IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1326 Oldal V  « < 436 437 438 439 440 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Érdekes, Problémás Felhasználók
zejopy
hozzászólás 2011-01-02 18:45
Létrehozva: #8741


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 372
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(busman114 @ 2011-01-02 17:43) *
Egyébként erről van szó:http://www.geeks.hu/tesztek/080819_vigyazat_atveres_sony_dvx_800_kamkorder

A terméklapon van egy lehetőség a szabálytalan aukciók bejelentésére.
Ott névtelenül be tudod jelenteni a dolgot, és minden egyes bejelentést megvizsgálnak. Ha módjukban áll, lépnek is.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
busman114
hozzászólás 2011-01-02 18:30
Létrehozva: #8742


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 61
Regisztrált: 2009-02-07 22:11
Azonosító: 464 234



Sokan, még a terméket sem nézik. Feltűnt egy kamera, hol olimpic dvx-801, hol sony dvx 801, de néha 800-ként fut. A sonyt azonnal jelentettem, mert az termékhamisítás. Még a sony hivatalos oldalán is fent van. Az olmpic-kal nem tudok mit kezdeni, mert nem tudom hogy védett márka-e. Csak azt tudom hogy ezt a kamerát gyerekeknek csinálták játék céljából. Ha emlékeztek ez volt az amivel sok embert átvertek hipermarketek parkolóiban, rájuk sózták 20-30ezerért, aztán később jött rá hogy venni vesz fel ugyan, de közel sem olyan minőségben, mint ahogy az egy digitális kamerától elvárható lenne. Néhány ilyen termék eladóját figyelmeztettem hogy nem ártana közölnie hogy ha ezt a kamerát vásárolja akkor nem azt fogja kapni amire számít, de ő csak ennyit írt vissza:"Köszi a jótanácsot,de én nem hiszem ,hogy olyasmit írtam ami nem felel meg a valóságnak.Bááár ki tudja a mai világban mindenbe bele lehet kötni." Persze nem írt olyat, és pont ez a lényeg, hogy meghagyja a vevőt abban a tudatban hogy az egy normál dv kamera. Az üzeneteim egyik részét törölte az oldalról a másik felét itt hagyta. Tudjátok mit?Lesz ami lesz belinkelem, nehogy még nekem legyen lelkiismeret furdalásom. A röhej az hogy ő is beleesett a csapdába egy kávéfőzővel, ha megnézitek az értékeléseit, meglátjátok. http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=1435400980

Egyébként erről van szó:http://www.geeks.hu/tesztek/080819_vigyazat_atveres_sony_dvx_800_kamkorder
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-01-02 10:52
Létrehozva: #8743


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 372
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Horgasz5 @ 2011-01-02 09:31) *
Tiszteletem!
Egy negatív értékelés egyáltalán nem zavarja a vevőt mert nem minősítést nézi, hanem az árat és terméket.
Azon tájékoztatás pedig, hogy a vevő a rendörséghez forduljon amikor nem kapja meg a terméket téves. Én így jártam "vproland" felhsználóval, a rendörség azt mondta forduljak polgári bírósághoz mert oda tartozik. A negativ minősítést pedig el sem küldtem mert az említett eladó primitiv hangú e-mailban közölte, hogy úgyis letagadja a válaszban és letiltva visszanegativoz. Üdvözletem

Szóval akkor te jobban tudod a dolgot, mint Benz! blink.gif
Gratulálok.... good2.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horgasz5
hozzászólás 2011-01-02 10:31
Létrehozva: #8744


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 7
Regisztrált: 2010-06-22 11:52
Azonosító: 1 224 067



IDÉZET(VateraBenz @ 2010-12-30 21:34) *
Tisztelt Andiniki73!

Nem köteles beleegyezni olyan szállítási módba, amit a terméklapon nem tüntetett fel.

Ha a vevő továbbra sem jelentkezik vagy nem kívánja átvenni az árut és ön nem kíván tovább várni, akkor érdemes egy üzenetet írni az adásvételtől való elállásról és megadni a partnernek a megfelelő értékelést. Előtte esetleg írjon neki még egy utolsó felszólítást, ezt küldje el másolatként a biztonsag@vatera.com címre is. Ezt a levelében a címzettnek is említse meg, kilátásba helyezve a megfelelő értékelést, amennyiben nem jelentkezik.
Az automata válaszban kapott azonosítót mentse el, mivel az alapján esetleges bonyodalmak esetén igazolni lehet, hogy ez az utolsó felszólító üzenet kiküldésre került.


