IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1312 Oldal V  « < 399 400 401 402 403 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Érdekes, Problémás Felhasználók
zejopy
hozzászólás 2011-02-14 23:02
Létrehozva: #8001


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 27 519
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Bigdept @ 2011-02-14 21:51) *
Jaj!
Elnézést kérek, annyira sűrű most az életem, hogy a fejem sem tudom, merre van.
Az éjjel, amikor hazaértem, valahogy abban a hitben voltam, írtam Önnek,
felmentem a Vaterára, ahol szembe vigyorgott velem az elmaradt értékelések
lapja...
Csak biztosítani akarom, hogy bennem nincs tüske, nem is volt eszembe negát
sem adni, remélem, a semlegessel nem rontottam el semmit, de ha igen, megígérem,
töröltetem az értékelést, és nekilódulok újból...
Nagyon köszönöm a rendes hozzáállást a problémához, örülök, hogy szertelenségem ellenére
a gondomat tarja szem előtt!

Hát te nagyon édes vagy, de tényleg. Hát ilyet... biggrin.gif

IDÉZET(Bigdept @ 2011-02-14 21:51) *
Márpedig értékelni kellene, több mint egy hónapos
a történet. Vagy talán adjak pozitívat?
Van több olyan tranzakció is, amelyik a szöveg alapján nem volt gömbölyű, lehet,
nem kellene megbontanom a sort... Szerintetek?

Szabj neki egy utolsó határidőt. A másolat menjen a Vaterának, aztán vagy semleges, vagy negatív. Ő semlegesnél jobbat úgysem fog neked adni. Vagy már adott valamit?

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2011-02-14 23:03


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bigdept
hozzászólás 2011-02-14 22:51
Létrehozva: #8002


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 061
Regisztrált: 2010-01-27 17:06
Azonosító: 964 053



Hátha érdekes:

http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=19355856

Szükségem van adott típusu DVD íróra, nem mindegy,
hogy milyen, a belsejét kioperálva át akarom ültetni
asztali DVD íróba, és az nem megy akármilyennel.
Tapaszalom alapján, ha kell egy működő készülék, itt a vaterán
egyszerre hármat - négyet kell venni / licitálni, mert egyet
túlliciátlnak, kettő működésével baj lesz, jó ha egy működni fog.
Kb. így volt ekkor is. Alább a levelezés. (a mondatok tényleg
nincsenek ponttal elválasztva)

Én: 2011. január 10.
Tárgy : GSA H55N DVD író

Tisztelt <asszony>

Megnyertem a Vaterán a meghirdetett DVD írót.
Termék kódja: 1435442429
Termék linkje: http://www.vatera.hu//item/view/index.php?cod=1435442429
Termék ára: 3000 Ft
A postaköltséggel növelt árat átutaltam, már ott is kell lennie a számlán (ld. csatolt képet)
Az árut ide kérem postázni:
<cím>
Köszönöm.


[megjött a DVD író, hibás vol, nem ismert fel semmilyen DVD lemezt.
Meg is írtam az értékelésbe, SEMLEGEST adtam...]
................
2010. január 15
Tisztelt uram
mondjuk úgy kissé fel vagyok háborodva hogy nem keresett meg az íróval kapcsolatban mert én nem tüntem el és nem kaptam semmilyen jelzést öntől hogy az író nem jó nem kellet volna értékelni hanem szólni és én vissza vásároltam volna szó nélkül kérem a számla számot és utalok vissza és ragaszkodom hogy küdje vissza a Dvd írómat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SŰRGŐSEN VÁLASZT VÁROK

................
Én 2010. január 15:
Jaj!
Elnézést kérek, annyira sűrű most az életem, hogy a fejem sem tudom, merre van.
Az éjjel, amikor hazaértem, valahogy abban a hitben voltam, írtam Önnek,
felmentem a Vaterára, ahol szembe vigyorgott velem az elmaradt értékelések
lapja...
Csak biztosítani akarom, hogy bennem nincs tüske, nem is volt eszembe negát
sem adni, remélem, a semlegessel nem rontottam el semmit, de ha igen, megígérem,
töröltetem az értékelést, és nekilódulok újból...
Nagyon köszönöm a rendes hozzáállást a problémához, örülök, hogy szertelenségem ellenére
a gondomat tarja szem előtt!

