IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1351 Oldal V  « < 391 392 393 394 395 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Problémás Felhasználók
tipitopi
hozzászólás 2011-05-26 18:39
Létrehozva: #7841


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 25
Regisztrált: 2011-01-05 16:59
Azonosító: 1 418 756



A héten 20-án valaki regelt 10-kor,12 körül licitált és meg is nyert valamit nálam. mosking.gif Tegnap.Ma felhívtam tel.on,egy néni vette fel,sosem hallott erről az emberről ,sőt internete sincs. mad.gif A telcsit 1 hete vette.Mi várható?A csúcs egy jan. eset volt,aki még nem is utalt,de már értékelt.A részletesben le. director.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
venta94teszvesz
hozzászólás 2011-05-26 17:45
Létrehozva: #7842


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2011-02-25 15:39
Azonosító: 1 428 098



Hello mindenkinek!

A mai nap folyamán licitált egy felhasználó az általam meghirdetett laptopra, de a vevő profiljában nincs egy vélemény se, és a regisztrációja is 2011 márciusi. Szerintetek komoly vevőről beszélhetünk vagy csak szórakozik? Előfordulhatnak / fordultak ilyen esetek már másnál?

Üdv!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-05-25 18:01
Létrehozva: #7843


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 916
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Trabantmeister @ 2011-05-25 15:58) *
Üdvözlet!
Sikerült belefogni egy problémás eladóba, a terméket nem hajlandó küldeni április 19. óta. A pénzt elutaltam a bankszámlájára, a tranzakcióról megvan minden számlám. Próbáltam felvenni vele a kapcsolatot e-mailben, eleinte még ritkán válaszolt is, aztmondta feladta, ám körülbelül egy hete semmire nem hajnlandó válaszolni. Negatívan értékeltem, de tehetek valamit azért, hogy a pénzem visszakapjam?
Előre is köszönöm!

Tisztelt Trabantmeister!

Amennyiben a vételárat Ön már átutalta és a partner nem küldi a terméket, nem ad hírt magáról, nem jelentkezik, hosszabb ideje nem érhető el, akkor értesítse az eladót, hogy ha ésszerű határidőn belül nem jelentkezik és nem rendezi az adásvételt, akkor Ön a rendőrségen tesz feljelentést.
A felszólítólevél sikertelensége esetén, javasoljuk, hogy a feljelentést valóban tegye meg! Mint megkárosított félnek a lakóhelye szerinti illetékes rendőrkapitányságon célszerű feljelenést tennie ismeretlen tettes ellen.
A feljelentéshez javasoljuk mellékelni nyomtatott formában a terméklapot, az illetővel folytatott levelezést és minden egyéb dokumentumot, amely az adásvétellel kapcsolatban az Ön rendelkezésére áll.
Amennyiben a feljelentés után elindítják a nyomozást, a nyomozóhatóság általában hivatalos megkereséssel fordul a Vaterához azért, hogy a nyomozás sikere érdekében szükséges és még hiányzó adatokat beszerezzék. Ilyen esetben a Vatera a lehető legteljesebb tájékoztatást adja, hiszen a nyomozás eredményes lezárása és az elkövető kézre kerítése közös érdekünk.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
simiviki
hozzászólás 2011-05-25 17:55
Létrehozva: #7844


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 6
Regisztrált: 2009-11-04 09:37
Azonosító: 822 025



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-05-25 13:59) *
Tisztelt simiviki!

Ha a vevő továbbra sem jelentkezik vagy nem kívánja átvenni az árut és ön nem kíván tovább várni, akkor érdemes egy üzenetet írni az adásvételtől való elállásról és megadni a partnernek a megfelelő értékelést. Előtte esetleg írjon neki még egy utolsó felszólítást, ezt küldje el másolatként a biztonsag@allegroup.hu címre is. Ezt a levelében a címzettnek is említse meg, kilátásba helyezve a megfelelő értékelést, amennyiben nem jelentkezik.
Az automata válaszban kapott azonosítót mentse el, mivel az alapján esetleges bonyodalmak esetén igazolni lehet, hogy ez az utolsó felszólító üzenet kiküldésre került.

