IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1321 Oldal V  « < 275 276 277 278 279 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Érdekes, Problémás Felhasználók
nyubocs
hozzászólás 2011-12-07 23:40
Létrehozva: #5521


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 624
Regisztrált: 2007-11-14 20:22
Azonosító: 43 559



IDÉZET(Petho77 @ 2011-12-07 21:29) *
Szia!
Igen, én is ezen gondolkoztam, amit írtál.
Már el is küldte az eladónak a negatívot. Jó lenne, ha kapnánk választ a fenti kérdéseidre.
Nekem is van most egy (0-ás, ami önmagában nem lenne gond) vásárlóm, csütörtökön kaptam meg az utalását, péntek este már jött is a felszólító, kellemetlen hangulatú email a részéről, hogy nem kapta még meg a csomagot, pedig ő már hétfőn utalt. Attól tartok, hogy az én értékelésem sem lesz az ő részéről 5 csillagos.


Szerintem nem fogunk választ kapni tőle! mellow.gif

A csillagokat meg-meg nézem, de mivel nem tudni ki mit adott, igazából egy-két kivétellel nem tudom kideríteni olykor a probléma okát. Nem azon problémázok, ha később küldöm és az a baja, azt tudom, hogy olykor jogos..
De az én termékkörömben mi a jó istent kezdjek azzal a csillagos értékeléssel, hogy Hamisnak bizonyult. (1 vélemény)


--------------------
All I wanna do Is trade this life for something new Holding on to what I haven't got!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Petho77
hozzászólás 2011-12-07 22:29
Létrehozva: #5522


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 148
Regisztrált: 2009-03-14 16:54
Azonosító: 545 174



IDÉZET(nyubocs @ 2011-12-07 21:00) *
Ja, ahhoz képest hogy november 26-án nyerte meg.
A terméklapon meg ő kérte, hogy december 4-n fizet, ami meg vasárnap, tehát 5-e előtt nem terhelik a számláját, ha nem egy bankban vannak, akkor 6-n van az eladónál a pénz, ma meg van 7-e.


Szia!
Igen, én is ezen gondolkoztam, amit írtál.
Már el is küldte az eladónak a negatívot. Jó lenne, ha kapnánk választ a fenti kérdéseidre.
Nekem is van most egy (0-ás, ami önmagában nem lenne gond) vásárlóm, csütörtökön kaptam meg az utalását, péntek este már jött is a felszólító, kellemetlen hangulatú email a részéről, hogy nem kapta még meg a csomagot, pedig ő már hétfőn utalt. Attól tartok, hogy az én értékelésem sem lesz az ő részéről 5 csillagos.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nyubocs
hozzászólás 2011-12-07 22:00
Létrehozva: #5523


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 624
Regisztrált: 2007-11-14 20:22
Azonosító: 43 559



IDÉZET(allrad65 @ 2011-12-07 20:07) *
még bírósági kártérítési pert is javaslok (Hetek óta nem tudsz kávézni, stb...) aztán majd megtanulja a nyavalyás...


Ja, ahhoz képest hogy november 26-án nyerte meg.
A terméklapon meg ő kérte, hogy december 4-n fizet, ami meg vasárnap, tehát 5-e előtt nem terhelik a számláját, ha nem egy bankban vannak, akkor 6-n van az eladónál a pénz, ma meg van 7-e.


--------------------
All I wanna do Is trade this life for something new Holding on to what I haven't got!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2011-12-07 21:16
Létrehozva: #5524


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 881
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar/Győr
Azonosító: 156 696



IDÉZET(anzi771 @ 2011-12-07 19:44) *
Sziasztok!!!

Segítsetek,mi a teendő ha a kifizetett árum,nem érkezik meg?
Vettem egy kávéfőzőt,átutaltam a nem kevés összeget és az eladó nem reagál a levelemre és telefonon sem lehet el érni.

Ez az? http://www.vatera.hu/haztartasi_gep_kisgep...1509837401.html Én nem mennék rögtön a rendőrségre, nem tűnik szélhámosnak.
Mikor, és hogyan fizetted ki?

A hozzászólást -svejku- szerkesztette a következő időpontban: 2011-12-07 21:18
Go to the top of the page
 
+Quote Post
allrad65
hozzászólás 2011-12-07 21:15
Létrehozva: #5525


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 6
Regisztrált: 2010-01-14 10:57
Azonosító: 939 446



IDÉZET(erszenyk @ 2011-12-07 18:28) *
Sziasztok!

