IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1341 Oldal V  « < 437 438 439 440 441 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Érdekes, Problémás Felhasználók
bubu018
hozzászólás 2011-01-26 13:12
Létrehozva: #8761


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2009-01-04 15:00
Azonosító: 388 054



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-01-26 11:21) *
Tisztelt andraspeter_v!

Ezt így semmiképpen sem javasoljuk.

Tőlem is elvitt 3 terméket és hasonló kamu szöveggel hiteget, hogy csütörtökön tud utalni, a bizonylatot küldi, én meg postázzak.
36 terméket vitt el összesen: http://www.vatera.hu/listings/index.php?ub...tmpsb=Keres%E9s
Ha lehetőség van rá, akkor remélem mindenkit tud a Vatera mihamarabb értesíteni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-01-26 12:21
Létrehozva: #8762


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 348
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(andraspeter_v @ 2011-01-26 11:11) *
Sziasztok nekem olyan vevőm akadt aki 0-ás felhasználó és azt kérte egy nagy értékű telefonnál ,hogy héten szeretné megkapni a terméket de csak Csütörtökön tud utalni de már aznap küldjem el a terméket ő meg előtte e-mailon megküldi a bizonylat másolatát az utaslásról.

Tisztelt andraspeter_v!

Ezt így semmiképpen sem javasoljuk.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andraspeter_v
hozzászólás 2011-01-26 12:11
Létrehozva: #8763


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2011-01-26 12:02
Azonosító: 1 422 358



Sziasztok nekem olyan vevőm akadt aki 0-ás felhasználó és azt kérte egy nagy értékű telefonnál ,hogy héten szeretné megkapni a terméket de csak Csütörtökön tud utalni de már aznap küldjem el a terméket ő meg előtte e-mailon megküldi a bizonylat másolatát az utaslásról.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjocii
hozzászólás 2011-01-26 11:47
Létrehozva: #8764


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 319
Regisztrált: 2007-07-06 23:48
Azonosító: 15 972



Tisztelt Illetékes !

Szeretném megkérdezni , hogy a 2011012410010797 számú ügyem hogy áll perpill ?

Az illető hölgy és csapata több embert átver / átvert más helyen is , és szószerint kiröhögi pl. a vatera tehetetlenségét , az érdeklődőknek pedig egy rövid k**pd be üzenettel kedveskedik.

Jó volna ha a vatera utánanézne a dolognak , mert az ilyen emberek élnek és virulnak , és újra-újra feltűnnek a vaterán és teszen , majd átvernek embereket. Ezzel kárt okozva a vaterának és a felhasználóinak is , mert a vaterának nem tesz jót , ha csalók ezt tehetik gond nélkül.
Nem lehetne pl. vatera által hivatalból Csalás miatt feljelentést tenni a hölgy és társai ellen , akiről szinte minden tudható ?

ui : nem tervez a vatera szigoritást a felhasználók terén ? Én örülnék ha tervezne és tenne is. Kezd elszaporodni a sok csaló és kamulicitáló sajnos.

A hozzászólást -tjocii- szerkesztette a következő időpontban: 2011-01-26 11:49
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-01-26 09:06
Létrehozva: #8765


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 348
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(fogas81 @ 2011-01-25 18:04) *
Tisztelt Moderátor!

Egy ellenőrzést megér a felhasználó...

Tisztelt fogas81!

Megnézzük, köszönjük.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-01-26 08:46
Létrehozva: #8766


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 361
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(kocos200 @ 2011-01-26 07:43) *
sziasztok véletlen kétszer adtam fel ugyanazt a hirdetést ,hogy lehet törölni? unsure.gif

A személyes menüdben az eladó áruknál kijelölöd a pipával, lejárttá teszed és amikor átkerült a lejárt termékekhez, akkor tudod törölni.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kocos200
hozzászólás 2011-01-26 08:43
Létrehozva: #8767


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 20
Regisztrált: 2011-01-14 08:39
Azonosító: 1 420 265



sziasztok véletlen kétszer adtam fel ugyanazt a hirdetést ,hogy lehet törölni? unsure.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fogas81
hozzászólás 2011-01-25 19:04
Létrehozva: #8768


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 274
Regisztrált: 2008-08-26 16:36
Azonosító: 182 714



Tisztelt Moderátor!

Egy ellenőrzést megér a felhasználó,tisztességesen kérdeztem a terméklapon az áruval,hogy miért nem egyből készletről kapja meg a mobiltelefonokat,hiszen mint írja egy nagy magyar telefonforgalmazó cégtől kapja(rendeli) és én erre tapintottam rá,hogy biztosan van készleten nekik.Erre ő törli a levelezésemet,hogy más ne lássa a levelezést.A felhasználók védelme érdekében kérem ha módjukban áll ellenőrizni a felhasználót hisz volt már rá példa,hogy nagyszámú pozitívval rendelkező felhasználó rossz útra tévedt.Remélem tévedek,de szerintem mindannyian nyugodtabbak lennénk(felhasználók)ha le lenne infózva.