Ok, ezzel védve vagyok a bosszúértékelésektől,mivel kezdő vaterások a 0 és 7 között vannak az értékeléseik nekik nemokoz túl nagy kárt vevőként az én értékelésem,viszont nekem egymás után nem vetne túl jó fényt az üzletre 4 negatív ohmy.gif Köszönöm a választ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Trabantmeister
hozzászólás 2011-05-25 15:58
Létrehozva: #7845


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2011-05-25 15:43
Azonosító: 1 512 832



Üdvözlet!
Sikerült belefogni egy problémás eladóba, a terméket nem hajlandó küldeni április 19. óta. A pénzt elutaltam a bankszámlájára, a tranzakcióról megvan minden számlám. Próbáltam felvenni vele a kapcsolatot e-mailben, eleinte még ritkán válaszolt is, aztmondta feladta, ám körülbelül egy hete semmire nem hajnlandó válaszolni. Negatívan értékeltem, de tehetek valamit azért, hogy a pénzem visszakapjam?
Előre is köszönöm!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-05-25 13:59
Létrehozva: #7846


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 916
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(simiviki @ 2011-05-25 10:04) *
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni,az lenne a problémám hogy az elmult hónapban sikerült begyüjtenem 4 "kedves" vásárlót .Ebből három leütötte a terméket és semmit nem reagálnak az emailekre.Egy pedig nem jelent meg a személyes találkozón ,és azóta nem reagál telefonra sem emailre.Nem tudom mi a tehendőm,mert ha most kiosztogatom nekik a megfelelő értékeléseket minden bizonnyal vissza is kapom azokat és ezzel sok vevőt veszíthetek.Még nem találkoztam ilyennel az eddigi vaterás pályafutásom alatt ,nemtudom hogy talált rám 4 is ilyen rövid idő alatt. blink.gif Köszönöm előlre is a segítséget.Üdv

Tisztelt simiviki!

Ha a vevő továbbra sem jelentkezik vagy nem kívánja átvenni az árut és ön nem kíván tovább várni, akkor érdemes egy üzenetet írni az adásvételtől való elállásról és megadni a partnernek a megfelelő értékelést. Előtte esetleg írjon neki még egy utolsó felszólítást, ezt küldje el másolatként a biztonsag@allegroup.hu címre is. Ezt a levelében a címzettnek is említse meg, kilátásba helyezve a megfelelő értékelést, amennyiben nem jelentkezik.
Az automata válaszban kapott azonosítót mentse el, mivel az alapján esetleges bonyodalmak esetén igazolni lehet, hogy ez az utolsó felszólító üzenet kiküldésre került.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
simiviki
hozzászólás 2011-05-25 10:04
Létrehozva: #7847


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 6
Regisztrált: 2009-11-04 09:37
Azonosító: 822 025



Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni,az lenne a problémám hogy az elmult hónapban sikerült begyüjtenem 4 "kedves" vásárlót .Ebből három leütötte a terméket és semmit nem reagálnak az emailekre.Egy pedig nem jelent meg a személyes találkozón ,és azóta nem reagál telefonra sem emailre.Nem tudom mi a tehendőm,mert ha most kiosztogatom nekik a megfelelő értékeléseket minden bizonnyal vissza is kapom azokat és ezzel sok vevőt veszíthetek.Még nem találkoztam ilyennel az eddigi vaterás pályafutásom alatt ,nemtudom hogy talált rám 4 is ilyen rövid idő alatt. blink.gif Köszönöm előlre is a segítséget.Üdv
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-05-24 21:57
Létrehozva: #7848


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 239
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-05-24 21:54) *
Nem csak a nézőpont miatt. Mi látunk olyan súlyos szabálytalanságokat is, amit Ön egy adásvételnél nyilván nem tapasztalhat.

smile.gif Igen, értettem, pontosabban ezt értettem nézőpont alatt.
Tudom, hogy vannak emberek, akik egymás felé korrektek, ellenben simán lógnak a buszon, vagy elcsalják az adót, mert az egy arctalan dolog, és úgy érzik, egy nagyobb dologgal szemben nem kell szabályosnak lenni.
Nem tudom, normálisan megfogalmaztam-e, mire gondolok.smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-05-24 21:56
Létrehozva: #7849


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 916
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(zejopy @ 2011-05-24 21:26) *
...
Természetesen elfogadom, hogy a Vatera álláspontja lehet más, mint az enyém.... a nézőpont miatt, valóban. thank_you.gif

Nem csak a nézőpont miatt. Mi látunk olyan súlyos szabálytalanságokat is, amit Ön egy adásvételnél nyilván nem tapasztalhat.

