IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1312 Oldal V  « < 262 263 264 265 266 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Érdekes, Problémás Felhasználók
Bigdept
hozzászólás 2011-12-16 08:24
Létrehozva: #5261


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 061
Regisztrált: 2010-01-27 17:06
Azonosító: 964 053



IDÉZET(nikibaby23 @ 2011-12-16 01:01) *
Kedves felhasználó társak!

Mi a véleményetek arról,hogyha sima postai úton kértél egy terméket,elsőbbségivel mert nem szeretted volna,hogy drágább legyen a lé mint a hús,és a termék nem érkezik meg,az eladó szerint feladta....(vagy nem) (az értékelései elég gázosak....)A posta szerint ha elkallódik egy csomag vagy egy levél,vissza küldik a feladónak valami okkal,de érdekes módon nem érkezik vissza még az eladóhoz sem. Ilyenkor marad a tehetetlenség és a düh,hogy mért nem ajánlottan kértem inkább? Vagy a postán lenyúlta valaki? Ilyen létezi szerintetek??? Soha nem volt gondom a sima postai levelekkel,csak most.

létezik, de ilyenkor mindenki be van sózva karácsony miatt, leveleket képeslapokat ad fel, akár 10x annyit mint bármikor egész évben.
Elképzelhető, hogy egyszer csak előkerül. És igen, miért nem ajánlottan kérted? Van valami természeti törvény, ami nem engedi meg azt a felállást, hogy a postaköltség nagyobb legyen mint a termék ára, még ha az összesen egyébként megfelelne?


--------------------
Az összes kerti vetemények közül a kóbászt szeretem a legjobban!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hytech
hozzászólás 2011-12-16 07:43
Létrehozva: #5262


Élő szövet a belső fémvázon
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5 356
Regisztrált: 2007-03-01 14:14
Innen: Future
Azonosító: 66



IDÉZET(nikibaby23 @ 2011-12-16 01:01) *
Kedves felhasználó társak!

Mi a véleményetek arról,hogyha sima postai úton kértél egy terméket,elsőbbségivel mert nem szeretted volna,hogy drágább legyen a lé mint a hús,és a termék nem érkezik meg,az eladó szerint feladta....(vagy nem) (az értékelései elég gázosak....)A posta szerint ha elkallódik egy csomag vagy egy levél,vissza küldik a feladónak valami okkal,de érdekes módon nem érkezik vissza még az eladóhoz sem. Ilyenkor marad a tehetetlenség és a düh,hogy mért nem ajánlottan kértem inkább? Vagy a postán lenyúlta valaki? Ilyen létezi szerintetek??? Soha nem volt gondom a sima postai levelekkel,csak most.



Kedves felhasználótársam!

Ha már véleményt kértél:

Ad 1: igazán írhatnál legalább háromszor ekkora betűkkel és minimum pirossal, hogy könnyen el lehessen olvasni.
Ad 2: a leírtak fényében egyértelműen te vagy a hibás.
Rutinosnak mondható 171 értékeléssel a hátad mögött, állításod szerint az eladó értékelései "elég gázosak", és ismervén a magyar posta világhírű logisztikai rendszerét valamint azt, hogy ha símán kéred és nem jön meg akkor patthelyzet van mivel nem bizonyítható a feladás felteszed azt a kérdést, hogy " Ilyen létezik szerintetek?".
83.gif
Eddig melyik bolygón éltél?

Ne haragudj, hogy ezt mondom de iszonyatosan naív vagy - és mégvalami de azt nem szeretném leírni ide - ha ismerve az összes körülményt síma levélként kérted a küldeményt.
Most aztán tényleg többe került a leves mint a hús. dry.gif

A hozzászólást -hytech- szerkesztette a következő időpontban: 2011-12-16 07:47


--------------------
Szeretem amikor az okos hülyéskedik, de utálom mikor a hülye okoskodik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nikibaby23
hozzászólás 2011-12-16 02:01
Létrehozva: #5263


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2011-12-16 01:48
Azonosító: 1 596 350



Kedves felhasználó társak!

Mi a véleményetek arról,hogyha sima postai úton kértél egy terméket,elsőbbségivel mert nem szeretted volna,hogy drágább legyen a lé mint a hús,és a termék nem érkezik meg,az eladó szerint feladta....(vagy nem) (az értékelései elég gázosak....)A posta szerint ha elkallódik egy csomag vagy egy levél,vissza küldik a feladónak valami okkal,de érdekes módon nem érkezik vissza még az eladóhoz sem. Ilyenkor marad a tehetetlenség és a düh,hogy mért nem ajánlottan kértem inkább? Vagy a postán lenyúlta valaki? Ilyen létezi szerintetek??? Soha nem volt gondom a sima postai levelekkel,csak most.



