. Az erre hivatott moderátor majd leellenőrzi hogy van-e létjogosultságuk a portálon.

A vásárlóm

http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=2324068

És megmentője

http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=2437818
Go to the top of the page
 
+Quote Post
88marcsi
hozzászólás 2011-12-16 10:22
Létrehozva: #5262


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2011-04-05 15:18
Azonosító: 1 441 569



Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni, hogy mit tegyek ebben az esetben:
http://www.vatera.hu/nagyon_meleg_hofeher_...1509622460.html Ezt a terméket vásároltam 1700Ft-ért ingyenes szállítással. Rögtön küldtem is e-mailt, hogy hova utalhatok, stb. Pár nap elteltével ismét elküldtem a levelet, mert még nem jelentkezett. Ezek után 2 napja este felhívtam a megadott számon, hogy megkapta-e egyáltalán vagy mi van, nehogy rossz legyen a címe és nem ért oda, nekem meg majd negatívot ad, mert nem jelentkezek. (Micsoda megérzéseim vannak rolleyes.gif )Beszéltem vele, azt mondta betegek voltak a gyerekek, de a napokban keresni fog. Ez OK, meg is értettem. Most jön a csavar: másnap este látom, hogy NEGATÍV értékelést adott NEM VOLT JÓ véleménnyel. Na mondom felhívom, hátha elrontott valamit! Hívom a számot, egy faszi veszi fel és közli hogy nem ismeri az illetőt, hozzáteszem gyerekzajok voltak a háttérben. No comment! Aztán lefolytattuk a következő "beszélgetést" amit ide bemásolok:

„és mégegyszer elnézést kérek ez nem direkt volt csak sajnos roszul csináltam meg bocsika irj hogy érdekel igy is?”

„Szia!
1. Most hívtalak, de egy férfi vette fel és nem is ismer téged. Talán nem ez a telefonszámod, vagy a család nem tudja??!!! Mindent megértek, de a kamuzást utálom!!
2. A negatív értékelést nem értem, lehet, hogy másnak szántad, nem tudom. DE a Vaterának jelezve valahogy ki lehet javítani, ez biztos és kérlek is, hogy ezt tedd meg, mert ez engem nagyon lehúz, ráadásul nem szolgáltam rá.
3. Természetesen igényt tartok a kabátra 1700Ft-ért összesen.

Várom válaszod, akkor e-mailben.

Marcsi”

„NA FIGYELJ BOCSIKA HOGY NEGATIV ÉRTÉKELÉST ADTAM NEM AKARTAM CSAK AHOGY NYOMKODTAM A KISLÁNYOM IS NYOMKODTA ÉS VÉLETLENÜL TÖRTÉNT EZ MERT JÓT AKARTAM ADNI HISZEM A LEIRÁSBAN IRTAM MINDEN RENDBEN VANSZOVAL EZÉRT BOCSIKA 2UTÁLOM HA VALAKI FLLEGMÁZIK VELEM ELNÉZÉST KÉREK MÉGEGYSZER MOST EZÉRT LÉCIVES NE TILTASÁL KI A VATERÁROL NEM TUDOM MÁ SZEBEN LEIRNI HOGY BOCSIKA”

„Bocs, ha túl nyersen fogalmaztam, de nagyon felhúztam magam a telefonáláson. A negatívra nem azt írtam, hogy kizáratlak a Vateráról, hanem azt, hogy feléjük jelezd a problémát és törlik ezt a hibás értékelésedet. Nincs bennem harag, csak szeretném jól csinálni az adás-vételt. Várom a számlaszámot, ahova utalhatok smile.gif Köszi”

„szia bocsánatot szeretnék kérni de én rosszul álitotam be a vaterán mert mimum árat nem irtam és sajnos 15forintért biztos hogy nem tudom oda adni a kabátot mert drága kabát volt és nem is használt elnézést kérek mégegyszer ennek a kabátnak a minimum ára 3000forint ha ugy jó neked akkor azonal megoldhato az egész „

