IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1348 Oldal V  « < 436 437 438 439 440 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Problémás Felhasználók
cwe
hozzászólás 2011-02-12 20:41
Létrehozva: #8741


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 78
Regisztrált: 2007-04-22 11:16
Azonosító: 6 495



Ugyan a harmadik "teló eladót" is át tudja még vágni ? Pedig 1 nega és egy semleges van neki.


http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=253310
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kmisi07
hozzászólás 2011-02-11 19:02
Létrehozva: #8742


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 23
Regisztrált: 2010-12-12 07:26
Azonosító: 1 413 643



T.moderátor!

Sajnos egyre több a problémás felhasználom itt pedig egy olyan dologról van szó ,hogy a vásárló meggondolja magát eláll a vételtől ezt leütés követő másnap írja ,ez 3 db terméket takar és ezzel nem is lett volna gondom ,hogy el áll mondtam neki megértem ha közbe jön neki valami semmi gond és kapok tőle 2 db semleges értékelést amiben valótlant állít szeretném töröltetni ezt ha lehetséges köszönöm mellékelem az e-mail amit ma reggel küldött nekem ,mert volt egy cipő amit kérdezés nélkül leütött és írtam neki,hogy abból már nincs válasszon másikat és leütött egy másikat abból volt ,szóval ezért nem lehet semlegest adni mert jogtalan szerintem

Jó reggelt!

Szeretném lemondani a tegnapi megrendelt arany pipás cipőt.
Az értékeléseket hogyan végezzük el?
Mert ugye volt 2 megrendelésünk ami negatív lett mert nem volt már terméked a cipőkből.
És most találtam tegnap este ahoz hasonlót.
Szeretném ha az értékelést semlegesnek hoznánk ki , lehetséges?


válaszát előre is köszönöm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-02-11 10:19
Létrehozva: #8743


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 795
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Beendoo @ 2011-02-11 10:03) *
Krisztianmosz121
Egy nagyon kellemetlen partner. Tipikus nullás felhasználó, aki előbb cselekszik, és csak utána kérdez. Egy komoly vevő elől vette el a vásárlás lehetőségét, majd mikor megnyerte az aukciót, csak utána, levélben kérdezte, hogy valójában mik is a termék paraméterei. Tette mindezt úgy, hogy még nekem kellett értelmeznem amit ír, mert az hemzsegett a helyesírási hibáktól. Csekken szerette volna befizetni a pénzt, holott kikötöttem, hogy csak utalás jöhet szóba. Majd még én fogok 600 forintért a postára rohangászni...Hogy e miatt, vagy a termékről kapott leütés utáni infó miatt, de a vásárló eltűnt, azóta sem sikerült elérnem.

Senkinek sem ajánlom, és legszívesebben kezdeményezném a kizárását.

Viszont felajánlhatod a második lehetőséget, ha 300-ért is van kedved odaadni az árut. smile.gif

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2011-02-11 10:20


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-02-11 10:06
Létrehozva: #8744


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 634
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(kmisi07 @ 2011-02-10 21:03) *
T.moderátor !

lenne egy olyan problémám hogy, van egy felhasználó melinda47(9) teljes jogú és 02.03 vásárolt tőlem és nem tudom elérni én már felvettem vele a kapcsolatot e-mailen,de semmi válasz és mobilom meg esélytelen mert a hívott szám nem megfelelő pedig vagy négyszer megnéztem ,hogy nem én ütöttem-e el ,de nem szóval sorozatos meg kereséseimnek nincs eredménye mit csináljak vele vagy ebben a helyzetben mi a teendő ?

válaszát előre is köszönöm

IDÉZET(Beendoo @ 2011-02-11 10:03) *
Krisztianmosz121
Egy nagyon kellemetlen partner. Tipikus nullás felhasználó, aki előbb cselekszik, és csak utána kérdez. Egy komoly vevő elől vette el a vásárlás lehetőségét, majd mikor megnyerte az aukciót, csak utána, levélben kérdezte, hogy valójában mik is a termék paraméterei. Tette mindezt úgy, hogy még nekem kellett értelmeznem amit ír, mert az hemzsegett a helyesírási hibáktól. Csekken szerette volna befizetni a pénzt, holott kikötöttem, hogy csak utalás jöhet szóba. Majd még én fogok 600 forintért a postára rohangászni...Hogy e miatt, vagy a termékről kapott leütés utáni infó miatt, de a vásárló eltűnt, azóta sem sikerült elérnem.

Senkinek sem ajánlom, és legszívesebben kezdeményezném a kizárását.

