IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1368 Oldal V  « < 350 351 352 353 354 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Problémás Felhasználók
ercsi71
hozzászólás 2011-10-15 10:07
Létrehozva: #7021


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 9
Regisztrált: 2009-02-12 21:10
Azonosító: 475 294



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-10-15 10:43) *
Tisztelt ercsi71!

A vevő udvarias, higgadt hangvételű levelet írt - ez nem mondható el az ön válaszáról.
A cipőnek gyárilag "a talpán a járófelület teljesen le van kopva" ?


Tisztelt VateraBenz!

A cipő teljesen új és nem kopott,sőt még a bőr sem redőzött. Ez a képeken is jól látszik.
Még egy s.Oliver linket is küldtem a Kedves Vásárlónak,amit ha kinagyít is látszanak a foltok körbe a talp és a sarokrészen.
De,ha egy cipő járófelülete el van kopva,akkor nincs szándékomban visszaküldeni, mert jó, tetszik?
Nem ellent mondásos egy kicsit?
3500ft-ért megvenné és a fennmaradó összeget utaljam vissza?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
powerloop
hozzászólás 2011-10-15 09:44
Létrehozva: #7022


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2009-10-07 23:01
Azonosító: 783 245



Sziasztok!

Kérném a tanácsotokat,hogy mi tévő legyek?Pár hete licitáltam egy termékre itt a vaterán.Az eladóval(rubenke) fel is vettem a kapcsolatot emailben és a pénzt is átutaltam a számlára.Kb. 2-3hete semmi,tehát se pénz se posztó.Azóta a felhasználót inaktiválták,mert mást is átvert és ő nem fizetett.Sajnos van egy olyan sejtésem,hogy a felhasználónak és a pénznek(10ezer ft.),bottal üthetem a nyomát.Gondolom a rendőrségen kellene feljelentést tennem ismeretlen személy ellen,de nem tudom hogy van-e értelme?Gondolom a vatera hivatalból nem fog eljárni vagy lépni ez ügyben.Ha valakinek van valami jó ötlete,akkor azt szívesen venném.Köszönöm.

Üdv powerloop
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-10-15 09:43
Létrehozva: #7023


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 368
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(ercsi71 @ 2011-10-15 10:27) *
...
Mit tennétek Ti a helyemben?

Tisztelt ercsi71!

A vevő udvarias, higgadt hangvételű levelet írt - ez nem mondható el az ön válaszáról.
A cipőnek gyárilag "a talpán a járófelület teljesen le van kopva" ?


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ercsi71
hozzászólás 2011-10-15 09:27
Létrehozva: #7024


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 9
Regisztrált: 2009-02-12 21:10
Azonosító: 475 294



Szép napot Mindenkinek!
Igyekszem mindig gyorsan és maximálisan korrekten állni a dolgokhoz.Ez esetben sem történt másként,még is ezt az email-t kaptam:
Kedves Erika,
megkaptam a csomagot, de van egy kis problémám. Azt írtad a vaterán, hogy a cipő teljesen új, ami a valóságnak nem felel meg. A képen ugyan látszik az oldalán néhány világosabb folt, de mivel teljesen újnak írtad, azt gondoltam, a vaku fénye. Így is megvettem volna, de nem ennyiért, max. 3500-ért. Hogy oldjuk meg ezt a dolgot? (nem szeretnék negatívot adni).
Üdv.: Nelli

Kedves Nelli,
kikérem magamnak, ha egyszer azt írom,hogy új a termék,akkor az is!
Amennyiben bemennél egy márkaboltba és megmutatnád az eladónak,talán elgondolkodnál ezen a kijelentésen:)
Én soha nem csaptam be senkit,nem így működöm.
De,a csomagon szereplő címre kérlek küld vissza és utalom a vételárat. Legyen szép napod!

Üdv,Erika

Kedves Erika,
a cipő oldalán a gumi rész és a talpán a járófelület teljesen le van kopva.
Nincs szándékomban visszaküldeni, mert jó, tetszik, de nem új.


http://www.vatera.hu/s_oliver_36_os_csini_...1482052526.html

Nem akar negatívot adni? És ugyan miért is adna? A tudatlansága miatt? Mert nem ismeri a márkákat és nem tudja,hogy ez a cipő gyárilag olyan amilyen? Elvan kopva teljesen és Neki még is tetszik? Mégsem akarja visszaküldeni??
Lehet,hogy bennem van a hiba? De,aki ismer Engem és már vásárolt tőlem tudja,hogy nem így működöm.
El jön egyszer ez az idő is,amikor belefutsz egy olyan vásárlóba aki negatívan értékel...és nem érted MIÉRT??
Valaki homályosítsa már fel,hogy ez a cipő gyárilag ilyen:)))

Mit tennétek Ti a helyemben?


Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-10-14 21:49
Létrehozva: #7025


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31 184
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(vinczeg11 @ 2011-10-14 22:42) *
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni, mert még nem találkoztam hasonlóval.
Nagyjából 2 hete vásároltam egy műszaki terméket. Az eladó kérdésemre gyorsan válaszolt, értékelései jók, így mivel a termék kikiáltási ára és a villámár között 2000 Ft volt, leütöttem villámáron. Szállítási költségnek a személyes átvétel kivételével 1 Ft volt megadva. A kapcsolatfelvétel gyorsan ment, a csomag a hét elején meg is érkezett ám ekkor ért a meglepetés! A csomag átvételekor fizetni kell még 2970 Ft-ot! Kiderült hogy a csomag -garantált kézbesítésű,értékbiztosított,törékeny és szállítási költséget a címzett fizeti-ként lett feladva! Természetesen ha a szállítási költség fel van tüntetve az összköltség alapján döntök és azt a vételárral együtt küldöm és nem fizetek a postának pluszban 800 Ft-ot az utólagos szállítási költség rendezése miatt!
Meg is kerestem az eladót e-mailban ennek tisztázására, de válaszra sem méltatott!
Azt szeretném kérdezni, hogy csak én gondolom, hogy egy eladónak a megadott költségeket tartani kell, vagy ez így is van?
Tehetek-e valamit?

A válaszokat előre is köszönöm.

Természetesen az eladó csak azt az árat kérheti, amennyit megjelölt.
Gondold át, akarsz-e balhézni. Sok esélyed nincs visszakapni a pénzedet. Azt hiszem én egy nagyon higgadt levelet írnék, hogy két lehetősége van:
1. Visszautalja a különbözetet, ez esetben semleges (És akkor még úr voltál, mert a szállítási feltételek alapján pont 1 Ft-ot kellene fizetned.)
2. Nem utal és megy a negatív.
Brrr... nem tetszik ez, inkorrekt és gusztustalan. unsure.gif

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2011-10-14 21:53


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vinczeg11
hozzászólás 2011-10-14 21:42
Létrehozva: #7026


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2010-05-31 19:59
Azonosító: 1 189 186



Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni, mert még nem találkoztam hasonlóval.
Nagyjából 2 hete vásároltam egy műszaki terméket. Az eladó kérdésemre gyorsan válaszolt, értékelései jók, így mivel a termék kikiáltási ára és a villámár között 2000 Ft volt, leütöttem villámáron. Szállítási költségnek a személyes átvétel kivételével 1 Ft volt megadva. A kapcsolatfelvétel gyorsan ment, a csomag a hét elején meg is érkezett ám ekkor ért a meglepetés! A csomag átvételekor fizetni kell még 2970 Ft-ot! Kiderült hogy a csomag -garantált kézbesítésű,értékbiztosított,törékeny és szállítási költséget a címzett fizeti-ként lett feladva! Természetesen ha a szállítási költség fel van tüntetve az összköltség alapján döntök és azt a vételárral együtt küldöm és nem fizetek a postának pluszban 800 Ft-ot az utólagos szállítási költség rendezése miatt!
Meg is kerestem az eladót e-mailban ennek tisztázására, de válaszra sem méltatott!
Azt szeretném kérdezni, hogy csak én gondolom, hogy egy eladónak a megadott költségeket tartani kell, vagy ez így is van?
Tehetek-e valamit?

A válaszokat előre is köszönöm.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
danopeti75
hozzászólás 2011-10-14 17:23
Létrehozva: #7027


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2011-09-26 18:25
Azonosító: 1 545 282



IDÉZET(vaterapecs @ 2011-10-06 12:44) *
Sziasztok!

Szeretném mindenki figyelmét felhívni "levego31" nevű felhasználóra. NAV alkalmazott és a munkáját végzi itt a piactéren!
Magyarul: Apeh-os és próbavásárlásokat csinál, magánszemélyeknél is!

