IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1349 Oldal V  « < 345 346 347 348 349 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Problémás Felhasználók
prutyka
hozzászólás 2011-09-05 19:15
Létrehozva: #6921


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 71
Regisztrált: 2008-11-07 12:11
Azonosító: 280 994



kedves Adminok, Moderátorok, felhasználók!

mit tehetek ha a kedves vevő nem a saját felhasználói fiókját használja, vagy esetleg hamis adatokkal regisztrált? nekem azt mondta hogy az e-mailcíme a férjéé, de egy másik megnyert aukciónál már "feltörték" az e-mailcímét és azért nem tudja azt használni. a cím ahová a terméket küldeni kellett volna még csak a közelében sem volt a beregisztrált címnek.
amikor mertem megjegyezni, hogy nem értana egy saját regisztráció egy saját e-mailcímmel ami neki semmibe sem kerül, megsértődött és elállt a vásárlástól. ez annyira nem érint, talán jobb is nem üzletelnem vele ezek után.
nem is kicsit felháborítónak tarom a következő szavait:

"egy gonosz,b@sz@tlan k....va vagy!!!!!! szeretnék veled talizni,benne vagy?"

bocsánat de cenzúráztam, de még így is érthető hogy mit mondott.
nos, mivel vásárolt nálam, az értékelést egy idő után le kell adni, mese nincs. személyes találkozó egyébként egyik termékemnél sem szerepel, ugyanis nem tudom ezt most megoldani, ezt kérdezte a megvásárolt aukciónál is, de végül belement a postába.
nos, itt főleg az lenne a kérdésem ha én negát kapok akkor azzal mi lesz? szívesen elküldöm a vaterának a levelezésünket ha kell, no meg ajánlott egy kicsit a körmére nézni is ilyen joggal használja azt a fiókot amihez sem névvel sem címmel semmi köze.

köszi
i.


--------------------
"A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál." Josh Billings
Azt mondják elmebajban szenvedek, de én nem szenvedek tőle! Sőt minden percét élvezem!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bazso89
hozzászólás 2011-09-05 19:14
Létrehozva: #6922


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2011-07-11 17:58
Azonosító: 1 537 915



Sziasztok!

Klumpapa felhasználóval vigyázzatok! Kétszer kérdeztem tőle minőségi ügyben az árult telefonhoz való komplett házról és mind a 2-szer törölte majd letiltott!!(amiből természetesen kiderült a minőség...) Sok negatívja van átverésekből!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-09-05 13:02
Létrehozva: #6923


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 738
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Saerzsi @ 2011-09-05 11:53) *
Segítséget szeretnék kérni, a vevő vett tőlem egy kocsi mp3-as magnót melyet én még aznap is használtam, sajnos ezt neki nem mutattam meg. Amikor jött érte felhívtam a figyelmét, hogy mindenképpen biztosítékkal szerelje be a kocsiba, erre ma felhívott, hogy a magnón nem működik semmi és fizessem vissza a termék árát ilyenkor mit csináljak, ha visszaadom a pénzt én buktam az egészet az Ő hülyesége miatt.

Tisztelt Saerzsi!

A Vatera az aukció zárása után nem vett részt az adásvételben, ezért nem áll módjában véleményt formálni a leírtakról és eldönteni az egyes felhasználók vélt vagy valós igazát.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sen919
hozzászólás 2011-09-05 11:54
Létrehozva: #6924


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 12
Regisztrált: 2010-06-21 10:58
Azonosító: 1 222 266



IDÉZET(zejopy @ 2011-09-02 13:05) *
Pedig az alapkiindulás a rossz terméklap. Ha ott nem lett volna a fekete szín választható lehetőségként, akkor most nem lennél ebben a helyzetben.
Itt nem kell pattognod, mert alapvetően a probléma engem nem érint és mást sem, csupán téged és a vevődet.
Amúgy pedig eléggé szomorú, hogy PEP-esként nem érdekel egy negatív értékelés.
(Ja, és még hozzátartozik, hogy engem az iskolában úgy tanítottak meg olvasni, hogy már elsőre is megértem.)


