IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1341 Oldal V  « < 275 276 277 278 279 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Érdekes, Problémás Felhasználók
vidaeff
hozzászólás 2012-01-18 18:18
Létrehozva: #5521


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 460
Regisztrált: 2008-12-09 15:58
Azonosító: 343 894



IDÉZET(fery20 @ 2012-01-18 17:08) *
mert még nem adott de azt akar addni már telefonba azt mondta unsure.gif

Értem. Azért lenne jó látni az aukció linkjét, mert akkor a termékleírásból kiderülne, ön vállalta-e a kikódolást? Volt ilyen feltétel leírva? Ez egyébként legjobb ismereteim szerint csak a hűségnyilatkozattal nem terhelt telefonok esetében törvényes, de ez már más kérdés.


--------------------
Ha az ész csődöt mond, a jó ízlés még segíthet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fery20
hozzászólás 2012-01-18 18:08
Létrehozva: #5522


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2009-03-25 15:21
Azonosító: 579 595



mert még nem adott de azt akar addni már telefonba azt mondta unsure.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vidaeff
hozzászólás 2012-01-18 17:50
Létrehozva: #5523


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 460
Regisztrált: 2008-12-09 15:58
Azonosító: 343 894



IDÉZET(fery20 @ 2012-01-18 15:41) *
Hali érdeklődnék egy oylan felől h eladtam egy telót minden rendben volt adtunk hozzá egy kódot amivel kilehetet függetleniteni de a srác elirta igy nem tudja használni a másik kártyát mondtuk neki kell akkor generálni egy másik kódot de ezt nem akarja megvárni helyette egy negativat adott és hazugságokat állít én már adtam neki +at ilyenkor mit tudok tenni???
Előre is köszönöm a választ!!!!

Nem látni negatív értékelést az ön listáján. unsure.gif Talán ha láthatnánk az aukciót.


--------------------
Ha az ész csődöt mond, a jó ízlés még segíthet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fery20
hozzászólás 2012-01-18 16:41
Létrehozva: #5524


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2009-03-25 15:21
Azonosító: 579 595



Hali érdeklődnék egy oylan felől h eladtam egy telót minden rendben volt adtunk hozzá egy kódot amivel kilehetet függetleniteni de a srác elirta igy nem tudja használni a másik kártyát mondtuk neki kell akkor generálni egy másik kódot de ezt nem akarja megvárni helyette egy negativat adott és hazugságokat állít én már adtam neki +at ilyenkor mit tudok tenni???
Előre is köszönöm a választ!!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2012-01-18 12:02
Létrehozva: #5525


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 302
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(SeniorTilla @ 2012-01-18 09:43) *
Üdv,

szojkaferenc nevű (http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=2503304) felhasználó rendelt egy nagy értékű notebookot, de az emailekre nem válaszol, telefonon elérni nem lehet. Beszéltem a részére egyetlen értékelést adott (ami negatív) felhasználóval, aki korábban ugyanígy nem tudta vele felvenni a kapcsolatot, ő is megerősítette a gyanúmat. Előre utalást adott meg fizetési módnak, amit mostanában sajnos kedvelnek a csalók. Nem tudom, mit akar a rendeléssel, kérlek nézzetek utána, hogy elérhető-e az ember.

Köszi: Attila

A pirosat nem értem.
Ettől függetlenül igaza van Hytech-nek, vésd be a negát, akkor egy darabig nem rontja itt a levegőt.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hytech
hozzászólás 2012-01-18 11:41
Létrehozva: #5526


Élő szövet a belső fémvázon
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5 356
Regisztrált: 2007-03-01 14:14
Innen: Future
Azonosító: 66



IDÉZET(SeniorTilla @ 2012-01-18 09:43) *
Üdv,

szojkaferenc nevű (http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=2503304) felhasználó rendelt egy nagy értékű notebookot, de az emailekre nem válaszol, telefonon elérni nem lehet. Beszéltem a részére egyetlen értékelést adott (ami negatív) felhasználóval, aki korábban ugyanígy nem tudta vele felvenni a kapcsolatot, ő is megerősítette a gyanúmat. Előre utalást adott meg fizetési módnak, amit mostanában sajnos kedvelnek a csalók. Nem tudom, mit akar a rendeléssel, kérlek nézzetek utána, hogy elérhető-e az ember.

