IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1312 Oldal V  « < 264 265 266 267 268 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Érdekes, Problémás Felhasználók
VateraMod
hozzászólás 2011-12-12 14:10
Létrehozva: #5301





Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 0
Regisztrált: 2011-10-16 14:40
Azonosító: 1 549 261



IDÉZET(reggel16 @ 2011-12-12 13:07) *
Egy újabb gyöngyszem,ajánlom a figyelmetekbe!!
http://www.vatera.hu/user/rating/rating.ph...feedback_type=2

Tisztelt reggel16,

a felhasználót kizártuk, köszönjük.


--------------------

Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
reggel16
hozzászólás 2011-12-12 14:07
Létrehozva: #5302


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 80
Regisztrált: 2010-09-28 11:04
Azonosító: 1 387 727



Egy újabb gyöngyszem,ajánlom a figyelmetekbe!!
http://www.vatera.hu/user/rating/rating.ph...feedback_type=2
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2011-12-11 23:42
Létrehozva: #5303


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 795
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar/Győr
Azonosító: 156 696



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-12-11 22:14) *
Tisztelt guslof!

Kizártuk mindegyiket.
Köszönjük.

Ez villámgyors volt, GRATULA! Guslof-nak pedig egy hatalmas piros pontot! thank_you.gif

A hozzászólást -svejku- szerkesztette a következő időpontban: 2011-12-11 23:43
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-12-11 23:14
Létrehozva: #5304


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 536
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(guslof @ 2011-12-11 20:48) *
Hello!

Nem akarom az ördögöt a falra festeni:

...

Tisztelt guslof!

Kizártuk mindegyiket.
Köszönjük.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2011-12-11 22:39
Létrehozva: #5305


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 795
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar/Győr
Azonosító: 156 696



IDÉZET(guslof @ 2011-12-11 20:48) *

Ajjaj, semmi jót nem nézek ki én sem, és már csak pár óra van hátra.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guslof
hozzászólás 2011-12-11 21:48
Létrehozva: #5306


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 52
Regisztrált: 2010-03-01 19:54
Azonosító: 1 030 828



Hello!

Nem akarom az ördögöt a falra festeni:

http://www.vatera.hu/listings/index.php?us=klarica76

De itt egy nagy átverés készülődik.
22 db drága temék,1 forintról és egy időben járnak le.
Vidéki kis faluban lakik.

5 pozitív értékelése van de 1500 ft-nál drágább terméket nem adott el.


Bocs!

Detto ugyanez:

http://www.vatera.hu/listings/index.php?us=gyuremisi


Mind Szentlörickáta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skorpijo
hozzászólás 2011-12-11 18:54
Létrehozva: #5307


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2009-09-29 20:12
Azonosító: 769 506



Sajna az úriember újabban csak licitálni szeret, de fizetni? AZT NEM !!!!! Elérni lehetetlen, ha valamiért sikerül akkor csak igérget hitegetésaz utóbi értékelései bizonyitják:
http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=633973

tőlem is leütötte a terméket csak fizetni felejt el:http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=1508944508
elsem lehet érni mailra nemreagál, telot kinyomja stb... , rajtam múlna nem lenne itt egy darabig.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-12-11 16:16
Létrehozva: #5308


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 536
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(szovszi211 @ 2011-12-11 14:21) *

Tisztelt szovszi211!

A felhasználót kizártuk.
Köszönjük.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szovszi211
hozzászólás 2011-12-11 15:21
Létrehozva: #5309


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 76
Regisztrált: 2011-10-16 12:13
Azonosító: 1 549 242



Sok szeretettel ajánlom: http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=2412372

good2.gif

Ui: ezzel mit frissít vajon? http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=1517816087 mosking.gif

A hozzászólást -szovszi211- szerkesztette a következő időpontban: 2011-12-11 15:24
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hytech
hozzászólás 2011-12-11 00:54
Létrehozva: #5310


Élő szövet a belső fémvázon
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5 356
Regisztrált: 2007-03-01 14:14
Innen: Future
Azonosító: 66



IDÉZET(mvector @ 2011-12-10 23:10) *
Sziasztok!

