IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1339 Oldal V  « < 425 426 427 428 429 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Érdekes, Problémás Felhasználók
VateraBenz
hozzászólás 2011-02-17 13:28
Létrehozva: #8521


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 297
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(japancd @ 2011-02-17 11:58) *
Üdv mindenkinek!

Negatív értékelést kaptam.Még karácsony előtt starlight25 fedőnevü "kedves" vaterás társunk vásárolt tőlem egy Michael Jackson cd-t.
A pénzt előre elutalta,ÉN pedig a lehető leggyorsabban feladtam a cd-t.Sajnos elkövettem azt a hibát,hogy csak elsőbbségivel adtam fel a levelet nem ajánlottan.
Eddig mindig így csináltam soha nem volt probléma....

Tisztelt japancd!

Valóban hiba volt. Egyrészt a leírtak miatt. Másrészt a 600 Ft egy cd lemez feladására indokolatlanul sok.
A 2010-es postai díjszabás szerint ajánlott küldeményként feladhatta volna 390 Ft-ért, az elsőbbségi pedig csak 240 Ft volt.
Mi indokolta akkor a 600 Ft-os szállítási díj felszámolását?


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
japancd
hozzászólás 2011-02-17 12:58
Létrehozva: #8522


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 6
Regisztrált: 2008-12-15 22:57
Azonosító: 356 914



Üdv mindenkinek!

Negatív értékelést kaptam.Még karácsony előtt starlight25 fedőnevü "kedves" vaterás társunk vásárolt tőlem egy Michael Jackson cd-t.
A pénzt előre elutalta,ÉN pedig a lehető leggyorsabban feladtam a cd-t.Sajnos elkövettem azt a hibát,hogy csak elsőbbségivel adtam fel a levelet nem ajánlottan.
Eddig mindig így csináltam soha nem volt probléma.Most azonban jött az e-mail nem kapta meg a cd-t.Kértem várjunk pár napot hátha elkeveredett.Eltelt a pár nap állítása szerint nem érkezett meg a cd,de neki lenne javaslata hogyan tudnánk ezt valahogy kompenzálni.Én persze nem hittem el hogy nem kapta meg a ct mert telefonbeszélgetéseink alkalmával számomra egyértelművé vált hogy otthon hallgatja, csak azt próbálja kihasználni hogy nem tudom bizonyítani hogy feladtam.Na jött az ajánlat további cd vásárlásra közöltem vele ilyen emberekkel nem üzletelek és részemről lezártnak tekintem az ügyet.Eltelt majd 60 nap újra jelentkezett nem részletezem tovább NEGATÍV értékelést kaptam.Elgondolkoztam a dolgon mivel nem tudom bizonyítani a feladást úgy döntöttem vissza fizetem a CD plusz szállítás összegét.Ez meg is történt visszafizettem 6100 Forintot legyen boldog vele.Az a baj,hogy közben tudom megkapta a lemezt.Tanulságként írtam le ezt a történetet legyen az vevő vagy eladó mindenképpen biztosítsa be magát, hogy igazolni tudjon mindent az ügylettel kapcsolatba.Azt is hogy mit rakott a csomagba és milyen állapotban!További jó vaterázást mindenkinek.

ÜDV japancd
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-02-17 09:39
Létrehozva: #8523


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 297
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(lengyel_gergo @ 2011-02-16 12:56) *
Azt meglehet tudni,hogy vnpcoutlet ideiglenesen vagy véglegesen van-e inaktiválva?

Tisztelt lengyel_gergo!

Bizonyos feltételek teljesülése esetén lehet még aktív.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-02-17 09:21
Létrehozva: #8524


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 217
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(zsofika61 @ 2011-02-17 08:17) *
Kemény voltam. Életem első negatívja smiley_0488.gif

Én sem szeretem, de az ember minden ilyen esetet egyedileg mérlegel. Nagyon sok szempont van, ami ilyenkor döntő lehet.
Te így érezted, megtetted, többet ne is gondolj rá. smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zsofika61
hozzászólás 2011-02-17 09:17
Létrehozva: #8525


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 320
Regisztrált: 2010-05-16 01:03
Azonosító: 1 161 927



IDÉZET(zejopy @ 2011-02-17 07:56) *
Teljesen a te kezedben van a Vaterás "sorsa". Éppen ezért csak te dönthetsz ebben a kérdésben.
A negatívval végleg megröpteted.



