IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1312 Oldal V  « < 295 296 297 298 299 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Érdekes, Problémás Felhasználók
VateraBenz
hozzászólás 2011-10-12 21:12
Létrehozva: #5921


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 545
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(alborella @ 2011-10-12 20:53) *
...
Szeretném megkérdezni, törölhető-e az értékelése az eladónak (akár az általam adott is) vagy ez nem lehetséges?

Értékelés törlését a kapcsolatfelvételen keresztül kérheti.
Kapcsolatfelvétel - Aukcióval kapcsolatos probléma - Szeretnék töröltetni egy értékelést.
Az értékelés törlése nem automatikus, a kérést kollégáink a rendelkezésre álló adatok alapján bírálják el.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-10-12 21:07
Létrehozva: #5922


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 27 519
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(alborella @ 2011-10-12 20:46) *
Egy utolsó reagálás szeretnék még a témával kapcsolatban: Igen, igazad van. Nem kommunikáltam le, mielőtt értékeltem. Ennek a már említett dolgok mellett az is az oka, hogy elegem van az inkorrekt eladókból. Belefáradtam abba, hogy egyesek szó szerint könyörögnek a pozitívért és mindent megtesznek érte. Én nem szeretnék mást, mint a termékleírásnak megfelelő terméket a kialkudott árért. És tisztességes hangnemet, ha én is azon szólok. Amit pedig elérni szerettem volna, hogy legalább mást ne verhessen át! Még valami: NEM HÚZTAM LE, nézd meg kérlek az értékelésemet! Szép estét!

Meg sem fordul a fejedben, hogy nem a pozitívért teszik meg a "mindent", hanem mert ilyenek. Tudod, vannak akik így állnak az élethez. Korrekt módon. Ha hibáznak, ki akarják javítani. Nem a pozitívért, hanem saját gondolkodásmódjuk miatt. Másnap is kell tükörbe nézni és van akinek ez fontos. Én pl. nem elsősorban a pozitív érdekében kártalanítok.
Úgy beszélsz, mintha minden eladó inkorrekt lenne. Furcsa, ha sok ilyennel akadtál össze. El kellene gondolkodnod. Nem lehet, hogy valamit rosszul csinálsz, ha olyan sok inkorrekt eladóval találkoztál. Nekem javarészt kellemes tapasztalataim vannak eladás és vásárlás terén is.
Lehet, hogy nem egy piactéren forgolódunk? blink.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alborella
hozzászólás 2011-10-12 20:53
Létrehozva: #5923


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 9
Regisztrált: 2010-04-25 21:47
Azonosító: 1 130 566



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-10-12 18:15) *
Azt ki javasolta, hogy adjon pozitív értékelést ilyen esetben? Ha nem elégedett, akkor miért nem semleges vagy negatív?!


Pozitív értékelést kaptam (most örülnöm kellene) újabb mocskolódó szavak kíséretében, amiből egy szó sem igaz. Az én hangvételem végig higgadt és korrekt volt és tényszerű maradtam.
Szeretném megkérdezni, törölhető-e az értékelése az eladónak (akár az általam adott is) vagy ez nem lehetséges?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alborella
hozzászólás 2011-10-12 20:46
Létrehozva: #5924


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 9
Regisztrált: 2010-04-25 21:47
Azonosító: 1 130 566



IDÉZET(zejopy @ 2011-10-12 20:30) *
Én is kiakadtam volna. Még a lehetőséget sem adtad meg neki, hogy jóvá tegye a hibáját. Lehet, hogy mindent visszafizetett volna, úgy, hogy nem is kell visszaküldened az árut. Én legalábbis így teszek, ha a vevő megírja, hogy nem felelt meg az áru. Nagyon ritkán volt ilyen, de mindig megtettem.
A különbség, hogy ők nekem szóltak. Mert feltételezték, hogy nem szándékosan csaptam be őket.
Az eladó is tévedhet. Nem tetszik a megoldásod, csak amikor olvastam, már indulnom kellett, nem tudtam rá reagálni.
Ne haragudj, nem értek veled egyet, most az egyszer.
Neked hogy esne egy ilyen dolog? Miért nem szól? Miért lehúz? Nem a problémamegoldás volt ebben az esetben a cél. Semmit nem ért el ezzel a módszerrel, a pénze elment, az áru pedig nem tetszik. Normális kommunikációval elégedetten mehetett volna tovább, esetleg jó érzéssel.
Az más kérdés, hogy nem helyes, ha ebben az esetben elcsúnyul az eladó modora, mert ilyenkor is kötelező elemi udvariasság. De a vevő módszere is erősen megkérdőjelezhető.