Az esküvője előtti napon éjfél előtt kevéssel még gyűlölködő leveleket írt hogy mit fog csinálni ha nem lesz rajta a pénz 24 órán belül. Azt persze nem tudja hogy hétvégén a GIRO rendszer sajátosságaiból fakadóan nem teljesülnek a banki tranzakciók.
Kiderült hogy azon van felháborodva hogy nem 100g csak 70. Ekkor fellélegeztem és megnyugodtam hogy nem én vagyok a pancser aki rossz árut küldött. Belinkeltem neki a saját aukcióját aminek az első sorában vastagon szedett piros betűkkel ott áll hogy 50g. Ekkor már az volt a baja hogy nem utalom el neki a pénzt előre csak miután visszakaptam az árut, mert hogy "sutyeráknak nevezem" az ő szavaival élve. Valójában annyit írtam neki hogy nem utalom vissza a pénzét amíg nincs meg az áru mert nem tudhatom hogy tényleg visszaküldi-e.
Nos. Ahhoz képest hogy olyan sürgős lett volna neki a pénz, a haj visszaküldését már nem kapkodta úgy el, ugyanis ma nem érkezett vissza, tehát nem elsőbbségivel küldte. Azt írta hogy már pénteken elpostázta.
Nagyon agresszív volt ezért megírtam neki hogy amint visszaérkezett a haj elutalom az árát és hogy innentől kezdve nem nyitom meg egy levelét sem, mert további hasznos információval sem ő sem én nem tudok szolgálni.
Hivatkozhattam bármilyen törvényre vagy precedensre, ő csak a saját mondókáját szajkózta hogy rendőrségre megy meg majd meglátom hogy mi lesz.
Sosem fogom megérteni hogy mire föl volt olyan ideges, mikor az első panaszlevelére is azt válaszoltam hogy természetesen visszavásárolom a terméket és nem kell aggódnia. Ő végig úgy kezelt mint valami piti csalót aki lenyúlja mások pénzét.
De nem háborgok tovább rajta. Engem nem fog kár érni. Ha negatívot ad, majd elmagyarázom a válaszolási lehetőségen keresztül hogy mi volt és ha valakinek ez visszatartó erő a sok pozitív értékelésem mellett akkor ne vásároljon tőlem. Tanultam belőle. Az egyik hogy igyekszem még egyszer nem elkövetni ilyen fiaskót, mint hogy oda nem tartozó szavakat hagyok egy aukcióban, a másik hogy nem postázok utánvéttel, a harmadik hogy előre közlöm hogy árut csak úgy veszek vissza ha előre postázza a kedves vásárló.
Talán tényleg többlettájékoztatási kötelezettségem van, de aki vásárolt már a neten az tudja hogy nincs az a webshop ahol előbb visszaküldik a vételárat és csak utána küldik vissza a terméket. Ahogy a boltban sem az van hogy visszaviszek egy plazmatévét mert a Berényi Bandika feje zöldnek látszik benne és miután visszakapom a pénzem megígérem hogy 1 héten belül visszahozom azt.

És hogy szomorú lenne hogy nem érdekel egy olyan vásárló véleménye aki nem olvassa el még a vastag piros betűkkel szedett első sorát sem az aukciómnak és nem fogja fel az értelmesen megfogalmazott mondandómat miközben ő még írásjeleket sem használ? Tudom mi a szomorú és ez nem az.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Saerzsi
hozzászólás 2011-09-05 11:53
Létrehozva: #6925


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5
Regisztrált: 2010-05-29 08:53
Azonosító: 1 184 147



Segítséget szeretnék kérni, a vevő vett tőlem egy kocsi mp3-as magnót melyet én még aznap is használtam, sajnos ezt neki nem mutattam meg. Amikor jött érte felhívtam a figyelmét, hogy mindenképpen biztosítékkal szerelje be a kocsiba, erre ma felhívott, hogy a magnón nem működik semmi és fizessem vissza a termék árát ilyenkor mit csináljak, ha visszaadom a pénzt én buktam az egészet az Ő hülyesége miatt.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-09-05 11:26
Létrehozva: #6926


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 738
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Noelau @ 2011-09-05 10:30) *
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni!
...

