IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1326 Oldal V  « < 30 31 32 33 34 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Érdekes, Problémás Felhasználók
zejopy
hozzászólás 2013-10-01 14:30
Létrehozva: #621


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 495
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(VateraBenz @ 2013-10-01 13:58) *
Kedves zejopy!

Ezt úgy már 4-5 alkalommal átbeszéltük smile.gif
Vevői oldalról ugyanúgy vannak érvek, csak azok itt ritkán hangzanak el.

Azért a "Hogyan értékelném, mikor a "kedves vevő" arra nem képes, hogy a postázott áruról értesítsen megkapta-e!" megfogalmazás legalábbis furcsa. Az értékelésnek nincs akadálya ugye és az is tény, amit az előbbi válaszomban írtam. Ha az eladó nem taktikázni akar, akkor semmi akadálya a pénz beérkezte utáni értékelésnek.

Ezért is nincs értékelési sorrend meghatározva. De ha valaki nem hajlandó elsőként elkészíteni az értékelést, akkor legalább ne legyen felháborodva azon, ha a másik fél is így gondolkodik dry.gif

Vonatkoztassunk mindentől. Jó? animal0018.gif
Ha az eladó korrekt - és miért ne lenne, - akkor lehetnek olyan esetek, hogy tolerál egy vevői reklamációt, akár visszavásárlással is. Ebben az esetben, bár megérkezett a pénz, de pár nap múlva visszakerül, tehát mégsem jött létre az adásvétel. Az ilyen korrekt eladói magatartásra erősen rossz hatással van ha a jutalék be van fizetve.
Ha Ön vevő, akkor előre értékel? Ha eladó, akkor megvárja a vevő értékelését?
Ha mindkét kérdésemre igen a válasz, akkor ennek oka van. Nem véletlenül csinál így.smile.gif Ha nem ez lenne a legjobb, akkor Ön nem így csinálná. smile.gif

Este visszatérek rá, most tiszta idegbaj van (itt a munka frontján), de szeretném, ha ebben konszenzusra jutnánk.
Szóval este várom egy pohár tejjel a Vészkijáratban. smiley-char124.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-10-01 13:58
Létrehozva: #622


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 049
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(zejopy @ 2013-10-01 13:51) *
Őket is figyelmeztetik. Viszont a letiltással való szankcionálás nem lenne arányos.
Kedves Benz! smile.gif

Több érv is szól amellett, hogy vevő értékeljen előbb. Sőt logikusan csak is úgy működhet ahhoz, hogy korrekt lehessen minden tekintetben.

Kedves zejopy!

Ezt úgy már 4-5 alkalommal átbeszéltük smile.gif
Vevői oldalról ugyanúgy vannak érvek, csak azok itt ritkán hangzanak el.

Azért a "Hogyan értékelném, mikor a "kedves vevő" arra nem képes, hogy a postázott áruról értesítsen megkapta-e!" megfogalmazás legalábbis furcsa. Az értékelésnek nincs akadálya ugye és az is tény, amit az előbbi válaszomban írtam. Ha az eladó nem taktikázni akar, akkor semmi akadálya a pénz beérkezte utáni értékelésnek.

Ezért is nincs értékelési sorrend meghatározva. De ha valaki nem hajlandó elsőként elkészíteni az értékelést, akkor legalább ne legyen felháborodva azon, ha a másik fél is így gondolkodik dry.gif


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-10-01 13:51
Létrehozva: #623


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 495
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Eztszeretem @ 2013-10-01 13:03) *
Ha már itt vagyok,...az is nagyon zavar, hogy mint eladó, mindig kapom az értesítéseket a nem értékelt árukról.
Hogyan értékelném, mikor a "kedves vevő" arra nem képes, hogy a postázott áruról értesítsen megkapta-e!
Még a levélben felkérésre is, van aki nem értékel.
A vásárlókat miért nem fogják szigorúbban? Őket kellene mindig figyelmeztetni az értékelésre, és ha nem teszik, akkor letiltani. Én így látom helyesnek.