A számlaszámom:
<számlaszám>

Az írót visszaküldöm a jövő héten, egyben jelezném, hogy továbbra is keresek
LG DVD írót, az alábbi típusok közül:
<lista>
Tehát, ha akad ezek közül működő (külseje nem számít), akkor vevő vagyok rá!
A DVD meghajtó belső szerkezetére van szükségem, asztali DVD lejátszó / felvevőbe
kellene beleépíteni...

Köszönöm szépen a megkeresését!

................
2010. január 15
Tisztelt uram
Semmi gond csak azt sérelmeztem hogy nem kaptam semmilyen jelzést hétfőn az lesz az első hogy vissza utalom dupla posta költséggel együtt az összeget így vissza tudja nekem postázni a DVD leolvasót ha máskép történt volna ez az ügy lehetet volna csere is de én már nem foglalkozom tovább itt vele így egyezünk meg vissza postával és majd ha vissza jön mi is ki próbáljuk jövőhéten megy az átutalás és kérem vissza a DVD írót köszönöm

................
2010. január 15
Tisztelt uram
Most még egyszer el olvastam a levelét és érdekes megjegyzést találtam egyben kapom vissza az "állítólag" nem müködő Dvd olvasómat mert most ez azt jelenti ön szét szedte és talán szerelt benne ??????????Most már nagyon várom vissza és én is fogok önre értékelést adni a DVD olvasóm állapota alapján mert engem még mindíg zavar az ön hátba támadó igazságtalan értékelése mert tudom hogy működött a DVD olvasó!!!!!!!!!!!!

................
Én: 2010. január 16
Nem szedtem szét, hol írtam olyant?
Egyszerűen rákötöttem a PC-re, és kipróbáltam, mert működőre van szükség,
ha működött volna, boldog lettem volna, szétszedtem volna..

Labilis egyébként, ha benne van egy DVD lemez, és azután van bekapcsolva
a PC, akkor azt kezeli, de kivéve, másik lemezt betéve már nem.

Sajnálom, hogy ennyire érzékenyen érinti a semmit nem rontó
semleges értékelés, de írtam, töröltetni fogom.


[Kértem a Vaterát, töröljék az értékelésem, és törölték]
................
2010. január 16
Kedves Uram
Semmi gond nem az értékelés bánt hanem hogy nem írt és csak az értékelésből tudtam meg hogy nem működik és nem szeretem ha csalódottan távozik tőlem valaki mint vevő mint mondtam átutalom az összeget dupla posta költséggel és vissza kapom és minden elsimul nem fontos töröltetni mint mondtam én csak azt sérelmeztem hogy nem én hozzám fordult és kicsit fel húztam magam rajta elnézést de úgy érzem hogy jogosan mert értékelés nélkül is megoldható lett volna nem szoktam el tűnni a problémák elől igaz nem sokszor volt még probléma de azt is mindig orvosoltam ha valami nem stimmelt .Köszönöm hogy írt és utalok és várom vissza a DVD olvasót.

................
2010. január 20
Elnézést hogy nem tudtam még átutalni de a teszvesz számlámon nem jött be annyi összeg hogy utalhattam volna mivel a bankom nem esik az utamba nem tudtam még a héten be fizetni rá mert dolgozom és nevelek 4 gyereket holnap fogom pótolni az elmaradásomat látom töröltette az értékelést köszönöm szépen nekem ez így jobb egyenesebb út KÖSZÖNÖM.

................
Én: 2010. január 20
Semmi baj, elsők a gyerekek, ez így helyes! :-)


<Eltelt sok idő, láttam ám, hogy január 20 óta több eladása is volt, de utalás sehol>
................
Én: 2010. január 20
Minden rendben?


Azóta semmi. Sem levél, sem utalás. Nem azért a 3000 Ft-ért, hanem attól tartok,
ha megint értékelek, akkor nega lesz. Márpedig értékelni kellene, több mint egy hónapos
a történet. Vagy talán adjak pozitívat?
Van több olyan tranzakció is, amelyik a szöveg alapján nem volt gömbölyű, lehet,
nem kellene megbontanom a sort... Szerintetek?


