IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1350 Oldal V  « < 442 443 444 445 446 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Problémás Felhasználók
mandulaz
hozzászólás 2011-02-02 11:58
Létrehozva: #8861


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 6
Regisztrált: 2009-03-28 21:12
Azonosító: 587 934



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-02-02 10:49) *
Tisztelt mandulaz!

Jutalékfizetési szempontból az eladó nyilatkozata a mérvadó. Ha ő azt jelöli be, hogy nem jött létre az adásvétel, akkor nem kell jutalékot fizetnie.

Amennyiben a vételárat Ön már átutalta és a partner nem küldi a terméket, nem ad hírt magáról, nem jelentkezik, hosszabb ideje nem érhető el, akkor értesítse az eladót, hogy ha ésszerű határidőn belül nem jelentkezik és nem rendezi az adásvételt, akkor Ön a rendőrségen tesz feljelentést.
A felszólítólevél sikertelensége esetén, javasoljuk, hogy a feljelentést valóban tegye meg! Mint megkárosított félnek a lakóhelye szerinti illetékes rendőrkapitányságon célszerű feljelenést tennie ismeretlen tettes ellen.
A feljelentéshez javasoljuk mellékelni nyomtatott formában a terméklapot, az illetővel folytatott levelezést és minden egyéb dokumentumot, amely az adásvétellel kapcsolatban az Ön rendelkezésére áll.
Amennyiben a feljelentés után elindítják a nyomozást, a nyomozóhatóság általában hivatalos megkereséssel fordul a Vaterához azért, hogy a nyomozás sikere érdekében szükséges és még hiányzó adatokat beszerezzék. Ilyen esetben a Vatera a lehető legteljesebb tájékoztatást adja, hiszen a nyomozás eredményes lezárása és az elkövető kézre kerítése közös érdekünk.



Köszi a gyors reakciót.
Meg is értem, csak akkor Ő egy rutinos felhasználó, mert 1 hónapja senkit nem értékelt és ma már inaktív is lett, úgyhogy szerintem nem is fog.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-02-02 11:50
Létrehozva: #8862


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 782
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(panzermayer @ 2011-02-02 10:44) *
Segítség!

Vettem egy laptopot egy 31 full pozitív értékeléses eladotól.
Múlthét kedden utaltam át a pénz 1-2 napos szállítást garantált.
Rendesen kommunikáltunk amíg a pénzemet elutaltam neki.
Azóta elvágtak minden kommunikációnkat a telefonját nem veszi fel e-mailekre nem válaszol.
Mit tegyek,menjek a rendőrségre????

http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=1438549573

Mégha egy nullás felhasználó csinálna ilyet de egy idestova 4 éve regisztrált 31 pozitív értékeléses 100%-os felhasználó????

Tisztelt panzermayer!

Amennyiben a vételárat Ön már átutalta és a partner nem küldi a terméket, nem ad hírt magáról, nem jelentkezik, hosszabb ideje nem érhető el, akkor értesítse az eladót, hogy ha ésszerű határidőn belül nem jelentkezik és nem rendezi az adásvételt, akkor Ön a rendőrségen tesz feljelentést.
A felszólítólevél sikertelensége esetén, javasoljuk, hogy a feljelentést valóban tegye meg! Mint megkárosított félnek a lakóhelye szerinti illetékes rendőrkapitányságon célszerű feljelenést tennie ismeretlen tettes ellen.
A feljelentéshez javasoljuk mellékelni nyomtatott formában a terméklapot, az illetővel folytatott levelezést és minden egyéb dokumentumot, amely az adásvétellel kapcsolatban az Ön rendelkezésére áll.
Amennyiben a feljelentés után elindítják a nyomozást, a nyomozóhatóság általában hivatalos megkereséssel fordul a Vaterához azért, hogy a nyomozás sikere érdekében szükséges és még hiányzó adatokat beszerezzék. Ilyen esetben a Vatera a lehető legteljesebb tájékoztatást adja, hiszen a nyomozás eredményes lezárása és az elkövető kézre kerítése közös érdekünk.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sprinkler1
hozzászólás 2011-02-02 11:50
Létrehozva: #8863


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 001
Regisztrált: 2008-07-17 12:23
Innen: Káosz birodalom
Azonosító: 171 419



IDÉZET(panzermayer @ 2011-02-02 10:44) *
Segítség!

