IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1312 Oldal V  « < 295 296 297 298 299 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Érdekes, Problémás Felhasználók
zejopy
hozzászólás 2011-10-12 20:30
Létrehozva: #5921


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 27 465
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(alborella @ 2011-10-12 15:22) *
Sziasztok!

Nekem zsani7702 nevű eladóval kapcsolatban lenne mindenkivel megosztandó véleményem, kérdésem.
Ma kaptam meg a tőle vásárolt kis pulcsit, amelyet ő az aukciójában "hibátlannak, keveset használtnak, nem kopottnak, meseszépnek" hirdetett.
Ezzel szemben kaptam egy olyan terméket, ami esetleg játszósnak alkalmas, kopott, bolyhos, fakó.
Mivel ez egy 799.-Ft-os termék, eszembe sem jutott visszaküldeni, hiszen tudtam én fizethetem mindkét postaköltséget. (előfordult már)
Az eladónak sem írtam, mivel eddig egyetlen levelemre sem reagált.
Leadtam az értékelést, amelyben annak ellenére, hogy bosszús voltam, igazán finoman fogalmaztam ("nem vagyok maradéktalanul elégedett")
Válaszul a következő fenyegető e-mail kaptam:

"Köszönöm az értékelést és a lecsillagozást! IGAZÁN KORREKT voltál! Mondjuk egy emailt írhattál volna,hogy mi a problémád és ESETLEG megoldjuk. Ennek fényében értékelek én is. Egyébként majd ha te is túl leszel 2500 adás-vételen kíváncsi leszek az átlagodra,főleg ha belefutsz pár olyan emberbe ,mint te saját magad!!!!További szép napot! zs."

Nem értem, miért kell támadni, rosszindulatúan, sértően viselkedni, mikor nem én hibáztam. Pozitívat adtam, de megírtam az őszinte véleményem, benyomásom. Ez hiba lenne???

Miért az a cél, hogy mindenáron pozitív értékelést kapjon valaki, ahelyett hogy inkább korrekt lenne?
Miért nem lehet kiszűrni a fenyegetőző vaterásokat?

Üdvözlettel: alborella

Én is kiakadtam volna. Még a lehetőséget sem adtad meg neki, hogy jóvá tegye a hibáját. Lehet, hogy mindent visszafizetett volna, úgy, hogy nem is kell visszaküldened az árut. Én legalábbis így teszek, ha a vevő megírja, hogy nem felelt meg az áru. Nagyon ritkán volt ilyen, de mindig megtettem.
A különbség, hogy ők nekem szóltak. Mert feltételezték, hogy nem szándékosan csaptam be őket.
Az eladó is tévedhet. Nem tetszik a megoldásod, csak amikor olvastam, már indulnom kellett, nem tudtam rá reagálni.

IDÉZET(Petho77 @ 2011-10-12 18:07) *
Szia!
Szerintem kifogtál egy olyan eladót, aki nem bírja a kritikát, esetleges ellenvéleményt. Én legalábbis így fognám fel a helyedben a dolgot. Vannak ilyen emberek, ezt el kell fogadni.
Szerintem te is gondolj erre, már ne idegesítsd magadat, mert nem érdemes.
Én a helyedben jelezném a dolgot az Ügyfélszolgálaton, a számodra sértő tartalmú levelekkel együtt, aztán ha olyan értékelést kapsz, ami számodra nem megfelelő, kérheted a törlését (gondolok itt egy esetleges bosszúnegatívra).

De mondom, ez csak az én véleményem.

Nekem eddig mindig segítettek itt a fórumon, sok hasznos dolgot tanultam, kedves emberekkel találkoztam. Persze előfordul, hogy nem értünk egyet. w00t.gif

Ne haragudj, nem értek veled egyet, most az egyszer.
Neked hogy esne egy ilyen dolog? Miért nem szól? Miért lehúz? Nem a problémamegoldás volt ebben az esetben a cél. Semmit nem ért el ezzel a módszerrel, a pénze elment, az áru pedig nem tetszik. Normális kommunikációval elégedetten mehetett volna tovább, esetleg jó érzéssel.
Az más kérdés, hogy nem helyes, ha ebben az esetben elcsúnyul az eladó modora, mert ilyenkor is kötelező elemi udvariasság. De a vevő módszere is erősen megkérdőjelezhető.