Én az alábbi esetekkel kapcsolatban szeretném megosztani a gondolataimat:

A karórák foglalkoztatnak mostanában, és ezzel kapcsolatban vettem észre, hogy van olyan eladó, aki az összes általa kínált karórához odaírja, hogy "a legújabb modell". Ugyanazon "márkanév" alatt futó, márkásnak tűnő órák esetén is ugyanúgy odaírja. Természetesen tudjuk mindannyian, hogy egy márka esetében nem lehet 10-20-30-40 olyan óra, amely mindegyike "a legújabb modell". Főleg, ha a márkaboltban az ugyanazzal a márkanévvel jelzett óra a 10-szeresébe kerül, és az itt hirdetett modellek véletlenül sem lelhetők fel egyetlen hivatalos gyártónál sem.

Néhány esetben rákérdeztem egy ilyen eladónál - mert tetszett az eladásra kínált óra, ráadásul márkás óraként árulta -, hogy "mit jelent az, hogy a legújabb modell, és mit lehet tudni a modell azonosítójáról".

Választ nem kaptam, és a kérdést is mindegyik esetben kitörölte.

Van olyan, aki a kínai márkájú órákhoz odaírja, hogy az üzletben 70-80 ezer forint körüli Euróért kaphatóak a jaragar, az orkina, a goer és a hasonló órák, és csak itt csak most megvehető már 5-10 ezer forintért! Ha utánanézünk, kiderül, hogy párezer forintos, "eldobható", kínai órákról van szó.

Sajnos a vatera email-válaszából az derült ki számomra, hogy ők teret adnak akár az egyértelmű megtévesztő szándéknak is, mert a felelősség az eladót terheli, szabadon eldöntheti, hogy mit ír az űrlapra.

Tehát én azt gondolom, hogy csak attól szabad vásárolni, aki korrekt a hirdetéseiben és a szándékaiban is. Én a magam részéről ehhez tartom magamat.

A kínaiak több órát adnak ki évente, mint a világ postái bélyeget.
Természetesen mind új modell...
TANÁCSOM: Ha órákat akarsz gyűjteni, netán venni- használatra- menj vissza az 1985 előtti időkbe.
Akkor még minden eredeti, és jó volt... A mai órák semmivel sem tudnak többet, mint az akkoriak!!!

CSAK ÓVATOSAN!!! VÉKONY JÉG.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
allrad65
hozzászólás 2011-12-07 21:07
Létrehozva: #5526


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 6
Regisztrált: 2010-01-14 10:57
Azonosító: 939 446



IDÉZET(anzi771 @ 2011-12-07 19:44) *
Sziasztok!!!

Segítsetek,mi a teendő ha a kifizetett árum,nem érkezik meg?
Vettem egy kávéfőzőt,átutaltam a nem kevés összeget és az eladó nem reagál a levelemre és telefonon sem lehet el érni.


Több ilyen próbálkozó létezik az internetes piactereken...
Ha sem telefon, sem e-mail kapcsolat: IRÁNY A YARD!!!
Aztán csalás miatt feljelentés!!!
Mint írtad nem volt olcsó. Remélem könyvelt küldeményként kérted, mert annak nyoma van.
Azok is elvesznek : " a posta kezelésében, a postán kívülálló okból eltűnt" dumával már volt dolgom nekem is,
de ilyen esetben a posta kártérítést fizet ( ajánlott levélnél 15+1-szeresét a feladási díjnak).
Előtte azért próbáld a kapcsolatot felvenni az eladóval, de, ha nem reagál- IRÁNY A RENDŐRSÉG+ még bírósági kártérítési pert is javaslok (Hetek óta nem tudsz kávézni, stb...) aztán majd megtanulja a nyavalyás...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-12-07 21:05
Létrehozva: #5527


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 864
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(anzi771 @ 2011-12-07 19:44) *
Sziasztok!!!

Segítsetek,mi a teendő ha a kifizetett árum,nem érkezik meg?
Vettem egy kávéfőzőt,átutaltam a nem kevés összeget és az eladó nem reagál a levelemre és telefonon sem lehet el érni.

Tisztelt anzi771!