Vettem egy laptopot egy 31 full pozitív értékeléses eladotól.
Múlthét kedden utaltam át a pénz 1-2 napos szállítást garantált.
Rendesen kommunikáltunk amíg a pénzemet elutaltam neki.
Azóta elvágtak minden kommunikációnkat a telefonját nem veszi fel e-mailekre nem válaszol.
Mit tegyek,menjek a rendőrségre????

http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=1438549573

Mégha egy nullás felhasználó csinálna ilyet de egy idestova 4 éve regisztrált 31 pozitív értékeléses 100%-os felhasználó????


Vagy közjegyzőhöz. De előtte írj neki egy levelet, a levelet küldd el a biztonsag@vatera.com-ra is. A levélben tudasd vele, hogy 1 napja van hitelt érdemlően bizonyítania,hogy feladta a laptopot, ellenkező esetben elmész a rendőrségre csalás miatt feljelentést tenni és a közjegyzőnél megindíthatod az értékhatára miatt az azonnali eljárást,hogy visszakapd a pénzed.A közjegyző kikerüli a bírósági macerát és végrehajtónak is kiadhatja az ügyet. Konkrét információkért keress fel egy közjegyzőt!


--------------------
"Lemondtam a sexről, az italról és a hazardírozásról! Ez volt életem legszörnyűbb negyedórája"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-02-02 11:49
Létrehozva: #8864


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 782
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(mandulaz @ 2011-02-02 10:37) *
Sziasztok !

Nem olvastam eddig a fórumot, így ha volt már erről szó, elnézést !
Van egy felhasználó aki többünket megkárosított, és szerintem még kap egy pár negatívot, mert sok megrendelése volt, Én ha bejelölöm, hogy nem jött létre az aukció akkor neki nem kell jutalékot fizetni ?? A pénzeket átvette, csak nem kaptuk meg a kifizetett terméket. Csak azért kérdezem mert jó lenne ha a Vatera ilyen esetekben szépen számlázna és behajtaná a jutalékot , legalább valaki eljárna vele szemben.

http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=1039938
ablakmanufaktura a felhasználó

Köszi a hozzászólásokat!

Tisztelt mandulaz!

Jutalékfizetési szempontból az eladó nyilatkozata a mérvadó. Ha ő azt jelöli be, hogy nem jött létre az adásvétel, akkor nem kell jutalékot fizetnie.

Amennyiben a vételárat Ön már átutalta és a partner nem küldi a terméket, nem ad hírt magáról, nem jelentkezik, hosszabb ideje nem érhető el, akkor értesítse az eladót, hogy ha ésszerű határidőn belül nem jelentkezik és nem rendezi az adásvételt, akkor Ön a rendőrségen tesz feljelentést.
A felszólítólevél sikertelensége esetén, javasoljuk, hogy a feljelentést valóban tegye meg! Mint megkárosított félnek a lakóhelye szerinti illetékes rendőrkapitányságon célszerű feljelenést tennie ismeretlen tettes ellen.
A feljelentéshez javasoljuk mellékelni nyomtatott formában a terméklapot, az illetővel folytatott levelezést és minden egyéb dokumentumot, amely az adásvétellel kapcsolatban az Ön rendelkezésére áll.
Amennyiben a feljelentés után elindítják a nyomozást, a nyomozóhatóság általában hivatalos megkereséssel fordul a Vaterához azért, hogy a nyomozás sikere érdekében szükséges és még hiányzó adatokat beszerezzék. Ilyen esetben a Vatera a lehető legteljesebb tájékoztatást adja, hiszen a nyomozás eredményes lezárása és az elkövető kézre kerítése közös érdekünk.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
panzermayer
hozzászólás 2011-02-02 11:44
Létrehozva: #8865


Újonc
*

Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 17
Regisztrált: 2010-10-26 21:59
Azonosító: 1 406 776



Segítség!

Vettem egy laptopot egy 31 full pozitív értékeléses eladotól.
Múlthét kedden utaltam át a pénz 1-2 napos szállítást garantált.
Rendesen kommunikáltunk amíg a pénzemet elutaltam neki.
Azóta elvágtak minden kommunikációnkat a telefonját nem veszi fel e-mailekre nem válaszol.
Mit tegyek,menjek a rendőrségre????

http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=1438549573

Mégha egy nullás felhasználó csinálna ilyet de egy idestova 4 éve regisztrált 31 pozitív értékeléses 100%-os felhasználó????
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mandulaz
hozzászólás 2011-02-02 11:37
Létrehozva: #8866


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 6
Regisztrált: 2009-03-28 21:12
Azonosító: 587 934



Sziasztok !

