IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1341 Oldal V  « < 442 443 444 445 446 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Érdekes, Problémás Felhasználók
zsofika61
hozzászólás 2011-01-16 22:57
Létrehozva: #8861


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 320
Regisztrált: 2010-05-16 01:03
Azonosító: 1 161 927



http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=1751593

Új reg. , nagyon profi . Megnézitek?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szskbe
hozzászólás 2011-01-16 22:43
Létrehozva: #8862


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2011-01-16 19:43
Azonosító: 1 420 667



IDÉZET(zejopy @ 2011-01-16 21:12) *
http://gyujtemeny.vatera.hu/matrica/nemo_m..._190467351.html
Ez az?
Csak neked lehet eldönteni a kérdést. Ha írsz egy normális hangvételű semlegest, akkor sincs semmi baj, de viszonzásra az ember minden ilyen esetben számíthat.
Itt inkább az a kérdés, hogy a te lányod hogyan viselte a késedelmet. Mert ha nem volt annyira gáz, akkor szerintem adhatsz nyugodtan pozitívat. Az eladó eléggé korrektnek tűnik.
Ha én lennék a helyedben, nem tartanék be neki. smile.gif


Igen, ez az. Köszönöm, megerősítettél! A környék összes matrica-lelőhelyét bejárva végül az került neki a fa alá, így nem érintette rosszul. Azóta meg ragasztgatja az itt vásároltakat. good2.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2011-01-16 22:12
Létrehozva: #8863


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 311
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(szskbe @ 2011-01-16 21:02) *
Sziasztok! Tanácsotokra lenne szükségem egy bizonytalan értékeléssel kapcsolatban. unsure.gif Karácsony előtt leütöttem egy aukciót, matricákat a nagyobbik lányomnak. Mivel elég (néha túlságosan) kommunikatív vagyok, megírtam az eladónak, mennyire szükség van a matricákra, s hogy karácsonyi ajándék lenne. Nagyon kedves és megértő volt, írta, hogy tesz ajándékot is a rendelt termékek mellé. Volt még jó pár nap karácsonyig. De nem érkezett meg az áru. Több e-mailt írtam az eladónak, érdeklődve, hogy megérkezett-e rendben a pénz, s kértem, értesítsen, ha postára adja a terméket, mert nálunk időnként történnek érdekességek a helyi postán, szeretem nyomon követni a küldeményeket. Semmi válasz nem érkezett. Karácsony után jó pár nappal jött egy e-mail, hogy még nem tudta feladni, mert mindketten lebetegedtek a kislányával (később írta, hogy tüdőgyulladást kapott a kicsi). Rá 1 hétre érkezett meg a matricacsomag. mellow.gif

Nem szeretnék negatív értékelést adni, mert végül is lebonyolódott az adás-vétel, csak eléggé későn. Semleges értékelésen gondolkodom, de tartok tőle, hogy akkor vissza is azt kapok (ő, az eladó még nem értékelt engem). Tudom, milyen egy beteg kisbabával, és hálás vagyok neki a plusz ajándékért, de legalább egy e-mailt vártam volna, hogy ne számítsak a karácsonyi megérkezésre. Ugyanakkor nem tudom, milyenek a körülményei, lehet, nincs is otthon internete, s beteg baba mellől nem tudott elmenni pl. könyvtárba, hogy értesítsen, a tel. számom meg nem írta le... Nem akarok rosszat sem neki, sem magamnak, de pozitívot mégsem adhatok... vagy igen? unsure.gif Segítsetek! not_i.gif

http://gyujtemeny.vatera.hu/matrica/nemo_m..._190467351.html
Ez az?
Csak neked lehet eldönteni a kérdést. Ha írsz egy normális hangvételű semlegest, akkor sincs semmi baj, de viszonzásra az ember minden ilyen esetben számíthat.
Itt inkább az a kérdés, hogy a te lányod hogyan viselte a késedelmet. Mert ha nem volt annyira gáz, akkor szerintem adhatsz nyugodtan pozitívat. Az eladó eléggé korrektnek tűnik.
Ha én lennék a helyedben, nem tartanék be neki. smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szskbe
hozzászólás 2011-01-16 22:02
Létrehozva: #8864


