IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1324 Oldal V  « < 284 285 286 287 288 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Érdekes, Problémás Felhasználók
hytech
hozzászólás 2011-11-26 10:29
Létrehozva: #5701


Élő szövet a belső fémvázon
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5 356
Regisztrált: 2007-03-01 14:14
Innen: Future
Azonosító: 66



IDÉZET(Hutch777_t @ 2011-11-25 23:08) *
Ma megtettem a feljelentést illetve kértem a vagyontárgyainak zárolását! kíváncsi vagyok meddig lesz még jó kedvű!?


Az igen, és hogy???


--------------------
Szeretem amikor az okos hülyéskedik, de utálom mikor a hülye okoskodik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hutch777_t
hozzászólás 2011-11-26 00:08
Létrehozva: #5702


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2011-02-11 11:47
Azonosító: 1 425 442



IDÉZET(zozo98 @ 2011-11-25 19:04) *
1 hónapja regisztrált felhasználó, más terméket még nem vásároltál tőle, a terméklapos levelezésben viszont még a leütés előtt email-es levelezésre
hivatkozol.
Hogy is van ez ?

Úgy történhetett meg az ajánlat tevés, hogy adott egy lehetőséget amiben te megadhatod, hogy mennyit kívánsz fizetni a fix ár alatt! Ez szabályos mivel a vatera kínálja fel! Tehát én semmi rosszat nem követtem el!!!!! A fix ár 30 ezer volt én meg tettem egy 27ezres ajánlatot amire nem reagált! Így fogtam és leütöttem fix áron! Aztán telefonon azt közölte. hogy mehet 27 ezerért! Természetesen miután én már leütöttem! Tehát részemről semmi illegális nem történt!

Fszallai ügyében!

Ma megtettem a feljelentést illetve kértem a vagyontárgyainak zárolását! kíváncsi vagyok meddig lesz még jó kedvű!?

IDÉZET(Koriander87 @ 2011-11-25 08:47) *
http://www.vatera.hu/listings/index.php?at...tmpsb=Keres%E9s

Csak azt nem értem, hogy ha több sikeres aukciója is volt, miért csak egy értékelése?



Köszönöm, hogy jelezted ezt számomra! Rendkívül érdekes! Erre választ fogok kérni a Vaterától! Egyébként közölte velem, hogy az egyik merevlemez vásárlóval is van gondja, valami különös dolog folytán nem akarja megkapni a terméket!! Gondolom az is úgy fog járni mint én!!!
Köszönöm észrevételed!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-11-25 22:26
Létrehozva: #5703


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 936
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(York211 @ 2011-11-25 20:08) *
...
mit tudok tenni hogy visszakapjam a pénzemet??

Tisztelt York211!

Rendőrségi feljelentés.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
York211
hozzászólás 2011-11-25 21:08
Létrehozva: #5704


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 22
Regisztrált: 2011-11-25 20:59
Azonosító: 1 571 455



Hello!
Tudna valaki tanácsot adni, mivel nem tudom mit tegyek vagy tehetek?!
Szóval:
Vásároltam "ityuli90" -től egy telefont, nagyon aranyos, kedves és segítőkész volt, ameddig nem fizettem.
17-24 napot mondott szállítási időnek több mint 30 után érkezett meg, ez alatt nem nagyon tudott választ adni a kérdéseimre mindig mellébeszélt. Szóval megjött a készülék ami valami kínai pár száz forintos piaci gagyi volt.
Szóval nagy nehezen eltudtam intézni hogy visszavegye, de csak úgy hogy ha előre elküldöm neki és átnézi hogy nehogy hiányos legyen...bla bla.. szóval jelezte hogy megkapta múlthéten a telót, és azt mondta hogy ezen a héten máig (Péntek)
visszaküldi a pénzem, de nem érkezett meg. Feljöttem az oldalra láttam hogy Inaktiválták és email-ekre sem válaszol már, gondolom most már nem tart a negatív értékelésektől...
mit tudok tenni hogy visszakapjam a pénzemet??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zozo98
hozzászólás 2011-11-25 20:04
Létrehozva: #5705


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 205
Regisztrált: 2007-11-10 15:36
Azonosító: 40 329



IDÉZET(Hutch777_t @ 2011-11-25 07:22) *
-Fszallai- Ezt a nevet jegyezze meg mindenki! Ez egy közönséges csaló, tolvaj! megvásároltam tőle egy iphone 3-at, a mai napig nem küldte és mindenféle mondvacsinált kifogásokkal takarózik! Most futhatok a pénzem után! Persze ennyivel nem fogja megúszni!



