IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1353 Oldal V  « < 344 345 346 347 348 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Problémás Felhasználók
kovigabi61
hozzászólás 2011-09-19 20:23
Létrehozva: #6901


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2011-09-19 17:32
Azonosító: 1 544 573




Köszönöm a segítséget!








IDÉZET(VateraBenz @ 2011-09-19 20:44) *
Tisztelt kovigabi61!

Értékelés törlését a kapcsolatfelvételen keresztül kérheti.
Kapcsolatfelvétel - Aukcióval kapcsolatos probléma - Szeretnék töröltetni egy értékelést.
Az értékelés törlése nem automatikus, a kérést kollégáink a rendelkezésre álló adatok alapján bírálják el.
Tisztelt czarattila!

A Vatera nem tud minden egyes visszajelzést kivizsgálni, hogy az jogos-e vagy sem. A Vatera az aukció zárása után nem vett részt az adásvételben, ezért nem áll módjában véleményt formálni a visszajelzésekről és eldönteni az egyes felhasználók vélt vagy valós igazát.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-09-19 20:16
Létrehozva: #6902


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 347
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Jutka46 @ 2011-09-19 16:40) *
Itt a terméklap:http://www.vatera.hu/surrano_43_as_1472971816.html
A kedves, kellemes modorú vásárló még a szállítási feltételeket sem nézte meg, csak hasraütésre utalta az általa kigondolt postaköltséget. Igen, valóban nem adok számlát - de bejelentkeztem az APEH-hez mint magánszemély, így jövedelemadó kötelezettségem van a bevételeim után. Próbáltam higgadtan elmagyarázni, mi miért történt. De a csillagaim! Azok bizony veszélyben vannak, annál is inkább, mert ezt a tranzakciót én bizony csak semlegessel fogom értékelni - lesz ami lesz
Köszönöm a megértő, vígasztaló válaszokat.

Köszönöm, betettem tiltóba, sőt tovább is küldtem a nevet. Bizony a csillagok ilyenkor sérülnek. Annyira örülök, hogy másnak is fontos ez.
Mégis azt mondom, hogy ne foglalkozzon ezzel, mert nem éri meg, hogy elrontsa a napját.smile.gif
Ha nagyon zavarja a csillaghullás, akkor próbálja meg töröltetni a pozitív értékelést. Egy barátom csinált már ilyet. Így ugyan eggyel kevesebb pozitív értékelése lesz, de az átlag nem romlik. Önnek úgyis nagyon sok van, nem hiszem, hogy olyan sokat számítana.
Azt hiszem, egyáltalán nem baj, ha ebben az esetben nem ad pozitívat. Régen komoly viták voltak itt arról, hogy a vevőnek, ha fizet, szabad-e pozitívnál rosszabbat adni. Szerintem szabad. Egy olyan üzletmenet, ami gyomorgörcsöt, feszültséget hoz magával, semmiképpen sem lehet pozitívan értékelni.
Kíváncsi vagyok a dolog végére. Szerintem semmiképpen se küldje el addig az árut, amíg nem érkezett meg a különbözet a számlájára.
Szép estét, még ezek után is.smile.gif (Sőt, ezek után csak igazán. Tényleg ne hagyja elrontani a napját.smile.gif)

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2011-09-19 20:16


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-09-19 19:44
Létrehozva: #6903


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 980
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(kovigabi61 @ 2011-09-19 18:47) *
...Ezt utólag tudom töröltetni, ha alaptalan?
...

Tisztelt kovigabi61!

Értékelés törlését a kapcsolatfelvételen keresztül kérheti.
Kapcsolatfelvétel - Aukcióval kapcsolatos probléma - Szeretnék töröltetni egy értékelést.
Az értékelés törlése nem automatikus, a kérést kollégáink a rendelkezésre álló adatok alapján bírálják el.

IDÉZET(czarattila @ 2011-09-19 20:31) *
...most akkor hogy is van hogy elad nekem egy rossz terméket és én kapok negatívat mit tudok tenni ebben az esetben előre is köszönöm a választ

Tisztelt czarattila!