Egy utolsó reagálás szeretnék még a témával kapcsolatban: Igen, igazad van. Nem kommunikáltam le, mielőtt értékeltem. Ennek a már említett dolgok mellett az is az oka, hogy elegem van az inkorrekt eladókból. Belefáradtam abba, hogy egyesek szó szerint könyörögnek a pozitívért és mindent megtesznek érte. Én nem szeretnék mást, mint a termékleírásnak megfelelő terméket a kialkudott árért. És tisztességes hangnemet, ha én is azon szólok. Amit pedig elérni szerettem volna, hogy legalább mást ne verhessen át! Még valami: NEM HÚZTAM LE, nézd meg kérlek az értékelésemet! Szép estét!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-10-12 20:30
Létrehozva: #5925


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 27 519
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(alborella @ 2011-10-12 15:22) *
Sziasztok!

Nekem zsani7702 nevű eladóval kapcsolatban lenne mindenkivel megosztandó véleményem, kérdésem.
Ma kaptam meg a tőle vásárolt kis pulcsit, amelyet ő az aukciójában "hibátlannak, keveset használtnak, nem kopottnak, meseszépnek" hirdetett.
Ezzel szemben kaptam egy olyan terméket, ami esetleg játszósnak alkalmas, kopott, bolyhos, fakó.
Mivel ez egy 799.-Ft-os termék, eszembe sem jutott visszaküldeni, hiszen tudtam én fizethetem mindkét postaköltséget. (előfordult már)
Az eladónak sem írtam, mivel eddig egyetlen levelemre sem reagált.
Leadtam az értékelést, amelyben annak ellenére, hogy bosszús voltam, igazán finoman fogalmaztam ("nem vagyok maradéktalanul elégedett")
Válaszul a következő fenyegető e-mail kaptam:

"Köszönöm az értékelést és a lecsillagozást! IGAZÁN KORREKT voltál! Mondjuk egy emailt írhattál volna,hogy mi a problémád és ESETLEG megoldjuk. Ennek fényében értékelek én is. Egyébként majd ha te is túl leszel 2500 adás-vételen kíváncsi leszek az átlagodra,főleg ha belefutsz pár olyan emberbe ,mint te saját magad!!!!További szép napot! zs."

Nem értem, miért kell támadni, rosszindulatúan, sértően viselkedni, mikor nem én hibáztam. Pozitívat adtam, de megírtam az őszinte véleményem, benyomásom. Ez hiba lenne???

Miért az a cél, hogy mindenáron pozitív értékelést kapjon valaki, ahelyett hogy inkább korrekt lenne?
Miért nem lehet kiszűrni a fenyegetőző vaterásokat?

Üdvözlettel: alborella

Én is kiakadtam volna. Még a lehetőséget sem adtad meg neki, hogy jóvá tegye a hibáját. Lehet, hogy mindent visszafizetett volna, úgy, hogy nem is kell visszaküldened az árut. Én legalábbis így teszek, ha a vevő megírja, hogy nem felelt meg az áru. Nagyon ritkán volt ilyen, de mindig megtettem.
A különbség, hogy ők nekem szóltak. Mert feltételezték, hogy nem szándékosan csaptam be őket.
Az eladó is tévedhet. Nem tetszik a megoldásod, csak amikor olvastam, már indulnom kellett, nem tudtam rá reagálni.