--------------------
Az összes kerti vetemények közül a kóbászt szeretem a legjobban!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-02-14 17:01
Létrehozva: #8003


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 545
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(37cukros @ 2011-02-14 15:42) *
Sziasztok!
Most kaptam egy semleges értékelést egy tavalyi adás vételről, amiben azt írja a vevő hogy türelmetlen vagyok. Ezt szeretném kikérni magamnak, mivel az adás vétel 2010 12 26 án volt és ez év januárjában tizennegyedikén értékeltem negatívra.Ez idő alatt számtalanszor megpróbáltam az általa megadott telefonon elérni, ami természetesen csak egy kamu telefonszám, mert kell a vaterának,írtam mailt is amire nem válaszolt csak mikor közöltem hogy ha nem tart igényt rá akkor jelezze és újra felteszem aukcióra.Nem tudom meddig kell türelmesnek lenni, esetleg egy- két hónapig vagy évig?Problémája volt ezt megértem de egy telefont ellehet engedni annak a türelmetlen eladónak, ez elvárható lenne szerintem ha ennyire zokon vesszük a háromheti várakozás utáni negatívot.Mint már jeleztem igen sok ember használ nem élő telefonszámot a vatera oldalain ami nem korrekt dolog hiszen bármikor megváltoztatható.
Ha nem tudunk kommunikálni csak ha Ő úgy akarja, hát ahhoz nincs hozzáfűzni valóm.

Tisztelt 37cukros!

Értékelés törlését a kapcsolatfelvételen keresztül kérheti.
Kapcsolatfelvétel - Aukcióval kapcsolatos probléma - Szeretnék töröltetni egy értékelést.
Az értékelés törlése nem automatikus, a kérést kollégáink a rendelkezésre álló adatok alapján bírálják el.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
37cukros
hozzászólás 2011-02-14 16:42
Létrehozva: #8004


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29
Regisztrált: 2009-01-27 20:49
Azonosító: 437 235



Sziasztok!
Most kaptam egy semleges értékelést egy tavalyi adás vételről, amiben azt írja a vevő hogy türelmetlen vagyok. Ezt szeretném kikérni magamnak, mivel az adás vétel 2010 12 26 án volt és ez év januárjában tizennegyedikén értékeltem negatívra.Ez idő alatt számtalanszor megpróbáltam az általa megadott telefonon elérni, ami természetesen csak egy kamu telefonszám, mert kell a vaterának,írtam mailt is amire nem válaszolt csak mikor közöltem hogy ha nem tart igényt rá akkor jelezze és újra felteszem aukcióra.Nem tudom meddig kell türelmesnek lenni, esetleg egy- két hónapig vagy évig?Problémája volt ezt megértem de egy telefont ellehet engedni annak a türelmetlen eladónak, ez elvárható lenne szerintem ha ennyire zokon vesszük a háromheti várakozás utáni negatívot.Mint már jeleztem igen sok ember használ nem élő telefonszámot a vatera oldalain ami nem korrekt dolog hiszen bármikor megváltoztatható.
Ha nem tudunk kommunikálni csak ha Ő úgy akarja, hát ahhoz nincs hozzáfűzni valóm.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-02-14 09:02
Létrehozva: #8005


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 545
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(andibaby22 @ 2011-02-13 22:58) *
Tisztelt VatersBenz!

Számlaszámot meg lehet adni a szállítási feltételeknél?
Azt hittem, ez vaterán kívüli megállapodást eredményezhet!
üdv:

Tisztelt andibaby22!

Számlaszámot meg lehet adni, de a hozzá tartozó nevet nem.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andibaby22
hozzászólás 2011-02-13 23:58
Létrehozva: #8006


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2011-01-27 16:35
Azonosító: 1 422 599



Tisztelt VatersBenz!

Számlaszámot meg lehet adni a szállítási feltételeknél?
Azt hittem, ez vaterán kívüli megállapodást eredményezhet!
üdv:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-02-13 19:06
Létrehozva: #8007


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 545
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(agi5x @ 2011-02-13 17:24) *
...Több levelet küldtem a Vaterának, s mindegyikre egy automata választ kaptam, hogy 2 napon belül válaszolnak. Ennek 2 hete. ...

Tisztelt agi5x!

A 2011/01/31 15:28:22 -kor írt levelére 2011.01.31 18:09:26 -kor válaszoltunk a 2011013110006207 ticket számú levélben.
Ezt követően kétszer írt a biztonsag@vatera.com címre, onnan csak automata választ küldünk, ahogy ezt nyilván olvasta.
Negyedszerre pedig kb egy órával ezelőtt írt a Kapcsolatfelvételre, erre a vállalt határidőn belül majd válaszolnak az ügyfélszolgálatos kollégák.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-02-13 18:32
Létrehozva: #8008


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 27 519
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(agi5x @ 2011-02-13 17:24) *
SEGÍTSÉG!!!

director.gif

Egy vásárlásnál nem kaptam meg a 17100Ft értékű árut. Jó, negatív minősítést adtam, s az eladó, már nem szerepel az eladók között...