Go to the top of the page
 
+Quote Post
cicababi
hozzászólás 2011-12-15 23:46
Létrehozva: #5264


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 39
Regisztrált: 2009-02-01 02:19
Azonosító: 449 015



IDÉZET(geovihar @ 2011-12-15 21:13) *
Tisztelt Fórumozó társak!

Olyan információval szeretnék gazdagodni, mellyel nem teljesen vagyok tisztában, és remélem e kérdéskörrel másoknak is tudok segíteni!

Adott egy használt termék, amit az eladó(magánszemély) el szeretne adni 15.000 Ft-ért. A vásárló(magánszemély) először nagyobb értékben, csere-ajánlatot tesz az eladónak, aki nem él vele. Majd a vevő újabb ajánlatot tesz, de ezúttal készpénzes ajánlatot és egyúttal FELHÍVJA az eladó figyelmét, hogy XY hivatalos üzletben látta ugyanezt a terméket, természetesen újan, s 17.000 Ft az ára ÁFÁ-val, s ha el akarja adni sikeresen a termékét, akkor érdemes lejjebb vinni az árat, mert a vásárló + 2.000 Ft-ért újat kap, s inkább azt veszi meg! Eladó erre felháborodik, és közli a vásárlóval: "Az árat nem viszem lejjebb, KIZÁRÓLAG pénz érdekel cserébe, viszont számíthatsz arra, hogy az üzletem rontása miatt megteszem a megfelelő lépéseket!" Az üzlet meghiúsul, s a vásárló elnézést kér az eladótól, majd tovább áll..

Ennyi a történet, s kérdésem is ehhez kapcsolódik: a fenti ajánlattétel és információ valóban üzletrontásnak minősül? Milyen "lépéseket" lehet ilyen esetben tenni? Úgy gondolom a piac az versenyhelyzet, így olyan, hogy üzlet rontás, nem létezik. Lehet azonban komolyabb probléma, mint pl. feljelentés, per, esetleg Vatera általi felhasználó szankcionálása? Vagy elegendő a felhasználó üzenetének törlése? Köszi a válaszokat előre is!


semmit nem fog csinálni, csak azt akarta hogy hagyd békén a hülyeségeddel. és nem akarja olcsóbban adni a terméket akkor sem ha a boltban is annyiért veheted meg számlával.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
geovihar
hozzászólás 2011-12-15 22:13
Létrehozva: #5265


Újonc
*

Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 11
Regisztrált: 2009-01-31 09:51
Azonosító: 447 115



Tisztelt Fórumozó társak!

Olyan információval szeretnék gazdagodni, mellyel nem teljesen vagyok tisztában, és remélem e kérdéskörrel másoknak is tudok segíteni!

Adott egy használt termék, amit az eladó(magánszemély) el szeretne adni 15.000 Ft-ért. A vásárló(magánszemély) először nagyobb értékben, csere-ajánlatot tesz az eladónak, aki nem él vele. Majd a vevő újabb ajánlatot tesz, de ezúttal készpénzes ajánlatot és egyúttal FELHÍVJA az eladó figyelmét, hogy XY hivatalos üzletben látta ugyanezt a terméket, természetesen újan, s 17.000 Ft az ára ÁFÁ-val, s ha el akarja adni sikeresen a termékét, akkor érdemes lejjebb vinni az árat, mert a vásárló + 2.000 Ft-ért újat kap, s inkább azt veszi meg! Eladó erre felháborodik, és közli a vásárlóval: "Az árat nem viszem lejjebb, KIZÁRÓLAG pénz érdekel cserébe, viszont számíthatsz arra, hogy az üzletem rontása miatt megteszem a megfelelő lépéseket!" Az üzlet meghiúsul, s a vásárló elnézést kér az eladótól, majd tovább áll..