Köszi: Attila


Ebből üzlet nem lesz ez úgy kb. 100%.

Egyébként licitált erre is: http://www.vatera.hu/szamitastechnika/lapt...1535433884.html

Javaslat: Negatív és tiltólista. (bár ha tőled megkapja ami jár neki akkor úgyis lehúzzák a wc-n)


--------------------
Szeretem amikor az okos hülyéskedik, de utálom mikor a hülye okoskodik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-01-18 10:52
Létrehozva: #5527


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 324
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(SeniorTilla @ 2012-01-18 09:43) *
Üdv,

szojkaferenc nevű (http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=2503304) felhasználó rendelt egy nagy értékű notebookot, de az emailekre nem válaszol, telefonon elérni nem lehet. Beszéltem a részére egyetlen értékelést adott (ami negatív) felhasználóval, aki korábban ugyanígy nem tudta vele felvenni a kapcsolatot, ő is megerősítette a gyanúmat. Előre utalást adott meg fizetési módnak, amit mostanában sajnos kedvelnek a csalók. Nem tudom, mit akar a rendeléssel, kérlek nézzetek utána, hogy elérhető-e az ember.

Köszi: Attila

Tisztelt SeniorTilla!

Ha a vevő továbbra sem jelentkezik vagy nem kívánja átvenni az árut és ön nem kíván tovább várni, akkor érdemes egy üzenetet írni az adásvételtől való elállásról és megadni a partnernek a megfelelő értékelést. Előtte esetleg írjon neki még egy utolsó felszólítást, ezt küldje el másolatként a biztonsag@allegroup.hu címre is. Ezt a levelében a címzettnek is említse meg, kilátásba helyezve a megfelelő értékelést, amennyiben nem jelentkezik.
Az automata válaszban kapott azonosítót mentse el, mivel az alapján esetleges bonyodalmak esetén igazolni lehet, hogy ez az utolsó felszólító üzenet kiküldésre került.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SeniorTilla
hozzászólás 2012-01-18 10:43
Létrehozva: #5528


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 8
Regisztrált: 2009-05-05 22:43
Azonosító: 640 083



Üdv,

szojkaferenc nevű (http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=2503304) felhasználó rendelt egy nagy értékű notebookot, de az emailekre nem válaszol, telefonon elérni nem lehet. Beszéltem a részére egyetlen értékelést adott (ami negatív) felhasználóval, aki korábban ugyanígy nem tudta vele felvenni a kapcsolatot, ő is megerősítette a gyanúmat. Előre utalást adott meg fizetési módnak, amit mostanában sajnos kedvelnek a csalók. Nem tudom, mit akar a rendeléssel, kérlek nézzetek utána, hogy elérhető-e az ember.

Köszi: Attila
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-01-17 21:20
Létrehozva: #5529


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 324
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(szovszi211 @ 2012-01-17 19:11) *
http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=1963764

Az eladó szinte minden második pozitív értékelésénél "nem jött létre" értékelést ad. A termékek értéke 10e ft feletti.... mosking.gif

Tisztelt szovszi211!

