IPB
X   Központi üzenet
(Az üzenet 2 másodperc múlva bezáródik)

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1370 Oldal V  « < 368 369 370 371 372 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Problémás Felhasználók
zejopy
hozzászólás 2011-08-29 10:51
Létrehozva: #7381


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31 299
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Vicuska25 @ 2011-08-29 10:41) *
...elkapkodtam a minősítését is,bízva benne,hogy nem ver át,hiszen a jópár vaterázós éveim alatt még egyetlen egyszer nem botlottam bele ilyen eladóba(volna néhány keresetlen szép jellemzésem ezek után az eladóról...).Mit tehetek,kihez forduljak,hogy vissza kapjam tőle a pénzem?Láttam van már több negája is és szinte kivétel nélkül hasonló problémák vannak vele:nem reagál,telefonon nem érhető el,silány cuccok stb. és nem utolsó sorban,eléggé trágár módon kommunikál vevőkkel ha "ég a háza".Szeretném ha utána néznének ennek a felhasználónak!Köszönettel Vicuska! ui: Ne vásároljon tőle senki ha nem muszáj.... mad.gif

Érdemi választ majd Benz ad. Bennem viszont felmerült két kérdés.
1. Miért értékeltél előre, hiszen ezzel elismerted, hogy az üzlet jól sikerült.
2. Azt mondod, van jó pár negatív értékelése. Miért vásároltál tőle? Azt írod, hogy az értékelésekből kiderül, hogy nem kommunikatív, kétséges az áru minősége, és még goromba is. Miből gondoltad, hogy veled másképpen fog eljárni? Pont ezért van az egész értékelési rendszer.
Egyszerűen nem látok esélyt, hogy visszakapd a pénzedet, hacsak ő nem tér jobb belátásra. Hiszen az értékeléseddel nem azt fejezted ki, hogy valami nem stimmelt.
http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=16756908
Ő az?

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2011-08-29 10:52


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vicuska25
hozzászólás 2011-08-29 10:41
Létrehozva: #7382


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 25
Regisztrált: 2007-03-01 14:20
Azonosító: 229



Tisztelt Vatera!6.20-án vásároltam egy kádtöltő csapot Arsavyn nevű eladótól.Ki is fizettem a vételárát ami majd 4000ft.Az eladó szimplán közölte velünk előtte,hogy egy másik fajtát fog küldeni,nem azt amit hirdet.Én ezt nem fogadtam el és vártam hátha lesz egy általam rendelt termék,ami kb.2 hét múlva meg is érkezett hozzám teszem hozzá elég silány minőségben,mert már szerelés alkalmával eltört(jelzem vízvezeték szerelő kötötte volna be,ha tudta volna).Írtam az eladónak,hogy mi a helyzet,hisz garit is is vállalt elvileg a csapra,azt írta kicseréli,de mondván hogy ilyen silány terméket kösz nem kérünk,utalja vissza a pénzünket,azóta sem reagált(sem telefonon nem érhető el,sem az emailre nem válaszol azóta).A használhatatlan árút visszaküldtük neki eléggé körülményes kommunikáció árán(mindenféle címeket írt hová küldjük vissza,de végülis megérkezett hozzá,mint kiderült...).Eddig türelmesen vártam hátha történik annyi email küldés után,de se pénz,se posztó...elkapkodtam a minősítését is,bízva benne,hogy nem ver át,hiszen a jópár vaterázós éveim alatt még egyetlen egyszer nem botlottam bele ilyen eladóba(volna néhány keresetlen szép jellemzésem ezek után az eladóról...).Mit tehetek,kihez forduljak,hogy vissza kapjam tőle a pénzem?Láttam van már több negája is és szinte kivétel nélkül hasonló problémák vannak vele:nem reagál,telefonon nem érhető el,silány cuccok stb. és nem utolsó sorban,eléggé trágár módon kommunikál vevőkkel ha "ég a háza".Szeretném ha utána néznének ennek a felhasználónak!Köszönettel Vicuska! ui: Ne vásároljon tőle senki ha nem muszáj.... mad.gif

A hozzászólást -Vicuska25- szerkesztette a következő időpontban: 2011-08-29 10:45
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guslof
hozzászólás 2011-08-29 10:34
Létrehozva: #7383


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 52
Regisztrált: 2010-03-01 19:54
Azonosító: 1 030 828



IDÉZET(adamabel @ 2011-08-29 10:09) *
Kérném a Vatera segítségét.
...