Kemény voltam. Életem első negatívja smiley_0488.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-02-17 08:56
Létrehozva: #8526


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 217
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(zsofika61 @ 2011-02-17 07:13) *
Sziasztok!

A vásárló leütötte, majd közölte mégsem vásárolja meg a terméket. Az értékeléseiből ( 4 db ) kiderül , hogy ez nem az első eset.
Mit adjak neki, semlegest vagy negatívot szerintetek? Másnap már írt, de úgy érzem , hogy a Vaterát szórakozásra
használja.

http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=1769952

Teljesen a te kezedben van a Vaterás "sorsa". Éppen ezért csak te dönthetsz ebben a kérdésben.
A negatívval végleg megröpteted.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zsofika61
hozzászólás 2011-02-17 08:13
Létrehozva: #8527


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 320
Regisztrált: 2010-05-16 01:03
Azonosító: 1 161 927




Sziasztok!

A vásárló leütötte, majd közölte mégsem vásárolja meg a terméket. Az értékeléseiből ( 4 db ) kiderül , hogy ez nem az első eset.
Mit adjak neki, semlegest vagy negatívot szerintetek? Másnap már írt, de úgy érzem , hogy a Vaterát szórakozásra
használja.

http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=1769952
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lengyel_gergo
hozzászólás 2011-02-16 13:56
Létrehozva: #8528


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 23
Regisztrált: 2011-01-03 13:06
Azonosító: 1 418 315



Azt meglehet tudni,hogy vnpcoutlet ideiglenesen vagy véglegesen van-e inaktiválva?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cico1_v
hozzászólás 2011-02-16 10:30
Létrehozva: #8529


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30
Regisztrált: 2010-12-19 21:19
Azonosító: 1 416 017



IDÉZET(Aramir @ 2011-02-15 23:13) *
Semlegest is adhatsz, a TeszVeszen volt ez a negatívos mizéria, de már ott is megszünt.
Mivel azonnal jelezte a tévedését és nem sunnyogott, én ilyenkor semlegest szoktam adni, de persze azt adsz neki, amit akarsz, nem akarlak rábeszélni. Mondjuk ha volt valami termékkiemelés, az kellemetlen  mellow.gif


Nem volt kiemelés.
Igaz:-)
Köszönöm!!


--------------------
Kriszti
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-02-16 08:57
Létrehozva: #8530


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 297
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(reggel16 @ 2011-02-16 07:21) *
T Vatera!Bigface81 felhasználó végleg ki lett tiltva vagy csak fel van függesztve?Köszönöm

Tisztelt reggel16!

Bizonyos feltételek teljesülése esetén lehet még aktív.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
reggel16
hozzászólás 2011-02-16 08:21
Létrehozva: #8531


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 80
Regisztrált: 2010-09-28 11:04
Azonosító: 1 387 727



T Vatera!Bigface81 felhasználó végleg ki lett tiltva vagy csak fel van függesztve?Köszönöm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aramir
hozzászólás 2011-02-16 00:13
Létrehozva: #8532


Aramir fan klub tag
*****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2 074
Regisztrált: 2007-03-01 14:15
Azonosító: 73



IDÉZET(cico1_v @ 2011-02-15 15:45) *
Keves Benz!
Irtam,ő is válaszolt.Köszönöm a segítséget!!!!


Szia!
Ez nem teljesen így működik!!
Nem szokás felelőtlenül licitálgatni....Én az eladott ill.a lelicitált termékeim után jutalékot kell hogy fizessek.
Csak úgy tudom a jutalékot visszaigényelni,ha negatív értékelést adok. Mivel nem az én hibámból hiúsult meg,ezért te nem adhatsz se negatív,se semleges értékelést!
Ajánlom figyelmedbe a Használati feltételeket,licitálgatás előtt ezt olvasgasd!
Jó éjt!
Kriszti

Igen, ne haragudj, tényleg felelőtlen voltam, a közeljövőben odafigyelek erre, és valóban el kellett volna olvasnom a használati feltételeket.

Még egyszer elnézésedet kérem!
Szép napot!