Tisztelt Noelau!

Tegyen feljelentést a rendőrségen, ha más módon nem tud megállapodni a vevővel.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Noelau
hozzászólás 2011-09-05 10:30
Létrehozva: #6927


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2011-08-05 11:50
Azonosító: 1 539 922



Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni!
Nem rég kezdtem a vaterázást eladóként, de sajnos beleestem egy hibába amiből tanultam és nem fogom többet elkövetni, de hátha még lehet rajta segíteni.
Vásároltak tőlem terméket ketten.Mindkettő sűrgősen már másnapra kérte, a terméket, hogy elküldjem és azt hazudták elutalták a pénzt de két nap míg megérkezik.Én jóhiszeműen feladtam elsőbbséggel nekik a termékeket, meg is jött nekik, de a pénz nekem nem... unsure.gif hiába írtam rájuk az egyik azt válaszolta ne haragudjak de probléma volt a bankban mert a hitele miatt nem tudott utalni de mindenképpen küldi pár nap múlva. A másik csak annyit írt mégsem tudott elmenni a bankba küldi másnap...aztán eltűntek..eltelt lassan egy hónap azóta csak az egyik jelentkezett hogy külföldön volt de hazajött és küldi a pénzt aznap, természetesen nem küldte ez egy hete volt. Folyamatosan írok nekik mondtam ha nem tudnak fizetni nem baj csak a terméket küldjék vissza..de semmi..
Van esetleg valami felügyelet erre akik behajtják, vagy valami megoldás hogy vissza kapjam a terméket?
Azóta már rendeltek még ketten és velük semmi baj nem volt persze megvártam a pénzt de ők aznap amikor megígérték elküldték és meg is jött.Szóval tanultam belőle de nem akarom annyiban hagyni főleg hogy az egyik már a pontjaiból ítélve régi vaterás és több negatívat kapott hasonlóan hogy eltűnt és ez így nem járja nem akarom hogy mást is átvágjon.
Ja és hát értékelést is kell készíteni..azt meddig lehet vagy mit írjak amellett hogy negatív?
Köszönöm a segítséget és elnézést ha nem jó témába írtam, de ezt találtam a legmegfelelőbbnek smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rain91
hozzászólás 2011-09-04 16:29
Létrehozva: #6928


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 15
Regisztrált: 2011-08-07 18:50
Azonosító: 1 540 142



Sziasztok
Van itt olyan rajtam kívül, aki Pepeterma15-től "vásárolt" telefont? Elég sokan lehetünk, akiket átvert.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andiniki73
hozzászólás 2011-09-04 14:04
Létrehozva: #6929


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 70
Regisztrált: 2010-12-26 10:40
Azonosító: 1 417 019



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-09-03 08:15) *
Tisztelt Andiniki73!

Nem adhatunk ki ilyen jellegű információt.

Üdv!
Köszönöm.Csak azért érdeklödtem,mert a két felhasználó ugyanaz!Ezt megirta Shelli0,aki vásárolt tőlem,egy 1ft-os termékem:1468625945.Többszöri kérésre ezt irta legelöször:
Szia!

Nyaralni vagyok, és sajnos nem tudom az utalási jelszavam, amint haza érek jelentkezem. Sima postával szeretném majd. 27.-én már otthon leszek.

Köszönöm türelmed.

