IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1350 Oldal V  « < 280 281 282 283 284 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Problémás Felhasználók
papirzsepi
hozzászólás 2012-01-24 12:28
Létrehozva: #5621


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 7
Regisztrált: 2009-09-05 22:33
Azonosító: 732 185



IDÉZET(zejopy @ 2012-01-24 11:17) *
Te vagy az, aki feljelentést tehet, és a többi károsult. A Vatera nem gyám, ti pedig nem vagytok gyámság alá helyezett, vagy kiskorú egyének. A Vatera a te ügyedben nem tud feljelentést tenni, és befenyíteni végképp nem. Pontosan mit is értesz befenyítés alatt?
Tök pocsék, ha így jártatok, de itthon élünk, megvannak a törvények, amik korlátokat és lehetőségeket adnak mindenkinek. A Vaterának is, és neked is.

Kösz a gyors reakciót smile.gif
Befenyítés alatt valami olyasmire gondoltam, hogy esetleg felhívnák, vagy postai úton levelet küldenének neki, hogy ez törvény szegés, vagyis érted.. Valami olyan szöveg, ami kicsit észhez tudná téríteni. Akkor csak a saját kezű feljelentés játszik? És az ilyen esetben eredményes szokott lenni? Piti összegről van szó, viszont még diákként gürcölök átlag heti 4 napot a moziban hogy legyen miből fenntartani magam, erre valami szélhámos jól átpaliz. Érted, Te is, hogy ez inkább elvi dolog, mintsem a pénzről szólna. 3 ezerből elvagyok 2 napig.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2012-01-24 12:17
Létrehozva: #5622


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 023
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(papirzsepi @ 2012-01-24 11:13) *
Szép jó napot!
..........
Az elmúlt 90 napban 94 negatívot kapott, ebból 90%ban nyelte be az emberek pénzét! ami több mint negyed millió forint!! A vatera ilyen vásárlókat nem tudja "befenyíteni", vagy beperelni, hogy a vásárlók visszakaphassák a pénzüket? Nincs kedvem beperelni, mert nem nagy összeg, meg az időt is sajnálom rá, csupán nem gondoltam volna hogy a vatera ennyire nem figyeli a felhasználóit és ennyire nyilvánosan lehet csalni a pénzt.
Várom a mielőbbi választ!
ÜDv, Tomi

Te vagy az, aki feljelentést tehet, és a többi károsult. A Vatera nem gyám, ti pedig nem vagytok gyámság alá helyezett, vagy kiskorú egyének. A Vatera a te ügyedben nem tud feljelentést tenni, és befenyíteni végképp nem. Pontosan mit is értesz befenyítés alatt?
Tök pocsék, ha így jártatok, de itthon élünk, megvannak a törvények, amik korlátokat és lehetőségeket adnak mindenkinek. A Vaterának is, és neked is.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
papirzsepi
hozzászólás 2012-01-24 12:13
Létrehozva: #5623


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 7
Regisztrált: 2009-09-05 22:33
Azonosító: 732 185



Szép jó napot!
NEm tudom hogy jó helyen vagyok-e, de már én magam sem tudom hova írjam a problémám. Mi teendő van ha előre utaltam a pénzt, és nem kapok árut, nem lehet elérni az eladót, nem reagál teljesen felszívódott!!
TEssék megnézni:
http://www.vatera.hu/user/rating/rating.ph...2194552&p=3
Az elmúlt 90 napban 94 negatívot kapott, ebból 90%ban nyelte be az emberek pénzét! ami több mint negyed millió forint!! A vatera ilyen vásárlókat nem tudja "befenyíteni", vagy beperelni, hogy a vásárlók visszakaphassák a pénzüket? Nincs kedvem beperelni, mert nem nagy összeg, meg az időt is sajnálom rá, csupán nem gondoltam volna hogy a vatera ennyire nem figyeli a felhasználóit és ennyire nyilvánosan lehet csalni a pénzt.
Várom a mielőbbi választ!
ÜDv, Tomi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-01-24 11:49
Létrehozva: #5624


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 783
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Guzappum @ 2012-01-24 10:38) *
Kedves Vatera és Fórumozók,

Segítséget és tanácsot szeretnék kérni:
...

