IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1324 Oldal V  « < 295 296 297 298 299 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Érdekes, Problémás Felhasználók
zejopy
hozzászólás 2011-10-29 19:29
Létrehozva: #5921


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 260
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-10-29 19:07) *
Kedves zejopy!

Ez engem is erősen érdekelne. Utánanézek, amint lehet.

Köszönöm. Ugye megosztja velünk, amit megtud?


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-10-29 19:07
Létrehozva: #5922


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 934
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(zejopy @ 2011-10-29 17:19) *
Kedves Benz!
Hogy fordulhatott elő hónapokkal a licitkorlátozás után, hogy egy ellenőrzött vásárló 308 aukciót leüthetett?
Köszönöm a választ, remélem megnyugtató lesz.

Kedves zejopy!

Ez engem is erősen érdekelne. Utánanézek, amint lehet.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bzsuzsa52
hozzászólás 2011-10-29 17:54
Létrehozva: #5923


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2011-09-07 11:44
Azonosító: 1 543 414



IDÉZET(Hathor14 @ 2011-10-29 07:47) *
Hogy mire gondolt Zsuzsa, majd ő megírja. Amikor az én egyik küldeményem elveszett, beszkennelve elküldtem a feladóvevényt a vevőnek, ennek ellenére mindent voltam, csak úrinő nem... A tudakozvány másolatát később a posta levelét is elküldtem, majd kártalanítottam.
Ezt az utat - bár hosszadalmas és macerás - eladóként illik végigcsinálni és nem "cserbenhagyni" a vevőt. (szerintem)


Megkaptam a rag.számot.
Megpróbálok utána nézni a Postán.
Kártérítés nem várok az eladótól.smile.gifsmile.gif
A baj az, hogy elvesztem a bizalmam az eladó felé.
Ráadásul - én leszek a gonosz vevő - aki tisztességtelenséggel vádolja. Nos, az egész nem ér annyit:)smile.gif
Üdvözlettel
Zsuzsa thank_you.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bzsuzsa52
hozzászólás 2011-10-29 17:47
Létrehozva: #5924


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2011-09-07 11:44
Azonosító: 1 543 414



IDÉZET(Hathor14 @ 2011-10-29 06:34) *
Kedves Zsuzsa,
Én még csak 39 évet éltem meg, de tavaly novemberben 2 ajánlott küldeményem is elveszett a postán. Az egyiket nov. 3.-án a másikat pedig nov. 30-án adtam fel 2 különböző postán.
Amennyiben az eladó valóban ajánlottan adta fel a küldeményt, annak van azonosítója. Kérd meg az eladót, hogy írja meg a küldeményazonosítót. A szám alapján telefonon is tudsz érdeklődni a posta központi számán (06-40-46-46-46), hogy hol tart a küldemény. Az eredeti feladó szelvénnyel lehet kerestetni valamint kártérítést kérni a postán, ezért nem küldi el Neked az eladó. Ajánlott küldemények 1-2 munkanapon belül meg szoktak érkezni bár a posta 5 munkanapot jelez. Ha ez az időpont is letelt, nagy valószínűséggel elveszett a küldemény. Amit ilyenkor tenni lehet: a feladástól számított 16. napon lehet a postára menni az eredeti feladóvevénnyel és tudakozványt indítani. A postának 30 nap áll rendelkezésére, hogy kiértesítse a feladót az eredményről. Amennyiben a posta hibájából veszett el a küldemény, az eredeti feladóvevénnyel és a posta levelével újból be kell menni a postára és kártérítést igényelni. A kártérítés a feladási díj max. tizenötszöröse lehet. A postának 30 nap áll a rendelkezésére ezt elbírálni, utána készpénzben küldi ki a megítélt összeget a feladónak.
Remélem segítettem a fentiekkel.
Lilla



Szia Lilla!
Köszönöm a tanácsodat!!!:)smile.gif
B.Zsuzsa thank_you.gif



IDÉZET(Hathor14 @ 2011-10-29 08:13) *
smile.gif

Én postázás után mindig írok e-mail-t a küldeményazonosítóval és kérem a vevőt, jelezze, ha megérkezett a levél. Amennyiben 3 munkanapon belül nem kapok értesítést, mindig hívom a posta központi számát, megtörtént-e a kézbesítés. Kicsit körülményes vagyok, de azóta csinálom ezt, mióta 2 küldeményem is elveszett. Volt olyan esetem is, hogy a vevő nem volt otthon, így visszavitték a postára a levelet (nem dobták be a postaládába és nem hagytak értesítést) a hölgy meg csak várta a csomagot. Eszébe sem jutott érdeklődni, nekem kellett "instruálni", hogy melyik postára menjen be és vegye át a levelet. rolleyes.gif
Elképzelhető, hogy Zsuzsa lánca is a helyi postahivatalban hever, csak be kellene mennie érte.