Szia!

Az eladó:
Szoszy_85 a másik felhasználó neve Feco_00

Kintről hozott hibás összerakott laptopokkal és műszaki cuccokkal üzletel de ez az ő dolga....
Kérdés mennyire korrektül teszi ezt.

Szerintem írd meg neki vegye vissza a terméket.
Ha nem teszi irány a rendőrség.
Az eladó neve és akivel leveleztél az egyezik-e???
Mert ha nem akkor akitől vetted név szerint vaterán az ellen kell eljárást megindítanod.

Ui:
Töltő áramkör az alaplapon van,nem is biztos,hogy alaplap csere nélkül meg tudják csinálni....
Egy ilyen gépbe az alaplap 85 ezer forint....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
griffpapa85
hozzászólás 2011-08-29 10:33
Létrehozva: #7384


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2008-12-05 00:05
Azonosító: 335 515



IDÉZET(BMD042 @ 2011-08-16 09:15) *
Helló!

Érdeklődnék, hogy történt-e valami változás nálad.
Én próbáltam elérni az utóbbi pár napban, de az egyik telefon megszűnt, a másik ki van kapcsolva. sad.gif
A rendőrségnél tegnap nem tudtam az illetékessel beszélni, mert terepen volt. De ma megpróbálom újra, hátha tud valami bíztatót mondani a rendőr.
Jó lenne ha már túl lennénk rajta és megkapná a mocsok, amit érdemel. Persze a legjobb az lenne, ha ezzel együtt a pénzünk is visszavándorolna a zsebünkbe. Az a legrosszabb, hogy hónapok óta gyűjtöttem erre a telefonra és most...

Szólj, ha megtudsz valamit kérlek. Én is jelentkezem.

Üdv!


Szia! Te tudsz már valamit? Én is tettem feljelentést, de semmit nem hallottam azóta...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-08-29 10:16
Létrehozva: #7385


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 402
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(adamabel @ 2011-08-29 10:09) *
Kérném a Vatera segítségét.
...

Tisztelt adamabel!

Ismereteink szerint a szerződés semmis, amennyiben nem a valóságnak megfelelő lényegi információk alapján köttetett. Más kérdés, hogy az eladó lehet jóhiszemű (azaz nem tudott ezekről) vagy rosszhiszemű (ha tudott róla), de ez a szerződés semmisségét nem befolyásolja. Az eladó felet ilyenkor terheli a visszavételi kötelezettség, a PTK alapján. Az ilyen típusú jogérvényesítésre a felek megállapodása alapján, vagy ennek hiányában azonban polgári perben, a bíróságokon keresztül van lehetőség. Amennyiben felmerül a rosszhiszeműség gyanúja, a rendőrség állampolgári jelzés alapján indíthat vizsgálatot is. Ez a polgári pertől független folyamat. A fentiek természetesen a Vatera.hu Kft. saját jogértelmezését tükrözik, és semmilyen módon nem jelentenek a bírói vagy rendőrségi úton alkotott jogértelmezést.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adamabel
hozzászólás 2011-08-29 10:09
Létrehozva: #7386


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 22
Regisztrált: 2008-09-24 19:47
Azonosító: 199 495



Kérném a Vatera segítségét.


Vettem egy terméket:

http://www.vatera.hu/acer_aspire_5551g_1471236751.html

Nagyon nehezen hozta el a futár de majd másfél hét után végre megkaptam.

