IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1341 Oldal V  « < 295 296 297 298 299 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Érdekes, Problémás Felhasználók
anzi771
hozzászólás 2011-12-07 20:44
Létrehozva: #5921


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2011-12-07 20:12
Azonosító: 1 586 092



Sziasztok!!!

Segítsetek,mi a teendő ha a kifizetett árum,nem érkezik meg?
Vettem egy kávéfőzőt,átutaltam a nem kevés összeget és az eladó nem reagál a levelemre és telefonon sem lehet el érni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
erszenyk
hozzászólás 2011-12-07 19:28
Létrehozva: #5922


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5
Regisztrált: 2008-03-20 09:27
Azonosító: 127 430



Sziasztok!

Én az alábbi esetekkel kapcsolatban szeretném megosztani a gondolataimat:

A karórák foglalkoztatnak mostanában, és ezzel kapcsolatban vettem észre, hogy van olyan eladó, aki az összes általa kínált karórához odaírja, hogy "a legújabb modell". Ugyanazon "márkanév" alatt futó, márkásnak tűnő órák esetén is ugyanúgy odaírja. Természetesen tudjuk mindannyian, hogy egy márka esetében nem lehet 10-20-30-40 olyan óra, amely mindegyike "a legújabb modell". Főleg, ha a márkaboltban az ugyanazzal a márkanévvel jelzett óra a 10-szeresébe kerül, és az itt hirdetett modellek véletlenül sem lelhetők fel egyetlen hivatalos gyártónál sem.

Néhány esetben rákérdeztem egy ilyen eladónál - mert tetszett az eladásra kínált óra, ráadásul márkás óraként árulta -, hogy "mit jelent az, hogy a legújabb modell, és mit lehet tudni a modell azonosítójáról".

Választ nem kaptam, és a kérdést is mindegyik esetben kitörölte.

Van olyan, aki a kínai márkájú órákhoz odaírja, hogy az üzletben 70-80 ezer forint körüli Euróért kaphatóak a jaragar, az orkina, a goer és a hasonló órák, és csak itt csak most megvehető már 5-10 ezer forintért! Ha utánanézünk, kiderül, hogy párezer forintos, "eldobható", kínai órákról van szó.

Sajnos a vatera email-válaszából az derült ki számomra, hogy ők teret adnak akár az egyértelmű megtévesztő szándéknak is, mert a felelősség az eladót terheli, szabadon eldöntheti, hogy mit ír az űrlapra.

Tehát én azt gondolom, hogy csak attól szabad vásárolni, aki korrekt a hirdetéseiben és a szándékaiban is. Én a magam részéről ehhez tartom magamat.

A hozzászólást -erszenyk- szerkesztette a következő időpontban: 2011-12-07 19:31
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraMod
hozzászólás 2011-12-07 15:57
Létrehozva: #5923





Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 0
Regisztrált: 2011-10-16 14:40
Azonosító: 1 549 261



IDÉZET(hjuditk @ 2011-12-07 14:28) *
Ez az eladó egy kicsit "érdekes", hiába profi, a Gucci stb. óráival...

PontosIdo(2552)

Mi benne az érdekes?


--------------------

Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hjuditk
hozzászólás 2011-12-07 15:28
Létrehozva: #5924


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2008-06-05 14:23
Azonosító: 159 555



Ez az eladó egy kicsit "érdekes", hiába profi, a Gucci stb. óráival...

PontosIdo(2552)

Go to the top of the page
 
+Quote Post
hytech
hozzászólás 2011-12-07 13:54
Létrehozva: #5925


Élő szövet a belső fémvázon
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5 356
Regisztrált: 2007-03-01 14:14
Innen: Future
Azonosító: 66



IDÉZET(princeofwales @ 2011-12-07 10:14) *
help.gif

Egy vevőm, akinek még márciusban elküldtem a megvásárolt dolgokat most adott egy negatív értékelést mondván, hogy nem kapta meg a terméket...


Tudom nem vígasz de rabosítottam én is. mad.gif


--------------------
Szeretem amikor az okos hülyéskedik, de utálom mikor a hülye okoskodik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
princeofwales
hozzászólás 2011-12-07 12:30
Létrehozva: #5926


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 48
Regisztrált: 2009-09-11 14:05
Azonosító: 740 445



IDÉZET(VateraMod @ 2011-12-07 11:29) *
Tisztelt princeofwales,

érdemes.