Tiszteletem!
Egy negatív értékelés egyáltalán nem zavarja a vevőt mert nem minősítést nézi, hanem az árat és terméket.
Azon tájékoztatás pedig, hogy a vevő a rendörséghez forduljon amikor nem kapja meg a terméket téves. Én így jártam "vproland" felhsználóval, a rendörség azt mondta forduljak polgári bírósághoz mert oda tartozik. A negativ minősítést pedig el sem küldtem mert az említett eladó primitiv hangú e-mailban közölte, hogy úgyis letagadja a válaszban és letiltva visszanegativoz. Üdvözletem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andiniki73
hozzászólás 2010-12-30 22:51
Létrehozva: #8745


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 66
Regisztrált: 2010-12-26 10:40
Azonosító: 1 417 019



IDÉZET(VateraBenz @ 2010-12-30 21:34) *
Tisztelt Andiniki73!

Nem köteles beleegyezni olyan szállítási módba, amit a terméklapon nem tüntetett fel.

Ha a vevő továbbra sem jelentkezik vagy nem kívánja átvenni az árut és ön nem kíván tovább várni, akkor érdemes egy üzenetet írni az adásvételtől való elállásról és megadni a partnernek a megfelelő értékelést. Előtte esetleg írjon neki még egy utolsó felszólítást, ezt küldje el másolatként a biztonsag@vatera.com címre is. Ezt a levelében a címzettnek is említse meg, kilátásba helyezve a megfelelő értékelést, amennyiben nem jelentkezik.
Az automata válaszban kapott azonosítót mentse el, mivel az alapján esetleges bonyodalmak esetén igazolni lehet, hogy ez az utolsó felszólító üzenet kiküldésre került.

Köszönöm!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sargasso66
hozzászólás 2010-12-30 22:50
Létrehozva: #8746


Lelkes újonc
**

Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 168
Regisztrált: 2010-02-18 23:26
Azonosító: 1 012 248



IDÉZET(Andiniki73 @ 2010-12-30 21:49) *
Tényleg ez a 2010/10/07. ez valóban különös,mert 2008/12/08.án regiztem be:)
Futár szolgálattal még nem volt dolgom itt a Vaterán,de amugy már igen,és pont a GTR-el nem vagyok megelégedve!
De visszatérve ide,a 7napot kivárom és hát jöjjön aminek jönni kell.
Köszönöm hozzázollásod!Szép estét!

Neked is. smile.gif


--------------------
"Az igazság fáklyáját képtelenség úgy vinni a tömegben, hogy ne pörköljük meg valakinek a szakállát."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andiniki73
hozzászólás 2010-12-30 22:49
Létrehozva: #8747


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 66
Regisztrált: 2010-12-26 10:40
Azonosító: 1 417 019



IDÉZET(Sargasso66 @ 2010-12-30 21:30) *
Megnéztem a profilodat. Különös, a regisztráció dátuma: 2010/10/07. Ehhez képest sokkal korábbról vannak értékeléseid. smile.gif De ez mellékes. smile.gif
Nem vagy köteles olyan szállítással küldeni az árut, amit nem jelöltél meg. Ha a vevőd nem képes olvasni/értelmezni, vessen magára.
Két dolgot tehetsz szerintem.
1. Eltekintesz a jogaidtól és feladod neki futárral, vállalva az ezzel járó kényelmetlenségeket.
2. Írsz neki egy utolsó felszólítást, amiben közlöd, ha nem válaszol egy optimális határidőn belül (ezt szabd meg konkrétan), akkor negatív értékeléssel zárod az aukciót és az árut újra indítod. A levelet továbbítsd a biztonsag@vatera.com-ra, nagy a valószínűsége, hogy szükség lesz rá. Persze közöld vele, hogy továbbítottad a leveledet a Vaterának, ettől be szoktak rezelni, és tudasd vele azt a jogodat, hogy nem kötelezhet a futáros szállításra.
Én ezt a két lehetőséget látom.