Köszönöm a tanácsot!:)smile.gif
Az eladó, megadta a rag.számot.
Utána nézek a postán.
Üdv.Zsuzsa thank_you.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-10-29 17:19
Létrehozva: #5925


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 260
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(svejku @ 2011-10-29 17:14) *

Ugyan már. Ha a NAV-nak ment volna, akkor fizetett volna, szabályos vásárlással. (Megkérdezem Vaterapecs-et)
Számomra érthetetlen, hogy narancs létére ennyit tudott vásárolni egy hét alatt.

Kedves Benz!
Hogy fordulhatott elő hónapokkal a licitkorlátozás után, hogy egy ellenőrzött vásárló 308 aukciót leüthetett?
Köszönöm a választ, remélem megnyugtató lesz.

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2011-10-29 17:20


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2011-10-29 17:14
Létrehozva: #5926


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 915
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar/Győr
Azonosító: 156 696



IDÉZET(szovszi @ 2011-10-29 17:08) *
Narancssárga volt.... Kíváncsi lennék, pontosan mennyi leütést sikerült az aktív időszaka alatt csinálnia....
Biztos vagyok benne, hogy NAV-nak készült a lista.

308-at
http://www.vatera.hu/listings/index.php?td...anyszabolacinak
NAV? Hm, ez eszembe sem jutott...

A hozzászólást -svejku- szerkesztette a következő időpontban: 2011-10-29 17:15
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szovszi
hozzászólás 2011-10-29 17:08
Létrehozva: #5927


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 19
Regisztrált: 2011-02-04 01:01
Azonosító: 1 424 011



IDÉZET(zejopy @ 2011-10-29 17:05) *
Különös, azt hittem, ilyen a licitkorlátozás életbeléptetése óta nem volt. Zöld volt, mielőtt bekékült? Mert a Vatera a zöldeket nem korlátozza. A narancssárgákat viszont igen. Csak ezt tudom elképzelni. Egyébként a Vati nagyon hamar inaktiválta, 14:42-kor érkezett be az első negatív és 17:42-kor már inaktív volt. Szerintem példás gyorsaság.

Narancssárga volt.... Kíváncsi lennék, pontosan mennyi leütést sikerült az aktív időszaka alatt csinálnia....
Biztos vagyok benne, hogy NAV-nak készült a lista.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-10-29 17:05
Létrehozva: #5928


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 260
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(szovszi @ 2011-10-29 16:54) *
Sokszor felmerül, hogy mi a gond a "0"-ás felhasználókkal? Pl ez: http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=2246064

Jó lenne, ha a vatera a frissen regisztrált felhasználók esetén lehetővé tenné az eladók számára, hogy pl az 5 pozitív értékelés alatti vásárlók részére a vásárlási szándék jelezhető legyen, melyet az eladónak meg kell erősítsen.
Vagy egy napi max 5 termék leütésének lehetősége... Ez így nagyon nem jó...

Különös, azt hittem, ilyen a licitkorlátozás életbeléptetése óta nem volt. Zöld volt, mielőtt bekékült? Mert a Vatera a zöldeket nem korlátozza. A narancssárgákat viszont igen. Csak ezt tudom elképzelni. Egyébként a Vati nagyon hamar inaktiválta, 14:42-kor érkezett be az első negatív és 17:42-kor már inaktív volt. Szerintem példás gyorsaság.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szovszi
hozzászólás 2011-10-29 16:54
Létrehozva: #5929


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 19
Regisztrált: 2011-02-04 01:01
Azonosító: 1 424 011



Sokszor felmerül, hogy mi a gond a "0"-ás felhasználókkal? Pl ez: http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=2246064

Jó lenne, ha a vatera a frissen regisztrált felhasználók esetén lehetővé tenné az eladók számára, hogy pl az 5 pozitív értékelés alatti vásárlók részére a vásárlási szándék jelezhető legyen, melyet az eladónak meg kell erősítsen.
Vagy egy napi max 5 termék leütésének lehetősége... Ez így nagyon nem jó...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-10-29 08:19
Létrehozva: #5930


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 260
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Hathor14 @ 2011-10-29 08:13) *
smile.gif

