IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1323 Oldal V  « < 280 281 282 283 284 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Érdekes, Problémás Felhasználók
svejku
hozzászólás 2011-12-01 22:41
Létrehozva: #5621


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 904
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar/Győr
Azonosító: 156 696



IDÉZET(profectuscat @ 2011-12-01 21:29) *
...
Várjak még? mit tehetek?
...
Profectuscat

Még egyet megpróbálhatsz, üzenj a terméklapon, hogy megkapta-e a leveleidet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
profectuscat
hozzászólás 2011-12-01 22:29
Létrehozva: #5622


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 78
Regisztrált: 2011-03-06 20:50
Azonosító: 1 429 874



Kedves fórumozók!

leütötte az árút:
NEVER 7 HOT fekete 36-37-es magassarkú AKCIÓ!!!
1499401049
2490
kittus092 -felhasználó-(8)
vevő
2011/11/19 18:50:59

Azóta 1 levelet nem kaptam, pedig mindennap bejelentkezik, eddig pozitív értékeléseket kapott. Mindenkinél azonnal utal(t).
Várjak még? mit tehetek?
4 levelet küldtem neki.
Kétszer elküldtem, hol veheti át, vagy utalhat, ha úgy kényelmes neki.
Aztán írtam figyelmeztetést... de semmit nem reagált.

Szép estét
Profectuscat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Betta0516
hozzászólás 2011-12-01 21:55
Létrehozva: #5623


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 96
Regisztrált: 2011-04-09 19:21
Azonosító: 1 446 888



IDÉZET(hytech @ 2011-12-01 18:27) *
Még sokat is.
Mehet a retorzió.
Nálam már jegyet is váltott a fekete vonatra.


Írtam neki egy e-mailt. Kedden pedig az értékelést fogom megírni, és hogy mi lesz benne, már csak rajta múlik.
Köszönöm a megerősítést. thank_you.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraMod
hozzászólás 2011-12-01 20:18
Létrehozva: #5624





Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 0
Regisztrált: 2011-10-16 14:40
Azonosító: 1 549 261



IDÉZET(zsike8686 @ 2011-12-01 18:10) *
Sziasztok!Teljesen új vagyok a vaterán egyszer vásároltam még csak, az elsővel minden rendben ment.Viszont most úgy érzem átvágtak.Már két hete hogy leütöttem egy terméket,azonnal jelentkeztem is az eladónál,elsőre kedves volt,meg is adta a számlaszámot,én már másnap utaltam is,viszont azóta semmi,telefonon nem elérhető,az e-maileimre nem válaszol.Mit tehetek?

Tisztelt zsike8686,

amennyiben a vételárat Ön már átutalta és a partner nem küldi a terméket, nem ad hírt magáról, nem jelentkezik, hosszabb ideje nem érhető el, akkor értesítse az eladót, hogy ha ésszerű határidőn belül nem jelentkezik és nem rendezi az adásvételt, akkor Ön a rendőrségen tesz feljelentést.
A felszólítólevél sikertelensége esetén, javasoljuk, hogy a feljelentést valóban tegye meg! Mint megkárosított félnek a lakóhelye szerinti illetékes rendőrkapitányságon célszerű feljelenést tennie ismeretlen tettes ellen.
A feljelentéshez javasoljuk mellékelni nyomtatott formában a terméklapot, az illetővel folytatott levelezést és minden egyéb dokumentumot, amely az adásvétellel kapcsolatban az Ön rendelkezésére áll.
Amennyiben a feljelentés után elindítják a nyomozást, a nyomozóhatóság általában hivatalos megkereséssel fordul a Vaterához azért, hogy a nyomozás sikere érdekében szükséges és még hiányzó adatokat beszerezzék. Ilyen esetben a Vatera a lehető legteljesebb tájékoztatást adja, hiszen a nyomozás eredményes lezárása és az elkövető kézre kerítése közös érdekünk.


--------------------

Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hytech
hozzászólás 2011-12-01 19:27
Létrehozva: #5625


Élő szövet a belső fémvázon
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5 356
Regisztrált: 2007-03-01 14:14
Innen: Future
Azonosító: 66



IDÉZET(Betta0516 @ 2011-12-01 17:29) *
... e hét elejére újra megígérte, hogy küldi, de semmi. Úgy érzem, hogy eleget vártam. unsure.gif
Köszönöm. smile.gif Szívesen! smile.gif


Még sokat is.
Mehet a retorzió.
Nálam már jegyet is váltott a fekete vonatra.