Ezek a férgek még itt sem nyugszanak!!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-10-14 10:36
Létrehozva: #7028


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31 184
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(princeofwales @ 2011-10-14 11:01) *
Köszönöm, a rutinos választ. Így fogok tenni.

Szívesen.smile.gif
Már csak azért is, mert az értékeléseid bizalomgerjesztőek, tehát te már tettél le az asztalra, míg ő csekély és kétes múlttal rendelkezik.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
princeofwales
hozzászólás 2011-10-14 10:01
Létrehozva: #7029


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 48
Regisztrált: 2009-09-11 13:05
Azonosító: 740 445



IDÉZET(zejopy @ 2011-10-14 10:45) *
Szia!

(Sok múlik a semleges szövegezésén is.) Az utánvétet nem javaslom, mert ha éppen "semleges hangulatban" van az illető, akkor fizetheted az egészet. Küldje a pénzt, te pedig utána küldöd az árut. Én ezt csinálnám. Eleve nem küldök utánvéttel, ettől nagyon ritkán, alapos megfontolás után eltekintek, ha nagyon szimpatikus és megbízható a partner, akkor talán... de egyébként nem.



Köszönöm, a rutinos választ. Így fogok tenni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-10-14 09:45
Létrehozva: #7030


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31 184
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(princeofwales @ 2011-10-14 10:39) *
Sziasztok!

Tanácsot kérnék. Van egy eladó nokia telefonom, amit utánvétellel meg is vennének, viszont a vevőnek 1 semleges és 1 pozitív értékelése van. A telefon értéke kb 25 ezer.
Ti odaadnátok?

Köszi minden tanácsot

Szia!

(Sok múlik a semleges szövegezésén is.) Az utánvétet nem javaslom, mert ha éppen "semleges hangulatban" van az illető, akkor fizetheted az egészet. Küldje a pénzt, te pedig utána küldöd az árut. Én ezt csinálnám. Eleve nem küldök utánvéttel, ettől nagyon ritkán, alapos megfontolás után eltekintek, ha nagyon szimpatikus és megbízható a partner, akkor talán... de egyébként nem.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
princeofwales
hozzászólás 2011-10-14 09:39
Létrehozva: #7031


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 48
Regisztrált: 2009-09-11 13:05
Azonosító: 740 445



Sziasztok!

Tanácsot kérnék. Van egy eladó nokia telefonom, amit utánvétellel meg is vennének, viszont a vevőnek 1 semleges és 1 pozitív értékelése van. A telefon értéke kb 25 ezer.
Ti odaadnátok?

Köszi minden tanácsot
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alborella
hozzászólás 2011-10-13 21:49
Létrehozva: #7032


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 9
Regisztrált: 2010-04-25 20:47
Azonosító: 1 130 566



IDÉZET(zejopy @ 2011-10-12 21:07) *
Meg sem fordul a fejedben, hogy nem a pozitívért teszik meg a "mindent", hanem mert ilyenek. Tudod, vannak akik így állnak az élethez. Korrekt módon. Ha hibáznak, ki akarják javítani. Nem a pozitívért, hanem saját gondolkodásmódjuk miatt. Másnap is kell tükörbe nézni és van akinek ez fontos. Én pl. nem elsősorban a pozitív érdekében kártalanítok.
Úgy beszélsz, mintha minden eladó inkorrekt lenne. Furcsa, ha sok ilyennel akadtál össze. El kellene gondolkodnod. Nem lehet, hogy valamit rosszul csinálsz, ha olyan sok inkorrekt eladóval találkoztál. Nekem javarészt kellemes tapasztalataim vannak eladás és vásárlás terén is.
Lehet, hogy nem egy piactéren forgolódunk? blink.gif


