IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1312 Oldal V  « < 369 370 371 372 373 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Érdekes, Problémás Felhasználók
nagyzee
hozzászólás 2011-04-24 20:15
Létrehozva: #7401


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 694
Regisztrált: 2007-03-25 18:05
Azonosító: 2 094



http://antik.vatera.hu/kep/metszet/rudnay_...1451204477.html

Ezt írja a termékleírásban:
"A megjeleníttet, telefonszámom érvénytelen korrigálásra lehetőséget a VATERA nem biztosít ezért kérném a nyertes, hogy ne hívjon!"

Szó szerint idéztem, nem az én helyesírásomat tükrözi, de nem is ez a lényeg. Vennétek bármit is ( akár 1Ft-ért is? ) tőle ?


Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-04-24 19:06
Létrehozva: #7402


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 27 519
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Aramir_1975 @ 2011-04-24 13:42) *
Hasonlót én akkor írok, amikor már közölte a vevő, hogy pl másnap utal, vagy már megírta, hogy utalt, és nem kaptam meg, amit tegnap írtam, azt olyanoknak írom, akik már sokadszorra írják, hogy utalni fog vagy hogy jön érte, aztán semmi vagy azoknak, akik csak simán nem válaszolnak.
Én sem szeretek vitázni, de amikor már úgy érzem, hogy hülyének néz a vevőm, akkor már van, hogy nem is írok neki, mert minek, csak simán bevágom a negát biggrin.gif Na, az ilyenek szoktak egyébként a legjobban felháborodni az értékelésem után laugh.gif

Én sem vagyok mindig annyira toleráns, csak optimális esetben. (Most különben is szünet van és nagyon kisimult vagyok.smile.gif)
Ha érzem, hogy nincs minden rendben, akkor megkérem, hogy rendezze az anyagiakat, vagy korábbi státuszban, hogy jelentkezzen. Ez a levél megy a biztonsag-ra és aztán én is értékelek.smile.gif
Volt az a -248 értékeléses "PEP gyilkos", nála eztsem tettem meg. biggrin.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aramir_1975
hozzászólás 2011-04-24 13:42
Létrehozva: #7403


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 119
Regisztrált: 2010-12-30 04:37
Azonosító: 1 417 728



IDÉZET(zejopy @ 2011-04-23 20:30) *
Én meg azt mondom, hogy sajnos még nem kaptam a bankomtól sms-t, legyen kedves, ellenőrizze, hogy jó helyre utalt-e, ha igen, akkor bemegyek a bankomba és rájuk kérdezek. biggrin.gif
Ilyenkor általában írják, hogy jaj, bocs elfelejtettem, vagy hasonló. biggrin.gif
Most írtam egy szárazabbat, mert pont azért kapott negát, mert nem utalt. De itt is csak megkértem, hogy utaljon.
Nagyon nem akarok konfrontálódni. Vannak esetek, és helyzetek, amikor leszegett fejjel a falnak is nekimegyek, de optimális esetben nem.smile.gif


Hasonlót én akkor írok, amikor már közölte a vevő, hogy pl másnap utal, vagy már megírta, hogy utalt, és nem kaptam meg, amit tegnap írtam, azt olyanoknak írom, akik már sokadszorra írják, hogy utalni fog vagy hogy jön érte, aztán semmi vagy azoknak, akik csak simán nem válaszolnak.
Én sem szeretek vitázni, de amikor már úgy érzem, hogy hülyének néz a vevőm, akkor már van, hogy nem is írok neki, mert minek, csak simán bevágom a negát biggrin.gif Na, az ilyenek szoktak egyébként a legjobban felháborodni az értékelésem után laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andiniki73
hozzászólás 2011-04-24 13:04
Létrehozva: #7404


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 61
Regisztrált: 2010-12-26 10:40
Azonosító: 1 417 019



Kellemes napot Mindenkinek!
Nekem épp nem az,mert mérges vagyok egy felhasználóra,méghozzá:AdriennM-re.
2010.Szeptemberében vásárolt tölem,emailbe,azt se tudta,milyen hálás legyen,agyon dicsérte a termékemet,amit megkapott,és az imént megkaptam töle az értékelést.7hónapra értékelt,az-az jol leminősitett,nem is értem miért adott potitiv értékelést,ennyi erővel adhatott volna akár semlegest,vagy épp negativot is,bár valószinű tartott a választól,mert szivesen válaszolnák neki mad.gif
Miért ilyen rossz indulatuak az emberek?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-04-23 20:30
Létrehozva: #7405