Ahogy látom már volt vele gond bőven pont az ilyenek miatt:

Negatív vélemény: Hónapok óta várok, hogy megkapjam a kifizetett terméket, de sajnos már válaszra sem méltatsz.Csak a
legvégső esetben adok negatívot, de már nincs mire várnom.Becsületesebb eladónak tartottalak,
sajnálom,hogy csalódnom kellett! Ha legalább írsz pár sort....,de még arra sem vetted a fáradtságot.
Sajnálom!


Semleges vélemény: Az eladónak legalább 7emailt irtam de egyikre se válaszolt 11napja várok a válaszára pedig minden
nap be lép vaterára gondolom azért nem válaszol mert nem ugy jött össze az üzlet ahogy ö szerete
volna mert 1ft-ért sikerült megnyerni de legalább megirta volna hogy nem adom át 1ft-ért csak azért
nem negativ mert 1ft-os termék

A hozzászólást -hytech- szerkesztette a következő időpontban: 2011-12-01 19:28


--------------------
Szeretem amikor az okos hülyéskedik, de utálom mikor a hülye okoskodik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zsike8686
hozzászólás 2011-12-01 19:10
Létrehozva: #5626


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2011-11-22 18:59
Azonosító: 1 569 657



Sziasztok!Teljesen új vagyok a vaterán egyszer vásároltam még csak, az elsővel minden rendben ment.Viszont most úgy érzem átvágtak.Már két hete hogy leütöttem egy terméket,azonnal jelentkeztem is az eladónál,elsőre kedves volt,meg is adta a számlaszámot,én már másnap utaltam is,viszont azóta semmi,telefonon nem elérhető,az e-maileimre nem válaszol.Mit tehetek?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Betta0516
hozzászólás 2011-12-01 18:29
Létrehozva: #5627


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 96
Regisztrált: 2011-04-09 19:21
Azonosító: 1 446 888



IDÉZET
Attól függ mi szerepelt a terméklapon a szállítás idejét illetően, vagy miben állapodtatok meg levélben, vagy a termékes levelezésben.


Összese 4 aukcióról van szó ugyanattól az eladótól.
Ez az egyik: http://www.vatera.hu/vagany_kotott_pulcsi_...1500786173.html

Kaptam tőle egy e-mailt, amikor befizettem a pénzt, abban azt írta, hogy másnap postázza. Aztán néma csend, egy hét után rákérdeztem, a válaszában elfoglaltságra hivatkozott, és e hét elejére újra megígérte, hogy küldi, de semmi. Úgy érzem, hogy eleget vártam. unsure.gif

IDÉZET
Így van, továbbküldéssel.


Köszönöm. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hytech
hozzászólás 2011-12-01 18:09
Létrehozva: #5628


Élő szövet a belső fémvázon
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5 356
Regisztrált: 2007-03-01 14:14
Innen: Future
Azonosító: 66



IDÉZET(Betta0516 @ 2011-12-01 16:40) *
Szép napot mindenkinek! smile.gif

Gondom támadt egy eladóval, és ezzel kapcsolatban lenne két nagyon egyszerű kérdésem.
Az egyik, hogy jogosan állok el a vásárlástól és kérem vissza a pénzem, ha a megnyert termék még 16 nap elteltével sem érkezik meg, attól a naptól számítva, hogy az eladó számlájára került a vételár?

Attól függ mi szerepelt a terméklapon a szállítás idejét illetően, vagy miben állapodtatok meg levélben, vagy a termékes levelezésben.



A másik, hogy hogyan kell másolatban elküldeni a pénz visszafizetésére felszólító levelet? Én úgy gondolom, hogy továbbküldéssel, de még sosem csináltam ilyet, ezért nem vagyok teljesen biztos benne. blush.gif

Így van, továbbküldéssel.


