IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1326 Oldal V  « < 391 392 393 394 395 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Érdekes, Problémás Felhasználók
bigedy
hozzászólás 2011-04-12 14:03
Létrehozva: #7841


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2007-05-03 16:40
Azonosító: 8 153



Köszönöm!!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-04-12 13:49
Létrehozva: #7842


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 337
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(bigedy @ 2011-04-12 11:51) *
Egy hete felrakott termékemet azonnal elvitték. A vevő felvette a kapcsolatot velem, megbeszéltük mikor jön átvenni az árut. Nem jött, jelentkezett, hogy később tudna csak jönni. Erre is azt mondtam hogy rendben. A tegnapi levele viszont felbosszantott, amiben azt írta, hogy a terméket csak májusban tudja átvenni. Kimondottan azért raktam fel a terméket lényegesen alacsonyabb áron mert nem tudom tárolni, félő, hogy tönkremegy, akár el is lophatják. Ilyenkor mit tehetek?? Ha előzetesen jelezte volna hogy csak májusban tudja átvenni a terméket szóltam volna neki, hogy ne licitáljon!!
Felrakhatom e újból a terméket??? Mi történik ilyenkor a jutalékkal???

Nahát, te meg nem kapod meg senkitől a választ.smile.gif
Írj egy utolsó felszólítást, amiben közlöd, ha nem veszi át (határidőt szabj) az árut, negatívan értékeled és újraindítod az aukciót. A levelet továbbítsd a biztonsag@vatera.com-ra is. A visszakapott ticket számot mentsd el. Amennyiben nem veszi át a határidőig indítsd újra az aukciót.
Az értékelésnél pedig azt jelöld be, hogy nem jött létre az adásvétel, így nem kell jutalékot fizetned.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-04-12 12:55
Létrehozva: #7843


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 965
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(lacus56 @ 2011-04-12 12:22) *
Az az érzésem , hogy a "boltelszámolás "álnév egy valódi átverőshow-t művel.
Licitre teszi a ciháit, aztán addig hiába licitálsz,amíg az átala elképzelt igen magas árat el nem érik,mindig azt írja a gép, hogy megelőztek. Mondjuk egy perc alatt 5 ször megelőznek. Röhej. Meddig tűri még az ilyen színvonalrontókat a Vatera?

Tisztelt lacus56!

1. Elég egyszer is leírni a mondanivalóját!
2. Nincs ilyen nevű felhasználó!
3. A leírtak alapján az aukciókon nagy valószínűséggel egy másik felhasználónak levédett ajánlata volt.
http://www.vatera.hu/segitseg/a_licit_megt...t_ajanlat/28/85

A jövőben legyen kedves tájékozódni, mielőtt egy nyilvános fórumon átveréssel vádol egy másik felhasználót!


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-04-12 12:48
Létrehozva: #7844


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 337
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(lacus56 @ 2011-04-12 12:26) *
Az az érzésem , hogy a "boltelszámolás "álnév egy valódi átverőshow-t művel.
Licitre teszi a ciháit, aztán addig hiába licitálsz,amíg az átala elképzelt igen magas árat el nem érik,mindig azt írja a gép, hogy megelőztek. Mondjuk egy perc alatt 5 ször megelőznek. Röhej. Meddig tűri még az ilyen színvonalrontókat a Vatera

Hallottál már a levédett ajánlatról?
http://www.vatera.hu/segitseg/licitalas_va...9dett+aj%E1nlat
Amíg nem vagy teljes körűen tájékozott, addig ne fikázd a Vaterát. Ha majd tényleg megismered, akkor úgysem teszed.