Tényleg ez a 2010/10/07. ez valóban különös,mert 2008/12/08.án regiztem be:)
Futár szolgálattal még nem volt dolgom itt a Vaterán,de amugy már igen,és pont a GTR-el nem vagyok megelégedve!
De visszatérve ide,a 7napot kivárom és hát jöjjön aminek jönni kell.
Köszönöm hozzázollásod!Szép estét!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-12-30 22:34
Létrehozva: #8748


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 985
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Andiniki73 @ 2010-12-30 21:17) *
Üdv mindenkinek!
Tanácsot kérnék,ti mit tennétek a helyembe.....
Pár napja egy felhasználó elvitt 5db termékemet,a leirásba fel volt tüntetve,hogy Ajánlott levélként elöre utalás után postázom.
Azonnal jelentkezett,de kérte,illetve rám parancsolta,hogy a GTR futár szolgálattal intézzem neki a szállitást,950ft-ot utal a Futár részére......
Elöször is nagyon sokan el sem olvassák (szerintem) a termék leirást,szállitást,és arra sem vesznek időt,hogy az I+ oldalra be pillantsanak,mert ott aztán több infoval gazdagodnának.Igy jártam én is.Megirtam neki,hogy a futár szolgálat kizárva a részemröl,a posta is még 990ft,de ha ne adj isten csak január elejére fér bele,akkor se fogok veszekedni vele,azon hogy túl fizetek 60ft-ot rajta.
Viszont megirtam az illetőnek,hogy nekem nincs idöm a Futár szolgálatra,azóta se kép se hang.....
Most ilyenkor mit tegyek?Igy még nem jártam.Van valakinek valami ötlete?
Köszi

Tisztelt Andiniki73!

Nem köteles beleegyezni olyan szállítási módba, amit a terméklapon nem tüntetett fel.

Ha a vevő továbbra sem jelentkezik vagy nem kívánja átvenni az árut és ön nem kíván tovább várni, akkor érdemes egy üzenetet írni az adásvételtől való elállásról és megadni a partnernek a megfelelő értékelést. Előtte esetleg írjon neki még egy utolsó felszólítást, ezt küldje el másolatként a biztonsag@vatera.com címre is. Ezt a levelében a címzettnek is említse meg, kilátásba helyezve a megfelelő értékelést, amennyiben nem jelentkezik.
Az automata válaszban kapott azonosítót mentse el, mivel az alapján esetleges bonyodalmak esetén igazolni lehet, hogy ez az utolsó felszólító üzenet kiküldésre került.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sargasso66
hozzászólás 2010-12-30 22:30
Létrehozva: #8749


Lelkes újonc
**

Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 168
Regisztrált: 2010-02-18 23:26
Azonosító: 1 012 248



IDÉZET(Andiniki73 @ 2010-12-30 21:17) *
Üdv mindenkinek!
Tanácsot kérnék,ti mit tennétek a helyembe.....
Pár napja egy felhasználó elvitt 5db termékemet,a leirásba fel volt tüntetve,hogy Ajánlott levélként elöre utalás után postázom.
Azonnal jelentkezett,de kérte,illetve rám parancsolta,hogy a GTR futár szolgálattal intézzem neki a szállitást,950ft-ot utal a Futár részére......
Elöször is nagyon sokan el sem olvassák (szerintem) a termék leirást,szállitást,és arra sem vesznek időt,hogy az I+ oldalra be pillantsanak,mert ott aztán több infoval gazdagodnának.Igy jártam én is.Megirtam neki,hogy a futár szolgálat kizárva a részemröl,a posta is még 990ft,de ha ne adj isten csak január elejére fér bele,akkor se fogok veszekedni vele,azon hogy túl fizetek 60ft-ot rajta.
Viszont megirtam az illetőnek,hogy nekem nincs idöm a Futár szolgálatra,azóta se kép se hang.....
Most ilyenkor mit tegyek?Igy még nem jártam.Van valakinek valami ötlete?
Köszi

