IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1341 Oldal V  « < 30 31 32 33 34 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Érdekes, Problémás Felhasználók
VateraBenz
hozzászólás 2014-03-24 23:09
Létrehozva: #621


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 376
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(vidaeff @ 2014-03-24 22:02) *
Kedves Benz! smile.gif

Elolvastam a postját, visszamentem a fogdába és lássunk csodát, ezúttal sikerült. De valami gond lehetett, mert tegnap is próbáltam; mai is nemrég, és azt írta, ilyen felhasználó nincs. Pedig nem kézzel írtam, hanem mint alant jeleztem, másoltam. De már van. Köszönöm. thank_you.gif

Közben oldalba rúgtam a szervert is, az mindig segít hehehmm.gif


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vidaeff
hozzászólás 2014-03-24 23:02
Létrehozva: #622


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 495
Regisztrált: 2008-12-09 15:58
Azonosító: 343 894



IDÉZET(VateraBenz @ 2014-03-24 21:54) *
Kedves vidaeff!

Van ilyen nevű felhasználó, az tény. Ha néhány képernyőfotóval tudja dokumentálni a problémát, akkor megmutatom a fejlesztő kollégáknak.


Kedves Benz! smile.gif

Elolvastam a postját, visszamentem a fogdába és lássunk csodát, ezúttal sikerült. De valami gond lehetett, mert tegnap is próbáltam; mai is nemrég, és azt írta, ilyen felhasználó nincs. Pedig nem kézzel írtam, hanem mint alant jeleztem, másoltam. De már van. Köszönöm. thank_you.gif


--------------------
Ha az ész csődöt mond, a jó ízlés még segíthet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2014-03-24 22:54
Létrehozva: #623


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 376
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(vidaeff @ 2014-03-24 21:47) *
Jó estét!

A licittörlést kérőket pillanatnyi szeszélyemben szoktam kezelni. Magát a kérelmet mindig elfogadom, - ritkán van ilyen, eddig tán kettő volt - de az egyszerűség kedvéért áristomba is teszem őket, miért bíbelődjünk egymással a jövőben. Nála is ezt tettem volna (bettykis) de a rendszer nem ismeri fel. Pedig jól írtam be a nevét, az értesítőből másoltam ki. Hol a bibi? Úgy szeretném tömlöcbe vetni. Nem azért, mert visszalépett, hanem mert elfelejtette kimondani a varázsszót ott, a terméklapon.

Kedves vidaeff!

Van ilyen nevű felhasználó, az tény. Ha néhány képernyőfotóval tudja dokumentálni a problémát, akkor megmutatom a fejlesztő kollégáknak.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vidaeff
hozzászólás 2014-03-24 22:47
Létrehozva: #624


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 495
Regisztrált: 2008-12-09 15:58
Azonosító: 343 894



Jó estét!

A licittörlést kérőket pillanatnyi szeszélyemben szoktam kezelni. Magát a kérelmet mindig elfogadom, - ritkán van ilyen, eddig tán kettő volt - de az egyszerűség kedvéért áristomba is teszem őket, miért bíbelődjünk egymással a jövőben. Nála is ezt tettem volna (bettykis) de a rendszer nem ismeri fel. Pedig jól írtam be a nevét, az értesítőből másoltam ki. Hol a bibi? Úgy szeretném tömlöcbe vetni. Nem azért, mert visszalépett, hanem mert elfelejtette kimondani a varázsszót ott, a terméklapon.

A hozzászólást -vidaeff- szerkesztette a következő időpontban: 2014-03-24 22:49


--------------------
Ha az ész csődöt mond, a jó ízlés még segíthet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2014-03-23 23:44
Létrehozva: #625


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 376
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(lacpac @ 2014-03-21 17:32) *
... Ilyenkor mi van? huh.gif

Tisztelt lacpac!

Nem célszerű elfogadni egy ilyen kérést.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lacpac
hozzászólás 2014-03-21 18:32
Létrehozva: #626


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 7
Regisztrált: 2007-06-24 23:39
Azonosító: 14 833



Sziasztok!