--------------------
Szeretem amikor az okos hülyéskedik, de utálom mikor a hülye okoskodik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Betta0516
hozzászólás 2011-12-01 17:40
Létrehozva: #5629


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 96
Regisztrált: 2011-04-09 19:21
Azonosító: 1 446 888



Szép napot mindenkinek! smile.gif

Gondom támadt egy eladóval, és ezzel kapcsolatban lenne két nagyon egyszerű kérdésem.
Az egyik, hogy jogosan állok el a vásárlástól és kérem vissza a pénzem, ha a megnyert termék még 16 nap elteltével sem érkezik meg, attól a naptól számítva, hogy az eladó számlájára került a vételár?
A másik, hogy hogyan kell másolatban elküldeni a pénz visszafizetésére felszólító levelet? Én úgy gondolom, hogy továbbküldéssel, de még sosem csináltam ilyet, ezért nem vagyok teljesen biztos benne. blush.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraMod
hozzászólás 2011-12-01 15:57
Létrehozva: #5630





Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 0
Regisztrált: 2011-10-16 14:40
Azonosító: 1 549 261



IDÉZET(febern_v @ 2011-12-01 13:41) *
...
Mit tennétek a helyemben?

Ez az első eladásom itt a Vaterán, kicsit el vagyok keseredve, hogy egyből ide kellett írnom.
Köszönöm szépen előre is a segítséget!

Tisztelt febern_v,

ha a vevő továbbra sem jelentkezik vagy nem kívánja átvenni az árut és ön nem kíván tovább várni, akkor érdemes egy üzenetet írni az adásvételtől való elállásról és megadni a partnernek a megfelelő értékelést. Előtte esetleg írjon neki még egy utolsó felszólítást, ezt küldje el másolatként a biztonsag@vatera.com címre is. Ezt a levelében a címzettnek is említse meg, kilátásba helyezve a megfelelő értékelést, amennyiben nem jelentkezik.
Az automata válaszban kapott azonosítót mentse el, mivel az alapján esetleges bonyodalmak esetén igazolni lehet, hogy ez az utolsó felszólító üzenet kiküldésre került.


--------------------

Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
febern_v
hozzászólás 2011-12-01 15:23
Létrehozva: #5631


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2010-12-16 13:46
Azonosító: 1 414 925



Hytech, köszönöm szépen a javaslatot. Most írtam neki még egy e-mailt. Meglátjuk mi lesz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hytech
hozzászólás 2011-12-01 15:06
Létrehozva: #5632


Élő szövet a belső fémvázon
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5 356
Regisztrált: 2007-03-01 14:14
Innen: Future
Azonosító: 66



IDÉZET(febern_v @ 2011-12-01 13:41) *
Jogomban áll megírni neki, hogy holnap ismételten meghirdetem a terméket és kénytelen vagyok negatívval értékelni, ha holnapig nem jön érte? Igen


Vagy várjak még? Ne

Mit tennétek a helyemben? Ha szombatig nem jelentkezik NEGATÍV aztán újralistázni az akkut.

Ez az első eladásom itt a Vaterán, kicsit el vagyok keseredve, hogy egyből ide kellett írnom.
Köszönöm szépen előre is a segítséget! Nincs mit, szívesen smile.gif


Ez a konkrét aukció:
http://mobil-telefon.vatera.hu/mobiltelefo...1509276854.html

A vaterára 5 napja be sem lépett.
Vagy nem érdekli és le****ja vagy más dolga van, vagy a nagymamája megfázott, vagy csak mostanra ért oda a thaiföldi árvíz.

De ez itt nem játszótér, az a mammut-ban van a földszinten.

A hozzászólást -hytech- szerkesztette a következő időpontban: 2011-12-01 15:09


--------------------
Szeretem amikor az okos hülyéskedik, de utálom mikor a hülye okoskodik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
febern_v
hozzászólás 2011-12-01 14:41
Létrehozva: #5633


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2010-12-16 13:46
Azonosító: 1 414 925



Kedves Vatera Fórumozók!

Kíváncsi lennék a véleményetekre az alábbiakkal kapcsolatban,mivel nem vagyok jártas mint eladó a Vaterán, ideáig csak vásároltam:


Meghirdettem néhány termékemet, egyet sikeresen leütött egy felhasználó. Ez volt múlt hét péntek délután. Elméletben a rendszer ugye kiküldte neki az adataimat és én is megkaptam az övét. A terméklapon feltüntettem, hogy amennyiben leütés után 5 nappal sem jelentkezik a termékért a vevő, akkor újra meghirdetem és negatív értékelést adok.