IDÉZET(Petho77 @ 2011-10-12 18:07) *
Szia!
Szerintem kifogtál egy olyan eladót, aki nem bírja a kritikát, esetleges ellenvéleményt. Én legalábbis így fognám fel a helyedben a dolgot. Vannak ilyen emberek, ezt el kell fogadni.
Szerintem te is gondolj erre, már ne idegesítsd magadat, mert nem érdemes.
Én a helyedben jelezném a dolgot az Ügyfélszolgálaton, a számodra sértő tartalmú levelekkel együtt, aztán ha olyan értékelést kapsz, ami számodra nem megfelelő, kérheted a törlését (gondolok itt egy esetleges bosszúnegatívra).

De mondom, ez csak az én véleményem.

Nekem eddig mindig segítettek itt a fórumon, sok hasznos dolgot tanultam, kedves emberekkel találkoztam. Persze előfordul, hogy nem értünk egyet. w00t.gif

Ne haragudj, nem értek veled egyet, most az egyszer.
Neked hogy esne egy ilyen dolog? Miért nem szól? Miért lehúz? Nem a problémamegoldás volt ebben az esetben a cél. Semmit nem ért el ezzel a módszerrel, a pénze elment, az áru pedig nem tetszik. Normális kommunikációval elégedetten mehetett volna tovább, esetleg jó érzéssel.
Az más kérdés, hogy nem helyes, ha ebben az esetben elcsúnyul az eladó modora, mert ilyenkor is kötelező elemi udvariasság. De a vevő módszere is erősen megkérdőjelezhető.

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2011-10-12 20:31


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alborella
hozzászólás 2011-10-12 19:37
Létrehozva: #5926


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 9
Regisztrált: 2010-04-25 21:47
Azonosító: 1 130 566



IDÉZET(Petho77 @ 2011-10-12 18:07) *
Szia!
Szerintem kifogtál egy olyan eladót, aki nem bírja a kritikát, esetleges ellenvéleményt. Én legalábbis így fognám fel a helyedben a dolgot. Vannak ilyen emberek, ezt el kell fogadni.
Szerintem te is gondolj erre, már ne idegesítsd magadat, mert nem érdemes.
Én a helyedben jelezném a dolgot az Ügyfélszolgálaton, a számodra sértő tartalmú levelekkel együtt, aztán ha olyan értékelést kapsz, ami számodra nem megfelelő, kérheted a törlését (gondolok itt egy esetleges bosszúnegatívra).

De mondom, ez csak az én véleményem.

Nekem eddig mindig segítettek itt a fórumon, sok hasznos dolgot tanultam, kedves emberekkel találkoztam. Persze előfordul, hogy nem értünk egyet. w00t.gif


Szia!
Nagyon köszönöm a hozzászólásodat, jól esik, hogy megérted, mit kifogásoltam. Én minden vásárlómmal maximálisan korrekt voltam, és joggal várhatnám el ezt másoktól viszont. Szomorú, hogy azért kapok bosszú-semlegest vagy negatívot (annak ellenére, hogy én egyiket sem adtam), mert valaki nem viseli el az igazságot. És köszönöm a tanácsod ezzel kapcsolatban.
További jó vaterázást neked!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-10-12 18:15
Létrehozva: #5927


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 545
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(alborella @ 2011-10-12 17:35) *
...
Részemről lezárom az estet, tanulság: nem érdemes vitatkozni, jelezni a problémát, megy a pozitív, még ha nem is oké minden.

Köszönöm válaszait!

Azt ki javasolta, hogy adjon pozitív értékelést ilyen esetben? Ha nem elégedett, akkor miért nem semleges vagy negatív?!


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Petho77
hozzászólás 2011-10-12 18:07
Létrehozva: #5928


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 148
Regisztrált: 2009-03-14 16:54
Azonosító: 545 174



IDÉZET(alborella @ 2011-10-12 17:35) *
Részemről lezárom az estet, tanulság: nem érdemes vitatkozni, jelezni a problémát, megy a pozitív, még ha nem is oké minden.


Szia!
Szerintem kifogtál egy olyan eladót, aki nem bírja a kritikát, esetleges ellenvéleményt. Én legalábbis így fognám fel a helyedben a dolgot. Vannak ilyen emberek, ezt el kell fogadni.
Szerintem te is gondolj erre, már ne idegesítsd magadat, mert nem érdemes.
Én a helyedben jelezném a dolgot az Ügyfélszolgálaton, a számodra sértő tartalmú levelekkel együtt, aztán ha olyan értékelést kapsz, ami számodra nem megfelelő, kérheted a törlését (gondolok itt egy esetleges bosszúnegatívra).