1 hónapja regisztrált felhasználó, más terméket még nem vásároltál tőle, a terméklapos levelezésben viszont még a leütés előtt email-es levelezésre
hivatkozol.
Hogy is van ez ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2011-11-25 16:38
Létrehozva: #5706


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 916
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar/Győr
Azonosító: 156 696



IDÉZET(Halmos77 @ 2011-11-25 15:19) *
Sziasztok!
Segítségeteket kérném, mint eladó eladtam egy termékemet a vaterán, ahol a vevő ugyan jelentkezett, de a találkozó sohasem jött létre, mondván hogy most hétvége, majd stb stb. Jómagam egyetlen egyszer nem értem rá amikor kb egy óra múlva a saját lakásomhoz kívánt volna jönni. Természetesen nem engedtem és nem is értem rá, mert édesapámat vittem éppen kórházba.. Ezek után más telefonról is próbáltam felvenni a kapcsolatot, majd közölte, hogy neki sok és egyáltalán csak megnézné...Később én kaptam NEGATÍV értékelést, aminél kértem a törlést, csakhogy az "eladás" után nem szól közbe a vatera csapata, mert ez már jogi kérdés,amit megértek, de mit lehet tenni az ilyen inkorrekt alakokkal? Az értékeléseim mind csak jók és gyors, korrekt megítélésűek, pedig nem kis értékeket árultam... Kérem ha valakinek van ötlete, segítsen, köszönöm előre is.

Én valami félreértést is látok a hangfal (hangfalak) darabszámánál is. Jól értem, hogy egy db hangfalat akartál neki adni? Pedig a termékleírásban, és a képen is két hangfal van...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halmos77
hozzászólás 2011-11-25 16:19
Létrehozva: #5707


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2011-08-26 07:45
Azonosító: 1 542 185



Sziasztok!


Segítségeteket kérném, mint eladó eladtam egy termékemet a vaterán, ahol a vevő ugyan jelentkezett, de a találkozó sohasem jött létre, mondván hogy most hétvége, majd stb stb. Jómagam egyetlen egyszer nem értem rá amikor kb egy óra múlva a saját lakásomhoz kívánt volna jönni. Természetesen nem engedtem és nem is értem rá, mert édesapámat vittem éppen kórházba.. Ezek után más telefonról is próbáltam felvenni a kapcsolatot, majd közölte, hogy neki sok és egyáltalán csak megnézné...Később én kaptam NEGATÍV értékelést, aminél kértem a törlést, csakhogy az "eladás" után nem szól közbe a vatera csapata, mert ez már jogi kérdés,amit megértek, de mit lehet tenni az ilyen inkorrekt alakokkal? Az értékeléseim mind csak jók és gyors, korrekt megítélésűek, pedig nem kis értékeket árultam... Kérem ha valakinek van ötlete, segítsen, köszönöm előre is.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hathor14
hozzászólás 2011-11-25 11:07
Létrehozva: #5708


Queen of Heaven
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 297
Regisztrált: 2011-06-10 06:38
Innen: Budapest
Azonosító: 1 524 248



IDÉZET(Koriander87 @ 2011-11-25 08:47) *
http://www.vatera.hu/listings/index.php?at...tmpsb=Keres%E9s

Csak azt nem értem, hogy ha több sikeres aukciója is volt, miért csak egy értékelése?


Valószínüleg még nem történt meg az átadás-átvétel vagy a postázás esetleg
a csomag még nem érkezett meg a vevő címére.
A felhasználó csak 1 hónapja regisztrált, a sikeresen eladott termékeknél
még csak 1-2 hét telt el. Nem minden vevő utal azonnal és nem minden eladó
postáz az összeg beérkeztének napján. Kell egy kis átfutási idő.