„Szia, kezdek kicsit kiborulni. Nem tehetek arról, hogy rosszul állítottad be az árakat. Nemrég szintén volt egy eladó és egy kabátot (Mango) 10.000Ft helyett 1.000Ft-ért hirdetett meg, de gyorsan leleveleztük, természetesen megértettem, hogy annyiért nem szívesen adná oda, nekem viszont 10ezerért nem kellett és pozitív értékelésekkel lezártuk az üzletet. Ezt most csak azért írtam meg, mert tényleg megértő vagyok, de mindent nem tudok tolerálni. 1700Ft volt a leütés és ingyenes szállítás. Ehhez ebben az esetben most ragaszkodnék is. Remélem megérted. „

„JÓ MINDEGY AKKOR BABÁM ZÁRJUK LE IGY ÉN NEM VESZEKSZEK NEM VITATKOZOK DE BIZTOS HOGY 1700ÉRT NEM ADOM ODA MERT MÉG A 3000SEM SOK ÉRTE ÉS MÉG INGYEN POSTAHIHI EZ IGY VICCES LENNE ÉN BOCSÁNATOT KÉRTEM HA ELFOGADOD EL HA NEM NEM MÉGEGYSZER BOCS ÉN NEM VAGYOK SZHIOPATA MERT ISTEN TISZTELÖ VAGY NEM ÁLOK LE VITATKOZNI AHOGY ÉRZED ÉN MOST IS FELAJÁNLOTAM EGY JÓ DÖNTÉST MERT HIDDEL HOGY 3000 FORINT SEM SOK ÉRTE FELKÜLDÖD ÉS MÉG A POSTÁT IS ÉN ABBOL KIFIZETEM SZÓVAL NEHARAGUDJ”

Szóval ezek után nincs kabát, viszont van egy szép negatívom! Szerintetek mit tegyek???!!!
Remélem más nem fut bele ebbe a felhasználóba!!!
Segítsetek, kérlek! Nem akarom azt a negatívot help.gif
Bocs, ha túl hosszú lett, de a hitelesség miatt muszáj mindent leírni.
Üdv, Marcsi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ergomar
hozzászólás 2011-12-16 10:11
Létrehozva: #5263


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 7
Regisztrált: 2011-11-27 10:18
Azonosító: 1 572 992



Üdv mindenkinek!

(már biztos volt téma, de ennyi hozzászólás közül nehéz előbányászni.)

YOZSI53 nevű eladótól vásároltam közel ötvenezer Ft értékben (négy fixáras termék) az ellenértéket át is utaltam, lassan két hete várom, hogy jöjjön az áru. Telefonon nem elérhető, emailre nem válaszol, volt egy zavaros mentegetőzése emailben és egy sms-ben. Meddig várjak, illetve hogyan tovább. Nem a pénz a bosszantó, de cégként valahogy könyvelnem kellene.
Köszönöm a segítséget.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hathor14
hozzászólás 2011-12-16 08:27
Létrehozva: #5264


Queen of Heaven
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 127
Regisztrált: 2011-06-10 06:38
Innen: Budapest
Azonosító: 1 524 248



IDÉZET(hytech @ 2011-12-16 06:43) *
Eddig melyik bolygón éltél?

mosking.gif
Lehet, hogy mégsem olyan naiv?
"Termék átvétele: SZEMÉLYES ÁTVÉTELRE CSAK ÚGY VAN LEHETŐSÉG,HA A CIMEMRE ELJÖNNEK A TERMÉKÉRT. Postázásra is van lehetőség, de esetben a kérésem a következő: Lehetséges postázás (ha ezt külön nem jelölöm meg akkor is: - ajánlott levélként előre utalás után (ha nem érkezik meg a termék vissza, kerestethetem) - elsőbbségi ajánlott levélként (ha nem érkezik meg a termék vissza, kerestethetem) Utánvétellel, NEM küldök terméket. "
Hytec, csak hülyének nézi a fórumozókat. dry.gif


--------------------
Ami egész, az nem tökéletes, hanem teljes.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bigdept
hozzászólás 2011-12-16 08:24
Létrehozva: #5265


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 061
Regisztrált: 2010-01-27 17:06
Azonosító: 964 053



IDÉZET(nikibaby23 @ 2011-12-16 01:01) *
Kedves felhasználó társak!