Megpróbálkoztam vele.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraMod
hozzászólás 2011-12-07 12:29
Létrehozva: #5927





Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 0
Regisztrált: 2011-10-16 14:40
Azonosító: 1 549 261



IDÉZET(princeofwales @ 2011-12-07 10:14) *
...
Ilyenkor lehet, érdemes értékelés törlést kérni? Eddig 100% + voltam, erre most kapok egy ilyet sad.gif

Tisztelt princeofwales,

érdemes.


--------------------

Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vidaeff
hozzászólás 2011-12-07 12:11
Létrehozva: #5928


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 478
Regisztrált: 2008-12-09 15:58
Azonosító: 343 894



IDÉZET(princeofwales @ 2011-12-07 10:51) *
........Azért leírom, hogy a vevő btucike. Van már negatívja bőviben, úgyhogy én tiltottam és másokat is óvatosságra intek vele kapcsolatban.....

Köszönjük, már megy is a levesbe. thank_you.gif


--------------------
Ha az ész csődöt mond, a jó ízlés még segíthet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hathor14
hozzászólás 2011-12-07 11:54
Létrehozva: #5929


Queen of Heaven
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 330
Regisztrált: 2011-06-10 06:38
Innen: Budapest
Azonosító: 1 524 248



IDÉZET(princeofwales @ 2011-12-07 10:51) *
Az az igazság, hogy eszembe se jutott, hogy nem kapta meg. Gondoltam, ha problémája akad, akkor felhív, emailt ír, de nem 9 hónap után közli, hogy nem kapta meg blink.gif

Nekem sem jutott volna eszembe. Abszolút inkorrekt ez a vevő részéről. dry.gif


--------------------
Ami egész, az nem tökéletes, hanem teljes.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
princeofwales
hozzászólás 2011-12-07 11:51
Létrehozva: #5930


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 48
Regisztrált: 2009-09-11 14:05
Azonosító: 740 445



IDÉZET(Hathor14 @ 2011-12-07 10:41) *
Egy próbát mindenképpen megér a törlés kérése.
Én ha postázok és 1 héten belül nem kapok semmiféle visszajelzést,
mindig hívom a postát, hogy kézbesítették-e a küldeményt.
Igaz, ez pénzbe kerül és időigényes, viszont nem tudnak előhozakodni azzal (ha a posta kézbesítettnek minősítette a levelet), hogy nem kapták meg a küldeményt, max. minőségi reklamációjuk lehet.


Az az igazság, hogy eszembe se jutott, hogy nem kapta meg. Gondoltam, ha problémája akad, akkor felhív, emailt ír, de nem 9 hónap után közli, hogy nem kapta meg blink.gif
Ráadásul 2 terméket küldtem neki egy csomagban, de csak az egyiknél értékelt, a másiknál nem. Azért megpróbálom még elérni, hátha sikerül.
Kértem az értékelés törlését, majd meglátjuk mi lesz....

IDÉZET(princeofwales @ 2011-12-07 10:48) *
Az az igazság, hogy eszembe se jutott, hogy nem kapta meg. Gondoltam, ha problémája akad, akkor felhív, emailt ír, de nem 9 hónap után közli, hogy nem kapta meg blink.gif
Ráadásul 2 terméket küldtem neki egy csomagban, de csak az egyiknél értékelt, a másiknál nem. Azért megpróbálom még elérni, hátha sikerül.
Kértem az értékelés törlését, majd meglátjuk mi lesz....


Azért leírom, hogy a vevő btucike. Van már negatívja bőviben, úgyhogy én tiltottam és másokat is óvatosságra intek vele kapcsolatban.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hathor14
hozzászólás 2011-12-07 11:41
Létrehozva: #5931


Queen of Heaven
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 330
Regisztrált: 2011-06-10 06:38
Innen: Budapest
Azonosító: 1 524 248



IDÉZET(princeofwales @ 2011-12-07 10:14) *
Ilyenkor lehet, érdemes értékelés törlést kérni? Eddig 100% + voltam, erre most kapok egy ilyet sad.gif

Egy próbát mindenképpen megér a törlés kérése.
Én ha postázok és 1 héten belül nem kapok semmiféle visszajelzést,
mindig hívom a postát, hogy kézbesítették-e a küldeményt.
Igaz, ez pénzbe kerül és időigényes, viszont nem tudnak előhozakodni azzal (ha a posta kézbesítettnek minősítette a levelet), hogy nem kapták meg a küldeményt, max. minőségi reklamációjuk lehet.