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2011-01-16 19:43
Azonosító: 1 420 667



Sziasztok! Tanácsotokra lenne szükségem egy bizonytalan értékeléssel kapcsolatban. unsure.gif Karácsony előtt leütöttem egy aukciót, matricákat a nagyobbik lányomnak. Mivel elég (néha túlságosan) kommunikatív vagyok, megírtam az eladónak, mennyire szükség van a matricákra, s hogy karácsonyi ajándék lenne. Nagyon kedves és megértő volt, írta, hogy tesz ajándékot is a rendelt termékek mellé. Volt még jó pár nap karácsonyig. De nem érkezett meg az áru. Több e-mailt írtam az eladónak, érdeklődve, hogy megérkezett-e rendben a pénz, s kértem, értesítsen, ha postára adja a terméket, mert nálunk időnként történnek érdekességek a helyi postán, szeretem nyomon követni a küldeményeket. Semmi válasz nem érkezett. Karácsony után jó pár nappal jött egy e-mail, hogy még nem tudta feladni, mert mindketten lebetegedtek a kislányával (később írta, hogy tüdőgyulladást kapott a kicsi). Rá 1 hétre érkezett meg a matricacsomag. mellow.gif

Nem szeretnék negatív értékelést adni, mert végül is lebonyolódott az adás-vétel, csak eléggé későn. Semleges értékelésen gondolkodom, de tartok tőle, hogy akkor vissza is azt kapok (ő, az eladó még nem értékelt engem). Tudom, milyen egy beteg kisbabával, és hálás vagyok neki a plusz ajándékért, de legalább egy e-mailt vártam volna, hogy ne számítsak a karácsonyi megérkezésre. Ugyanakkor nem tudom, milyenek a körülményei, lehet, nincs is otthon internete, s beteg baba mellől nem tudott elmenni pl. könyvtárba, hogy értesítsen, a tel. számom meg nem írta le... Nem akarok rosszat sem neki, sem magamnak, de pozitívot mégsem adhatok... vagy igen? unsure.gif Segítsetek! not_i.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coulthard
hozzászólás 2011-01-15 23:09
Létrehozva: #8865


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 60
Regisztrált: 2008-07-23 10:27
Innen: Budapest
Azonosító: 172 995



IDÉZET(tipitopi @ 2011-01-15 19:36) *
Tisztelt Coulthard!
2010.dec.ben nem egy esetben volt olyan vevő,aki piros csekken küldte a pénzt. Nagyon hamar, 2-3 nap alatt ideért .De volt ,aki lefényképezve küldte a csekket. Kérheted ezt is. not_i.gif


Tisztelt tipitopi!

Az illető azt írta, hogy 7-én küldi a pénzt, az meg csak több, mint 2-3 nap... Én csak annyit kértem, hogy küldje el a bizonylatot, mindegy, hogy szkennelve vagy fényképezve, de semmi reakció, se telefonra, se levélre. Azt sem bánnám, ha lemondaná, csak legalább tudnám, mert nem szeretem azt, aki csak lapít és nem képes legalább egy sort írni. Főleg úgy, hogy látom minden nap bejelentkezik ide, tehát még az sincs, hogy nincs netközelben.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
davidmaci92
hozzászólás 2011-01-15 22:31
Létrehozva: #8866


zejopy vagyok:)
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 800
Regisztrált: 2009-08-17 11:47
Innen: Veresegyház, medverezervátum
Azonosító: 706 366



IDÉZET(busman114 @ 2011-01-15 21:27) *
Tisztelt nferi90! Valamiért nem tetszettél neki, ennyi. A stílusod, vagy a szavak amivel noszogattad, nem tudom. Az biztos hogy ö tényleg korrekt eladó, 1 negája van, az ia olyantól, aki azóta inaktív és 3 negája van. Mind a három azért mert átvert valakit. És most ne azt a nevet nézd akiével licitált, hanem az egyik értékelésben benne van hogy ki az a hölgy valójában. Nem vagyunk egyformák, én sem szeretem a zárt aukciót,de az eladónak ez szíve joga. Lehet hogy jósnővel vizsgáltatja meg a nickeket, de az értékelései alapján színtiszta pozitív.

