IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1362 Oldal V  « < 403 404 405 406 407 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Problémás Felhasználók
duduska18
hozzászólás 2011-05-24 14:18
Létrehozva: #8081


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 26
Regisztrált: 2010-10-12 15:05
Azonosító: 1 404 450



sziasztok! már lassan másfél honapja elküldtem egy telefont egy meberkének mert ugy volt hogy cserélünk telefont de ő neki nem kellett és elméletileg visszaküldte nekem de még a mai napig nem érkezett meg mindig irok neki hogy nem jött meg a telefon és ő is válaszol igy szerintem nem nyelte be a telefont csak elveszett de elég gyanus nekem ez az egész mert pl mikor feladta a telefont azt irta hogy nincs meg a bizonylat igy vissza se birják keresni a telefont és nekem kellene az a telefon mert 15000-t legalább ér omg mit tegyek? már gondolkoztam hogy feljelentem a csávót hogy meglopott vagy a postát mert semmi hasznos információval nem szolgált egyik fél sem. üdv!
2. vettem egy 4g-s hátlapot de már 3 honapja nem jött meg hogy birnám visszakapni a pénzem?

3. mit tegyek ha leütik a termékemet és nem fizetik ki nem akarok rögtön negatívat adni de már nem ez az első eset üdv!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-05-24 14:06
Létrehozva: #8082


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 879
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Aramir_1975 @ 2011-05-24 13:41) *
Válaszoltam a másik nevemmel, de már csak moderálás után jelenik meg, ha megfog jelenni valaha is, viszont erre most így tudok csak válaszolni, mert egy kicsit úgy érzem, hogy rám akarod húzni, hogy én ide csak "fikázni" járok a Vaterát.
Nem szidni kezdtem a Vaterát, csak az jeleztem, hogy ne vedd egyértelmünek, hogy ha akkor is törlik, ha egyértelmüen bosszunegatívot kapsz. Az a negatív már nem érdekel, gondolom elkerülte a svejkunak adott válaszom a figyelmed unsure.gif

Két dolog már megint.
1. A kérdés, hogy kinek egyértelmű. Ez a kulcs.
2. Nem akarom rád húzni, az utolsó postom már általánosságban íródott inkább, nem személy szerint címeztem. Mert hasonló a tendencia, csak a kifejezésmód vérmérséklettől és hangulattól eltérő.

Benz beszigorított? Sajnálom, pedig ez szerintem egy érdemes vita, és nem baj, ha vannak eltérő vélemények, sőt szerintem bizonyos mértékig még az indulatok is elfogadhatóak, de Benz sokkal szigorúbban látja nálam ezt a kérdést. És az ő véleménye a mérvadó. Tényleg sajnálom.smile.gif

De olvastam.smile.gif

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2011-05-24 14:07


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aramir_1975
hozzászólás 2011-05-24 13:41
Létrehozva: #8083


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 119
Regisztrált: 2010-12-30 04:37
Azonosító: 1 417 728



IDÉZET(zejopy @ 2011-05-24 12:28) *
Közben eszembe jutott még, amit hozzá akarok fűzni.
Alakíthatunk mi egy egyesületet, "Szidjuk a Vaterát" cégbejegyzéssel. Aztán idejöhetünk minden vasárnap reggel 9-10-ig elmondani, hogy miben pocsék a Vatera és felemlegethetjük a "sérelmeinket". Gondolom ezt Benz egy darabig enyhe csodálkozással szemlélné, aztán szétrúgná a fenekünket. Nem tudom hányas lába van, de ezt az opciót kihagynám. Mégsem ez a fő ok, amiért ennek nincs értelme. A lényeg, hogy nem hoz megoldást. Állandóan ezt mondom. Vannak problémák, amiket kezelni kell. Semmire nem megyünk, ha haragszunk és mérgelődünk. A megoldás az, hogy megnézzük kritikus szemmel, hogy mi lehetett az az ok, ami miatt az ÜSZ-nak nem volt elegendő a levelezés. A következő esetben már eleve úgy kell indítani a kapcsolatfelvételt a partnerrel, hogy ez ne történhessen meg. Az elmúlt három évben nagyon sokat változott a munkamódszerem, a levelezésem, az i+ oldalam. Túl azon, hogy mindig maximálisan megpróbálom a partnereimet kielégíteni, ez is nagyon fontos. Sokszor fontosabb, mint maga az üzletmenet.
Mindennek ellenére azt hiszem, nincs tökéletes védelem. Némi vallásos áhítattal szemlélem azokat a profilokat, ahol több ezer eladás után sincs negatív. Be kell látni, ez szerencse kérdése is.
Természetesen, ez nem kisebbíti a kényelmetlen érzést, amit egy bennmaradó nega jelent, de ezzel meg kell tanulni együtt élni.
És azt hiszem, ebben a témában nem nagyon lehet már többet elmondani, mert ezerszer körbejártuk, hiszen mindenki kiakad, aki így jár, és aki fórumozik, itt vezeti le a dolgot, ami rendben is van, többek között erre is jó a fórum.
És most iszom egy teát. smile.gif Fahéjasat.smile.gif