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2011-10-12 20:31


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alborella
hozzászólás 2011-10-12 19:37
Létrehozva: #5922


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 9
Regisztrált: 2010-04-25 21:47
Azonosító: 1 130 566



IDÉZET(Petho77 @ 2011-10-12 18:07) *
Szia!
Szerintem kifogtál egy olyan eladót, aki nem bírja a kritikát, esetleges ellenvéleményt. Én legalábbis így fognám fel a helyedben a dolgot. Vannak ilyen emberek, ezt el kell fogadni.
Szerintem te is gondolj erre, már ne idegesítsd magadat, mert nem érdemes.
Én a helyedben jelezném a dolgot az Ügyfélszolgálaton, a számodra sértő tartalmú levelekkel együtt, aztán ha olyan értékelést kapsz, ami számodra nem megfelelő, kérheted a törlését (gondolok itt egy esetleges bosszúnegatívra).

De mondom, ez csak az én véleményem.

Nekem eddig mindig segítettek itt a fórumon, sok hasznos dolgot tanultam, kedves emberekkel találkoztam. Persze előfordul, hogy nem értünk egyet. w00t.gif


Szia!
Nagyon köszönöm a hozzászólásodat, jól esik, hogy megérted, mit kifogásoltam. Én minden vásárlómmal maximálisan korrekt voltam, és joggal várhatnám el ezt másoktól viszont. Szomorú, hogy azért kapok bosszú-semlegest vagy negatívot (annak ellenére, hogy én egyiket sem adtam), mert valaki nem viseli el az igazságot. És köszönöm a tanácsod ezzel kapcsolatban.
További jó vaterázást neked!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-10-12 18:15
Létrehozva: #5923


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 514
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(alborella @ 2011-10-12 17:35) *
...
Részemről lezárom az estet, tanulság: nem érdemes vitatkozni, jelezni a problémát, megy a pozitív, még ha nem is oké minden.

Köszönöm válaszait!

Azt ki javasolta, hogy adjon pozitív értékelést ilyen esetben? Ha nem elégedett, akkor miért nem semleges vagy negatív?!


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Petho77
hozzászólás 2011-10-12 18:07
Létrehozva: #5924


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 148
Regisztrált: 2009-03-14 16:54
Azonosító: 545 174



IDÉZET(alborella @ 2011-10-12 17:35) *
Részemről lezárom az estet, tanulság: nem érdemes vitatkozni, jelezni a problémát, megy a pozitív, még ha nem is oké minden.


Szia!
Szerintem kifogtál egy olyan eladót, aki nem bírja a kritikát, esetleges ellenvéleményt. Én legalábbis így fognám fel a helyedben a dolgot. Vannak ilyen emberek, ezt el kell fogadni.
Szerintem te is gondolj erre, már ne idegesítsd magadat, mert nem érdemes.
Én a helyedben jelezném a dolgot az Ügyfélszolgálaton, a számodra sértő tartalmú levelekkel együtt, aztán ha olyan értékelést kapsz, ami számodra nem megfelelő, kérheted a törlését (gondolok itt egy esetleges bosszúnegatívra).

De mondom, ez csak az én véleményem.

Nekem eddig mindig segítettek itt a fórumon, sok hasznos dolgot tanultam, kedves emberekkel találkoztam. Persze előfordul, hogy nem értünk egyet. w00t.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alborella
hozzászólás 2011-10-12 17:35
Létrehozva: #5925


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 9
Regisztrált: 2010-04-25 21:47
Azonosító: 1 130 566



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-10-12 16:33) *
Ezt ugye nem gondolta komolyan?! blink.gif
99.86% az eladó pozitív értékeléseinek aránya. 1420db pozitívra jut 2db negatív és 4db semleges.
Akkor mégsem egy levelet kapott az eladótól?


Akkor újrafogalmazom: semelyik problémás esethez nem állt pozitívan. Sért, fenyeget, mocskolódik.

Ezek szerint Ön szerint teljesen normális dolog, hogy egy értékelésre - ami mellesleg pozitív - fenyegetéssel kell válaszolni?

E-mail: Nem értem mi nem volt világos? Amióta értékeltem, azóta 3 minősíthetetlen hangvételű e-mail kaptam, addig egyet.

Részemről lezárom az estet, tanulság: nem érdemes vitatkozni, jelezni a problémát, megy a pozitív, még ha nem is oké minden.

Köszönöm válaszait!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-10-12 16:33
Létrehozva: #5926


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 514
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(alborella @ 2011-10-12 16:09) *
...Elolvastam az értékeléseit...senkihez sem állt pozitívan...alapeleme a sértegetés, a fenyegetőzés...