Megnézzük, köszönjük.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szovszi211
hozzászólás 2012-01-17 20:11
Létrehozva: #5530


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 76
Regisztrált: 2011-10-16 12:13
Azonosító: 1 549 242



http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=1963764

Az eladó szinte minden második pozitív értékelésénél "nem jött létre" értékelést ad. A termékek értéke 10e ft feletti.... mosking.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
katatom1
hozzászólás 2012-01-17 19:26
Létrehozva: #5531


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2012-01-17 06:44
Azonosító: 1 614 371



IDÉZET(VateraMod @ 2012-01-17 08:36) *
Tisztelt katatom1,

amennyiben a vételárat Ön már átutalta és a partner nem küldi a terméket, nem ad hírt magáról, nem jelentkezik, hosszabb ideje nem érhető el, akkor értesítse az eladót, hogy ha ésszerű határidőn belül nem jelentkezik és nem rendezi az adásvételt, akkor Ön a rendőrségen tesz feljelentést.
A felszólítólevél sikertelensége esetén, javasoljuk, hogy a feljelentést valóban tegye meg! Mint megkárosított félnek a lakóhelye szerinti illetékes rendőrkapitányságon célszerű feljelenést tennie ismeretlen tettes ellen.
A feljelentéshez javasoljuk mellékelni nyomtatott formában a terméklapot, az illetővel folytatott levelezést és minden egyéb dokumentumot, amely az adásvétellel kapcsolatban az Ön rendelkezésére áll.
Amennyiben a feljelentés után elindítják a nyomozást, a nyomozóhatóság általában hivatalos megkereséssel fordul a Vaterához azért, hogy a nyomozás sikere érdekében szükséges és még hiányzó adatokat beszerezzék. Ilyen esetben a Vatera a lehető legteljesebb tájékoztatást adja, hiszen a nyomozás eredményes lezárása és az elkövető kézre kerítése közös érdekünk.


Köszönöm .....
Már azt a hatást kiváltotta a forum, hogy az uriember ÜZENT!
Sőt fél órán belül 3 mailt is kaptam tőle!-hát vannak benne érdekes felém irányuló kritikák, ill. megjegyzések !
Ennek fényében én most írtam neki hogy azt az összeget utalja vissza, amit én elutaltam, merthogy értékbíztosított levélként úgy is megkapja.... mire közölte hogy a vételárat hajlandó csak! Most akkor ott tartok, hogy kifizettem a vételárat kétszer, a posta meg még potol, vagy egyet fizet kettőt kap alapon így fizetem ki a vételárat duplán?????
Mégiscsak felháborító az amit egyes emberek művelnek!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hytech
hozzászólás 2012-01-17 17:31
Létrehozva: #5532


Élő szövet a belső fémvázon
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5 356
Regisztrált: 2007-03-01 14:14
Innen: Future
Azonosító: 66



IDÉZET(zejopy @ 2012-01-17 16:23) *
laugh.gif Hytech! Nem tudok ebben azonosulni veled.biggrin.gif


Velem nem is kell.

A tények magukért beszélnek.

Azokkal nem lehet vitatkozni. wink.gif


--------------------
Szeretem amikor az okos hülyéskedik, de utálom mikor a hülye okoskodik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2012-01-17 17:23
Létrehozva: #5533


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 302
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(hytech @ 2012-01-17 16:08) *
Na vajon melyik megyéből való ez a k***g eladó?

Zejopy?

Ennyi. smoke.gif

laugh.gif Hytech! Nem tudok ebben azonosulni veled.biggrin.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hytech
hozzászólás 2012-01-17 17:08
Létrehozva: #5534


Élő szövet a belső fémvázon
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5 356
Regisztrált: 2007-03-01 14:14
Innen: Future
Azonosító: 66



IDÉZET(katatom1 @ 2012-01-17 06:06) *
Tisztelt...
Valaki segítsen mert nem vagyok túl nagy vaterás, de ilyenkor egy kicsit el is megy a kedvem a vásárlástól, mert úgy érzem lehúztak!
Vásároltam még december 20-án egy órát, gondolva, hogy még karácsonyig ideér, majd napokkal később meg is kaptam az értékelést és vártam a csomagot....és vártam....és érdeklődtem az eladónál, hogy mégis hol jár..., mire közli hogy tudakozványt indít a postán, mert hogy ő elküldte!!!
Hozzáteszem, előtte én jeleztem neki, hogy 600,-os postaköltség mire fel, és a válasz az értékbiztosítás, stb... közöltem akkor nekem elsőbségivel elég mert nekem 1-2 napon belül kell, vagy ajánlott elsőbségi, amelyek fele annyiba is kerülnek!- persze megoldja de a szállítás akkor is 600,-....jó akkor én ragaszkodtam, ezért az összegért rendesen fel legyen adva! Értékelést nem tudok leadni, ezt sem értem miért nem engedi a rendszer!
Válaszra sem méltat az eladó, ráadásul a pénzem is oda!
Új Fehér Kaucsukszíjas Piros Led Ledes óra karóra 1523109311


Na vajon melyik megyéből való ez a k***g eladó?