Nem olvastam eddig a fórumot, így ha volt már erről szó, elnézést !
Van egy felhasználó aki többünket megkárosított, és szerintem még kap egy pár negatívot, mert sok megrendelése volt, Én ha bejelölöm, hogy nem jött létre az aukció akkor neki nem kell jutalékot fizetni ?? A pénzeket átvette, csak nem kaptuk meg a kifizetett terméket. Csak azért kérdezem mert jó lenne ha a Vatera ilyen esetekben szépen számlázna és behajtaná a jutalékot , legalább valaki eljárna vele szemben.

http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=1039938
ablakmanufaktura a felhasználó

Köszi a hozzászólásokat!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-02-02 08:57
Létrehozva: #8867


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 782
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(qqtyin @ 2011-02-01 23:58) *
Tisztelt VateraBenz!

Engem is rászedett csistvan82, de az említett körlevelet nem kaptam meg (spam-ok között sincs).
Kérem, hogy küldje el számomra, hogy felvehessem a kapcsolatot a többiekkel.
Előre is köszönöm!

Tisztelt qqtyin!

A leírtakkal legyen kedves Ügyfélszolgálatunkhoz fordulni a Kapcsolatfelvétel menüponton keresztül.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
qqtyin
hozzászólás 2011-02-02 00:58
Létrehozva: #8868


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2007-10-01 21:59
Azonosító: 28 496



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-01-31 20:13) *
Nincs ilyen nevű felhasználó!
csistvan82 ügyében az összes károsulthoz eljuttattuk az egyik érintett körlevelét és elérhetőségeit.
Az abban leírtak alapján létrejöhet az összefogás, így itt a fórumon nincs további teendő és új károsultak sem fognak jelentkezni.


Tisztelt VateraBenz!

Engem is rászedett csistvan82, de az említett körlevelet nem kaptam meg (spam-ok között sincs).
Kérem, hogy küldje el számomra, hogy felvehessem a kapcsolatot a többiekkel.
Előre is köszönöm!

A hozzászólást -qqtyin- szerkesztette a következő időpontban: 2011-02-02 00:58
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-02-01 22:44
Létrehozva: #8869


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 782
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(bagi83 @ 2011-02-01 21:38) *
Üdv.
Szerintem tegye mindenki a helyére,ha akarja :-/

http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=1425534

A felhasználót kizártuk.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bagi83
hozzászólás 2011-02-01 22:38
Létrehozva: #8870


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 42
Regisztrált: 2010-08-04 22:48
Azonosító: 1 291 489



Üdv.
Szerintem tegye mindenki a helyére,ha akarja :-/

http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=1425534
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sprinkler1
hozzászólás 2011-02-01 19:12
Létrehozva: #8871


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 001
Regisztrált: 2008-07-17 12:23
Innen: Káosz birodalom
Azonosító: 171 419



IDÉZET(evaadrienn @ 2011-02-01 17:54) *
Sziasztok!

Van egy újonnan regisztrált felhasználó. xxland a neve, többféle jelmezt árul. A múlt héten kérdeztem tőle, méreteket kértem, nem reagált. A terméket így más elvitte. Tetszik más jelmeze is, így ismét kértem tőle méreteket-udvariasan. Erre sem reagált, holott belép. Megnéztem és a termék adatlapjáról kitörli a kérdésemet. Most írtam neki ismét, de szerintem ezt is válasz nélkül kitörli.
Ez így normális?
Tényleg szerettem volna tőle vásárolni, ám így már a hátam közepére nem kívánom, csak dühítő, hogy van, akit kitüntet a figyelmével, van, akit nem.


Szia!

Hagyd a szöszbe az ilyet! Aki így áll hozzá a dolgokhoz, annak vélhetőleg a kiszolgálással és/vagy a termékével is zűr van.
smiley-shocked028.gif Jól kupán kéne vágni az ilyet,hogy észhez térjen...
Biztos más is árul jelmezeket, nézz körbe! rolleyes.gif


--------------------
"Lemondtam a sexről, az italról és a hazardírozásról! Ez volt életem legszörnyűbb negyedórája"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
evaadrienn
hozzászólás 2011-02-01 18:54
Létrehozva: #8872


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2010-08-12 17:41
Azonosító: 1 303 426



Sziasztok!

Van egy újonnan regisztrált felhasználó. xxland a neve, többféle jelmezt árul. A múlt héten kérdeztem tőle, méreteket kértem, nem reagált. A terméket így más elvitte. Tetszik más jelmeze is, így ismét kértem tőle méreteket-udvariasan. Erre sem reagált, holott belép. Megnéztem és a termék adatlapjáról kitörli a kérdésemet. Most írtam neki ismét, de szerintem ezt is válasz nélkül kitörli.
Ez így normális?
Tényleg szerettem volna tőle vásárolni, ám így már a hátam közepére nem kívánom, csak dühítő, hogy van, akit kitüntet a figyelmével, van, akit nem.