Vásároltam a Vaterán egy eladótól egy csomag gyermekruhát. A meghirdetés szerint ezek a termékek az eladó saját gyermekének ruhái, besorolása szerint "keveset használt".
Leírásában: "Mindegyik szép, kiváló állapotú, nem agyon hordott. Esetleges hibákat jelzem,ezeken kívül szerintem más gond nincs velük."

A csomagban 9 ruha szerepelt, melyek közül 5 darabbal minőségi kifogásom akadt, melyek természetesen nem láthatók a képen, plusz egy farmer, melyet szintén "keveset használtnak" hirdetett, de kopott volt ennek is a térde. A probléma a második levélváltásnál kezdődött. Első válaszában leírta, hogy "küldjem vissza vizsgálatra" a ruhát mert nem emlékszik az állapotukra, vagy látatlanban visszafizeti 50 %-át. Én rákérdeztem, hogy mit ért vizsgálat alatt, illetve hogyha ezek a kislánya ruhái miért nem tudja, hogy milyen állapotúak. (ezen a ponton persze már kezdett derengeni, hogy lehetséges, hogy talán turiból vannak ezek a ruhák, különös tekintettel az értékeseire, és a Hádás szatyorra amibe csomagolta őket.)

Nos, erre mintha darázsfészekbe nyúltam volna, nagyszájú lettem, a többi dolgot nem részletezem, nekem nem stílusom. Hova tovább egy idő után rákérdeztem, hogy akkor a sok vetítés mellett mi a helyzet, merthogy eredeti kérdésemre még mindig nem kaptam választ, tudniillik, hogy miért nincs tisztába a ruhák állapotával, illetve hogy hogyan is lenne ez az oda-vissza postázgatás/vizsgálódás. Ekkorra már nem akart semmit "kivizsgálni" vagy visszavásárolni, azzal hivatkozott, hogy az én 1 db negatív és 12 db semleges értékelésemből (511 adásvételből) ő látja, hogy én nem vásárolok vissza terméket, így ő sem teszi. Büntetőjogi felelőssége tudatában kijelentette, hogy a termékeket a saját lánya hordta, és hogy olyan állapotban vannak, amilyennek azt leírta. (5976 adásvétele van 12 negatív, 31 semleges )

Az igazi fordulat ezután jött, amivel nem tudom mit kezdjek. Ugyanis egy újabb levelébe előállt azzal, hogy ő nagyvonalú, és visszavásárolja a csomagot, amennyiben én pozitív értékelést adok róla. Semlegest nem ér meg neki a nagyvonalúsága (szó szerinti idézet, nem saját vélemény), így ebben az esetben nem vesz vissza semmit. Konkrétan megzsarolt. Ilyenkor mi van? huh.gif
Természetes pozitív értékelést nem akarok adni, hiszen ezzel a későbbi vevőket vezetem félre. Persze felmerül az emberben az a gyanú is, hogy alkalmasint nem én vagyok az első vevője, aki így járt, és ha ez így van, nekem is jól jött volna egy valós negatív értékelés figyelmeztetés képen. (de persze ez a része a dolognak már csak feltételezés) Amennyiben engedek a nyomásnak, nem valós képet festek az eladóról, ugyanakkor a pénzem sem szeretném elveszteni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2014-03-20 13:51
Létrehozva: #627


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 413
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(tymbazar @ 2014-03-20 12:23) *
Nekem nem csak az anyagi oldala érdekel,hanem az erkölcsi dolog is! Még senkinek nem adtam el használhatatlan és rossz terméket! Most pedig benne lesz az értékelésemben egy ilyen eset. Ha valóban rossz és használhatatlan gépet kapott akkor miért nem küldte vissza ( mint az ígérte )? Hiszen minden költségét megtérítettem volna amit le is írtam és kértem,hogy ne vigye el szervizbe a gépet! Mindegy lezárult a dolog ad majd egy értékelést aztán kész. Egyébként megjegyezte,hogy Őt mindig átverik és azért kap rossz értékeléseket. Viszont van egy másik felhasználóneve is ( ott általában elad ) na ott viszont vannak cifra dolgok ( Ö ha hibás terméket ad el akkor nem is válaszol a vevőjének).

