IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1355 Oldal V  « < 369 370 371 372 373 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Problémás Felhasználók
brownie235
hozzászólás 2011-07-22 14:41
Létrehozva: #7401


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 10
Regisztrált: 2008-02-25 22:07
Azonosító: 123 537



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-07-18 11:58) *
Tisztelt tupaq35!

Nem szabályos. Megnézzük, köszönjük.
Tisztelt Pulsar!

Amennyiben a vételárat Ön már átutalta és a partner nem küldi a terméket, nem ad hírt magáról, nem jelentkezik, hosszabb ideje nem érhető el, akkor értesítse az eladót, hogy ha ésszerű határidőn belül nem jelentkezik és nem rendezi az adásvételt, akkor Ön a rendőrségen tesz feljelentést.
A felszólítólevél sikertelensége esetén, javasoljuk, hogy a feljelentést valóban tegye meg! Mint megkárosított félnek a lakóhelye szerinti illetékes rendőrkapitányságon célszerű feljelenést tennie ismeretlen tettes ellen.
A feljelentéshez javasoljuk mellékelni nyomtatott formában a terméklapot, az illetővel folytatott levelezést és minden egyéb dokumentumot, amely az adásvétellel kapcsolatban az Ön rendelkezésére áll.
Amennyiben a feljelentés után elindítják a nyomozást, a nyomozóhatóság általában hivatalos megkereséssel fordul a Vaterához azért, hogy a nyomozás sikere érdekében szükséges és még hiányzó adatokat beszerezzék. Ilyen esetben a Vatera a lehető legteljesebb tájékoztatást adja, hiszen a nyomozás eredményes lezárása és az elkövető kézre kerítése közös érdekünk.



Tudom, h ez a hivatalos eljárás (bár úgy tudtam, h 2 hete van az eladónak is elküldenie a terméket a szabályzat szerint), de én mindenképp először megnézném, h régi vagy új eladó a piactéren (nem mindegy, h 10 vagy 200 eladása van, ami persze önmagában nem garancia), mert lehet, h történt vele kapcsolatban bármi, ami miatt épp nem tud foglalkozni a Vaterával. Bárkivel történhet sajnos ilyen. Mert ha jól értettem, azóta még "csak" 1 hét, 10 nap telt el? Azonnal farkast kiáltani... nem kéne, még akkor se ha nagyon kellemetlen a dolog és nagyon várjátok a megvett terméket. De ez csak az én magánvéleményem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-07-22 14:39
Létrehozva: #7402


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 478
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(majorbalazs74 @ 2011-07-22 15:20) *
( 011.gif Hogy csináljátok, hogy részletet szúrtok be abból a hozzászólásból, amire válaszoltok? )

Gyere át a Vészkijátarba, akkor nem tupírozzuk fel Benz idegrendszerét, és ott mindjárt gyakorolhatod is.smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brownie235
hozzászólás 2011-07-22 14:29
Létrehozva: #7403


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 10
Regisztrált: 2008-02-25 22:07
Azonosító: 123 537



IDÉZET(Gaugin @ 2011-07-20 09:50) *
Tisztelt Vatera! Hogy engedhető meg az , hogy a vevőt három levéllel is megkerestem ,melyekre természetesen nem válaszolt,és telefonon sem tudtam elérni.Az utolsó levélben közöltem vele -jelezze a vételi szándékát ,és egy fix határidőt megjelöltem ,ha eddig nem keres meg -a terméket újból meghirdetem,és"megteszem az értékelést". Erre az utolsó levélre jött a válsz hogy"a tűrhetetlen hangnem miatt eláll a vásárlástól ,és még negatívot is adott holott, csak a szabályzatot ismertettem a levelemben!. Mélyen sért ezen eljárása és még megalázó is . Nem beszélve az ebből származó hátrányos helyzetről .Megjegyzem sok -sok eladásomból sem volt idáig egyetlen negatívom sem!És akkor egy olyan személy ad negatívot-akinek még a címét sem tudtam,és semmiféle kapcsolatbam nem voltam !Hogy lehet ezt megtenni ?-Egypár nappal ezelőtt jeleztem azügyfélszolgálatnak -kértem a törlést- de elutasítottak ! Hihetetlen de ezt meg lehet tenni -csak akarni kell! Ez nagyon rossz így ! Védelme a becsületes embernek nincs! Tisztelettel Gaugin