Tisztelt kmisi07, Beendoo!

Ha a vevő továbbra sem jelentkezik vagy nem kívánja átvenni az árut és ön nem kíván tovább várni, akkor érdemes egy üzenetet írni az adásvételtől való elállásról és megadni a partnernek a megfelelő értékelést. Előtte esetleg írjon neki még egy utolsó felszólítást, ezt küldje el másolatként a biztonsag@vatera.com címre is. Ezt a levelében a címzettnek is említse meg, kilátásba helyezve a megfelelő értékelést, amennyiben nem jelentkezik.
Az automata válaszban kapott azonosítót mentse el, mivel az alapján esetleges bonyodalmak esetén igazolni lehet, hogy ez az utolsó felszólító üzenet kiküldésre került.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Beendoo
hozzászólás 2011-02-11 10:03
Létrehozva: #8745


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2010-09-17 13:14
Azonosító: 1 368 126



Krisztianmosz121


Egy nagyon kellemetlen partner. Tipikus nullás felhasználó, aki előbb cselekszik, és csak utána kérdez. Egy komoly vevő elől vette el a vásárlás lehetőségét, majd mikor megnyerte az aukciót, csak utána, levélben kérdezte, hogy valójában mik is a termék paraméterei. Tette mindezt úgy, hogy még nekem kellett értelmeznem amit ír, mert az hemzsegett a helyesírási hibáktól. Csekken szerette volna befizetni a pénzt, holott kikötöttem, hogy csak utalás jöhet szóba. Majd még én fogok 600 forintért a postára rohangászni...Hogy e miatt, vagy a termékről kapott leütés utáni infó miatt, de a vásárló eltűnt, azóta sem sikerült elérnem.

Senkinek sem ajánlom, és legszívesebben kezdeményezném a kizárását.


Go to the top of the page
 
+Quote Post
kmisi07
hozzászólás 2011-02-10 21:03
Létrehozva: #8746


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 23
Regisztrált: 2010-12-12 07:26
Azonosító: 1 413 643



T.moderátor !

lenne egy olyan problémám hogy, van egy felhasználó melinda47(9) teljes jogú és 02.03 vásárolt tőlem és nem tudom elérni én már felvettem vele a kapcsolatot e-mailen,de semmi válasz és mobilom meg esélytelen mert a hívott szám nem megfelelő pedig vagy négyszer megnéztem ,hogy nem én ütöttem-e el ,de nem szóval sorozatos meg kereséseimnek nincs eredménye mit csináljak vele vagy ebben a helyzetben mi a teendő ?

válaszát előre is köszönöm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ktibor68
hozzászólás 2011-02-10 09:53
Létrehozva: #8747


Fórumozó
***

Csoport:
Kizárt

Hozzászólások: 427
Regisztrált: 2010-07-07 11:35
Azonosító: 1 249 027



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-02-10 09:30) *
Ilyen esetben nem kell visszavennie a terméket.



Köszönöm a választ Én is gondoltam a levelezés ment a megfelelő helyre
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-02-10 09:30
Létrehozva: #8748


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 634
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(ktibor68 @ 2011-02-10 07:07) *
Benz : Köteles vagyok vissza venni olyan árut amit a vevő meg vett de vissza szeretné küldeni azért mert nem jó a monitorjához, nem monitorhoz való tápegységet vett ha nem univerzális Laptop töltőt ezt e termék lapon nem kérdezte http://www.vatera.hu/univerzalis_laptop_no...1438423222.html ez tudható hogy a ez a töltő ilyenre nem alkalmas csak ez olcsóbb mint a monitorhoz való tápégység

Ilyen esetben nem kell visszavennie a terméket.

IDÉZET(kocos200 @ 2011-02-10 07:25) *
Sziasztok !
szeretnék érdeklődni ,hogy ha valaki leütött egy terméket de a telefonszáma nem jól jelent meg és ö nem is keres olyankor mi a teendő? mert nem szeretnék úgy jutalékot fizetni utána ,hogy el sem adtam unsure.gif
Köszönöm Kocs200!

Tisztelt kocos200!