A válaszban ezt megfogalmazhatod. smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tymbazar
hozzászólás 2014-03-20 13:23
Létrehozva: #628


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 47
Regisztrált: 2013-02-22 11:39
Azonosító: 2 009 674



IDÉZET(zejopy @ 2014-03-20 12:07) *
Szerintem a postai különbözetet aznap vissza kellett volna utalni, amikor megtudtad, hogy kevesebb. A számlaszámot meg tudod nézni netbankon keresztül. smile.gif
Összességében talán még így jártál legjobban, mert ezek azok az adásvételek, amelyekben utólag nagyon nehéz igazságot tenni.


Nekem nem csak az anyagi oldala érdekel,hanem az erkölcsi dolog is! Még senkinek nem adtam el használhatatlan és rossz terméket! Most pedig benne lesz az értékelésemben egy ilyen eset. Ha valóban rossz és használhatatlan gépet kapott akkor miért nem küldte vissza ( mint az ígérte )? Hiszen minden költségét megtérítettem volna amit le is írtam és kértem,hogy ne vigye el szervizbe a gépet! Mindegy lezárult a dolog ad majd egy értékelést aztán kész. Egyébként megjegyezte,hogy Őt mindig átverik és azért kap rossz értékeléseket. Viszont van egy másik felhasználóneve is ( ott általában elad ) na ott viszont vannak cifra dolgok ( Ö ha hibás terméket ad el akkor nem is válaszol a vevőjének).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2014-03-20 13:07
Létrehozva: #629


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 413
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(tymbazar @ 2014-03-20 11:44) *
Üdv Mindenkinek! A múltkori fűnyírós esetemre a mai napon válaszolt a vevőm! Kérésem ellenére elvitte egy szervizbe ahol megcsinálták neki baráti áron 800.-t! Most már nem küldi vissza a terméket,de ne gondoljam azt,hogy jó ez a fűnyíró mert gyenge meg megáll a motor stb.......! Erre a válaszra számítottam mert azért nem annyira rossz ám az a fűnyíró!! Valamint szólt,hogy utaljam vissza a maradék postaköltséget mert nem lehet becsapni a vevőt a postaköltséggel ( ebben maximálisan igazat adok a vevőnek )! Megírtam neki,hogy mivel már belenyúltak a fűnyíróba ezért már ne küldje is vissza és ha megadja a számlaszámát akkor kifizetem a postaköltség különbözetét és még a 800.-t is amiért megcsinálták neki a fűnyírót ( nem igazán akartam vitatkozni a költséggel mert látatlanban nem tudom,hogy mi lett rajta csinálva ) de jobban szeretem a békességet! Az értékelésre pedig azt írta,hogy mindenki azt kapja amit megérdemel,tehát nincsenek nagy illúzióim!

Szerintem a postai különbözetet aznap vissza kellett volna utalni, amikor megtudtad, hogy kevesebb. A számlaszámot meg tudod nézni netbankon keresztül. smile.gif
Összességében talán még így jártál legjobban, mert ezek azok az adásvételek, amelyekben utólag nagyon nehéz igazságot tenni.

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2014-03-20 13:07


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tymbazar
hozzászólás 2014-03-20 12:44
Létrehozva: #630


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 47
Regisztrált: 2013-02-22 11:39
Azonosító: 2 009 674



Üdv Mindenkinek! A múltkori fűnyírós esetemre a mai napon válaszolt a vevőm! Kérésem ellenére elvitte egy szervizbe ahol megcsinálták neki baráti áron 800.-t! Most már nem küldi vissza a terméket,de ne gondoljam azt,hogy jó ez a fűnyíró mert gyenge meg megáll a motor stb.......! Erre a válaszra számítottam mert azért nem annyira rossz ám az a fűnyíró!! Valamint szólt,hogy utaljam vissza a maradék postaköltséget mert nem lehet becsapni a vevőt a postaköltséggel ( ebben maximálisan igazat adok a vevőnek )! Megírtam neki,hogy mivel már belenyúltak a fűnyíróba ezért már ne küldje is vissza és ha megadja a számlaszámát akkor kifizetem a postaköltség különbözetét és még a 800.-t is amiért megcsinálták neki a fűnyírót ( nem igazán akartam vitatkozni a költséggel mert látatlanban nem tudom,hogy mi lett rajta csinálva ) de jobban szeretem a békességet! Az értékelésre pedig azt írta,hogy mindenki azt kapja amit megérdemel,tehát nincsenek nagy illúzióim!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2014-03-19 23:02
Létrehozva: #631