Még csak annyít szeretnék hozzátenni-védve az előttem felszólalókat-hiába adtok ezeknek az embereknek negatívot,mert akkor Ő is ad egyet! Csak úgy -bosszúból...,és akkor mire mentél-nem tudsz ellene semmit tenni! Tisztelettel Gaugin



Kedves Gaugin!

Teljesen igazad van! Jó lenne ezzel kezdeni valamit már. Én eleve a vevőknél is bevezetném a "csillagozós" rendszert, hiszen egy vevő hozzá állása legalább annyira fontos, mint az eladóé, 50-50%. Mégis csak mi vagyunk olyan lehetetlen helyzetben, h minden lökött ember szórakozhat velünk. unsure.gif Nagyon sok ilyen problémás vevőm volt nekem is, és a kedvencem, amikor több hetes csend (emailre nincs válasz, telefont nem veszi fel, sms-re semmi reakció) és nem fizetés után végig 5x1 csillagot ad nekem és semlegest, vagy bosszú negatívat vagy " csak az én kérésemre " pozitívat... Kedves Vatera, pl. ezt valahogy úgy kellene csinálni, h ha "nem jött létre" adásvételt jelöl be a vevő, akkor ne lehessen csillagokkal pontozni. Gusztustalan az emberek kicsinyes és negatív hozzá állása, legalább annyi gerinc lenne bennük, h ha már link módon vásároltak, akkor ismerjék be és ne az eladón töltsék ki "bosszú vágyukat".
Nekem volt olyan is, aki lealkudta a hangfal árát, utána az azonnali email-re nem válaszolt, majd a 3 hét alatt még több levelet küldtem, hívta a párom, hívtam én: KINYOMTA minden alkalommal a telefont, több sms-t küldtem, - megkapta, mégis semmi válasz. Így aztán jól kiérdemelt negatívat adtam, MIRE ő is azt adott, mondván én vegyem komolyabban az adásvételt és ne csak megírjam, hanem küldjem is el a leveleket.... mad.gif Őrjítő... rolleyes.gif
Viszont a Vatera Moderátorok nagyon rendesek, gyorsak és készségesek voltak, - én elég sok igazságtalan negatív törlésére kértem őket, mindig küldtem a levelezést is, és az esetek nagy részében mindig meg is tették. Jó lenne ezt valahogy rendszeresíteni az eladók védelmében, hiszen a mi nimbuszunkat rontja a negatív, ami esetleg a vevők csökkenéséhez is vezethet az eladónál. (Jelenleg megint ebben a helyzetben vagyok: 10 nap alatt 1 válasz, utalás ígérgetés, de semmi, telefont nem veszi fel, az sms-re most azt a választ kaptam, h nem tudja miről van szó, rossz számra küldtem.. - pedig a Vaterán megadottat hívtam/írtam.) Utálok negatívat adni, de annyira érik már megint bennem, - de bevallom már félek előre, mert ilyenkor rendszeresen visszakapom. Olyan is volt több alkalommal, h semlegest adtam hasonló esetben JÓINDULATTTAL, aztán kaptam vissza egy velős, kioktató semlegest/negatívat. (Általában ezeket mindig eltávolították kérésemre a Moderátorok.)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
majorbalazs74
hozzászólás 2011-07-22 14:20
Létrehozva: #7404


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 33
Regisztrált: 2011-06-24 16:07
Azonosító: 1 533 148