--------------------
Ami egész, az nem tökéletes, hanem teljes.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
princeofwales
hozzászólás 2011-12-07 11:31
Létrehozva: #5932


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 48
Regisztrált: 2009-09-11 14:05
Azonosító: 740 445



IDÉZET(fluidpwn @ 2011-12-07 10:27) *
Valószínűleg megkapta a terméket és pusztán "élvezetből" adott negatívat. A legtöbb felhasználó úgy van az értékeléssel mintha a fél kezét kellene odaadniuk, pedig semmi negatívuma nem származik belőle. Én már külön leveleket rakosgatok a csomagjaimba, hogy értékeljenek, de az elmúlt két hétben 70-ből kb. 25-en voltak rá képesek... Eladóként nem szabad előre értékelni én azt mondom.

Ezzel a negatívval pedig nem sok mindent tudsz csinálni. :S


Én még nem értékeltem, de most én is adtam neki egyet, de így tönkretenni egy tisztességes eladót. Azért ez igazán bosszantó.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fluidpwn
hozzászólás 2011-12-07 11:27
Létrehozva: #5933


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5
Regisztrált: 2011-08-23 13:47
Azonosító: 1 541 910



IDÉZET(princeofwales @ 2011-12-07 10:14) *
help.gif

Egy vevőm, akinek még márciusban elküldtem a megvásárolt dolgokat most adott egy negatív értékelést mondván, hogy nem kapta meg a terméket. Én elküldtem, sőt még a ragszám is megvan. Nem küldtem el a levelezés másolatát, hiszen eszembe sem jutott, hogy probléma adódna. Kifizette én pedig elküldtem. Próbáltam felvenni vele a kapcsolatot, de a telefont nem veszi fel. Hívtam a postát, de fél év után már nem lehet keresést indítani. Nem is értem, ha nem kapta meg miért nem szólt, miért csak most 9 hónappal a licitálás után ad egy ilyen értékelést, miért nem vette fel velem a kapcsolatot, hiszen szívesen segítettem volna neki, ráadásul 600Ft-ról volt szó, amit még vissza is térítettem volna.
Ilyenkor lehet, érdemes értékelés törlést kérni? Eddig 100% + voltam, erre most kapok egy ilyet sad.gif


Valószínűleg megkapta a terméket és pusztán "élvezetből" adott negatívat. A legtöbb felhasználó úgy van az értékeléssel mintha a fél kezét kellene odaadniuk, pedig semmi negatívuma nem származik belőle. Én már külön leveleket rakosgatok a csomagjaimba, hogy értékeljenek, de az elmúlt két hétben 70-ből kb. 25-en voltak rá képesek... Eladóként nem szabad előre értékelni én azt mondom.

Ezzel a negatívval pedig nem sok mindent tudsz csinálni. :S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
princeofwales
hozzászólás 2011-12-07 11:14
Létrehozva: #5934


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 48
Regisztrált: 2009-09-11 14:05
Azonosító: 740 445



help.gif

Egy vevőm, akinek még márciusban elküldtem a megvásárolt dolgokat most adott egy negatív értékelést mondván, hogy nem kapta meg a terméket. Én elküldtem, sőt még a ragszám is megvan. Nem küldtem el a levelezés másolatát, hiszen eszembe sem jutott, hogy probléma adódna. Kifizette én pedig elküldtem. Próbáltam felvenni vele a kapcsolatot, de a telefont nem veszi fel. Hívtam a postát, de fél év után már nem lehet keresést indítani. Nem is értem, ha nem kapta meg miért nem szólt, miért csak most 9 hónappal a licitálás után ad egy ilyen értékelést, miért nem vette fel velem a kapcsolatot, hiszen szívesen segítettem volna neki, ráadásul 600Ft-ról volt szó, amit még vissza is térítettem volna.
Ilyenkor lehet, érdemes értékelés törlést kérni? Eddig 100% + voltam, erre most kapok egy ilyet sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hathor14
hozzászólás 2011-12-07 11:04
Létrehozva: #5935


Queen of Heaven
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 330
Regisztrált: 2011-06-10 06:38
Innen: Budapest
Azonosító: 1 524 248



Szerintetek mennyire legyek türelmes? unsure.gif
katt
Még a sikeres tranzakcióihoz is hetek kellettek....


--------------------
Ami egész, az nem tökéletes, hanem teljes.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hytech
hozzászólás 2011-12-07 08:54
Létrehozva: #5936


Élő szövet a belső fémvázon
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5 356
Regisztrált: 2007-03-01 14:14
Innen: Future
Azonosító: 66



IDÉZET(vidaeff @ 2011-12-07 07:46) *
Nincs mit hozzátennem. A diagnózis tökéletes, már csak terápia kell.
Szép napot! rolleyes.gif


thank_you.gif

Sajnos csodák nincsenek, a helyzet pedig a pénzhiány miatt szerintem csak rosszabb lesz.