Mi a véleményetek arról,hogyha sima postai úton kértél egy terméket,elsőbbségivel mert nem szeretted volna,hogy drágább legyen a lé mint a hús,és a termék nem érkezik meg,az eladó szerint feladta....(vagy nem) (az értékelései elég gázosak....)A posta szerint ha elkallódik egy csomag vagy egy levél,vissza küldik a feladónak valami okkal,de érdekes módon nem érkezik vissza még az eladóhoz sem. Ilyenkor marad a tehetetlenség és a düh,hogy mért nem ajánlottan kértem inkább? Vagy a postán lenyúlta valaki? Ilyen létezi szerintetek??? Soha nem volt gondom a sima postai levelekkel,csak most.

létezik, de ilyenkor mindenki be van sózva karácsony miatt, leveleket képeslapokat ad fel, akár 10x annyit mint bármikor egész évben.
Elképzelhető, hogy egyszer csak előkerül. És igen, miért nem ajánlottan kérted? Van valami természeti törvény, ami nem engedi meg azt a felállást, hogy a postaköltség nagyobb legyen mint a termék ára, még ha az összesen egyébként megfelelne?


--------------------
Az összes kerti vetemények közül a kóbászt szeretem a legjobban!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hytech
hozzászólás 2011-12-16 07:43
Létrehozva: #5266


Élő szövet a belső fémvázon
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5 356
Regisztrált: 2007-03-01 14:14
Innen: Future
Azonosító: 66



IDÉZET(nikibaby23 @ 2011-12-16 01:01) *
Kedves felhasználó társak!

Mi a véleményetek arról,hogyha sima postai úton kértél egy terméket,elsőbbségivel mert nem szeretted volna,hogy drágább legyen a lé mint a hús,és a termék nem érkezik meg,az eladó szerint feladta....(vagy nem) (az értékelései elég gázosak....)A posta szerint ha elkallódik egy csomag vagy egy levél,vissza küldik a feladónak valami okkal,de érdekes módon nem érkezik vissza még az eladóhoz sem. Ilyenkor marad a tehetetlenség és a düh,hogy mért nem ajánlottan kértem inkább? Vagy a postán lenyúlta valaki? Ilyen létezi szerintetek??? Soha nem volt gondom a sima postai levelekkel,csak most.



Kedves felhasználótársam!

Ha már véleményt kértél:

Ad 1: igazán írhatnál legalább háromszor ekkora betűkkel és minimum pirossal, hogy könnyen el lehessen olvasni.
Ad 2: a leírtak fényében egyértelműen te vagy a hibás.
Rutinosnak mondható 171 értékeléssel a hátad mögött, állításod szerint az eladó értékelései "elég gázosak", és ismervén a magyar posta világhírű logisztikai rendszerét valamint azt, hogy ha símán kéred és nem jön meg akkor patthelyzet van mivel nem bizonyítható a feladás felteszed azt a kérdést, hogy " Ilyen létezik szerintetek?".
83.gif
Eddig melyik bolygón éltél?

Ne haragudj, hogy ezt mondom de iszonyatosan naív vagy - és mégvalami de azt nem szeretném leírni ide - ha ismerve az összes körülményt síma levélként kérted a küldeményt.
Most aztán tényleg többe került a leves mint a hús. dry.gif

A hozzászólást -hytech- szerkesztette a következő időpontban: 2011-12-16 07:47


--------------------
Szeretem amikor az okos hülyéskedik, de utálom mikor a hülye okoskodik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nikibaby23
hozzászólás 2011-12-16 02:01
Létrehozva: #5267


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2011-12-16 01:48
Azonosító: 1 596 350



Kedves felhasználó társak!

Mi a véleményetek arról,hogyha sima postai úton kértél egy terméket,elsőbbségivel mert nem szeretted volna,hogy drágább legyen a lé mint a hús,és a termék nem érkezik meg,az eladó szerint feladta....(vagy nem) (az értékelései elég gázosak....)A posta szerint ha elkallódik egy csomag vagy egy levél,vissza küldik a feladónak valami okkal,de érdekes módon nem érkezik vissza még az eladóhoz sem. Ilyenkor marad a tehetetlenség és a düh,hogy mért nem ajánlottan kértem inkább? Vagy a postán lenyúlta valaki? Ilyen létezi szerintetek??? Soha nem volt gondom a sima postai levelekkel,csak most.