Ezt ugye nem gondolta komolyan?! blink.gif
99.86% az eladó pozitív értékeléseinek aránya. 1420db pozitívra jut 2db negatív és 4db semleges.

IDÉZET(alborella @ 2011-10-12 16:09) *
... Egyetlen értesítő e-mail kaptam a számlaszámával.

IDÉZET(alborella @ 2011-10-12 16:09) *
Íme egy újabb levél tőle: ...

Akkor mégsem egy levelet kapott az eladótól?


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alborella
hozzászólás 2011-10-12 16:16
Létrehozva: #5927


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 9
Regisztrált: 2010-04-25 21:47
Azonosító: 1 130 566



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-10-12 16:00) *
Tisztelt alborella!

Igen, ez hiba volt. Miért nem próbálta először tisztázni az eladóval a problémát? Lehetséges, hogy pozitívabban állt volna hozzá.



Még valami: ha egy 799.-Ft-os terméknél én állom az oda-vissza postaköltséget, ami összesen 840.-Ft, akkor még én fizetek olyan termékért, ami nem felelt meg a termékleírásban foglaltaknak?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alborella
hozzászólás 2011-10-12 16:09
Létrehozva: #5928


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 9
Regisztrált: 2010-04-25 21:47
Azonosító: 1 130 566



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-10-12 16:00) *
Tisztelt alborella!

Igen, ez hiba volt. Miért nem próbálta először tisztázni az eladóval a problémát? Lehetséges, hogy pozitívabban állt volna hozzá.



Pozitívan? Elolvastam az értékeléseit...senkihez sem állt pozitívan...alapeleme a sértegetés, a fenyegetőzés... És mint említettem korábbi leveleimre sem válaszolt. Egyetlen értesítő e-mail kaptam a számlaszámával.

Íme egy újabb levél tőle: - jelzem, én mindvégig korrekt hangnemben beszéltem vele, csak a tényeket írtam le a termékről, őt nem minősítettem (eddig)

"Nevetséges vagy. Természetesen feketelistára tettelek,de gondolom ez nem lep meg..meg még rajtam kívül az a pár eladó is akinek megmutattam az aukciót és a leveleid. többet nem muszáj írnod mert le vagy tiltva az emailemből is így nem kapom meg a leveleid."

Ez lenne pozitív hozzáállás????

Kíváncsi leszek az értékelésemre...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-10-12 16:00
Létrehozva: #5929


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 514
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(alborella @ 2011-10-12 15:22) *
...
Nem értem, miért kell támadni, rosszindulatúan, sértően viselkedni, mikor nem én hibáztam. Pozitívat adtam, de megírtam az őszinte véleményem, benyomásom. Ez hiba lenne???
...

Tisztelt alborella!

Igen, ez hiba volt. Miért nem próbálta először tisztázni az eladóval a problémát? Lehetséges, hogy pozitívabban állt volna hozzá.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alborella
hozzászólás 2011-10-12 15:22
Létrehozva: #5930


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 9
Regisztrált: 2010-04-25 21:47
Azonosító: 1 130 566



Sziasztok!

Nekem zsani7702 nevű eladóval kapcsolatban lenne mindenkivel megosztandó véleményem, kérdésem.
Ma kaptam meg a tőle vásárolt kis pulcsit, amelyet ő az aukciójában "hibátlannak, keveset használtnak, nem kopottnak, meseszépnek" hirdetett.
Ezzel szemben kaptam egy olyan terméket, ami esetleg játszósnak alkalmas, kopott, bolyhos, fakó.
Mivel ez egy 799.-Ft-os termék, eszembe sem jutott visszaküldeni, hiszen tudtam én fizethetem mindkét postaköltséget. (előfordult már)
Az eladónak sem írtam, mivel eddig egyetlen levelemre sem reagált.
Leadtam az értékelést, amelyben annak ellenére, hogy bosszús voltam, igazán finoman fogalmaztam ("nem vagyok maradéktalanul elégedett")
Válaszul a következő fenyegető e-mail kaptam:

"Köszönöm az értékelést és a lecsillagozást! IGAZÁN KORREKT voltál! Mondjuk egy emailt írhattál volna,hogy mi a problémád és ESETLEG megoldjuk. Ennek fényében értékelek én is. Egyébként majd ha te is túl leszel 2500 adás-vételen kíváncsi leszek az átlagodra,főleg ha belefutsz pár olyan emberbe ,mint te saját magad!!!!További szép napot! zs."