A Vatera nem tud minden egyes visszajelzést kivizsgálni, hogy az jogos-e vagy sem. A Vatera az aukció zárása után nem vett részt az adásvételben, ezért nem áll módjában véleményt formálni a visszajelzésekről és eldönteni az egyes felhasználók vélt vagy valós igazát.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czarattila
hozzászólás 2011-09-19 19:31
Létrehozva: #6904


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2009-03-22 20:01
Azonosító: 571 474



Üdv nekem olyan problémám van hogy vettem egy nokia N 97 mini telefont http://www.vatera.hu/nokia_n97_mini_kartya...1470859829.html
Ezt írja róla Nokia N97 mini,kártyafüggetlen!
Az N97 javított változata!
Szép állapotban,8gb belső memóriával!
emailba küldött képet a telefonról kikapcsolt állapotban a lényeg hogy megkaptam a telefont bekapcsoltam első pillanatra a kijelzőn találtam olyan hogy mintha színhiányos vagy ilyesmi a másik hogy a hangszóró nagyon halk aztán látom hogy hiányoznak belőle a csavarok ezt este jeleztem is neki ,és ilyen válasz hogy én tettem tönkre meg hogy én barmoltam szét meg hasonló ( ö bontott telefonalkatrészeket is árul ami arra is utal hogy javít tehát ő turkálhatott ben szerintem )és hogy pénzvisszafizetési garanciát nem vállalt erre én adtam neki negatívat ő is viszonozta negatívval most akkor hogy is van hogy elad nekem egy rossz terméket és én kapok negatívat mit tudok tenni ebben az esetben előre is köszönöm a választ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kovigabi61
hozzászólás 2011-09-19 17:47
Létrehozva: #6905


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2011-09-19 17:32
Azonosító: 1 544 573



Üdvözletem!

Nem szoktam ide írni, de most gondban vagyok a T. vevő nem vette át a megnyert terméket csak ígérgetett,
majd már nem is válaszolt a levelezésemre, majd 1 hónap múlva negatívval lezártam az aukciót.

Most meg fenyeget ha nem vonom vissza ő is negatívot ad. Ezt utólag tudom töröltetni, ha alaptalan?

A 176 partnerének kb 1/ 4 semlegessel vagy negatívval zárta az üzletet.

Ő az!
http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=1473934

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jutka46
hozzászólás 2011-09-19 15:40
Létrehozva: #6906


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 77
Regisztrált: 2007-05-10 15:21
Azonosító: 9 457



IDÉZET(zejopy @ 2011-09-19 14:20) *
Kedves Julianna! smile.gif

Szívesen megnéznék egy linket a vevőről, vagy inkább a terméklapról. Ahogy elnézem, a többi árunál azt látom, hogy nem ad számlát.
Ha a szállítási feltételeknél a standard postai csomag volt megadva akkor kevésbé kellemes lelkületű vevő teljesen feleslegesen koptatta a billentyűzetét. Jobban tette volna, ha ezzel erővel a hiányzó összeget utalta volna.
Ne hagyja magát elszomorítani, nem éri meg.smile.gif

(Megint lassú voltam.sad.gif )


Itt a terméklap:http://www.vatera.hu/surrano_43_as_1472971816.html
A kedves, kellemes modorú vásárló még a szállítási feltételeket sem nézte meg, csak hasraütésre utalta az általa kigondolt postaköltséget. Igen, valóban nem adok számlát - de bejelentkeztem az APEH-hez mint magánszemély, így jövedelemadó kötelezettségem van a bevételeim után. Próbáltam higgadtan elmagyarázni, mi miért történt. De a csillagaim! Azok bizony veszélyben vannak, annál is inkább, mert ezt a tranzakciót én bizony csak semlegessel fogom értékelni - lesz ami lesz
Köszönöm a megértő, vígasztaló válaszokat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cico1_v
hozzászólás 2011-09-19 14:58
Létrehozva: #6907


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30
Regisztrált: 2010-12-19 20:19
Azonosító: 1 416 017



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-09-19 15:14) *
Igazán nincs mit smile.gif


Nagyon köszönöm a Kollégáknak is,igen gyorsak voltak!! biggrin.gif


--------------------
Kriszti
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-09-19 14:14
Létrehozva: #6908


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 980
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(cico1_v @ 2011-09-19 15:13) *
Köszönöm a segítséget!! wub.gif

Igazán nincs mit smile.gif


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cico1_v
hozzászólás 2011-09-19 14:13
Létrehozva: #6909


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30
Regisztrált: 2010-12-19 20:19
Azonosító: 1 416 017



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-09-19 15:01) *
Ez a kollégák döntésén múlik, de általában letiltják az újbóli értékelési lehetőséget.


