IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1324 Oldal V  « < 393 394 395 396 397 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Érdekes, Problémás Felhasználók
VateraBenz
hozzászólás 2011-03-30 08:59
Létrehozva: #7881


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 936
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(damatic73 @ 2011-03-30 08:55) *
Üdvözletem!

Olyankor mi van, ha az adásvétel csere formájában létrejön, azonban kiderül, hogy a kapott termék nem felel meg a hirdetésében leírtaknak, ennek következtében számomra használhatatlan?

Gondolkodom a rendőrségi feljelentésen, ugyanakkor látom, hogy az eladó az utóbbi pár hétben inaktívvá vált, és begyűjtött egy csomó negatív visszajelzést olyan tartalmakkal, hogy átutalták a pénzt, de nem kapták meg az árut. Ilyenkor mi történik a többiekkel? Az ő adataikat is megkapja a rendőrség, és kapnak egy levelet, hogy vélhetően sértettek, és amennyiben így van, jelentkezzenek?

Meg ugye vélhetően amit cserébe adtam, már eladta, ilyenkor miként működik a kártalanítás?

Tisztelt damatic73!

Minden megkárosított félnek a lakóhelye szerinti illetékes rendőrkapitányságon célszerű feljelenést tennie.
A feljelentéshez javasoljuk mellékelni nyomtatott formában a terméklapot, az illetővel folytatott levelezést és minden egyéb dokumentumot, amely az adásvétellel kapcsolatban az Ön rendelkezésére áll.
Amennyiben a feljelentés után elindítják a nyomozást, a nyomozóhatóság általában hivatalos megkereséssel fordul a Vaterához azért, hogy a nyomozás sikere érdekében szükséges és még hiányzó adatokat beszerezzék. Ilyen esetben a Vatera a lehető legteljesebb tájékoztatást adja, hiszen a nyomozás eredményes lezárása és az elkövető kézre kerítése közös érdekünk.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
damatic73
hozzászólás 2011-03-30 08:55
Létrehozva: #7882


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2011-03-30 08:42
Azonosító: 1 437 233



Üdvözletem!

Olyankor mi van, ha az adásvétel csere formájában létrejön, azonban kiderül, hogy a kapott termék nem felel meg a hirdetésében leírtaknak, ennek következtében számomra használhatatlan?

Gondolkodom a rendőrségi feljelentésen, ugyanakkor látom, hogy az eladó az utóbbi pár hétben inaktívvá vált, és begyűjtött egy csomó negatív visszajelzést olyan tartalmakkal, hogy átutalták a pénzt, de nem kapták meg az árut. Ilyenkor mi történik a többiekkel? Az ő adataikat is megkapja a rendőrség, és kapnak egy levelet, hogy vélhetően sértettek, és amennyiben így van, jelentkezzenek?

Meg ugye vélhetően amit cserébe adtam, már eladta, ilyenkor miként működik a kártalanítás?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2011-03-29 17:36
Létrehozva: #7883


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 915
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar/Győr
Azonosító: 156 696



IDÉZET(Auron26 @ 2011-03-29 09:11) *
...Ha nem utal, mit tehetek, mert így az el nem adott termékem után ki kell fizetnem a jutalékot...

El nem adott termék után nem kell jutalékot fizetni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-03-29 14:17
Létrehozva: #7884


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 262
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(onidin @ 2011-03-29 14:11) *
Jó napot !
Vásároltam 2010/12/26 12:45:17 (Árverés befejezve), azaz csak volna tibus77 felhasználótól egy ZT-180 Tablet PC 10.2" WiFi Android 2.1, mivel a terméket nem kaptam meg, ahogyan a pénzemet sem kaptam vissza. A fent említett eladóval semmilyen formában nem lehet felvenni a kapcsolatot.
Volt esetleg olyan, aki került már ilyen helyzetbe? És ha igen, mit tudott tenni?
Amennyiben valaki tud segíteni, azt köszönöm előre is.
Üdv: onidin