De mondom, ez csak az én véleményem.

Nekem eddig mindig segítettek itt a fórumon, sok hasznos dolgot tanultam, kedves emberekkel találkoztam. Persze előfordul, hogy nem értünk egyet. w00t.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alborella
hozzászólás 2011-10-12 17:35
Létrehozva: #5929


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 9
Regisztrált: 2010-04-25 21:47
Azonosító: 1 130 566



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-10-12 16:33) *
Ezt ugye nem gondolta komolyan?! blink.gif
99.86% az eladó pozitív értékeléseinek aránya. 1420db pozitívra jut 2db negatív és 4db semleges.
Akkor mégsem egy levelet kapott az eladótól?


Akkor újrafogalmazom: semelyik problémás esethez nem állt pozitívan. Sért, fenyeget, mocskolódik.

Ezek szerint Ön szerint teljesen normális dolog, hogy egy értékelésre - ami mellesleg pozitív - fenyegetéssel kell válaszolni?

E-mail: Nem értem mi nem volt világos? Amióta értékeltem, azóta 3 minősíthetetlen hangvételű e-mail kaptam, addig egyet.

Részemről lezárom az estet, tanulság: nem érdemes vitatkozni, jelezni a problémát, megy a pozitív, még ha nem is oké minden.

Köszönöm válaszait!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-10-12 16:33
Létrehozva: #5930


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 545
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(alborella @ 2011-10-12 16:09) *
...Elolvastam az értékeléseit...senkihez sem állt pozitívan...alapeleme a sértegetés, a fenyegetőzés...

Ezt ugye nem gondolta komolyan?! blink.gif
99.86% az eladó pozitív értékeléseinek aránya. 1420db pozitívra jut 2db negatív és 4db semleges.

IDÉZET(alborella @ 2011-10-12 16:09) *
... Egyetlen értesítő e-mail kaptam a számlaszámával.

IDÉZET(alborella @ 2011-10-12 16:09) *
Íme egy újabb levél tőle: ...

Akkor mégsem egy levelet kapott az eladótól?


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alborella
hozzászólás 2011-10-12 16:16
Létrehozva: #5931


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 9
Regisztrált: 2010-04-25 21:47
Azonosító: 1 130 566



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-10-12 16:00) *
Tisztelt alborella!

Igen, ez hiba volt. Miért nem próbálta először tisztázni az eladóval a problémát? Lehetséges, hogy pozitívabban állt volna hozzá.



Még valami: ha egy 799.-Ft-os terméknél én állom az oda-vissza postaköltséget, ami összesen 840.-Ft, akkor még én fizetek olyan termékért, ami nem felelt meg a termékleírásban foglaltaknak?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alborella
hozzászólás 2011-10-12 16:09
Létrehozva: #5932


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 9
Regisztrált: 2010-04-25 21:47
Azonosító: 1 130 566



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-10-12 16:00) *
Tisztelt alborella!

Igen, ez hiba volt. Miért nem próbálta először tisztázni az eladóval a problémát? Lehetséges, hogy pozitívabban állt volna hozzá.



Pozitívan? Elolvastam az értékeléseit...senkihez sem állt pozitívan...alapeleme a sértegetés, a fenyegetőzés... És mint említettem korábbi leveleimre sem válaszolt. Egyetlen értesítő e-mail kaptam a számlaszámával.

Íme egy újabb levél tőle: - jelzem, én mindvégig korrekt hangnemben beszéltem vele, csak a tényeket írtam le a termékről, őt nem minősítettem (eddig)

"Nevetséges vagy. Természetesen feketelistára tettelek,de gondolom ez nem lep meg..meg még rajtam kívül az a pár eladó is akinek megmutattam az aukciót és a leveleid. többet nem muszáj írnod mert le vagy tiltva az emailemből is így nem kapom meg a leveleid."

Ez lenne pozitív hozzáállás????