Zejopy?

Ennyi. smoke.gif

A hozzászólást -hytech- szerkesztette a következő időpontban: 2012-01-17 17:08


--------------------
Szeretem amikor az okos hülyéskedik, de utálom mikor a hülye okoskodik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Orosz77
hozzászólás 2012-01-17 16:28
Létrehozva: #5535


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 642
Regisztrált: 2007-08-02 10:07
Azonosító: 18 468



IDÉZET(tronti @ 2012-01-17 12:35) *
Kedves Mindenki! A napokban adtam el egy cipőt. Mielőtt lefotóztam ill. feltöltöttem volna természetesen átnéztem az állapotát. A kedves vevő megkapta a terméket, de kifogásolja az állapotát, azt állítja, hogy egy repedés van a cipő talpán. Azt azért nem könnyű nem észrevenni. Emailben, miután megkapta a cipőt, a vételár felét visszaköveteli és kijelentette, hogy sérülten is jó neki a cipő, megtartja. Ezek után felmerült bennem, hogy vagy nem állít igazat és nem sérült a cipő, vagy ő már sérülést okozott a cipőn (mivel neki jó sérülten is és így mégse kerülne annyiba). Megnéztem az értékeléseit, egy ugyanilyen probléma miatt van már semlegese. Jelenleg negatívval fenyegetőzik... Ti mit tennétek ilyen esetben? Mit lehet tenni ilyen esetben? Köszönöm a válaszokat!


Érdekesek az ilyen emberek, akik, bár ki vannak akadva, hogy "sz@rt" kaptak, de vannak olyan humánusak, hogy bizonyos pénzügyi enyhítés fejében megtartanák (erőteljes irónikus felhanggal értendő). Szerintem egyálltalán nem életszerű. Nálam így működne: emailváltás, küldöm a terméket vissza, kérem a pénzt. Ha lyukas, repedt a cipő, nem tudok vele mit kezdeni. Ennyi.
Mindenképp fenntartással fogadnám (mint gondolom mindannyian) az ilyen kifogásokat.
A fotó jó ötlet, ha nagyon bunkó esetleg az illető (nem állítom), akkor elmagyarázni neki a csalás és a szándékos rongálás fogalmát.
Kiéltem írói vénámat laugh1.gif , távozom.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-01-17 16:11
Létrehozva: #5536


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 324
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(tronti @ 2012-01-17 12:35) *
Kedves Mindenki! A napokban adtam el egy cipőt. Mielőtt lefotóztam ill. feltöltöttem volna természetesen átnéztem az állapotát. A kedves vevő megkapta a terméket, de kifogásolja az állapotát, azt állítja, hogy egy repedés van a cipő talpán. Azt azért nem könnyű nem észrevenni. Emailben, miután megkapta a cipőt, a vételár felét visszaköveteli és kijelentette, hogy sérülten is jó neki a cipő, megtartja. Ezek után felmerült bennem, hogy vagy nem állít igazat és nem sérült a cipő, vagy ő már sérülést okozott a cipőn (mivel neki jó sérülten is és így mégse kerülne annyiba). Megnéztem az értékeléseit, egy ugyanilyen probléma miatt van már semlegese. Jelenleg negatívval fenyegetőzik... Ti mit tennétek ilyen esetben? Mit lehet tenni ilyen esetben? Köszönöm a válaszokat!

Tisztelt tronti!