Ennyi a történet, s kérdésem is ehhez kapcsolódik: a fenti ajánlattétel és információ valóban üzletrontásnak minősül? Milyen "lépéseket" lehet ilyen esetben tenni? Úgy gondolom a piac az versenyhelyzet, így olyan, hogy üzlet rontás, nem létezik. Lehet azonban komolyabb probléma, mint pl. feljelentés, per, esetleg Vatera általi felhasználó szankcionálása? Vagy elegendő a felhasználó üzenetének törlése? Köszi a válaszokat előre is!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-12-15 21:45
Létrehozva: #5266


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 511
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(topis69 @ 2011-12-15 20:41) *
Sziasztok!!
A mérgemet szeretném kiadni, mert felrobbanok!! Rendeltem egy órát BMWTUNINGAUTO -tól! Mást kaptam, szóltam, közölte hogy nincs az amit én szeretnék úgyhogy ha nem tetszik az amit kaptam akkor küldjem vissza és visszautal (vagy nem). Ráadásul amit küldött a közelében nem volt annak mint amit a kép ábrázolt!!!! Kamu lehúzás az egész!!! Majd a negatív értékelésében (ami felém egyáltalán nem jogos) össze vissza hazudozott, hogy egy hét múlva reagáltam (még aznap amikor megérkezett) meg stb. felháborít, hogy ilyen emberek is vannak!!! Ráadásul karácsony előtt nem 2ft-tal károsított meg!!! Amikor meg kértem hogy utaljon vissza akkor közölte, hogy nem!!!! Remélem mások nem járnak így vele!!!

Tisztelt topis69!

Végül az eladó kérésének megfelelően visszaküldte a terméket? A vételár visszautalását nyilván csak ez után kérheti.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
topis69
hozzászólás 2011-12-15 21:41
Létrehozva: #5267


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2011-12-15 21:30
Azonosító: 1 596 110



Sziasztok!!
A mérgemet szeretném kiadni, mert felrobbanok!! Rendeltem egy órát BMWTUNINGAUTO -tól! Mást kaptam, szóltam, közölte hogy nincs az amit én szeretnék úgyhogy ha nem tetszik az amit kaptam akkor küldjem vissza és visszautal (vagy nem). Ráadásul amit küldött a közelében nem volt annak mint amit a kép ábrázolt!!!! Kamu lehúzás az egész!!! Majd a negatív értékelésében (ami felém egyáltalán nem jogos) össze vissza hazudozott, hogy egy hét múlva reagáltam (még aznap amikor megérkezett) meg stb. felháborít, hogy ilyen emberek is vannak!!! Ráadásul karácsony előtt nem 2ft-tal károsított meg!!! Amikor meg kértem hogy utaljon vissza akkor közölte, hogy nem!!!! Remélem mások nem járnak így vele!!!

Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-12-15 13:53
Létrehozva: #5268


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 511
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(cuccos156 @ 2011-12-15 11:45) *
Hagyjam,hogy bepereljen egy piti dologért? not_i.gif

Konzultáljon egy jogásszal.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cuccos156
hozzászólás 2011-12-15 12:45
Létrehozva: #5269


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2011-12-15 11:22
Azonosító: 1 595 210



IDÉZET(Bigdept @ 2011-12-15 10:56) *
Hát azt kell válaszolni, hogy nosza!

Hagyjam,hogy bepereljen egy piti dologért? not_i.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bigdept
hozzászólás 2011-12-15 11:56
Létrehozva: #5270


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 061
Regisztrált: 2010-01-27 17:06
Azonosító: 964 053



IDÉZET(cuccos156 @ 2011-12-15 10:24) *
Olyankor mit kell tenni,ha az eladó megfenyeget levélben,hogy ha negatívat adok,feljelent a NFH-nál? blink.gif

Hát azt kell válaszolni, hogy nosza!


--------------------
Az összes kerti vetemények közül a kóbászt szeretem a legjobban!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cuccos156
hozzászólás 2011-12-15 11:24
Létrehozva: #5271


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2011-12-15 11:22
Azonosító: 1 595 210



Olyankor mit kell tenni,ha az eladó megfenyeget levélben,hogy ha negatívat adok,feljelent a NFH-nál? blink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
djsean
hozzászólás 2011-12-15 10:34
Létrehozva: #5272


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 7
Regisztrált: 2007-03-27 16:59
Azonosító: 2 420



Sziasztok!

