IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1353 Oldal V  « < 399 400 401 402 403 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Problémás Felhasználók
VateraBenz
hozzászólás 2011-05-12 12:55
Létrehozva: #8001


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 980
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Chamea @ 2011-05-12 13:30) *
Üdvözlök mindenkit!

Egy esetleges olyan helyzetben, mikor az eladó semmilyen e-mail üzenetre sem válaszol és telefonon sem lehet elérni kb 2 napja, akkor mi a teendő? A licitet esetlegesen vissza lehet vajon vonni vagy 40 napot várni az értékelés miatt? Minősíteni sem tudom 1 hét mulva sem az adás-vételt, mert nem történt semmi, tehát hozzáállás sem volt, nincs mit értékelni. Ilyenkor mi van, főleg akkor, ha nekem szükségem lenne nagyon a termékre? Javaslatok, ötletek?

Tisztelt Chamea!

Ha az eladó továbbra sem jelentkezik vagy nem kívánja átadni az árut és ön nem kíván tovább várni, akkor érdemes egy üzenetet írni az adásvételtől való elállásról és megadni a partnernek a megfelelő értékelést. Előtte esetleg írjon neki még egy utolsó felszólítást, ezt küldje el másolatként a biztonsag@allegroup.hu címre is. Ezt a levelében a címzettnek is említse meg, kilátásba helyezve a megfelelő értékelést, amennyiben nem jelentkezik.
Az automata válaszban kapott azonosítót mentse el, mivel az alapján esetleges bonyodalmak esetén igazolni lehet, hogy ez az utolsó felszólító üzenet kiküldésre került.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chamea
hozzászólás 2011-05-12 12:45
Létrehozva: #8002


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 189
Regisztrált: 2010-01-12 22:20
Azonosító: 936 666



Erről a termékről lenne szó: http://www.vatera.hu//sata_ide_atalakito_a...1456484693.html

Meghosszabbította az aukciót, mert látom, hogy újra elérhető és azt írja a Vatera, hogy A termék meghosszabbítva a következő kódon érhető el: 1456744632 és most nem tudom, hogy mi van, ráadásul profi az eladó, ezért nem értem. Valami lehet, hogy közbejött neki, azért nem tud válaszolni. Megveszem én máshol is, ha kell, szóval nem vagyok az a nagyon igényes, hogy csak az a termék, csak szeretném tudni, hogy mi van.

Indamail->gmail lehet a gond? Még az lehet...

IDÉZET(zejopy @ 2011-05-12 13:39) *
Tegyél be egy linket.


A hozzászólást -Chamea- szerkesztette a következő időpontban: 2011-05-12 12:46
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-05-12 12:39
Létrehozva: #8003


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 345
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Chamea @ 2011-05-12 13:30) *
Üdvözlök mindenkit!

Egy esetleges olyan helyzetben, mikor az eladó semmilyen e-mail üzenetre sem válaszol és telefonon sem lehet elérni kb 2 napja, akkor mi a teendő? A licitet esetlegesen vissza lehet vajon vonni vagy 40 napot várni az értékelés miatt? Minősíteni sem tudom 1 hét mulva sem az adás-vételt, mert nem történt semmi, tehát hozzáállás sem volt, nincs mit értékelni. Ilyenkor mi van, főleg akkor, ha nekem szükségem lenne nagyon a termékre? Javaslatok, ötletek?

Tegyél be egy linket.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chamea
hozzászólás 2011-05-12 12:30
Létrehozva: #8004


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 189
Regisztrált: 2010-01-12 22:20
Azonosító: 936 666



Üdvözlök mindenkit!

Egy esetleges olyan helyzetben, mikor az eladó semmilyen e-mail üzenetre sem válaszol és telefonon sem lehet elérni kb 2 napja, akkor mi a teendő? A licitet esetlegesen vissza lehet vajon vonni vagy 40 napot várni az értékelés miatt? Minősíteni sem tudom 1 hét mulva sem az adás-vételt, mert nem történt semmi, tehát hozzáállás sem volt, nincs mit értékelni. Ilyenkor mi van, főleg akkor, ha nekem szükségem lenne nagyon a termékre? Javaslatok, ötletek?

A hozzászólást -Chamea- szerkesztette a következő időpontban: 2011-05-12 12:30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-05-12 11:04
Létrehozva: #8005


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 345
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(e-man @ 2011-05-12 11:56) *
Kaptam egy semleges értékelést, (ráadásul negatívot érdemele megjegyzéssel), azonban egyrészt vitatható a jogossága, de a legfőbb problémám az, hogy nem jelezte felém, hogy "nem maradéktalan az öröme". Korábban ha bárkinek volt valami gondja (többszáz adásvétel után megesik), akkor mindig igyekeztem megoldani a problémát, kicserélni a terméket, ha hibás, de ha nem jelzi a hibát, csak ír egy semlegest, meg sem adja a lehetőséget...