Őket is figyelmeztetik. Viszont a letiltással való szankcionálás nem lenne arányos.

IDÉZET(VateraBenz @ 2013-10-01 13:22) *
.. Tehát, semmi akadálya annak, hogy a pénz megérkezése után azonnal értékelje a vevőjét...

Kedves Benz! smile.gif

Több érv is szól amellett, hogy vevő értékeljen előbb. Sőt logikusan csak is úgy működhet ahhoz, hogy korrekt lehessen minden tekintetben.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-10-01 13:22
Létrehozva: #624


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 049
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Eztszeretem @ 2013-10-01 13:03) *
Ha már itt vagyok,...az is nagyon zavar, hogy mint eladó, mindig kapom az értesítéseket a nem értékelt árukról.
Hogyan értékelném, mikor a "kedves vevő" arra nem képes, hogy a postázott áruról értesítsen megkapta-e!
Még a levélben felkérésre is, van aki nem értékel.
A vásárlókat miért nem fogják szigorúbban? Őket kellene mindig figyelmeztetni az értékelésre, és ha nem teszik, akkor letiltani. Én így látom helyesnek.

Az értékeléshez semmi köze sincs annak, hogy a vevő megkapta-e a terméket. Önnek, mint eladónak, azt kell értékelnie, hogy a vevő rendben, időben kifizette-e a terméket. Tehát, semmi akadálya annak, hogy a pénz megérkezése után azonnal értékelje a vevőjét.
Egyébként, a vevők is ugyanolyan értesítőt kapnak az elmaradt értékelésről, mint az eladók - vagyis nincs különbség.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Eztszeretem
hozzászólás 2013-10-01 13:03
Létrehozva: #625


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 21
Regisztrált: 2013-05-31 21:02
Azonosító: 2 039 585



IDÉZET(zejopy @ 2013-10-01 12:43) *
Szerintem ez eléggé speciális helyzet. Nem tartom elképzelhetőnek, hogy ezt írja az értékelésbe:
Tök jó volt a cucc, de szétszedtem, amitől tönkrement, de a partner korrekt, az áru eredendően jó volt. Ezt akkor sem fogja beismerni, ha így lesz.
A legjobb lehetőség, hogy belül rendben van és nem teszi tönkre a szétszedéssel.
A legcikibb, ha belül jó, de a szétszedés visszafordíthatatlan károkat okoz.
Amúgy, ha belül gombás, akkor az nagy baj? Én nem értek hozzá, bocs, ha nagyon dilettáns a kérdésem, de így alapból arra gondolok, hogy a gomba miatt a kép foltos lesz, vagy árnyékos.
A nyitó postodból úgy vettem ki, hogy szerinted nincs baja a cuccnak.
Ha szétszedi, egy dologra nem vagy már kötelezhető, a visszavételre. Még morális szempontból sem. Az értékelés... az mindig érzékeny pont. Szolgáljon vigaszul, hogy válaszolhatsz, ha nem pozitív, a válaszban pedig leírhatod az álláspontodat.


Nem tudom ki vagy, de rátapintottál a lényegre! Nincs baja az árunak, keveset használt, jó helyen volt tárolva. A Vevő nem szakember, csak "hozzáértő".
Miért nem próbálja ki előbb? Bebizonyosodhatna arról, hogy melyikünknek van igaza, persze ha kötekedő, úgy is azt írja, neki volt igaza. Ha szétszedi ezt a nagyon érzékeny árut, lehet pont azzal okozhat galibát.
Most már nagyon meggondolom tegyek e ide a Vaterára "értékesebb" árut, ha a vásárló kénye kedve szerint szórakozik. Van fent még egy objektívem, le is veszem.