Másnap reggel írtam neki egy emailt, amiben megköszöntem vásárlást illetve kértem, hogy jelöljön meg egy időpontot mikor tudna jönni a termékért, meg írtam, hogy mivel a terméket behoztam a munkahelyemre, ezért amennyiben lehetséges a találkozót munkaidőben ejtsük meg. Vasárnap reggel kaptam egy egysoros választ miszerint majd e héten bejön valamikor érte. Ennyi. Nem több s nem kevesebb.

Nos, azóta így állunk. Holnap lesz egy hete, hogy leütötte a terméket.

Mit tegyek? Jogomban áll megírni neki, hogy holnap ismételten meghirdetem a terméket és kénytelen vagyok negatívval értékelni, ha holnapig nem jön érte?
Vagy várjak még?

Mit tennétek a helyemben?

Ez az első eladásom itt a Vaterán, kicsit el vagyok keseredve, hogy egyből ide kellett írnom.



Köszönöm szépen előre is a segítséget!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cicababi
hozzászólás 2011-12-01 11:45
Létrehozva: #5634


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 39
Regisztrált: 2009-02-01 02:19
Azonosító: 449 015



IDÉZET(profectuscat @ 2011-11-29 20:07) *
Kedves Fórumozók!

Van egy robicigand nevezetű felhasználó, aki ígérgetett, aztán az utolső pillanatban (ma, holnap pedig már ment volna a nega, mert lejárt a két hét) utalt. Ezzel semmi baj, de fogalmam sincs, hogy ez most az ő utalása? Mivel a Vaterás, emailes, és amivel elköszönt neve(i) más(ok).... a közleménybe MINDENKITŐL KÉREM, írja bele mit vásárolt, hogy tudjam kicsodáról van szó, főleg ilyen esetben mikor a rendes polgári nevét se tudom az illetőnek...
Írtam neki, hogy számlakivonatot küldjön, illetve rákérdeztem, hogy egyáltalán utalt-e?
Ha azt mondja számlakivonat nélkül, hogy jaja, persze azaz övé akkor higgyek neki?
Egyáltalán nem akart fizetni, ő is a trehány, hanyag és a majd történik valami úgyis dolog híve... 1x írt levelet nekem 8NAP UTÁN(!!!), amiben ígérgeti az utalást és persze semmit se kaptam belőle... hacsak nem az övé ez...
Hogy derítsem ezt ki?
tele van a hócipőm már smile.gif
Legyetek szívesek az ilyen kamu név, kamu telefonszám stb emberkéket szelektálni... egyébként neki van már negája, semlegese..

Köszönöm a segítséget!

Szép estét!
Profectuscat


szia

kérdezd meg tőle milyen névről utalt. tudnia kell ha tényleg ő utalt.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-11-30 21:21
Létrehozva: #5635


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 919
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(BBalazs @ 2011-11-30 19:08) *
...a valótlanságokat tartalmazó negatív értékelésével nem tudok mit kezdeni. Bizonyítani is tudom az igazam, mit tudok tenni? Egy ilyen csaló ne rontsa az értékelésemet...

Tisztelt BBalazs!

Értékelés törlését a kapcsolatfelvételen keresztül kérheti.
Kapcsolatfelvétel - Aukcióval kapcsolatos probléma - Szeretnék töröltetni egy értékelést.
Az értékelés törlése nem automatikus, a kérést kollégáink a rendelkezésre álló adatok alapján bírálják el.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BBalazs
hozzászólás 2011-11-30 20:08
Létrehozva: #5636


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2011-11-30 13:40
Azonosító: 1 577 032



Én konkrétan a Columbia termékeit néztem, ott nem volt kirívó, 14400 Forintért árulja, az egyik neves sportszaküzletben pedig 16000-ért jutottam hozzá.

IDÉZET(hytech @ 2011-11-30 14:20) *
Egyértelmű.
Ilyen cipőt pld. 22-23.000-nél olcsóbban nem lehet venni eredetiben:

http://www.vatera.hu/ruhazat/ferfi_cipo/fe...1512969290.html

Aki elhiszi, hogy ez eredeti az hisz a gázárcsökkenésben és az Ufo-kban is. (mondjuk azt állítólag már láttak...)