Mindenesetre legyen szép napod - és sok olvasni tudó vevőd - neked is. rolleyes.gif


--------------------
Szeretem amikor az okos hülyéskedik, de utálom mikor a hülye okoskodik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vidaeff
hozzászólás 2011-12-07 08:46
Létrehozva: #5937


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 478
Regisztrált: 2008-12-09 15:58
Azonosító: 343 894



IDÉZET(hytech @ 2011-12-07 07:38) *
Az éremnek nyilván két oldala van.
Ahogyan írtad a magyar piac annyira árérzékeny, hogy nagyobb összegben fogadnék az alábbi virtuális üzletre:
Ha egy eladónak lenne - mert a vatera értékelési rendszere lehetővé tenné - 100 pozitív mellett 90 negatívja és eladásra kínálna egy 500.000ft-os 3D LED tv-t Újonnan 60.000-ért garanciával( hehehmm.gif hehehmm.gif hehehmm.gif ), akkor rengeteg balek lenne aki a "kecsegtető" üzlet reményében előre utalna és várná a mikulást a rénszarvassal.
Úgy gondolom a fenti példa nem igényel magyarázatot. csirkefogo.gif
(aztán persze szidná a vaterát - ahogyan az már megszokott - amiért így átverték itt, és soha többet nem vásárol majd...)

Egyet viszont le lehet szögezni: Ha az értékeléseket nemcsak megírnák de el is olvasnák a felhasználók, akkor a problémás esetek megtizedelődnének, illetve kihullana a férges eladók jó része.(ha nem adna el akkor előbb utóbb elta**rodna)

Gyermekkoromban anyám sokszor mondta: mindíg az olcsó a drága.
Nagy igazság.

Ui: A kérdeződet illetően: az a baj, hogy a leírásod első sorát nem 100-as betűtípussal, villogó piros flash efektekkel írtad emiatt a vaksija (punish.gif) átsiklott felette.

Nincs mit hozzátennem. A diagnózis tökéletes, már csak terápia kell.
Szép napot! rolleyes.gif


--------------------
Ha az ész csődöt mond, a jó ízlés még segíthet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hytech
hozzászólás 2011-12-07 08:38
Létrehozva: #5938


Élő szövet a belső fémvázon
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5 356
Regisztrált: 2007-03-01 14:14
Innen: Future
Azonosító: 66



IDÉZET(vidaeff @ 2011-12-07 07:08) *
"Jogos, és több ezer(!) lehet a fajtájából...."

Valóban az, (jogos) de alig leplezett ingerültséggel gondolok a vevőkre is. Ott az értékelési rendszer. Mint másutt is az életben, csak valami művi kommunikációs készség nyer teret. dry.gif Azért a negatívok sokatmondóak. El kellene olvasni párat! Az ördögbe. nem tudnék annyit inni kedvenc csárdámban, hogy ezekkel az eladókkal bármit is üzleteljek. Na persze, a magyar piac legendás árérzékenysége, hmmm. Csak általában az "ócó" lesz a drága. mad.gif Nem szorosan ide tartozik, de ugyanígy sokan ügyet sem vetnek a termékleírásra. Mint itt: Méterrúd not_i.gif


Az éremnek nyilván két oldala van.
Ahogyan írtad a magyar piac annyira árérzékeny, hogy nagyobb összegben fogadnék az alábbi virtuális üzletre:
Ha egy eladónak lenne - mert a vatera értékelési rendszere lehetővé tenné - 100 pozitív mellett 90 negatívja és eladásra kínálna egy 500.000ft-os 3D LED tv-t Újonnan 60.000-ért garanciával( hehehmm.gif hehehmm.gif hehehmm.gif ), akkor rengeteg balek lenne aki a "kecsegtető" üzlet reményében előre utalna és várná a mikulást a rénszarvassal.
Úgy gondolom a fenti példa nem igényel magyarázatot. csirkefogo.gif
(aztán persze szidná a vaterát - ahogyan az már megszokott - amiért így átverték itt, és soha többet nem vásárol majd...)

Egyet viszont le lehet szögezni: Ha az értékeléseket nemcsak megírnák de el is olvasnák a felhasználók, akkor a problémás esetek megtizedelődnének, illetve kihullana a férges eladók jó része.(ha nem adna el akkor előbb utóbb elta**rodna)

Gyermekkoromban anyám sokszor mondta: mindíg az olcsó a drága.
Nagy igazság.

Ui: A kérdeződet illetően: az a baj, hogy a leírásod első sorát nem 100-as betűtípussal, villogó piros flash efektekkel írtad emiatt a vaksija (punish.gif) átsiklott felette.