Válaszoltam a másik nevemmel, de már csak moderálás után jelenik meg, ha megfog jelenni valaha is, viszont erre most így tudok csak válaszolni, mert egy kicsit úgy érzem, hogy rám akarod húzni, hogy én ide csak "fikázni" járok a Vaterát.
Nem szidni kezdtem a Vaterát, csak az jeleztem, hogy ne vedd egyértelmünek, hogy ha akkor is törlik, ha egyértelmüen bosszunegatívot kapsz. Az a negatív már nem érdekel, gondolom elkerülte a svejkunak adott válaszom a figyelmed unsure.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-05-24 12:28
Létrehozva: #8084


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 879
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(zejopy @ 2011-05-24 11:04) *
.......... A fals következtetések levonása helyett érdemesebb levonni a konzekvenciát. ............

Közben eszembe jutott még, amit hozzá akarok fűzni.
Alakíthatunk mi egy egyesületet, "Szidjuk a Vaterát" cégbejegyzéssel. Aztán idejöhetünk minden vasárnap reggel 9-10-ig elmondani, hogy miben pocsék a Vatera és felemlegethetjük a "sérelmeinket". Gondolom ezt Benz egy darabig enyhe csodálkozással szemlélné, aztán szétrúgná a fenekünket. Nem tudom hányas lába van, de ezt az opciót kihagynám. Mégsem ez a fő ok, amiért ennek nincs értelme. A lényeg, hogy nem hoz megoldást. Állandóan ezt mondom. Vannak problémák, amiket kezelni kell. Semmire nem megyünk, ha haragszunk és mérgelődünk. A megoldás az, hogy megnézzük kritikus szemmel, hogy mi lehetett az az ok, ami miatt az ÜSZ-nak nem volt elegendő a levelezés. A következő esetben már eleve úgy kell indítani a kapcsolatfelvételt a partnerrel, hogy ez ne történhessen meg. Az elmúlt három évben nagyon sokat változott a munkamódszerem, a levelezésem, az i+ oldalam. Túl azon, hogy mindig maximálisan megpróbálom a partnereimet kielégíteni, ez is nagyon fontos. Sokszor fontosabb, mint maga az üzletmenet.
Mindennek ellenére azt hiszem, nincs tökéletes védelem. Némi vallásos áhítattal szemlélem azokat a profilokat, ahol több ezer eladás után sincs negatív. Be kell látni, ez szerencse kérdése is.
Természetesen, ez nem kisebbíti a kényelmetlen érzést, amit egy bennmaradó nega jelent, de ezzel meg kell tanulni együtt élni.
És azt hiszem, ebben a témában nem nagyon lehet már többet elmondani, mert ezerszer körbejártuk, hiszen mindenki kiakad, aki így jár, és aki fórumozik, itt vezeti le a dolgot, ami rendben is van, többek között erre is jó a fórum.
És most iszom egy teát. smile.gif Fahéjasat.smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-05-24 11:04
Létrehozva: #8085


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 879
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Legofej @ 2011-05-24 10:41) *
Ha a termékleírásba beírom, hogy egy héten belűl fizessen a vevőm, és két hét elteltével adok negatívot, amire kapok egy olyan választ, hogy türelmetlen és lehúzza az összes csillagomat, akkor az gondolom szerinted teljesen jogos és rendben van, ugye? Itt nem arról van szó, hogy elküldtem valamit a vevőmnek, és mondjuk reklamál mert selejt, abba tényleg nem lát bele a Vatera.
Régen az ilyeneket simán törölték, most az összevonás óta változtattak ezen is.