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 27 519
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Aramir @ 2011-04-23 20:20) *
Én pl pont emiatt nem szoktam felszólítani a vevőt a fizetésre, csak simán közlöm, hogy ha nem fizet X napig (2-3 napot szoktam hagyni), akkor részemről tárgytalan az adásvétel. Nem fenyegetőzöm negatívval, nem szólítom fel a fizetésre, csak közlöm, hogy én mit csinálok. Ezzel nem éreztetem a vevővel, hogy én utasítgatom, vagy ilyesmi, majd ő eldönti, hogy kell-e neki a termék, vagy nem. A normálisabbja tudomásul veszi, és visszajelez, hogy fizetni fog, a komolytalanabbja úgy sem válaszol rá, a bunkóbbja persze ezen is megsértődik, hogy mit képzelek én, hogy a feltüntetett egy hét fizetési határidő ellenére a 2. hét végén siettetem, de szerencsére ezek ritkák, talán 1-2-be futottam bele ilyenbe.
 

Én meg azt mondom, hogy sajnos még nem kaptam a bankomtól sms-t, legyen kedves, ellenőrizze, hogy jó helyre utalt-e, ha igen, akkor bemegyek a bankomba és rájuk kérdezek. biggrin.gif
Ilyenkor általában írják, hogy jaj, bocs elfelejtettem, vagy hasonló. biggrin.gif
Most írtam egy szárazabbat, mert pont azért kapott negát, mert nem utalt. De itt is csak megkértem, hogy utaljon.
Nagyon nem akarok konfrontálódni. Vannak esetek, és helyzetek, amikor leszegett fejjel a falnak is nekimegyek, de optimális esetben nem.smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aramir
hozzászólás 2011-04-23 20:20
Létrehozva: #7406


Aramir fan klub tag
*****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2 074
Regisztrált: 2007-03-01 14:15
Azonosító: 73



Én pl pont emiatt nem szoktam felszólítani a vevőt a fizetésre, csak simán közlöm, hogy ha nem fizet X napig (2-3 napot szoktam hagyni), akkor részemről tárgytalan az adásvétel. Nem fenyegetőzöm negatívval, nem szólítom fel a fizetésre, csak közlöm, hogy én mit csinálok. Ezzel nem éreztetem a vevővel, hogy én utasítgatom, vagy ilyesmi, majd ő eldönti, hogy kell-e neki a termék, vagy nem. A normálisabbja tudomásul veszi, és visszajelez, hogy fizetni fog, a komolytalanabbja úgy sem válaszol rá, a bunkóbbja persze ezen is megsértődik, hogy mit képzelek én, hogy a feltüntetett egy hét fizetési határidő ellenére a 2. hét végén siettetem, de szerencsére ezek ritkák, talán 1-2-be futottam bele ilyenbe.




 
IDÉZET(zejopy @ 2011-04-23 14:37) *
Persze, fizetnek egy szigorúbb fellépésre, de vajon mennyire jó a hangulata, ha erre visszagondol? 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-04-23 15:37
Létrehozva: #7407


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 27 519
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(hytech @ 2011-04-23 14:52) *
Kicsit sok az én én én... smile.gif

Nem kell vele azonosulni de elárulhatom: szinte mindíg beválik. (persze azért valamivel finomabban)

Azért írtam E/1-ben, mert nem tartom senkire nézve sem kötelezőnek a látásmódomat.
Persze, fizetnek egy szigorúbb fellépésre, de vajon mennyire jó a hangulata, ha erre visszagondol? Ha ugyanezt felszólítás nélkül, kedvesebben teszi az ember, akkor nincs a vevőben a rajtakapottság (rossz voltam, jaj nekem) érzése, és egyenlő rangú partnerként fejezi be az üzletet, ergo elégedett, jó a hangulata. És visszajön. Holnap, két hét múlva, vagy bármikor.
Ha viszont az ember rápirít, akkor vagy támadásba lendül, vagy kellemetlenül érzi magát, mert úgy gondolja, nem teljesítette a kötelességét.
Fontos, hogy egyenlő felekként álljunk a bolt két oldalán. Egyik fél sem alacsonyabb rendű, mint a másik.
Így látom. És igen én. Én látom így, tudom, hogy te nem, és mások sem mindenki. Vannak akik önmagukat, vannak, akik a vevőket helyezik magasabbra.
Holott nekem van tányérom, neki van pénze. Ezt kicseréljük.smile.gif Lehetőleg kellemes hangulatban, hogy egyikünk önérzete se sérüljön. Ha kicsit lassabban, hát lassabban.
Mindez persze akkor érvényes, ha minkét fél korrekt.