Amennyiben a vételárat Ön már átutalta és a partner nem küldi a terméket, nem ad hírt magáról, nem jelentkezik, hosszabb ideje nem érhető el, akkor értesítse az eladót, hogy ha ésszerű határidőn belül nem jelentkezik és nem rendezi az adásvételt, akkor Ön a rendőrségen tesz feljelentést.
A felszólítólevél sikertelensége esetén, javasoljuk, hogy a feljelentést valóban tegye meg! Mint megkárosított félnek a lakóhelye szerinti illetékes rendőrkapitányságon célszerű feljelenést tennie ismeretlen tettes ellen.
A feljelentéshez javasoljuk mellékelni nyomtatott formában a terméklapot, az illetővel folytatott levelezést és minden egyéb dokumentumot, amely az adásvétellel kapcsolatban az Ön rendelkezésére áll.
Amennyiben a feljelentés után elindítják a nyomozást, a nyomozóhatóság általában hivatalos megkereséssel fordul a Vaterához azért, hogy a nyomozás sikere érdekében szükséges és még hiányzó adatokat beszerezzék. Ilyen esetben a Vatera a lehető legteljesebb tájékoztatást adja, hiszen a nyomozás eredményes lezárása és az elkövető kézre kerítése közös érdekünk.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
anzi771
hozzászólás 2011-12-07 20:44
Létrehozva: #5528


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2011-12-07 20:12
Azonosító: 1 586 092



Sziasztok!!!

Segítsetek,mi a teendő ha a kifizetett árum,nem érkezik meg?
Vettem egy kávéfőzőt,átutaltam a nem kevés összeget és az eladó nem reagál a levelemre és telefonon sem lehet el érni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
erszenyk
hozzászólás 2011-12-07 19:28
Létrehozva: #5529


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5
Regisztrált: 2008-03-20 09:27
Azonosító: 127 430



Sziasztok!

Én az alábbi esetekkel kapcsolatban szeretném megosztani a gondolataimat:

A karórák foglalkoztatnak mostanában, és ezzel kapcsolatban vettem észre, hogy van olyan eladó, aki az összes általa kínált karórához odaírja, hogy "a legújabb modell". Ugyanazon "márkanév" alatt futó, márkásnak tűnő órák esetén is ugyanúgy odaírja. Természetesen tudjuk mindannyian, hogy egy márka esetében nem lehet 10-20-30-40 olyan óra, amely mindegyike "a legújabb modell". Főleg, ha a márkaboltban az ugyanazzal a márkanévvel jelzett óra a 10-szeresébe kerül, és az itt hirdetett modellek véletlenül sem lelhetők fel egyetlen hivatalos gyártónál sem.

Néhány esetben rákérdeztem egy ilyen eladónál - mert tetszett az eladásra kínált óra, ráadásul márkás óraként árulta -, hogy "mit jelent az, hogy a legújabb modell, és mit lehet tudni a modell azonosítójáról".

Választ nem kaptam, és a kérdést is mindegyik esetben kitörölte.

Van olyan, aki a kínai márkájú órákhoz odaírja, hogy az üzletben 70-80 ezer forint körüli Euróért kaphatóak a jaragar, az orkina, a goer és a hasonló órák, és csak itt csak most megvehető már 5-10 ezer forintért! Ha utánanézünk, kiderül, hogy párezer forintos, "eldobható", kínai órákról van szó.

Sajnos a vatera email-válaszából az derült ki számomra, hogy ők teret adnak akár az egyértelmű megtévesztő szándéknak is, mert a felelősség az eladót terheli, szabadon eldöntheti, hogy mit ír az űrlapra.

Tehát én azt gondolom, hogy csak attól szabad vásárolni, aki korrekt a hirdetéseiben és a szándékaiban is. Én a magam részéről ehhez tartom magamat.

A hozzászólást -erszenyk- szerkesztette a következő időpontban: 2011-12-07 19:31
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraMod
hozzászólás 2011-12-07 15:57
Létrehozva: #5530





Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 0
Regisztrált: 2011-10-16 14:40
Azonosító: 1 549 261



IDÉZET(hjuditk @ 2011-12-07 14:28) *
Ez az eladó egy kicsit "érdekes", hiába profi, a Gucci stb. óráival...

PontosIdo(2552)

Mi benne az érdekes?