Nem értem, miért kell támadni, rosszindulatúan, sértően viselkedni, mikor nem én hibáztam. Pozitívat adtam, de megírtam az őszinte véleményem, benyomásom. Ez hiba lenne???

Miért az a cél, hogy mindenáron pozitív értékelést kapjon valaki, ahelyett hogy inkább korrekt lenne?
Miért nem lehet kiszűrni a fenyegetőző vaterásokat?

Üdvözlettel: alborella
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tormgab
hozzászólás 2011-10-12 02:11
Létrehozva: #5931


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 47
Regisztrált: 2008-05-14 14:48
Azonosító: 149 176



IDÉZET(karika57 @ 2011-10-08 22:15) *
Köszönöm a válaszod, a postaköltséggel csak az a baj, hogy kétszer fizettem ki, egyszer amikor elküldték a terméket és másodszor amikor visszaküldtem. Ha minden rendben lett volna, akkor ok, hogy én fizetem, de így szerintem nem jogos, mert ha a valóságnak megfelelő termékleírást ad az eladó, nem vettem volna meg. Miért én fizessek rá akár csak 1 Ft-ot is, az ő félrevezető termékleírása miatt, hiszen elismerte, hogy ki volt rojtolódva, vagyis a valóságnak nem felelt meg amit írt. Nem arról van szó, hogy nem tetszett, hanem arról, hogy hibásak voltak a terítők. Részemről képekkel és a levelezéssel tudom bizonyítani, hogyha negatívat ad, bosszúból teszi.



Sajnos ez esetben ez az eljárás. Az értékelés egy más kérdés, az könnyen lehet, hogy te ott tudod bizonyítani az esetleges jogtalan negatívot, de a postaköltség téged terhel. (Az oda-vissza postaköltség).

IDÉZET(Jutka46 @ 2011-10-11 16:12) *
Ajánlom a kérdezőt a megfelelő helyre. Egyre több ilyen szemérmetlenül kevés vételárat kínálóval hadakozom - nem is értem, miért gondolják, hogy az aukciós oldal arról szól, hogy ki kínál kevesebbet.Levelezést érdemes elolvasni:http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=1485570401


Elolvasva a levelezést -és kérlek, ne legyen belőle sértődés, mert nem vezérel rossz szándék- én egyértelműen inkább a válaszolót ajánlanám a "megfelelő" helyre ahogy te fogalmaztál. Udvariasan próbálta lealkudni a vételár 25%-át, amire egy barátságtalan kioktató hangvételű választ kapott.



IDÉZET(Aramir @ 2011-10-08 20:36) *
Attól függ, mekkora az az lcd tv  biggrin.gif
"6. § (1) A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket - a járművek kivételével - az üzemeltetés helyén kell megjavítani.
(2) Ha a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a forgalmazó gondoskodik."



Így igaz, a szóban forgó adásvételre ez a paragrafus egyáltalán nem használható, hisz szó sincs meghibásodásról, csak "visszavételről". Arra pedig ez nem vonatkozik, legyen akármekkora is az az LCD tv. smile.gif

-elnézést a többszörös idézésért, most volt időm idepillantani-. Szép éjszakát mindenkinek.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jutka46
hozzászólás 2011-10-11 16:12
Létrehozva: #5932


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 77
Regisztrált: 2007-05-10 16:21
Azonosító: 9 457



Ajánlom a kérdezőt a megfelelő helyre. Egyre több ilyen szemérmetlenül kevés vételárat kínálóval hadakozom - nem is értem, miért gondolják, hogy az aukciós oldal arról szól, hogy ki kínál kevesebbet.Levelezést érdemes elolvasni:http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=1485570401
Go to the top of the page
 
+Quote Post
profectuscat
hozzászólás 2011-10-11 10:20
Létrehozva: #5933


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 78
Regisztrált: 2011-03-06 20:50
Azonosító: 1 429 874



IDÉZET(hytech @ 2011-10-11 10:04) *
Jól tetted, hogy csak az ő értékelése után értékeltél.
Ha megfogadod a tanácsom a jövőben is tegyél így attól függetlenül mennyire volt kedves, szimpatikus, gyorsan fizető, korrekt stb. a vevőd.
Tapasztalat amit pár jelen lévő nálam sokkal nagyobb eladó is megerősít(het).
Természetesen ez csak akkor korrekt ha te egyébiránt 100%-ban teljesítettél mindent és a termék is 100%-ban megegyezett azzal amit hirdettél.