Ez egy moderátori válasz. Minden benne van:
IDÉZET(VateraBenz @ 2011-01-16 22:00) *
Amennyiben a vételárat Ön már átutalta és a partner nem küldi a terméket, nem ad hírt magáról, nem jelentkezik, hosszabb ideje nem érhető el, akkor értesítse az eladót, hogy ha ésszerű határidőn belül nem jelentkezik és nem rendezi az adásvételt, akkor Ön a rendőrségen tesz feljelentést.
A felszólítólevél sikertelensége esetén, javasoljuk, hogy a feljelentést valóban tegye meg! Mint megkárosított félnek a lakóhelye szerinti illetékes rendőrkapitányságon célszerű feljelenést tennie ismeretlen tettes ellen.
A feljelentéshez javasoljuk mellékelni nyomtatott formában a terméklapot, az illetővel folytatott levelezést és minden egyéb dokumentumot, amely az adásvétellel kapcsolatban az Ön rendelkezésére áll.
Amennyiben a feljelentés után elindítják a nyomozást, a nyomozóhatóság általában hivatalos megkereséssel fordul a Vaterához azért, hogy a nyomozás sikere érdekében szükséges és még hiányzó adatokat beszerezzék. Ilyen esetben a Vatera a lehető legteljesebb tájékoztatást adja, hiszen a nyomozás eredményes lezárása és az elkövető kézre kerítése közös érdekünk.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
attila230
hozzászólás 2011-02-13 11:50
Létrehozva: #8009


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5
Regisztrált: 2010-12-16 17:26
Azonosító: 1 415 092



Köszönöm a választ VateraBenz! További szép napot!

Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-02-13 11:00
Létrehozva: #8010


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 545
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(zsofika61 @ 2011-02-13 09:49) *
Az eladókra tényleg ez vonatkozik, mert én sem tudtam belépni a múltkor. Vártam, hogy a vásárló értékeljen. De nem értékelt, rájuk nézve nincs valami letiltás ?
Azt hiszem , hogy úgy lenne korrekt , hogy ha átvette, megkapta a terméket , értékeljen, mert szükségünk lenne a visszajelzésre.
Nem tudom , hogy szabályos-e, de ezt a problémát úgy oldottam meg, hogy a - vásárlási értesítőben- beírtam, hogy 37 nap áll rendelkezésére , hogy az értékelését megírja, ha nem teszi meg , akkor semlegesen értékelem a kommunikáció hiánya miatt. Úgy gondolom , hogy egy adás- vétel akkor zárult le, amikor mindkét fél értékelt.
Kedves Benz, kiváncsi vagyok, hogy jó ez így ?

Köszönöm

Kedves zsofika61!

A szabály mindenkire vonatkozik, tehát a vevőkre is. Ilyen indokkal nem adhat semleges értékelést.

Legyen kedves odafigyelni a hozzászólásaiban a quote tagekre, mert nagyon gyakran beletöröl ezekbe, így a beidézett szövegrészek hibásan jelennek meg.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zsofika61
hozzászólás 2011-02-13 10:49
Létrehozva: #8011


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 320
Regisztrált: 2010-05-16 01:03
Azonosító: 1 161 927



[quote name='VateraBenz' date='2011-02-13 09:14' post='1272691']
Tisztelt attila230!

Az elmaradt értékelésekről folyamatosan küldjük az értesítőket.

Akinek 10.000 Ft összértékben 40 napja elmaradt értékelése van, azaz az értékelésre váró aukció(k) leütési ára elérte a 10.000 Ft-ot és az aukció(k) befejezési dátuma meghaladta a 40 napot a személyes menübe való belépés után azonnal az Értékelések készítése menü jelenik meg.

Az eladókra tényleg ez vonatkozik, mert én sem tudtam belépni a múltkor. Vártam, hogy a vásárló értékeljen. De nem értékelt, rájuk nézve nincs valami letiltás ?
Azt hiszem , hogy úgy lenne korrekt , hogy ha átvette, megkapta a terméket , értékeljen, mert szükségünk lenne a visszajelzésre.
Nem tudom , hogy szabályos-e, de ezt a problémát úgy oldottam meg, hogy a - vásárlási értesítőben- beírtam, hogy 37 nap áll rendelkezésére , hogy az értékelését megírja, ha nem teszi meg , akkor semlegesen értékelem a kommunikáció hiánya miatt. Úgy gondolom , hogy egy adás- vétel akkor zárult le, amikor mindkét fél értékelt.
Kedves Benz, kiváncsi vagyok, hogy jó ez így ?