IDÉZET(zejopy @ 2011-07-21 16:24) *
"Igen, ez egy nagy igazság. De az is nagy igazság, hogy az ember nem szereti, ha piroslok a profilja. Vannak sajnos emberek, akik sportot űznek a bosszú negatívból. Nagyon nehéz döntés ez, mert részlehajlás nélkül kell tudni mérlegelni a dolgot. Azaz, az egész levelezésről az egyik érintettnek kell eldönteni, hogy a kívülálló harmadik (a Vatera) számára is egyértelmű-e, hogy ki hibázott. És itt van a lényeg (a napokban volt a leszakadt szélű szoknya esete), ha az ember érintett, akkor nehezen tudja magát kívül helyezni a problémán, hiszen a saját szemszögéből látja. Így aztán elterjed, hogy a Vatera nem töröl, és bár ez nem így van, mégis az óvatosabb emberek nagyon meggondolják a negatív bevésését."

Bosszúnegatív, igen. "Kedves" vevőm is adott már egy párat. Engem eddig még nem értékelt, bár számítok a bosszúnegatívra. Bízom benne, hogy ki tudom majd töröltetni. Meg sem fordult a fejemben a semleges, mert csak hülyét csinált az emberből. Vagy nem tud olvasni... Úgy érzem igazam volt. Nem nyelem le neki semlegessel, így is sok felhasználótól megúszta mad.gif És elég bosszúságot is okozott. Még bele is mentem volna a neki megfelelő szállításba, ha előtte legalább egy levelemre veszi a fáradtságot, és válaszol, nem csak akkor, mikor az utolsó felszólítást küldtem, közölve benne, hogy továbbítottam a vaterának is. És ezek után még volt képe neki variálni, majd közölni, hogy eláll, azt csinálok amit akarok. Hihetetlen, mik vannak. Remélem hasonló emberkével nem akadok össze! No, majd kiderül, mi lesz a vége.

( 011.gif Hogy csináljátok, hogy részletet szúrtok be abból a hozzászólásból, amire válaszoltok? )

A hozzászólást -VateraBenz- szerkesztette a következő időpontban: 2011-07-22 18:42
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-07-22 10:56
Létrehozva: #7405


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 028
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(apuska2 @ 2011-07-22 11:33) *
Tiltólistára ajánlom.Ha korábban a semlegesek helyett a megérdemelt negatívokat kapta volna,már rég nem lenne itt:

http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=900513

Tisztelt apuska2!

A felhasználót kizártuk.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
apuska2
hozzászólás 2011-07-22 10:33
Létrehozva: #7406


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 99
Regisztrált: 2007-07-08 11:59
Azonosító: 16 045



Tiltólistára ajánlom.Ha korábban a semlegesek helyett a megérdemelt negatívokat kapta volna,már rég nem lenne itt:

http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=900513

Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-07-21 15:24
Létrehozva: #7407


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 478
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Gaugin @ 2011-07-20 09:50) *
-Egypár nappal ezelőtt jeleztem azügyfélszolgálatnak -kértem a törlést- de elutasítottak ! Hihetetlen de ezt meg lehet tenni -csak akarni kell! Ez nagyon rossz így ! Védelme a becsületes embernek nincs! Tisztelettel Gaugin

Nem tudom, a levelezést továbbítottad-e az ÜSZ-nak. Ha nem, próbáld meg. A biztonsag@vatera.com-ra továbbítsd a levelezést/levelezéseket, és a visszakapott ticket számra hivatkozva próbáld meg újra. Megéri a próbálkozás, még akkor is, ha kevés esély van a sikerre, mert elég rondán mutat az ember értékelései között egy negatív.