Lenne egy próblémám és tanácsot szeretnék kérni...
Vettem egy kijelzőhibás laptopot, mivel az azonos típusú laptopomba az alaplap megadta magát!
Ez volna az: http://szamitastechnika.vatera.hu/laptop_n...1516756688.html



Negatív vélemény: POFÁTLAN ÁTVERÉS!NE VEGYEN TŐLE SENKI MŰSZAKI CIKKET!2011/11/06 19:34:41colos60"Szétszerelés nyomait
nemlátni rajt.Csavarok sértetlenek.Szép állapotu a laptop"Kicsomagolva a laptop körbefeszegetve,Hdd
fedlap alulemezből volt tákolva,belül válogatott használhatatlan alkatrészek voltak elhelyezve(pld:
ROZSDÁS LÁBÚ PROCESSZOR)beletört csavarok a hűtőfelfogatásnál szóval én még ilyet nem láttam!
A
pofátlanság teteje:küldem vissza,és érkezés után 2500at utal! 1050 pedig a posta,amit nyeljek még le?

Negatív vélemény: az adásvétel létrejött de egy kiherélt gépet kaptam amit igy semmire nem tudok használni én
személyszerint nem ajánlom senkinek megoldást sem akart adni a problémára pedig 1 hónapja történt a
tranzakció vatrázásom során még igy nem vertek át



A tanácsom: máskor olvasd el az értékeléseket, nem dísznek vannak, vagy azért, hogy teljen vele az oldal.
Sok bajtól megkímélheted magad.


Egyszer csak megtanulják a felhasználók mire való az értékelési rendszer. dry.gif


--------------------
Szeretem amikor az okos hülyéskedik, de utálom mikor a hülye okoskodik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mvector
hozzászólás 2011-12-11 00:47
Létrehozva: #5311


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 9
Regisztrált: 2007-05-27 22:32
Azonosító: 11 816



Ezitt a baj - tudom, hogy ha nem is teljesen, de nagymértékben igazam van - viszont mivel ilyen inkorrekt az alak sokmindent nem tudok tenni!

Igazából már elkönyveltem, hogy kb. 15.000 Ft-ot buktam, mivel 23.000 Ft-ot fizettem és az esetlegesen felhasználható alkatrészekból jóha 8.000 Ft-ot kiárulok (1gb memória, vinyó, dvdíró, kb ennyi használható benne)

Meg igen - oké garanciát nem vállalt ezt nem tagadom, de azért a leírásban lévő (meg amit a kérdésekre adott - de ugye elrejtett mostanra) adatokra azért nehogymá "ne kelljen garanciát - szavahihetőségét adnia"...


Akkor olyan kérdésem lenne, hogyha leértékelem negatívan - várhatóan visszanegatívoz nem valós indokkal, hogy ha itt erre a fórumbejegyzésre hivatkozok (elküldöm az eredeti e-mail levelezésünket) - van rá esély, hogy törlik a negatívomat!?

(5éve alatt, 200+ adásvételem volt, nemhiszem hogy én vagyok az inkorrekt - sokkal inkább ő)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Parabellum80
hozzászólás 2011-12-11 00:30
Létrehozva: #5312


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 160
Regisztrált: 2007-03-20 15:48
Azonosító: 1 022



szerintem, ha a leírásban szerepelt, hogy bekapcsoláskor a ledek felvillannak a ventilátor felpörög és ez valóban így van, akkor nincs igazad a visszavétellel kapcsolatban. A leírásban szerepel, hogy garancia nincs. A rendőrségen elzavarnak, csak polgári per lehetséges. Kérdés megéri e a sok idő és pénz ráfordítás, az ilyen ügyeket évekig lehet húzni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-12-11 00:30
Létrehozva: #5313


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 536
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(mvector @ 2011-12-10 23:10) *
...
Visszaírta azt az "EU-s törvényt a magánkereskedelemről"...

Tisztelt mvector!

Ez a hivatkozás téves.
IDÉZET(mvector @ 2011-12-10 23:10) *
...
Ezuton is szeretném kérni a vaterát, hogy tegye láthatóvá a levelezését, mivel a lényegi információ, amiért leütöttem a terméket oda írta, és azt mostanra meg elrejtette!
Erre azért is volna szükségem, mivel én mindenképpen akarok lépni valamit az ügybe, ha muszáj akkor rendőrségi feljelentést teszek, mivel átvert és nem hajlandó semmilyen lépésre sem - ő lezártnak tekinti az adásvételünket!