Én postázás után mindig írok e-mail-t a küldeményazonosítóval és kérem a vevőt, jelezze, ha megérkezett a levél. Amennyiben 3 munkanapon belül nem kapok értesítést, mindig hívom a posta központi számát, megtörtént-e a kézbesítés. Kicsit körülményes vagyok, de azóta csinálom ezt, mióta 2 küldeményem is elveszett. Volt olyan esetem is, hogy a vevő nem volt otthon, így visszavitték a postára a levelet (nem dobták be a postaládába és nem hagytak értesítést) a hölgy meg csak várta a csomagot. Eszébe sem jutott érdeklődni, nekem kellett "instruálni", hogy melyik postára menjen be és vegye át a levelet. rolleyes.gif
Elképzelhető, hogy Zsuzsa lánca is a helyi postahivatalban hever, csak be kellene mennie érte.

Ez nagyon jó. Épp a közelmúltban hallottam, hogy van eladó, aki csatolja a másolatot. Elgondolkodtam, hogy én is bevezessem, mert szeretek a dolgok elébe menni, nem utólag kapkodni, hanem megelőzni az esetleges problémákat. Átgondolom, hogy hogyan tudom úgy bevezetni, hogy ne legyen túl nagy teher és illeszkedjen a napi programomhoz. Elég sok eladásom van, de lehet, hogy legalább az új vevőimnél, akik még nem ismernek és esetleg bizalmatlanabbak, megcsinálom.
Köszönöm az ötletet. thank_you.gif
(Amúgy én is szoktam írni, de a RAG számot eddig nem küldtem.smile.gif)

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2011-10-29 08:20


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hathor14
hozzászólás 2011-10-29 08:13
Létrehozva: #5931


Queen of Heaven
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 297
Regisztrált: 2011-06-10 06:38
Innen: Budapest
Azonosító: 1 524 248



IDÉZET(zejopy @ 2011-10-29 07:57) *
(Én azt csinálom, hogy amikor a vevő jelzi, hogy nem érkezett meg a küldemény, rögtön megírom a RAG számot, hogy első lépésként nézze meg a lakóhelye szerint illetékes postánál, mert gyakran a postás nemtörődömsége az ok. Nem dob be értesítőt. Vagy, esetleg a reklámújságokkal összefogva a vevő dobja ki. Persze, ha a vevő agresszív stílusban indít, akkor nagyon nehéz megfelelően kommunikálni vele.)


smile.gif

Én postázás után mindig írok e-mail-t a küldeményazonosítóval és kérem a vevőt, jelezze, ha megérkezett a levél. Amennyiben 3 munkanapon belül nem kapok értesítést, mindig hívom a posta központi számát, megtörtént-e a kézbesítés. Kicsit körülményes vagyok, de azóta csinálom ezt, mióta 2 küldeményem is elveszett. Volt olyan esetem is, hogy a vevő nem volt otthon, így visszavitték a postára a levelet (nem dobták be a postaládába és nem hagytak értesítést) a hölgy meg csak várta a csomagot. Eszébe sem jutott érdeklődni, nekem kellett "instruálni", hogy melyik postára menjen be és vegye át a levelet. rolleyes.gif
Elképzelhető, hogy Zsuzsa lánca is a helyi postahivatalban hever, csak be kellene mennie érte.


--------------------
Ami egész, az nem tökéletes, hanem teljes.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-10-29 07:57
Létrehozva: #5932


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 260
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Hathor14 @ 2011-10-29 07:47) *
Hogy mire gondolt Zsuzsa, majd ő megírja.

smile.gif

IDÉZET(Hathor14 @ 2011-10-29 07:47) *
..... Amikor az én egyik küldeményem elveszett, beszkennelve elküldtem a feladóvevényt a vevőnek, ennek ellenére mindent voltam, csak úrinő nem...

Sajnos nagyon sokat lehet hallani becsapásokról, ezért már gyakran el sem hiszik a vevők, hogy valóban korrekt a partner. Sokszor a negatív tapasztalat a vétleneken csapódik le.

IDÉZET(Hathor14 @ 2011-10-29 07:47) *
.... A tudakozvány másolatát később a posta levelét is elküldtem, majd kártalanítottam.
Ezt az utat - bár hosszadalmas és macerás - eladóként illik végigcsinálni és nem "cserbenhagyni" a vevőt. (szerintem)

Így igaz.
(Én azt csinálom, hogy amikor a vevő jelzi, hogy nem érkezett meg a küldemény, rögtön megírom a RAG számot, hogy első lépésként nézze meg a lakóhelye szerint illetékes postánál, mert gyakran a postás nemtörődömsége az ok. Nem dob be értesítőt. Vagy, esetleg a reklámújságokkal összefogva a vevő dobja ki. Persze, ha a vevő agresszív stílusban indít, akkor nagyon nehéz megfelelően kommunikálni vele.)