IDÉZET(Gaugin @ 2011-07-20 10:12) *
Tisztelt Vatera Benz! Köszönöm a válaszát- de már megtettem a kérelmet a negatív törlésére -de elutasították!Az illetőnek már kilenc negetívja van - mindenki fele ugyanazt írja! Szórakozásból teszi -mert mint írta" Magasról teszek a negatívokra"Amit az előzőekben leírtam szó szerint igazak voltak . Ezt a levelekkel igazolni is tudnám,és az ő egyetlen levelét is.Mégegyszer köszönöm -tisztelettel Gaugin

Ha pedig nem törlik az értékelést, szolgáljon vigaszul, hogy a normálisabb emberek mindig elolvassák a negatívot és az választ, és abból kiválóan le tudják szűrni, hogy valójában kinek járt volna a rossz értékelés és kit is minősít ez.

IDÉZET(majorbalazs74 @ 2011-07-21 15:53) *
Viszont az én esetemben, ha a "kedves" vevőmnek az a jópár ember, aki semlegest adott, negívot adott volna, már lehet, hogy elérte volna a kitiltási küszöböt, és lenne már itt.

Igen, ez egy nagy igazság. De az is nagy igazság, hogy az ember nem szereti, ha piroslok a profilja. Vannak sajnos emberek, akik sportot űznek a bosszú negatívból. Nagyon nehéz döntés ez, mert részlehajlás nélkül kell tudni mérlegelni a dolgot. Azaz, az egész levelezésről az egyik érintettnek kell eldönteni, hogy a kívülálló harmadik (a Vatera) számára is egyértelmű-e, hogy ki hibázott. És itt van a lényeg (a napokban volt a leszakadt szélű szoknya esete), ha az ember érintett, akkor nehezen tudja magát kívül helyezni a problémán, hiszen a saját szemszögéből látja. Így aztán elterjed, hogy a Vatera nem töröl, és bár ez nem így van, mégis az óvatosabb emberek nagyon meggondolják a negatív bevésését.

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2011-07-21 15:25


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
majorbalazs74
hozzászólás 2011-07-21 14:53
Létrehozva: #7408


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 33
Regisztrált: 2011-06-24 16:07
Azonosító: 1 533 148



"Még csak annyít szeretnék hozzátenni-védve az előttem felszólalókat-hiába adtok ezeknek az embereknek negatívot,mert akkor Ő is ad egyet! Csak úgy -bosszúból...,és akkor mire mentél-nem tudsz ellene semmit tenni! Tisztelettel Gaugin"

Viszont az én esetemben, ha a "kedves" vevőmnek az a jópár ember, aki semlegest adott, negívot adott volna, már lehet, hogy elérte volna a kitiltási küszöböt, és lenne már itt.

A hozzászólást -majorbalazs74- szerkesztette a következő időpontban: 2011-07-21 14:54
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-07-20 18:35
Létrehozva: #7409


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 028
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Csizizsu50 @ 2011-07-20 18:34) *
oldart201 értékeléseket olvasva nem kellett volna már feljelentést tenniük? Elég nyílvánvaló mi történik!!!

Ezt az érintetteknek kell eldönteniük.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Csizizsu50
hozzászólás 2011-07-20 17:34
Létrehozva: #7410


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2011-02-25 17:57
Azonosító: 1 428 142



oldart201 értékeléseket olvasva nem kellett volna már feljelentést tenniük? Elég nyílvánvaló mi történik!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-07-20 13:06
Létrehozva: #7411


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 028
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(NetDigi @ 2011-07-20 13:38) *
Kérem inaktiválják ezt a felhasználót 50% os nem vette át az utánvételes csomagot se mad.gif
felhasz név: daser3
http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=1753156

Tisztelt NetDigi!