Használd a válasz gombot, a fél életem elment, mire legörgettem. smile.gif
A jósnős megoldást lehet, hogy én is be fogom vezetni. Kár, hogy nem nekem jutott eszembe az ötlet. biggrin.gif


--------------------
Nem azért hibáztál, mert többet adtál, hanem mert kevesebbet kívántál. Ha többet adsz, többet is követelhetsz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
busman114
hozzászólás 2011-01-15 22:27
Létrehozva: #8867


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 61
Regisztrált: 2009-02-07 22:11
Azonosító: 464 234



Tisztelt nferi90! Valamiért nem tetszettél neki, ennyi. A stílusod, vagy a szavak amivel noszogattad, nem tudom. Az biztos hogy ö tényleg korrekt eladó, 1 negája van, az ia olyantól, aki azóta inaktív és 3 negája van. Mind a három azért mert átvert valakit. És most ne azt a nevet nézd akiével licitált, hanem az egyik értékelésben benne van hogy ki az a hölgy valójában. Nem vagyunk egyformák, én sem szeretem a zárt aukciót,de az eladónak ez szíve joga. Lehet hogy jósnővel vizsgáltatja meg a nickeket, de az értékelései alapján színtiszta pozitív.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tipitopi
hozzászólás 2011-01-15 20:36
Létrehozva: #8868


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 25
Regisztrált: 2011-01-05 16:59
Azonosító: 1 418 756



Tisztelt Coulthard!
2010.dec.ben nem egy esetben volt olyan vevő,aki piros csekken küldte a pénzt. Nagyon hamar, 2-3 nap alatt ideért .De volt ,aki lefényképezve küldte a csekket. Kérheted ezt is. not_i.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coulthard
hozzászólás 2011-01-15 20:31
Létrehozva: #8869


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 60
Regisztrált: 2008-07-23 10:27
Innen: Budapest
Azonosító: 172 995



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-01-15 18:50) *
Tisztelt Coulthard!

Ha a vevő továbbra sem jelentkezik vagy nem kívánja átvenni az árut és ön nem kíván tovább várni, akkor érdemes egy üzenetet írni az adásvételtől való elállásról és megadni a partnernek a megfelelő értékelést. Előtte esetleg írjon neki még egy utolsó felszólítást, ezt küldje el másolatként a biztonsag@vatera.com címre is. Ezt a levelében a címzettnek is említse meg, kilátásba helyezve a megfelelő értékelést, amennyiben nem jelentkezik.
Az automata válaszban kapott azonosítót mentse el, mivel az alapján esetleges bonyodalmak esetén igazolni lehet, hogy ez az utolsó felszólító üzenet kiküldésre került.


Akkor még várok, csak azt nem értem, hogy miért nem ír akkor legalább annyit, hogy már elküldte. Amúgy kértem azt is, hogy küldje el az igazolószelvényt és akkor megnyugszom és várok, de arra sem jött válasz. A jövőhetet még megvárom, aztán értékelek, a leírtak alapján, meg küldök másolatot a Vaterának. Csak azt nem szeretném, hogy bosszúból kapjak negatívat, mikor a másik fél rám se bagózik és még én kajtatok utána, hogy most mi van...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-01-15 19:50
Létrehozva: #8870


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 327
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Coulthard @ 2011-01-15 18:14) *
Sziasztok!

Az lenne a problémám, hogy van egy vevőm, akivel az aukció lezárása után felvettem a kapcsolatot. Ő azt ígérte, hogy csekken befizetve elküldi a termék árát és a futárköltséget nekem, valamint elküldte a címét, ahova kéri a csomagot. A pénz 1 hét alatt sem ért még ide, már kétszer is írtam neki, hogy akkor most mi van. Egyszer sem válaszolt rá (pedig ide a Vaterára naponta legalább 1x belép, így feltételezem e-mail-t is olvas akkor), és a telefonját vagy nem veszi fel, vagy ki van kapcsolva. Várok még jövőhét péntekig, ha addig nem jelentkezik, akkor részemről vége és megy a negatív. Az lenne a kérdésem, hogy van e mód arra, hogy egy ilyen esetben elkerüljem a bosszúnegatívot, mert a termék itt van postázásra készen, csak éppen az ára nem akar ideérni és még annyit sem kapok, hogy "bocs, de mégsem kell a cuccod!"...
Üdv!