(Figyeld meg, szinte soha nem írok általános igazságot le, mert megtanultam,hogy amit én látok, gondolok és érzek, az nekem megvalósítható. Egyszerűen nem tehetem meg azt, szerintem itt a fórumon Benz kivételével senki sem teheti meg, hogy valamire egzakt módon rámondja, hogy így helyes. És ha megfigyeled, bizonyos, általános kérdésekben ő is hangsúlyozza, hogy ez az egyéni véleménye. Persze nem a szabályzat értelmezéséről van szó.)

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2011-04-23 15:38


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hytech
hozzászólás 2011-04-23 14:52
Létrehozva: #7408


Élő szövet a belső fémvázon
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5 356
Regisztrált: 2007-03-01 14:14
Innen: Future
Azonosító: 66



IDÉZET(zejopy @ 2011-04-23 14:10) *
nono.gif Nem egészen tudok azonosulni ezzel az állásponttal.smile.gif
Viszont esetenként valóban célravezető lehet. biggrin.gif


Kicsit sok az én én én... smile.gif

Nem kell vele azonosulni de elárulhatom: szinte mindíg beválik. (persze azért valamivel finomabban)


--------------------
Szeretem amikor az okos hülyéskedik, de utálom mikor a hülye okoskodik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-04-23 14:10
Létrehozva: #7409


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 27 519
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(hytech @ 2011-04-23 13:48) *
Lefordítom neked egyszerűbben.

Ezt írd meg: Fizess k****g ! mosking.gif hehehmm.gif

Ez mindíg beválik - ha meg nem akkor annak úgyis írhatsz akármit - és nem tart félóráig mire megírod. smoke.gif

nono.gif Nem egészen tudok azonosulni ezzel az állásponttal.smile.gif
Viszont esetenként valóban célravezető lehet. biggrin.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hytech
hozzászólás 2011-04-23 13:48
Létrehozva: #7410


Élő szövet a belső fémvázon
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5 356
Regisztrált: 2007-03-01 14:14
Innen: Future
Azonosító: 66




Lefordítom neked egyszerűbben.

Ezt írd meg: Fizess k****g ! mosking.gif hehehmm.gif

Ez mindíg beválik - ha meg nem akkor annak úgyis írhatsz akármit - és nem tart félóráig mire megírod. smoke.gif


--------------------
Szeretem amikor az okos hülyéskedik, de utálom mikor a hülye okoskodik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tipitopi
hozzászólás 2011-04-23 13:05
Létrehozva: #7411


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 25
Regisztrált: 2011-01-05 16:59
Azonosító: 1 418 756



IDÉZET(zejopy @ 2011-04-23 12:42) *
Kész a lángos is.biggrin.gif Mindjárt eszünk.smile.gif
Teljesen igazad van, nagyon sokat ezzel élik ki a beteges hajlamaikat. Éppen ezért vezette Be a Vatera (ave Benz), hogy ne látszódjanak a részletes értékelésnél a számok, csak a csillagok. Különben szerintem esetenként érdemes mérlegelni, hogy pozitív értékelés törlését is kérje az ember, ha van kedve ezzel foglalkozni.
A kommunikáció hiánya engem is zavar. Mert szóból ért az ember. Hát ezek az árnyoldalak. De vannak jó dolgok is.smile.gif
A lekezelő hangnemmel pedig nem kell törődni. Általában nincs mögötte tartalom.smile.gif

(Valahogy másképpen kellene idézned, vagy válaszolnod, mert Benznek komoly nagytakarítást kell végeznie, ha visszajön. Nem tudom, hogy rontod el, de rengeteg üres hozzászólást küldesz el.smile.gif)


Jó.1.Én ide ritkán írok.Elnézést.2.Ha kérdeznek terméklapon,részletesen válaszolok.Kellemes húsvéti ünnepeket kívánok mindenkinek!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-04-23 12:42
Létrehozva: #7412