Go to the top of the page
 
+Quote Post
cicababi
hozzászólás 2011-12-15 23:46
Létrehozva: #5268


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 39
Regisztrált: 2009-02-01 02:19
Azonosító: 449 015



IDÉZET(geovihar @ 2011-12-15 21:13) *
Tisztelt Fórumozó társak!

Olyan információval szeretnék gazdagodni, mellyel nem teljesen vagyok tisztában, és remélem e kérdéskörrel másoknak is tudok segíteni!

Adott egy használt termék, amit az eladó(magánszemély) el szeretne adni 15.000 Ft-ért. A vásárló(magánszemély) először nagyobb értékben, csere-ajánlatot tesz az eladónak, aki nem él vele. Majd a vevő újabb ajánlatot tesz, de ezúttal készpénzes ajánlatot és egyúttal FELHÍVJA az eladó figyelmét, hogy XY hivatalos üzletben látta ugyanezt a terméket, természetesen újan, s 17.000 Ft az ára ÁFÁ-val, s ha el akarja adni sikeresen a termékét, akkor érdemes lejjebb vinni az árat, mert a vásárló + 2.000 Ft-ért újat kap, s inkább azt veszi meg! Eladó erre felháborodik, és közli a vásárlóval: "Az árat nem viszem lejjebb, KIZÁRÓLAG pénz érdekel cserébe, viszont számíthatsz arra, hogy az üzletem rontása miatt megteszem a megfelelő lépéseket!" Az üzlet meghiúsul, s a vásárló elnézést kér az eladótól, majd tovább áll..

Ennyi a történet, s kérdésem is ehhez kapcsolódik: a fenti ajánlattétel és információ valóban üzletrontásnak minősül? Milyen "lépéseket" lehet ilyen esetben tenni? Úgy gondolom a piac az versenyhelyzet, így olyan, hogy üzlet rontás, nem létezik. Lehet azonban komolyabb probléma, mint pl. feljelentés, per, esetleg Vatera általi felhasználó szankcionálása? Vagy elegendő a felhasználó üzenetének törlése? Köszi a válaszokat előre is!


semmit nem fog csinálni, csak azt akarta hogy hagyd békén a hülyeségeddel. és nem akarja olcsóbban adni a terméket akkor sem ha a boltban is annyiért veheted meg számlával.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
geovihar
hozzászólás 2011-12-15 22:13
Létrehozva: #5269


Újonc
*

Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 11
Regisztrált: 2009-01-31 09:51
Azonosító: 447 115



Tisztelt Fórumozó társak!

Olyan információval szeretnék gazdagodni, mellyel nem teljesen vagyok tisztában, és remélem e kérdéskörrel másoknak is tudok segíteni!

Adott egy használt termék, amit az eladó(magánszemély) el szeretne adni 15.000 Ft-ért. A vásárló(magánszemély) először nagyobb értékben, csere-ajánlatot tesz az eladónak, aki nem él vele. Majd a vevő újabb ajánlatot tesz, de ezúttal készpénzes ajánlatot és egyúttal FELHÍVJA az eladó figyelmét, hogy XY hivatalos üzletben látta ugyanezt a terméket, természetesen újan, s 17.000 Ft az ára ÁFÁ-val, s ha el akarja adni sikeresen a termékét, akkor érdemes lejjebb vinni az árat, mert a vásárló + 2.000 Ft-ért újat kap, s inkább azt veszi meg! Eladó erre felháborodik, és közli a vásárlóval: "Az árat nem viszem lejjebb, KIZÁRÓLAG pénz érdekel cserébe, viszont számíthatsz arra, hogy az üzletem rontása miatt megteszem a megfelelő lépéseket!" Az üzlet meghiúsul, s a vásárló elnézést kér az eladótól, majd tovább áll..