Milyen régen? 2 éve? Ne viccelj.
Egyszerűen nem vagy hajlandó belátni, hogy a rendelkezésre álló információk nem voltak elegendőek a törléshez. Pocsék érzés, már én is jártam így. A fals következtetések levonása helyett érdemesebb levonni a konzekvenciát. Persze ez csak akkor sikerülhet, ha az ember kívül tud helyezkedni a problémán.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-05-24 11:00
Létrehozva: #8086


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 228
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Legofej @ 2011-05-24 10:41) *
...
Régen az ilyeneket simán törölték, most az összevonás óta változtattak ezen is.

Nem volt ilyen változtatás.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Legofej
hozzászólás 2011-05-24 10:41
Létrehozva: #8087


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28
Regisztrált: 2009-01-03 13:29
Azonosító: 385 894



IDÉZET(zejopy @ 2011-05-24 06:02) *
Biztosan igazad van. Az elő sem fordulhat, hogy a Vatera olyan nézőpontból látja a dolgokat és olyan információk birtokában van, amire neked nincs rálátásod. mellow.gif


Ha a termékleírásba beírom, hogy egy héten belűl fizessen a vevőm, és két hét elteltével adok negatívot, amire kapok egy olyan választ, hogy türelmetlen és lehúzza az összes csillagomat, akkor az gondolom szerinted teljesen jogos és rendben van, ugye? Itt nem arról van szó, hogy elküldtem valamit a vevőmnek, és mondjuk reklamál mert selejt, abba tényleg nem lát bele a Vatera.
Régen az ilyeneket simán törölték, most az összevonás óta változtattak ezen is.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-05-24 09:43
Létrehozva: #8088


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 228
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(zejopy @ 2011-05-24 07:38) *
Kedves Benz! smile.gif

Szép reggelt. smile.gif
Végleges az inaktiválás a vevőmnél? Ő egy teljesen korrekt partner egyébként.smile.gif
...

Kedves zejopy!

A kizárás végleges. Ön írta az előbb egy másik hozzászólásban, hogy mi egy másik nézőpontból látjuk a dolgokat...


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-05-24 07:38
Létrehozva: #8089


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 879
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



Kedves Benz! smile.gif

Szép reggelt. smile.gif
Végleges az inaktiválás a vevőmnél? Ő egy teljesen korrekt partner egyébként.smile.gif
http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=245789
Köszönöm, ha válaszol.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-05-24 07:02
Létrehozva: #8090


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 879
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Legofej @ 2011-05-23 23:29) *
Aha, hogyne laugh.gif Az ügyfélszolgálat szerint nem volt egyértelmű a dolog, amikor tőle kaptam meg a bosszúnegatívot és a sok "egy-csillagocskát":
http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=1802329
Igaz, akkor még "csak" két negatívja volt, de már kizárták, amikor leveleztem az ügyfélszolgálattal, de az sem érdekelte őket.

Biztosan igazad van. Az elő sem fordulhat, hogy a Vatera olyan nézőpontból látja a dolgokat és olyan információk birtokában van, amire neked nincs rálátásod. mellow.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Legofej
hozzászólás 2011-05-24 00:16
Létrehozva: #8091


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28
Regisztrált: 2009-01-03 13:29
Azonosító: 385 894



IDÉZET(svejku @ 2011-05-23 23:03) *
Szerintem megér még egy próbát, vagy ha szépen megkérjük Benz barátunkat, akkor lehet, hogy utána néz...


Annó felsoroltak nekem emailban ha jól emlékszem öt kitételt, hogy mikor törlik, kettőre lehetett volna ráfogni a dolgot úgy-ahogy, az egyik a regisztráció utáni inaktíválás 30 napon bellül, amiből kifutott az illető két héttel, a másik meg valami olyasmi volt, hogy ha nem volt a vételi szándék valós, akkor törlik, de ezt meg ugye hiába érzem, nem tudom bizonyítani, mert konkrétan nem írta meg, hogy nem kéri, csak húzta mindíg az időt, amikor értékeltem, még mindíg csak ott tartott, hogy majd szól az ismerősének, hogy jöjjön vegye át tőlem a terméket.
Benz ebben szerintem nem illetékes, legalábbis mindíg átirányítja az érdeklődőket az ügyfélszolgálathoz, velük meg nem akarok ezért mégegyszer levelezni, ha akkor nem törölték a 4-5 levelem hatására, most sem fogják szerintem.
Annyira már nem zavar, akkor is csak a lecsillagozás zavart, de azt már feltornáztam azóta.