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hathor14
hozzászólás 2011-10-29 07:47
Létrehozva: #5933


Queen of Heaven
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 297
Regisztrált: 2011-06-10 06:38
Innen: Budapest
Azonosító: 1 524 248



IDÉZET(hytech @ 2011-10-29 07:20) *
Nyilvánvalóan a feladóvevény "másolatára" gondolt Zsuzsa, hogy azt nem küldi el az eladó.
Nem pedig arra, hogy postán borítékban nem küld el neki az eredetit. hehehmm.gif
A feladat borzalmasan nehéz ugyanis:
Digitális fényképezőgéppel vagy fényképezős telefonnal LEFOTÓZOM a feladóvevényt és elküldöm email-ben a vevőnek. (ha van mit lefotózni a kedves eladónak)
Én is csináltam már ilyet mert előfordult, hogy csúszott az ajánlott küldemény.
Ilyenkor aztán megnyugvás van a vevő részéről.


Hogy mire gondolt Zsuzsa, majd ő megírja. Amikor az én egyik küldeményem elveszett, beszkennelve elküldtem a feladóvevényt a vevőnek, ennek ellenére mindent voltam, csak úrinő nem... A tudakozvány másolatát később a posta levelét is elküldtem, majd kártalanítottam.
Ezt az utat - bár hosszadalmas és macerás - eladóként illik végigcsinálni és nem "cserbenhagyni" a vevőt. (szerintem)


--------------------
Ami egész, az nem tökéletes, hanem teljes.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hytech
hozzászólás 2011-10-29 07:20
Létrehozva: #5934


Élő szövet a belső fémvázon
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5 356
Regisztrált: 2007-03-01 14:14
Innen: Future
Azonosító: 66



IDÉZET(Hathor14 @ 2011-10-29 06:34) *
Kedves Zsuzsa,
Én még csak 39 évet éltem meg, de tavaly novemberben 2 ajánlott küldeményem is elveszett a postán. Az egyiket nov. 3.-án a másikat pedig nov. 30-án adtam fel 2 különböző postán...


Nyilvánvalóan a feladóvevény "másolatára" gondolt Zsuzsa, hogy azt nem küldi el az eladó.
Nem pedig arra, hogy postán borítékban nem küld el neki az eredetit. hehehmm.gif
A feladat borzalmasan nehéz ugyanis:
Digitális fényképezőgéppel vagy fényképezős telefonnal LEFOTÓZOM a feladóvevényt és elküldöm email-ben a vevőnek. (ha van mit lefotózni a kedves eladónak)
Én is csináltam már ilyet mert előfordult, hogy csúszott az ajánlott küldemény.
Ilyenkor aztán megnyugvás van a vevő részéről.


--------------------
Szeretem amikor az okos hülyéskedik, de utálom mikor a hülye okoskodik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-10-29 06:50
Létrehozva: #5935


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 260
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Hathor14 @ 2011-10-29 06:34) *
.......
Amennyiben az eladó valóban ajánlottan adta fel a küldeményt, annak van azonosítója. Kérd meg az eladót, hogy írja meg a küldeményazonosítót. A szám alapján telefonon is tudsz érdeklődni a posta központi számán (06-40-46-46-46), hogy hol tart a küldemény. Az eredeti feladó szelvénnyel lehet kerestetni valamint kártérítést kérni a postán, ezért nem küldi el Neked az eladó. Ajánlott küldemények 1-2 munkanapon belül meg szoktak érkezni bár a posta 5 munkanapot jelez. Ha ez az időpont is letelt, nagy valószínűséggel elveszett a küldemény. Amit ilyenkor tenni lehet: a feladástól számított 16. napon lehet a postára menni az eredeti feladóvevénnyel és tudakozványt indítani. A postának 30 nap áll rendelkezésére, hogy kiértesítse a feladót az eredményről. Amennyiben a posta hibájából veszett el a küldemény, az eredeti feladóvevénnyel és a posta levelével újból be kell menni a postára és kártérítést igényelni. A kártérítés a feladási díj max. tizenötszöröse lehet. A postának 30 nap áll a rendelkezésére ezt elbírálni, utána készpénzben küldi ki a megítélt összeget a feladónak.
Remélem segítettem a fentiekkel.
Lilla

Így igaz. Teljesen helytálló. Én sem adom ki a feladóvevényt a kezemből. Arról nem is beszélve, hogy az az egyetlen dolog, amivel az eladó bizonyítani tudja a feladás tényét pl. a Vatera felé, vagy egy esetleges feljelentés esetén.