A hozzászólást -hytech- szerkesztette a következő időpontban: 2011-12-07 08:43


--------------------
Szeretem amikor az okos hülyéskedik, de utálom mikor a hülye okoskodik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vidaeff
hozzászólás 2011-12-07 08:08
Létrehozva: #5939


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 478
Regisztrált: 2008-12-09 15:58
Azonosító: 343 894




"Jogos, és több ezer(!) lehet a fajtájából...."

Valóban az, (jogos) de alig leplezett ingerültséggel gondolok a vevőkre is. Ott az értékelési rendszer. Mint másutt is az életben, csak valami művi kommunikációs készség nyer teret. dry.gif Azért a negatívok sokatmondóak. El kellene olvasni párat! Az ördögbe. nem tudnék annyit inni kedvenc csárdámban, hogy ezekkel az eladókkal bármit is üzleteljek. Na persze, a magyar piac legendás árérzékenysége, hmmm. Csak általában az "ócó" lesz a drága. mad.gif Nem szorosan ide tartozik, de ugyanígy sokan ügyet sem vetnek a termékleírásra. Mint itt: Méterrúd not_i.gif

A hozzászólást -vidaeff- szerkesztette a következő időpontban: 2011-12-07 08:09


--------------------
Ha az ész csődöt mond, a jó ízlés még segíthet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hytech
hozzászólás 2011-12-07 07:48
Létrehozva: #5940


Élő szövet a belső fémvázon
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5 356
Regisztrált: 2007-03-01 14:14
Innen: Future
Azonosító: 66



IDÉZET(Giculi @ 2011-12-06 20:36) *
Üdv!!

Van itt a piactéren több olyan eladó is (profi is!!) akik "exkluzív,csodaszép ágyneműket" árulnak. A probléma az,hogy szinte minden esetben egy katalógus kép szerepel,amelyen tényleg álomszép ágyneműk szerepelnek. Aztán jön a hideg zuhany..... Pocsék,silány,piaci minőség. Hibás,használhatatlan,selejt termékekkel.

Giculi


Jogos, és több ezer(!) lehet a fajtájából.
Sokan nem is sejtik, hogy ugyanazt veszik meg 2x-3x -os áron amit a Jó**efvárosi piacon is megvehetnének bóvliként töredékáron.
A gagyiárusok mesterien beszélnek mellé és általában fel is vannak háborodva ha a csalódott vásárló minőségi kifogással él.

Ez a negatív és az arra adott válasz kitűnően példázza a szomorú helyzetet:

Negatív vélemény: Az árú kínai gagyi! Az anyag mínősége, festése, varrássa kritikán aluli! A beledobott
"díszpárnahúzat" , hogy meglegyen a 8 személyes, egyszerűen röhejes! Ha jól emlékszem ált. isk. 3.
osztályában készítettünk valami hasonlót technika órán, de még az is szebb volt pedig kézzel
varrtuk! Ha a termék leírásban szerepelt volna, hogy ne a képen lévő mínőséget várd, hanem valamit
ami messziről hasonlít rá akkor sokan meggondoltuk volna, hogy rendeljünk-e! Piacos gagyi a cucc !

Másik fél: És megduplázza,hát ez hihetetlen!Komolyan mondom, ti ketten vagytok a nap csúcsa!Mindig ezt
csináljátok?Nektek szentelem az életem,nincs is sajátom, egész nap itt vagyok a gép előtt hónapok
óta,ha pár órát nem válaszolok,már negatív jár??Merjek beteg lenni, merjek egyáltalán egy moziba
elmenni/10éve nem voltam/,ne adj isten szülőket meglátogatni?Ugyan..Nekem semmit nem lehet, mert
negatív jár,igaz?Ha majd több éve vaterázol,rájössz,hogy olyannyira különleges vagyok,olyannyira
alázatos vagyok a munkámban,hogy ilyen eladót nem igazán találsz.Ők majd mit kapnak?Tripla
negatívot?Úristen,azt hiszem haza kell mennem a kórházból,mert az életem már nem elég nektek,az
egészségem is kell 3000ftért... 83.gif

crying.gif Annyira szívfacsaró, hogy azt hittem én is meghatódom "szerencsétlen" "becsületes" profi eladónk sanyarú sorsa láttán vomit2.gif vomit2.gif vomit2.gif

A hozzászólást -hytech- szerkesztette a következő időpontban: 2011-12-07 07:49


--------------------
Szeretem amikor az okos hülyéskedik, de utálom mikor a hülye okoskodik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1341 Oldal V  « < 295 296 297 298 299 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (1 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2015-08-02 18:24