Sok vevő pár nappal/héttel az adásvétel után "bolondul" meg és vagdalkózik abszurd dolgokkal.
(pld. a tv képcsöves lett holott tőled cd állványt vett, a számítógép egérben lemerült az elem pedig vezetékes egeret adtál el neki, vagy az 1962-es balonkabát mégsem vadonatúj...)

Nem vicc ettől cifrábbak is vannak. 83.gif



nem semmi... nem gondoltam volna, hogy ilyen valóban abszurd dolgokkal vádaskodnak. Köszönöm a tanácsod, megfogadom smile.gif
További szép napot smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hytech
hozzászólás 2011-10-11 10:04
Létrehozva: #5934


Élő szövet a belső fémvázon
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5 356
Regisztrált: 2007-03-01 14:14
Innen: Future
Azonosító: 66



IDÉZET(profectuscat @ 2011-10-11 09:48) *
talán azért (is) vártam még, hogy értékeljen. pozitívat adott, de utána se küldte a pénzt ezért lett már végképp elegem. 8.20-tól vártam 10.07-ig.
Volt egy másik felhasználó akinek 2 hét (nem válaszolt, nem jelentkezett be vaterára) után adtam negát. Neki is megírtam, hogy ha nem kell jelezze és akkor semlegessel értékelek. De persze hogy nem reagált... amikor regisztrált, akkor ütötte le egyébként és azóta nem láttam fent. Az ilyen ember milyen célal regisztrál az oldalra?


Jól tetted, hogy csak az ő értékelése után értékeltél.
Ha megfogadod a tanácsom a jövőben is tegyél így attól függetlenül mennyire volt kedves, szimpatikus, gyorsan fizető, korrekt stb. a vevőd.
Tapasztalat amit pár jelen lévő nálam sokkal nagyobb eladó is megerősít(het).
Természetesen ez csak akkor korrekt ha te egyébiránt 100%-ban teljesítettél mindent és a termék is 100%-ban megegyezett azzal amit hirdettél.

Sok vevő pár nappal/héttel az adásvétel után "bolondul" meg és vagdalkózik abszurd dolgokkal.
(pld. a tv képcsöves lett holott tőled cd állványt vett, a számítógép egérben lemerült az elem pedig vezetékes egeret adtál el neki, vagy az 1962-es balonkabát mégsem vadonatúj...)

Nem vicc ettől cifrábbak is vannak. 83.gif


--------------------
Szeretem amikor az okos hülyéskedik, de utálom mikor a hülye okoskodik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
profectuscat
hozzászólás 2011-10-11 09:48
Létrehozva: #5935


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 78
Regisztrált: 2011-03-06 20:50
Azonosító: 1 429 874



IDÉZET(hytech @ 2011-10-11 09:42) *
Hello,

Ha most helyeslést vársz, hogy jól tetted e akkor azt mondom NEM.

Mert SOKKAL hamarabb be kellett volna vágni a negát!

Ha valaki korrekt és "bajba kerül" akkor a legalapvetőbb, hogy ő jelentkezik és keres meg téged - sűrű elnézést kérve - nem pedig a te unszolásodra esedezik bocsánatért és ígérget mindent összevissza.

Emberek vagyunk így egy kis határidő módosítás/csúsztatás belefér, de CSAK akkor ha a "vevő" keres meg és nem te császkálsz utána.

Legközelebb ne várj ennyit mert az ilyen esetekben 99%-ban semmi nem lesz az adásvételből.

Amire lehet nem számítasz az az, hogy most még majd ő lesz felháborodva, hogy te milyen türelmetlen, lelketlen sz**ét vagy amit részletesen kifejt a bosszúnegatívjában. punish.gif



talán azért (is) vártam még, hogy értékeljen. pozitívat adott, de utána se küldte a pénzt ezért lett már végképp elegem. 8.20-tól vártam 10.07-ig.
Volt egy másik felhasználó akinek 2 hét (nem válaszolt, nem jelentkezett be vaterára) után adtam negát. Neki is megírtam, hogy ha nem kell jelezze és akkor semlegessel értékelek. De persze hogy nem reagált... amikor regisztrált, akkor ütötte le egyébként és azóta nem láttam fent. Az ilyen ember milyen célal regisztrál az oldalra?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hytech
hozzászólás 2011-10-11 09:42
Létrehozva: #5936


Élő szövet a belső fémvázon
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5 356
Regisztrált: 2007-03-01 14:14
Innen: Future
Azonosító: 66



IDÉZET(profectuscat @ 2011-10-11 08:35) *
Kedves vaterások! ...