Kíváncsi leszek az értékelésemre...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-10-12 16:00
Létrehozva: #5933


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 545
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(alborella @ 2011-10-12 15:22) *
...
Nem értem, miért kell támadni, rosszindulatúan, sértően viselkedni, mikor nem én hibáztam. Pozitívat adtam, de megírtam az őszinte véleményem, benyomásom. Ez hiba lenne???
...

Tisztelt alborella!

Igen, ez hiba volt. Miért nem próbálta először tisztázni az eladóval a problémát? Lehetséges, hogy pozitívabban állt volna hozzá.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alborella
hozzászólás 2011-10-12 15:22
Létrehozva: #5934


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 9
Regisztrált: 2010-04-25 21:47
Azonosító: 1 130 566



Sziasztok!

Nekem zsani7702 nevű eladóval kapcsolatban lenne mindenkivel megosztandó véleményem, kérdésem.
Ma kaptam meg a tőle vásárolt kis pulcsit, amelyet ő az aukciójában "hibátlannak, keveset használtnak, nem kopottnak, meseszépnek" hirdetett.
Ezzel szemben kaptam egy olyan terméket, ami esetleg játszósnak alkalmas, kopott, bolyhos, fakó.
Mivel ez egy 799.-Ft-os termék, eszembe sem jutott visszaküldeni, hiszen tudtam én fizethetem mindkét postaköltséget. (előfordult már)
Az eladónak sem írtam, mivel eddig egyetlen levelemre sem reagált.
Leadtam az értékelést, amelyben annak ellenére, hogy bosszús voltam, igazán finoman fogalmaztam ("nem vagyok maradéktalanul elégedett")
Válaszul a következő fenyegető e-mail kaptam:

"Köszönöm az értékelést és a lecsillagozást! IGAZÁN KORREKT voltál! Mondjuk egy emailt írhattál volna,hogy mi a problémád és ESETLEG megoldjuk. Ennek fényében értékelek én is. Egyébként majd ha te is túl leszel 2500 adás-vételen kíváncsi leszek az átlagodra,főleg ha belefutsz pár olyan emberbe ,mint te saját magad!!!!További szép napot! zs."

Nem értem, miért kell támadni, rosszindulatúan, sértően viselkedni, mikor nem én hibáztam. Pozitívat adtam, de megírtam az őszinte véleményem, benyomásom. Ez hiba lenne???

Miért az a cél, hogy mindenáron pozitív értékelést kapjon valaki, ahelyett hogy inkább korrekt lenne?
Miért nem lehet kiszűrni a fenyegetőző vaterásokat?

Üdvözlettel: alborella
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tormgab
hozzászólás 2011-10-12 02:11
Létrehozva: #5935


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 47
Regisztrált: 2008-05-14 14:48
Azonosító: 149 176



IDÉZET(karika57 @ 2011-10-08 22:15) *
Köszönöm a válaszod, a postaköltséggel csak az a baj, hogy kétszer fizettem ki, egyszer amikor elküldték a terméket és másodszor amikor visszaküldtem. Ha minden rendben lett volna, akkor ok, hogy én fizetem, de így szerintem nem jogos, mert ha a valóságnak megfelelő termékleírást ad az eladó, nem vettem volna meg. Miért én fizessek rá akár csak 1 Ft-ot is, az ő félrevezető termékleírása miatt, hiszen elismerte, hogy ki volt rojtolódva, vagyis a valóságnak nem felelt meg amit írt. Nem arról van szó, hogy nem tetszett, hanem arról, hogy hibásak voltak a terítők. Részemről képekkel és a levelezéssel tudom bizonyítani, hogyha negatívat ad, bosszúból teszi.



Sajnos ez esetben ez az eljárás. Az értékelés egy más kérdés, az könnyen lehet, hogy te ott tudod bizonyítani az esetleges jogtalan negatívot, de a postaköltség téged terhel. (Az oda-vissza postaköltség).