Ennyi a történet, s kérdésem is ehhez kapcsolódik: a fenti ajánlattétel és információ valóban üzletrontásnak minősül? Milyen "lépéseket" lehet ilyen esetben tenni? Úgy gondolom a piac az versenyhelyzet, így olyan, hogy üzlet rontás, nem létezik. Lehet azonban komolyabb probléma, mint pl. feljelentés, per, esetleg Vatera általi felhasználó szankcionálása? Vagy elegendő a felhasználó üzenetének törlése? Köszi a válaszokat előre is!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-12-15 21:45
Létrehozva: #5270


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 545
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(topis69 @ 2011-12-15 20:41) *
Sziasztok!!
A mérgemet szeretném kiadni, mert felrobbanok!! Rendeltem egy órát BMWTUNINGAUTO -tól! Mást kaptam, szóltam, közölte hogy nincs az amit én szeretnék úgyhogy ha nem tetszik az amit kaptam akkor küldjem vissza és visszautal (vagy nem). Ráadásul amit küldött a közelében nem volt annak mint amit a kép ábrázolt!!!! Kamu lehúzás az egész!!! Majd a negatív értékelésében (ami felém egyáltalán nem jogos) össze vissza hazudozott, hogy egy hét múlva reagáltam (még aznap amikor megérkezett) meg stb. felháborít, hogy ilyen emberek is vannak!!! Ráadásul karácsony előtt nem 2ft-tal károsított meg!!! Amikor meg kértem hogy utaljon vissza akkor közölte, hogy nem!!!! Remélem mások nem járnak így vele!!!

Tisztelt topis69!

Végül az eladó kérésének megfelelően visszaküldte a terméket? A vételár visszautalását nyilván csak ez után kérheti.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
topis69
hozzászólás 2011-12-15 21:41
Létrehozva: #5271


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2011-12-15 21:30
Azonosító: 1 596 110



Sziasztok!!
A mérgemet szeretném kiadni, mert felrobbanok!! Rendeltem egy órát BMWTUNINGAUTO -tól! Mást kaptam, szóltam, közölte hogy nincs az amit én szeretnék úgyhogy ha nem tetszik az amit kaptam akkor küldjem vissza és visszautal (vagy nem). Ráadásul amit küldött a közelében nem volt annak mint amit a kép ábrázolt!!!! Kamu lehúzás az egész!!! Majd a negatív értékelésében (ami felém egyáltalán nem jogos) össze vissza hazudozott, hogy egy hét múlva reagáltam (még aznap amikor megérkezett) meg stb. felháborít, hogy ilyen emberek is vannak!!! Ráadásul karácsony előtt nem 2ft-tal károsított meg!!! Amikor meg kértem hogy utaljon vissza akkor közölte, hogy nem!!!! Remélem mások nem járnak így vele!!!

Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-12-15 13:53
Létrehozva: #5272


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 545
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(cuccos156 @ 2011-12-15 11:45) *
Hagyjam,hogy bepereljen egy piti dologért? not_i.gif

Konzultáljon egy jogásszal.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cuccos156
hozzászólás 2011-12-15 12:45
Létrehozva: #5273


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2011-12-15 11:22
Azonosító: 1 595 210



IDÉZET(Bigdept @ 2011-12-15 10:56) *
Hát azt kell válaszolni, hogy nosza!

Hagyjam,hogy bepereljen egy piti dologért? not_i.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bigdept
hozzászólás 2011-12-15 11:56
Létrehozva: #5274


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 061
Regisztrált: 2010-01-27 17:06
Azonosító: 964 053



IDÉZET(cuccos156 @ 2011-12-15 10:24) *
Olyankor mit kell tenni,ha az eladó megfenyeget levélben,hogy ha negatívat adok,feljelent a NFH-nál? blink.gif

Hát azt kell válaszolni, hogy nosza!


--------------------
Az összes kerti vetemények közül a kóbászt szeretem a legjobban!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cuccos156
hozzászólás 2011-12-15 11:24
Létrehozva: #5275


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2011-12-15 11:22
Azonosító: 1 595 210



Olyankor mit kell tenni,ha az eladó megfenyeget levélben,hogy ha negatívat adok,feljelent a NFH-nál? blink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
djsean
hozzászólás 2011-12-15 10:34
Létrehozva: #5276


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 7
Regisztrált: 2007-03-27 16:59
Azonosító: 2 420



Sziasztok!