Hello,

Ha most helyeslést vársz, hogy jól tetted e akkor azt mondom NEM.

Mert SOKKAL hamarabb be kellett volna vágni a negát!

Ha valaki korrekt és "bajba kerül" akkor a legalapvetőbb, hogy ő jelentkezik és keres meg téged - sűrű elnézést kérve - nem pedig a te unszolásodra esedezik bocsánatért és ígérget mindent összevissza.

Emberek vagyunk így egy kis határidő módosítás/csúsztatás belefér, de CSAK akkor ha a "vevő" keres meg és nem te császkálsz utána.

Legközelebb ne várj ennyit mert az ilyen esetekben 99%-ban semmi nem lesz az adásvételből.

Amire lehet nem számítasz az az, hogy most még majd ő lesz felháborodva, hogy te milyen türelmetlen, lelketlen sz**ét vagy amit részletesen kifejt a bosszúnegatívjában. punish.gif


--------------------
Szeretem amikor az okos hülyéskedik, de utálom mikor a hülye okoskodik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
profectuscat
hozzászólás 2011-10-11 08:35
Létrehozva: #5937


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 78
Regisztrált: 2011-03-06 20:50
Azonosító: 1 429 874



Kedves vaterások!

a terméket leütötte 8:20.-án!!!!!
első levelem augusztus 24.-én küldtem melyben csak a fontos adatokat küldtem el az utaláshoz. rá 5 napra azaz 29.-én küldtem ezt.
történt, hogy leveleztem a vásárlóval, akinek írtam:
Amennyiben nem válaszolsz leveleimre, semmilyen visszajelzést nem mutatsz, kénytelen vagyok megadni a megfelelő értékelést!
TEHÁT! ha elállsz a vásárlástól és jelzed korrekten akkor egy semlegessel értékellek Te pedig pozitívval.

válasz szeptember 1.:
Ne haragudj,de nem én rendeltem hanem a barátnőm,és nem is tudtam róla!Nem nagyon járok fel megnézni az e-mailjeimet!Sokat dolgozom és csak este10 órakkor jövök haza!!
Nagyon sajnálom a dolgot!!!Legalább nekem szólhatott volna,h fizessem ki!De hívtam telefonon,azt mondta elfelejtette!!!
De a HUGOM IS RENDELGET A VATERÁMON...azt hiszem megváltoztatom a jelszavamat!Én ha rendelek mindig dőben feladom a pénzt,még soha sem volt gond!
Kérlek ne haragudj!
Ha már megrendelte én küldöm a pénzt,de az a helyzet,h csak szept.9.én tudnám feladni,tehát késedelmit majd fizetek rá!Kérlek írd meg,h mennyivel küldjek többet...és én majd lerendezem a barátnőmmel!!!!:@
Sajnálom a dolgot,én szégyellem magam!!
Szép napot kívánok neked:)

oké, én türelemmel vártam 9.-éig. Itt már kérdeztem egyébként, hogy várjak-e, én hallgattam rátok, hogy "megérdemli". oké.

ezután én vártam szeptember 15-ig!!!! és írtam levelet:
Pont 2 hét telt el, és 9.-én kaptál pénzt, most 15.-e van és semmit se utaltatok.. már fogalmam sincs ki kicsoda és miért ütötte le, de nem várok tovább.

és persze, hogy még vártam!!!! valahogy nem volt szívem még mindig "kicseszni" vele...
megint jött levél szeptember 29.-én....
Szija!!!
Nagyon sajnálom,h még nem küldtem a pénzt,de kellett az összes pénz,családi gondjaink vannak...annyira resstellem ami történt,nem szerettem volna hogy idáig fajuljon a dolog!!!Az életemre esküszöm,h küldöm a pénzt és nem 500+385,mert idáig is éppen elég rendes voltál,h nem írtál csúnyákat!
Küldök több pénzt!!!Ne haragudj kérlek,de annyi minden összejött most nekem/nekünk!!
Esküszöm,h amint lehet küldöm a pénzt 1-2 héten belül!Xsak tudom Tescos dolgozó vagyok és olyan a beosztásom 06-22ig minden nap és jobb esetben csak vasárnap vagyok otthon,ami igen nehéz lenne megoldanom,a feladást!!Nem kimagyarázni akarom magam,csak azt szeretném mondani,h nagyon szégyellem magam,h nem küldtem a pént!!Tudom,h ezzel nem mész semmire!De megpróbálom minél hamarabb feladni a pénzt!!

hát azóta is telt el idő ugye... vártam még kicsit, de már elegem volt. szerintetek megérdemelte a negatívat?
http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=1234986

velem ilyen még nem volt, és szerintem ez volt a helyes. de valahol oylan kegyetlennek is érzem magam. erősítsetek meg hogy helyes-e vagy figyelmetlen voltam?!...
életem első negatívja sad.gif

Üdv Profectuscat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-10-10 11:37
Létrehozva: #5938


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 514
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(secondhandshop @ 2011-10-10 09:27) *
Sziasztok!