Mit lehet ezzel tenni?

Próbáld az értékelés törlését kérni a kapcsolatfelvételen keresztül.
Csak abban az esetben törölnek, ha egyértelmű, hogy jogtalan az értékelés. Mindenesetre egy próbát mindenképpen megér. Hátha. smile.gif
Ha mégsem, akkor se keseredj el, vannak ilyen vevők is. smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
e-man
hozzászólás 2011-05-12 10:56
Létrehozva: #8006


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 6
Regisztrált: 2007-05-01 15:09
Azonosító: 7 837



Kaptam egy semleges értékelést, (ráadásul negatívot érdemele megjegyzéssel), azonban egyrészt vitatható a jogossága, de a legfőbb problémám az, hogy nem jelezte felém, hogy "nem maradéktalan az öröme". Korábban ha bárkinek volt valami gondja (többszáz adásvétel után megesik), akkor mindig igyekeztem megoldani a problémát, kicserélni a terméket, ha hibás, de ha nem jelzi a hibát, csak ír egy semlegest, meg sem adja a lehetőséget...

Mit lehet ezzel tenni?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2011-05-10 21:56
Létrehozva: #8007


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 235
Regisztrált: 2008-05-27 21:37
Innen: Magyar
Azonosító: 156 696



IDÉZET(Koriander87 @ 2011-05-10 22:26) *
A negatív értékelés mellett feltétlenül írj az ügyfélszolgálatnak, mert egy ilyen felhasználónak semmi keresnivalója itt. Sok sikert!

De ne kapkodd el (mármint az értékelést) előtte E-mailban levelezd le vele a dolgokat, mert a Vatera csak akkor törli az esetleges viszont-negatívodat, ha egyértelmű (írásos) a dolog.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Koriander87
hozzászólás 2011-05-10 21:26
Létrehozva: #8008


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 190
Regisztrált: 2010-12-17 14:26
Azonosító: 1 415 535



IDÉZET(pintyeandras87 @ 2011-05-10 21:51) *
Sziasztok!
Az egyik felhasználóval van problémám, aki cserét kínált fel az egyik termékemre,... Szeretném ebben a segítségeteket kérni és megoldást arra,hogyan tudnék megszabadulni az ilyen rosszindulatú felhasználótól?! Egyébként a felhasználónevem alatt megtaláljátok a szóban forgó aukciót.


A negatív értékelés mellett feltétlenül írj az ügyfélszolgálatnak, mert egy ilyen felhasználónak semmi keresnivalója itt. Sok sikert!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2011-05-10 21:13
Létrehozva: #8009


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 235
Regisztrált: 2008-05-27 21:37
Innen: Magyar
Azonosító: 156 696



IDÉZET(pintyeandras87 @ 2011-05-10 21:51) *
Egyébként a felhasználónevem alatt megtaláljátok a szóban forgó aukciót.

Egyszerűbb, lett volna belinkelni az aukciót. De megtaláltam, ránézésre igazad van, a terméklapon nem egyeztetek meg a cserében (amennyiben minden üzenet látszik, de ezt majd Benz megmondja). Vagy kifizeti, vagy negatív.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pintyeandras87
hozzászólás 2011-05-10 20:51
Létrehozva: #8010


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2011-04-19 10:25
Azonosító: 1 459 928



Sziasztok!
Az egyik felhasználóval van problémám, aki cserét kínált fel az egyik termékemre,megkértem,hogy adjon bővebb tájékoztatást a cserére szánt dolgokról,erre ő villámáron leütötte az aukciómat mindenféle megegyezés nélkül. Ezzel önmagában ugye nincs is probléma,de a leütést követően a munkaidőmben agresszíven tolta az sms-eket, e-maileket sőt sms-eket arról,hogy e-maileket küldött!! Persze fizetni már nem akart,hanem rám akarta erőltetni a cserére kínált gagyi (omega replika, kínai karóra, olyan pc,ami már 5 éve elavult volt,3-4 éves 256-os mp3 lejátszó,stb...) cuccait,amiket személyesen megtekintettem és elutasítottam,mert tényleg értéktelen volt mind. Erre ő megfenyegetett, mondván,hogy meg fogom bánni ezt,stb... és azóta megpróbál lehordani az aukcióim hozzászólásain keresztül. Nem volt még üzlete ennek a felhasználónak, igaz,nekem is csak 3 volt,de elég frusztráló,hogy szeretnék megválni a feleslegessé vált holmiktól, erre egy bolond(mert tényleg csak ebbe a kategóriába tudom sorolni,mert annyira szánalmas és szerintem normális ember nem csinál ilyet) próbálja ezt megnehezíteni. Szeretném ebben a segítségeteket kérni és megoldást arra,hogyan tudnék megszabadulni az ilyen rosszindulatú felhasználótól?! Egyébként a felhasználónevem alatt megtaláljátok a szóban forgó aukciót.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-05-10 14:43
Létrehozva: #8011


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 345
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(evike658 @ 2011-05-10 15:20) *
Sziasztok!