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 27 519
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(tipitopi @ 2011-04-23 12:29) *
Szia.Én meg közben megcsináltam jó kis diós kavart tésztát.Most kezd sülni.Lehet ,hogy Neked így jön le,s biztos Neked is van igazad .De most értem arra a pontra ,hogy egy -egy tranzakció mögött ismeretségek,sőt barátságok is szövődtek évekre visszamenőleg ,ugyanakkor a sunyi lepontozások és belém rugdosások,a magas "c" ről való kezdés.A problémás esetekben/nem oly régen 45 nap után már talán illett rendezni a számlát,nem?/.Én nem egyszer várok/különösen ha erről valaki ír /akár 1 1/2 -2 hónapig is.Gond nincs.Akkor van,ha rám se bagóznak.Csak amikor vész van.A csúcs egy jan-i eset volt,valaki 12-én értékelt,lepontozott,13-án utalt.Szia.És kösz.

Kész a lángos is.biggrin.gif Mindjárt eszünk.smile.gif
Teljesen igazad van, nagyon sokat ezzel élik ki a beteges hajlamaikat. Éppen ezért vezette Be a Vatera (ave Benz), hogy ne látszódjanak a részletes értékelésnél a számok, csak a csillagok. Különben szerintem esetenként érdemes mérlegelni, hogy pozitív értékelés törlését is kérje az ember, ha van kedve ezzel foglalkozni.
A kommunikáció hiánya engem is zavar. Mert szóból ért az ember. Hát ezek az árnyoldalak. De vannak jó dolgok is.smile.gif
A lekezelő hangnemmel pedig nem kell törődni. Általában nincs mögötte tartalom.smile.gif

(Valahogy másképpen kellene idézned, vagy válaszolnod, mert Benznek komoly nagytakarítást kell végeznie, ha visszajön. Nem tudom, hogy rontod el, de rengeteg üres hozzászólást küldesz el.smile.gif)

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2011-04-23 12:43


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tipitopi
hozzászólás 2011-04-23 12:17
Létrehozva: #7413


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 25
Regisztrált: 2011-01-05 16:59
Azonosító: 1 418 756



IDÉZET(zejopy @ 2011-04-23 11:16) *
Ez motoszkált a fejemben...


Szia.Én meg közben megcsináltam jó kis diós kavart tésztát.Most kezd sülni.Lehet ,hogy Neked így jön le,s biztos Neked is van igazad .De most értem arra a pontra ,hogy egy -egy tranzakció mögött ismeretségek,sőt barátságok is szövődtek évekre visszamenőleg ,ugyanakkor a sunyi lepontozások és belém rugdosások,a magas "c" ről való kezdés.A problémás esetekben/nem oly régen 45 nap után már talán illett rendezni a számlát,nem?/.Én nem egyszer várok/különösen ha erről valaki ír /akár 1 1/2 -2 hónapig is.Gond nincs.Akkor van,ha rám se bagóznak.Csak amikor vész van.A csúcs egy jan-i eset volt,valaki 12-én értékelt,lepontozott,13-án utalt.Szia.És kösz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-04-23 11:16
Létrehozva: #7414


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 27 519
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(tipitopi @ 2011-04-23 11:00) *
A terméklapra írtam határidőt,14 napot ,ami lejár.Előre köszönöm!