Ha a vevő továbbra sem jelentkezik vagy nem kívánja átvenni az árut és ön nem kíván tovább várni, akkor érdemes egy üzenetet írni az adásvételtől való elállásról és megadni a partnernek a megfelelő értékelést. Előtte esetleg írjon neki még egy utolsó felszólítást, ezt küldje el másolatként a biztonsag@vatera.com címre is. Ezt a levelében a címzettnek is említse meg, kilátásba helyezve a megfelelő értékelést, amennyiben nem jelentkezik.
Az automata válaszban kapott azonosítót mentse el, mivel az alapján esetleges bonyodalmak esetén igazolni lehet, hogy ez az utolsó felszólító üzenet kiküldésre került.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-02-10 08:29
Létrehozva: #8749


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 795
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(98tomcsa @ 2011-02-10 08:25) *
Én úgy érzem egy kicsit türelmetlen vagy, illetve a konkrétum talán az, hogy már el sem akarod adni, legalábbis nem itt a vaterán. Talán csak megoldást szeretnél, hogy hogy tudnál az eladás felelőssége alól kibújni. ............

Olyan szépen megfogalmaztad az első gondolatomat. biggrin.gif
Csak én nem akartam gonosz lenni. laugh.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
98tomcsa
hozzászólás 2011-02-10 08:25
Létrehozva: #8750


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 031
Regisztrált: 2008-11-22 16:28
Azonosító: 310 714



IDÉZET(kocos200 @ 2011-02-10 07:42) *
Igen de én nem akartam tovább hirdetni mert ha nem kell el vasárnapig eladtam volna ott helyben másnak aki nem a veterán van ilyenkor mi a helyzet? 1 napot volt fent és tegnap le is ütötte de vannak róla jó értékelések azokat a személyeket nem lehet fel keresni mert a telefonszámán nincs is előfizető
kocos200


Én úgy érzem egy kicsit türelmetlen vagy, illetve a konkrétum talán az, hogy már el sem akarod adni, legalábbis nem itt a vaterán. Talán csak megoldást szeretnél, hogy hogy tudnál az eladás felelőssége alól kibújni. Tegnap este adtad el, e-mailban még letudjátok zongorázni az adásvételt....Bár megjegyzem azt én sem szeretem, ha telefon nem él, de azért az e-mailes kapcsolatfelvételt mindig megpróbálom utána.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kocos200
hozzászólás 2011-02-10 07:42
Létrehozva: #8751


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 20
Regisztrált: 2011-01-14 07:39
Azonosító: 1 420 265



IDÉZET(ktibor68 @ 2011-02-10 07:36) *
Keresd E-mailbe , nem írtad mikor vette meg , várjál 1 hetet , ha akkor sem jelentkezik írsz egy utolsó felszólító levelet neki azt elküldöd a Vateranak is biztonsag@vatera.com , ha semlegest vagy negatívot adsz akkor nem kell jutalékot fizetned.



Igen de én nem akartam tovább hirdetni mert ha nem kell el vasárnapig eladtam volna ott helyben másnak aki nem a veterán van ilyenkor mi a helyzet? 1 napot volt fent és tegnap le is ütötte de vannak róla jó értékelések azokat a személyeket nem lehet fel keresni mert a telefonszámán nincs is előfizető
kocos200
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ktibor68
hozzászólás 2011-02-10 07:36
Létrehozva: #8752


Fórumozó
***

Csoport:
Kizárt

Hozzászólások: 427
Regisztrált: 2010-07-07 11:35
Azonosító: 1 249 027



IDÉZET(kocos200 @ 2011-02-10 07:25) *
Sziasztok !
szeretnék érdeklődni ,hogy ha valaki leütött egy terméket de a telefonszáma nem jól jelent meg és ö nem is keres olyankor mi a teendő? mert nem szeretnék úgy jutalékot fizetni utána ,hogy el sem adtam unsure.gif
Köszönöm Kocs200!


Keresd E-mailbe , nem írtad mikor vette meg , várjál 1 hetet , ha akkor sem jelentkezik írsz egy utolsó felszólító levelet neki azt elküldöd a Vateranak is biztonsag@vatera.com , ha semlegest vagy negatívot adsz akkor nem kell jutalékot fizetned.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kocos200
hozzászólás 2011-02-10 07:25
Létrehozva: #8753


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 20
Regisztrált: 2011-01-14 07:39
Azonosító: 1 420 265



Sziasztok !
szeretnék érdeklődni ,hogy ha valaki leütött egy terméket de a telefonszáma nem jól jelent meg és ö nem is keres olyankor mi a teendő? mert nem szeretnék úgy jutalékot fizetni utána ,hogy el sem adtam unsure.gif
Köszönöm Kocs200!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ktibor68
hozzászólás 2011-02-10 07:07
Létrehozva: #8754