Nem áll módunkban visszaállítani, de hatósági megkeresésre természetesen kiadjuk a kért információkat.
IDÉZET(mvector @ 2011-12-10 23:10) *
Továbbá kérdezném, hogy hogyan védhetném ki, hogy bosszú negatívat kapjak, vagy ha kapok, azt töröltethessem!? (200+ adásvételem volt, ami csakis pozitívan zárult le!)

Értékelés törlését a kapcsolatfelvételen keresztül kérheti.
Kapcsolatfelvétel - Aukcióval kapcsolatos probléma - Szeretnék töröltetni egy értékelést.
Az értékelés törlése nem automatikus, a kérést kollégáink a rendelkezésre álló adatok alapján bírálják el.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mvector
hozzászólás 2011-12-11 00:10
Létrehozva: #5314


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 9
Regisztrált: 2007-05-27 22:32
Azonosító: 11 816



Sziasztok!

Lenne egy próblémám és tanácsot szeretnék kérni...
Vettem egy kijelzőhibás laptopot, mivel az azonos típusú laptopomba az alaplap megadta magát!
Ez volna az: http://szamitastechnika.vatera.hu/laptop_n...1516756688.html

A terméket kifizettem / átutaltam, értékbiztosított postát is kifizettem meg minden! Rendben megkaptam! Viszont itt a gond a termékkel! A termék használhatatlan, ez is alaplaphibás és még a képernyője is törött (bár ezt tudtam), így használhatatlan!

Az eladó a vatera rendszerén belüli levelezésben megírta, hogy a termék "úgy ment tönkre", hogy rálett csukva egy mobil a kijelzőre... (így keletkezett a kijelzőhiba viszont így nem keletkezik alaplaphiba - ez egyértelmű)
(ezt persze mostanra elrejtette és nem látható, de én ezalapján ütöttem le a terméket, mivel csak a kijelzőhibát jelezte, alaplaphibáról szósem volt sehol!
Így egy használtatlan gépért adtam ki 21E + 2E Ft-ot!
(ugyanezt a típust jó kijelzővel - alaplaphibával 10-15E-ért adtak el korábban mostanában vaterán)
http://szamitastechnika.vatera.hu/laptop_n...1512702977.html

Megírtam a próblémámat az eladónak, de nem vevő semmilyen komromisszumra se...
Felajánlottam 2 lehetőséget:
1. Utalja vissza a pénzemet és visszaküldöm a terméket
2. "Beszámítom" a totális hibás gépet 10E Ft-ért, így nem bajlódunk a postázással, meg minden, viszont így a maradék összeget utalja vissza nekem! (11E Ft-ot)

Visszaírta azt az "EU-s törvényt a magánkereskedelemről", azaz nemleges választ adot! Így írtam, hogy normálisan válaszoljon, mire írta, hogy ő hibás terméket árult - mit próblémázok...

Erre írtam, hogy nem azzal van a bajom, hogy hibás terméket kaptam, mert ezzel tisztába voltam, hanem azzal, hogy csak a képernyőhibára hívta fel a figyelmemet, mivel azt írta, hogy csak egy mobil lett rácsukva!

Ezuton is szeretném kérni a vaterát, hogy tegye láthatóvá a levelezését, mivel a lényegi információ, amiért leütöttem a terméket oda írta, és azt mostanra meg elrejtette!

Erre azért is volna szükségem, mivel én mindenképpen akarok lépni valamit az ügybe, ha muszáj akkor rendőrségi feljelentést teszek, mivel átvert és nem hajlandó semmilyen lépésre sem - ő lezártnak tekinti az adásvételünket!

Továbbá kérdezném, hogy hogyan védhetném ki, hogy bosszú negatívat kapjak, vagy ha kapok, azt töröltethessem!? (200+ adásvételem volt, ami csakis pozitívan zárult le!)

(amúgymeg már adott el alaplaphibás gépet, megnéztem a lejárt termékeit, így nem mondhatja aztse, hogy nem ért valamelyest hozzá...)

IDÉZET
1. levelem felé:
Üdv!

Köszönöm, a terméket megkaptam, viszont lenne egy kis problémám vele...
Sajnos jelenállás szerint úgy nézki, hogy alaplaphibás a laptop, mely a leírásban nem volt jelezve....
Így kb. 10.000 Ft-ot ér a szerkezet nekem!