Nem tudom tudok e segítséget kapni, de azért megpróbálom!

Szept.29-én vettem egy Zara farmer nadrágot olcsosagok01 felhasználótól. Elolvastam az értékeléseit és nagyon vaciláltam, de mivel voltak pozitivjai is, gondoltam próba-szerencse....Na itt rontottam el. Arrogáns és követelőző, a hétvégén már követelte a pénzét, amit nem tudom hogy gondolt, hiszen hétvégén nincs bank forgalom....3munkanapon belül ott volt a pénze. Én is megkaptam a nacit, ami se nem Zara (ami nem is érdekelne), se nem FARMER!!!! Hanem egy mezei terhes gatya, amire jelenleg nincs szükségem. Levelében elküldött valahova, mondta, hogy Őt a vatera nem kötelezheti semmire és nem is érdekli. Én meg kidobtam 3050ftot....Lehet valamit tenni? Hiszen nem azt kaptam, ami leírva volt, ez nem hogy 2500ft + ptkg, hanem 1ft-ot sem ér....Most bevágom én is a negatívot, ettől még nem kapom, vissza a pénzem, csak kapok egy bosszú negatívat, pedig 3nap alatt utaltam, én kifizettem és maximálisan pozitív voltam....

Tisztelt secondhandshop!

Ismereteink szerint a szerződés semmis, amennyiben nem a valóságnak megfelelő lényegi információk alapján köttetett. Más kérdés, hogy az eladó lehet jóhiszemű (azaz nem tudott ezekről) vagy rosszhiszemű (ha tudott róla), de ez a szerződés semmisségét nem befolyásolja. Az eladó felet ilyenkor terheli a visszavételi kötelezettség, a PTK alapján. Az ilyen típusú jogérvényesítésre a felek megállapodása alapján, vagy ennek hiányában azonban polgári perben, a bíróságokon keresztül van lehetőség. Amennyiben felmerül a rosszhiszeműség gyanúja, a rendőrség állampolgári jelzés alapján indíthat vizsgálatot is. Ez a polgári pertől független folyamat. A fentiek természetesen a Vatera.hu Kft. saját jogértelmezését tükrözik, és semmilyen módon nem jelentenek a bírói vagy rendőrségi úton alkotott jogértelmezést.
IDÉZET(secondhandshop @ 2011-10-10 09:27) *
A másik gondom, hogy nem lehet nálam személyesen átvenni, nem világ dolgaiban kevésbé tájékozott:) hepp miatt, hanem mert 2 kicsi gyerekkel, egyszerűen nem tudok úgy mozogni. Egy nő, muragy, licitet nyert nálam. 3helyen írtam (termék lapon is!), hogy nem lehet személyesen. Követelőzőt, leordította a fejem, majd eltűnt. Többszöri telefon váltás után engedtem neki, el is mentem egy beteg gyerekkel, vártam több mint fél órát, emiatt el is késtem a másik gyerekemtől. A fölső 1700ft volt, nekem csak a ráköltött telefonszámlám több...ezek után 2hét után bevágott nekem egy negatívat, hogy Ő hívogatott (ami nem igaz!!!!) és csak emailben válaszoltam (egy darab emailt sem kaptam tőle). Már megírtam a vaterának is, de tudnak ilyenkor mit tenni????? Vagy most tényleg két világ dolgaiban kevésbé tájékozott:) miatt kapok én negatívat, aki mindkétszer pozitívan jártam el????? És ráadásul szépen lehúzta a csillagjaim is, úgy, hogy a terméket nem is látta!!!!Igazságos ez így??????
...

A Vatera nem tud minden egyes visszajelzést kivizsgálni, hogy az jogos-e vagy sem. A Vatera az aukció zárása után nem vett részt az adásvételben, ezért nem áll módjában véleményt formálni a visszajelzésekről és eldönteni az egyes felhasználók vélt vagy valós igazát.

A következő hozzászólásaiban legyen kedves spórolni az írásjelekkel!