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 376
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(pepito67 @ 2014-03-19 20:59) *
Sziasztok!Vásároltam itt a VATERÁN egy telefont villám áron,mert úgy láttam ,hogy a telefon annak ellenére JÓ ,hogy használt.Sajnos utólag kiderűlt,hogy ütött kopott a telefon és nem fogad el simet.Az eladónak jeleztem a hibát, de azt írta válaszúl,hogy biztos nem értek egy nyomorúlt sim kártyát bele tenni a telefonba.Továbbá az eladó érvénytelen telefon számot tett fel ne hogy beszélni lehessen vele.E mail amin értekezünk az eladóval ,de sajna csak a magáét hajtja ,hogy nagyon is jó volt a telefon vsak az én hozzá nem értésem miatt nem fogadja el a simet.Aztán még javasolta az eladó, hogy adjak túl rajta ha nekem nem kell!!!Most kérdem hasznavehetetlen telefonnal kit vágjak át?Sajna lett egy telefonom amit még alkatrésznek sem tudok használni,vagy eladni ,mert ettől többet ér a becsület.Kérdem hogy mit lehet csinálni ha megtévesztik a vásárlót?Köszi a választ.

Tisztelt pepito67!

Ismereteink szerint a szerződés semmis, amennyiben nem a valóságnak megfelelő lényegi információk alapján köttetett. Más kérdés, hogy az eladó lehet jóhiszemű (azaz nem tudott ezekről) vagy rosszhiszemű (ha tudott róla), de ez a szerződés semmisségét nem befolyásolja. Az eladó felet ilyenkor terheli a visszavételi kötelezettség, a PTK alapján. Az ilyen típusú jogérvényesítésre a felek megállapodása alapján, vagy ennek hiányában azonban polgári perben, a bíróságokon keresztül van lehetőség. Amennyiben felmerül a rosszhiszeműség gyanúja, a rendőrség állampolgári jelzés alapján indíthat vizsgálatot is. Ez a polgári pertől független folyamat. A fentiek természetesen a allegroup.hu Kft. saját jogértelmezését tükrözik, és semmilyen módon nem jelentenek a bírói vagy rendőrségi úton alkotott jogértelmezést.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pepito67
hozzászólás 2014-03-19 21:59
Létrehozva: #632


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2008-01-06 10:37
Azonosító: 74 143



Sziasztok!Vásároltam itt a VATERÁN egy telefont villám áron,mert úgy láttam ,hogy a telefon annak ellenére JÓ ,hogy használt.Sajnos utólag kiderűlt,hogy ütött kopott a telefon és nem fogad el simet.Az eladónak jeleztem a hibát, de azt írta válaszúl,hogy biztos nem értek egy nyomorúlt sim kártyát bele tenni a telefonba.Továbbá az eladó érvénytelen telefon számot tett fel ne hogy beszélni lehessen vele.E mail amin értekezünk az eladóval ,de sajna csak a magáét hajtja ,hogy nagyon is jó volt a telefon vsak az én hozzá nem értésem miatt nem fogadja el a simet.Aztán még javasolta az eladó, hogy adjak túl rajta ha nekem nem kell!!!Most kérdem hasznavehetetlen telefonnal kit vágjak át?Sajna lett egy telefonom amit még alkatrésznek sem tudok használni,vagy eladni ,mert ettől többet ér a becsület.Kérdem hogy mit lehet csinálni ha megtévesztik a vásárlót?Köszi a választ.


Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2014-03-18 20:39
Létrehozva: #633


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 105
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar
Azonosító: 156 696



IDÉZET(khbbasza @ 2014-03-18 19:05) *
Nem tudom, hogy ide illik-e a téma.
Hirdettem egy aranygyűrűt. Egy érdeklődővel megegyeztem, hogy csináltatok róla BÁV bevizsgálást, ha azzal minden rendben, leüti az árút.
Ezek meg is történtek. Múlt hét péntekre beszéltük meg, hogy utalja az árát. Azóta nem válaszol sem az e-mailjeimre, sem itt vaterán írt üzenetemre.
Hány napig várjak míg újra feltehetem hirdetni az árút és sajnos negítv értékelést írjak?
Így még nem jártam, eddig minden vevő időben fizetett.
Köszönöm a segítséget!