A termék leírásban az volt,hogy a laptophoz nincs töltő,illetve billentyűzetet kell benne cserélni mert az is rossz.
Vettem hozzá töltőt,és billentyűzetet,de kiderűlt,hogy a gép töltő áramkör hibás nem tölti fel az akksit max:15-50 %.közé a javítás díja 25-30 ezer forint lenne a Acer szervíz szerint.

Ezt közöltem az eladóval erre ő közölte velem ezt ő sem tudta mert nem volt hozzá töltője ezért a haverja telepítette fel a gépet.
Illeltve szó szerint idézem a levelét:

"Sajnos biztos hogy én sem tudtam. Ezért is volt annyi az ára amennyi. És csak azért tudok felelősséget vállalni amit tudok"

Én megírtam neki bocs de te az általad eladott termékért vállasz felellőséget amit a vaterán eladsz.
Ez lényeges komoly hiba ami nem szerepelt a termékleírásban.
Aminek a tudatában biztos nem vettem volna meg ezt a gépet.

Mit tegyek???
Segítsetek???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-08-29 09:41
Létrehozva: #7387


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 402
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(tiby19 @ 2011-08-29 09:39) *
Nyertem 11 db 1ft-os dvd. A terméklapon fel volt tüntetve, hogy személyesen is át lehet venni. Az eladó kb 10 nap múlva visszaírt:
Kiszámolt nekem majdnem 5000 ft-os postaköltséget, mivel állítása szerint hosszabb ideig külföldön fog tartózkodni, és megírta a felháborodásomra, hogy a postaköltségbe beleszámolta a haverjának ígért készenléti díjat! Teljesen fel vagyok háborodva.. Mi tévő legyek?

Az eladó csak a valós postaköltséget kérheti el.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tiby19
hozzászólás 2011-08-29 09:39
Létrehozva: #7388


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2011-06-24 11:01
Azonosító: 1 533 051



Nyertem 11 db 1ft-os dvd. A terméklapon fel volt tüntetve, hogy személyesen is át lehet venni. Az eladó kb 10 nap múlva visszaírt:
Kiszámolt nekem majdnem 5000 ft-os postaköltséget, mivel állítása szerint hosszabb ideig külföldön fog tartózkodni, és megírta a felháborodásomra, hogy a postaköltségbe beleszámolta a haverjának ígért készenléti díjat! Teljesen fel vagyok háborodva.. Mi tévő legyek?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-08-28 20:36
Létrehozva: #7389


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31 299
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



Már megbocsáss, de én erre a mondatodra mondtam azt, hogy ez nem gyanús. Szerintem egyértelmű volt, amit írtam, most is tartom, hogy külföldi tartózkodás alatt is árusíthat az ember.
IDÉZET(1adrenn1 @ 2011-08-28 15:17) *
..........(Kérdem és ha valaki külföldön tartózkodik akkor minek hirdeti a termékeit az idő alatt)
Tehát több szempontból is gyanús.


Nem értem, hogy ezzel ki vitatkozik:
IDÉZET(1adrenn1 @ 2011-08-28 19:55) *
Igen valóban,én sem venném le,de azért az e-mailre válaszolnék,és a telefont felvenném.
Én is voltam hasonló helyzetben.Tényleg eltűnt egy csomagom a postán. (igaz kisebb értéke volt (2000 Ft körüli)
De az én reakcióm erre nem az volt hogy bocsi ,de nem vállalom a felelősséget,ja meg épp külföldön vagyok.
Hanem:
1. azonnal felhívtam a vásárlót,hogy megbeszéljük a továbbiakat.
2.elküldtem neki a postai bizonylatot,a tényleges feladásról
3.Vissza utaltam neki a termék árát,és én kértem tőle elnézést a posta nevében is.
De sajnos nem vagyunk egyformák.
Amúgy meg azóta éppen inaktív lett a felhasználó,úgyhogy így is -úgy is levették a termékeit. smile.gif

(Én legalábbis nem olvastam és nem is írtam olyasmit, ami ezt megkérdőjelezi.)