Köszönöm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-02-13 10:14
Létrehozva: #8012


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 545
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(attila230 @ 2011-02-13 09:04) *
Szép napot mindenkinek! Nekem csak annyi problémám lenne,hogy ha egy aukció sikeresen befejeződött,az adás-vétel rendben lezajlott, eltelik kb. 1hónap,és van ahol a vevő,van ahol az eladó nem készíti el az értékelést.Mint jelen esetben nálam is.Vásároltam,eladtam,és egyik esetben sem készült még értékelés a másik fél részéről.Jelezni sem jelezték,hogy esetleg gond lett volna a vásárolt áruval.Ezt meddig lehet húzni?Mennyi értesítést kap a másik fél?Nem szankcionálható a hiányosság?Az értékelésekre-pláne ha pozitív-minden felhasználónak szüksége van.Hisz' ez is a lényege.A megbízhatóság ellenőrzése.
Kíváncsi vagyok a válaszokra. Köszönöm!

Tisztelt attila230!

Az elmaradt értékelésekről folyamatosan küldjük az értesítőket.

Akinek 10.000 Ft összértékben 40 napja elmaradt értékelése van, azaz az értékelésre váró aukció(k) leütési ára elérte a 10.000 Ft-ot és az aukció(k) befejezési dátuma meghaladta a 40 napot a személyes menübe való belépés után azonnal az Értékelések készítése menü jelenik meg. Itt már nem lehet visszalépni a személyes menübe csak akkor, ha a visszajelzések elkészülnek és azok összértéke 10.000 Ft alá csökken vagy ha a 40 napnál korábban zárult aukciók értékelése megtörténik.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
attila230
hozzászólás 2011-02-13 10:04
Létrehozva: #8013


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5
Regisztrált: 2010-12-16 17:26
Azonosító: 1 415 092



Szép napot mindenkinek! Nekem csak annyi problémám lenne,hogy ha egy aukció sikeresen befejeződött,az adás-vétel rendben lezajlott, eltelik kb. 1hónap,és van ahol a vevő,van ahol az eladó nem készíti el az értékelést.Mint jelen esetben nálam is.Vásároltam,eladtam,és egyik esetben sem készült még értékelés a másik fél részéről.Jelezni sem jelezték,hogy esetleg gond lett volna a vásárolt áruval.Ezt meddig lehet húzni?Mennyi értesítést kap a másik fél?Nem szankcionálható a hiányosság?Az értékelésekre-pláne ha pozitív-minden felhasználónak szüksége van.Hisz' ez is a lényege.A megbízhatóság ellenőrzése.
Kíváncsi vagyok a válaszokra. Köszönöm!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-02-13 09:37
Létrehozva: #8014


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 545
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Szilvikee @ 2011-02-13 07:41) *
...a már leütött terméknél, ahová irt nekem, én megadhatom e az adataimat?

Tisztelt Szilvikee!

Az üzenetek nem tartalmazhatnak e-mail címet, telefonszámot ezekre mutató webcímet és egyéb kapcsolatteremtésre alkalmas adatokat, még akkor sem, ha az aukció lezárult.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Szilvikee
hozzászólás 2011-02-13 08:41
Létrehozva: #8015


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2009-01-17 22:33
Azonosító: 415 274