Nem teljesen ide illik a téma, de talán elfér.
Nos ránéztem, szerintem meggondolta magát, és azért nem reagál. A Vaterára tegnap lépett be utoljára, tehát a terméklapi üzenetedet biztosan látta.
Általában 1 hetet illik várni az utalásra, jó kommunikáció esetén lehet többet is, de jelen esetben szerintem megérett az egy "utolsó felszólítólevél" kiküldése, végső határidővel, negatív értékelés kilátásba helyezésével. amit a biztonsag@vatera.com-ra is másolatban továbbíts.
Utána mehet a negatív, és hirdesd meg újra, ha van papír a bevizsgálásról, akkor azt is tedd fel. (név-cím ne legyen rajta) smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
khbbasza
hozzászólás 2014-03-18 20:05
Létrehozva: #634


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2014-03-18 19:59
Azonosító: 2 103 311



Nem tudom, hogy ide illik-e a téma.
Hirdettem egy aranygyűrűt. Egy érdeklődővel megegyeztem, hogy csináltatok róla BÁV bevizsgálást, ha azzal minden rendben, leüti az árút.
Ezek meg is történtek. Múlt hét péntekre beszéltük meg, hogy utalja az árát. Azóta nem válaszol sem az e-mailjeimre, sem itt vaterán írt üzenetemre.
Hány napig várjak míg újra feltehetem hirdetni az árút és sajnos negítv értékelést írjak?
Így még nem jártam, eddig minden vevő időben fizetett.
Köszönöm a segítséget!

A hozzászólást -khbbasza- szerkesztette a következő időpontban: 2014-03-18 20:06
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2014-03-18 13:07
Létrehozva: #635


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 413
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(tymbazar @ 2014-03-18 11:50) *
Köszi a válaszokat! Valóban úgy van ha illetéktelen személy nyúl bele a gépbe ( még ha az másik szerelő is ) az elveszti a garanciát. Én úgy gondolom,hogy maximális korrektséggel jártam el azzal,hogy mindent visszautalok. De nekem van egy gyanúm,hogy az illető ezzel egy picit megpróbál alkudni a vételárból,hogy majd Ő megcsináltatja a szervizben ennyiért és ennyiért. Az értékelései között volt már utólagos alkudozásra való utalás. Ha nem nyúl bele senki akkor természetesen visszautalom az összes költséget ( oda-vissza postát is ) de javítási díjat nem vagyok hajlandó fizetni! Ő fenyegetett meg azzal,hogy " remélem meg tudunk egyezni és nem kell másnak elmondanom".....

Hát igen ez így eléggé "furcsának" tűnik innen.smile.gif Nem szívesen kezelnék egy ilyen problémát.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tymbazar
hozzászólás 2014-03-18 12:50
Létrehozva: #636


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 47
Regisztrált: 2013-02-22 11:39
Azonosító: 2 009 674



IDÉZET(zejopy @ 2014-03-18 11:39) *
Uhh... Csak ami nekem jön, azt írom, de egyáltalán nem biztos, hogy igazam van. Én úgy tudom, hogy a boltokban is megszűnik a garancia abban az esetben, ha valaki belenyúl a gépbe. A későbbiekre javasolnék egy sablonszöveget (ha még nincs) a termékleírásba, hogy garanciát csak abban az esetben vállalsz, ha a gépet nem piszkálják. Persze nem ezekkel a szavakkal.mosking.gif
Ebben a konkrét esetben szerintem teljesen egyedi módon kell eljárnod. Hogy én mit tennék, nem tudom, mert az én áruim működőképesek maradnak, hacsak be nem dugaszolják a teáskanna csőrét.biggrin.gif A 680 Ft-ot hamar utald vissza, a többiről pedig próbáljatok békésen megegyezni, ha erre még van mód.
Szerintem szabad hibázni, el is lehet rontani valamit, a kérdés mindig az, hogy milyen a problémamegoldás. Mert egy vitás ügy után is távozhat mindkét fél elégedetten.smile.gif
Ezt még mindenképpen... Nem. Nem kell visszafizetned azért, hogy ne mondja el mindenkinek. Nem jól látod a kérdést. Annyi mindent mondanak az emberről, és annyira nem számít. Ha rossz értékelést ad mondjuk, akkor te válaszolhatsz, azaz odaírhatod, hogy a garancia értelemszerűen egy más által szétszedett fűnyíróra nem vonatkozik. Aztán a később érkező vevőjelöltek majd eldöntik, hogy ezek után vásárolnak-e, vagy sem. Úgy gondolom, egy korrekt válasz sok felmerülő kérdést feleslegessé tesz.
Ne azért csinálj meg valamit, mert valakik valamit mit mondanak. Mindenkinek van egy belső elvárása magával szemben. Aszerint járj el szerintem.smile.gif