Szeretném felhívni a figyelmet a ManoDani nevü felhasználóra!Helyes írni és olvasást értelmezni nem tud és ha nem tetszik neki a dolog már a második válaszában mindenféle érdekes jelzőket szeret használni a másik félre!Szóval ha valaki üzletel vele elösször vegyen be nyugtatót!

djsean

A hozzászólást -djsean- szerkesztette a következő időpontban: 2011-12-15 10:37
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dugoczy
hozzászólás 2011-12-15 10:32
Létrehozva: #5273


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2011-12-14 19:02
Azonosító: 1 594 411



Üdv!
Szeretnék annyit kérdezni, hogy van-e arra valamilyen megoldás, ha az eladó minden tettével megnehezíti a termék átadását és végül semleges értékeléssel és azzal, hogy megfelelő idő alatt nem vettük át az árut ismételten felteszi aukcióra. Szerintem túl alacsonynak találta az árat, amit a licitáláson elért és nem akarta átadni. Kértem címet nem adta meg, kértem számlaszámot, hogy átutaljam az összeget, nem adta meg. Lehet ilyenkor valamit tenni?
Köszönöm
Dugoczy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-12-15 08:47
Létrehozva: #5274


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 511
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(hohjimmy @ 2011-12-15 07:02) *
Üdv mindekinek!

Valkaki segítsen. Mit lehet tenni, ha a pénzt már elutaltam egy termékre és amikor utoljára beszéltem az eladóval akkor azt mondta hogy éppen aznap postázta, de nem érkezik meg az eladó pedig elérhetetlen? Természetesen a bizonylat megvan.

Tisztelt hohjimmy!

Amennyiben a vételárat Ön már átutalta és a partner nem küldi a terméket, nem ad hírt magáról, nem jelentkezik, hosszabb ideje nem érhető el, akkor értesítse az eladót, hogy ha ésszerű határidőn belül nem jelentkezik és nem rendezi az adásvételt, akkor Ön a rendőrségen tesz feljelentést.
A felszólítólevél sikertelensége esetén, javasoljuk, hogy a feljelentést valóban tegye meg! Mint megkárosított félnek a lakóhelye szerinti illetékes rendőrkapitányságon célszerű feljelenést tennie ismeretlen tettes ellen.
A feljelentéshez javasoljuk mellékelni nyomtatott formában a terméklapot, az illetővel folytatott levelezést és minden egyéb dokumentumot, amely az adásvétellel kapcsolatban az Ön rendelkezésére áll.
Amennyiben a feljelentés után elindítják a nyomozást, a nyomozóhatóság általában hivatalos megkereséssel fordul a Vaterához azért, hogy a nyomozás sikere érdekében szükséges és még hiányzó adatokat beszerezzék. Ilyen esetben a Vatera a lehető legteljesebb tájékoztatást adja, hiszen a nyomozás eredményes lezárása és az elkövető kézre kerítése közös érdekünk.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hathor14
hozzászólás 2011-12-15 08:09
Létrehozva: #5275


Queen of Heaven
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 118
Regisztrált: 2011-06-10 06:38
Innen: Budapest
Azonosító: 1 524 248



IDÉZET(hohjimmy @ 2011-12-15 07:02) *
Üdv mindekinek!

Valkaki segítsen. Mit lehet tenni, ha a pénzt már elutaltam egy termékre és amikor utoljára beszéltem az eladóval akkor azt mondta hogy éppen aznap postázta, de nem érkezik meg az eladó pedig elérhetetlen? Természetesen a bizonylat megvan.

Légyszi add meg a termék linket vagy a felhasználó nevét. Amennyiben ajánlottan adta fel, annak van rag száma (küldeményazonosító). Ha sikerül felvenni a kapcsolatot az eladóval akár telefonon ezt a számot kérd el tőle.


--------------------
Ami egész, az nem tökéletes, hanem teljes.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hohjimmy
hozzászólás 2011-12-15 08:02
Létrehozva: #5276


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2011-12-15 07:57
Azonosító: 1 594 991



Üdv mindekinek!

Valkaki segítsen. Mit lehet tenni, ha a pénzt már elutaltam egy termékre és amikor utoljára beszéltem az eladóval akkor azt mondta hogy éppen aznap postázta, de nem érkezik meg az eladó pedig elérhetetlen? Természetesen a bizonylat megvan.

A hozzászólást -hohjimmy- szerkesztette a következő időpontban: 2011-12-15 08:04
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraMod
hozzászólás 2011-12-14 13:49
Létrehozva: #5277





Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 0
Regisztrált: 2011-10-16 14:40
Azonosító: 1 549 261



IDÉZET(basadori @ 2011-12-14 12:37) *
...
Lehet-e azt tudni, hogy a kizárás ideiglenes vagy végleges? Negatív értékelés esetén bosszúnegatívtól tartok.
Köszönettel

Tisztelt basadori,

a felhasználó bizonyos feltételek teljesülése esetén még lehet aktív.