Szeretném felhívni a figyelmet a ManoDani nevü felhasználóra!Helyes írni és olvasást értelmezni nem tud és ha nem tetszik neki a dolog már a második válaszában mindenféle érdekes jelzőket szeret használni a másik félre!Szóval ha valaki üzletel vele elösször vegyen be nyugtatót!

djsean

A hozzászólást -djsean- szerkesztette a következő időpontban: 2011-12-15 10:37
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dugoczy
hozzászólás 2011-12-15 10:32
Létrehozva: #5277


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2011-12-14 19:02
Azonosító: 1 594 411



Üdv!
Szeretnék annyit kérdezni, hogy van-e arra valamilyen megoldás, ha az eladó minden tettével megnehezíti a termék átadását és végül semleges értékeléssel és azzal, hogy megfelelő idő alatt nem vettük át az árut ismételten felteszi aukcióra. Szerintem túl alacsonynak találta az árat, amit a licitáláson elért és nem akarta átadni. Kértem címet nem adta meg, kértem számlaszámot, hogy átutaljam az összeget, nem adta meg. Lehet ilyenkor valamit tenni?
Köszönöm
Dugoczy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-12-15 08:47
Létrehozva: #5278


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 545
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(hohjimmy @ 2011-12-15 07:02) *
Üdv mindekinek!

Valkaki segítsen. Mit lehet tenni, ha a pénzt már elutaltam egy termékre és amikor utoljára beszéltem az eladóval akkor azt mondta hogy éppen aznap postázta, de nem érkezik meg az eladó pedig elérhetetlen? Természetesen a bizonylat megvan.

Tisztelt hohjimmy!

Amennyiben a vételárat Ön már átutalta és a partner nem küldi a terméket, nem ad hírt magáról, nem jelentkezik, hosszabb ideje nem érhető el, akkor értesítse az eladót, hogy ha ésszerű határidőn belül nem jelentkezik és nem rendezi az adásvételt, akkor Ön a rendőrségen tesz feljelentést.
A felszólítólevél sikertelensége esetén, javasoljuk, hogy a feljelentést valóban tegye meg! Mint megkárosított félnek a lakóhelye szerinti illetékes rendőrkapitányságon célszerű feljelenést tennie ismeretlen tettes ellen.
A feljelentéshez javasoljuk mellékelni nyomtatott formában a terméklapot, az illetővel folytatott levelezést és minden egyéb dokumentumot, amely az adásvétellel kapcsolatban az Ön rendelkezésére áll.
Amennyiben a feljelentés után elindítják a nyomozást, a nyomozóhatóság általában hivatalos megkereséssel fordul a Vaterához azért, hogy a nyomozás sikere érdekében szükséges és még hiányzó adatokat beszerezzék. Ilyen esetben a Vatera a lehető legteljesebb tájékoztatást adja, hiszen a nyomozás eredményes lezárása és az elkövető kézre kerítése közös érdekünk.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hathor14
hozzászólás 2011-12-15 08:09
Létrehozva: #5279


Queen of Heaven
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 127
Regisztrált: 2011-06-10 06:38
Innen: Budapest
Azonosító: 1 524 248



IDÉZET(hohjimmy @ 2011-12-15 07:02) *
Üdv mindekinek!

Valkaki segítsen. Mit lehet tenni, ha a pénzt már elutaltam egy termékre és amikor utoljára beszéltem az eladóval akkor azt mondta hogy éppen aznap postázta, de nem érkezik meg az eladó pedig elérhetetlen? Természetesen a bizonylat megvan.

Légyszi add meg a termék linket vagy a felhasználó nevét. Amennyiben ajánlottan adta fel, annak van rag száma (küldeményazonosító). Ha sikerül felvenni a kapcsolatot az eladóval akár telefonon ezt a számot kérd el tőle.


--------------------
Ami egész, az nem tökéletes, hanem teljes.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hohjimmy
hozzászólás 2011-12-15 08:02
Létrehozva: #5280


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2011-12-15 07:57
Azonosító: 1 594 991



Üdv mindekinek!

Valkaki segítsen. Mit lehet tenni, ha a pénzt már elutaltam egy termékre és amikor utoljára beszéltem az eladóval akkor azt mondta hogy éppen aznap postázta, de nem érkezik meg az eladó pedig elérhetetlen? Természetesen a bizonylat megvan.

A hozzászólást -hohjimmy- szerkesztette a következő időpontban: 2011-12-15 08:04
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1312 Oldal V  « < 262 263 264 265 266 > » 
Reply to this topicStart new topic
5 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (5 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2014-04-24 18:38