Mivel ugyebár a kijelző törött - ezzel tisztába is voltam, de én abban a hiszembe vettem meg, hogy a gép egy kijelzőcserével tökéletesen használható állapotban van!

Bár reggel mielőtt munkába indultam, csak annyira volt időm, hogy töltőről elindítsam, de láthatóan úgyanazt a hibajelenséget mutatta, amit a jelenlegi ilyen típusú laptopom mutat! (3-4 narancs LED villanás - 1 caps lock LED villanás, mely alaplaphibára utal)

Mint írtam, így a termék az általam kifizetett 21.000 Ft-ot nem ér, max. 10.000 Ft-ot!

Még majd este megpróbálom egy memóriacserével és egy merevlemez cserével elindítani a gépezetet, de én már most 100 %-ra mondom, hogy ezis alaplaphibás...


Így szeretném mihamarabb vissza küldeni a terméket és visszakapni a pénzemet VAGY 10.000 Ft-ért tudom "beszámolni" a terméket - nekem ennyit ér!

Várom válaszát - hogy milegyen...
Nekem se célom, hogy mindenáron negatívval értékeljem önt, gondolom ön sem akar negatívot kapni!
Mint láthatja több, mint 200+ adásvételt lezavartam már gond nélkül (100 % pozitív visszajelzéseim vannak)


Kérem írja meg, hogy milegyen....
Én amit feltudok ajánlani:
1. Ön visszautalja a teljes árat (postaköltséggel együtt, mivel nekem is visszakell postáznom a termék - ezesetben mindketten "csak" 2.000 Ft-ot buktunk)
2. Én 10.000 Ft-ért "beveszem" a gépet, és így nem bajlódunk semmilyen postázással, viszont így 13.000 Ft-ot vissz kell, hogy utaljon!

Várom válaszát!


üdv
__________
mvector


IDÉZET
2.levelem felé:
Hello!
(Próbáltam másik vinyóval - memóriával - úgyanaz a hibajelenség így 100%-ra mondom, hogy alaplaphiba)

Én vén vaterás róka vagyok már, hogy egy ilyen EU-s szöveggel kiszúrd a szememet...
Gyere fel egy kicsit olvasgatni a vatera fórumára és rájössz te is, hogy ezzel semmit se érsz!
De látom nem érted, mi a problémám!

Leírom mégegyszer:
Te a leírásban egyedül a képernyő hibát jelezted, amit én tudomásul is vettem és ennek tudatába vettem meg a terméket! (Látom azért nem közömbös neked a számítástechnika, mivel egy másik lapotopot, amit eladtál ott jelezted, hogy alaplaphibás a termék - azt adtad el 26E-ért ezt a törött képernyőset meg 21E-ért nekem!?, ezt te se gonodolod komolyan...)

Itt nem a garancia illetve annak nem létével van a gond, hanem a félrevezető leírással! Mely kiteszi a félrevezető információközlést - inkorrektséget... (bár nem a leírásban, hanem a kérdésekben írtad, hogy csak azért tört be a képernyő, mert rálett csukva egy mobilra, ezt ugyebár eltüntetted, de én a vaterától ezt mindenképpen kifogom kérni, hogy mik voltak a levelezésben, mivel én ezalapján ütöttem le a terméket)

Szerintem a lehető leghamarabb jeleztem a problémámat, (aznap ahogy megkaptam a terméket)
Egyértelműen nem olyan hibája van, ami a postán keletkezett volna, pláne azért is, mivel törékeny - értékbizotsított csomagként lett feladva...

Amúgy meg - de most komolyan én nem akarok itt fenyegetőzni meg ilyenek, de miért nem lehet korrekten eljárni ezügyben a te részedről!???

Miért jó neked az, ha negatívval fogom lezárni az adásvételt és rendőrségi feljelentést teszek!?
Én felajánlottam 2 lehetőséget, ami a realitás közelében van...
(1. csináljuk vissza az adásvételt, 2. megveszem, de csak a valós árán - ami 10.000 Ft)

Most komolyan azthiszed, hogy 200pozitív adásvételem után szórakozásból veled akarok kicseszni!? NEM! Egyáltalán nem! Te eladtál valamit, ami nem felelt meg egyáltalán sem a leírásodnak! (hogy csak a képernyője rossz)

Én tényleg "békével" szeretném lezárni az adásvételt, így várom normális válaszodat - eddig szerintem én is normál hangnembe írtam!
Ha az általam felkínált 2 lehetőségből az egyiket elfogadnád, akkor leértékelnénk egymást semlegesen és nem lenne semmi probléma! De látom egyáltalán nem a korrekt eljárást útján vagy te, abból ítélve, amilyen EU-s garanciás választ küldtél - mivel nem ez a problémám, hanem még mindig az, hogy a leírásba valótlanul írtad le a termék állapotát!