Barbi (Shelli és ShelliO)

Aztán eltünt.Többször kerestem,emailbe,telefonon,irtam a termékeihez,de semmi.Még a Ticket-es levelekre se válaszolt.
Nagy nehezen a mai nap kaptam töle a következő levelet:
Szia!
Elnézést hogy el vagyok tünve, a húgom intézi helyettem a vaterás dolgokat, de utalni nem tud. Szakadozik a netkapcsolatom, remélem ezt megkapod.
1 ft-os nacit vettem. Utalni innen én sem tudok. Eleget vártál rám, ad el nyugodtan, hátha többet is kapsz érte. Mindenképpen pozitívval zárlak. És még egyszer elnézésed kérem.
Köszönöm.
Barbi
Folyamatosan vásárol,azt hogy birja kifizetni?Ráadásul nem 1ft-os temékeket........))))
Elég dühítő a dolog.

ww.vatera.hu/item/view/index.php?cod=1463424622 viszont ez se szabályos szerintem.....
Köszönöm.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-09-03 08:34
Létrehozva: #6930


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 738
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(pricer @ 2011-09-03 08:29) *
Nem adja fel...

http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=1988839

Véletlenül találtam meg korábban új felhasználónéven,miközben ugyanolyan terméket kerestem amivel korábban is átvert.
Akkor még 0-ás eladással ,láthatóan gyakorlott vaterás hirdetésekkel.
Nem jeleztem,mivel nem voltam benne biztos,hogy ugyanarról a felhasználóról van szó,mivel megváltoztatta a lakhelyét a profiljában(megye ugyanaz csak a település változott)
Ugyanazok a termékek , ugyanaz a magatartás , ugyanolyan rendőrséggel fenyegetőző elégedetlen pórul járt vásárlók.

Felháborító...

Tisztelt pricer!

Megnézzük, köszönjük.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pricer
hozzászólás 2011-09-03 08:29
Létrehozva: #6931


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 12
Regisztrált: 2007-06-01 19:35
Azonosító: 12 442



IDÉZET(pricer @ 2011-06-20 20:43) *
Tisztelt felhasználók !

Szeretném felhívni a figyelműket egy felhasználóra , "korábbi" felhasználónevén több felhasználót csúnyán becsapott.

Petra8408

http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=19508516

Rövid idő alatt nagyszámú tranzakció lebonyolítása.
Újkén hirdetett termékek helyett,kritikán aluli esztétikai állapotú , használhatatlan hibás termékeket postáz !
Adásvétel után eltűnik.Nem veszi fel a telefont,nem reagál semilyen megkeresésre.
Valószínüleg a vaterának is nagyobb öszeggel tartozik , nagyobb értékű termékeknél nem készít értékelést.

Új felhasználónéven folytatja tevékenységét !

raklaposaru

http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=1953020

Ugyanaz a felhasználó ! Ugyanazok a termékek ! Valószínüleg a hozzáállása sem változott !

Kérném a vaterát vessen véget a csalássorozatnak !

Köszönöm.


Nem adja fel...

http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=1988839

Véletlenül találtam meg korábban új felhasználónéven,miközben ugyanolyan terméket kerestem amivel korábban is átvert.
Akkor még 0-ás eladással ,láthatóan gyakorlott vaterás hirdetésekkel.
Nem jeleztem,mivel nem voltam benne biztos,hogy ugyanarról a felhasználóról van szó,mivel megváltoztatta a lakhelyét a profiljában(megye ugyanaz csak a település változott)
Ugyanazok a termékek , ugyanaz a magatartás , ugyanolyan rendőrséggel fenyegetőző elégedetlen pórul járt vásárlók.

Felháborító...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-09-03 08:15
Létrehozva: #6932


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 738
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Andiniki73 @ 2011-09-03 06:05) *
Üdv!
Shelli és Shelli0 felhasználó véletlenül nem egy és ugyanaz?
Köszönöm.Üdv.

Tisztelt Andiniki73!

Nem adhatunk ki ilyen jellegű információt.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andiniki73
hozzászólás 2011-09-03 06:05
Létrehozva: #6933


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 70
Regisztrált: 2010-12-26 10:40
Azonosító: 1 417 019



Üdv!
Shelli és Shelli0 felhasználó véletlenül nem egy és ugyanaz?
Köszönöm.Üdv.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hytech
hozzászólás 2011-09-02 15:31
Létrehozva: #6934


Élő szövet a belső fémvázon
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5 356
Regisztrált: 2007-03-01 14:14
Innen: Future
Azonosító: 66




Így is lehet valaki -2 értékeléses:
http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=1914620

coolani.gif


--------------------
Szeretem amikor az okos hülyéskedik, de utálom mikor a hülye okoskodik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-09-02 13:40
Létrehozva: #6935


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 738
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(sen919 @ 2011-09-02 12:53) *
...
Teljes jogi fölényben vagyok, nincs okom aggodalomra. Remélem elmegy a rendőrségre és lejáratja magát az "újasszony". Előre sajnálom a jövendőbeli férjét.
...