Ha már itt vagyok,...az is nagyon zavar, hogy mint eladó, mindig kapom az értesítéseket a nem értékelt árukról.
Hogyan értékelném, mikor a "kedves vevő" arra nem képes, hogy a postázott áruról értesítsen megkapta-e!
Még a levélben felkérésre is, van aki nem értékel.
A vásárlókat miért nem fogják szigorúbban? Őket kellene mindig figyelmeztetni az értékelésre, és ha nem teszik, akkor letiltani. Én így látom helyesnek.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-10-01 12:43
Létrehozva: #626


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 495
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Eztszeretem @ 2013-10-01 12:25) *
Tisztelt VateraBenz!

Miután szétszedi az árut, és nem garantált, hogy ezzel árt a szerkezetnek?
Kértem előbb próbálja ki. Ez sem számít?

Szerintem ez eléggé speciális helyzet. Nem tartom elképzelhetőnek, hogy ezt írja az értékelésbe:
Tök jó volt a cucc, de szétszedtem, amitől tönkrement, de a partner korrekt, az áru eredendően jó volt. Ezt akkor sem fogja beismerni, ha így lesz.
A legjobb lehetőség, hogy belül rendben van és nem teszi tönkre a szétszedéssel.
A legcikibb, ha belül jó, de a szétszedés visszafordíthatatlan károkat okoz.
Amúgy, ha belül gombás, akkor az nagy baj? Én nem értek hozzá, bocs, ha nagyon dilettáns a kérdésem, de így alapból arra gondolok, hogy a gomba miatt a kép foltos lesz, vagy árnyékos.
A nyitó postodból úgy vettem ki, hogy szerinted nincs baja a cuccnak.
Ha szétszedi, egy dologra nem vagy már kötelezhető, a visszavételre. Még morális szempontból sem. Az értékelés... az mindig érzékeny pont. Szolgáljon vigaszul, hogy válaszolhatsz, ha nem pozitív, a válaszban pedig leírhatod az álláspontodat.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Eztszeretem
hozzászólás 2013-10-01 12:25
Létrehozva: #627


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 21
Regisztrált: 2013-05-31 21:02
Azonosító: 2 039 585



IDÉZET(VateraBenz @ 2013-10-01 11:28) *
Tisztelt Eztszeretem!

Kénytelen lesz elfogadni, miután kettőjükön kívül senki sem tudja, hogy kinek van igaza.


Tisztelt VateraBenz!

Miután szétszedi az árut, és nem garantált, hogy ezzel árt a szerkezetnek?
Kértem előbb próbálja ki. Ez sem számít?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-10-01 11:28
Létrehozva: #628


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 049
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Eztszeretem @ 2013-10-01 09:46) *
...
Kérdésem az lenne, köteles vagyok elfogadni majd az értékelését...

Tisztelt Eztszeretem!

Kénytelen lesz elfogadni, miután kettőjükön kívül senki sem tudja, hogy kinek van igaza.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Eztszeretem
hozzászólás 2013-10-01 09:46
Létrehozva: #629


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 21
Regisztrált: 2013-05-31 21:02
Azonosító: 2 039 585



Kedves Vatera fórum!
Szeptember 14-én elkelt egy Minolta objektívem, sajnos csak kikiáltási áron. Nagyon olcsón tettem ki a piacra, mert tudom, hogy hiába értékes, ma már a digitális fényképezés van előtérben.
A vétel rendesen megtörtént, postáztam a vevőnek az árut.
Írtam Neki, hogy jelezze megkapta-e és értékeljen. Erre egy meglepő választ kaptam, amit ide idézek.

"Igen,megkaptam.A frontobjektíven(belső oldal)észlelhető elszíneződések
ill.vélhető gombásodás jelei miatt szét kell szerelni -remélem
orvosol6ó lesz(bár a lencsék belső oldalán a bevonat nagyon lágy)..."