Egy aranyos525 nevű felhasználótól szeretnélek óva inteni benneteket.
2 hónapja leütöttem egy árut,azóta sem áru,sem a pénzem nem utalja vissza.Már kizárták,össze-vissza hazudozik.
Valószínű megyek a rendőrségre és feljelentem
Van valaki akit még megkárosított ez a nőszemély?

Köszi! smile.gif
Kerestem neked egy moderátori választ, hogy mit tudsz tenni ilyen helyzetben:
"Amennyiben a vételárat Ön már átutalta és a partner nem küldi a terméket, nem ad hírt magáról, nem jelentkezik, hosszabb ideje nem érhető el, akkor értesítse az eladót, hogy ha ésszerű határidőn belül nem jelentkezik és nem rendezi az adásvételt, akkor Ön a rendőrségen tesz feljelentést.
A felszólítólevél sikertelensége esetén, javasoljuk, hogy a feljelentést valóban tegye meg! Mint megkárosított félnek a lakóhelye szerinti illetékes rendőrkapitányságon célszerű feljelenést tennie ismeretlen tettes ellen.
A feljelentéshez javasoljuk mellékelni nyomtatott formában a terméklapot, az illetővel folytatott levelezést és minden egyéb dokumentumot, amely az adásvétellel kapcsolatban az Ön rendelkezésére áll.
Amennyiben a feljelentés után elindítják a nyomozást, a nyomozóhatóság általában hivatalos megkereséssel fordul a Vaterához azért, hogy a nyomozás sikere érdekében szükséges és még hiányzó adatokat beszerezzék. Ilyen esetben a Vatera a lehető legteljesebb tájékoztatást adja, hiszen a nyomozás eredményes lezárása és az elkövető kézre kerítése közös érdekünk."


(Kedves Benz, ha unja már a lilát, szóljon, kívánságára esetleg megfontolás tárgyává tehetem egy másik szín alkalmazását.biggrin.gif)


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
evike658
hozzászólás 2011-05-10 14:20
Létrehozva: #8012


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2010-08-26 09:15
Azonosító: 1 323 186



Sziasztok!

Egy aranyos525 nevű felhasználótól szeretnélek óva inteni benneteket.
2 hónapja leütöttem egy árut,azóta sem áru,sem a pénzem nem utalja vissza.Már kizárták,össze-vissza hazudozik.
Valószínű megyek a rendőrségre és feljelentem
Van valaki akit még megkárosított ez a nőszemély?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-05-09 19:55
Létrehozva: #8013


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 345
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(deakok123 @ 2011-05-09 20:47) *
Tegnap sikeresen licitálta egy termékre, megkaptam a Vaterátol az Ön nyert emailt az eladó adataival,ezután irtam neki egy emait, hogy megbeszéljük a szállitast.Ő visszairt miszerint már eladta a terméket, de irt rólam egy értékelést "sajnos nem jött létre a tranzakcio". Ezt nem értem!Az általam készitett értékelés viszont csak sikeresnek lehet minősiteni, a szöveges értékelésbe leirtam hogy miért nem jött létre a tranzakció de folyamatosan visszajön az értékelésem hogy indokoljam. Ezt sem értem. Valaki tájékoztasson!

Igenis, azonnal, máris. unsure.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
deakok123
hozzászólás 2011-05-09 19:47
Létrehozva: #8014


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2011-05-09 19:24
Azonosító: 1 492 189



Tegnap sikeresen licitálta egy termékre, megkaptam a Vaterátol az Ön nyert emailt az eladó adataival,ezután irtam neki egy emait, hogy megbeszéljük a szállitast.Ő visszairt miszerint már eladta a terméket, de irt rólam egy értékelést "sajnos nem jött létre a tranzakcio". Ezt nem értem!Az általam készitett értékelés viszont csak sikeresnek lehet minősiteni, a szöveges értékelésbe leirtam hogy miért nem jött létre a tranzakció de folyamatosan visszajön az értékelésem hogy indokoljam. Ezt sem értem. Valaki tájékoztasson!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-05-09 15:45
Létrehozva: #8015


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 980
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(alma333 @ 2011-05-09 16:38) *
Én pusztán csak arra szerettem volna felhívni a figyelmet, hogy minden megkárosított jelezze a szándékát együttesen! Nyilván nem arra buzdítottam, hogy itt most mindenki szedje le róla a keresztvizet, hanem, hogy együttesen lépjünk, - mindenki tudjon róla, akit érint - mert akkor talán érdemben foglalkoznak a panaszunkkal!
üdv

A rendőrség egy feljelentéssel is érdemben foglalkozik.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alma333
hozzászólás 2011-05-09 15:38
Létrehozva: #8016


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2007-12-31 10:32
Azonosító: 72 026



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-05-09 14:56) *
Tisztelt alma333!