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2011-04-12 12:50


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lacus56
hozzászólás 2011-04-12 12:26
Létrehozva: #7845


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2011-04-12 12:16
Azonosító: 1 450 628



Az az érzésem , hogy a "boltelszámolás "álnév egy valódi átverőshow-t művel.
Licitre teszi a ciháit, aztán addig hiába licitálsz,amíg az átala elképzelt igen magas árat el nem érik,mindig azt írja a gép, hogy megelőztek. Mondjuk egy perc alatt 5 ször megelőznek. Röhej. Meddig tűri még az ilyen színvonalrontókat a Vatera
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bigedy
hozzászólás 2011-04-12 11:51
Létrehozva: #7846


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2007-05-03 16:40
Azonosító: 8 153



Egy hete felrakott termékemet azonnal elvitték. A vevő felvette a kapcsolatot velem, megbeszéltük mikor jön átvenni az árut. Nem jött, jelentkezett, hogy később tudna csak jönni. Erre is azt mondtam hogy rendben. A tegnapi levele viszont felbosszantott, amiben azt írta, hogy a terméket csak májusban tudja átvenni. Kimondottan azért raktam fel a terméket lényegesen alacsonyabb áron mert nem tudom tárolni, félő, hogy tönkremegy, akár el is lophatják. Ilyenkor mit tehetek?? Ha előzetesen jelezte volna hogy csak májusban tudja átvenni a terméket szóltam volna neki, hogy ne licitáljon!!
Felrakhatom e újból a terméket??? Mi történik ilyenkor a jutalékkal???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-04-11 15:32
Létrehozva: #7847


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 337
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Andy70 @ 2011-04-11 15:28) *
Amúgy egy moderátor ráférne az értékéléseket adókra.

Szerintem pedig egyáltalán nem kellene az értékeléseket moderálni. Nagyon jól fel lehet mérni a leendő partnert az általa adott értékelések alapján. Én mindig megnézem, ha vásárolok.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andy70
hozzászólás 2011-04-11 15:28
Létrehozva: #7848


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2011-03-28 09:56
Azonosító: 1 436 068



Amúgy egy moderátor ráférne az értékéléseket adókra.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-04-11 14:51
Létrehozva: #7849


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 965
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Shelli @ 2011-04-11 11:29) *
Sziasztok!

Segítsetek légyszi!!! Hogy lehet az hogy ( jogosan) kaptam egy negatív értékelést ami az én adatlapomon, és a kopott e-mailben is sokkal "szolidabb" mint amit az eladó saját adatlapján olvasok. ...

Tisztelt Shelli!

Mindenkinél a kapott értékelés és a rá adott válasz látható. A két félnél ez értelemszerűen különböző.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shelli
hozzászólás 2011-04-11 12:47
Létrehozva: #7850


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2010-09-07 22:54
Azonosító: 1 347 786



A vevő először azzal jött,hogy a netbankon keresztül nem tud utalni valami hiba miatt. Aztán kérte a címemet,hogy rózsaszín csekken feladja a pénzt. Ezzel semmi probléma nem lett volna, de ez a pénz a mai napig nem érkezett meg. Ma írt újra, 1 hét után,hogy várta a cipőt,de elfelejtette,hogy nem adta fel a pénzt. A saját oldalamon világosan és egyértelműen fel van tüntetve,hogy 1 hét a fizetési határidő, egy nappal sem több!Senkinek sem ajánlom a vásárlót!----------------------------------------"

Ez látszik az én oldalamon
És ez az övén:

Teljesen egyértelmű,hogy negatívat adtam a vevőnek,mert ha világosan és egyértelműen közlöm,hogy a
fizetési határidő 1 hét,akkor az annyi.2hét után sem volt hajlandó kifizetni a terméket.Először azt
találta ki,hogy az általam megadott számlaszámra nem lehet utalni.Érdekes módon rajta kívül ez már
150 embernek sikerült. Aztán elkérte a címemet,hogy feladja rózsaszín csekken a pénzt.Ma írt nekem 1
hét után,hogy miért nem adtam fel neki a cipőt.Szóltam neki,hogy azért,mert nem kaptam meg még a
pénzt. Ekkor jutott eszébe,hogy ő fel sem adta a pénzt még.Nem értem,hogy miért kapok
semlegeset,amikor a még így is 7nappal többet vártam,mint amennyit kellett volna.Nem tudom mit hisz
magáról...