--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hathor14
hozzászólás 2011-10-29 06:34
Létrehozva: #5936


Queen of Heaven
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 297
Regisztrált: 2011-06-10 06:38
Innen: Budapest
Azonosító: 1 524 248



IDÉZET(bzsuzsa52 @ 2011-10-28 16:22) *
Kedves Vaterázok!
Szeretnék tanácsot kérni, mivel kellemetlen helyzetbe kerültem.
Vásároltam a pingvin03-tól egy nyakláncot.Az ellenértékét - ajánlott postaköltséggel együtt - átutaltam, azonban az áru nem érkezett meg.
Állítólag okt. 21-én feladta.Az ajánlott küldemény feladóvevényét nem küldi el, mondván, hogy azaz Ővé.
Megértem 59 évet, néhány terméket vásároltam már a vaterán keresztül, de még nem találkoztam olyannal, hogy egy ajánlott küldemény ne érkezzen meg.
Eddig, nagy bizalommal voltam az eladók felé.Úgy éreztem, ha én korrekt vagyok, akkor a másik is az.
Problémám, hogy jelenleg is licitálok egy fülbevalóra, az Ő termékei közül, de tartok tőle, ha átutalom a pénzt, ez is el fog veszni a postán.A VATERA felszólított, hogy értékeljem az adás-vételt, de jelenleg csak negatívot tudok adni.
Szerintetek, meddig várjak, mit lépjek?Üdvözlettel, B.Zsuzsa


Kedves Zsuzsa,
Én még csak 39 évet éltem meg, de tavaly novemberben 2 ajánlott küldeményem is elveszett a postán. Az egyiket nov. 3.-án a másikat pedig nov. 30-án adtam fel 2 különböző postán.
Amennyiben az eladó valóban ajánlottan adta fel a küldeményt, annak van azonosítója. Kérd meg az eladót, hogy írja meg a küldeményazonosítót. A szám alapján telefonon is tudsz érdeklődni a posta központi számán (06-40-46-46-46), hogy hol tart a küldemény. Az eredeti feladó szelvénnyel lehet kerestetni valamint kártérítést kérni a postán, ezért nem küldi el Neked az eladó. Ajánlott küldemények 1-2 munkanapon belül meg szoktak érkezni bár a posta 5 munkanapot jelez. Ha ez az időpont is letelt, nagy valószínűséggel elveszett a küldemény. Amit ilyenkor tenni lehet: a feladástól számított 16. napon lehet a postára menni az eredeti feladóvevénnyel és tudakozványt indítani. A postának 30 nap áll rendelkezésére, hogy kiértesítse a feladót az eredményről. Amennyiben a posta hibájából veszett el a küldemény, az eredeti feladóvevénnyel és a posta levelével újból be kell menni a postára és kártérítést igényelni. A kártérítés a feladási díj max. tizenötszöröse lehet. A postának 30 nap áll a rendelkezésére ezt elbírálni, utána készpénzben küldi ki a megítélt összeget a feladónak.
Remélem segítettem a fentiekkel.
Lilla


--------------------
Ami egész, az nem tökéletes, hanem teljes.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-10-28 18:53
Létrehozva: #5937


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 934
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(bzsuzsa52 @ 2011-10-28 16:22) *
Kedves Vaterázok!
Szeretnék tanácsot kérni, mivel kellemetlen helyzetbe kerültem.
Vásároltam a pingvin03-tól egy nyakláncot.Az ellenértékét - ajánlott postaköltséggel együtt - átutaltam, azonban az áru nem érkezett meg.
Állítólag okt. 21-én feladta.Az ajánlott küldemény feladóvevényét nem küldi el, mondván, hogy azaz Ővé.
Megértem 59 évet, néhány terméket vásároltam már a vaterán keresztül, de még nem találkoztam olyannal, hogy egy ajánlott küldemény ne érkezzen meg.
Eddig, nagy bizalommal voltam az eladók felé.Úgy éreztem, ha én korrekt vagyok, akkor a másik is az.
Problémám, hogy jelenleg is licitálok egy fülbevalóra, az Ő termékei közül, de tartok tőle, ha átutalom a pénzt, ez is el fog veszni a postán.A VATERA felszólított, hogy értékeljem az adás-vételt, de jelenleg csak negatívot tudok adni.
Szerintetek, meddig várjak, mit lépjek?Üdvözlettel, B.Zsuzsa

Tisztelt bzsuzsa52!