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Szabyka77
hozzászólás 2011-08-28 20:02
Létrehozva: #7390


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 10
Regisztrált: 2009-06-03 11:36
Azonosító: 654 314



IDÉZET(1adrenn1 @ 2011-08-28 19:55) *
Igen valóban,én sem venném le,de azért az e-mailre válaszolnék,és a telefont felvenném.
Én is voltam hasonló helyzetben.Tényleg eltűnt egy csomagom a postán. (igaz kisebb értéke volt (2000 Ft körüli)
De az én reakcióm erre nem az volt hogy bocsi ,de nem vállalom a felelősséget,ja meg épp külföldön vagyok.
Hanem:
1. azonnal felhívtam a vásárlót,hogy megbeszéljük a továbbiakat.
2.elküldtem neki a postai bizonylatot,a tényleges feladásról
3.Vissza utaltam neki a termék árát,és én kértem tőle elnézést a posta nevében is.
De sajnos nem vagyunk egyformák.
Amúgy meg azóta éppen inaktív lett a felhasználó,úgyhogy így is -úgy is levették a termékeit. smile.gif


Én is voltam, így, eladtam egy farmert, majd az eladó nem kapta meg sajnos 2 hét múlva sem ...
A vételár + postaköltséget vissza utaltam neki.A posta meg kártalanított engem(feladásí díj + 12x feladási díj) rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
1adrenn1
hozzászólás 2011-08-28 19:55
Létrehozva: #7391


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2011-02-10 10:47
Azonosító: 1 425 229



IDÉZET(zejopy @ 2011-08-28 15:20) *
smile.gif Na azért ez egy kicsit sem gyanús. 3 hetes listázással miért szedné le valaki a cuccait mondjuk egy hét távollét miatt. Én sem szedném le, és gondolom senki.

Kedves Benz!
Köszönöm a választ.

Igen valóban,én sem venném le,de azért az e-mailre válaszolnék,és a telefont felvenném.
Én is voltam hasonló helyzetben.Tényleg eltűnt egy csomagom a postán. (igaz kisebb értéke volt (2000 Ft körüli)
De az én reakcióm erre nem az volt hogy bocsi ,de nem vállalom a felelősséget,ja meg épp külföldön vagyok.
Hanem:
1. azonnal felhívtam a vásárlót,hogy megbeszéljük a továbbiakat.
2.elküldtem neki a postai bizonylatot,a tényleges feladásról
3.Vissza utaltam neki a termék árát,és én kértem tőle elnézést a posta nevében is.
De sajnos nem vagyunk egyformák.
Amúgy meg azóta éppen inaktív lett a felhasználó,úgyhogy így is -úgy is levették a termékeit. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Szabyka77
hozzászólás 2011-08-28 19:39
Létrehozva: #7392


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 10
Regisztrált: 2009-06-03 11:36
Azonosító: 654 314



Leírom Én is sajnos a negatív tapasztalatomat ...
Vettem egy Samsung S5230 mobiltelefont tegnap itt a vaterán, a telefon újszerűnek,teljesen hibátlanul működőnek volt a terméklapon hírdetve...
Amint lejárt az aukció az eladót azonnal felhívtam telefonon, hogy megvásárolnám a készülékét, utalással fizetnék.
Kérdeztem tőle, van e valami baja a telefonnak(előlap szélei karcosak, az látszott is a képen) azt mondta a karcokon kívül annyi 1-2 szer a párja táskájában lejött a hátlap.
Na itt döntöttem úgy inkább elautózom megnézem azt a telefont.Inkább bukjak el 4e ft üzemanyag költséget mint 11e ftot.De jól tettem,elautóztam Pécsre(150km oda-vissza).Az eladó meg is jelent a megbeszélt helyen.
A telefont tüzetesebben megnézve a hátlap 10ből 10x lejött mert a középrészből ki volt törve egy darab és nem pattant be oda a hátlap, a hátulja-oldala karcos volt a telefonnak, valamint kipróbálva a telefont, majd megcsörgetve egyből kikapcsolt(itt jegyzem meg az akkuja fel volt teljesen töltve).
Ekkor mondtam az eladónak, hogy szeretnék az adás-vételtől elállni mert a telefon se nem újszerű, se nem hibátlanul működő.Értékeljük egymást semlegessel,hiszen az aukció nem jött létre.
Erre Ő, hogy ez nem úgy van! A Vatera szabályzata kimondja, hogy a megvásárol terméket ki kell fizetni!Ha ez nekem nem jó akkor ad egy negatívot ...
Most "várom" a 333 pozitívom mellé a negatívot. A Vatera ügyfélszolgálattal már felvettem a kapcsolatot ...