--------------------

Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hjuditk
hozzászólás 2011-12-07 15:28
Létrehozva: #5531


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2008-06-05 14:23
Azonosító: 159 555



Ez az eladó egy kicsit "érdekes", hiába profi, a Gucci stb. óráival...

PontosIdo(2552)

Go to the top of the page
 
+Quote Post
hytech
hozzászólás 2011-12-07 13:54
Létrehozva: #5532


Élő szövet a belső fémvázon
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5 356
Regisztrált: 2007-03-01 14:14
Innen: Future
Azonosító: 66



IDÉZET(princeofwales @ 2011-12-07 10:14) *
help.gif

Egy vevőm, akinek még márciusban elküldtem a megvásárolt dolgokat most adott egy negatív értékelést mondván, hogy nem kapta meg a terméket...


Tudom nem vígasz de rabosítottam én is. mad.gif


--------------------
Szeretem amikor az okos hülyéskedik, de utálom mikor a hülye okoskodik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
princeofwales
hozzászólás 2011-12-07 12:30
Létrehozva: #5533


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 48
Regisztrált: 2009-09-11 14:05
Azonosító: 740 445



IDÉZET(VateraMod @ 2011-12-07 11:29) *
Tisztelt princeofwales,

érdemes.


Megpróbálkoztam vele.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraMod
hozzászólás 2011-12-07 12:29
Létrehozva: #5534





Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 0
Regisztrált: 2011-10-16 14:40
Azonosító: 1 549 261



IDÉZET(princeofwales @ 2011-12-07 10:14) *
...
Ilyenkor lehet, érdemes értékelés törlést kérni? Eddig 100% + voltam, erre most kapok egy ilyet sad.gif

Tisztelt princeofwales,

érdemes.


--------------------

Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vidaeff
hozzászólás 2011-12-07 12:11
Létrehozva: #5535


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 922
Regisztrált: 2008-12-09 15:58
Azonosító: 343 894



IDÉZET(princeofwales @ 2011-12-07 10:51) *
........Azért leírom, hogy a vevő btucike. Van már negatívja bőviben, úgyhogy én tiltottam és másokat is óvatosságra intek vele kapcsolatban.....

Köszönjük, már megy is a levesbe. thank_you.gif


--------------------
Ha az ész csődöt mond, a jó ízlés még segíthet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hathor14
hozzászólás 2011-12-07 11:54
Létrehozva: #5536


Queen of Heaven
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 246
Regisztrált: 2011-06-10 06:38
Innen: Budapest
Azonosító: 1 524 248



IDÉZET(princeofwales @ 2011-12-07 10:51) *
Az az igazság, hogy eszembe se jutott, hogy nem kapta meg. Gondoltam, ha problémája akad, akkor felhív, emailt ír, de nem 9 hónap után közli, hogy nem kapta meg blink.gif

Nekem sem jutott volna eszembe. Abszolút inkorrekt ez a vevő részéről. dry.gif


--------------------
Ami egész, az nem tökéletes, hanem teljes.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
princeofwales
hozzászólás 2011-12-07 11:51
Létrehozva: #5537


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 48
Regisztrált: 2009-09-11 14:05
Azonosító: 740 445



IDÉZET(Hathor14 @ 2011-12-07 10:41) *
Egy próbát mindenképpen megér a törlés kérése.
Én ha postázok és 1 héten belül nem kapok semmiféle visszajelzést,
mindig hívom a postát, hogy kézbesítették-e a küldeményt.
Igaz, ez pénzbe kerül és időigényes, viszont nem tudnak előhozakodni azzal (ha a posta kézbesítettnek minősítette a levelet), hogy nem kapták meg a küldeményt, max. minőségi reklamációjuk lehet.


Az az igazság, hogy eszembe se jutott, hogy nem kapta meg. Gondoltam, ha problémája akad, akkor felhív, emailt ír, de nem 9 hónap után közli, hogy nem kapta meg blink.gif
Ráadásul 2 terméket küldtem neki egy csomagban, de csak az egyiknél értékelt, a másiknál nem. Azért megpróbálom még elérni, hátha sikerül.
Kértem az értékelés törlését, majd meglátjuk mi lesz....