Kerestem neked egy moderátori sablonszöveget. Bár kiütést kapok tőlük, mégis be kell látni, hogy ezekben minden benne van, amit ezekben az ügyekben tenni lehet:
"Amennyiben a vételárat Ön már átutalta és a partner nem küldi a terméket, nem ad hírt magáról, nem jelentkezik, hosszabb ideje nem érhető el, akkor értesítse az eladót, hogy ha ésszerű határidőn belül nem jelentkezik és nem rendezi az adásvételt, akkor Ön a rendőrségen tesz feljelentést.
A felszólítólevél sikertelensége esetén, javasoljuk, hogy a feljelentést valóban tegye meg! Mint megkárosított félnek a lakóhelye szerinti illetékes rendőrkapitányságon célszerű feljelenést tennie ismeretlen tettes ellen.
A feljelentéshez javasoljuk mellékelni nyomtatott formában a terméklapot, az illetővel folytatott levelezést és minden egyéb dokumentumot, amely az adásvétellel kapcsolatban az Ön rendelkezésére áll.
Amennyiben a feljelentés után elindítják a nyomozást, a nyomozóhatóság általában hivatalos megkereséssel fordul a Vaterához azért, hogy a nyomozás sikere érdekében szükséges és még hiányzó adatokat beszerezzék. Ilyen esetben a Vatera a lehető legteljesebb tájékoztatást adja, hiszen a nyomozás eredményes lezárása és az elkövető kézre kerítése közös érdekünk."

(Hát akkor a mai idézet zöld lett. Nem tudom, mi lesz, ha elfogynak a színek.smile.gif)

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2011-03-29 14:18


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
onidin
hozzászólás 2011-03-29 14:11
Létrehozva: #7885


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2011-02-23 09:14
Azonosító: 1 427 631



Jó napot !
Vásároltam 2010/12/26 12:45:17 (Árverés befejezve), azaz csak volna tibus77 felhasználótól egy ZT-180 Tablet PC 10.2" WiFi Android 2.1, mivel a terméket nem kaptam meg, ahogyan a pénzemet sem kaptam vissza. A fent említett eladóval semmilyen formában nem lehet felvenni a kapcsolatot.
Volt esetleg olyan, aki került már ilyen helyzetbe? És ha igen, mit tudott tenni?
Amennyiben valaki tud segíteni, azt köszönöm előre is.
Üdv: onidin
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-03-29 10:49
Létrehozva: #7886


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 936
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Auron26 @ 2011-03-29 09:11) *
Üdvözletem! Nem tudom ilyen problémával ide kell-e fordulni. Volt fent egy termékem, aminek az ára 70.000.- Ft volt. Az egyik felhasználó (halmos) leütötte, mondta utalni fogja az árát, de csak két részletben, valamint hogy ne postázzak neki, mert egy másik gépet is szeretne megvenni tőlem, kérte vegyem le mert az is érdekli és majd ha az összes pénz átutalódott akkor küldjem neki az összes megvásárolt terméket. Már 10 nap eltelt, kb. 2-3 e-mailt is írtam neki, de nem válaszolt, pénzt nem utalt. A mai napig adtam haladékot. Ha nem utal, mit tehetek, mert így az el nem adott termékem után ki kell fizetnem a jutalékot amit legszivesebben ráterhelnék. Nekem most az a 4200 Ft amit fizetnem kell a 70 ezer után is sokat számít, nem poénból árulom amit árulok. Segítséget szeretnék kérni ez ügyben!!!!

Tisztelt Auron26!

Ha a vevő továbbra sem jelentkezik vagy nem kívánja átvenni az árut és ön nem kíván tovább várni, akkor érdemes egy üzenetet írni az adásvételtől való elállásról és megadni a partnernek a megfelelő értékelést. Előtte esetleg írjon neki még egy utolsó felszólítást, ezt küldje el másolatként a biztonsag@vatera.com címre is. Ezt a levelében a címzettnek is említse meg, kilátásba helyezve a megfelelő értékelést, amennyiben nem jelentkezik.
Az automata válaszban kapott azonosítót mentse el, mivel az alapján esetleges bonyodalmak esetén igazolni lehet, hogy ez az utolsó felszólító üzenet kiküldésre került.