Nem a fórumon kell gyülekezni az "együttes" feljelentés miatt.
A teendőket leírtuk már az előzőekben.


Én pusztán csak arra szerettem volna felhívni a figyelmet, hogy minden megkárosított jelezze a szándékát együttesen! Nyilván nem arra buzdítottam, hogy itt most mindenki szedje le róla a keresztvizet, hanem, hogy együttesen lépjünk, - mindenki tudjon róla, akit érint - mert akkor talán érdemben foglalkoznak a panaszunkkal!
üdv
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-05-09 13:56
Létrehozva: #8017


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 980
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(alma333 @ 2011-05-09 14:27) *
...
Jó lenne ha itt minden megkárosított megjelenne és együttesen mindenki feljelentést tenne! Minél hamarabb, mert a levele szerint elutazik a jövő héten....
Írjatok!!!!!
Üdv

Tisztelt alma333!

Nem a fórumon kell gyülekezni az "együttes" feljelentés miatt.
A teendőket leírtuk már az előzőekben.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alma333
hozzászólás 2011-05-09 13:27
Létrehozva: #8018


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2007-12-31 10:32
Azonosító: 72 026



IDÉZET(mohano @ 2011-05-09 08:29) *
Köszönöm szépen, elküldtem az eladónak, meglátjuk, hogy reagál, már ha egyáltalán veszi a fáradságot.



Üdv!
Szeretnélek megkérdezni, hogy nem véletlenül Ednus nevű eladóról írtál??
Én ugyanígy jártam....csak pozitív értékelései voltak, még csak semleges sem, így bátran licitáltam. 2 terméket is vettem, nem kis összeget utalva. Én május 3-án utaltam, akkor még írt nekem, jelezte, hogy megérkezett a pénz és küldi elsőbbségivel...azóta is....
legfőképp az bosszant, ha a többiek előbb jeleztek volna, talán nem tudott volna ennyi pénzt kicsalni. Ahogy számolgattam legalább 200E ft-ról lehet szó.
Jó lenne ha itt minden megkárosított megjelenne és együttesen mindenki feljelentést tenne! Minél hamarabb, mert a levele szerint elutazik a jövő héten....
Írjatok!!!!!
Üdv
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-05-09 08:03
Létrehozva: #8019


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 345
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(mohano @ 2011-05-09 08:29) *
Köszönöm szépen, elküldtem az eladónak, meglátjuk, hogy reagál, már ha egyáltalán veszi a fáradságot.

Nem elküldened kellett volna, hanem eszerint kellett volna eljárnod.
Ezzel az idézettel nem hiszem, hogy sokra mész önmagában. unsure.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mohano
hozzászólás 2011-05-09 07:29
Létrehozva: #8020


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2008-05-18 06:37
Azonosító: 151 954



IDÉZET(zejopy @ 2011-05-08 13:09) *
Kerestem neked egy moderátori választ, ami ebben az esetben teljesen helytálló:
"Amennyiben a vételárat Ön már átutalta és a partner nem küldi a terméket, nem ad hírt magáról, nem jelentkezik, hosszabb ideje nem érhető el, akkor értesítse az eladót, hogy ha ésszerű határidőn belül nem jelentkezik és nem rendezi az adásvételt, akkor Ön a rendőrségen tesz feljelentést.
A felszólítólevél sikertelensége esetén, javasoljuk, hogy a feljelentést valóban tegye meg! Mint megkárosított félnek a lakóhelye szerinti illetékes rendőrkapitányságon célszerű feljelenést tennie ismeretlen tettes ellen.
A feljelentéshez javasoljuk mellékelni nyomtatott formában a terméklapot, az illetővel folytatott levelezést és minden egyéb dokumentumot, amely az adásvétellel kapcsolatban az Ön rendelkezésére áll.
Amennyiben a feljelentés után elindítják a nyomozást, a nyomozóhatóság általában hivatalos megkereséssel fordul a Vaterához azért, hogy a nyomozás sikere érdekében szükséges és még hiányzó adatokat beszerezzék. Ilyen esetben a Vatera a lehető legteljesebb tájékoztatást adja, hiszen a nyomozás eredményes lezárása és az elkövető kézre kerítése közös érdekünk."



Köszönöm szépen, elküldtem az eladónak, meglátjuk, hogy reagál, már ha egyáltalán veszi a fáradságot.

Go to the top of the page
 
+Quote Post

1353 Oldal V  « < 399 400 401 402 403 > » 
Reply to this topicStart new topic
8 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (8 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2016-12-09 06:53