IDÉZET(princeofwales @ 2011-12-07 10:48) *
Az az igazság, hogy eszembe se jutott, hogy nem kapta meg. Gondoltam, ha problémája akad, akkor felhív, emailt ír, de nem 9 hónap után közli, hogy nem kapta meg blink.gif
Ráadásul 2 terméket küldtem neki egy csomagban, de csak az egyiknél értékelt, a másiknál nem. Azért megpróbálom még elérni, hátha sikerül.
Kértem az értékelés törlését, majd meglátjuk mi lesz....


Azért leírom, hogy a vevő btucike. Van már negatívja bőviben, úgyhogy én tiltottam és másokat is óvatosságra intek vele kapcsolatban.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hathor14
hozzászólás 2011-12-07 11:41
Létrehozva: #5538


Queen of Heaven
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 246
Regisztrált: 2011-06-10 06:38
Innen: Budapest
Azonosító: 1 524 248



IDÉZET(princeofwales @ 2011-12-07 10:14) *
Ilyenkor lehet, érdemes értékelés törlést kérni? Eddig 100% + voltam, erre most kapok egy ilyet sad.gif

Egy próbát mindenképpen megér a törlés kérése.
Én ha postázok és 1 héten belül nem kapok semmiféle visszajelzést,
mindig hívom a postát, hogy kézbesítették-e a küldeményt.
Igaz, ez pénzbe kerül és időigényes, viszont nem tudnak előhozakodni azzal (ha a posta kézbesítettnek minősítette a levelet), hogy nem kapták meg a küldeményt, max. minőségi reklamációjuk lehet.


--------------------
Ami egész, az nem tökéletes, hanem teljes.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
princeofwales
hozzászólás 2011-12-07 11:31
Létrehozva: #5539


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 48
Regisztrált: 2009-09-11 14:05
Azonosító: 740 445



IDÉZET(fluidpwn @ 2011-12-07 10:27) *
Valószínűleg megkapta a terméket és pusztán "élvezetből" adott negatívat. A legtöbb felhasználó úgy van az értékeléssel mintha a fél kezét kellene odaadniuk, pedig semmi negatívuma nem származik belőle. Én már külön leveleket rakosgatok a csomagjaimba, hogy értékeljenek, de az elmúlt két hétben 70-ből kb. 25-en voltak rá képesek... Eladóként nem szabad előre értékelni én azt mondom.

Ezzel a negatívval pedig nem sok mindent tudsz csinálni. :S


Én még nem értékeltem, de most én is adtam neki egyet, de így tönkretenni egy tisztességes eladót. Azért ez igazán bosszantó.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fluidpwn
hozzászólás 2011-12-07 11:27
Létrehozva: #5540


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5
Regisztrált: 2011-08-23 13:47
Azonosító: 1 541 910



IDÉZET(princeofwales @ 2011-12-07 10:14) *
help.gif

Egy vevőm, akinek még márciusban elküldtem a megvásárolt dolgokat most adott egy negatív értékelést mondván, hogy nem kapta meg a terméket. Én elküldtem, sőt még a ragszám is megvan. Nem küldtem el a levelezés másolatát, hiszen eszembe sem jutott, hogy probléma adódna. Kifizette én pedig elküldtem. Próbáltam felvenni vele a kapcsolatot, de a telefont nem veszi fel. Hívtam a postát, de fél év után már nem lehet keresést indítani. Nem is értem, ha nem kapta meg miért nem szólt, miért csak most 9 hónappal a licitálás után ad egy ilyen értékelést, miért nem vette fel velem a kapcsolatot, hiszen szívesen segítettem volna neki, ráadásul 600Ft-ról volt szó, amit még vissza is térítettem volna.
Ilyenkor lehet, érdemes értékelés törlést kérni? Eddig 100% + voltam, erre most kapok egy ilyet sad.gif


Valószínűleg megkapta a terméket és pusztán "élvezetből" adott negatívat. A legtöbb felhasználó úgy van az értékeléssel mintha a fél kezét kellene odaadniuk, pedig semmi negatívuma nem származik belőle. Én már külön leveleket rakosgatok a csomagjaimba, hogy értékeljenek, de az elmúlt két hétben 70-ből kb. 25-en voltak rá képesek... Eladóként nem szabad előre értékelni én azt mondom.

Ezzel a negatívval pedig nem sok mindent tudsz csinálni. :S
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1321 Oldal V  « < 275 276 277 278 279 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (1 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2014-07-30 06:58