Az aukciói javát jelentettem, ellenben a valótlanságokat tartalmazó negatív értékelésével nem tudok mit kezdeni. Bizonyítani is tudom az igazam, mit tudok tenni? Egy ilyen csaló ne rontsa az értékelésemet...

IDÉZET(VateraBenz @ 2011-11-30 08:12) *
Tisztelt DanielDavid1!

Amennyiben szabálytalanságot észlel, a terméklapon a szabálytalan aukció szövegre kattintva vagy lejárt aukció esetén a kapcsolatfelvételen keresztül jelezze és a felelős kolléga indokolt, bizonyítható esetben megteszi a szükséges intézkedéseket. Köszönjük!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Legofej
hozzászólás 2011-11-30 18:20
Létrehozva: #5637


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28
Regisztrált: 2009-01-03 13:29
Azonosító: 385 894



Újra kifogtam egy nem fizető kuncsaftot, reméllem most törlik a negatívot, és nem járok úgy, mint a múltkor mad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hytech
hozzászólás 2011-11-30 15:20
Létrehozva: #5638


Élő szövet a belső fémvázon
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5 356
Regisztrált: 2007-03-01 14:14
Innen: Future
Azonosító: 66



IDÉZET(BBalazs @ 2011-11-30 12:48) *
Üdv!

"plasmajet" nevű felhasználó termékeinek felülvizsgálását szeretném kérni, ezek után pedig az eladót letiltani, mivel hamis terméket árul, megkárosítva ezzel a vásárlókat. Miután kiderült, hogy hamisítványt akar eladni...


Egyértelmű.
Ilyen cipőt pld. 22-23.000-nél olcsóbban nem lehet venni eredetiben:

http://www.vatera.hu/ruhazat/ferfi_cipo/fe...1512969290.html

Aki elhiszi, hogy ez eredeti az hisz a gázárcsökkenésben és az Ufo-kban is. (mondjuk azt állítólag már láttak...)

A hozzászólást -hytech- szerkesztette a következő időpontban: 2011-11-30 15:23


--------------------
Szeretem amikor az okos hülyéskedik, de utálom mikor a hülye okoskodik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-11-30 14:38
Létrehozva: #5639


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 919
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(BBalazs @ 2011-11-30 12:48) *
Üdv!

"plasmajet" nevű felhasználó termékeinek felülvizsgálását szeretném kérni, ezek után pedig az eladót letiltani, mivel hamis terméket árul, megkárosítva ezzel a vásárlókat. ...

Tisztelt BBalazs!

Amennyiben szabálytalanságot észlel, a terméklapon a szabálytalan aukció szövegre kattintva vagy lejárt aukció esetén a kapcsolatfelvételen keresztül jelezze és a felelős kolléga indokolt, bizonyítható esetben megteszi a szükséges intézkedéseket. Köszönjük!


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BBalazs
hozzászólás 2011-11-30 13:48
Létrehozva: #5640


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2011-11-30 13:40
Azonosító: 1 577 032



Üdv!

"plasmajet" nevű felhasználó termékeinek felülvizsgálását szeretném kérni, ezek után pedig az eladót letiltani, mivel hamis terméket árul, megkárosítva ezzel a vásárlókat. Miután kiderült, hogy hamisítványt akar eladni, visszautaltattam a pénzem, és adtam egy negatívot, megkímélve a leendő vásárlóit a kellemetlenségektől. A levelezésünk folyamán a kérdésemre nem válaszolt - ami a termék eredetiségére vonatkozott -, állandóan félrebeszélt, kitért. Ezek után magam jártam utána: a gyártó honlapján nem szerepelnek a forgalmazott lábbelik (és nem is szerepeltek), biztosan hamisítvány. Ezt felróttam a hirdetőnek, miután elfogadhatatlan stílusban kezdett el válaszolni, valamint értékelésemnél is össze-vissza hazudott mindent, csak hogy mentse a bőrét. Régóta Vaterázom, negatív értékelésem soha nem volt, és nem is tűröm el egy csalótól. A teljes levelezésünket a rendelkezésükre bocsájtom igény esetén, kérem tegyék meg a szükséges lépéseket.

Köszönettel:
BBalazs
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1323 Oldal V  « < 280 281 282 283 284 > » 
Reply to this topicStart new topic
8 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (8 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2014-08-21 12:08