Szia! Nagyon félreértettél. Egy szóval sem említettem, hogy minden eladó inkorrekt. Az írtam "egyesek". A 160 adásvételemből 5 ember nem volt becsületes. És ezekben az esetekben nem arról volt szó, hogy hibáztak. Te minek titulálnád azt, amikor valaki újnak állít be egy terméket, felcímkézi, és te megkapod használtan, lekopva, tintafoltosan...
Én őszintén örülök, hogy korrekt ember és eladó vagy. Én is annak tartom magam. És erre nevelem az összes diákomat is. Nézd meg kérlek a kapott értékeléseimet. MINDENKI maximálisan elégedett volt! Szóval nem csinálom olyan rosszul, mint ahogy gondolod.
Végül egy másik vásárló véleménye arról az eladóról, aki miatt most véleményt cserélünk:
"Iszonyú mérges voltam, mert hibátlan-újszerű terméket vártam és ott volt a szálkihúzódás az alján amit a vak is láthatott főleg fotózáskor.. és azért elég drágán vettem.. a mocskolódás amit kaptam nem volt semmi és a rágalmazás... Annak azért örülök, hogy legalább valaki igazolni tudja az eladó eljárásmódját..a károdnak persze nem. De azért szerencsére több a rendes felhasználó, szeretek itt vásárolni."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alborella
hozzászólás 2011-10-12 20:22
Létrehozva: #7033


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 9
Regisztrált: 2010-04-25 20:47
Azonosító: 1 130 566



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-10-12 21:12) *
Értékelés törlését a kapcsolatfelvételen keresztül kérheti.
Kapcsolatfelvétel - Aukcióval kapcsolatos probléma - Szeretnék töröltetni egy értékelést.
Az értékelés törlése nem automatikus, a kérést kollégáink a rendelkezésre álló adatok alapján bírálják el.


Köszönöm a segítséget! Üdvözlettel
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-10-12 20:12
Létrehozva: #7034


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 368
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(alborella @ 2011-10-12 20:53) *
...
Szeretném megkérdezni, törölhető-e az értékelése az eladónak (akár az általam adott is) vagy ez nem lehetséges?

Értékelés törlését a kapcsolatfelvételen keresztül kérheti.
Kapcsolatfelvétel - Aukcióval kapcsolatos probléma - Szeretnék töröltetni egy értékelést.
Az értékelés törlése nem automatikus, a kérést kollégáink a rendelkezésre álló adatok alapján bírálják el.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-10-12 20:07
Létrehozva: #7035


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31 184
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(alborella @ 2011-10-12 20:46) *
Egy utolsó reagálás szeretnék még a témával kapcsolatban: Igen, igazad van. Nem kommunikáltam le, mielőtt értékeltem. Ennek a már említett dolgok mellett az is az oka, hogy elegem van az inkorrekt eladókból. Belefáradtam abba, hogy egyesek szó szerint könyörögnek a pozitívért és mindent megtesznek érte. Én nem szeretnék mást, mint a termékleírásnak megfelelő terméket a kialkudott árért. És tisztességes hangnemet, ha én is azon szólok. Amit pedig elérni szerettem volna, hogy legalább mást ne verhessen át! Még valami: NEM HÚZTAM LE, nézd meg kérlek az értékelésemet! Szép estét!

Meg sem fordul a fejedben, hogy nem a pozitívért teszik meg a "mindent", hanem mert ilyenek. Tudod, vannak akik így állnak az élethez. Korrekt módon. Ha hibáznak, ki akarják javítani. Nem a pozitívért, hanem saját gondolkodásmódjuk miatt. Másnap is kell tükörbe nézni és van akinek ez fontos. Én pl. nem elsősorban a pozitív érdekében kártalanítok.
Úgy beszélsz, mintha minden eladó inkorrekt lenne. Furcsa, ha sok ilyennel akadtál össze. El kellene gondolkodnod. Nem lehet, hogy valamit rosszul csinálsz, ha olyan sok inkorrekt eladóval találkoztál. Nekem javarészt kellemes tapasztalataim vannak eladás és vásárlás terén is.
Lehet, hogy nem egy piactéren forgolódunk? blink.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alborella
hozzászólás 2011-10-12 19:53
Létrehozva: #7036


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 9
Regisztrált: 2010-04-25 20:47
Azonosító: 1 130 566



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-10-12 18:15) *
Azt ki javasolta, hogy adjon pozitív értékelést ilyen esetben? Ha nem elégedett, akkor miért nem semleges vagy negatív?!