A felhasználót kizártuk.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
NetDigi
hozzászólás 2011-07-20 12:38
Létrehozva: #7412


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 61
Regisztrált: 2009-06-05 09:12
Azonosító: 654 839



Kérem inaktiválják ezt a felhasználót 50% os nem vette át az utánvételes csomagot se mad.gif
felhasz név: daser3


http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=1753156
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gaugin
hozzászólás 2011-07-20 09:12
Létrehozva: #7413


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2008-10-26 17:48
Azonosító: 258 415



Tisztelt Vatera Benz! Köszönöm a válaszát- de már megtettem a kérelmet a negatív törlésére -de elutasították!Az illetőnek már kilenc negetívja van - mindenki fele ugyanazt írja! Szórakozásból teszi -mert mint írta" Magasról teszek a negatívokra"Amit az előzőekben leírtam szó szerint igazak voltak . Ezt a levelekkel igazolni is tudnám,és az ő egyetlen levelét is.Mégegyszer köszönöm -tisztelettel Gaugin
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-07-20 08:54
Létrehozva: #7414


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 028
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Gaugin @ 2011-07-20 09:50) *
Tisztelt Vatera! Hogy engedhető meg ...

Tisztelt Gaugin!

Értékelés törlését a kapcsolatfelvételen keresztül kérheti.
Kapcsolatfelvétel - Aukcióval kapcsolatos probléma - Szeretnék töröltetni egy értékelést.
Az értékelés törlése nem automatikus, a kérést kollégáink a rendelkezésre álló adatok alapján bírálják el.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gaugin
hozzászólás 2011-07-20 08:50
Létrehozva: #7415


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2008-10-26 17:48
Azonosító: 258 415



Tisztelt Vatera! Hogy engedhető meg az , hogy a vevőt három levéllel is megkerestem ,melyekre természetesen nem válaszolt,és telefonon sem tudtam elérni.Az utolsó levélben közöltem vele -jelezze a vételi szándékát ,és egy fix határidőt megjelöltem ,ha eddig nem keres meg -a terméket újból meghirdetem,és"megteszem az értékelést". Erre az utolsó levélre jött a válsz hogy"a tűrhetetlen hangnem miatt eláll a vásárlástól ,és még negatívot is adott holott, csak a szabályzatot ismertettem a levelemben!. Mélyen sért ezen eljárása és még megalázó is . Nem beszélve az ebből származó hátrányos helyzetről .Megjegyzem sok -sok eladásomból sem volt idáig egyetlen negatívom sem!És akkor egy olyan személy ad negatívot-akinek még a címét sem tudtam,és semmiféle kapcsolatbam nem voltam !Hogy lehet ezt megtenni ?-Egypár nappal ezelőtt jeleztem azügyfélszolgálatnak -kértem a törlést- de elutasítottak ! Hihetetlen de ezt meg lehet tenni -csak akarni kell! Ez nagyon rossz így ! Védelme a becsületes embernek nincs! Tisztelettel Gaugin

Még csak annyít szeretnék hozzátenni-védve az előttem felszólalókat-hiába adtok ezeknek az embereknek negatívot,mert akkor Ő is ad egyet! Csak úgy -bosszúból...,és akkor mire mentél-nem tudsz ellene semmit tenni! Tisztelettel Gaugin
Go to the top of the page
 
+Quote Post
majorbalazs74
hozzászólás 2011-07-19 11:37
Létrehozva: #7416


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 33
Regisztrált: 2011-06-24 16:07
Azonosító: 1 533 148



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-07-19 11:38) *
Kedves majorbalazs74!

Az eladó negatív értékeléseinek aránya még bőven a kitiltási limit alatt van, így nem tudunk vele semmit sem tenni.



Ettől tartottam én is. Csak az a gond, hogy még addig jó pár embert átvághat... Vígan röhög a markába.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-07-19 10:38
Létrehozva: #7417


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 028
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(majorbalazs74 @ 2011-07-19 10:04) *
...
Kedves Benz! Nem lehetne az ilyen felhasználóval valamit kezdeni? Több emberrel is eljátszotta már ugyanezt.

Kedves majorbalazs74!