Megnéztem a profilodat. Különös, a regisztráció dátuma: 2010/10/07. Ehhez képest sokkal korábbról vannak értékeléseid. smile.gif De ez mellékes. smile.gif
Nem vagy köteles olyan szállítással küldeni az árut, amit nem jelöltél meg. Ha a vevőd nem képes olvasni/értelmezni, vessen magára.
Két dolgot tehetsz szerintem.
1. Eltekintesz a jogaidtól és feladod neki futárral, vállalva az ezzel járó kényelmetlenségeket.
2. Írsz neki egy utolsó felszólítást, amiben közlöd, ha nem válaszol egy optimális határidőn belül (ezt szabd meg konkrétan), akkor negatív értékeléssel zárod az aukciót és az árut újra indítod. A levelet továbbítsd a biztonsag@vatera.com-ra, nagy a valószínűsége, hogy szükség lesz rá. Persze közöld vele, hogy továbbítottad a leveledet a Vaterának, ettől be szoktak rezelni, és tudasd vele azt a jogodat, hogy nem kötelezhet a futáros szállításra.
Én ezt a két lehetőséget látom.


--------------------
"Az igazság fáklyáját képtelenség úgy vinni a tömegben, hogy ne pörköljük meg valakinek a szakállát."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andiniki73
hozzászólás 2010-12-30 22:17
Létrehozva: #8750


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 66
Regisztrált: 2010-12-26 10:40
Azonosító: 1 417 019



Üdv mindenkinek!
Tanácsot kérnék,ti mit tennétek a helyembe.....
Pár napja egy felhasználó elvitt 5db termékemet,a leirásba fel volt tüntetve,hogy Ajánlott levélként elöre utalás után postázom.
Azonnal jelentkezett,de kérte,illetve rám parancsolta,hogy a GTR futár szolgálattal intézzem neki a szállitást,950ft-ot utal a Futár részére......
Elöször is nagyon sokan el sem olvassák (szerintem) a termék leirást,szállitást,és arra sem vesznek időt,hogy az I+ oldalra be pillantsanak,mert ott aztán több infoval gazdagodnának.Igy jártam én is.Megirtam neki,hogy a futár szolgálat kizárva a részemröl,a posta is még 990ft,de ha ne adj isten csak január elejére fér bele,akkor se fogok veszekedni vele,azon hogy túl fizetek 60ft-ot rajta.
Viszont megirtam az illetőnek,hogy nekem nincs idöm a Futár szolgálatra,azóta se kép se hang.....
Most ilyenkor mit tegyek?Igy még nem jártam.Van valakinek valami ötlete?
Köszi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ktibor68
hozzászólás 2010-12-30 09:43
Létrehozva: #8751


Fórumozó
***

Csoport:
Kizárt

Hozzászólások: 427
Regisztrált: 2010-07-07 12:35
Azonosító: 1 249 027



IDÉZET(apuska2 @ 2010-12-30 07:27) *
Sziasztok,

Ti hallottatok már olyanról,hogy egy dec 22.-én feladott banki utalás nem érkezik meg a mai napig sem?? Az egyik vevőm (állítólag) dec 22.-én küldte el nekem az összeget,emailben bemásolt vmilyen számsort,hogy ezt bizonyítsa. (megmondom öszíntén, hogy ez a számsor+egyéb számlainfók nem győztek meg...) Most levelezésben állunk és azt írja,hogy ő is vár vevőktől ilyen pénzeket,amiket nem kapott meg, szerinte karácsonyi előtti keveredésről lehet szó. Nekem ez nem nagyon hihető...


azt linkelje be neked amivel bizonyítani tudja hogy el utalta , az utalási részt, csak azért hihetetlen mert pl Én meg kaptam minden utalt összeget 23-án és utána meg 27-én

A hozzászólást -ktibor68- szerkesztette a következő időpontban: 2010-12-30 09:45
Go to the top of the page
 
+Quote Post
apuska2
hozzászólás 2010-12-30 08:27
Létrehozva: #8752


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 87
Regisztrált: 2007-07-08 12:59
Azonosító: 16 045



Sziasztok,

Ti hallottatok már olyanról,hogy egy dec 22.-én feladott banki utalás nem érkezik meg a mai napig sem?? Az egyik vevőm (állítólag) dec 22.-én küldte el nekem az összeget,emailben bemásolt vmilyen számsort,hogy ezt bizonyítsa. (megmondom öszíntén, hogy ez a számsor+egyéb számlainfók nem győztek meg...) Most levelezésben állunk és azt írja,hogy ő is vár vevőktől ilyen pénzeket,amiket nem kapott meg, szerinte karácsonyi előtti keveredésről lehet szó. Nekem ez nem nagyon hihető...