Tisztelt Guzappum!

Ismereteink szerint a szerződés semmis, amennyiben nem a valóságnak megfelelő lényegi információk alapján köttetett. Más kérdés, hogy az eladó lehet jóhiszemű (azaz nem tudott ezekről) vagy rosszhiszemű (ha tudott róla), de ez a szerződés semmisségét nem befolyásolja. Az eladó felet ilyenkor terheli a visszavételi kötelezettség, a PTK alapján. Az ilyen típusú jogérvényesítésre a felek megállapodása alapján, vagy ennek hiányában azonban polgári perben, a bíróságokon keresztül van lehetőség. Amennyiben felmerül a rosszhiszeműség gyanúja, a rendőrség állampolgári jelzés alapján indíthat vizsgálatot is. Ez a polgári pertől független folyamat. A fentiek természetesen a Vatera.hu Kft. saját jogértelmezését tükrözik, és semmilyen módon nem jelentenek a bírói vagy rendőrségi úton alkotott jogértelmezést.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Guzappum
hozzászólás 2012-01-24 11:38
Létrehozva: #5625


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 5
Regisztrált: 2008-10-16 18:22
Azonosító: 241 234



Kedves Vatera és Fórumozók,

Segítséget és tanácsot szeretnék kérni:
Vettem egy fényképezőgépet a minap, melyre az eladó üzenetben azt írta "Igen, töltőről tökéletesen működik." a leírásában hiba nem volt feltüntetve (gyenge akksin kívül).
Miután postán kézhezvettem a gépet kiderült, hogy hibás (teljes felületében csíkozott képet készít).
Megírtam az eladónak, hogy vissza szeretném küldeni, hiszen így nem tudom használni.
Ő arról tájékoztatott, hogy esze ágában sincs visszavenni a gépet, rá kellett volna kérdeznem és különben is 1 Ft-ról indult. (5410Ft + 1050Ft postát fizettem érte)
Leveléből úgy értelmezem végig tudodtt a hibáról, csak úgy döntött, ezt nem írja be a termékeírásba.
Kérdem én mit tehetek ilyenkor? Egy bosszú negatív adása nem segít. Ha nyíltan megtagadja a visszavétet, kényszeríteni nem tudom.
Értelmezésem szerint ez szándékos félrevezetés, pénz kicsalása működésképtelen eszközért. Ilyenkor tehetek feljelentést pl kis értékű csalásért? Milyen lehetőségeim vannak a helyzet orvoslására?
Az aukció: http://www.vatera.hu//kyocera_finecam_s5_d...1534131386.html

Előre is köszönök minden javaslatot!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vidaeff
hozzászólás 2012-01-24 09:32
Létrehozva: #5626


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 558
Regisztrált: 2008-12-09 15:58
Azonosító: 343 894



IDÉZET(Aramir_1975 @ 2012-01-24 02:19) *
Sehol nem írja, hogy akkor is előre kell utalni, csak, hogy személyes átvételnél is intézzék el a dolgot egy hét alatt biggrin.gif

Valóban, ennek oka pedig nem más, mint a szintén kritizált, számomra nehezen látható forma. Helytelenül csoportosítottam a nem éppen jól tördelt szöveg alkatrészeit. rolleyes.gif

A hozzászólást -vidaeff- szerkesztette a következő időpontban: 2012-01-24 09:33


--------------------
Ha az ész csődöt mond, a jó ízlés még segíthet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2012-01-24 08:29
Létrehozva: #5627


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 023
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Oscarrr @ 2012-01-23 19:18) *
Nos, nekem nem sikerült.

Ezt nem is láttam tegnap.smile.gif

Szóval az a helyzet, hogy ahhoz, hogy nagy biztonsággal töröljék a negát, kell egy pár dolog. A saját tapasztalataim alapján a következőkre jöttem rá:
A vevővel folytatott levelezés:
1. Úgy kell adminisztrálni, mint egy paranoiás.
a.) Folyamatosan nagyon egyértelműen kell kifejteni a partner felé az elvárásokat.
b.) Szükség esetén többször le kell írni ugyanazt, esetenként teljesen kézenfekvő dolgokat.
2. A partnernek saját szavaival kell megfogalmaznia, hogy ő az, aki nem megfelelően jár el. (Nyilván ez csak jön létre, ha előrelátóan fogalmazzuk a kérdésfeltevő levelet.)
3. Nagyon udvariasnak, kedvesnek, de határozottnak kell lenni.
a.) Akkor is, ha a partner udvariatlan, agresszív, vagy nemtörődöm.
b.) Akkor is, ha tudjuk az elejétől fogva, hogy át akar verni.
4. Úgy kell kommunikálni, mintha sejtésünk sem lenne arról, hogy mire megy ki a játék.
5. Készségesnek, segítőkésznek kell maradni, bármi is történjék.