Semlegest is adhatsz, a TeszVeszen volt ez a negatívos mizéria, de már ott is megszünt.
Mivel azonnal jelezte a tévedését és nem sunnyogott, én ilyenkor semlegest szoktam adni, de persze azt adsz neki, amit akarsz, nem akarlak rábeszélni. Mondjuk ha volt valami termékkiemelés, az kellemetlen  mellow.gif


Go to the top of the page
 
+Quote Post
cico1_v
hozzászólás 2011-02-15 16:45
Létrehozva: #8533


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30
Regisztrált: 2010-12-19 21:19
Azonosító: 1 416 017



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-02-15 07:56) *
Tisztelt cico1_v!

Ha a vevő továbbra sem jelentkezik vagy nem kívánja átvenni az árut és ön nem kíván tovább várni, akkor érdemes egy üzenetet írni az adásvételtől való elállásról és megadni a partnernek a megfelelő értékelést. Előtte esetleg írjon neki még egy utolsó felszólítást, ezt küldje el másolatként a biztonsag@vatera.com címre is. Ezt a levelében a címzettnek is említse meg, kilátásba helyezve a megfelelő értékelést, amennyiben nem jelentkezik.
Az automata válaszban kapott azonosítót mentse el, mivel az alapján esetleges bonyodalmak esetén igazolni lehet, hogy ez az utolsó felszólító üzenet kiküldésre került.

Keves Benz!
Irtam,ő is válaszolt.Köszönöm a segítséget!!!!


Szia!
Ez nem teljesen így működik!!
Nem szokás felelőtlenül licitálgatni....Én az eladott ill.a lelicitált termékeim után jutalékot kell hogy fizessek.
Csak úgy tudom a jutalékot visszaigényelni,ha negatív értékelést adok. Mivel nem az én hibámból hiúsult meg,ezért te nem adhatsz se negatív,se semleges értékelést!
Ajánlom figyelmedbe a Használati feltételeket,licitálgatás előtt ezt olvasgasd!
Jó éjt!
Kriszti

Igen, ne haragudj, tényleg felelőtlen voltam, a közeljövőben odafigyelek erre, és valóban el kellett volna olvasnom a használati feltételeket.

Még egyszer elnézésedet kérem!
Szép napot!


--------------------
Kriszti
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-02-15 14:51
Létrehozva: #8534


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 297
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(kfjjae @ 2011-02-15 12:14) *
Üdvözlök Mindenkit!
Segítséget szeretnék kérni. 2011.02.02.-án elutaltam a megnyert licit árát.
Azóta kapcsolatot sem tudok teremteni.
...

Tisztelt kfjjae!

Amennyiben a vételárat Ön már átutalta és a partner nem küldi a terméket, nem ad hírt magáról, nem jelentkezik, hosszabb ideje nem érhető el, akkor értesítse az eladót, hogy ha ésszerű határidőn belül nem jelentkezik és nem rendezi az adásvételt, akkor Ön a rendőrségen tesz feljelentést.
A felszólítólevél sikertelensége esetén, javasoljuk, hogy a feljelentést valóban tegye meg! Mint megkárosított félnek a lakóhelye szerinti illetékes rendőrkapitányságon célszerű feljelenést tennie ismeretlen tettes ellen.
A feljelentéshez javasoljuk mellékelni nyomtatott formában a terméklapot, az illetővel folytatott levelezést és minden egyéb dokumentumot, amely az adásvétellel kapcsolatban az Ön rendelkezésére áll.
Amennyiben a feljelentés után elindítják a nyomozást, a nyomozóhatóság általában hivatalos megkereséssel fordul a Vaterához azért, hogy a nyomozás sikere érdekében szükséges és még hiányzó adatokat beszerezzék. Ilyen esetben a Vatera a lehető legteljesebb tájékoztatást adja, hiszen a nyomozás eredményes lezárása és az elkövető kézre kerítése közös érdekünk.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kfjjae
hozzászólás 2011-02-15 13:14
Létrehozva: #8535


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2011-02-15 12:52
Azonosító: 1 426 111



Üdvözlök Mindenkit!
Segítséget szeretnék kérni. 2011.02.02.-án elutaltam a megnyert licit árát.
Azóta kapcsolatot sem tudok teremteni.
A nevezett partner: Terepasztalkeszites
Kérdezném károsult-e még valaki. Ugyanis abban az időben rengeteg terméket hirdetett.
Nagyon sok terméknek többszöröse volt az értéke az én termékem árának.
Fogjunk össze így sikeresebben terelhetjük jogi útra a tisztelt felhasználó életét.