Ha "levette" a kért terméket, akkor az úgy mellesleg jutalékkijátszást jelent.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Auron26
hozzászólás 2011-03-29 09:11
Létrehozva: #7887


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2010-03-02 22:44
Azonosító: 1 033 367



Üdvözletem! Nem tudom ilyen problémával ide kell-e fordulni. Volt fent egy termékem, aminek az ára 70.000.- Ft volt. Az egyik felhasználó (halmos) leütötte, mondta utalni fogja az árát, de csak két részletben, valamint hogy ne postázzak neki, mert egy másik gépet is szeretne megvenni tőlem, kérte vegyem le mert az is érdekli és majd ha az összes pénz átutalódott akkor küldjem neki az összes megvásárolt terméket. Már 10 nap eltelt, kb. 2-3 e-mailt is írtam neki, de nem válaszolt, pénzt nem utalt. A mai napig adtam haladékot. Ha nem utal, mit tehetek, mert így az el nem adott termékem után ki kell fizetnem a jutalékot amit legszivesebben ráterhelnék. Nekem most az a 4200 Ft amit fizetnem kell a 70 ezer után is sokat számít, nem poénból árulom amit árulok. Segítséget szeretnék kérni ez ügyben!!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hytech
hozzászólás 2011-03-29 09:04
Létrehozva: #7888


Élő szövet a belső fémvázon
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5 356
Regisztrált: 2007-03-01 14:14
Innen: Future
Azonosító: 66




Érdemes elolvasni a rengeteg semlegest amit az "elégedett" vásárlók az "eredeti" ternmékekért adtak:

http://www.vatera.hu/user/rating/rating.ph...feedback_type=1

Ami viszont rosszabb az az, hogy mindezt büntetlenül csinálhatja és még rengeteg gyanútlan embert fog átverni az értéktelen hamisítványaival.


--------------------
Szeretem amikor az okos hülyéskedik, de utálom mikor a hülye okoskodik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Behindblue
hozzászólás 2011-03-27 21:10
Létrehozva: #7889


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 8
Regisztrált: 2011-03-27 18:58
Azonosító: 1 435 490



Egy érdekes aukciónak voltam részese. Vásároltam egy Thule tetőcsomagtartót, amit az eladó úgy hirdetett, hogy szép, kifogástalan állapotban van. A képek alapján tényleg jól nézett ki. Le is ütöttem villámáron és másnap el is mentem érte. Mikor felraktuk a kocsimra(az adás-vétel helyszínén), akkor mondja az eladó, hogy a gumitömítések már nem az eredetiek(nem Thule-k) és, hogy szét is vannak repedve illetve, hogy az egyik rúd egy kicsit meg van hajolva. Mondtam neki, hogy semmi gond, ha nincs hatással a működésre, engem nem zavar. Na de mikor elindultam haza, akkor érdekes hangra lettem figyelmes, mintha egy R1-es jönne mögöttem úgy zúgott valami.(50km/h-nál), de nem láttam semmit, ezért mentem tovább. Majd mikor 90-re gyorsítottam, akkor már úgy zúgott, hogy meg kellette állnom. Kiderült, hogy a tetőcsomagtartó adja ezt az idegesítő hangot. Mikor hazaértem, egyből írtam az eladónak, hogy ez így használhatatlan, mert még ha hangosan hallgatom a zenét, a tetőcsomagtartó akkor is túlüvölti. Erre ő csak annyit mondott, hogy ez normális, és, hogy ez nem az ő hibája, mert arról sem ő tehet, hogy az autó benzint fogyaszt :S Kértem őt, hogy vegye vissza a terméket, mert így nem lehet az autóban utazni, de erre ő nem volt hajlandó. A legfurcsább az egészben, hogy a hirdetésben élettartam garanciát vállalt a termékre, és még így sem sikerült meggyőznöm arról, hogy egy Thule tetőcsomagtartónál nem normális ha ilyen hangos. Gondoltam hagyom annyiban az egészet, bíróságra nem megyek 11500Ft-ért pereskedni, de az utolsó levelével teljesen kicsapta nálam a biztosítékot.
Azt írta, hogy ha nekem nem felel meg a termék, akkor a vaterán adjam tovább, mert ez úgyis egy keresett típus. Illetve nagy kegyesen felajánlotta, hogy amit én 11500Ft-ért megvásároltam tőle, azt visszaveszi 9000 Ft-ért és idézem: "megfizette a tanulópénzt". Hát erre már nem tudtam mit írjak vissza.
Eddig azért vásároltam a vaterán, hogy ne kelljen akkora kockázatot vállalnom, mint egy hagyományos apróhirdetésnél, ahol következmény nélkül adhat el bárki hibás terméket, jó termékként feltüntetve. De ezek szerint itt is meg lehet tenni.(tudom, van negatív visszajelzés, de eddig van neki 2, pozitív meg 300+ sad.gif )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kriszberi
hozzászólás 2011-03-25 20:15
Létrehozva: #7890