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
secondhandshop
hozzászólás 2011-10-10 09:27
Létrehozva: #5939


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2011-10-10 09:15
Azonosító: 1 546 650



Sziasztok!

Nem tudom tudok e segítséget kapni, de azért megpróbálom!

Szept.29-én vettem egy Zara farmer nadrágot olcsosagok01 felhasználótól. Elolvastam az értékeléseit és nagyon vaciláltam, de mivel voltak pozitivjai is, gondoltam próba-szerencse....Na itt rontottam el. Arrogáns és követelőző, a hétvégén már követelte a pénzét, amit nem tudom hogy gondolt, hiszen hétvégén nincs bank forgalom....3munkanapon belül ott volt a pénze. Én is megkaptam a nacit, ami se nem Zara (ami nem is érdekelne), se nem FARMER!!!! Hanem egy mezei terhes gatya, amire jelenleg nincs szükségem. Levelében elküldött valahova, mondta, hogy Őt a vatera nem kötelezheti semmire és nem is érdekli. Én meg kidobtam 3050ftot....Lehet valamit tenni? Hiszen nem azt kaptam, ami leírva volt, ez nem hogy 2500ft + ptkg, hanem 1ft-ot sem ér....Most bevágom én is a negatívot, ettől még nem kapom, vissza a pénzem, csak kapok egy bosszú negatívat, pedig 3nap alatt utaltam, én kifizettem és maximálisan pozitív voltam....

A másik gondom, hogy nem lehet nálam személyesen átvenni, nem világ dolgaiban kevésbé tájékozott:) hepp miatt, hanem mert 2 kicsi gyerekkel, egyszerűen nem tudok úgy mozogni. Egy nő, muragy, licitet nyert nálam. 3helyen írtam (termék lapon is!), hogy nem lehet személyesen. Követelőzőt, leordította a fejem, majd eltűnt. Többszöri telefon váltás után engedtem neki, el is mentem egy beteg gyerekkel, vártam több mint fél órát, emiatt el is késtem a másik gyerekemtől. A fölső 1700ft volt, nekem csak a ráköltött telefonszámlám több...ezek után 2hét után bevágott nekem egy negatívat, hogy Ő hívogatott (ami nem igaz!!!!) és csak emailben válaszoltam (egy darab emailt sem kaptam tőle). Már megírtam a vaterának is, de tudnak ilyenkor mit tenni????? Vagy most tényleg két világ dolgaiban kevésbé tájékozott:) miatt kapok én negatívat, aki mindkétszer pozitívan jártam el????? És ráadásul szépen lehúzta a csillagjaim is, úgy, hogy a terméket nem is látta!!!!Igazságos ez így??????

Köszönöm, ha valaki tud segíteni!!!!!!!!

Eszti
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-10-10 08:41
Létrehozva: #5940


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 514
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(rofikutya @ 2011-10-10 08:22) *
Üdv mindenkinek!

Kérdezném,hogy azt a csibészt aki nem küldi a terméket a megfelelő átutalás után, azt hol tudom elmarasztaltatni?
Többször próbáltam vele felvenni a kapcsolatot!

köszönöm!

Tisztelt rofikutya!

Amennyiben a vételárat Ön már átutalta és a partner nem küldi a terméket, nem ad hírt magáról, nem jelentkezik, hosszabb ideje nem érhető el, akkor értesítse az eladót, hogy ha ésszerű határidőn belül nem jelentkezik és nem rendezi az adásvételt, akkor Ön a rendőrségen tesz feljelentést.
A felszólítólevél sikertelensége esetén, javasoljuk, hogy a feljelentést valóban tegye meg! Mint megkárosított félnek a lakóhelye szerinti illetékes rendőrkapitányságon célszerű feljelenést tennie ismeretlen tettes ellen.
A feljelentéshez javasoljuk mellékelni nyomtatott formában a terméklapot, az illetővel folytatott levelezést és minden egyéb dokumentumot, amely az adásvétellel kapcsolatban az Ön rendelkezésére áll.
Amennyiben a feljelentés után elindítják a nyomozást, a nyomozóhatóság általában hivatalos megkereséssel fordul a Vaterához azért, hogy a nyomozás sikere érdekében szükséges és még hiányzó adatokat beszerezzék. Ilyen esetben a Vatera a lehető legteljesebb tájékoztatást adja, hiszen a nyomozás eredményes lezárása és az elkövető kézre kerítése közös érdekünk.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1312 Oldal V  « < 295 296 297 298 299 > » 
Reply to this topicStart new topic
7 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (7 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2014-04-16 21:37