Sziasztok!
ÉN érdekesnek találom ezt a problémát, nem tudom mi az igazság, vagy mit tehetek vele. Egy hete vasárnap leütöttek egy fix áras terméket nálam, hétfőn reggel el is küldtem a szoksásos értesítési emailt a vevőnek. Visszaigazolást is kérve. Nem történt semmi, a visszaigazoló emailt sem kaptam meg. Küldtem neki még kettőt a héten, szintén semmi. Majd tegnap ő irt a termékemhez, hogy nem tudja velem felvenni a kapcsolatot, mert a telefont nem veszem fel, az emailekre pedig nem válaszolgatok. Irtam neki, hogy szintén ez a problémám vele. Próbáltam hivni telefonon, de a hivott szám nem elérhető. Sosem volt ilyen probléma, hogy nem tudnak elérni, sőt, a legtöbb esetben mindig nagyon gyorsan lebonyolitjuk az adásvételt.
Nekem megvannak a levelek, amiket küldtem neki, gondolom szükség esetén ezeket a vaterának el tudom küldeni.
Viszont az érdekes az, hogy a vevő is 100%-os, az értékelések szerint ő is gyors. Nem tudom, hogy most mi az igazság. Az emailem és a telefonom működik, több emberrel is tartom rajtuk a kapcsolatot. Kértem tegnap itt a vaterán irt üzenetben, hogy ha valami oknál fogva a megadott email címen mégsem ér el, és az enyémeket azóta sem kapta meg, akkor hivjon a megadott számon, és elküldöm neki oda smsben az adatokat (mivel az ő száma nem él), vagy ha van, akkor irjon egy másik email címről. Azóta semmi.
Mi a teendőm most akkor? Ha igazat mond, mert nem feltételezhetek rosszat az értékelései alapján, akkor a már leütött terméknél, ahová irt nekem, én megadhatom e az adataimat?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cwe
hozzászólás 2011-02-12 21:54
Létrehozva: #8016


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 78
Regisztrált: 2007-04-22 12:16
Azonosító: 6 495



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-02-12 20:52) *
Már nem lesz rá lehetősége.


Tudtam hogy, a "Jó Öreg" Benzre számíthatunk! headbang.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-02-12 21:52
Létrehozva: #8017


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 545
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(cwe @ 2011-02-12 20:41) *
Ugyan a harmadik "teló eladót" is át tudja még vágni ? Pedig 1 nega és egy semleges van neki.
http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=253310

Már nem lesz rá lehetősége.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-02-12 21:50
Létrehozva: #8018


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 545
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(kmisi07 @ 2011-02-11 19:02) *
T.moderátor!

Sajnos egyre több a problémás felhasználom itt pedig egy olyan dologról van szó ,hogy a vásárló meggondolja magát eláll a vételtől ezt leütés követő másnap írja ,ez 3 db terméket takar és ezzel nem is lett volna gondom ,hogy el áll mondtam neki megértem ha közbe jön neki valami semmi gond és kapok tőle 2 db semleges értékelést amiben valótlant állít szeretném töröltetni ezt ha lehetséges köszönöm ...

Tisztelt kmisi07!

Értékelés törlését a kapcsolatfelvételen keresztül kérheti.
Kapcsolatfelvétel - Aukcióval kapcsolatos probléma - Szeretnék töröltetni egy értékelést.
Az értékelés törlése nem automatikus, a kérést kollégáink a rendelkezésre álló adatok alapján bírálják el.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cwe
hozzászólás 2011-02-12 21:41
Létrehozva: #8019


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 78
Regisztrált: 2007-04-22 12:16
Azonosító: 6 495



Ugyan a harmadik "teló eladót" is át tudja még vágni ? Pedig 1 nega és egy semleges van neki.


http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=253310
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kmisi07
hozzászólás 2011-02-11 20:02
Létrehozva: #8020


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 23
Regisztrált: 2010-12-12 08:26
Azonosító: 1 413 643



T.moderátor!

Sajnos egyre több a problémás felhasználom itt pedig egy olyan dologról van szó ,hogy a vásárló meggondolja magát eláll a vételtől ezt leütés követő másnap írja ,ez 3 db terméket takar és ezzel nem is lett volna gondom ,hogy el áll mondtam neki megértem ha közbe jön neki valami semmi gond és kapok tőle 2 db semleges értékelést amiben valótlant állít szeretném töröltetni ezt ha lehetséges köszönöm mellékelem az e-mail amit ma reggel küldött nekem ,mert volt egy cipő amit kérdezés nélkül leütött és írtam neki,hogy abból már nincs válasszon másikat és leütött egy másikat abból volt ,szóval ezért nem lehet semlegest adni mert jogtalan szerintem

Jó reggelt!

Szeretném lemondani a tegnapi megrendelt arany pipás cipőt.
Az értékeléseket hogyan végezzük el?
Mert ugye volt 2 megrendelésünk ami negatív lett mert nem volt már terméked a cipőkből.
És most találtam tegnap este ahoz hasonlót.
Szeretném ha az értékelést semlegesnek hoznánk ki , lehetséges?


válaszát előre is köszönöm
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1312 Oldal V  « < 399 400 401 402 403 > » 
Reply to this topicStart new topic
10 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (10 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2014-04-24 13:26