Ez motoszkált a fejemben, és csak ez miatt visszajöttem a konyhából. Szóval ezt még leírom, aztán elmegyek, megsütöm a lángost. smile.gif
Megértem, hogy sietsz. Én is sietek mindig. Ha vásárolok, rögtön a fizetési információk megérkezésekor utalok, ha eladok, a pénz megérkezésének a napján postázom az árut.
El kell viszont fogadni, hogy nem mindenkinek ilyen a tempója. Van aki lassú. Nem azért, mert nem akar fizetni, hanem, mert ő olyan. Van visszatérő vásárlóm, aki hetekig bonyolítja az adásvételt, vissza-visszanéz, még egy apróságot leüt. Eleinte engem is idegesített, de aztán rájöttem, hogy csak a tempónk más. Többen vannak így, kellemes, stabil vevők, rendszeresen visszajönnek. Miért is siettetném őket?
Különbséget kell tenni a lassú és a nem fizető vásárló között, ami nem könnyű.
Éppen ezért, amikor valaki új vevő és nem jelentkezik,minden esetben úgy írom a második levelet, hogy ne érezze azt, hogy "bajom van" vele. Inkább arra "gyanakszom", hogy esetleg a levelem nem ért célba.smile.gif Ilyenkor sok esetben kedvesen visszaírnak, hogy de, megkapták, köszönik, csak még nézelődnek.
Nem vagyunk egyformák és mi vagyunk az eladók, tehát mindenképpen egy bizonyos fokig nekünk kell alkalmazkodni a vevőhöz. Persze van egy határ, nem kell engedni, hogy madárnak nézzenek minket. Ezt a határt sokszor nehéz kiszámítani.
Ha viszont esetleg a sürgető leveledben nem találtad el a kellő hangnemet, akkor érthető lehet a vevőd ingerültsége is.
Mindenképpen érdemesebb kellemes hangvételben rendezni az adásvételt. Nem kell haragudni a vevőre, ha más a ritmusa, mint a miénk.
A másik oldalon is ember van, aki ráadásul nálad akarja elkölteni a pénzét. Ez becsülendő és mindenképpen toleranciára ad okot.
Kicsit úgy éreztem a postodból, mintha haragudnál a vevőkre általánosságban. Így nehéz munka vaterázni.
Nem akartalak kioktatni, csak ez megfogalmazódott bennem, mint egy lehetséges nézőpont, amit talán nem baj, ha leírtam.
És most irány a lángos, mert kimászik a tészta a kelesztőtálból, akkora lett. biggrin.gif

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2011-04-23 11:18


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tipitopi
hozzászólás 2011-04-23 11:04
Létrehozva: #7415


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 25
Regisztrált: 2011-01-05 16:59
Azonosító: 1 418 756



IDÉZET(zejopy @ 2011-04-23 10:56) *
Amit Benz írt, mindenképpen csináld meg, mert így tudod töröltetni az esetleges bosszúnegatívot. A leveled hangvétele mindenképpen legyen udvarias.
Az, hogy milyen értékelést adsz, csak te döntheted el. Ha nagyon megbántva érzed magad, nyugodtan mehet a negatív is. smile.gif

biggrin.gif Most megnéztem a profilodat, mert nem emlékszem, hogy segítettem volna. Nem vagy kezdő, nem hiszem, hogy ne tudnád elrendezni a dolgot. Csak nyugodtan. smile.gif


Üdv.Zejopy.Az igaz régen itt vagyok,csak nem szoktam írni/ritkán/a fórumra.Amikor,mint most is határozatlan vagyok./Ritka/ És segítettél már.Már régebben.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tipitopi
hozzászólás 2011-04-23 11:00
Létrehozva: #7416


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 25
Regisztrált: 2011-01-05 16:59
Azonosító: 1 418 756



T.VateraBenz!Hát én úgy vagyok magával,mint a Csillag Születik-ben a versenyzők Fáy Miklóssal.Én nem akarok várni,mert a 2 licit 6-án ,2 10-én járt le.S én fzetem a telefonszámlát/más szolgáltatónál van,azt hiszem a jutalékot is,és még jól beolvasna ,persze egy idő után elszakad a cérna nálam is/Az utóbbi időben az értékeléseknél pozitív,közben jól lehúznak.Kezd elegem lenni,én jól akarok csinálni mindent ,mások .......felém.De a fő kérdés?A terméklapra írtam határidőt,14 napot ,ami lejár.Előre köszönöm!

IDÉZET(zejopy @ 2011-04-23 10:56) *
Amit Benz írt, mindenképpen csináld meg, mert így tudod töröltetni az esetleges bosszúnegatívot. A leveled hangvétele mindenképpen legyen udvarias.
Az, hogy milyen értékelést adsz, csak te döntheted el. Ha nagyon megbántva érzed magad, nyugodtan mehet a negatív is. smile.gif

biggrin.gif Most megnéztem a profilodat, mert nem emlékszem, hogy segítettem volna. Nem vagy kezdő, nem hiszem, hogy ne tudnád elrendezni a dolgot. Csak nyugodtan. smile.gif


IDÉZET(tipitopi @ 2011-04-23 10:59) *
T.VateraBenz!Hát én úgy vagyok magával,mint a Csillag Születik-ben a versenyzők Fáy Miklóssal.Én nem akarok várni,mert a 2 licit 6-án ,2 10-én járt le.S én fzetem a telefonszámlát/más szolgáltatónál van,azt hiszem a jutalékot is,és még jól beolvasna ,persze egy idő után elszakad a cérna nálam is/Az utóbbi időben az értékeléseknél pozitív,közben jól lehúznak.Kezd elegem lenni,én jól akarok csinálni mindent ,mások .......felém.De a fő kérdés?A terméklapra írtam határidőt,14 napot ,ami lejár.Előre köszönöm!