Első körben kérjen egy fotót az állítólagos sérülésről.
Utána még mindig dönthet a visszavásárlás, részleges visszautalás vagy adott esetben a kérés megtagadása mellett.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2012-01-17 13:40
Létrehozva: #5537


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 302
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(tronti @ 2012-01-17 12:35) *
Kedves Mindenki! A napokban adtam el egy cipőt. Mielőtt lefotóztam ill. feltöltöttem volna természetesen átnéztem az állapotát. A kedves vevő megkapta a terméket, de kifogásolja az állapotát, azt állítja, hogy egy repedés van a cipő talpán. Azt azért nem könnyű nem észrevenni. Emailben, miután megkapta a cipőt, a vételár felét visszaköveteli és kijelentette, hogy sérülten is jó neki a cipő, megtartja. Ezek után felmerült bennem, hogy vagy nem állít igazat és nem sérült a cipő, vagy ő már sérülést okozott a cipőn (mivel neki jó sérülten is és így mégse kerülne annyiba). Megnéztem az értékeléseit, egy ugyanilyen probléma miatt van már semlegese. Jelenleg negatívval fenyegetőzik... Ti mit tennétek ilyen esetben? Mit lehet tenni ilyen esetben? Köszönöm a válaszokat!

Én fizetnék... nem tudod bebizonyítani, hogy nem volt sérült. De ezzel csak én vagyok így, meglátod, a többiek mást fognak mondani. smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tronti
hozzászólás 2012-01-17 13:35
Létrehozva: #5538


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 25
Regisztrált: 2011-04-08 08:34
Azonosító: 1 445 008



Kedves Mindenki! A napokban adtam el egy cipőt. Mielőtt lefotóztam ill. feltöltöttem volna természetesen átnéztem az állapotát. A kedves vevő megkapta a terméket, de kifogásolja az állapotát, azt állítja, hogy egy repedés van a cipő talpán. Azt azért nem könnyű nem észrevenni. Emailben, miután megkapta a cipőt, a vételár felét visszaköveteli és kijelentette, hogy sérülten is jó neki a cipő, megtartja. Ezek után felmerült bennem, hogy vagy nem állít igazat és nem sérült a cipő, vagy ő már sérülést okozott a cipőn (mivel neki jó sérülten is és így mégse kerülne annyiba). Megnéztem az értékeléseit, egy ugyanilyen probléma miatt van már semlegese. Jelenleg negatívval fenyegetőzik... Ti mit tennétek ilyen esetben? Mit lehet tenni ilyen esetben? Köszönöm a válaszokat!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
NiNorbert
hozzászólás 2012-01-17 12:14
Létrehozva: #5539


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 13
Regisztrált: 2012-01-17 11:55
Azonosító: 1 614 410



IDÉZET(VateraBenz @ 2012-01-17 11:10) *
Tisztelt NiNorbert!

Értékelés törlését a kapcsolatfelvételen keresztül kérheti.
Kapcsolatfelvétel - Aukcióval kapcsolatos probléma - Szeretnék töröltetni egy értékelést.
Az értékelés törlése nem automatikus, a kérést kollégáink a rendelkezésre álló adatok alapján bírálják el.


értem, köszönöm szépen
szép napot
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-01-17 12:10
Létrehozva: #5540


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 324
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(NiNorbert @ 2012-01-17 10:56) *
Sziasztok!
Ha egy user negatív értékelést ad, mindezt oktalanul, akkor lehet valamit kezdeni ellene?
Fellebbezni vagy valami smile.gif?

Tisztelt NiNorbert!

Értékelés törlését a kapcsolatfelvételen keresztül kérheti.
Kapcsolatfelvétel - Aukcióval kapcsolatos probléma - Szeretnék töröltetni egy értékelést.
Az értékelés törlése nem automatikus, a kérést kollégáink a rendelkezésre álló adatok alapján bírálják el.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1341 Oldal V  « < 275 276 277 278 279 > » 
Reply to this topicStart new topic
3 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (3 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2015-07-02 23:29