IDÉZET(duduska18 @ 2011-05-24 14:18) *
sziasztok! már lassan másfél honapja elküldtem egy telefont egy meberkének mert ugy volt hogy cserélünk telefont de ő neki nem kellett és elméletileg visszaküldte nekem de még a mai napig nem érkezett meg mindig irok neki hogy nem jött meg a telefon és ő is válaszol igy szerintem nem nyelte be a telefont csak elveszett de elég gyanus nekem ez az egész mert pl mikor feladta a telefont azt irta hogy nincs meg a bizonylat igy vissza se birják keresni a telefont és nekem kellene az a telefon mert 15000-t legalább ér omg mit tegyek? már gondolkoztam hogy feljelentem a csávót hogy meglopott vagy a postát mert semmi hasznos információval nem szolgált egyik fél sem. üdv!
2. vettem egy 4g-s hátlapot de már 3 honapja nem jött meg hogy birnám visszakapni a pénzem?

3. mit tegyek ha leütik a termékemet és nem fizetik ki nem akarok rögtön negatívat adni de már nem ez az első eset üdv!

Tisztelt duduska18!

1. Legyen kedves a termékkódot megadni.

2. Amennyiben a vételárat Ön már átutalta és a partner nem küldi a terméket, nem ad hírt magáról, nem jelentkezik, hosszabb ideje nem érhető el, akkor értesítse az eladót, hogy ha ésszerű határidőn belül nem jelentkezik és nem rendezi az adásvételt, akkor Ön a rendőrségen tesz feljelentést.
A felszólítólevél sikertelensége esetén, javasoljuk, hogy a feljelentést valóban tegye meg! Mint megkárosított félnek a lakóhelye szerinti illetékes rendőrkapitányságon célszerű feljelenést tennie ismeretlen tettes ellen.
A feljelentéshez javasoljuk mellékelni nyomtatott formában a terméklapot, az illetővel folytatott levelezést és minden egyéb dokumentumot, amely az adásvétellel kapcsolatban az Ön rendelkezésére áll.
Amennyiben a feljelentés után elindítják a nyomozást, a nyomozóhatóság általában hivatalos megkereséssel fordul a Vaterához azért, hogy a nyomozás sikere érdekében szükséges és még hiányzó adatokat beszerezzék. Ilyen esetben a Vatera a lehető legteljesebb tájékoztatást adja, hiszen a nyomozás eredményes lezárása és az elkövető kézre kerítése közös érdekünk.

3. Ha a vevő továbbra sem jelentkezik vagy nem kívánja átvenni az árut és ön nem kíván tovább várni, akkor érdemes egy üzenetet írni az adásvételtől való elállásról és megadni a partnernek a megfelelő értékelést. Előtte esetleg írjon neki még egy utolsó felszólítást, ezt küldje el másolatként a biztonsag@allegroup.hu címre is. Ezt a levelében a címzettnek is említse meg, kilátásba helyezve a megfelelő értékelést, amennyiben nem jelentkezik.
Az automata válaszban kapott azonosítót mentse el, mivel az alapján esetleges bonyodalmak esetén igazolni lehet, hogy ez az utolsó felszólító üzenet kiküldésre került.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-05-24 21:26
Létrehozva: #7850


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 239
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-05-24 09:43) *
Kedves zejopy!

A kizárás végleges. Ön írta az előbb egy másik hozzászólásban, hogy mi egy másik nézőpontból látjuk a dolgokat...

Kedves Benz!:)

Egész nap olyan voltam, mint egy űzött vad, csak most jutott eszembe, hogy nem láttam erre a kérdésre a választ.
Igazán köszönöm.
Viszont egy kérdés, csak halkan és természetesen a legnagyobb tisztelettel. Kettőnk közül melyikünk is a vitioltulajdonos? Mert azért ez nem volt valami selymes megnyilvánulás. smile.gif Pedig igazán nem azért mondtam, hogy korrekt, mert kritikát akartam gyakorolni aVatera ítéletével szemben. Csak úgy mondtam, minden hátsó szándék nélkül.
Természetesen elfogadom, hogy a Vatera álláspontja lehet más, mint az enyém.... a nézőpont miatt, valóban. thank_you.gif

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2011-05-24 21:28


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-05-24 14:32
Létrehozva: #7851