--------------------
Ami egész, az nem tökéletes, hanem teljes.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Koriander87
hozzászólás 2011-11-25 09:47
Létrehozva: #5709


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 190
Regisztrált: 2010-12-17 15:26
Azonosító: 1 415 535



IDÉZET(Hutch777_t @ 2011-11-25 07:22) *
-Fszallai- Ezt a nevet jegyezze meg mindenki! Ez egy közönséges csaló, tolvaj! megvásároltam tőle egy iphone 3-at, a mai napig nem küldte és mindenféle mondvacsinált kifogásokkal takarózik! Most futhatok a pénzem után! Persze ennyivel nem fogja megúszni!


http://www.vatera.hu/listings/index.php?at...tmpsb=Keres%E9s

Csak azt nem értem, hogy ha több sikeres aukciója is volt, miért csak egy értékelése?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraMod
hozzászólás 2011-11-25 09:17
Létrehozva: #5710





Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 0
Regisztrált: 2011-10-16 14:40
Azonosító: 1 549 261



IDÉZET(Hutch777_t @ 2011-11-25 07:22) *
-Fszallai- Ezt a nevet jegyezze meg mindenki! Ez egy közönséges csaló, tolvaj! megvásároltam tőle egy iphone 3-at, a mai napig nem küldte és mindenféle mondvacsinált kifogásokkal takarózik! Most futhatok a pénzem után! Persze ennyivel nem fogja megúszni!

Tisztelt Hutch777_t,

amennyiben a vételárat Ön már átutalta és a partner nem küldi a terméket, nem ad hírt magáról, nem jelentkezik, hosszabb ideje nem érhető el, akkor értesítse az eladót, hogy ha ésszerű határidőn belül nem jelentkezik és nem rendezi az adásvételt, akkor Ön a rendőrségen tesz feljelentést.
A felszólítólevél sikertelensége esetén, javasoljuk, hogy a feljelentést valóban tegye meg! Mint megkárosított félnek a lakóhelye szerinti illetékes rendőrkapitányságon célszerű feljelenést tennie ismeretlen tettes ellen.
A feljelentéshez javasoljuk mellékelni nyomtatott formában a terméklapot, az illetővel folytatott levelezést és minden egyéb dokumentumot, amely az adásvétellel kapcsolatban az Ön rendelkezésére áll.
Amennyiben a feljelentés után elindítják a nyomozást, a nyomozóhatóság általában hivatalos megkereséssel fordul a Vaterához azért, hogy a nyomozás sikere érdekében szükséges és még hiányzó adatokat beszerezzék. Ilyen esetben a Vatera a lehető legteljesebb tájékoztatást adja, hiszen a nyomozás eredményes lezárása és az elkövető kézre kerítése közös érdekünk.


--------------------

Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hathor14
hozzászólás 2011-11-25 08:38
Létrehozva: #5711


Queen of Heaven
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 297
Regisztrált: 2011-06-10 06:38
Innen: Budapest
Azonosító: 1 524 248



IDÉZET(Hutch777_t @ 2011-11-25 07:22) *
-Fszallai- Ezt a nevet jegyezze meg mindenki! Ez egy közönséges csaló, tolvaj! megvásároltam tőle egy iphone 3-at, a mai napig nem küldte és mindenféle mondvacsinált kifogásokkal takarózik! Most futhatok a pénzem után! Persze ennyivel nem fogja megúszni!

Beraknál egy linket a konkrét termékről?


--------------------
Ami egész, az nem tökéletes, hanem teljes.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hutch777_t
hozzászólás 2011-11-25 08:22
Létrehozva: #5712


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2011-02-11 11:47
Azonosító: 1 425 442



-Fszallai- Ezt a nevet jegyezze meg mindenki! Ez egy közönséges csaló, tolvaj! megvásároltam tőle egy iphone 3-at, a mai napig nem küldte és mindenféle mondvacsinált kifogásokkal takarózik! Most futhatok a pénzem után! Persze ennyivel nem fogja megúszni!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraMod
hozzászólás 2011-11-24 14:45
Létrehozva: #5713





Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 0
Regisztrált: 2011-10-16 14:40
Azonosító: 1 549 261



IDÉZET(PiciRaszta @ 2011-11-24 13:12) *
Hogyan tudom bizonyítani, hogy megpróbáltam felvenni a kapcsolatot az eladóval?
Vagy van rá valami mód, hogy az ügyfélszolgálat, vagy a moderátorok vagy bárki felszólítsa az eladót, hogy továbbítsa a megfelelő adatokat, ha ragaszkodom a nyert termékhez?