Go to the top of the page
 
+Quote Post
unoka65
hozzászólás 2010-12-29 14:41
Létrehozva: #8753


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 24
Regisztrált: 2009-06-18 18:34
Azonosító: 660 745



IDÉZET(VateraBenz @ 2010-12-29 15:27) *
Tisztelt unoka65!

Amennyiben a vételárat Ön már átutalta és a partner nem küldi a terméket, nem ad hírt magáról, nem jelentkezik, hosszabb ideje nem érhető el, akkor értesítse az eladót, hogy ha ésszerű határidőn belül nem jelentkezik és nem rendezi az adásvételt, akkor Ön a rendőrségen tesz feljelentést.
A felszólítólevél sikertelensége esetén, javasoljuk, hogy a feljelentést valóban tegye meg! Mint megkárosított félnek a lakóhelye szerinti illetékes rendőrkapitányságon célszerű feljelenést tennie ismeretlen tettes ellen.
A feljelentéshez javasoljuk mellékelni nyomtatott formában a terméklapot, az illetővel folytatott levelezést és minden egyéb dokumentumot, amely az adásvétellel kapcsolatban az Ön rendelkezésére áll.
Amennyiben a feljelentés után elindítják a nyomozást, a nyomozóhatóság általában hivatalos megkereséssel fordul a Vaterához azért, hogy a nyomozás sikere érdekében szükséges és még hiányzó adatokat beszerezzék. Ilyen esetben a Vatera a lehető legteljesebb tájékoztatást adja, hiszen a nyomozás eredményes lezárása és az elkövető kézre kerítése közös érdekünk.

Köszönöm.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-12-29 14:27
Létrehozva: #8754


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 985
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(unoka65 @ 2010-12-29 13:24) *
...Tehát akkor a közjegyzőhöz kell mennem,és ott kell feljelentenem is,vagy a rendőrségen? Ez nem tiszta nekem,mert ilyen esetem még nem volt....

Tisztelt unoka65!

Amennyiben a vételárat Ön már átutalta és a partner nem küldi a terméket, nem ad hírt magáról, nem jelentkezik, hosszabb ideje nem érhető el, akkor értesítse az eladót, hogy ha ésszerű határidőn belül nem jelentkezik és nem rendezi az adásvételt, akkor Ön a rendőrségen tesz feljelentést.
A felszólítólevél sikertelensége esetén, javasoljuk, hogy a feljelentést valóban tegye meg! Mint megkárosított félnek a lakóhelye szerinti illetékes rendőrkapitányságon célszerű feljelenést tennie ismeretlen tettes ellen.
A feljelentéshez javasoljuk mellékelni nyomtatott formában a terméklapot, az illetővel folytatott levelezést és minden egyéb dokumentumot, amely az adásvétellel kapcsolatban az Ön rendelkezésére áll.
Amennyiben a feljelentés után elindítják a nyomozást, a nyomozóhatóság általában hivatalos megkereséssel fordul a Vaterához azért, hogy a nyomozás sikere érdekében szükséges és még hiányzó adatokat beszerezzék. Ilyen esetben a Vatera a lehető legteljesebb tájékoztatást adja, hiszen a nyomozás eredményes lezárása és az elkövető kézre kerítése közös érdekünk.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
unoka65
hozzászólás 2010-12-29 14:24
Létrehozva: #8755


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 24
Regisztrált: 2009-06-18 18:34
Azonosító: 660 745



IDÉZET(Sprinkler1 @ 2010-12-29 14:44) *
Egy linket küldhetnél....:-)
Tehát ha jól értelmezem, nem tudja a feladószelvény másolatát elküldeni?Csomagként jött volna?
Írj neki levelet, amiben kilátásba helyezed a negatív értékelést és a közjegyzőnél történő azonnali feljelentést, csalás vétsége miatt. Hátha ettől kommunikatív lesz.
Kérdezz rá miért értékelt előre, ha nem fizetett.Lehet,hogy csak szimplán benézte a dolgokat és nem téged akart értékelni. Ez egyelőre a legegyszerűbb megoldás, ha nem válaszol 1-2 napig, akkor lépj tovább.