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2011-03-25 19:56
Azonosító: 1 433 850



Sziasztok!
Hasonlóképpen jártam, már két hónapja várom a megrendelt és kifizetett árut. Február 17-én még válaszolt a levelemre, de két hete mikor próbálkoztam a hotmail címe is le volt tiltva. A pénzt persze én is három nappal a leütés után befizettem a számlájára. Februárban a rendőrséggel fenyegettem, valószínűleg ezért kaptam válasz, elnézést kér és várjak türelemmel, azóta várok.
kriszberi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hytech
hozzászólás 2011-03-24 23:13
Létrehozva: #7891


Élő szövet a belső fémvázon
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5 356
Regisztrált: 2007-03-01 14:14
Innen: Future
Azonosító: 66



IDÉZET(DJUFO1 @ 2011-03-24 11:00) *
kap egy negatív értékelést,és kész,mi? sad.gif ...


Hol a negatív amit kiosztottál? Nem látom! (talán mert nincs)

smoke.gif


--------------------
Szeretem amikor az okos hülyéskedik, de utálom mikor a hülye okoskodik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-03-24 14:02
Létrehozva: #7892


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 936
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(DJUFO1 @ 2011-03-24 11:00) *
...
Az eladókat nem lehet utolérni,a termékek hibásak.
...

Tisztelt DJUFO1!

Ismereteink szerint a szerződés semmis, amennyiben nem a valóságnak megfelelő lényegi információk alapján köttetett. Más kérdés, hogy az eladó lehet jóhiszemű (azaz nem tudott ezekről) vagy rosszhiszemű (ha tudott róla), de ez a szerződés semmisségét nem befolyásolja. Az eladó felet ilyenkor terheli a visszavételi kötelezettség, a PTK alapján. Az ilyen típusú jogérvényesítésre a felek megállapodása alapján, vagy ennek hiányában azonban polgári perben, a bíróságokon keresztül van lehetőség. Amennyiben felmerül a rosszhiszeműség gyanúja, a rendőrség állampolgári jelzés alapján indíthat vizsgálatot is. Ez a polgári pertől független folyamat. A fentiek természetesen a Vatera.hu Kft. saját jogértelmezését tükrözik, és semmilyen módon nem jelentenek a bírói vagy rendőrségi úton alkotott jogértelmezést.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DJUFO1
hozzászólás 2011-03-24 12:00
Létrehozva: #7893


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2007-10-26 19:53
Azonosító: 34 703



Egyre több a hibás terméket újnak beállító,majd az előre utalás után eltűnő,és e-mail-ekre nem válaszoló eladó,nem lehet ezek ellen tenni valamit?
Kezdem unni,hogy sorban átvernek,a legutóbbi 2 adás-vételem is ilyen volt:

http://www.vatera.hu/jbl_hangszoro_apple_t...1445629773.html

http://www.vatera.hu/disco_lezer_aso_sd_032b_1443468549.html

Az eladókat nem lehet utolérni,a termékek hibásak.
Ha azt újnak és garanciálisnak állítja be,akkor számlát és garanciajegyet is kellene hozzá kapnom,nem?
Kihez forduljak?
Gondolom a Vatera semmit nem tud tenni ez ügyben...kap egy negatív értékelést,és kész,mi? sad.gif
Fogyasztóvédelem?Megéri kapálózni pár 10eFt után? mad.gif
Azt hiszem a Vaterázást is abbahagyom... unsure.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
avareva
hozzászólás 2011-03-23 20:53
Létrehozva: #7894


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 7
Regisztrált: 2008-12-07 21:25
Azonosító: 340 615



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-03-23 17:13) *
Nem teljesülhet. Nincs olyan lehetőség, hogy a Vatera bármit is odaírjon az értékelések mellé.
Ellenben minden felhasználó írásban reagálhat a kapott semleges vagy negatív értékelésre. Ez közvetlenül az értékelés alatt megjelenik.


Értem.
Én pozitív értékelést kaptam, még mielőtt a levélváltásunk az eladóval kiteljesedett volna.
Így ezzel a lehetőséggel nem tudok élni.