Pozitív értékelést kaptam (most örülnöm kellene) újabb mocskolódó szavak kíséretében, amiből egy szó sem igaz. Az én hangvételem végig higgadt és korrekt volt és tényszerű maradtam.
Szeretném megkérdezni, törölhető-e az értékelése az eladónak (akár az általam adott is) vagy ez nem lehetséges?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alborella
hozzászólás 2011-10-12 19:46
Létrehozva: #7037


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 9
Regisztrált: 2010-04-25 20:47
Azonosító: 1 130 566



IDÉZET(zejopy @ 2011-10-12 20:30) *
Én is kiakadtam volna. Még a lehetőséget sem adtad meg neki, hogy jóvá tegye a hibáját. Lehet, hogy mindent visszafizetett volna, úgy, hogy nem is kell visszaküldened az árut. Én legalábbis így teszek, ha a vevő megírja, hogy nem felelt meg az áru. Nagyon ritkán volt ilyen, de mindig megtettem.
A különbség, hogy ők nekem szóltak. Mert feltételezték, hogy nem szándékosan csaptam be őket.
Az eladó is tévedhet. Nem tetszik a megoldásod, csak amikor olvastam, már indulnom kellett, nem tudtam rá reagálni.
Ne haragudj, nem értek veled egyet, most az egyszer.
Neked hogy esne egy ilyen dolog? Miért nem szól? Miért lehúz? Nem a problémamegoldás volt ebben az esetben a cél. Semmit nem ért el ezzel a módszerrel, a pénze elment, az áru pedig nem tetszik. Normális kommunikációval elégedetten mehetett volna tovább, esetleg jó érzéssel.
Az más kérdés, hogy nem helyes, ha ebben az esetben elcsúnyul az eladó modora, mert ilyenkor is kötelező elemi udvariasság. De a vevő módszere is erősen megkérdőjelezhető.



Egy utolsó reagálás szeretnék még a témával kapcsolatban: Igen, igazad van. Nem kommunikáltam le, mielőtt értékeltem. Ennek a már említett dolgok mellett az is az oka, hogy elegem van az inkorrekt eladókból. Belefáradtam abba, hogy egyesek szó szerint könyörögnek a pozitívért és mindent megtesznek érte. Én nem szeretnék mást, mint a termékleírásnak megfelelő terméket a kialkudott árért. És tisztességes hangnemet, ha én is azon szólok. Amit pedig elérni szerettem volna, hogy legalább mást ne verhessen át! Még valami: NEM HÚZTAM LE, nézd meg kérlek az értékelésemet! Szép estét!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-10-12 19:30
Létrehozva: #7038


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31 184
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(alborella @ 2011-10-12 15:22) *
Sziasztok!

Nekem zsani7702 nevű eladóval kapcsolatban lenne mindenkivel megosztandó véleményem, kérdésem.
Ma kaptam meg a tőle vásárolt kis pulcsit, amelyet ő az aukciójában "hibátlannak, keveset használtnak, nem kopottnak, meseszépnek" hirdetett.
Ezzel szemben kaptam egy olyan terméket, ami esetleg játszósnak alkalmas, kopott, bolyhos, fakó.
Mivel ez egy 799.-Ft-os termék, eszembe sem jutott visszaküldeni, hiszen tudtam én fizethetem mindkét postaköltséget. (előfordult már)
Az eladónak sem írtam, mivel eddig egyetlen levelemre sem reagált.
Leadtam az értékelést, amelyben annak ellenére, hogy bosszús voltam, igazán finoman fogalmaztam ("nem vagyok maradéktalanul elégedett")
Válaszul a következő fenyegető e-mail kaptam:

"Köszönöm az értékelést és a lecsillagozást! IGAZÁN KORREKT voltál! Mondjuk egy emailt írhattál volna,hogy mi a problémád és ESETLEG megoldjuk. Ennek fényében értékelek én is. Egyébként majd ha te is túl leszel 2500 adás-vételen kíváncsi leszek az átlagodra,főleg ha belefutsz pár olyan emberbe ,mint te saját magad!!!!További szép napot! zs."

Nem értem, miért kell támadni, rosszindulatúan, sértően viselkedni, mikor nem én hibáztam. Pozitívat adtam, de megírtam az őszinte véleményem, benyomásom. Ez hiba lenne???

Miért az a cél, hogy mindenáron pozitív értékelést kapjon valaki, ahelyett hogy inkább korrekt lenne?
Miért nem lehet kiszűrni a fenyegetőző vaterásokat?