Nem tudom a vevő hogy lát át a lencsén, mikor az visszaveri a fényt.
Kérdésem az lenne, köteles vagyok elfogadni majd az értékelését, a szétszedés után, amikor Ő maga is írja, hogy a lágy bevonat miatt esetleg sérülhet!
Kértem próbálja ki így az árut, de ragaszkodik a szétszedéshez. Az sem mellékes, hogy minden levélváltás után új üzenetet ír, nem folytatólagosan válaszol.
Kérek tanácsot, mit tegyek, mi a vonatkozó szabály erre!
Előre is köszönöm!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-09-30 22:24
Létrehozva: #630


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 495
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Magpie1_a @ 2013-09-30 22:05) *
Sziasztok!

10napja utaltam 65 ezret egy vaterásnak. Egy hegesztőgépet kellene neki postáznia. Ezt elvileg 7 napja feladta MPL-en keresztül, de aztóta nem kaptam meg a terméket. Kitérő kérdéseket tett a feladóvevényre, csomagolásra, megcímzésre. Szóval ha még a postán keresném sem tudnám megtalálni. Mostmár fel sem akarja venni a telefont e-mailra is kitérő válaszokat ad, de semmit nem tud felmutatni.
Mit tudja tenni ezügyben?

Ez az az aukció:
http://epitkezes-kert.vatera.hu/barkacs_sz...1796302022.html
Én nem mertem volna előre utalni ilyen negatív értékelések után. És persze az értékelésekre adott válasz sem azt jelzi számomra, hogy tisztelettel van az embertársai iránt.

Utálom, amikor egy olyan helyzetben akar valaki okos lenni (utólag), ami már lezajlott. Mégis a későbbiekre nézve elmondom, és azért, mert mások is olvassák a fórumot, akiknek talán megelőzésképpen nem árt felidézni a sokszor megismételt dolgot. Nagyon meg kell nézni az értékeléseket. A negatívokat, de legalább ennyire a semlegeseket és az értékelésekre adott választ.
Lehet hibázni, tévedni, de valamit bunkó módon lereagálni nem túl szerencsés, mert le lehet szűrni egyértelműen, hogy ez az eszköze a problémamegoldásra. Nem elég, hogy bajt csinál, még meg sem próbálja jóvá tenni, kompenzálni, elnézést kérni, ilyenek.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-09-30 22:15
Létrehozva: #631


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 049
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Magpie1_a @ 2013-09-30 22:05) *
Sziasztok!

10napja utaltam 65 ezret egy vaterásnak. Egy hegesztőgépet kellene neki postáznia. Ezt elvileg 7 napja feladta MPL-en keresztül, de aztóta nem kaptam meg a terméket. Kitérő kérdéseket tett a feladóvevényre, csomagolásra, megcímzésre. Szóval ha még a postán keresném sem tudnám megtalálni. Mostmár fel sem akarja venni a telefont e-mailra is kitérő válaszokat ad, de semmit nem tud felmutatni.
Mit tudja tenni ezügyben?

Tisztelt Magpie1_a!

Amennyiben a vételárat Ön már átutalta és a partner nem küldi a terméket, nem ad hírt magáról, nem jelentkezik, hosszabb ideje nem érhető el, akkor értesítse az eladót, hogy ha ésszerű határidőn belül nem jelentkezik és nem rendezi az adásvételt, akkor Ön a rendőrségen tesz feljelentést.
A felszólítólevél sikertelensége esetén, javasoljuk, hogy a feljelentést valóban tegye meg! Mint megkárosított félnek a lakóhelye szerinti illetékes rendőrkapitányságon célszerű feljelenést tennie ismeretlen tettes ellen.
A feljelentéshez javasoljuk mellékelni nyomtatott formában a terméklapot, az illetővel folytatott levelezést és minden egyéb dokumentumot, amely az adásvétellel kapcsolatban az Ön rendelkezésére áll.
Amennyiben a feljelentés után elindítják a nyomozást, a nyomozóhatóság általában hivatalos megkereséssel fordul a Vaterához azért, hogy a nyomozás sikere érdekében szükséges és még hiányzó adatokat beszerezzék. Ilyen esetben a Vatera a lehető legteljesebb tájékoztatást adja, hiszen a nyomozás eredményes lezárása és az elkövető kézre kerítése közös érdekünk.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-09-30 22:14
Létrehozva: #632


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 495
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Magpie1_a @ 2013-09-30 22:06) *
Sziasztok!