A hozzászólást -evaadrienn- szerkesztette a következő időpontban: 2011-02-01 18:55
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nev001
hozzászólás 2011-02-01 13:46
Létrehozva: #8873


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 18
Regisztrált: 2010-03-02 13:56
Azonosító: 1 032 186



Igen kaptam!De utközben hivott az ember és mota, hogy holnap elutalja a pénzt és a postaköltséget.Mert montam neki, hogy nekem nem ér rá.Elkészitettem a dj cd lejátszoról a 3. videót, hogy möködik!Nem nagyon akarja elhinni a müködését igy probálom bebizonyitani.Csak az értékelésben nem tudom hova sorolni.Valami tanács?Vagy ha nem utal?Csak igérget?Egyenlöre várok 1 vagy 2 napot.De irom is neki azt a tényt, hogy 1 vagy 2 napot tudok várni az átutalásra és ha nem jön akkor megy a minusz.Ez igy korrekt?Várom a választ és a segitséget mert akkor ugy küldöm a videót és a mellékelt szöveget. smile.gif

A hozzászólást -nev001- szerkesztette a következő időpontban: 2011-02-01 13:50
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-02-01 11:47
Létrehozva: #8874


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 020
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(nev001 @ 2011-02-01 09:16) *
Elkültem neki a felszólitást! + arra az e-mail cimre is amire igen tisztelt kolléga irt.

És kaptál hosszú számsoros visszaigazoló levelet, ami azzal kezdődik, hogy ezt a levelet nem olvasták el?


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nev001
hozzászólás 2011-02-01 10:16
Létrehozva: #8875


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 18
Regisztrált: 2010-03-02 13:56
Azonosító: 1 032 186



Elkültem neki a felszólitást! + arra az e-mail cimre is amire igen tisztelt kolléga irt.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-01-31 21:13
Létrehozva: #8876


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 782
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(erzso07 @ 2011-01-31 20:06) *
Üdvözlök mindenkit! Keresem azokat a hozzám hasonlóan megkárosított vaterásokat,akik a csistván83-tól vásároltak és sem árút sem a vételárat nem kapták vissza! Én már megtettem a feljelentést a rendőrségen! Kérlek jelentkezzetek,hogy halad -e valamerre az ügyetek!

Nincs ilyen nevű felhasználó!
csistvan82 ügyében az összes károsulthoz eljuttattuk az egyik érintett körlevelét és elérhetőségeit.
Az abban leírtak alapján létrejöhet az összefogás, így itt a fórumon nincs további teendő és új károsultak sem fognak jelentkezni.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjocii
hozzászólás 2011-01-31 21:12
Létrehozva: #8877


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 320
Regisztrált: 2007-07-06 23:48
Azonosító: 15 972



IDÉZET(erzso07 @ 2011-01-31 20:06) *
Üdvözlök mindenkit! Keresem azokat a hozzám hasonlóan megkárosított vaterásokat,akik a csistván83-tól vásároltak és sem árút sem a vételárat nem kapták vissza! Én már megtettem a feljelentést a rendőrségen! Kérlek jelentkezzetek,hogy halad -e valamerre az ügyetek!


csistvan82 ...

gondolom rá gondolsz ... csak a pontositás kedvéért ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
erzso07
hozzászólás 2011-01-31 21:06
Létrehozva: #8878


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2008-10-09 11:49
Azonosító: 228 655



Üdvözlök mindenkit! Keresem azokat a hozzám hasonlóan megkárosított vaterásokat,akik a csistván83-tól vásároltak és sem árút sem a vételárat nem kapták vissza! Én már megtettem a feljelentést a rendőrségen! Kérlek jelentkezzetek,hogy halad -e valamerre az ügyetek!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-01-31 19:26
Létrehozva: #8879


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 782
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(nev001 @ 2011-01-31 17:57) *
Én citromail-on tudok irni.Ebben az esetben mit mentsek el?

Az automata válaszlevelet.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nev001
hozzászólás 2011-01-31 18:57
Létrehozva: #8880


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 18
Regisztrált: 2010-03-02 13:56
Azonosító: 1 032 186



Én citromail-on tudok irni.Ebben az esetben mit mentsek el?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1350 Oldal V  « < 442 443 444 445 446 > » 
Reply to this topicStart new topic
9 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (9 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2016-05-27 02:19