Üdv : egy (talán) meglopott!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tizibacsi
hozzászólás 2011-02-15 11:25
Létrehozva: #8536


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2008-12-21 22:40
Azonosító: 368 014



Kedves vaterások!
Mindenkit figyelmeztetnék hogy "kicsimoncsikaa"nevű ELADÓ-tól óvakodjatok!!!!
Negatívot adtam neki az indoklásomat bemásolom ide:

CSALÓ !!!!MINDENKIT ÓVOK TŐLE!!!!! Az eladó nem küldte az árút, telefont nem veszi fel e-mail-re nem válaszol. 1 hónap után fenyegető levelet irtam neki hogy kezdeményezem a KITILTATÁSÁT és feljelentem a RENDŐRSÉGEN CSALÁS miatt. Erre már más nap válaszolt hogy utána néz...5 nap telt el azóta és megint csak hallgat. CSALÓ ÉS KÉREM A KITILTÁSÁT A VATERÁRÓL!!!!!

Üdv: Tizibacsi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjocii
hozzászólás 2011-02-15 09:25
Létrehozva: #8537


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 319
Regisztrált: 2007-07-06 23:48
Azonosító: 15 972



IDÉZET(cico1_v @ 2011-02-15 00:59) *
Sziasztok!
Tegnap fix áron az egyik termékemet leütött egy "nullás".
Egy órája ezt küldte:
Köszönöm szépen, de mégsem szeretném a terméket, igazából még új vagyok a vaterán, pár napja kezdtem rajta nézelődni.

Hová irhatok ezzel kapcsolatban?
köszi
Kriszti


negatívat neki !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-02-15 08:56
Létrehozva: #8538


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 297
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(cico1_v @ 2011-02-15 00:59) *
Sziasztok!
Tegnap fix áron az egyik termékemet leütött egy "nullás".
Egy órája ezt küldte:
Köszönöm szépen, de mégsem szeretném a terméket, igazából még új vagyok a vaterán, pár napja kezdtem rajta nézelődni.

Hová irhatok ezzel kapcsolatban?
köszi
Kriszti

Tisztelt cico1_v!

Ha a vevő továbbra sem jelentkezik vagy nem kívánja átvenni az árut és ön nem kíván tovább várni, akkor érdemes egy üzenetet írni az adásvételtől való elállásról és megadni a partnernek a megfelelő értékelést. Előtte esetleg írjon neki még egy utolsó felszólítást, ezt küldje el másolatként a biztonsag@vatera.com címre is. Ezt a levelében a címzettnek is említse meg, kilátásba helyezve a megfelelő értékelést, amennyiben nem jelentkezik.
Az automata válaszban kapott azonosítót mentse el, mivel az alapján esetleges bonyodalmak esetén igazolni lehet, hogy ez az utolsó felszólító üzenet kiküldésre került.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-02-15 06:11
Létrehozva: #8539


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 217
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(cico1_v @ 2011-02-15 00:59) *
Sziasztok!
Tegnap fix áron az egyik termékemet leütött egy "nullás".
Egy órája ezt küldte:
Köszönöm szépen, de mégsem szeretném a terméket, igazából még új vagyok a vaterán, pár napja kezdtem rajta nézelődni.

Hová irhatok ezzel kapcsolatban?
köszi
Kriszti

Az értékelés leadásakor az üres téglalapba pár magvas gondolatot.....


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cico1_v
hozzászólás 2011-02-15 01:59
Létrehozva: #8540


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30
Regisztrált: 2010-12-19 21:19
Azonosító: 1 416 017



Sziasztok!
Tegnap fix áron az egyik termékemet leütött egy "nullás".
Egy órája ezt küldte:
Köszönöm szépen, de mégsem szeretném a terméket, igazából még új vagyok a vaterán, pár napja kezdtem rajta nézelődni.

Hová irhatok ezzel kapcsolatban?
köszi
Kriszti


--------------------
Kriszti
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1339 Oldal V  « < 425 426 427 428 429 > » 
Reply to this topicStart new topic
4 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (4 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2015-05-30 18:32