De olyan terméket nem veszek amiről teljesen valótlan állítás van a termékleírásban írva illetve eltitkolva ...
Szívből sajnálom, hogy belefutottam egy ilyen eladóba ...
4e ftom és a becsületem bánja ezt ... De a viszont értékelésbe Én is leírom ezeket ...
mad.gif

Szabyka77

A hozzászólást -VateraBenz- szerkesztette a következő időpontban: 2011-08-28 20:04
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-08-28 15:20
Létrehozva: #7393


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31 299
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(1adrenn1 @ 2011-08-28 15:17) *
.......(Kérdem és ha valaki külföldön tartózkodik akkor minek hirdeti a termékeit az idő alatt)
Tehát több szempontból is gyanús.(pedig 100% -os értékelése van)
.......

smile.gif Na azért ez egy kicsit sem gyanús. 3 hetes listázással miért szedné le valaki a cuccait mondjuk egy hét távollét miatt. Én sem szedném le, és gondolom senki.

Kedves Benz!
Köszönöm a választ.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
1adrenn1
hozzászólás 2011-08-28 15:17
Létrehozva: #7394


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2011-02-10 10:47
Azonosító: 1 425 229



IDÉZET(zejopy @ 2011-08-28 14:08) *
Különben csak halkan jegyzem meg, hogy több mint háromezer eladásomnak a java része postai úton jutott el a vevőhöz.
Összesen egyszer veszett el a küldemény, és három törés volt, amiből egy a mi hibánk volt.
Különös, hogy mindig azoknak tűnik el a cuccuk, akik jó előre felhívják a figyelmet, hogy nem vállalnak felelősséget. dry.gif

Ha már idáig eljutottunk, megfogalmazódott bennem egy kérdés. Ebben az esetben sem kötelezhető az eladó más postázásra? Ha a vevő többet szeretne és azt ki is fizeti? Mert az igény nem ró többletterhet az eladóra, a postára mindenképpen el kell mennie.
Na és ha az utalás megtörtént, akkor az eladó nyilván beleegyezett az ajánlott postázásba. Nem? unsure.gif

Köszönöm.
Igen.Magánlevélben megegyeztünk,és ennek megfelelően is utaltam.
Az állítólagos feladás után még csak nem is jelzett.Pár nappal utalás után érdeklődtem a termék felől,hogy feladta-e.Erre a válasz:
Igen már feladtam De bocs most külföldön vagyok.(Kérdem és ha valaki külföldön tartózkodik akkor minek hirdeti a termékeit az idő alatt)
Tehát több szempontból is gyanús.(pedig 100% -os értékelése van)
A lényeg,hogy kértem az ajánlott postát,és annak megfelelően utaltam(bizonylat megvan)
Én úgy gondolom,hogyha simán adta fel ,és valóban elkallódott,akkor az azzal ő hibázott,és nekem vissza jár a termék ára.
Tehát ha nem próbál meg velem együtt működni ,akkor én határozottan fogok fellépni.
Köszönöm a válasz még1-szer

A hozzászólást -1adrenn1- szerkesztette a következő időpontban: 2011-08-28 15:18
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-08-28 14:49
Létrehozva: #7395


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 402
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(zejopy @ 2011-08-28 14:17) *
Ha már idáig eljutottunk, megfogalmazódott bennem egy kérdés. Ebben az esetben sem kötelezhető az eladó más postázásra? Ha a vevő többet szeretne és azt ki is fizeti? Mert az igény nem ró többletterhet az eladóra, a postára mindenképpen el kell mennie.
Na és ha az utalás megtörtént, akkor az eladó nyilván beleegyezett az ajánlott postázásba. Nem? unsure.gif
(Bocsánat, lassú voltam.)