IDÉZET(Jutka46 @ 2011-10-11 16:12) *
Ajánlom a kérdezőt a megfelelő helyre. Egyre több ilyen szemérmetlenül kevés vételárat kínálóval hadakozom - nem is értem, miért gondolják, hogy az aukciós oldal arról szól, hogy ki kínál kevesebbet.Levelezést érdemes elolvasni:http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=1485570401


Elolvasva a levelezést -és kérlek, ne legyen belőle sértődés, mert nem vezérel rossz szándék- én egyértelműen inkább a válaszolót ajánlanám a "megfelelő" helyre ahogy te fogalmaztál. Udvariasan próbálta lealkudni a vételár 25%-át, amire egy barátságtalan kioktató hangvételű választ kapott.



IDÉZET(Aramir @ 2011-10-08 20:36) *
Attól függ, mekkora az az lcd tv  biggrin.gif
"6. § (1) A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket - a járművek kivételével - az üzemeltetés helyén kell megjavítani.
(2) Ha a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a forgalmazó gondoskodik."



Így igaz, a szóban forgó adásvételre ez a paragrafus egyáltalán nem használható, hisz szó sincs meghibásodásról, csak "visszavételről". Arra pedig ez nem vonatkozik, legyen akármekkora is az az LCD tv. smile.gif

-elnézést a többszörös idézésért, most volt időm idepillantani-. Szép éjszakát mindenkinek.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jutka46
hozzászólás 2011-10-11 16:12
Létrehozva: #5936


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 77
Regisztrált: 2007-05-10 16:21
Azonosító: 9 457



Ajánlom a kérdezőt a megfelelő helyre. Egyre több ilyen szemérmetlenül kevés vételárat kínálóval hadakozom - nem is értem, miért gondolják, hogy az aukciós oldal arról szól, hogy ki kínál kevesebbet.Levelezést érdemes elolvasni:http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=1485570401
Go to the top of the page
 
+Quote Post
profectuscat
hozzászólás 2011-10-11 10:20
Létrehozva: #5937


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 78
Regisztrált: 2011-03-06 20:50
Azonosító: 1 429 874



IDÉZET(hytech @ 2011-10-11 10:04) *
Jól tetted, hogy csak az ő értékelése után értékeltél.
Ha megfogadod a tanácsom a jövőben is tegyél így attól függetlenül mennyire volt kedves, szimpatikus, gyorsan fizető, korrekt stb. a vevőd.
Tapasztalat amit pár jelen lévő nálam sokkal nagyobb eladó is megerősít(het).
Természetesen ez csak akkor korrekt ha te egyébiránt 100%-ban teljesítettél mindent és a termék is 100%-ban megegyezett azzal amit hirdettél.

Sok vevő pár nappal/héttel az adásvétel után "bolondul" meg és vagdalkózik abszurd dolgokkal.
(pld. a tv képcsöves lett holott tőled cd állványt vett, a számítógép egérben lemerült az elem pedig vezetékes egeret adtál el neki, vagy az 1962-es balonkabát mégsem vadonatúj...)

Nem vicc ettől cifrábbak is vannak. 83.gif



nem semmi... nem gondoltam volna, hogy ilyen valóban abszurd dolgokkal vádaskodnak. Köszönöm a tanácsod, megfogadom smile.gif
További szép napot smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hytech
hozzászólás 2011-10-11 10:04
Létrehozva: #5938


Élő szövet a belső fémvázon
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5 356
Regisztrált: 2007-03-01 14:14
Innen: Future
Azonosító: 66



IDÉZET(profectuscat @ 2011-10-11 09:48) *
talán azért (is) vártam még, hogy értékeljen. pozitívat adott, de utána se küldte a pénzt ezért lett már végképp elegem. 8.20-tól vártam 10.07-ig.
Volt egy másik felhasználó akinek 2 hét (nem válaszolt, nem jelentkezett be vaterára) után adtam negát. Neki is megírtam, hogy ha nem kell jelezze és akkor semlegessel értékelek. De persze hogy nem reagált... amikor regisztrált, akkor ütötte le egyébként és azóta nem láttam fent. Az ilyen ember milyen célal regisztrál az oldalra?