Lehetséges, hogy az adott kérdésben "teljes jogi fölényben" van, de itt a fórumon nem tűrjük a fölényeskedő, személyeskedő hozzászólásokat.
A következő hasonló megszólalásért kénytelenek leszünk megvonni a fórumra írási jogát.
Köszönjük figyelmét, megértését.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-09-02 13:05
Létrehozva: #6936


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 953
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(sen919 @ 2011-09-02 12:53) *
Nekem az iskolában azt tanították hogy a szöveg pontos megértése érdekében többször is olvassam el azt. Ezt minden olvasni tudó ember figyelmébe ajánlom, most éppenséggel a tiedbe is. Ha értelmezed az általam írt szöveget akkor láthatod hogy a vásárló tudomásul vette hogy téves volt az aukció leírása és beleegyezett hogy megveszi a 10 centivel hosszabb (GYK 50 cm-es), ennek jeléül le is ütötte azt, majd értékelést hagyott a létre nem jött aukciónál(bár tévesen ugyanis nem jött létre). Tehát hosszas levelezés után megállapodtunk hogy ő megveszi az 50 centis hajat és nem tart igényt a 40 centisre. Ezek után küldtem el neki a 2. leütött aukció tárgyát, az 50 centis fekete hajat, ami véleménye szerint nem olyan és nem annyi mint ami a leírásban volt, de ez nem igaz. Elküldtem neki az egységcsomagot ami 100 tincs 50 g 50 centis fekete hajat tartalmaz. Ezek a paraméterek szerepeltek a leírásban is.
ERGO senkit sem érdekel már a 40 centis haj a téves leírással. A vásárló nincs félrevezetve, pontosan azt kapta amit megrendelt, ő mégis problémázik. A baj nem is azzal van hogy nem vagyok hajlandó visszavásárolni a terméket, mert ez nem igaz. Örömmel visszavásárolom. Alig várom hogy visszavásárolhassam. De amíg nem kapom meg a postától az utánvét árát és nem érkezik vissza a terméket, addig nem tudok vele mit kezdeni.
Nem kockáztatom meg hogy az Ő figyelmetlensége miatt én járjak rosszul. Mert mi van ha én elutalom neki a pénzt és ő mégsem küldi vissza a hajat. Én egy több mint 250 + értékeléssel bíró eladó vagyok ő meg egy kultúrálatlan vehemens 2 értékeléses új felhasználó. Azok után amiket írt, nem bízom meg benne, de sejtésem szerint ő ezt nem fogja fel, hiába írom meg a tényeket.
Amúgy meg tojok rá hogy negatív értékelést ad. Én is adok neki nem egyet de kettőt. Még képes lesz és a postázás díját is visszaköveteli, pedig a leírásban az szerepel hogy ha nem felel meg a haj, visszavásárolom. Nem az hogy ha nem felel meg akkor visszavásárolom és a postától vásárolt szolgáltatás díját is visszatérítem.

Teljes jogi fölényben vagyok, nincs okom aggodalomra. Remélem elmegy a rendőrségre és lejáratja magát az "újasszony". Előre sajnálom a jövendőbeli férjét.

Pedig az alapkiindulás a rossz terméklap. Ha ott nem lett volna a fekete szín választható lehetőségként, akkor most nem lennél ebben a helyzetben.
Itt nem kell pattognod, mert alapvetően a probléma engem nem érint és mást sem, csupán téged és a vevődet.
Amúgy pedig eléggé szomorú, hogy PEP-esként nem érdekel egy negatív értékelés.
(Ja, és még hozzátartozik, hogy engem az iskolában úgy tanítottak meg olvasni, hogy már elsőre is megértem.)