Ha bejött a nega, akkor ÜSZ-tal:
1. Első lépés, hogy velük is kedvesnek kell lenni. (A másik oldalon is ember ül, saját problémákkal, sok munkával.)
2. Tisztán kell megfogalmazni a problémát, indokokkal alátámasztani. (Lehetőleg a levelünkben legyen benne a "bosszúnegatív" kifejezés, nem baj, ha többször, ugyanis a Vatera nem szereti a bosszúnegát.)
3. Az első, második és harmadik sablonválasznál ne veszítsük el a türelmünket.
a.) Újra, többször kedvesen, lépésről lépésre magyarázzuk el, a probléma lényegét.
b.) Hangsúlyozzuk, hogy a Vaterának miért rossz, ha bennmarad a bosszúnega.
4. És ne adjuk fel, csak akkor, ha valóban kilátástalan a helyzet.

Nagyon fontos, az egész töröltetésnek az alapja az, hogy kívül helyezzük magunkat a problémánkon. Tehát a levelezést úgy kell bonyolítani, hogy egy teljesen ismeretlen embernek (aki majd az ÜSZ-os lesz egyébként) is egyértelmű és nyilvánvaló legyen a folyamat. Ez a legnehezebb, hiszen az ember érintett érzelmileg és anyagilag is. Ha ez nem valósult meg a partnerrel folytatott levelezésünkben, neki se álljunk a dolognak, mert teljesen érthető, ha ebben az esetben nem törölnek.

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2012-01-24 08:31


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aramir_1975
hozzászólás 2012-01-24 03:19
Létrehozva: #5628


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 119
Regisztrált: 2010-12-30 04:37
Azonosító: 1 417 728



IDÉZET(vidaeff @ 2012-01-23 19:47) *
A tartalom: fel nem foghatom, miért kell személyes átvétel esetén is előre utalni?


Sehol nem írja, hogy akkor is előre kell utalni, csak, hogy személyes átvételnél is intézzék el a dolgot egy hét alatt biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Oscarrr
hozzászólás 2012-01-23 20:18
Létrehozva: #5629


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2007-05-08 09:46
Azonosító: 9 063



IDÉZET(zejopy @ 2012-01-23 07:27) *
Úristen, honnan ástad elő ezt az ősi postot? biggrin.gif

Ez igaz, mindenki fél a bennmaradó bosszúnegatívtól.
Ha igazán jól van adminisztrálva, és van türelme az embernek, akkor sokszor törlik. Azonban ehhez a Vatera (nagy V, mert tulajdonnév smile.gif) tulajdonosainak semmi közük, maximum az ÜSZ-nak.
Igen, így köztünk maradnak azok, akiknek semmi keresnivalójuk itt.


Nos, nekem nem sikerült.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vidaeff
hozzászólás 2012-01-23 19:47
Létrehozva: #5630


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 558
Regisztrált: 2008-12-09 15:58
Azonosító: 343 894



Ismerősöm kérésére régi német (jelzett katonai) cserepeket vizslattam. Ekkor találtam erre. A kritériumoknak nem felelt meg, de a termékleírás érdekes volt. dry.gif A forma: vastag fekete betűk, rikító piros alapon nekem nem jönnek be, mert sajna nem sasfiokként cseperedtem, látásom ennek s koromnak megfelelő.
A tartalom: fel nem foghatom, miért kell személyes átvétel esetén is előre utalni? dontknow.gif A végén lévő kötőjeles transz-akció egyenesen gyögyszem. laugh1.gif
Régi német étkészlet

IDÉZET(mmmyki @ 2012-01-23 10:55) *
Kedves Benz!