Köszi a válaszokat! Valóban úgy van ha illetéktelen személy nyúl bele a gépbe ( még ha az másik szerelő is ) az elveszti a garanciát. Én úgy gondolom,hogy maximális korrektséggel jártam el azzal,hogy mindent visszautalok. De nekem van egy gyanúm,hogy az illető ezzel egy picit megpróbál alkudni a vételárból,hogy majd Ő megcsináltatja a szervizben ennyiért és ennyiért. Az értékelései között volt már utólagos alkudozásra való utalás. Ha nem nyúl bele senki akkor természetesen visszautalom az összes költséget ( oda-vissza postát is ) de javítási díjat nem vagyok hajlandó fizetni! Ő fenyegetett meg azzal,hogy " remélem meg tudunk egyezni és nem kell másnak elmondanom".....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2014-03-18 12:39
Létrehozva: #637


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 413
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(tymbazar @ 2014-03-18 10:26) *
Szép napot Mindenkinek! Ha lehetne akkor segítséget szeretnék kérni. ...

Uhh... Csak ami nekem jön, azt írom, de egyáltalán nem biztos, hogy igazam van. Én úgy tudom, hogy a boltokban is megszűnik a garancia abban az esetben, ha valaki belenyúl a gépbe. A későbbiekre javasolnék egy sablonszöveget (ha még nincs) a termékleírásba, hogy garanciát csak abban az esetben vállalsz, ha a gépet nem piszkálják. Persze nem ezekkel a szavakkal.mosking.gif
Ebben a konkrét esetben szerintem teljesen egyedi módon kell eljárnod. Hogy én mit tennék, nem tudom, mert az én áruim működőképesek maradnak, hacsak be nem dugaszolják a teáskanna csőrét.biggrin.gif A 680 Ft-ot hamar utald vissza, a többiről pedig próbáljatok békésen megegyezni, ha erre még van mód.
Szerintem szabad hibázni, el is lehet rontani valamit, a kérdés mindig az, hogy milyen a problémamegoldás. Mert egy vitás ügy után is távozhat mindkét fél elégedetten.smile.gif

IDÉZET(tymbazar @ 2014-03-18 10:26) *
...Ha a szervizben azt mondják,neki,hogy már eladáskor is hibás volt a gép akkor mindent vissza kell fizetnem azért,hogy ne mondja el senkinek!...

Ezt még mindenképpen... Nem. Nem kell visszafizetned azért, hogy ne mondja el mindenkinek. Nem jól látod a kérdést. Annyi mindent mondanak az emberről, és annyira nem számít. Ha rossz értékelést ad mondjuk, akkor te válaszolhatsz, azaz odaírhatod, hogy a garancia értelemszerűen egy más által szétszedett fűnyíróra nem vonatkozik. Aztán a később érkező vevőjelöltek majd eldöntik, hogy ezek után vásárolnak-e, vagy sem. Úgy gondolom, egy korrekt válasz sok felmerülő kérdést feleslegessé tesz.
Ne azért csinálj meg valamit, mert valakik valamit mit mondanak. Mindenkinek van egy belső elvárása magával szemben. Aszerint járj el szerintem.smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tymbazar
hozzászólás 2014-03-18 11:26
Létrehozva: #638


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 47
Regisztrált: 2013-02-22 11:39
Azonosító: 2 009 674