Nem kötelezhető. Kérhető, lehetőleg licit előtt.
Ha beleegyezett licit előtt vagy lejárat után, akkor annak nyilván nyoma van.
A kérés önmagában tehát kevés.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-08-28 14:08
Létrehozva: #7396


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31 299
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-08-28 14:00) *
Tisztelt 1adrenn1!

A terméklapon választható szállítási mód "Elsőbbségi levélként előre utalás után" volt.
Ha a licit előtt nem beszélte meg az eladóval, hogy ajánlottan kéri a postázást, akkor a licitjével elfogadta a fentieket.
Ez esetben az eladó nem felelős a küldemény eltűnéséért.

Ha viszont licit után magánlevelezésben megállapodtak az ajánlott postázásról és ennek megfelelő postaköltséget utalt, akkor az eladónak úgy is kellett postáznia a terméket. Ha nincs meg a feladóvevény, tehát az eladó nem tudja igazolni a feladás tényét, akkor ön joggal kérheti vissza a pénzét.

Különben csak halkan jegyzem meg, hogy több mint háromezer eladásomnak a java része postai úton jutott el a vevőhöz.
Összesen egyszer veszett el a küldemény, és három törés volt, amiből egy a mi hibánk volt.
Különös, hogy mindig azoknak tűnik el a cuccuk, akik jó előre felhívják a figyelmet, hogy nem vállalnak felelősséget. dry.gif

Ha már idáig eljutottunk, megfogalmazódott bennem egy kérdés. Ebben az esetben sem kötelezhető az eladó más postázásra? Ha a vevő többet szeretne és azt ki is fizeti? Mert az igény nem ró többletterhet az eladóra, a postára mindenképpen el kell mennie.
Na és ha az utalás megtörtént, akkor az eladó nyilván beleegyezett az ajánlott postázásba. Nem? unsure.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-08-28 14:00
Létrehozva: #7397


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 402
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(1adrenn1 @ 2011-08-28 12:50) *
Sziasztok.
Járt már valaki hasonló cipőben?
...

Tisztelt 1adrenn1!

A terméklapon választható szállítási mód "Elsőbbségi levélként előre utalás után" volt.
Ha a licit előtt nem beszélte meg az eladóval, hogy ajánlottan kéri a postázást, akkor a licitjével elfogadta a fentieket.
Ez esetben az eladó nem felelős a küldemény eltűnéséért.

Ha viszont licit után magánlevelezésben megállapodtak az ajánlott postázásról és ennek megfelelő postaköltséget utalt, akkor az eladónak úgy is kellett postáznia a terméket. Ha nincs meg a feladóvevény, tehát az eladó nem tudja igazolni a feladás tényét, akkor ön joggal kérheti vissza a pénzét.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-08-28 13:19
Létrehozva: #7398


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31 299
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(1adrenn1 @ 2011-08-28 12:50) *
Sziasztok.
Járt már valaki hasonló cipőben?
16-án vásároltam egy telót.17-én kifizettem.
Az aukcióban írva volt,hogy a postáért felelősséget nem vállal az eladó.
Épp ezért határozottan kértem hogy ajánlva tegye fel.
A telefon a mai napig nem ért ide,és az eladó csak annyit írt,bocsi de írtam hogy nem vállalom a felelősséget.
Persze bizonylata az nincs a feladásról.Honnan tudjam,hogy egyeltalán feladta-e?
Úgy gondolom én védve vagyok azzal,hogy ajánlva kértem.
Mi tévő legyek??Van valami esélyem vissza kapni a pénzem?
Minden köztünk zajló levelezés megvan,és az utalásról is a bizonylat.
Valakinek valami ötlet???
Köszi.