Nem győzöm elégszer megköszönni a segítséget. A második licitáló már vasárnap elfogadta a felkérést, hétfőn 9-kor itt volt a pénz, 10-kor postán volt a könyv. Nyilvánvalóan ég és föld a különbség vásárló és vásárló (illetve vásárló, és vásárlónak látszó, időhúzó állampolgár) között.

Nagyrészt megkönnyebbültem, már csak az anyázós válasz-e-mail-t várom (udvariasan jeleztem az inaktívvá vált eredeti nyertesnek, hogy ne fáradjon...).

Szép napot, üdvözlettel: M.

Megvan még a gőzös tachográf! Monumentális darab és nem élet az élet enélkül. mosking.gif Nagyon nehéz szívvel válok meg ettől a mindennapokban szinte nélkülözhetetlen darabtól. rolleyes.gif

A hozzászólást -vidaeff- szerkesztette a következő időpontban: 2012-01-23 19:41


--------------------
Ha az ész csődöt mond, a jó ízlés még segíthet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-01-23 13:22
Létrehozva: #5631


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 783
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(zejopy @ 2012-01-23 09:35) *
Kedves Benz!

Már beküldtem, mert tudom, hogy Ön egy úriember.smile.gif
2012012310001351
thank_you.gif

Kedves zejopy!

Szerintem az a négy sor minden, csak nem bizonylat smile.gif
Átküldtem a biztonságiaknak, köszönjük.

IDÉZET(mmmyki @ 2012-01-23 10:55) *
Kedves Benz!

Nem győzöm elégszer megköszönni a segítséget. ...

Kedves mmmyki!

Igazán nincs mit. smile.gif
Közös érdekünk a problémás felhasználók kiszűrése.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mmmyki
hozzászólás 2012-01-23 11:55
Létrehozva: #5632


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 966
Regisztrált: 2007-03-23 16:34
Innen: :nennI
Azonosító: 1 714



IDÉZET(mmmyki @ 2012-01-22 09:12) *
Kedves Benz! Köszönöm a közbelépést, remélem, jól zárul az ügy, a második legnagyobb ajánlatot tevő korábban terméklapos üzenetben jelezte, hogy neki megér ennyit, talán ő komolyan gondolja. (Amúgy még tegnap elértem telefonon a nyertest, aki rögtön elkezdte a vakítást, mondván, hogy talán másfél hét múlva...) Még egyszer köszönöm, üdvözlettel: M.


Kedves Benz!

Nem győzöm elégszer megköszönni a segítséget. A második licitáló már vasárnap elfogadta a felkérést, hétfőn 9-kor itt volt a pénz, 10-kor postán volt a könyv. Nyilvánvalóan ég és föld a különbség vásárló és vásárló (illetve vásárló, és vásárlónak látszó, időhúzó állampolgár) között.

Nagyrészt megkönnyebbültem, már csak az anyázós válasz-e-mail-t várom (udvariasan jeleztem az inaktívvá vált eredeti nyertesnek, hogy ne fáradjon...).

Szép napot, üdvözlettel: M.


--------------------
"A kutyán kívül a könyv az ember legjobb barátja. A kutyán belül olyan sötét van, hogy nem lehet olvasni."


"A Föld nevű űrhajónak nincsenek utasai. Mindannyian a személyzethez tartozunk." (Marshall McLuhan)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2012-01-23 10:35
Létrehozva: #5633


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 023
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(VateraBenz @ 2012-01-23 09:22) *
Kedves zejopy!

Mármint az utalási bizonylatot nézzük meg? Ha beküldi, akkor megmutatom a biztonságiaknak.

Kedves Benz!

Már beküldtem, mert tudom, hogy Ön egy úriember.smile.gif
2012012310001351
thank_you.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-01-23 10:22
Létrehozva: #5634


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 783
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(zejopy @ 2012-01-23 09:11) *
Hmmm... kedves Benz!