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 239
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Aramir_1975 @ 2011-05-24 14:19) *
1. Nekem, úgy látom Svejkunak is, meg talán neked is, csak valamiért a Vatera álláspontját hajtogatod laugh.gif Még az is lehet, hogy az ügyfélközpontosnak is, csak mint írtam az öt pontból, amit felsorolt, egyikre sem illett rá, és hát a szabály az szabály unsure.gif
2. Akkor bocs, félreértettelek.
Hát ja, Benz 11:00-ás hozzászólása után szigorított (az ok: Nem megengedett a félrevezető, valótlan információk megjelentetése.) , már válaszoltam rá pár órája, hogy miért gondoltam úgy, amit írtam, de nem jelent meg, akkor azt hittem valami bug, mert a fórum legelejére dobott a válasz elküldése után. Mondom akkor süti és átmeneti tároló törlés, aztán olvastam csak az emailt laugh1.gif

1. Kénytelen vagyok a Vatera álláspontjához illeszkedni, ha ki akarok egy módszert dolgozni, hogy elkerüljem a bennmaradókat.
2. smile.gif



--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aramir_1975
hozzászólás 2011-05-24 14:19
Létrehozva: #7852


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 119
Regisztrált: 2010-12-30 04:37
Azonosító: 1 417 728



IDÉZET(zejopy @ 2011-05-24 14:06) *
Két dolog már megint.
1. A kérdés, hogy kinek egyértelmű. Ez a kulcs.
2. Nem akarom rád húzni, az utolsó postom már általánosságban íródott inkább, nem személy szerint címeztem. Mert hasonló a tendencia, csak a kifejezésmód vérmérséklettől és hangulattól eltérő.

Benz beszigorított? Sajnálom, pedig ez szerintem egy érdemes vita, és nem baj, ha vannak eltérő vélemények, sőt szerintem bizonyos mértékig még az indulatok is elfogadhatóak, de Benz sokkal szigorúbban látja nálam ezt a kérdést. És az ő véleménye a mérvadó. Tényleg sajnálom.smile.gif

De olvastam.smile.gif


1. Nekem, úgy látom Svejkunak is, meg talán neked is, csak valamiért a Vatera álláspontját hajtogatod laugh.gif Még az is lehet, hogy az ügyfélközpontosnak is, csak mint írtam az öt pontból, amit felsorolt, egyikre sem illett rá, és hát a szabály az szabály unsure.gif
2. Akkor bocs, félreértettelek.
Hát ja, Benz 11:00-ás hozzászólása után szigorított (az ok: Nem megengedett a félrevezető, valótlan információk megjelentetése.) , már válaszoltam rá pár órája, hogy miért gondoltam úgy, amit írtam, de nem jelent meg, akkor azt hittem valami bug, mert a fórum legelejére dobott a válasz elküldése után. Mondom akkor süti és átmeneti tároló törlés, aztán olvastam csak az emailt laugh1.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
duduska18
hozzászólás 2011-05-24 14:18
Létrehozva: #7853


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 26
Regisztrált: 2010-10-12 15:05
Azonosító: 1 404 450



sziasztok! már lassan másfél honapja elküldtem egy telefont egy meberkének mert ugy volt hogy cserélünk telefont de ő neki nem kellett és elméletileg visszaküldte nekem de még a mai napig nem érkezett meg mindig irok neki hogy nem jött meg a telefon és ő is válaszol igy szerintem nem nyelte be a telefont csak elveszett de elég gyanus nekem ez az egész mert pl mikor feladta a telefont azt irta hogy nincs meg a bizonylat igy vissza se birják keresni a telefont és nekem kellene az a telefon mert 15000-t legalább ér omg mit tegyek? már gondolkoztam hogy feljelentem a csávót hogy meglopott vagy a postát mert semmi hasznos információval nem szolgált egyik fél sem. üdv!
2. vettem egy 4g-s hátlapot de már 3 honapja nem jött meg hogy birnám visszakapni a pénzem?

3. mit tegyek ha leütik a termékemet és nem fizetik ki nem akarok rögtön negatívat adni de már nem ez az első eset üdv!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-05-24 14:06
Létrehozva: #7854


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 239
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Aramir_1975 @ 2011-05-24 13:41) *
Válaszoltam a másik nevemmel, de már csak moderálás után jelenik meg, ha megfog jelenni valaha is, viszont erre most így tudok csak válaszolni, mert egy kicsit úgy érzem, hogy rám akarod húzni, hogy én ide csak "fikázni" járok a Vaterát.
Nem szidni kezdtem a Vaterát, csak az jeleztem, hogy ne vedd egyértelmünek, hogy ha akkor is törlik, ha egyértelmüen bosszunegatívot kapsz. Az a negatív már nem érdekel, gondolom elkerülte a svejkunak adott válaszom a figyelmed unsure.gif

Két dolog már megint.
1. A kérdés, hogy kinek egyértelmű. Ez a kulcs.
2. Nem akarom rád húzni, az utolsó postom már általánosságban íródott inkább, nem személy szerint címeztem. Mert hasonló a tendencia, csak a kifejezésmód vérmérséklettől és hangulattól eltérő.