Lehet a levélben nem kérnem kellett volna, hanem fenyegetőzni, akkor semlegest ad és válaszolhatok?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-03-23 18:13
Létrehozva: #7895


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 936
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(avareva @ 2011-03-23 16:40) *
Értem.
Tehát ha elküldöm a levelezésünket a vaterának, ahol feketén fehéren (illetve színesben) ott vannak a fotók, akkor nem teljesülhet az a kívánságom, ami szerintem teljesen jogos lenne, hogy az értékelések mellé írja oda a vatera azt, hogy az eladó valótlanul állította azt, hogy nem kapott fényképeket a hibás termékről.
Csak ezt.
...

Nem teljesülhet. Nincs olyan lehetőség, hogy a Vatera bármit is odaírjon az értékelések mellé.
Ellenben minden felhasználó írásban reagálhat a kapott semleges vagy negatív értékelésre. Ez közvetlenül az értékelés alatt megjelenik.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
avareva
hozzászólás 2011-03-23 17:40
Létrehozva: #7896


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 7
Regisztrált: 2008-12-07 21:25
Azonosító: 340 615



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-03-23 13:32) *
Tisztelt avareva!

A Vatera az aukció zárása után nem vett részt az adásvételben, ezért nem áll módjában véleményt formálni a leírtakról és eldönteni az egyes felhasználók vélt vagy valós igazát.


Értem.
Tehát ha elküldöm a levelezésünket a vaterának, ahol feketén fehéren (illetve színesben) ott vannak a fotók, akkor nem teljesülhet az a kívánságom, ami szerintem teljesen jogos lenne, hogy az értékelések mellé írja oda a vatera azt, hogy az eladó valótlanul állította azt, hogy nem kapott fényképeket a hibás termékről.
Csak ezt.

Nem kívánok semmiféle törlést, semmit, hadd okuljon belőle más is.
De ennyi szívás után egy ilyen gesztus járna. Nem?

Köszönöm az egyszavas választ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-03-23 14:32
Létrehozva: #7897


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 936
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(avareva @ 2011-03-23 12:22) *
...
É nem igazán értem, a vatera mért nem kíváncsi a részletekre.
Nem pénzt akarok, semmi illyet, de miért hazudozhat ez az ember itt össze vissza????

Tisztelt avareva!

A Vatera az aukció zárása után nem vett részt az adásvételben, ezért nem áll módjában véleményt formálni a leírtakról és eldönteni az egyes felhasználók vélt vagy valós igazát.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
avareva
hozzászólás 2011-03-23 13:22
Létrehozva: #7898


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 7
Regisztrált: 2008-12-07 21:25
Azonosító: 340 615



Vettem egy gyerekülést. Egy BIZTONSÁGI gyerekülést, aminek a könyöklő része törött. Az egész ülés leharcolt állapotban van, azt, hogy a huzata szakadt, tudtam és ennek tudatában licitáltam. Az ülést egy vékony fekete kukászsákba csomagolva kaptam meg, a csomagoláson szakadás nem volt, sértetlen volt. Megjegyzem, ha bármi erősebb behatás érte volna ezt a csomagot, akkor ez a vékonyka nejlonon biztosan valami nyomot hagyott volna.
Az ülés össze volt állítva. Amikor szétszedtem, akkor láttam, hogy a kartámasz mindkét oldala törött. Hozzáteszem, annyira mélyen bele volt nyomva az ülésbe, hogy statikai képtelenség, hogy a szállításnál törött volna el. Beleültettem a 9 hós 9 kg-os gyerekem, aki elé behelyezve a kartámaszt nem tudtam már olyan mélyen benyomni, mint az a szállítási állapotban volt. Ebből azt feltételeztem, hogy valószínűleg a használat alatt történhetett ez az üléssel. Miután a nikecellen nem egy egyszerű törés volt, hanem a két kis kar szó szerint szétporladt és csak fityegett a huzatban, így nem átallottam arra gondolni, hogy ez bizony egy régi törés.