Köszönöm a segítséget!! wub.gif


--------------------
Kriszti
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-09-19 14:01
Létrehozva: #6910


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 980
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(cico1_v @ 2011-09-19 14:56) *
Köszi!
Még valami!
Ha töröltetem,ő már nem tud értékelni,vagy újra adhat negát?

Ez a kollégák döntésén múlik, de általában letiltják az újbóli értékelési lehetőséget.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cico1_v
hozzászólás 2011-09-19 13:56
Létrehozva: #6911


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30
Regisztrált: 2010-12-19 20:19
Azonosító: 1 416 017



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-09-19 14:42) *
Igen, azok is törlődnek az értékeléssel együtt.


Köszi!
Még valami!
Ha töröltetem,ő már nem tud értékelni,vagy újra adhat negát?


--------------------
Kriszti
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-09-19 13:42
Létrehozva: #6912


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 980
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(cico1_v @ 2011-09-19 14:34) *
Köszi Benz!
A csillagokat is vissza lehet állítani?

Igen, azok is törlődnek az értékeléssel együtt.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cico1_v
hozzászólás 2011-09-19 13:34
Létrehozva: #6913


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30
Regisztrált: 2010-12-19 20:19
Azonosító: 1 416 017



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-09-19 14:31) *
Tisztelt cico1_v!

Értékelés törlését a kapcsolatfelvételen keresztül kérheti.
Kapcsolatfelvétel - Aukcióval kapcsolatos probléma - Szeretnék töröltetni egy értékelést.
Az értékelés törlése nem automatikus, a kérést kollégáink a rendelkezésre álló adatok alapján bírálják el.


Köszi Benz!
A csillagokat is vissza lehet állítani?


--------------------
Kriszti
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-09-19 13:31
Létrehozva: #6914


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 980
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(cico1_v @ 2011-09-19 14:26) *
Sziasztok!
Hová tudok fordulni,ha szeretnék visszavonatni az egy értékelést?
...

Tisztelt cico1_v!

Értékelés törlését a kapcsolatfelvételen keresztül kérheti.
Kapcsolatfelvétel - Aukcióval kapcsolatos probléma - Szeretnék töröltetni egy értékelést.
Az értékelés törlése nem automatikus, a kérést kollégáink a rendelkezésre álló adatok alapján bírálják el.



--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cico1_v
hozzászólás 2011-09-19 13:26
Létrehozva: #6915


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30
Regisztrált: 2010-12-19 20:19
Azonosító: 1 416 017



Sziasztok!
Hová tudok fordulni,ha szeretnék visszavonatni az egy értékelést?
Nagyon dühös vagyok!!
Licitálás után ne m lehetett elérni az illetőt. Több hétig vártam,mikor adtam neki egy negatívot. Ezt viszonozta egy negával úgy,hogy az összes csillagból is a legkevesebbet adta.
Miért engedik meg,hogy egy "vevő" így járjon el?

Remélem van gyógyír a bajomra..
köszi előre is
Kriszti


--------------------
Kriszti
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-09-19 13:20
Létrehozva: #6916


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 347
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Jutka46 @ 2011-09-19 13:58) *
Nagyon elszomorodtam, mert a következő levelet kaptam:
Kedves Julianna!
Meglepődveés felháborodva kaptam meg az Ön válasz levelét az én tartozásomról....6100Ft-ért vásároltam meg a surranót+900Ft postaköltséget küldtem mellé az az 7000Ft,bőven fedezi a szállítási költségeket.Magyarországon belül 930Ft -ért 20kg -os csomag bárhová elmegy.Ebben igaza van ehez a 930Ft-os összeghez 30Ft hiányzik!Szíves elnézését kérem ,de úgy gondolom nem kell csomagként elküldeni ,jön az olcsóbban mint 900Ft (levél)tehát Önnek még plusz pénze is lesz és én sem szőrözök Önnel ,hogy a különbözetet küldje vissza,vegyen belölle gyermekének egy szelet csokit vagy vegyen magának egy csomag rágót kedves egézségére!
Milyen egézségbiztosításról meg különbözetről és főleg amin meglepődtem SZJA.Ön tud nekem erről számlát adni?Mert akkor kérem mellékelje és eltudok számoltatni vele a munkahelyemen mint munkaruházati cikk!
Sajnálom ,de nem áll módomban Önnek +150 ft különbözetet fizetni és a csomagot az elkövetkező 2 munkanapban várom!
Amennyiben továbbra is ragazkodik a 150 Ft-os nemtudom milyen tartozásomhoz ,értékeléskor ennek nyomot fogok hagyni!Évek óta vaterázok ,de ilyennel még nem találkoztam.
És mindezt csak azért, mert nem a megfelelő összeget küldte, és erre udvariasan figyelmeztettem. A vásárolt termék egyébként 2300 gr. Milyen világban élünk?