És az erre tett reagálásom az övén nincs sehol, csak úgy néz ki mintha hülyeségekre válaszolnék az én oldalamon.

"ekkor jutott eszébe, hogy nem adta fel a pénzt" ez a legkomolyabb, hát én írtam meg neki!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-04-11 11:57
Létrehozva: #7851


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 337
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Shelli @ 2011-04-11 11:54) *
Tudom, hogy az én hibám, de az ő oldalán, hogy lehet hazudnia, ha az enyémen nem ez látszik? Ráadásul mondom egy csomó dolog nem úgy van... Bocs, hogy értetlenkedek. Be lehet valahol állítani hogy a saját lapon más értékelés látszon?

A te profilodban látszik az általa írt értékelés és a rá adott válaszod. Az ő profilján látszik az értékelés, amit te adtál, (még mindig nem értem, miért semleges), és az ő válasza az általad írt értékelésre.
Megváltoztatni nem lehet.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shelli
hozzászólás 2011-04-11 11:54
Létrehozva: #7852


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2010-09-07 22:54
Azonosító: 1 347 786



Tudom, hogy az én hibám, de az ő oldalán, hogy lehet hazudnia, ha az enyémen nem ez látszik? Ráadásul mondom egy csomó dolog nem úgy van... Bocs, hogy értetlenkedek. Be lehet valahol állítani hogy a saját lapon más értékelés látszon?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-04-11 11:44
Létrehozva: #7853


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 337
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Shelli @ 2011-04-11 11:32) *
Sziasztok!

Segítsetek légyszi!!! Hogy lehet az hogy ( jogosan) kaptam egy negatív értékelést ami az én adatlapomon, és a kopott e-mailben is sokkal "szolidabb" mint amit az eladó saját adatlapján olvasok. Ott össze- vissza állít olyan dolgokat amiknek semmi alapja nincsen.

Hogy lehet az , hogy az ő oldalán máshogy van írva az értékelése, és arra a reagálásom sem látszik?

Bocs, ha nagyon rossz helyen kérdezek ilyeneket, de nagyon kiakadtam...

Ha úgyis negatívat ad minek kell hazudozni?

Barbi

Nincs ezzel így semmi baj. Ő értékelt, te értékeltél, és mindkettőtök válasza ott van a kellő helyen.
Elbénáztad az utalást, én biztosan sportosabban vettem volna a dolgot. Egy értékelés nem csak azt minősíti, aki kapja, hanem azt is, aki adja.
Azt mondjuk nem értem, miért semlegest adtál neki, amikor adhattál volna pozitívat is. Lehet, hogy ezen rágott be. Ezen én is kiakadtam volna.
Szűknek érzem a határidejét is, mert egy hét fizetésre nem biztos, hogy minden esetben elég.
Bár vásárlóként én azonnal utalok, amint megkapom az adatokat, de nem biztos, hogy mindenkinek ilyen a tempója. Talán lehetett volna rugalmasabb a partnered, te meg lehettél volna figyelmesebb.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shelli
hozzászólás 2011-04-11 11:32
Létrehozva: #7854


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2010-09-07 22:54
Azonosító: 1 347 786



Sziasztok!

Segítsetek légyszi!!! Hogy lehet az hogy ( jogosan) kaptam egy negatív értékelést ami az én adatlapomon, és a kopott e-mailben is sokkal "szolidabb" mint amit az eladó saját adatlapján olvasok. Ott össze- vissza állít olyan dolgokat amiknek semmi alapja nincsen.

Hogy lehet az , hogy az ő oldalán máshogy van írva az értékelése, és arra a reagálásom sem látszik?

Bocs, ha nagyon rossz helyen kérdezek ilyeneket, de nagyon kiakadtam...

Ha úgyis negatívat ad minek kell hazudozni?

Barbi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andy70
hozzászólás 2011-04-11 11:07
Létrehozva: #7855


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2011-03-28 09:56
Azonosító: 1 436 068



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-04-11 07:30) *
Tisztelt Andy70!