Benz beszigorított? Sajnálom, pedig ez szerintem egy érdemes vita, és nem baj, ha vannak eltérő vélemények, sőt szerintem bizonyos mértékig még az indulatok is elfogadhatóak, de Benz sokkal szigorúbban látja nálam ezt a kérdést. És az ő véleménye a mérvadó. Tényleg sajnálom.smile.gif

De olvastam.smile.gif

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2011-05-24 14:07


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aramir_1975
hozzászólás 2011-05-24 13:41
Létrehozva: #7855


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 119
Regisztrált: 2010-12-30 04:37
Azonosító: 1 417 728



IDÉZET(zejopy @ 2011-05-24 12:28) *
Közben eszembe jutott még, amit hozzá akarok fűzni.
Alakíthatunk mi egy egyesületet, "Szidjuk a Vaterát" cégbejegyzéssel. Aztán idejöhetünk minden vasárnap reggel 9-10-ig elmondani, hogy miben pocsék a Vatera és felemlegethetjük a "sérelmeinket". Gondolom ezt Benz egy darabig enyhe csodálkozással szemlélné, aztán szétrúgná a fenekünket. Nem tudom hányas lába van, de ezt az opciót kihagynám. Mégsem ez a fő ok, amiért ennek nincs értelme. A lényeg, hogy nem hoz megoldást. Állandóan ezt mondom. Vannak problémák, amiket kezelni kell. Semmire nem megyünk, ha haragszunk és mérgelődünk. A megoldás az, hogy megnézzük kritikus szemmel, hogy mi lehetett az az ok, ami miatt az ÜSZ-nak nem volt elegendő a levelezés. A következő esetben már eleve úgy kell indítani a kapcsolatfelvételt a partnerrel, hogy ez ne történhessen meg. Az elmúlt három évben nagyon sokat változott a munkamódszerem, a levelezésem, az i+ oldalam. Túl azon, hogy mindig maximálisan megpróbálom a partnereimet kielégíteni, ez is nagyon fontos. Sokszor fontosabb, mint maga az üzletmenet.
Mindennek ellenére azt hiszem, nincs tökéletes védelem. Némi vallásos áhítattal szemlélem azokat a profilokat, ahol több ezer eladás után sincs negatív. Be kell látni, ez szerencse kérdése is.
Természetesen, ez nem kisebbíti a kényelmetlen érzést, amit egy bennmaradó nega jelent, de ezzel meg kell tanulni együtt élni.
És azt hiszem, ebben a témában nem nagyon lehet már többet elmondani, mert ezerszer körbejártuk, hiszen mindenki kiakad, aki így jár, és aki fórumozik, itt vezeti le a dolgot, ami rendben is van, többek között erre is jó a fórum.
És most iszom egy teát. smile.gif Fahéjasat.smile.gif


Válaszoltam a másik nevemmel, de már csak moderálás után jelenik meg, ha megfog jelenni valaha is, viszont erre most így tudok csak válaszolni, mert egy kicsit úgy érzem, hogy rám akarod húzni, hogy én ide csak "fikázni" járok a Vaterát.
Nem szidni kezdtem a Vaterát, csak az jeleztem, hogy ne vedd egyértelmünek, hogy ha akkor is törlik, ha egyértelmüen bosszunegatívot kapsz. Az a negatív már nem érdekel, gondolom elkerülte a svejkunak adott válaszom a figyelmed unsure.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-05-24 12:28
Létrehozva: #7856


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 239
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(zejopy @ 2011-05-24 11:04) *
.......... A fals következtetések levonása helyett érdemesebb levonni a konzekvenciát. ............