Az eladó negatív értékeléseinek aránya még bőven a kitiltási limit alatt van, így nem tudunk vele semmit sem tenni.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
majorbalazs74
hozzászólás 2011-07-19 09:04
Létrehozva: #7418


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 33
Regisztrált: 2011-06-24 16:07
Azonosító: 1 533 148



IDÉZET(majorbalazs74 @ 2011-07-13 18:59) *
Itt van egy érdekes felhasználó, én tiltóra fogom tenni, amint lezárul vele az adásvétel.
A szitu a következő: Megvett tőlem egy akvárium fűtőt, 4 napja. A vatera rendszere kiküldte neki a levelet az adataimmal. Nem keresett meg. 2 napja küldtem neki emailt, hogy ezen, és ezen az elérhetőségeimen talál meg, és kérem, vegye fel velem a kapcsolatot. Még mindig nincs válasz. De a vaterán azóta többször is járt, 2 dolgot is hirdet. Gondoltam mivel másképp nem megy, az egyik hirdetett termékéhez írtam a következőket: "Csak az után érdeklődnék, hogy az email címe él-e még, mert ugyan licitált az akvárium fűtőre, meg is nyerte, írtam is önnek emailt, de már napok óta nincs válasz, és még abszolút semmilyen formában nem tudtam önnel felvenni a kapcsolatot. Megköszönném a válaszát! Üdvözlettel" Látom, másfél órája járt a vaterán, természetesen a terméklapról kitörölte a levelem, de a gond az, hogy válasz azóta sincs! Telefonálni nem szeretek, és amúgy is olvastam zejopy álláspontját, hogy annak nem marad nyoma, és ezzel teljes mértékben egyet értek. Látom az illetőnek nem ez az első ilyen esete, hogy egyszerűen nem veszi fel a kapcsolatot az eladóval. Várok még 2 napot, írok neki egy utolsó emailt, aztán ha arra sem lesz reakció, megadom a negatívot!
Vigyázzatok vele! http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=756571 smiley-char124.gif


Jól pórul jártam vele, és látom nem én voltam az első! Ha megnézzük az értékeléseit, a semlegesek is olyanok, hogy nem is értem, miért nem negatívot kapott. Sőt, volt olyan, aki pozitívat adott, pedig fel sem tudta venni vele a kapcsolatot! blink.gif Írt egy levelet, hogy a szállítási költséget brutálisnak tartja, mire belinkeltem neki a vatera futár díjtáblázatát. Aztán ismét vártam pár napot, kiküldtem neki ismét egy felszólító levelet, hogy határidőig rendezze az anyagiakat, erre "mosolyogva" közölte, hogy 1000 Ft-os szállítással nem veszi át (holott a terméklapra is világosan le volt írva, hogy ennyi, és ugye a licittel ezeket a feltételeket elfogadta), adhatok neki negatívot, ki is tilthatják, őt nem érdekli, azt csinálok, amit akarok.

Kedves Benz! Nem lehetne az ilyen felhasználóval valamit kezdeni? Több emberrel is eljátszotta már ugyanezt.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-07-19 08:42
Létrehozva: #7419


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 028
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(kormend001 @ 2011-07-19 09:38) *
Inaktív eladó új néven - gondolom más adataival - , de ugyanazokkal a termékekkel visszatért. mad.gif

Mit lehet tenni, hogy a már a kitiltottak ne aukciózhassanak tovább apuka, anyuka, nagymama, stb. adatait felhasználva???

Kérjük, adja meg a régi és az új nevet.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kormend001
hozzászólás 2011-07-19 08:38
Létrehozva: #7420


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 110
Regisztrált: 2007-05-04 14:04
Azonosító: 8 384



Inaktív eladó új néven - gondolom más adataival - , de ugyanazokkal a termékekkel visszatért. mad.gif

Mit lehet tenni, hogy a már a kitiltottak ne aukciózhassanak tovább apuka, anyuka, nagymama, stb. adatait felhasználva???
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1355 Oldal V  « < 369 370 371 372 373 > » 
Reply to this topicStart new topic
2 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (2 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2017-01-22 19:14