Ha az eladó továbbra sem jelentkezik vagy nem kívánja átadni az árut és ön nem kíván tovább várni, akkor érdemes egy üzenetet írni az adásvételtől való elállásról és megadni a partnernek a megfelelő értékelést. Előtte esetleg írjon neki még egy utolsó felszólítást, ezt küldje el másolatként a biztonsag@vatera.com címre is. Ezt a levelében a címzettnek is említse meg, kilátásba helyezve a megfelelő értékelést, amennyiben nem jelentkezik.
Az automata válaszban kapott azonosítót mentse el, mivel az alapján esetleges bonyodalmak esetén igazolni lehet, hogy ez az utolsó felszólító üzenet kiküldésre került.


--------------------

Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PiciRaszta
hozzászólás 2011-11-24 14:12
Létrehozva: #5714


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2011-11-24 12:56
Azonosító: 1 570 210



Hogyan tudom bizonyítani, hogy megpróbáltam felvenni a kapcsolatot az eladóval?
Vagy van rá valami mód, hogy az ügyfélszolgálat, vagy a moderátorok vagy bárki felszólítsa az eladót, hogy továbbítsa a megfelelő adatokat, ha ragaszkodom a nyert termékhez?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraMod
hozzászólás 2011-11-24 13:54
Létrehozva: #5715





Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 0
Regisztrált: 2011-10-16 14:40
Azonosító: 1 549 261



IDÉZET(Senan8 @ 2011-11-24 11:18) *
A szállítási címet a címnél adtam meg,nem a megjegyzésnél meg, ott csupán a bolt nevét illetve az üzlet vezetőét.

Ez is a címzés része.

IDÉZET(PiciRaszta @ 2011-11-24 12:46) *
Üdv! új vaterás vagyok, nem vagyok teljesen képben, de ha megnyerek egy aukciót, akkor automatikusan mindkét félnek elküldi a rendszer a másik fél adatait, nem?
Ugyanis olyan problémám akadt, hogy megnyertem egy aukciót november 19-én, megkaptam az eladó adatait (mail cím stb), és kértem hogy küldje el a számlaszámát ahová elutalhatom a termék árát. Eltelt egy pár nap, válasz természetesen nem érkezett, és ma reggel kaptam egy negatív értékelést az eladótól, miszerint nem vettem fel vele a kapcsolatot...
Értékelés: NEGATÍV
Megjegyzés: "Sajnos nem jelentkezett a termékért. Küldtem neki többször e-mailt, de nem jött levél tőle!"

Nemtudom ilyenkor mi a teendő, mert a megadott telefonszám is érvénytelen.
Valaki tudna segíteni?

Köszönöm

Tisztelt PiciRaszta,

ha az elküldött leveleivel tudja bizonyítani, hogy megpróbálkozott a kapcsolatfelvétellel, akkor kérheti az értékelés törlését.

Értékelés törlését a kapcsolatfelvételen keresztül kérheti.
Kapcsolatfelvétel - Aukcióval kapcsolatos probléma - Szeretnék töröltetni egy értékelést.
Az értékelés törlése nem automatikus, a kérést kollégáink a rendelkezésre álló adatok alapján bírálják el.


--------------------

Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PiciRaszta
hozzászólás 2011-11-24 13:46
Létrehozva: #5716


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2011-11-24 12:56
Azonosító: 1 570 210



Üdv! új vaterás vagyok, nem vagyok teljesen képben, de ha megnyerek egy aukciót, akkor automatikusan mindkét félnek elküldi a rendszer a másik fél adatait, nem?
Ugyanis olyan problémám akadt, hogy megnyertem egy aukciót november 19-én, megkaptam az eladó adatait (mail cím stb), és kértem hogy küldje el a számlaszámát ahová elutalhatom a termék árát. Eltelt egy pár nap, válasz természetesen nem érkezett, és ma reggel kaptam egy negatív értékelést az eladótól, miszerint nem vettem fel vele a kapcsolatot...
Értékelés: NEGATÍV
Megjegyzés: "Sajnos nem jelentkezett a termékért. Küldtem neki többször e-mailt, de nem jött levél tőle!"

Nemtudom ilyenkor mi a teendő, mert a megadott telefonszám is érvénytelen.
Valaki tudna segíteni?