Ez akár direkt - akárt nem direkt volt! Az eddigi e-mailed a te inkorrektségedre utal!
Ha direkt volt, akkor nem csodálom, hogy nemakarod vissza venni!
Viszont ha nem direkt volt, akkor nem értem, miért nem lehet élni az általam felkínált 2 lehetőség közül valamelyikkel!

Végszónak:
Mindenképpen várom valamilyen nemű normális válaszodat!
Ellenkező esetben kénytelen leszek mind a vatera fel bejelentést tenni, mind negatívan értékelni, mind rendőrségi feljelentést tenni... (nem szeretném egyiketse, de ha kikényszeríted muszáj lépnem ezügyben...)

Várom válaszodat!


üdv
___________
mvector


A hozzászólást -mvector- szerkesztette a következő időpontban: 2011-12-11 00:12
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cicaslany86
hozzászólás 2011-12-10 23:41
Létrehozva: #5315


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2011-12-08 09:00
Azonosító: 1 586 630



IDÉZET(VateraMod @ 2011-12-08 08:27) *
Tisztelt cicaslany86,

a Polgári Törvénykönyv a szerződés létrejöttéről szóló, 211. § értelmében, aki szerződés kötésére ajánlatot tesz, ajánlatához kötve marad az online aukciós értékesítés jellegéből kifolyólag. A törvény értelmében tehát, az a vevő, aki a vatera.hu oldalon ajánlatot tesz, vagyis licitál, az a licittől a későbbiekben nem állhat el, az ajánlati kötöttség kizárása nem lehetséges.
Az eladóknak a vatera.hu oldalra feltett ajánlataik szerződéskötési nyilatkozatnak minősülnek, vagyis az ettől való elállás sem lehetséges. Az aukció lezárását követően a szerződéskötés automatikusan létrejön, és a szerződésben foglaltakat mind a vevő, mind az eladó köteles teljesíteni és betartani, vagyis az eladó köteles a felkínált terméket a kialakult áron a vevőnek eladni, a vevő pedig köteles a terméket ezen az áron megvenni. Ezeknek a jogoknak esetleges szerződésszegés esetén polgári peres eljárás során lehet érvényt szerezni.

Legalább egy hetet célszerű várni.


2 hét eltelt.. próbálok türelmes lenni, de.. gyűlnek az értékelései és egyre nehezebb elhinni, hogy úgy lett belőlük 10-zel több az elmúlt egy hétben, hogy azok mind korábbi eladásokból maradtak vissza. :S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
suzukigsxr79
hozzászólás 2011-12-09 21:47
Létrehozva: #5316


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2011-12-09 12:51
Azonosító: 1 587 912



IDÉZET(Koriander87 @ 2011-12-09 14:31) *
Szerintem írj neki még egyszer. Lehet, hogy csak több aukciója járt le egyszerre és elfelejtett neked válaszolni.


Már írtam neki tegnap, de semmi reakció! Szalvétákra licitáltam, nem nagy tételről van szó. Van egy másik futó aukciója (szintén szalvéta), természetesen én b...... arra is licitáltam, kb másfél hete, én egyedül. Igen nagy az esélye, hogy azt is én fogom megnyerni, de én egy ilyen embertől nem veszek semmit. Ezek után pedig, hogy utaljam át előre a pénzt neki? Vásároltam már párszor , de eddig itt ilyet nem tapasztaltam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
profectuscat
hozzászólás 2011-12-09 17:55
Létrehozva: #5317


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 78
Regisztrált: 2011-03-06 20:50
Azonosító: 1 429 874



Kedves fórumozók!