10napja utaltam 65 ezret egy vaterásnak. Egy hegesztőgépet kellene neki postáznia. Ezt elvileg 7 napja feladta MPL-en keresztül, de aztóta nem kaptam meg a terméket. Kitérő kérdéseket tett a feladóvevényre, csomagolásra, megcímzésre. Szóval ha még a postán keresném sem tudnám megtalálni. Mostmár fel sem akarja venni a telefont e-mailra is kitérő válaszokat ad, de semmit nem tud felmutatni.
Mit tudja tenni ezügyben?

(Hátha ez aktívabb fórum lenne.)

Kell lennie egy számnak, amin nyomon követhető a futárküldemény is. Első lépésként írd mg neki, hogyha nem kapod vissza a pénzt, vagy nem érkezik meg az áru, elmész a rendőrségre és feljelentést teszel. Ha nincs fejlemény, akkor menj el mindenképpen. Ki kell nyomtatni a terméklapot, a levelezést, a banki utalás bizonylatát, azaz mindent, ami az üggyel összefügg.
Nekem eddig elég volt (2 alkalom), hogy rendőrségi feljelentéssel fenyegetőztem, érdekes, azonnal megkaptam a pénzemet. Az igaz ugyan, hogy minden voltam, csak úrinő nem.
Ez nagyon sok pénz ahhoz, hogy kicsússzon a kezed közül, van, aki egy egész hónapot dolgozik érted.

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2013-09-30 22:14


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Magpie1_a
hozzászólás 2013-09-30 22:05
Létrehozva: #633


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 5
Regisztrált: 2013-09-30 22:01
Azonosító: 2 077 979



Sziasztok!

10napja utaltam 65 ezret egy vaterásnak. Egy hegesztőgépet kellene neki postáznia. Ezt elvileg 7 napja feladta MPL-en keresztül, de aztóta nem kaptam meg a terméket. Kitérő kérdéseket tett a feladóvevényre, csomagolásra, megcímzésre. Szóval ha még a postán keresném sem tudnám megtalálni. Mostmár fel sem akarja venni a telefont e-mailra is kitérő válaszokat ad, de semmit nem tud felmutatni.
Mit tudja tenni ezügyben?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Razel58
hozzászólás 2013-09-30 15:54
Létrehozva: #634


Tapasztalt fórumozó
*****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2 252
Regisztrált: 2007-03-20 14:03
Innen: Óperencia
Azonosító: 987



IDÉZET(VateraBenz @ 2013-09-30 11:44) *
...Ha ez őt fárasztja, akkor legközelebb a sarki vegyesboltban személyesen szerezze be a kívánt terméket smile.gif


rofl.gif good.gif


--------------------
Az evolúció fordítva is működik.!......
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-09-30 15:12
Létrehozva: #635


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 049
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Aquariusgirl @ 2013-09-30 14:59) *
Sziasztok,
mit tudok kezdeni azzal az eladóval, aki eredeti cipőt hírdet, helyette iszonyat elszámozott replikát küld és nem hajlandó a pénzem visszaadni??? (39-es a cipő a számozás szerint, de a 42,5 lábú gyerekemre jó!!!!)
Üdv: Aquariusgirl

Tisztelt Aquariusgirl!