Ha az eladó ajánlott küldeményként adta fel, akkor meg kell, hogy legyen a bizonylat. Ilyenkor az nem érv, hogy ő nem vállal felelősséget a postázásért.
Az ő dolga ebben az esetben, hogy elballagjon a postára, és az ajánlott szelvény ragszámával tudakozványt indítson, ami alapján, ha nem találják a küldeményt, kifizetik neki a feladási díjat egyszer azonnal, kicsit később pedig a feladási díj 15-szörösét. Ebből az összegből tud téged kárpótolni. Ha nem ajánlottan adta fel, akkor saját zsebből kell visszafizetnie a pénzedet.
Írj neki egy utolsó felszólítást, amiben kérd (határidővel) a pénz visszautalását. Írd meg neki, hogyha ezt nem teszi meg, az adásvételt negatívval zárod, és feljelentést teszel a rendőrségen. Ennek a levélnek a másolatát továbbítsd a biztonsag@vatera.com-ra is.
Ha a pénz visszafizetésének nem tesz eleget, akkor vágd be a negatív értékelést és tényleg tedd meg a feljelentést.
Légy oly kedves, adj egy linket, lássuk, ki az eladó, nincs időm most utánakeresni. Köszi.smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
1adrenn1
hozzászólás 2011-08-28 12:50
Létrehozva: #7399


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2011-02-10 10:47
Azonosító: 1 425 229



Sziasztok.
Járt már valaki hasonló cipőben?
16-án vásároltam egy telót.17-én kifizettem.
Az aukcióban írva volt,hogy a postáért felelősséget nem vállal az eladó.
Épp ezért határozottan kértem hogy ajánlva tegye fel.
A telefon a mai napig nem ért ide,és az eladó csak annyit írt,bocsi de írtam hogy nem vállalom a felelősséget.
Persze bizonylata az nincs a feladásról.Honnan tudjam,hogy egyeltalán feladta-e?
Úgy gondolom én védve vagyok azzal,hogy ajánlva kértem.
Mi tévő legyek??Van valami esélyem vissza kapni a pénzem?
Minden köztünk zajló levelezés megvan,és az utalásról is a bizonylat.
Valakinek valami ötlet???
Köszi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-08-27 21:26
Létrehozva: #7400


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 402
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(profectuscat @ 2011-08-27 17:18) *
sziasztok!

van egy felhasználó, aki 20.-án leütött egy terméket, és már 7 napra várom, hogy válaszoljon, utaljon, egyáltalán belépjen vaterára, mert itt se láttam azóta.
Ilyenkor mi van? várjak még egy hetet?
...

Tisztelt profectuscat!

Ha a vevő továbbra sem jelentkezik vagy nem kívánja átvenni az árut és ön nem kíván tovább várni, akkor érdemes egy üzenetet írni az adásvételtől való elállásról és megadni a partnernek a megfelelő értékelést. Előtte esetleg írjon neki még egy utolsó felszólítást, ezt küldje el másolatként a biztonsag@allegroup.hu címre is. Ezt a levelében a címzettnek is említse meg, kilátásba helyezve a megfelelő értékelést, amennyiben nem jelentkezik.
Az automata válaszban kapott azonosítót mentse el, mivel az alapján esetleges bonyodalmak esetén igazolni lehet, hogy ez az utolsó felszólító üzenet kiküldésre került.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1370 Oldal V  « < 368 369 370 371 372 > » 
Reply to this topicStart new topic
4 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (3 vendég és 0 anonim felhasználó)
1 felhasználó: webkereskedo

 

Szöveges verzió A pontos idő: 2018-04-25 20:31