Amennyiben a vételárat Ön már átutalta és a partner nem küldi a terméket, nem ad hírt magáról, nem jelentkezik, hosszabb ideje nem érhető el, akkor értesítse az eladót, hogy ha ésszerű határidőn belül nem jelentkezik és nem rendezi az adásvételt, akkor Ön a rendőrségen tesz feljelentést.
A felszólítólevél sikertelensége esetén, javasoljuk, hogy a feljelentést valóban tegye meg! Mint megkárosított félnek a lakóhelye szerinti illetékes rendőrkapitányságon célszerű feljelenést tennie ismeretlen tettes ellen.
A feljelentéshez javasoljuk mellékelni nyomtatott formában a terméklapot, az illetővel folytatott levelezést és minden egyéb dokumentumot, amely az adásvétellel kapcsolatban az Ön rendelkezésére áll.
Amennyiben a feljelentés után elindítják a nyomozást, a nyomozóhatóság általában hivatalos megkereséssel fordul a Vaterához azért, hogy a nyomozás sikere érdekében szükséges és még hiányzó adatokat beszerezzék. Ilyen esetben a Vatera a lehető legteljesebb tájékoztatást adja, hiszen a nyomozás eredményes lezárása és az elkövető kézre kerítése közös érdekünk.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hytech
hozzászólás 2011-10-28 17:48
Létrehozva: #5938


Élő szövet a belső fémvázon
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5 356
Regisztrált: 2007-03-01 14:14
Innen: Future
Azonosító: 66



IDÉZET(bzsuzsa52 @ 2011-10-28 16:22) *
...Az ajánlott küldemény feladóvevényét nem küldi el, mondván, hogy azaz Ővé...


Az az övé! Ez hatalmas.

Megmondanám neki, hogy ellibbenek hozzá és amit tőlem kap az is az övé lesz. hehehmm.gif

Hol él ez?
Biciklibelsőben?


--------------------
Szeretem amikor az okos hülyéskedik, de utálom mikor a hülye okoskodik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-10-28 17:35
Létrehozva: #5939


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 260
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-10-28 16:20) *
Másrészt nem érdemes vitát indítani a kérdésről, mert nem kívánunk változtatni az értékelési rendszeren.

Mi pedig (zejopyk) nem kívánunk előre értékelni. Önök talán azt teszik, mint felhasználók? Ha igen, rendben van, de ha nem, akkor talán érdemes lenne elgondolkodniuk (Önöknek, Benzeknek), hogy valóban helytálló-e. Ezek után természetesen már nem írok a témában, mielőtt témarombolásnak minősülne a dolog.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bzsuzsa52
hozzászólás 2011-10-28 16:22
Létrehozva: #5940


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2011-09-07 11:44
Azonosító: 1 543 414



Kedves Vaterázok!
Szeretnék tanácsot kérni, mivel kellemetlen helyzetbe kerültem.
Vásároltam a pingvin03-tól egy nyakláncot.Az ellenértékét - ajánlott postaköltséggel együtt - átutaltam, azonban az áru nem érkezett meg.
Állítólag okt. 21-én feladta.Az ajánlott küldemény feladóvevényét nem küldi el, mondván, hogy azaz Ővé.
Megértem 59 évet, néhány terméket vásároltam már a vaterán keresztül, de még nem találkoztam olyannal, hogy egy ajánlott küldemény ne érkezzen meg.
Eddig, nagy bizalommal voltam az eladók felé.Úgy éreztem, ha én korrekt vagyok, akkor a másik is az.
Problémám, hogy jelenleg is licitálok egy fülbevalóra, az Ő termékei közül, de tartok tőle, ha átutalom a pénzt, ez is el fog veszni a postán.A VATERA felszólított, hogy értékeljem az adás-vételt, de jelenleg csak negatívot tudok adni.
Szerintetek, meddig várjak, mit lépjek?Üdvözlettel, B.Zsuzsa
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1324 Oldal V  « < 295 296 297 298 299 > » 
Reply to this topicStart new topic
7 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (6 vendég és 0 anonim felhasználó)
1 felhasználó: Regina47_a

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2014-09-02 11:15