néha komolyan kikészít egy-két kuncsaft vaterán! ezek az elvárások, ahhoz képest, hogy i+-et írtam és még én vagyok az eladó, nehéz neki felfogni, hogy a mobilom a nap 24 órájában NEM vaterázásra szolgál! És olyanért hívna fel egyébként is, hogy bocs, elaludtam, nem érek rá... és még én kapom az ívet, mert ő sokat dolgozik, és nem ér rá(?), DE a postát nem akarja kifizetni, mert 1 kilóméteren belül lakik, AHHOZ KÉPEST inkább húzza az agyam, el nem jönne. Próbál levelekben megalázni, hogy nem fog sms-ezni (mikor el sem várom, és egyszer sem mondtam ilyet neki), mint valami tini iskolás kislány...
A telefonom valóban nem üzletelésre való, mivel sok marketinges hív, sok ismeretlen, és elegem lett, besokkoltam! Mivel ennyi kellemetlen telefonszám ért random, 1 éven át nem is volt mobilom! Azt hiszem ez az én problémám, és nem a kedves vásárlóé, mivel MINDENT leírtam az oldalamon, és ha nem olvasta el, most pedig majdnem hogy megalázz levelekben nem tudom mit tehetnék?
Azt gondolja, vele majd kivételt teszek, nagyon pofátlan, már-már erőszakos, de cinikus, az biztos!
Vasárnap jön a lámpáért, amikor a családommal vagyok (egyetlen pár nap amikor mind együtt lehetünk) ő meg ebédkor jönne, és még ezzel is gúnyolódott, jajj nehogy az ebéd kellős közepén érkezzek és szakítsalak félbe titeket...
Már nagyon várom, hogy vége legyen sad.gif Addig mit tehetnék, ha zaklat telefonon ÉS NEM ÉREK RÁ?! Félek, hogy negatívat ad...

Abban kérem a segítséget, hogy értessem meg az emberekkel, hogy nekem nem felel meg a mobilon való kapcsolattartás?! Egyrészt a pénz ami rajta van a családomra költöm, másrészt írtam már...

Kellemes délutánt Profectuscat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Koriander87
hozzászólás 2011-12-09 15:31
Létrehozva: #5318


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 190
Regisztrált: 2010-12-17 15:26
Azonosító: 1 415 535



IDÉZET(suzukigsxr79 @ 2011-12-09 11:55) *
nyertem múlt héten pénteken egy aukción, szinte azonnal írtam egy e-mailt az eladónak, aki hétfőn este válaszolt. Lemérem a csomagot, majd jelentkezem és azóta semmi. Ilyen esetben mi a helyzet, meddig várjak ? Értékeljem, hogy az üzlet nem jött létre?


Szerintem írj neki még egyszer. Lehet, hogy csak több aukciója járt le egyszerre és elfelejtett neked válaszolni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-12-09 13:12
Létrehozva: #5319


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 536
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(suzukigsxr79 @ 2011-12-09 11:55) *
nyertem múlt héten pénteken egy aukción, szinte azonnal írtam egy e-mailt az eladónak, aki hétfőn este válaszolt. Lemérem a csomagot, majd jelentkezem és azóta semmi. Ilyen esetben mi a helyzet, meddig várjak ? Értékeljem, hogy az üzlet nem jött létre?

Tisztelt suzukigsxr79!

Ha az eladó továbbra sem jelentkezik vagy nem kívánja átadni az árut és ön nem kíván tovább várni, akkor érdemes egy üzenetet írni az adásvételtől való elállásról és megadni a partnernek a megfelelő értékelést. Előtte esetleg írjon neki még egy utolsó felszólítást, ezt küldje el másolatként a biztonsag@vatera.com címre is. Ezt a levelében a címzettnek is említse meg, kilátásba helyezve a megfelelő értékelést, amennyiben nem jelentkezik.
Az automata válaszban kapott azonosítót mentse el, mivel az alapján esetleges bonyodalmak esetén igazolni lehet, hogy ez az utolsó felszólító üzenet kiküldésre került.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
suzukigsxr79
hozzászólás 2011-12-09 12:55
Létrehozva: #5320


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2011-12-09 12:51
Azonosító: 1 587 912



nyertem múlt héten pénteken egy aukción, szinte azonnal írtam egy e-mailt az eladónak, aki hétfőn este válaszolt. Lemérem a csomagot, majd jelentkezem és azóta semmi. Ilyen esetben mi a helyzet, meddig várjak ? Értékeljem, hogy az üzlet nem jött létre?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1312 Oldal V  « < 264 265 266 267 268 > » 
Reply to this topicStart new topic
4 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (4 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2014-04-20 20:25