Amennyiben a vételárat Ön már átutalta és a partner nem küldi a terméket, nem ad hírt magáról, nem jelentkezik, hosszabb ideje nem érhető el, akkor értesítse az eladót, hogy ha ésszerű határidőn belül nem jelentkezik és nem rendezi az adásvételt, akkor Ön a rendőrségen tesz feljelentést.
A felszólítólevél sikertelensége esetén, javasoljuk, hogy a feljelentést valóban tegye meg! Mint megkárosított félnek a lakóhelye szerinti illetékes rendőrkapitányságon célszerű feljelenést tennie ismeretlen tettes ellen.
A feljelentéshez javasoljuk mellékelni nyomtatott formában a terméklapot, az illetővel folytatott levelezést és minden egyéb dokumentumot, amely az adásvétellel kapcsolatban az Ön rendelkezésére áll.
Amennyiben a feljelentés után elindítják a nyomozást, a nyomozóhatóság általában hivatalos megkereséssel fordul a Vaterához azért, hogy a nyomozás sikere érdekében szükséges és még hiányzó adatokat beszerezzék. Ilyen esetben a Vatera a lehető legteljesebb tájékoztatást adja, hiszen a nyomozás eredményes lezárása és az elkövető kézre kerítése közös érdekünk.



Köszönöm a választ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-04-11 07:30
Létrehozva: #7856


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 965
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Andy70 @ 2011-04-11 05:38) *
Sziasztok!

Nekem annyi a problémám, hogy 2011. március 2-án rendeltem egy Convers cipőt. Az eladó 15- 20 munkanapos szállítást vállalt, ami már testvérek között is szépen elmúlt....Emailen kommunikáltunk, ezzel nem volt probléma, csakhogy mikorra várható a cipő, azt nem tudja megmondani....valahol elakadt a csomag. Ilyenkor mit tehetek? Várjam meg amíg a nyugdíjkorba kerülök (ami emberei számítások szerint is min. 20 év) és a nyugdíjam előbb jön meg, vagy tehetek valami mást is?

Valaki segítsen, előre is köszi.

Üdv.: Andrea (Andy70)

Tisztelt Andy70!

Amennyiben a vételárat Ön már átutalta és a partner nem küldi a terméket, nem ad hírt magáról, nem jelentkezik, hosszabb ideje nem érhető el, akkor értesítse az eladót, hogy ha ésszerű határidőn belül nem jelentkezik és nem rendezi az adásvételt, akkor Ön a rendőrségen tesz feljelentést.
A felszólítólevél sikertelensége esetén, javasoljuk, hogy a feljelentést valóban tegye meg! Mint megkárosított félnek a lakóhelye szerinti illetékes rendőrkapitányságon célszerű feljelenést tennie ismeretlen tettes ellen.
A feljelentéshez javasoljuk mellékelni nyomtatott formában a terméklapot, az illetővel folytatott levelezést és minden egyéb dokumentumot, amely az adásvétellel kapcsolatban az Ön rendelkezésére áll.
Amennyiben a feljelentés után elindítják a nyomozást, a nyomozóhatóság általában hivatalos megkereséssel fordul a Vaterához azért, hogy a nyomozás sikere érdekében szükséges és még hiányzó adatokat beszerezzék. Ilyen esetben a Vatera a lehető legteljesebb tájékoztatást adja, hiszen a nyomozás eredményes lezárása és az elkövető kézre kerítése közös érdekünk.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andy70
hozzászólás 2011-04-11 05:38
Létrehozva: #7857


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2011-03-28 09:56
Azonosító: 1 436 068



Sziasztok!

Nekem annyi a problémám, hogy 2011. március 2-án rendeltem egy Convers cipőt. Az eladó 15- 20 munkanapos szállítást vállalt, ami már testvérek között is szépen elmúlt....Emailen kommunikáltunk, ezzel nem volt probléma, csakhogy mikorra várható a cipő, azt nem tudja megmondani....valahol elakadt a csomag. Ilyenkor mit tehetek? Várjam meg amíg a nyugdíjkorba kerülök (ami emberei számítások szerint is min. 20 év) és a nyugdíjam előbb jön meg, vagy tehetek valami mást is?