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2011-09-02 13:06


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sen919
hozzászólás 2011-09-02 12:53
Létrehozva: #6937


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 12
Regisztrált: 2010-06-21 10:58
Azonosító: 1 222 266



IDÉZET(zejopy @ 2011-09-02 11:40) *
Ne haragudj, sajnos azt kell mondanom, hogy igaza van. Az elintézés módja kritikán aluli, ez igaz, az ember az ellenségének sem kíván ilyen partnert, de ha benne maradt a termékleírásban, hogy fekete, akkor kellett volna, hogy legyen neked.
Talán másnak nem ez a véleménye, de profiként nem engedhetsz meg magadnak ilyen hibát. Persze az ember tévedhet, akkor viszont ki van téve a következményeknek. Vagy felvállalod, hogy most majd kapsz tőle egy negatív értékelést, vagy valamilyen módon kompenzálod, mást az én értékítéletem szerint nem tehetsz.
Meggyőződésem, hogy a profi státusz nem tévedhetetlenséget kell, hogy jelentsen, hanem a minőségi munka mellett a tévedések nagyon frappáns kezelését.
Hangsúlyozom még egyszer, ez az én véleményem csupán, lehet, hogy nincs igazam, és totál együtt érzek veled, mert a vevő amellett, hogy intellektuálisan nem túlságosan kondicionált, még extra, szinte teljesíthetetlen elvárásai vannak (postázási időpont), ráadásul rugalmatlan is.
Egy kellően kulturált rugalmas partnerrel ezt a tévedést zökkenőmentesen lehetett volna intézni, de sajnos nem ilyen vevőt fogtál ki.
Nem lenne baj, ha belinkelnéd a hölgyet, mert ez a vevő tiltólistára való.



Nekem az iskolában azt tanították hogy a szöveg pontos megértése érdekében többször is olvassam el azt. Ezt minden olvasni tudó ember figyelmébe ajánlom, most éppenséggel a tiedbe is. Ha értelmezed az általam írt szöveget akkor láthatod hogy a vásárló tudomásul vette hogy téves volt az aukció leírása és beleegyezett hogy megveszi a 10 centivel hosszabb (GYK 50 cm-es), ennek jeléül le is ütötte azt, majd értékelést hagyott a létre nem jött aukciónál(bár tévesen ugyanis nem jött létre). Tehát hosszas levelezés után megállapodtunk hogy ő megveszi az 50 centis hajat és nem tart igényt a 40 centisre. Ezek után küldtem el neki a 2. leütött aukció tárgyát, az 50 centis fekete hajat, ami véleménye szerint nem olyan és nem annyi mint ami a leírásban volt, de ez nem igaz. Elküldtem neki az egységcsomagot ami 100 tincs 50 g 50 centis fekete hajat tartalmaz. Ezek a paraméterek szerepeltek a leírásban is.
ERGO senkit sem érdekel már a 40 centis haj a téves leírással. A vásárló nincs félrevezetve, pontosan azt kapta amit megrendelt, ő mégis problémázik. A baj nem is azzal van hogy nem vagyok hajlandó visszavásárolni a terméket, mert ez nem igaz. Örömmel visszavásárolom. Alig várom hogy visszavásárolhassam. De amíg nem kapom meg a postától az utánvét árát és nem érkezik vissza a terméket, addig nem tudok vele mit kezdeni.
Nem kockáztatom meg hogy az Ő figyelmetlensége miatt én járjak rosszul. Mert mi van ha én elutalom neki a pénzt és ő mégsem küldi vissza a hajat. Én egy több mint 250 + értékeléssel bíró eladó vagyok ő meg egy kultúrálatlan vehemens 2 értékeléses új felhasználó. Azok után amiket írt, nem bízom meg benne, de sejtésem szerint ő ezt nem fogja fel, hiába írom meg a tényeket.
Amúgy meg tojok rá hogy negatív értékelést ad. Én is adok neki nem egyet de kettőt. Még képes lesz és a postázás díját is visszaköveteli, pedig a leírásban az szerepel hogy ha nem felel meg a haj, visszavásárolom. Nem az hogy ha nem felel meg akkor visszavásárolom és a postától vásárolt szolgáltatás díját is visszatérítem.