Köszönöm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Senan8
hozzászólás 2011-11-24 12:18
Létrehozva: #5717


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2011-11-16 12:40
Azonosító: 1 565 450



A szállítási címet a címnél adtam meg,nem a megjegyzésnél meg, ott csupán a bolt nevét illetve az üzlet vezetőét.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraMod
hozzászólás 2011-11-24 12:12
Létrehozva: #5718





Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 0
Regisztrált: 2011-10-16 14:40
Azonosító: 1 549 261



IDÉZET(Senan8 @ 2011-11-24 11:07) *
Szeretnék érdeklődni hogy mit tudok akkor ha vásárlóként a leütés után amint megkaptam a számlaszámot utaltam az összeget, de a vatera által kiküldött megrendelőlapon az eladó nem olvasta el figyelmesen a szállítási adatokat. A megjegyzés rovatban ugyanis feltüntettem hogy egy bolt nevére és azon belül egy személy nevére címezze a csomagot. Ha csak a boltot rá írta volna megkapom bár szerintem a postás hibázott hogy be se ment, rá írva hogy elköltözött visszaküldte a feladónak aki már két napja hisztizik hogy nem az ő hibája, és ezért közölte hogy ezt a hozzá állást miszerint nem hívtam fel külön levélbe a figyelmét rá csak negatívval tudja értékelni. Holott én mindent azonnal teljesítettem.
Mellesleg a héten 2 csomagom is probléma mentesen megérkezett ugyan arra a helyre egyéb levél váltás nélkül.
Én nem szeretnék egy idiótától bosszú negatívat csak mert nem tud olvasni.
Felé elismertem hogy én voltam a világ dolgaiban kevésbé tájékozott:) hogy nem tüntettem fel külön levélbe. Ennél többet nem tudok tenni. A pénzem megtartja, cuccot küldi, mégis negatív?

Tisztelt Senan8!

Az eladónak igaza van. A megjegyzés rovat nem arra való, hogy ott szállítási címet adjon meg.
Ezt a megfelelő mezőben kellett volna megtennie vagy ennek hiányában az aukció lejárta után e-mail-ben is közölhette volna.

A következő személyeskedő hozzászólásért figyelmeztetni fogjuk.


--------------------

Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Senan8
hozzászólás 2011-11-24 12:07
Létrehozva: #5719


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2011-11-16 12:40
Azonosító: 1 565 450



Szeretnék érdeklődni hogy mit tudok akkor ha vásárlóként a leütés után amint megkaptam a számlaszámot utaltam az összeget, de a vatera által kiküldött megrendelőlapon az eladó nem olvasta el figyelmesen a szállítási adatokat. A megjegyzés rovatban ugyanis feltüntettem hogy egy bolt nevére és azon belül egy személy nevére címezze a csomagot. Ha csak a boltot rá írta volna megkapom bár szerintem a postás hibázott hogy be se ment, rá írva hogy elköltözött visszaküldte a feladónak aki már két napja hisztizik hogy nem az ő hibája, és ezért közölte hogy ezt a hozzá állást miszerint nem hívtam fel külön levélbe a figyelmét rá csak negatívval tudja értékelni. Holott én mindent azonnal teljesítettem.
Mellesleg a héten 2 csomagom is probléma mentesen megérkezett ugyan arra a helyre egyéb levél váltás nélkül.
Én nem szeretnék egy idiótától bosszú negatívat csak mert nem tud olvasni.
Felé elismertem hogy én voltam a világ dolgaiban kevésbé tájékozott:) hogy nem tüntettem fel külön levélbe. Ennél többet nem tudok tenni. A pénzem megtartja, cuccot küldi, mégis negatív?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RingoRed
hozzászólás 2011-11-24 11:38
Létrehozva: #5720


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5
Regisztrált: 2011-11-13 10:29
Azonosító: 1 565 017



IDÉZET(VateraMod @ 2011-11-24 08:32) *
Tisztelt RingoRed,

kissatika felhasználóra gondolt? Ez esetben sok mindenben igaza lehet. Megtettük a megfelelő intézkedéseket.
Köszönjük a bejelentést.



Igen, Ő az! Köszönöm!
RingoRed
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1324 Oldal V  « < 284 285 286 287 288 > » 
Reply to this topicStart new topic
6 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (6 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2014-09-03 04:14