Remélem sikerül a link [url="http://origoaukcio.hu//ezustos_mufenyo_utolso_ar_180cm_190362163.html"
Igen feladószelvény másolatot nem kaptam.Az adatokat így írta meg,ahogy mi itt írunk.Csomag lett volna,amire 1500ft postát kért.Megírtam neki levélben is,és SMS-ben is,hogy a mai napig várok, és ha semmi nem történik,akkor megteszem a szükséges lépéseket,de semmi reakció.Tehát akkor a közjegyzőhöz kell mennem,és ott kell feljelentenem is,vagy a rendőrségen? Ez nem tiszta nekem,mert ilyen esetem még nem volt.Csak azt nem értem,hogy miért értékelt pozitívan,amikor tudja,hogy nem kaptam semmit
Köszönöm a tanácsot,írok mindegyiknek egy újabb levelet,és ha semmi,akkor megyek tovább.Türelmes ember vagyok,de csak 1bizonyos határig.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RoseBaker
hozzászólás 2010-12-29 14:17
Létrehozva: #8756


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 53
Regisztrált: 2008-11-26 22:04
Azonosító: 319 536



IDÉZET(Sprinkler1 @ 2010-12-29 12:19) *
Ha a terméklapon szereplő összeget + az elsőbbségi árát utaltad és erről még az eladót is tájékoztattad akkor NEM vagy hibás semmiben.Hangsúlyozom, ha írtál neki pár sort arról, hogy ennyi volt, de ennyit még hozzáutaltam mert így-és így szeretném megkapni.
A terméklapra a PONTOS postaköltséget KÖTELES mindenki kiírni,az nem a te hibád, hogy időközben több lett. Nyilván ezt az eladó elfelejtette lekommunikálni veled,de ez nem mentség.
Ezzel nem értek most egyet. Ajánlott díj és elsőbbségi felár elutalása után simán elküldeni valamit elég csúnya dolog.Felületességre utal az is, hogy az eladó nem tette bele az ajándék DVD-t.
Erre nem adnék pozitívot semmiképp. Mondjuk a nega is túlzás, de a semlegest mindenképp reális értékelésnek tartom.


Igen, írtam neki 1 levelet, + termékhez is, hogy így szeretném kapni, tehát lett volna lehetősége szólni, hogy ez nem elég.
Egyelőre úgy néz ki, nem igazán ismeri be, hogy ő is hibázott. Na majd meglátjuk.
Az biztos, hogy máskor én sem utalok kérdezés nélkül, mert úgy látszik, ez is tud galibát okozni. sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-12-29 14:08
Létrehozva: #8757


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 985
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Bacsa71 @ 2010-12-29 13:06) *
...Az lenne a kérdésem,hogy lehetne-e törölni a negatívot vagy hagyjam a fenébe???? Köszi,hogy elolvastátok,további szép napot!!!!!!

Tisztelt Bacsa71!

Értékelés törlését a kapcsolatfelvételen keresztül kérheti.
Kapcsolatfelvétel - Aukcióval kapcsolatos probléma - Szeretnék töröltetni egy értékelést.
Az értékelés törlése nem automatikus, a kérést kollégáink a rendelkezésre álló adatok alapján bírálják el.

A jövőbeni hozzászólásaiban kérjük spóroljon az írásjelekkel. Köszönjük.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bacsa71
hozzászólás 2010-12-29 14:06
Létrehozva: #8758


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 35
Regisztrált: 2009-01-25 21:47
Azonosító: 433 334



Üdv! Bocs,hogy ide írok de van 1 problémám!!! A mai nap kiosztottam 1 negatív értékelést mert nem utalta át a "vevő" a vételárat az Ö által megvett árúért!Miután leütötte a terméket rögtön elkérte a számlaszámot és írta,hogy utal. Eltelt pár nap és nem jött meg a pénz!!!! Utána telefonáltam neki azt nem vette fel!! Akkor küldtem neki 1 e-mailt arra azt írta,hogy nem kell neki az alkatrész!!! Én írtam neki,hogy ezt miért nem tudta volna közölni és akkor nem lett volna semmi gond,erre Ő megint nem válaszolt!! Én erre kiosztottam a negatívot,erre Ő is adott nekem 1 negatívot!!!! Az lenne a kérdésem,hogy lehetne-e törölni a negatívot vagy hagyjam a fenébe???? Köszi,hogy elolvastátok,további szép napot!!!!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sprinkler1
hozzászólás 2010-12-29 13:44
Létrehozva: #8759