Fórumozó
***

Csoport:
Kizárt

Hozzászólások: 427
Regisztrált: 2010-07-07 11:35
Azonosító: 1 249 027



Benz : Köteles vagyok vissza venni olyan árut amit a vevő meg vett de vissza szeretné küldeni azért mert nem jó a monitorjához, nem monitorhoz való tápegységet vett ha nem univerzális Laptop töltőt ezt e termék lapon nem kérdezte http://www.vatera.hu/univerzalis_laptop_no...1438423222.html ez tudható hogy a ez a töltő ilyenre nem alkalmas csak ez olcsóbb mint a monitorhoz való tápégység

A hozzászólást -ktibor68- szerkesztette a következő időpontban: 2011-02-10 07:09
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-02-09 19:59
Létrehozva: #8755


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 795
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(taas @ 2011-02-09 16:16) *
..... Ha már nagyon kapargatjuk az értékeléseket, negám nincs, csak ez az 1, de a 2 semlegesem is jogtalan. .....

Ja, az első 3 semlegesem azért volt, mert nem tudtam akkor még, hogy a vevő adhat pozitívat is. De már mindegy. smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
taas
hozzászólás 2011-02-09 16:16
Létrehozva: #8756


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 36
Regisztrált: 2008-09-21 17:01
Azonosító: 193 414



IDÉZET(zejopy @ 2011-02-09 11:34) *
Úgy adott negát, hogy vissza sem küldte a pénzt? Nem tudom, visszamenőleg mennyire régi dolgokat törölnek, de mindenképpen kell levelezéssel, ezzel-azzal bizonyítani az igazadat.
Ha ezek megvannak, akkor szerintem megpróbálhatod, hátha sikerül, ha viszont már törölted őket, akkor nem is érdmes nekiállni. smile.gif


Lehet, hogy még megvan a levelezés, de szerintem hagyom a dolgot. Nem hiszem, hogy különösebben számít a többi értékelésemhez viszonyítva. Ha már nagyon kapargatjuk az értékeléseket, negám nincs, csak ez az 1, de a 2 semlegesem is jogtalan. Egyszer az eladót nem tudtam sehogy sem rávenni, hogy eladja a licitált tereméket, mert eltűnt, és kaptam egy semlegest, amiben technikai okokra hivatkozott. A másik esetben meg a vásárlómat nem tudtam rávenni, hogy fizesse ki amit megvett. Bár minden nap belépett a piactérre azokban a hetekben (!) amíg várakoztam rá, ezt írta a drága ember:
Semleges vélemény: Aki dolgozik annak nincs ideje mindíg az internett előtt űlni, néha úgy jön össze az élet, hogy nem
tudjuk megoldani úgy ahogy szeretnénk. Ez is egy ilyen eset volt sajnos.

Mondjuk ezen csak röhögtem, mert azon túl, hogy nem tud helyesen írni, még füllent is.... háááát bizony, esendő az ember, még ha vaterás, akkor is. smile.gif

Még egyszer, köszi a tippet.

taas

IDÉZET(tjocii @ 2011-02-09 16:00) *
sad.gif ajánlott műszaki cikkek esetén valami minimális " garanciát" kérni , így részben ez kikerülhető .



Ebben teljesen igazad van, természetesnek vettem, hogy ha bármi probléma merülne fel közvetlenül a kézhezvételkor, akkor azt korrekt, becsületes emberekhez méltóan tudjuk orvosolni. Ahogy velem is előfordult egyszer, hogy egy műszaki cikk esetében egy olyan, a működést általánosan nem befolyásoló funkció nem működött, amit én valóban nem próbáltam ki, mert a készülék nem az enyém, hanem a szüleimé volt. Természetesen, ahogyan jelezte ez a vásárló, azonnal visszautaltam a postaköltségeit és a termék árát, amit ő rendben vissza is küldött. Nem volt semmi gond... De az én említett eladóm nem tartozik a korrekt vaterások közé, sajnos...


--------------------
Fide, sed cui, vide! (Higgy, de hogy kinek, nézd meg!)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjocii
hozzászólás 2011-02-09 16:00
Létrehozva: #8757


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 320
Regisztrált: 2007-07-06 22:48
Azonosító: 15 972



IDÉZET(taas @ 2011-02-09 11:18) *
Megtörtént! :-)
Annyira felhúztam magam, hogy az nem igaz! De, mivel akkortájt készültem szülni, nem csináltam cirkuszt, viszont elbuktam 8e forintot. Ez az egy bukásom volt amúgy.sad.gif Szóval, kifizettem a sz*r lejátszóját, ami világot is látott, mint a rendíthetetlen ólomkatona, és még neki állt feljebb....


sad.gif ajánlott műszaki cikkek esetén valami minimális " garanciát" kérni , így részben ez kikerülhető .
Nekem már volt rá esetem , hogy vettem valami műszakit , megkaptam és kiderült nem nagyon működik.
Az licitálás előtt az eladóval le lett tisztázva hogy vállal 3 nap garanciát . Én evvel éltem , és az eladó korrekt módon küldött egy másikat , sőt a posta miatt adott ajándékot is .

Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-02-09 11:34
Létrehozva: #8758


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 795
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(taas @ 2011-02-09 11:18) *
Annyira felhúztam magam, hogy az nem igaz! De, mivel akkortájt készültem szülni, nem csináltam cirkuszt, viszont elbuktam 8e forintot. Ez az egy bukásom volt amúgy.sad.gif Szóval, kifizettem a sz*r lejátszóját, ami világot is látott, mint a rendíthetetlen ólomkatona, és még neki állt feljebb....

Úgy adott negát, hogy vissza sem küldte a pénzt? Nem tudom, visszamenőleg mennyire régi dolgokat törölnek, de mindenképpen kell levelezéssel, ezzel-azzal bizonyítani az igazadat.
Ha ezek megvannak, akkor szerintem megpróbálhatod, hátha sikerül, ha viszont már törölted őket, akkor nem is érdmes nekiállni. smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
taas
hozzászólás 2011-02-09 11:18
Létrehozva: #8759


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 36
Regisztrált: 2008-09-21 17:01
Azonosító: 193 414



IDÉZET(zejopy @ 2011-02-08 21:16) *
Töröltesd az értékelést.


Megtörtént! :-)
Köszönöm a tippet, hogy őszinte legyek, nem tudtam róla, hogy lehet ilyet kérni, hiába mindig tanul az ember. Az egy darab nega értékelésem is teljességgel jogtalan, de az már régi ügy, így nem hiszem, hogy foglalkoznának vele.

"Röviden":
Vettem a fiamnak egy dvd lejátszót, előre utaltam a 6000+pk-t, kértem, hogy alaposan csomagolja be, amit meg is ígért az eladó. Ezzel ellentétben nagyon gondatlan volt a csomagolás, lötyögött benne a készülék. A lejátszót szinte újnak, hibátlanul működőnek hirdette, erre rá is kérdeztem a licitálást megelőzően. Aztán jött a feketeleves. Nem működött a lejátszó, hívtam telefonon, hogy visszaküldöm, azt mondta ÉN vigyem szervizbe, amit nem tettem meg, persze. Visszaküldtem ugyanabban a csomagolásban (!) amiben megkaptam, azt állította, én tettem tönkre, és rosszul csomagoltam be. Egy fillért nem utalt vissza, sem a termék árát, sem a postaköltségeimet, és ezt írta:
"Itthon még hibátlanul működő lejátszót postáztam, mely a vevőnél
nem működött, kértem vigye el szervizbe nézesse meg mi lehet az oka, de erre nem volt hajlandó. Mire
visszaérkezett, talán a nem megfelelő csomagolásnak köszönhetően, de több javíthatatlan hibája is
lett a lejátszónak. Sajnálom. Hibátlan lejátszó helyett egy kukába való darabot kaptam vissza, így
más értékelést nem tudok adni. "

Annyira felhúztam magam, hogy az nem igaz! De, mivel akkortájt készültem szülni, nem csináltam cirkuszt, viszont elbuktam 8e forintot. Ez az egy bukásom volt amúgy.sad.gif Szóval, kifizettem a sz*r lejátszóját, ami világot is látott, mint a rendíthetetlen ólomkatona, és még neki állt feljebb....


--------------------
Fide, sed cui, vide! (Higgy, de hogy kinek, nézd meg!)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-02-08 22:41
Létrehozva: #8760


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 634
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(kmisi07 @ 2011-02-08 22:31) *
MMGSMSHOP(77) felhívnám figyelmeteket az úri emberre mivel 66000 ft-os aukciót 6600 ft fixre teszi és és mindegyik aukciójáról lemarad egy 0 szóval ő nagy jutalék kijátszó,de látom már inaktív nem tudom,hogy pont ezen dolgok miatt ?

végig néztem az eladásait és ott szúrt szemet a dolog

A felhasználót súlyos szabálytalanságok miatt már decemberben kizártuk.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1348 Oldal V  « < 436 437 438 439 440 > » 
Reply to this topicStart new topic
2 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (2 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2016-02-12 10:43