Ismereteink szerint a szerződés semmis, amennyiben nem a valóságnak megfelelő lényegi információk alapján köttetett. Más kérdés, hogy az eladó lehet jóhiszemű (azaz nem tudott ezekről) vagy rosszhiszemű (ha tudott róla), de ez a szerződés semmisségét nem befolyásolja. Az eladó felet ilyenkor terheli a visszavételi kötelezettség, a PTK alapján. Az ilyen típusú jogérvényesítésre a felek megállapodása alapján, vagy ennek hiányában azonban polgári perben, a bíróságokon keresztül van lehetőség. Amennyiben felmerül a rosszhiszeműség gyanúja, a rendőrség állampolgári jelzés alapján indíthat vizsgálatot is. Ez a polgári pertől független folyamat. A fentiek természetesen a allegroup.hu Kft. saját jogértelmezését tükrözik, és semmilyen módon nem jelentenek a bírói vagy rendőrségi úton alkotott jogértelmezést.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aquariusgirl
hozzászólás 2013-09-30 14:59
Létrehozva: #636


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2010-12-10 00:22
Azonosító: 1 413 199



Sziasztok,
mit tudok kezdeni azzal az eladóval, aki eredeti cipőt hírdet, helyette iszonyat elszámozott replikát küld és nem hajlandó a pénzem visszaadni??? (39-es a cipő a számozás szerint, de a 42,5 lábú gyerekemre jó!!!!)
Üdv: Aquariusgirl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tymbazar
hozzászólás 2013-09-30 12:19
Létrehozva: #637


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 40
Regisztrált: 2013-02-22 11:39
Azonosító: 2 009 674



IDÉZET(VateraBenz @ 2013-09-30 11:44) *
Tisztelt tymbazar!

A leírtak alapján semmit sem rontott el. Ha az utalást így nem tudja beazonosítani, akkor várjon, majd a vevő jelentkezik, ha hiányzik neki a termék. Esetleg azt is elmagyarázhatja neki, hogy az internetes vásárlás alapvetően interneten zajlik, a részletek megbeszélése pedig e-mailben folyik. Ha ez őt fárasztja, akkor legközelebb a sarki vegyesboltban személyesen szerezze be a kívánt terméket smile.gif


Tisztelt Benz!
Köszönöm a megerősítést,megnyugodtam. Már fel is adtam a vevőnek a terméket. Nekem majd csak az értékelésével lesz a problémám mert megpróbálok törekedni a 100%-s eredményre de sajnos az ilyen vevők ellen igazából nem tudok mit tenni. Már csak azért sem mert elvágtam magamat azzal,hogy nem küldtem utánvéttel a terméket ahogy Ő szerette volna.

További szép napot!

IDÉZET(zejopy @ 2013-09-30 12:10) *
Semmit basszus, semmit. smiley-shocked034.gif Nem akar e-mailezni, nem akar utalni, de rettenetesen siet, a pénze mégis 100 év múlva érkezik. Tisztára ő az eladók álma, főleg, mikor kapásból közli, hogy miért is vagy te rossz kereskedő. unsure.gif


Köszönöm a megerősítést! Most majd az értékelést várom,de igazából nincsenek nagy illúzioim vele kapcsolatban,csak negatívot vagy negatív hangzású semlegest ne kapjak.......
További szép napot!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-09-30 12:10
Létrehozva: #638


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 495
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(tymbazar @ 2013-09-30 10:41) *
Üdv Mindenkinek!
....hogy most mit rontottam el?

Semmit basszus, semmit. smiley-shocked034.gif Nem akar e-mailezni, nem akar utalni, de rettenetesen siet, a pénze mégis 100 év múlva érkezik. Tisztára ő az eladók álma, főleg, mikor kapásból közli, hogy miért is vagy te rossz kereskedő. unsure.gif

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2013-09-30 12:11


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-09-30 11:44
Létrehozva: #639


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 049
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(tymbazar @ 2013-09-30 10:41) *
...
Nálamnál sokkal régebben vaterázoktól szeretném megkérdezni illetve tanácsot kérni,hogy most mit rontottam el?