Jól tetted, hogy csak az ő értékelése után értékeltél.
Ha megfogadod a tanácsom a jövőben is tegyél így attól függetlenül mennyire volt kedves, szimpatikus, gyorsan fizető, korrekt stb. a vevőd.
Tapasztalat amit pár jelen lévő nálam sokkal nagyobb eladó is megerősít(het).
Természetesen ez csak akkor korrekt ha te egyébiránt 100%-ban teljesítettél mindent és a termék is 100%-ban megegyezett azzal amit hirdettél.

Sok vevő pár nappal/héttel az adásvétel után "bolondul" meg és vagdalkózik abszurd dolgokkal.
(pld. a tv képcsöves lett holott tőled cd állványt vett, a számítógép egérben lemerült az elem pedig vezetékes egeret adtál el neki, vagy az 1962-es balonkabát mégsem vadonatúj...)

Nem vicc ettől cifrábbak is vannak. 83.gif


--------------------
Szeretem amikor az okos hülyéskedik, de utálom mikor a hülye okoskodik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
profectuscat
hozzászólás 2011-10-11 09:48
Létrehozva: #5939


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 78
Regisztrált: 2011-03-06 20:50
Azonosító: 1 429 874



IDÉZET(hytech @ 2011-10-11 09:42) *
Hello,

Ha most helyeslést vársz, hogy jól tetted e akkor azt mondom NEM.

Mert SOKKAL hamarabb be kellett volna vágni a negát!

Ha valaki korrekt és "bajba kerül" akkor a legalapvetőbb, hogy ő jelentkezik és keres meg téged - sűrű elnézést kérve - nem pedig a te unszolásodra esedezik bocsánatért és ígérget mindent összevissza.

Emberek vagyunk így egy kis határidő módosítás/csúsztatás belefér, de CSAK akkor ha a "vevő" keres meg és nem te császkálsz utána.

Legközelebb ne várj ennyit mert az ilyen esetekben 99%-ban semmi nem lesz az adásvételből.

Amire lehet nem számítasz az az, hogy most még majd ő lesz felháborodva, hogy te milyen türelmetlen, lelketlen sz**ét vagy amit részletesen kifejt a bosszúnegatívjában. punish.gif



talán azért (is) vártam még, hogy értékeljen. pozitívat adott, de utána se küldte a pénzt ezért lett már végképp elegem. 8.20-tól vártam 10.07-ig.
Volt egy másik felhasználó akinek 2 hét (nem válaszolt, nem jelentkezett be vaterára) után adtam negát. Neki is megírtam, hogy ha nem kell jelezze és akkor semlegessel értékelek. De persze hogy nem reagált... amikor regisztrált, akkor ütötte le egyébként és azóta nem láttam fent. Az ilyen ember milyen célal regisztrál az oldalra?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hytech
hozzászólás 2011-10-11 09:42
Létrehozva: #5940


Élő szövet a belső fémvázon
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5 356
Regisztrált: 2007-03-01 14:14
Innen: Future
Azonosító: 66



IDÉZET(profectuscat @ 2011-10-11 08:35) *
Kedves vaterások! ...


Hello,

Ha most helyeslést vársz, hogy jól tetted e akkor azt mondom NEM.

Mert SOKKAL hamarabb be kellett volna vágni a negát!

Ha valaki korrekt és "bajba kerül" akkor a legalapvetőbb, hogy ő jelentkezik és keres meg téged - sűrű elnézést kérve - nem pedig a te unszolásodra esedezik bocsánatért és ígérget mindent összevissza.

Emberek vagyunk így egy kis határidő módosítás/csúsztatás belefér, de CSAK akkor ha a "vevő" keres meg és nem te császkálsz utána.

Legközelebb ne várj ennyit mert az ilyen esetekben 99%-ban semmi nem lesz az adásvételből.

Amire lehet nem számítasz az az, hogy most még majd ő lesz felháborodva, hogy te milyen türelmetlen, lelketlen sz**ét vagy amit részletesen kifejt a bosszúnegatívjában. punish.gif


--------------------
Szeretem amikor az okos hülyéskedik, de utálom mikor a hülye okoskodik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1312 Oldal V  « < 295 296 297 298 299 > » 
Reply to this topicStart new topic
7 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (7 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2014-04-25 09:40