Kedves Julianna! smile.gif

Szívesen megnéznék egy linket a vevőről, vagy inkább a terméklapról. Ahogy elnézem, a többi árunál azt látom, hogy nem ad számlát.
Ha a szállítási feltételeknél a standard postai csomag volt megadva akkor kevésbé kellemes lelkületű vevő teljesen feleslegesen koptatta a billentyűzetét. Jobban tette volna, ha ezzel erővel a hiányzó összeget utalta volna.
Ne hagyja magát elszomorítani, nem éri meg.smile.gif

(Megint lassú voltam.sad.gif )

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2011-09-19 13:23


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-09-19 13:16
Létrehozva: #6917


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 980
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Jutka46 @ 2011-09-19 13:58) *
Nagyon elszomorodtam, mert a következő levelet kaptam:
...

A kedves vevő le van maradva. Ha minden igaz, a 930 Ft a 2009-es tarifa. Ez ma 1050 Ft. Ezt próbálja neki elmagyarázni smile.gif


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jutka46
hozzászólás 2011-09-19 12:58
Létrehozva: #6918


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 77
Regisztrált: 2007-05-10 15:21
Azonosító: 9 457



Nagyon elszomorodtam, mert a következő levelet kaptam:
Kedves Julianna!
Meglepődveés felháborodva kaptam meg az Ön válasz levelét az én tartozásomról....6100Ft-ért vásároltam meg a surranót+900Ft postaköltséget küldtem mellé az az 7000Ft,bőven fedezi a szállítási költségeket.Magyarországon belül 930Ft -ért 20kg -os csomag bárhová elmegy.Ebben igaza van ehez a 930Ft-os összeghez 30Ft hiányzik!Szíves elnézését kérem ,de úgy gondolom nem kell csomagként elküldeni ,jön az olcsóbban mint 900Ft (levél)tehát Önnek még plusz pénze is lesz és én sem szőrözök Önnel ,hogy a különbözetet küldje vissza,vegyen belölle gyermekének egy szelet csokit vagy vegyen magának egy csomag rágót kedves egézségére!
Milyen egézségbiztosításról meg különbözetről és főleg amin meglepődtem SZJA.Ön tud nekem erről számlát adni?Mert akkor kérem mellékelje és eltudok számoltatni vele a munkahelyemen mint munkaruházati cikk!
Sajnálom ,de nem áll módomban Önnek +150 ft különbözetet fizetni és a csomagot az elkövetkező 2 munkanapban várom!
Amennyiben továbbra is ragazkodik a 150 Ft-os nemtudom milyen tartozásomhoz ,értékeléskor ennek nyomot fogok hagyni!Évek óta vaterázok ,de ilyennel még nem találkoztam.
És mindezt csak azért, mert nem a megfelelő összeget küldte, és erre udvariasan figyelmeztettem. A vásárolt termék egyébként 2300 gr. Milyen világban élünk?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-09-19 07:28
Létrehozva: #6919


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 980
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(koviemi78 @ 2011-09-19 08:21) *
Köszönöm . Nyert egy licitet a termékeim közül de biztos nem jelentkezik rá. Mit lehet tenni ilyenkor? Konok 81 Genius hangfalra licitált

Ha a vevő továbbra sem jelentkezik vagy nem kívánja átvenni az árut és ön nem kíván tovább várni, akkor érdemes egy üzenetet írni az adásvételtől való elállásról és megadni a partnernek a megfelelő értékelést. Előtte esetleg írjon neki még egy utolsó felszólítást, ezt küldje el másolatként a biztonsag@allegroup.hu címre is. Ezt a levelében a címzettnek is említse meg, kilátásba helyezve a megfelelő értékelést, amennyiben nem jelentkezik.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
koviemi78
hozzászólás 2011-09-19 07:21
Létrehozva: #6920


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2011-09-18 18:54
Azonosító: 1 544 490



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-09-18 21:21) *
Tisztelt koviemi78!

A felhasználót kizártuk.

Köszönöm . Nyert egy licitet a termékeim közül de biztos nem jelentkezik rá. Mit lehet tenni ilyenkor? Konok 81 Genius hangfalra licitált
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1353 Oldal V  « < 344 345 346 347 348 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (1 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2016-12-10 11:47