Teljes jogi fölényben vagyok, nincs okom aggodalomra. Remélem elmegy a rendőrségre és lejáratja magát az "újasszony". Előre sajnálom a jövendőbeli férjét.

http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=2021893"" target="_blank">Ez itt a vásárló adatlapja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-09-02 11:40
Létrehozva: #6938


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 953
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(sen919 @ 2011-09-02 11:14) *
Hello!

Szeretnék megosztani veletek egy kis anekdotát egy nyilvánvalóan neurotikus felhasználóról, akit egyelőre nem neveznék meg mert még lezáratlan aukcióink vannak.
A hölgy leütött egy 40 centis szőke póthajról szóló aukciót majd megírta emailben hogy neki feketében kellene.
........ mikor ott áll a korábban pozitívnak megjelölt aukcióban hogy "vagy fekete". Kiderült hogy aukciómásolással létrehozott terméklapomon ott maradt ez az információ, de ettől függetlenül a képen és a címben szőke haj szerepel.
........

Szerintetek?

Ne haragudj, sajnos azt kell mondanom, hogy igaza van. Az elintézés módja kritikán aluli, ez igaz, az ember az ellenségének sem kíván ilyen partnert, de ha benne maradt a termékleírásban, hogy fekete, akkor kellett volna, hogy legyen neked.
Talán másnak nem ez a véleménye, de profiként nem engedhetsz meg magadnak ilyen hibát. Persze az ember tévedhet, akkor viszont ki van téve a következményeknek. Vagy felvállalod, hogy most majd kapsz tőle egy negatív értékelést, vagy valamilyen módon kompenzálod, mást az én értékítéletem szerint nem tehetsz.
Meggyőződésem, hogy a profi státusz nem tévedhetetlenséget kell, hogy jelentsen, hanem a minőségi munka mellett a tévedések nagyon frappáns kezelését.
Hangsúlyozom még egyszer, ez az én véleményem csupán, lehet, hogy nincs igazam, és totál együtt érzek veled, mert a vevő amellett, hogy intellektuálisan nem túlságosan kondicionált, még extra, szinte teljesíthetetlen elvárásai vannak (postázási időpont), ráadásul rugalmatlan is.
Egy kellően kulturált rugalmas partnerrel ezt a tévedést zökkenőmentesen lehetett volna intézni, de sajnos nem ilyen vevőt fogtál ki.
Nem lenne baj, ha belinkelnéd a hölgyet, mert ez a vevő tiltólistára való.

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2011-09-02 11:40


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sen919
hozzászólás 2011-09-02 11:14
Létrehozva: #6939


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 12
Regisztrált: 2010-06-21 10:58
Azonosító: 1 222 266



Hello!