http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=1438097286

http://www.vatera.hu/message/view.php?id=29556888

http://mobil-telefon.vatera.hu/index_c375....us=Csincsila001

Köszönettel:fogas81


--------------------
A Tegnap Történelem" A Holnap Rejtély" A Ma Ajándék"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sziki14
hozzászólás 2011-01-25 15:46
Létrehozva: #8769


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2010-12-30 11:03
Azonosító: 1 417 755



VIGYÁZAT, CSALÓ!!! anubisz86 nevű eladótól a napokban vásároltam egy ÚJNAK feltüntetett laptopot. Hát én még egy ilyen ütött-kopott gépet életemben nem láttam. A billentyűzetét vmivel leöntötték, mert az összes billentyű ragad. A gombok szorulnak, nem lehet lecsukni a monitort..stb. Visszavittem, össze-vissza hazudozott. Tegnap feljelentettem a rendőrségen. Senki ne vásároljon tőle!!!! Akinek lehet, adjátok tovább!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-01-25 13:49
Létrehozva: #8770


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 361
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(bratigabi @ 2011-01-25 12:43) *
Köszönöm. Már mindent megtettem, amit lehet. fenyegető levél 2x, rendőrséggel fenyegetve. Ha a héten nem jelentkezik ez a csaló, megyek a rendőrségre.
A felhasználó, akitől óvakodni kell: zolimagyar. ÓVAKODJON MINDENKI!!!!
nem az összeg nagysága, az eljárás bosszantott fel..............

Én nem vásároltam volna tőle, nem csak a negatívok száma miatt, mert az még elfogadható, bár nekem az is sok. De ha megnézzük a semlegeseket.... szóval nem.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ktibor68
hozzászólás 2011-01-25 13:49
Létrehozva: #8771


Fórumozó
***

Csoport:
Kizárt

Hozzászólások: 427
Regisztrált: 2010-07-07 12:35
Azonosító: 1 249 027



IDÉZET(bratigabi @ 2011-01-25 12:43) *
Köszönöm. Már mindent megtettem, amit lehet. fenyegető levél 2x, rendőrséggel fenyegetve. Ha a héten nem jelentkezik ez a csaló, megyek a rendőrségre.
A felhasználó, akitől óvakodni kell: zolimagyar. ÓVAKODJON MINDENKI!!!!
nem az összeg nagysága, az eljárás bosszantott fel..............



látom más is járt vele így , csak annyi hogy Ő azért megkapta , értékelésnél tudod mit kell adni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bratigabi
hozzászólás 2011-01-25 13:43
Létrehozva: #8772


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2009-10-21 14:54
Azonosító: 802 345



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-01-25 12:33) *
Tisztelt bratigabi!

Amennyiben a vételárat Ön már átutalta és a partner nem küldi a terméket, nem ad hírt magáról, nem jelentkezik, hosszabb ideje nem érhető el, akkor értesítse az eladót, hogy ha ésszerű határidőn belül nem jelentkezik és nem rendezi az adásvételt, akkor Ön a rendőrségen tesz feljelentést.
A felszólítólevél sikertelensége esetén, javasoljuk, hogy a feljelentést valóban tegye meg! Mint megkárosított félnek a lakóhelye szerinti illetékes rendőrkapitányságon célszerű feljelenést tennie ismeretlen tettes ellen.
A feljelentéshez javasoljuk mellékelni nyomtatott formában a terméklapot, az illetővel folytatott levelezést és minden egyéb dokumentumot, amely az adásvétellel kapcsolatban az Ön rendelkezésére áll.
Amennyiben a feljelentés után elindítják a nyomozást, a nyomozóhatóság általában hivatalos megkereséssel fordul a Vaterához azért, hogy a nyomozás sikere érdekében szükséges és még hiányzó adatokat beszerezzék. Ilyen esetben a Vatera a lehető legteljesebb tájékoztatást adja, hiszen a nyomozás eredményes lezárása és az elkövető kézre kerítése közös érdekünk.


Köszönöm. Már mindent megtettem, amit lehet. fenyegető levél 2x, rendőrséggel fenyegetve. Ha a héten nem jelentkezik ez a csaló, megyek a rendőrségre.
A felhasználó, akitől óvakodni kell: zolimagyar. ÓVAKODJON MINDENKI!!!!
nem az összeg nagysága, az eljárás bosszantott fel..............
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-01-25 13:33
Létrehozva: #8773


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 348
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(bratigabi @ 2011-01-25 12:29) *
TUD VALAKI TIPPET egy csaló, simlis eladó ártalmatlanítására?
Ha valaki nem adja vissza a pénzt, és természetesen az árut sem küldte el, akkor mit lehet tenni?

Tisztelt bratigabi!