Közben eszembe jutott még, amit hozzá akarok fűzni.
Alakíthatunk mi egy egyesületet, "Szidjuk a Vaterát" cégbejegyzéssel. Aztán idejöhetünk minden vasárnap reggel 9-10-ig elmondani, hogy miben pocsék a Vatera és felemlegethetjük a "sérelmeinket". Gondolom ezt Benz egy darabig enyhe csodálkozással szemlélné, aztán szétrúgná a fenekünket. Nem tudom hányas lába van, de ezt az opciót kihagynám. Mégsem ez a fő ok, amiért ennek nincs értelme. A lényeg, hogy nem hoz megoldást. Állandóan ezt mondom. Vannak problémák, amiket kezelni kell. Semmire nem megyünk, ha haragszunk és mérgelődünk. A megoldás az, hogy megnézzük kritikus szemmel, hogy mi lehetett az az ok, ami miatt az ÜSZ-nak nem volt elegendő a levelezés. A következő esetben már eleve úgy kell indítani a kapcsolatfelvételt a partnerrel, hogy ez ne történhessen meg. Az elmúlt három évben nagyon sokat változott a munkamódszerem, a levelezésem, az i+ oldalam. Túl azon, hogy mindig maximálisan megpróbálom a partnereimet kielégíteni, ez is nagyon fontos. Sokszor fontosabb, mint maga az üzletmenet.
Mindennek ellenére azt hiszem, nincs tökéletes védelem. Némi vallásos áhítattal szemlélem azokat a profilokat, ahol több ezer eladás után sincs negatív. Be kell látni, ez szerencse kérdése is.
Természetesen, ez nem kisebbíti a kényelmetlen érzést, amit egy bennmaradó nega jelent, de ezzel meg kell tanulni együtt élni.
És azt hiszem, ebben a témában nem nagyon lehet már többet elmondani, mert ezerszer körbejártuk, hiszen mindenki kiakad, aki így jár, és aki fórumozik, itt vezeti le a dolgot, ami rendben is van, többek között erre is jó a fórum.
És most iszom egy teát. smile.gif Fahéjasat.smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-05-24 11:04
Létrehozva: #7857


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 239
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Legofej @ 2011-05-24 10:41) *
Ha a termékleírásba beírom, hogy egy héten belűl fizessen a vevőm, és két hét elteltével adok negatívot, amire kapok egy olyan választ, hogy türelmetlen és lehúzza az összes csillagomat, akkor az gondolom szerinted teljesen jogos és rendben van, ugye? Itt nem arról van szó, hogy elküldtem valamit a vevőmnek, és mondjuk reklamál mert selejt, abba tényleg nem lát bele a Vatera.
Régen az ilyeneket simán törölték, most az összevonás óta változtattak ezen is.

Milyen régen? 2 éve? Ne viccelj.
Egyszerűen nem vagy hajlandó belátni, hogy a rendelkezésre álló információk nem voltak elegendőek a törléshez. Pocsék érzés, már én is jártam így. A fals következtetések levonása helyett érdemesebb levonni a konzekvenciát. Persze ez csak akkor sikerülhet, ha az ember kívül tud helyezkedni a problémán.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-05-24 11:00
Létrehozva: #7858


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 916
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Legofej @ 2011-05-24 10:41) *
...
Régen az ilyeneket simán törölték, most az összevonás óta változtattak ezen is.

Nem volt ilyen változtatás.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Legofej
hozzászólás 2011-05-24 10:41
Létrehozva: #7859


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28
Regisztrált: 2009-01-03 13:29
Azonosító: 385 894



IDÉZET(zejopy @ 2011-05-24 06:02) *
Biztosan igazad van. Az elő sem fordulhat, hogy a Vatera olyan nézőpontból látja a dolgokat és olyan információk birtokában van, amire neked nincs rálátásod. mellow.gif


Ha a termékleírásba beírom, hogy egy héten belűl fizessen a vevőm, és két hét elteltével adok negatívot, amire kapok egy olyan választ, hogy türelmetlen és lehúzza az összes csillagomat, akkor az gondolom szerinted teljesen jogos és rendben van, ugye? Itt nem arról van szó, hogy elküldtem valamit a vevőmnek, és mondjuk reklamál mert selejt, abba tényleg nem lát bele a Vatera.
Régen az ilyeneket simán törölték, most az összevonás óta változtattak ezen is.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-05-24 09:43
Létrehozva: #7860


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 916
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(zejopy @ 2011-05-24 07:38) *
Kedves Benz! smile.gif

Szép reggelt. smile.gif
Végleges az inaktiválás a vevőmnél? Ő egy teljesen korrekt partner egyébként.smile.gif
...

Kedves zejopy!

A kizárás végleges. Ön írta az előbb egy másik hozzászólásban, hogy mi egy másik nézőpontból látjuk a dolgokat...


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1351 Oldal V  « < 391 392 393 394 395 > » 
Reply to this topicStart new topic
3 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (3 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2016-10-01 05:12