Szeretnék megosztani veletek egy kis anekdotát egy nyilvánvalóan neurotikus felhasználóról, akit egyelőre nem neveznék meg mert még lezáratlan aukcióink vannak.
A hölgy leütött egy 40 centis szőke póthajról szóló aukciót majd megírta emailben hogy neki feketében kellene. Ezt nem igazán értettem hisz az aukcióban szereplő képen is szőke haj van és az aukció címében is ott áll hogy szőke. Na mindegy. Megírtam neki hogy nincs ilyen terméketm, 50 centiset tudok feketében ajánlani. Egy kis huza-vona után úgy döntött hogy jó lesz az 50 centis mert sürgős és én azonnal tudom küldeni. Az adott hajról szóló aukciót is leütötte, majd pozitívra értékelte azt amelyiket nem is vett meg. Azt mondta értékeljem én is +-ra és kifizeti az eladási jutalékot. Már itt sejthettem volna hogy nem lesz sétagalopp.
Kiderült hogy szeptember 3-án, azaz holnap lesz az esküvője és addigra mindenképp meg kell hogy érkezzen a haj. Ezzel semmi probléma nem lett volna, hisz még több mint egy hét volt hátra. Ezután jöttek a kritériumok. Ő csak 2-án reggel kap fizetést szóval úgy küldjem hogy másodikán érkezzen meg, és ő csak utánvéttel hajlandó átvenni, mert nem bízik bennem, profi eladóban. Tehát úgy kell időzíteni hogy 2-án érkezzen az utánvétes csomag. Se előtte, se utána. Gondoltam feladom 1-én elsőbbségivel és másnap ott is lesz.
Egyszer csak jött egy levél, hogy ő 40 centis fekete hajat rendelt és miért hazudok én neki hogy nincs, mikor ott áll a korábban pozitívnak megjelölt aukcióban hogy "vagy fekete". Kiderült hogy aukciómásolással létrehozott terméklapomon ott maradt ez az információ, de ettől függetlenül a képen és a címben szőke haj szerepel. 3-4 email után felfogta hogy nincs ilyen hajam, de ha lenne biztosan eladnám neki.
Innentől kezdve még 4 nap volt 2-ig. Minden nap írt emailt valamilyen indokkal, csupa haszontalan információval, de hát mindegy, ingyen van. Tegnap (1-én)még jött egy olyan hogy megígértem neki hogy ma ott lesz a haj és ha nem tartom be az ígéretemet akkor ne is küldjem. Nagyon ellenséges hangnemben írt. Mintha én lennék a posta maga és tőlem függne hogy a küldemények hogy és miként érnek célba.
Nem vagyok vallásos de imádkoztam hogy ma érjen oda az a rohadt csomag. Így is lett.
Reggelé bekapcsolom a gépet és ez az üzenet vár:

" szerbusz megkaptam a hajat ez nem az amit én kértem nem annyi használhatatlna nén ma föladom a hajat te meg a mai napon utald vissza a pénzemet mert ez nem annyi és nem olyan
ellenkező esetben ha ma nem lesza számlán a pénzem akkor megyek a rendőrségre"

Erre ezt reagáltam:

" Szia!

Ez pontosan az amit rendeltél. 100 tincs 50 centis fekete remi haj. Mi nem stimmel?
Talán kiment a fejedből hogy utánvéttel vetted át a hajat és nem utaltad át az árát? Még nincs nálam a pénzed így nincs is mit visszautalni. A postán befizetik az általad kifizetett összeget az én számlámra és 2 munkanapopn belül jóváírják.
Ha megérkezett a haj, visszautalom a vételárat. Egyéb esetben mi a garancia hogy ténlyeg elküldöd?"


Erre még nem érkezett válasz de borítékolni tudom hogy túl kevés és úgy gondolta hogy ez egy teljes fejre elegendő hajköteg, pedig az aukcióban szerepel hogy 50g és hogy egy egész fejre 100g kell. Most komolyan, hogy lehet valaki ekkora láma. Össsze-vissza csapkodja lefele az aukciókat és utána meg fenyegetőzik mintha valami utolsó csaló lennék. Minden a megbeszéltek alapján történt, semmi joga felháborodni.

Szerintetek?

Go to the top of the page
 
+Quote Post
guslof
hozzászólás 2011-09-01 14:10
Létrehozva: #6940


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 52
Regisztrált: 2010-03-01 19:54
Azonosító: 1 030 828



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-09-01 10:14) *
Ezt Önnek kell eldöntenie.


Hello!

Teljesen egyértelmű ha vissza akarod kapni a pénzed jelents fel.
Írj neki előtte egy levelet ha nem veszi vissza a gépet akkor feljelented csalásért.
Annyiból zavaros a történeted,hogy egy csaj nevén van a regisztráció és egy tök más nevű pasinak utaltál?
Mert ha így van akkor azt kell feljelentened név szerint akivel a vaterás szerződés kötésed létre jött....
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1349 Oldal V  « < 345 346 347 348 349 > » 
Reply to this topicStart new topic
3 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (3 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2016-04-29 12:28