IDÉZET(tipitopi @ 2011-04-23 10:59) *
T.VateraBenz!Hát én úgy vagyok magával,mint a Csillag Születik-ben a versenyzők Fáy Miklóssal.Én nem akarok várni,mert a 2 licit 6-án ,2 10-én járt le.S én fzetem a telefonszámlát/más szolgáltatónál van,azt hiszem a jutalékot is,és még jól beolvasna ,persze egy idő után elszakad a cérna nálam is/Az utóbbi időben az értékeléseknél pozitív,közben jól lehúznak.Kezd elegem lenni,én jól akarok csinálni mindent ,mások .......felém.De a fő kérdés?A terméklapra írtam határidőt,14 napot ,ami lejár.Előre köszönöm!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-04-23 10:56
Létrehozva: #7417


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 27 519
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(tipitopi @ 2011-04-23 10:38) *
Üdv!Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni.A terméklapra ráírtam,hogy 14 nap alatt a-zs-ig /értékelés is/ mindent leakarok rendezni.Megnyerték,füle botját nem mozdította az illető,ma reggel leüvöltött /mindenki beteg ,amikor egyezkedni próbáltam /Majd utal.Mi a mérvadó?Semlegest akartam adni/4 termékről van szó/most már hajlok a negára.Zejopy ,Te már segítettél,/olvastam itt vagy a közelben/! not_i.gif director.gif

Amit Benz írt, mindenképpen csináld meg, mert így tudod töröltetni az esetleges bosszúnegatívot. A leveled hangvétele mindenképpen legyen udvarias.
Az, hogy milyen értékelést adsz, csak te döntheted el. Ha nagyon megbántva érzed magad, nyugodtan mehet a negatív is. smile.gif

biggrin.gif Most megnéztem a profilodat, mert nem emlékszem, hogy segítettem volna. Nem vagy kezdő, nem hiszem, hogy ne tudnád elrendezni a dolgot. Csak nyugodtan. smile.gif

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2011-04-23 10:58


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-04-23 10:46
Létrehozva: #7418


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 545
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(skodaslacika @ 2011-04-23 10:42) *
Ön szerint is elkérhetem a szállítási díjat ugye?

Igen, mert az engedmény már egy személyre szóló ajánlat volt.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
skodaslacika
hozzászólás 2011-04-23 10:42
Létrehozva: #7419


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 17
Regisztrált: 2009-12-29 17:40
Azonosító: 911 666



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-04-23 10:40) *
Tisztelt skodaslacika!

Köteles.


Ön szerint is elkérhetem a szállítási díjat ugye?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-04-23 10:42
Létrehozva: #7420


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 545
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(tipitopi @ 2011-04-23 10:38) *
Üdv!Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni.A terméklapra ráírtam,hogy 14 nap alatt a-zs-ig /értékelés is/ mindent leakarok rendezni.Megnyerték,füle botját nem mozdította az illető,ma reggel leüvöltött /mindenki beteg ,amikor egyezkedni próbáltam /Majd utal.Mi a mérvadó?Semlegest akartam adni/4 termékről van szó/most már hajlok a negára.

Tisztelt tipitopi!

Ha a vevő továbbra sem jelentkezik vagy nem kívánja átvenni az árut és ön nem kíván tovább várni, akkor érdemes egy üzenetet írni az adásvételtől való elállásról és megadni a partnernek a megfelelő értékelést. Előtte esetleg írjon neki még egy utolsó felszólítást, ezt küldje el másolatként a biztonsag@vatera.com címre is. Ezt a levelében a címzettnek is említse meg, kilátásba helyezve a megfelelő értékelést, amennyiben nem jelentkezik.
Az automata válaszban kapott azonosítót mentse el, mivel az alapján esetleges bonyodalmak esetén igazolni lehet, hogy ez az utolsó felszólító üzenet kiküldésre került.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1312 Oldal V  « < 369 370 371 372 373 > » 
Reply to this topicStart new topic
12 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (12 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2014-04-24 17:46