Írtam az eladónak, hogy -bizonyára nem vette észre- de az ülés törött.
Visszaírt, hogy az lehetetlen, biztosan a szállítás folyamán tört el. Miért nem kértem értékbiztosítva a csomagot. Nem mint ha sokra mentem volna vele, mert valószínű a postán körberöhögnek, ha megmutatom.
Kérte küldjek fotókat. Küldtem, azt írta nem látja.
Később küldtem újakat, továbbra is azt szajkózta, hogy a szállítás során tört el.
Kértem vegye vissza az ülést, vagy valamilyen szinten engedjen az árból, nem szükséges pénzben, küldjön valami gyerekjátékot, válasszon, neki melyik lenne a jobb.
Erre írta, vegyek tőle valamit jutányos áron.
Nem akartam tőle többet vásárolni.

De azt végképp felháborítónak tartom, hogy miután negatív értékelést adok, olyat ír a válaszban, ami nem igaz.
Vagyis ezt:
tibci az eladó:
"Most is azt állítom, hogy az ülésnek csupán huzatbeli hibája volt. A postázás alatt történő hibákért
a posta felelős, ezért érdemes értéknyilvánítva törékeny csomagban kérni. Az ülésnek semmi baja, az
elejére csúsztatható könyöklő (te magad is ezt írtad) sérült a szállítás során. Ami nélkül is
használható, ez csak kényelmi része. Mivel nikecel a belső rész, elég, ha egy nehezebb csomagot
rátesznek, vagy dobálják.Szerinted porladt, de a kért képet mégsem küldted! Én próbáltam korrekt
lenni, talán a legközelebbi vásárlásodnál érdemes biztosítani a csomagot +300Ft A csomagolásról nem
írtad, hogy sérült lenne, vagy más gond.200.000Ft-os babakocsi is így ment és maximálisan elégedett
a vásárló!"

Most kaptam levelet a vaterától, hogy a kapott információjuk alapján... sajnos buktam.
Ez azért érdekes, mert felajánlottam, hogy elküldöm a levelezésünket.
Én csak azt szeretném, ha megoldható lenne az, hogy valaki ne hazudozzon rólam tök hivatalosan.
Ennyi.

É nem igazán értem, a vatera mért nem kíváncsi a részletekre.
Nem pénzt akarok, semmi illyet, de miért hazudozhat ez az ember itt össze vissza????
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-03-23 11:59
Létrehozva: #7899


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 936
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(avareva @ 2011-03-23 09:48) *
...
Hol van itt az objektivitás?

Tisztelt avareva!

Sehol. Ha egy konkrétumokat tartalmazó, tényszerű hozzászólásban leírja, hogy mi a probléma, akkor talán tudunk segíteni.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bigdept
hozzászólás 2011-03-23 11:28
Létrehozva: #7900


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 061
Regisztrált: 2010-01-27 17:06
Azonosító: 964 053



IDÉZET(avareva @ 2011-03-23 09:48) *
Hol van az igaza annak a jóhiszemű vevőnek, aki vásárol egy rakásnyi lomot a normálisnak látszó cucc helyett, aztán hosszasan levelezik az eladóval, nem nyerészkedési céllal, csupán annyit szeretne hallani, hogy bocs?
Aztán hosszas levelezés után ad egy negatív értékelést, mert mi mást adjon arra, ami használhatatlan?
Erre az eladó -mivel joga van hozzá- a válaszában csupa valótlanságot állít? Hogy úgy mondjam, tényekkel bizonyíthatóan hazudik?
Ez nem becsületsértés???
Komolyan, tudom, hogy mindenkinek meg kell fizetnie a tanulópénzt, én megfizettem, de miért kell az anyagi káron kívül azt is elviselnem, hogy valaki becsmérel, igazságtalanul?
És persze válaszlehetőségem nincs rá.

Hol van itt az objektivitás?

A hangulatodat és érzelmeidet megértve, szeretném logikai / fizikai mederbe terelni a dolgot.
Van javaslatod arra, hogy az általad vágyott élmény miként biztosítható? Konkrét megvalósulását
láttad másutt?
A fenti beszéd bor mellett búsulva igen hatékony, az tény. De itt elég hiányos és öncélú.
Ki vert át? Mivel? Az értékelés bánt? Azt esetleg töröltetheted. Hatékonyan közreműködve a szélhámost kiebrudalhatod...


--------------------
Az összes kerti vetemények közül a kóbászt szeretem a legjobban!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1324 Oldal V  « < 393 394 395 396 397 > » 
Reply to this topicStart new topic
3 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (3 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2014-09-02 20:50