Egyébként az első negatívom is egy ilyen "értelmes" vásárlótól van laugh.gif Csak az még az összevonás elötti időkből való, és a TeszVeszen kaptam.

A hozzászólást -Legofej- szerkesztette a következő időpontban: 2011-05-24 00:18
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2011-05-24 00:03
Létrehozva: #8092


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 326
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar
Azonosító: 156 696



IDÉZET(Legofej @ 2011-05-23 23:29) *
Igaz, akkor még "csak" két negatívja volt, de már kizárták, amikor leveleztem az ügyfélszolgálattal, de az sem érdekelte őket.

Szerintem megér még egy próbát, vagy ha szépen megkérjük Benz barátunkat, akkor lehet, hogy utána néz...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Legofej
hozzászólás 2011-05-23 23:29
Létrehozva: #8093


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28
Regisztrált: 2009-01-03 13:29
Azonosító: 385 894



IDÉZET(zejopy @ 2011-05-23 15:42) *
Persze, van, de tényleg 100%-ig egyértelműnek kell lennie a dolognak. Ez alatt azt értem, hogy aki nem tudja, miről van szó, az is elfogultság nélkül el tudja dönteni, hogy melyik félnek van igaza. Csak ebben az esetben tudják törölni az értékelést, ha belegondolsz, akkor ez így igazságos.
( icon_king.gif Bocsánat, VillámBenz. Ha gondolja, törölhet engem. smile.gif )


Aha, hogyne laugh.gif Az ügyfélszolgálat szerint nem volt egyértelmű a dolog, amikor tőle kaptam meg a bosszúnegatívot és a sok "egy-csillagocskát":
http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=1802329
Igaz, akkor még "csak" két negatívja volt, de már kizárták, amikor leveleztem az ügyfélszolgálattal, de az sem érdekelte őket.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mucus42
hozzászólás 2011-05-23 17:48
Létrehozva: #8094


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 320
Regisztrált: 2007-03-01 13:47
Innen: Budapest
Azonosító: 18



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-05-23 17:32) *
Amennyiben a vételárat Ön már átutalta és a partner nem küldi a terméket, nem ad hírt magáról, nem jelentkezik, hosszabb ideje nem érhető el, akkor értesítse az eladót, hogy ha ésszerű határidőn belül nem jelentkezik és nem rendezi az adásvételt, akkor Ön a rendőrségen tesz feljelentést.
A felszólítólevél sikertelensége esetén, javasoljuk, hogy a feljelentést valóban tegye meg! Mint megkárosított félnek a lakóhelye szerinti illetékes rendőrkapitányságon célszerű feljelenést tennie ismeretlen tettes ellen.
A feljelentéshez javasoljuk mellékelni nyomtatott formában a terméklapot, az illetővel folytatott levelezést és minden egyéb dokumentumot, amely az adásvétellel kapcsolatban az Ön rendelkezésére áll.
Amennyiben a feljelentés után elindítják a nyomozást, a nyomozóhatóság általában hivatalos megkereséssel fordul a Vaterához azért, hogy a nyomozás sikere érdekében szükséges és még hiányzó adatokat beszerezzék. Ilyen esetben a Vatera a lehető legteljesebb tájékoztatást adja, hiszen a nyomozás eredményes lezárása és az elkövető kézre kerítése közös érdekünk.


Igen tudom:(
Köszönöm válaszát.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-05-23 17:32
Létrehozva: #8095


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 228
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(mucus42 @ 2011-05-23 17:29) *
Köszönöm. Akkor lehet, hogy én is beállhatok azok közé, akik futnak a pénzük vagy az áru után.

Amennyiben a vételárat Ön már átutalta és a partner nem küldi a terméket, nem ad hírt magáról, nem jelentkezik, hosszabb ideje nem érhető el, akkor értesítse az eladót, hogy ha ésszerű határidőn belül nem jelentkezik és nem rendezi az adásvételt, akkor Ön a rendőrségen tesz feljelentést.
A felszólítólevél sikertelensége esetén, javasoljuk, hogy a feljelentést valóban tegye meg! Mint megkárosított félnek a lakóhelye szerinti illetékes rendőrkapitányságon célszerű feljelenést tennie ismeretlen tettes ellen.
A feljelentéshez javasoljuk mellékelni nyomtatott formában a terméklapot, az illetővel folytatott levelezést és minden egyéb dokumentumot, amely az adásvétellel kapcsolatban az Ön rendelkezésére áll.
Amennyiben a feljelentés után elindítják a nyomozást, a nyomozóhatóság általában hivatalos megkereséssel fordul a Vaterához azért, hogy a nyomozás sikere érdekében szükséges és még hiányzó adatokat beszerezzék. Ilyen esetben a Vatera a lehető legteljesebb tájékoztatást adja, hiszen a nyomozás eredményes lezárása és az elkövető kézre kerítése közös érdekünk.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mucus42
hozzászólás 2011-05-23 17:29
Létrehozva: #8096