Szép napot Mindenkinek! Ha lehetne akkor segítséget szeretnék kérni. Eladtam egy fűnyírót 2014-03-09-n. A vevő pénze megérkezett 2014-03-11.-n és a terméklapon kiírt szállítási határidőnek megfelelően a 3. napon ( mert előtte dolgoztam ) fel is adtam. Ezalatt az eltelt 3 nap alatt naponta 2db e-mailt kaptam a vevőtől,hogy mikor fogom már feladni,meg miért nem adom fel.... és így tovább ( sajnos már akkor volt egy rossz érzésem mert nagyon türelmetlen volt az illető ). Pénteken feladtam a csomagot. A tegnapi napon este kaptam a vevőtől egy e-mailt,hogy használhatatlan a fűnyíró mert ez és ez a baja és használhatatlan a termék?! Majd holnap beviszi a szervizbe és megnézeti,hogy mi a baja és ha azért elkérnek pénzt akkor azt is nekem kell kifizetni! Ha a szervizben azt mondják,neki,hogy már eladáskor is hibás volt a gép akkor mindent vissza kell fizetnem azért,hogy ne mondja el senkinek!Valamint megjegyezte azt,hogyha elárultam volna,hogy hibás a gép és azt is,hogy "öreg" akkor azt megbeszélhettük volna?! Mivel én 24 éve szerelek ilyen gépeket és 16 éve saját műhelyem van megírtam neki,hogy ne vigye semmilyen szervizbe küldje vissza a terméket és kifizetek neki mindent! Mondtam még neki,hogy a berántóhiba ( amire hivatkozott ) az lehet szakszerűtlen berántástól ( nem egy ilyen esettel találkoztam már új gépek esetében is ),de írtam,hogy én nem szeretek senkivel vitatkozni inkább visszautalok mindent! Direkt olyan képet tettem fel a termékről amin látszik a gép adatlapja ahol minden adat megtalálható ( tehát látta leütés előtt az évjáratot is ).Volt még egy probléma ( amiben tényleg hibás vagyok,hogy nem szóltam ) amikor feladtam a postán a csomagot akkor a Hölgyek mondtak egy olcsóbb megoldást és úgy adtam fel 680.-l olcsóbban. Mivel elég zűrös volt a hétvégém egy családi esemény miatt el is felejtettem írni a vevőnek a pénz visszautalásáról ( tényleg hibáztam),de ha valaki elolvassa az értékeléseimet az láthatja,hogy mindenki meg van elégedve az eladásaimmal illetve a kiszolgálással. Tegnap viszont este elolvastam a vevőm értékeléseit,ott viszont nem egy hozzám hasonló esettel találkoztam...
A problémám csak annyi,hogy írtam már neki 3 e-mailt ( melyben leírtam,hogy ne vigye szervizbe a terméket mert nem fizetek ki semmilyen plussz költséget ) de egyikre sem válaszolt illetve a regisztrált telefonszám nem létezik. Mit tegyek még ilyenkor? Ha már egy másik szerelő szétszedte a gépet akkor hogyan adjak rá garanciát? A válaszokat előre is köszönöm!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2014-03-18 10:16
Létrehozva: #639


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 376
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Timeaanya @ 2014-03-18 09:11) *
Vásároltam ma egy ruhacsomagot fix 9.000 Ft-ért. Írtam az eladónak, hogy küldje el a szükséges adatokat az utaláshoz, szeretném kifizetni neki a csomag árát. Visszaír, hogy lehagyott egy nullát, nem 9.000, hanem 90.000 Ft a fix ár. Ilyenkor mi van? Köszönöm

Legyen kedves a 8:21-es moderátori hozzászólást elolvasni, abban ön is megtalálja a választ a kérdésére.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Timeaanya
hozzászólás 2014-03-18 10:11
Létrehozva: #640


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2014-03-18 10:06
Azonosító: 2 103 214



Vásároltam ma egy ruhacsomagot fix 9.000 Ft-ért. Írtam az eladónak, hogy küldje el a szükséges adatokat az utaláshoz, szeretném kifizetni neki a csomag árát. Visszaír, hogy lehagyott egy nullát, nem 9.000, hanem 90.000 Ft a fix ár. Ilyenkor mi van? Köszönöm
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1341 Oldal V  « < 30 31 32 33 34 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (1 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2015-09-03 06:28