Amennyiben a vételárat Ön már átutalta és a partner nem küldi a terméket, nem ad hírt magáról, nem jelentkezik, hosszabb ideje nem érhető el, akkor értesítse az eladót, hogy ha ésszerű határidőn belül nem jelentkezik és nem rendezi az adásvételt, akkor Ön a rendőrségen tesz feljelentést.
A felszólítólevél sikertelensége esetén, javasoljuk, hogy a feljelentést valóban tegye meg! Mint megkárosított félnek a lakóhelye szerinti illetékes rendőrkapitányságon célszerű feljelenést tennie ismeretlen tettes ellen.
A feljelentéshez javasoljuk mellékelni nyomtatott formában a terméklapot, az illetővel folytatott levelezést és minden egyéb dokumentumot, amely az adásvétellel kapcsolatban az Ön rendelkezésére áll.
Amennyiben a feljelentés után elindítják a nyomozást, a nyomozóhatóság általában hivatalos megkereséssel fordul a Vaterához azért, hogy a nyomozás sikere érdekében szükséges és még hiányzó adatokat beszerezzék. Ilyen esetben a Vatera a lehető legteljesebb tájékoztatást adja, hiszen a nyomozás eredményes lezárása és az elkövető kézre kerítése közös érdekünk.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bratigabi
hozzászólás 2011-01-25 13:29
Létrehozva: #8774


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2009-10-21 14:54
Azonosító: 802 345



TUD VALAKI TIPPET egy csaló, simlis eladó ártalmatlanítására?
Ha valaki nem adja vissza a pénzt, és természetesen az árut sem küldte el, akkor mit lehet tenni?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-01-25 12:47
Létrehozva: #8775


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 348
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Sharan1 @ 2011-01-25 11:45) *
...
Valakinek lenne tippje, hogy lehet megsemmisíteni a negatív értékelését? Nekem fontos, hogy 100%-os visszajelzésem legyen, és ha kapnék is ami nem fordulhat elő, akkor ne egy -2-estől kapjam meg, aki direkt erre hajt...
...

Tisztelt Sharan1!

A Vatera nem tud minden egyes visszajelzést kivizsgálni, hogy az jogos-e vagy sem. A Vatera az aukció zárása után nem vett részt az adásvételben, ezért nem áll módjában véleményt formálni a visszajelzésekről és eldönteni az egyes felhasználók vélt vagy valós igazát.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sharan1
hozzászólás 2011-01-25 12:45
Létrehozva: #8776


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2009-12-12 09:52
Azonosító: 882 066



Tisztelt Vaterások!

Egyik vevővel akadt gondom, mégpedig az, hogy megalkudott, majd megvett tőlem egy terméket, vártam, hogy utaljon, de közölte velem, hogy a termék képe alapján azt mondták neki, hogy nem eredeti (4500ft-os kis porcelánról van szó) és már nem kell. Persze nincs gond a termékkel csak indok volt, de mondtam neki, nem baj ha nem kell, elállhat tőle, de kérném a pozitív értékelést. Ezt meg is ígérte, de természetesen negatívot adott ezek után is. Lerontva a 100% visszajelzéseimet amiből majdnem 300 db van. Mit lehet tenni? Mindenképp Ő a hibás, mivel nem a vétel előtt kérdezgetett, és hozzátenném -2 az értékelése( 1 semleges 2 negatív), és másnak is ugyanilyen indokkal adott negatívot, hogy nem eredeti a terméke... Ez egy lehúzós vaterás, és nem tudok mit tenni, töröltetni sem hagyják a negatív értékelését.
Valakinek lenne tippje, hogy lehet megsemmisíteni a negatív értékelését? Nekem fontos, hogy 100%-os visszajelzésem legyen, és ha kapnék is ami nem fordulhat elő, akkor ne egy -2-estől kapjam meg, aki direkt erre hajt...

Köszönöm, hogy elolvasták!
Üdvözlettel!

A hozzászólást -Sharan1- szerkesztette a következő időpontban: 2011-01-25 12:47
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-01-23 15:35
Létrehozva: #8777


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 348
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(fogas81 @ 2011-01-22 22:07) *
Tisztelt Moderátor!

A mellékelt 0-ás felhasználó valószínűleg újabb próbálkozó,nagy értékű termékek gyári képekkel,csak átutalás....

Tisztelt fogas81!

Még tegnap éjjel megtettük a szükséges intézkedéseket.
Köszönjük.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
delfinke55
hozzászólás 2011-01-23 15:31
Létrehozva: #8778


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2011-01-23 15:13
Azonosító: 1 421 850



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-01-23 14:20) *
Tisztelt delfinke55!

A lejárati időt nem lehet módosítani, de az idő előtti zárásra van lehetőség.





Köszönöm szépen a választ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-01-23 15:20
Létrehozva: #8779


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 348
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(delfinke55 @ 2011-01-23 14:16) *
Szeretném tudni, hogy létezik-e olyan, hogy pld. a lejárati időt a meghírdetett termékemre 1 nappal lerövídítem. S ha igen, mit kell tennem?

Tisztelt delfinke55!

A lejárati időt nem lehet módosítani, de az idő előtti zárásra van lehetőség.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
delfinke55
hozzászólás 2011-01-23 15:16
Létrehozva: #8780


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2011-01-23 15:13
Azonosító: 1 421 850



Szeretném tudni, hogy létezik-e olyan, hogy pld. a lejárati időt a meghírdetett termékemre 1 nappal lerövídítem. S ha igen, mit kell tennem?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1341 Oldal V  « < 437 438 439 440 441 > » 
Reply to this topicStart new topic
24 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (24 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2015-08-01 13:49