Tisztelt tymbazar!

A leírtak alapján semmit sem rontott el. Ha az utalást így nem tudja beazonosítani, akkor várjon, majd a vevő jelentkezik, ha hiányzik neki a termék. Esetleg azt is elmagyarázhatja neki, hogy az internetes vásárlás alapvetően interneten zajlik, a részletek megbeszélése pedig e-mailben folyik. Ha ez őt fárasztja, akkor legközelebb a sarki vegyesboltban személyesen szerezze be a kívánt terméket smile.gif


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tymbazar
hozzászólás 2013-09-30 10:41
Létrehozva: #640


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 40
Regisztrált: 2013-02-22 11:39
Azonosító: 2 009 674



Üdv Mindenkinek! Megint sikerült összefutnom egy érdekes vásárlóval! 2013-09-26.-n vásárolt 1 alkatrészt. A leütés után azonnal elküldtem az adatokat,majd rá 1 órára felhív az vevőm,hogy ne foglalkozzunk itt előreutalással hanem azonnal adjam fel neki uánvéttel mert nagyon sürgős neki az alkatrész. Közöltem vele,hogy sajnos nem áll módomban utánvéttel elküldeni mert drágább és körülményesebb is és nem igazán akarok feladni utánvéttel ( nem is volt bejelőlve ) mert ha nem veszikát akkor én fázok rá. Erre a vevőm,közli velem,hogy ne sértegessem mert ha Ő valamit megrendel azt ki is fizeti stb...... Majd fél órán keresztűl győzködött a telefonba,hogy én mennyire rugalmatlan vagyok és nem vagyok kereskedő mert ...... és még elmondott legalább 20 indokot,hogy miért nem értek a kereskedelemhez. Mondta,hogy ha most utal akkor a 4 órás rendszerben már délután 14-kor ott a számlán a pénz és én azonnal feladom neki, erre letette a telefont.
Természetesen az utalás nem jött meg aznap csak másnap ( péntek délután ) de az is eléggé érdekesen. Megjött ugyan az utalás,de semmi nem volt beírva a megjegyzés rovatba sem pedig semmi név sem,hogy honnan jött az utalás.
Pénteken azonnal írtam egy e-mailt ( ahogy itt a fórumon mindig is tanácsolják ),hogy kérem adja meg a pénzintézet nevét illetve számlaszámot,hogy honnan lett utalva a pénz mert sajnos 3 egyforma összeg érkezett abban a 2 napban de egyiken sem volt azonosító.
Erre sajnos nem kaptam választ az egész hétvégén,ezért ma reggel felhívtam az illetőt ( mivel tudom,hogy sürgős neki az alkatrész ) mert délelőtt ráérek és azonnal feladom neki a terméket. Felvette a telefont és ekkor jött a "hidegzuhany" mert leteremtett telefonon keresztűl, "Ő megmondta,hogy utánvét legyen és akkor nincs ilyen baj" és különben is Ő elküldte a pénzt megtette a köteleségét és az,hogy én nem tudom beazonosítani az az már az én bajom. Valamint azt is mondta,hogy ha nem válaszól az e-mailre akkor nekem kutyakötelességem Őt minden lehető eszközzel megkeresni?!
A végén még azt is mondta,hogy Ő nem híve az e-mailes levelezésnek mert minden este fáradt és nem kapcsolja be a gépét,hogy elolvasson egy üzenetet?!
Azzal zárult ez egész dolog,hogy felelősségre vont amiért még nincs nála az alkatrész.
Nálamnál sokkal régebben vaterázoktól szeretném megkérdezni illetve tanácsot kérni,hogy most mit rontottam el?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1326 Oldal V  « < 30 31 32 33 34 > » 
Reply to this topicStart new topic
3 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (3 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2014-10-20 15:04