Valaki segítsen, előre is köszi.

Üdv.: Andrea (Andy70)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-04-10 12:00
Létrehozva: #7858


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 965
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(timku @ 2011-04-10 11:56) *
Vélt igazamról??
...

Ez esetben nincs semmi akadálya a megfelelő értékelés megírásának (ha még nem tette meg). A többi teendőt leírtuk az első válaszunkban.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
timku
hozzászólás 2011-04-10 11:56
Létrehozva: #7859


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5
Regisztrált: 2011-02-25 14:01
Azonosító: 1 428 076



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-04-09 20:24) *
A Vatera az aukció zárása után nem vett részt az adásvételben, ezért nem áll módjában véleményt formálni a leírtakról és eldönteni az egyes felhasználók vélt vagy valós igazát.

Vélt igazamról??
Nem tudom szabályos-e legfeljebb majd törli a moderátor, de bemásolom az eladó válaszát a reklamációmra.
Elismerte, hogy nem valós kép volt felrakva, innentől nem csak vélt igazam van.
http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=1451073190
Itt is látszik, az első nadrág képe nem az amit árul. Megtéveszti vele a vevőt!
Még egyszer szeretném megkérdezni,hogy ezért a Vaterán nem jár retorzió?
Köszönöm!

Üdvözlöm!

A nadrág képe csak illusztráció volt,elölről majdnem olyan a kapott nadrág mint a képen.
Feltöltéskor még nem vágtuk le a képeket és a nagykertől kaptuk őket ehhez a farmerhoz,
ezért én kérek elnézést!
Sajnos nem tudom visszavenni,Ön megvett egy terméket ,amit meg is kapott,hibátlan,
jó terméket,ráadásul majdnem féláron!
-----
Csak cserélek,ha nincsen már kisebb vagy nagyobb abból,amilyet vett,
ez van leírva!A méret pontosan akkora,amilyet rendelt,38/28/M-es méret.
Mindenkinél minden adatlapon ajánlott méret van leírva,nem fogok mindent leméricskélni,
csak ha azt külön kérik!
Választhat árban hasonlót,a többi termék képe mind megfelelő.
Személyes cserére nincs lehetőség,mert postai áruként kapta a nadrágot.
----------
Már rég meg lett beszélve!Semmit nem veszek vissza,mert azt kapta amit megvett.Felajánlottam a cserét,ezzel nem élt,a 8 nap letelt!Nem méretbeli gondja volt,ezért nem veszek vissza semmit!
-------
Le lehetne már pattani szerintem!Semmit nem veszek vissza,milyen érdekes,hogy már kicsi is a gatya!Meg az is,hogy két felhasználónévvel írogat,ami szabálytalan!
------------------


Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-04-09 20:24
Létrehozva: #7860


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 965
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(timku @ 2011-04-09 15:37) *
Köszönöm! Ezt megkaptam e-mailben is a Vaterától, nem túl biztató így a dolog.
Itt a Vaterán nem jár érte valamilyen retorzió? Az biztos, hogy negatívot kap, de mindig megvárja az értékelést, és után kimagyarázza magát, amire már nem tudok válaszolni. Az egész levelezésünket csak nem másolhatom be az értékelésbe.
A levelezésünk elején beismerte a kép hiteltelenségét, szerinte hasonlót kaptam, érjem be azzal. sad.gif
Hiába a sok pozitív értékelése, ha valaki jogosan reklamál, minősíthetetlen stílusban válaszol, egyből tiltja, esélyt se adva a megbeszélésre.

A Vatera az aukció zárása után nem vett részt az adásvételben, ezért nem áll módjában véleményt formálni a leírtakról és eldönteni az egyes felhasználók vélt vagy valós igazát.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1326 Oldal V  « < 391 392 393 394 395 > » 
Reply to this topicStart new topic
2 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (2 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2014-09-20 13:58