Üdvözlettel: alborella

Én is kiakadtam volna. Még a lehetőséget sem adtad meg neki, hogy jóvá tegye a hibáját. Lehet, hogy mindent visszafizetett volna, úgy, hogy nem is kell visszaküldened az árut. Én legalábbis így teszek, ha a vevő megírja, hogy nem felelt meg az áru. Nagyon ritkán volt ilyen, de mindig megtettem.
A különbség, hogy ők nekem szóltak. Mert feltételezték, hogy nem szándékosan csaptam be őket.
Az eladó is tévedhet. Nem tetszik a megoldásod, csak amikor olvastam, már indulnom kellett, nem tudtam rá reagálni.

IDÉZET(Petho77 @ 2011-10-12 18:07) *
Szia!
Szerintem kifogtál egy olyan eladót, aki nem bírja a kritikát, esetleges ellenvéleményt. Én legalábbis így fognám fel a helyedben a dolgot. Vannak ilyen emberek, ezt el kell fogadni.
Szerintem te is gondolj erre, már ne idegesítsd magadat, mert nem érdemes.
Én a helyedben jelezném a dolgot az Ügyfélszolgálaton, a számodra sértő tartalmú levelekkel együtt, aztán ha olyan értékelést kapsz, ami számodra nem megfelelő, kérheted a törlését (gondolok itt egy esetleges bosszúnegatívra).

De mondom, ez csak az én véleményem.

Nekem eddig mindig segítettek itt a fórumon, sok hasznos dolgot tanultam, kedves emberekkel találkoztam. Persze előfordul, hogy nem értünk egyet. w00t.gif

Ne haragudj, nem értek veled egyet, most az egyszer.
Neked hogy esne egy ilyen dolog? Miért nem szól? Miért lehúz? Nem a problémamegoldás volt ebben az esetben a cél. Semmit nem ért el ezzel a módszerrel, a pénze elment, az áru pedig nem tetszik. Normális kommunikációval elégedetten mehetett volna tovább, esetleg jó érzéssel.
Az más kérdés, hogy nem helyes, ha ebben az esetben elcsúnyul az eladó modora, mert ilyenkor is kötelező elemi udvariasság. De a vevő módszere is erősen megkérdőjelezhető.

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2011-10-12 19:31


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alborella
hozzászólás 2011-10-12 18:37
Létrehozva: #7039


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 9
Regisztrált: 2010-04-25 20:47
Azonosító: 1 130 566



IDÉZET(Petho77 @ 2011-10-12 18:07) *
Szia!
Szerintem kifogtál egy olyan eladót, aki nem bírja a kritikát, esetleges ellenvéleményt. Én legalábbis így fognám fel a helyedben a dolgot. Vannak ilyen emberek, ezt el kell fogadni.
Szerintem te is gondolj erre, már ne idegesítsd magadat, mert nem érdemes.
Én a helyedben jelezném a dolgot az Ügyfélszolgálaton, a számodra sértő tartalmú levelekkel együtt, aztán ha olyan értékelést kapsz, ami számodra nem megfelelő, kérheted a törlését (gondolok itt egy esetleges bosszúnegatívra).

De mondom, ez csak az én véleményem.

Nekem eddig mindig segítettek itt a fórumon, sok hasznos dolgot tanultam, kedves emberekkel találkoztam. Persze előfordul, hogy nem értünk egyet. w00t.gif


Szia!
Nagyon köszönöm a hozzászólásodat, jól esik, hogy megérted, mit kifogásoltam. Én minden vásárlómmal maximálisan korrekt voltam, és joggal várhatnám el ezt másoktól viszont. Szomorú, hogy azért kapok bosszú-semlegest vagy negatívot (annak ellenére, hogy én egyiket sem adtam), mert valaki nem viseli el az igazságot. És köszönöm a tanácsod ezzel kapcsolatban.
További jó vaterázást neked!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-10-12 17:15
Létrehozva: #7040


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 368
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(alborella @ 2011-10-12 17:35) *
...
Részemről lezárom az estet, tanulság: nem érdemes vitatkozni, jelezni a problémát, megy a pozitív, még ha nem is oké minden.

Köszönöm válaszait!

Azt ki javasolta, hogy adjon pozitív értékelést ilyen esetben? Ha nem elégedett, akkor miért nem semleges vagy negatív?!


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1368 Oldal V  « < 350 351 352 353 354 > » 
Reply to this topicStart new topic
4 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (4 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2018-01-21 05:43