Lehet, hogy ebben az esetben az Ön szimata jobb volt mint az enyém.smile.gif
Ha ugyanis 18-án este/délután utalt, akkor az 19-i értéknappal el kellett, hogy jöjjön (OTP-ről K&H-ra, ez igaz), ami azt jelenti, hogy 20.-án, pénteken meg kellett volna, hogy kapjam, de ma reggel biztosan. Ezzel szemben pénznek se híre, se hamva. unsure.gif
Ha továbbítom a levelezést a biztonsag-ra, és a ticket számot megmutatom Önnek, akkor megnézi, hogy esetleg ez valódi-e, vagy nem? És így legalább lenne valami nyoma a dolognak. Na és Önnek hiszek.smile.gif
Természetesen a kérésem csak Ön felé irányul, mást nem terhelnék ezzel.
Köszönöm, ha igen a válasza. thank_you.gif

Kedves zejopy!

Mármint az utalási bizonylatot nézzük meg? Ha beküldi, akkor megmutatom a biztonságiaknak.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2012-01-23 10:11
Létrehozva: #5635


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 023
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(zejopy @ 2012-01-21 10:33) *
http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=2627828
Szerintem tiszta, bár már sosem lehet tudni. Köszönöm.smile.gif


IDÉZET(VateraBenz @ 2012-01-21 10:37) *
Megnézzük azért, köszönjük.

Hmmm... kedves Benz!

Lehet, hogy ebben az esetben az Ön szimata jobb volt mint az enyém.smile.gif
Ha ugyanis 18-án este/délután utalt, akkor az 19-i értéknappal el kellett, hogy jöjjön (OTP-ről K&H-ra, ez igaz), ami azt jelenti, hogy 20.-án, pénteken meg kellett volna, hogy kapjam, de ma reggel biztosan. Ezzel szemben pénznek se híre, se hamva. unsure.gif
Ha továbbítom a levelezést a biztonsag-ra, és a ticket számot megmutatom Önnek, akkor megnézi, hogy esetleg ez valódi-e, vagy nem? És így legalább lenne valami nyoma a dolognak. Na és Önnek hiszek.smile.gif
Természetesen a kérésem csak Ön felé irányul, mást nem terhelnék ezzel.
Köszönöm, ha igen a válasza. thank_you.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2012-01-23 08:27
Létrehozva: #5636


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 023
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



Úristen, honnan ástad elő ezt az ősi postot? biggrin.gif
IDÉZET(bendike1 @ 2012-01-23 06:58) *
A NEGATÍVOKKAL CSAK EGYETLEN PROBLÉMA VAN. az hogy ilyenkor az elmarasztalt fél is az esetek 99 % ban negatív minősítéssel illeti a másikat . Sajnos ezek rendszerint jelentősen lehúzzák az eladó értékesítési lehetőségét , még akkor is ha egyértelműen kitűnik , hogy egy bosszúból megírt rosszindulatú NEGATÍVRÓL van szó.

Ez igaz, mindenki fél a bennmaradó bosszúnegatívtól.

IDÉZET(bendike1 @ 2012-01-23 06:58) *
Sajnálatos dolognak tartom azt is , hogy ha az eladónak gondja van a vásárlóval például a vásárló nem akar fizetni , sem a terméket visszaküldeni , és erről értesíti az biztonság@allegroup.hu -t akkor sem tudja az eladó töröltetni a negatív minősítést . Hiába kéri az eladó a negatív minősítés törlését a vatera tulajdonosai elutasítják , mondván beszéljék meg egymás közt a dolgot.

Ha igazán jól van adminisztrálva, és van türelme az embernek, akkor sokszor törlik. Azonban ehhez a Vatera (nagy V, mert tulajdonnév smile.gif) tulajdonosainak semmi közük, maximum az ÜSZ-nak.

IDÉZET(bendike1 @ 2012-01-23 06:58) *
Ebből ki indulva a legtöbb esetben én is csak semleges minősítést írok a negatív minősítések helyett. mert ez a jól megfontolt üzleti érdekem .Sajnos így az erkölcs ütközik az érdekkel szemben , mert teljes mértékben védtelenek vagyunk a link szerencse vadászokkal szemben. hiszen ha egy ellenőrzött vásárló akinek elég 1 email cím és egy telefonszám kitiltásra kerül a vateráról az 5 perc múlva más néven más elérhetőséggel ismét itt van a piac téren. és ismét csak bepróbálkozik és írja ész nélkül a negatív minősítését a normális legtöbb esetben becsületes lelkiismeretes eladóknak