--------------------

Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
basadori
hozzászólás 2011-12-14 13:37
Létrehozva: #5278


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2007-09-09 20:00
Azonosító: 24 197



Kedves Mindenki!
Vásároltam és nem küldte a terméket. Az utolsó levelemre, amelyben kértem az ajánlott feladóvevény számát, hogy utána nézzek, már nem válaszolt. Az összeg, amit kifizettem érte nem nagy de a bosszúságom annál nagyobb, ugyanis karácsonyi süteményeket szerettem volna sütni a formákkal. Gondolkozom, hogy feljelentem. Nem magam miatt, hanem, hogy elvegye a kedvét mások lenyúlásától.

http://www.vatera.hu/sutemeny_kiszuro_formak_1517245523.html

Ilyen összegnél mit lehet tenni? A rendőrség nem valószínű, hogy foglalkozik vele.
kumiko3 -a felhasználó jelenleg inaktív.
Lehet-e azt tudni, hogy a kizárás ideiglenes vagy végleges? Negatív értékelés esetén bosszúnegatívtól tartok.
Köszönettel

Go to the top of the page
 
+Quote Post
hevizms
hozzászólás 2011-12-13 23:07
Létrehozva: #5279


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 18
Regisztrált: 2007-07-30 23:08
Azonosító: 18 163



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-12-13 21:59) *
Tisztelt hevizms!

Amennyiben a vételárat Ön már átutalta és a partner nem küldi a terméket, nem ad hírt magáról, nem jelentkezik, hosszabb ideje nem érhető el, akkor értesítse az eladót, hogy ha ésszerű határidőn belül nem jelentkezik és nem rendezi az adásvételt, akkor Ön a rendőrségen tesz feljelentést.
A felszólítólevél sikertelensége esetén, javasoljuk, hogy a feljelentést valóban tegye meg! Mint megkárosított félnek a lakóhelye szerinti illetékes rendőrkapitányságon célszerű feljelenést tennie ismeretlen tettes ellen.
A feljelentéshez javasoljuk mellékelni nyomtatott formában a terméklapot, az illetővel folytatott levelezést és minden egyéb dokumentumot, amely az adásvétellel kapcsolatban az Ön rendelkezésére áll.
Amennyiben a feljelentés után elindítják a nyomozást, a nyomozóhatóság általában hivatalos megkereséssel fordul a Vaterához azért, hogy a nyomozás sikere érdekében szükséges és még hiányzó adatokat beszerezzék. Ilyen esetben a Vatera a lehető legteljesebb tájékoztatást adja, hiszen a nyomozás eredményes lezárása és az elkövető kézre kerítése közös érdekünk.

Köszönöm a gyors választ.Ezt fogom tenni!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-12-13 22:59
Létrehozva: #5280


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 511
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(hevizms @ 2011-12-13 21:40) *
Üdv mindenkinek!

Szeretném kikérni a véleményt egy aukciómról....

Tisztelt hevizms!

Amennyiben a vételárat Ön már átutalta és a partner nem küldi a terméket, nem ad hírt magáról, nem jelentkezik, hosszabb ideje nem érhető el, akkor értesítse az eladót, hogy ha ésszerű határidőn belül nem jelentkezik és nem rendezi az adásvételt, akkor Ön a rendőrségen tesz feljelentést.
A felszólítólevél sikertelensége esetén, javasoljuk, hogy a feljelentést valóban tegye meg! Mint megkárosított félnek a lakóhelye szerinti illetékes rendőrkapitányságon célszerű feljelenést tennie ismeretlen tettes ellen.
A feljelentéshez javasoljuk mellékelni nyomtatott formában a terméklapot, az illetővel folytatott levelezést és minden egyéb dokumentumot, amely az adásvétellel kapcsolatban az Ön rendelkezésére áll.
Amennyiben a feljelentés után elindítják a nyomozást, a nyomozóhatóság általában hivatalos megkereséssel fordul a Vaterához azért, hogy a nyomozás sikere érdekében szükséges és még hiányzó adatokat beszerezzék. Ilyen esetben a Vatera a lehető legteljesebb tájékoztatást adja, hiszen a nyomozás eredményes lezárása és az elkövető kézre kerítése közös érdekünk.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1312 Oldal V  « < 262 263 264 265 266 > » 
Reply to this topicStart new topic
6 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (6 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2014-04-16 06:17