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 320
Regisztrált: 2007-03-01 13:47
Innen: Budapest
Azonosító: 18



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-05-23 17:27) *
Kedves mucus42!

Nem lehet.


Köszönöm. Akkor lehet, hogy én is beállhatok azok közé, akik futnak a pénzük vagy az áru után.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-05-23 17:27
Létrehozva: #8097


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 228
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(mucus42 @ 2011-05-23 17:25) *
...Ő még lehet aktív?

Kedves mucus42!

Nem lehet.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mucus42
hozzászólás 2011-05-23 17:25
Létrehozva: #8098


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 320
Regisztrált: 2007-03-01 13:47
Innen: Budapest
Azonosító: 18



Kedves Benz!
http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=1573710

Amennyiben nem titok: Ő még lehet aktív?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-05-23 16:35
Létrehozva: #8099


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 879
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(tupaq35 @ 2011-05-23 16:28) *
Ezek szerint nem csak én voltam figyelmetlen.... A kérdésem pont az volt hogy mit tegyek ,hogy ne járjak megint úgy hogy a végén én kapok egy negatívot! A törölt hozzáoszlásom pedig egy kicsit erősebb hangvételű volt . (én is beláttam,utólag) amiben kicsit elragadtattam magam! De törölték az biztos!
Ezennel én a témát lezártam .
Köszönöm a segítséget, válaszokat!

A választ megkaptad, tőlem biztosan, de Benztől is. Ha lezártad a témát így, akkor nem okultál és a következő negatívod is bennmarad.

Azt mondta Benz, hogy ott van a hozzászólásod. Akkor viszont tuti, hogy ott van, mert azt mondta. Nyilván megnézte. De most én is megnéztem. Megvan mind a 11 postod hiánytalanul. Ne vitázz olyanon, ami bizonyítható. És most én fejeztem be a témát, mert látom, hiába beszélek.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tupaq35
hozzászólás 2011-05-23 16:28
Létrehozva: #8100


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 18
Regisztrált: 2007-04-14 18:11
Azonosító: 5 359



IDÉZET(zejopy @ 2011-05-23 16:13) *
Ha a célod a megértés lenne, előrébb lennél. (Ez nagyon fontos, azért emeltem ki. Ami elromlott, rosszul sikerült, abból már csak okulni lehet. A tanulság levonásához viszont kell a dolgok megértése. Hidd el, a Vaterának nem érdeke, hogy fals kép alakuljon ki egy-egy felhasználóról. De nekik is a rájuk vonatkozó szabályok szerint kell eljárniuk.)Na és Benz is idézett a neked szóló levélből. Abból nem úgy tűnik, hogy nem törődtek veled. A válaszok sablonosak, persze. El tudod képzelni, hogy egy milliós nagyságrendű felhasználói rétegnek mennyi ÜSZ-os problémája van?
A jogtalan negatív, ha bennmarad, mindenkit bánt. Független ez az értékelések és eladások számától. Nagyon egyértelműen kell sajnos kommunikálni.
Szinte biztos, hogy egy idő után mindenkinek lesz, már csak a nagy számok törvénye alapján is. Egyszerűen vannak kompromisszumképtelen partnerek. smile.gif

Ezek szerint nem csak én voltam figyelmetlen.... A kérdésem pont az volt hogy mit tegyek ,hogy ne járjak megint úgy hogy a végén én kapok egy negatívot! A törölt hozzáoszlásom pedig egy kicsit erősebb hangvételű volt . (én is beláttam,utólag) amiben kicsit elragadtattam magam! De törölték az biztos!
Ezennel én a témát lezártam .
Köszönöm a segítséget, válaszokat!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1362 Oldal V  « < 403 404 405 406 407 > » 
Reply to this topicStart new topic
6 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (6 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2017-08-19 07:39