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 001
Regisztrált: 2008-07-17 12:23
Innen: Káosz birodalom
Azonosító: 171 419



IDÉZET(unoka65 @ 2010-12-29 12:34) *
help.gif Sziasztok!
2 probléma megoldásában kérem a segítségeteket.
Vettem d3c.12.-én 1 fenyőfát,ami a mai napig nem érkezett meg.Az eladó nem küldi el a feladószelvény másolatát,csak kiírt adatokat küldött,amin nem az én címem van.Másodszorra csak a feladószelvény számát küldte el,amiből csak annyit tudtak nekem megmondani,hogy melyik nap,melyik városba lett kézbesítve.Levélre nem reagál,telefon kikapcsolva,nem elérhető. Írt egy pozitív értékelést,holott én nem kaptam semmit.Pedig ma is belépett.A mai napig adtam neki határidőt,vagy a csomag,vagy a pénzem a számlán,de sajnos se pénz,se fa.Feljelentést tegyek,vagy fizetési meghagyást érjek először?
A másik problémám pedig eladással kapcsolatos.



Vettek tőlem 1 alaplapot,és kérte a vevő,hogy 4.-e körül fizethessen. Megírtam neki,hogy rendben van,várok addig,és nem zargatom feleslegesen.Erre ma pozitív értékelést adott,holott nem fizetett még,és az alaplap is nálam van még.
Most itt elakadtam mind a 2 dologgal.
Köszönöm,ha valaki segít. help.gif


Egy linket küldhetnél....:-)
Tehát ha jól értelmezem, nem tudja a feladószelvény másolatát elküldeni?Csomagként jött volna?
Írj neki levelet, amiben kilátásba helyezed a negatív értékelést és a közjegyzőnél történő azonnali feljelentést, csalás vétsége miatt. Hátha ettől kommunikatív lesz.


Kérdezz rá miért értékelt előre, ha nem fizetett.Lehet,hogy csak szimplán benézte a dolgokat és nem téged akart értékelni. Ez egyelőre a legegyszerűbb megoldás, ha nem válaszol 1-2 napig, akkor lépj tovább.


--------------------
"Lemondtam a sexről, az italról és a hazardírozásról! Ez volt életem legszörnyűbb negyedórája"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
unoka65
hozzászólás 2010-12-29 13:34
Létrehozva: #8760


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 24
Regisztrált: 2009-06-18 18:34
Azonosító: 660 745



help.gif Sziasztok!
2 probléma megoldásában kérem a segítségeteket.
Vettem d3c.12.-én 1 fenyőfát,ami a mai napig nem érkezett meg.Az eladó nem küldi el a feladószelvény másolatát,csak kiírt adatokat küldött,amin nem az én címem van.Másodszorra csak a feladószelvény számát küldte el,amiből csak annyit tudtak nekem megmondani,hogy melyik nap,melyik városba lett kézbesítve.Levélre nem reagál,telefon kikapcsolva,nem elérhető. Írt egy pozitív értékelést,holott én nem kaptam semmit.Pedig ma is belépett.A mai napig adtam neki határidőt,vagy a csomag,vagy a pénzem a számlán,de sajnos se pénz,se fa.Feljelentést tegyek,vagy fizetési meghagyást érjek először?
A másik problémám pedig eladással kapcsolatos.
Vettek tőlem 1 alaplapot,és kérte a vevő,hogy 4.-e körül fizethessen. Megírtam neki,hogy rendben van,várok addig,és nem zargatom feleslegesen.Erre ma pozitív értékelést adott,holott nem fizetett még,és az alaplap is nálam van még.
Most itt elakadtam mind a 2 dologgal.
Köszönöm,ha valaki segít. help.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1326 Oldal V  « < 436 437 438 439 440 > » 
Reply to this topicStart new topic
5 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (4 vendég és 0 anonim felhasználó)
1 felhasználó: thumpyka

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2014-10-01 18:16