Igen, így köztünk maradnak azok, akiknek semmi keresnivalójuk itt.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bendike1
hozzászólás 2012-01-23 07:58
Létrehozva: #5637


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29
Regisztrált: 2009-03-20 10:54
Azonosító: 564 275



IDÉZET(zejopy @ 2011-06-19 08:35) *
Nyugi! _olel.gif Nagyzee ilyen, de nem akar rosszat, csak egy kissé ...izé... hogy is fogalmazzak...zsörtölődős(?). Amúgy tök jó fej, ha nagyon nyomja akkor le kell rendezni. whip2.gif
A fórum is olyan, mint egy közösség.smile.gif Sokfélék vagyunk, és jó ez így. Mindenkitől lehet tanulni, még akkor is, ha kissé undok. smile.gif
(Néha én is undok vagyok. rolleyes.gif )
Nyugodtan adhatsz negatívat neki. Ha úgy érzed, hogy az adásvétel hangulata, lefolyása neked rossz volt, akkor ezt a véleményedet kifejezésre juttathatod, sőt, jó is ha megteszed, mert valószínű, hogy más is így fog érezni.
Nem értem az egyértelműen negatívba hajló semleges értékeléseket. Mindannyian jobban járunk, ha az ilyen emberek nem tagjai a Vaterának. Nézd meg, ha az ő semlegesei negatívak lennének, akkor neked már nem kellett volna vele bajlódnod. Ez egy nagyon tipikus példája ennek.


A NEGATÍVOKKAL CSAK EGYETLEN PROBLÉMA VAN. az hogy ilyenkor az elmarasztalt fél is az esetek 99 % ban negatív minősítéssel illeti a másikat . Sajnos ezek rendszerint jelentősen lehúzzák az eladó értékesítési lehetőségét , még akkor is ha egyértelműen kitűnik , hogy egy bosszúból megírt rosszindulatú NEGATÍVRÓL van szó.

Sajnálatos dolognak tartom azt is , hogy ha az eladónak gondja van a vásárlóval például a vásárló nem akar fizetni , sem a terméket visszaküldeni , és erről értesíti az biztonság@allegroup.hu -t akkor sem tudja az eladó töröltetni a negatív minősítést . Hiába kéri az eladó a negatív minősítés törlését a vatera tulajdonosai elutasítják , mondván beszéljék meg egymás közt a dolgot.

Ebből ki indulva a legtöbb esetben én is csak semleges minősítést írok a negatív minősítések helyett. mert ez a jól megfontolt üzleti érdekem .Sajnos így az erkölcs ütközik az érdekkel szemben , mert teljes mértékben védtelenek vagyunk a link szerencse vadászokkal szemben. hiszen ha egy ellenőrzött vásárló akinek elég 1 email cím és egy telefonszám kitiltásra kerül a vateráról az 5 perc múlva más néven más elérhetőséggel ismét itt van a piac téren. és ismét csak bepróbálkozik és írja ész nélkül a negatív minősítését a normális legtöbb esetben becsületes lelkiismeretes eladóknak
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2012-01-22 22:17
Létrehozva: #5638


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 023
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(svejku @ 2012-01-22 21:14) *
Látom, már megtetted, mielőtt kérdeztél.

4 nappal az aukció lejárta után.... dry.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2012-01-22 22:14
Létrehozva: #5639


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 189
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar
Azonosító: 156 696



IDÉZET(BladeFlash @ 2012-01-22 21:11) *
Egy felhasználó (joci261) vásárolt tőlem, de nem válaszolt az üzenetemre a telefonszáma pedig hamis volt, ez esetben nem tudok mást csinálni csak negatív értékelést adni?

Látom, már megtetted, mielőtt kérdeztél.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BladeFlash
hozzászólás 2012-01-22 22:11
Létrehozva: #5640


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2012-01-08 20:46
Azonosító: 1 611 632



Egy felhasználó (joci261) vásárolt tőlem, de nem válaszolt az üzenetemre a telefonszáma pedig hamis volt, ez esetben nem tudok mást csinálni csak negatív értékelést adni?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1350 Oldal V  « < 280 281 282 283 284 > » 
Reply to this topicStart new topic
8 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (8 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2016-05-31 12:01