Tisztelt Coulthard!

Ha a vevő továbbra sem jelentkezik vagy nem kívánja átvenni az árut és ön nem kíván tovább várni, akkor érdemes egy üzenetet írni az adásvételtől való elállásról és megadni a partnernek a megfelelő értékelést. Előtte esetleg írjon neki még egy utolsó felszólítást, ezt küldje el másolatként a biztonsag@vatera.com címre is. Ezt a levelében a címzettnek is említse meg, kilátásba helyezve a megfelelő értékelést, amennyiben nem jelentkezik.
Az automata válaszban kapott azonosítót mentse el, mivel az alapján esetleges bonyodalmak esetén igazolni lehet, hogy ez az utolsó felszólító üzenet kiküldésre került.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zsofika61
hozzászólás 2011-01-15 19:21
Létrehozva: #8871


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 320
Regisztrált: 2010-05-16 01:03
Azonosító: 1 161 927



IDÉZET(Coulthard @ 2011-01-15 18:14) *
Sziasztok!

Az lenne a problémám, hogy van egy vevőm, akivel az aukció lezárása után felvettem a kapcsolatot. Ő azt ígérte, hogy csekken befizetve elküldi a termék árát és a futárköltséget nekem, valamint elküldte a címét, ahova kéri a csomagot. A pénz 1 hét alatt sem ért még ide, már kétszer is írtam neki, hogy akkor most mi van. Egyszer sem válaszolt rá (pedig ide a Vaterára naponta legalább 1x belép, így feltételezem e-mail-t is olvas akkor), és a telefonját vagy nem veszi fel, vagy ki van kapcsolva. Várok még jövőhét péntekig, ha addig nem jelentkezik, akkor részemről vége és megy a negatív. Az lenne a kérdésem, hogy van e mód arra, hogy egy ilyen esetben elkerüljem a bosszúnegatívot, mert a termék itt van postázásra készen, csak éppen az ára nem akar ideérni és még annyit sem kapok, hogy "bocs, de mégsem kell a cuccod!"...
Üdv!


Szia!

Kezdő vásárlóként én is küldtem rózsaszinű utalványon pénzt - számlára. Nagyon soká érkezett meg, több mint egy hét.
Szerintem várj a negatív adásával még, ha lehet. Vagy kérd meg, hogy küldje el az utalvány másolatát ( ilyet én is tettem, mert tényleg soká érkezett meg. ) Ha címre küldte a pénzt , akkor az hamar ott van.

Üdv
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coulthard
hozzászólás 2011-01-15 19:14
Létrehozva: #8872


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 60
Regisztrált: 2008-07-23 10:27
Innen: Budapest
Azonosító: 172 995



Sziasztok!

Az lenne a problémám, hogy van egy vevőm, akivel az aukció lezárása után felvettem a kapcsolatot. Ő azt ígérte, hogy csekken befizetve elküldi a termék árát és a futárköltséget nekem, valamint elküldte a címét, ahova kéri a csomagot. A pénz 1 hét alatt sem ért még ide, már kétszer is írtam neki, hogy akkor most mi van. Egyszer sem válaszolt rá (pedig ide a Vaterára naponta legalább 1x belép, így feltételezem e-mail-t is olvas akkor), és a telefonját vagy nem veszi fel, vagy ki van kapcsolva. Várok még jövőhét péntekig, ha addig nem jelentkezik, akkor részemről vége és megy a negatív. Az lenne a kérdésem, hogy van e mód arra, hogy egy ilyen esetben elkerüljem a bosszúnegatívot, mert a termék itt van postázásra készen, csak éppen az ára nem akar ideérni és még annyit sem kapok, hogy "bocs, de mégsem kell a cuccod!"...


Üdv!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-01-15 18:47
Létrehozva: #8873


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 327
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(37cukros @ 2011-01-15 16:05) *
...A kérdésem az lenne nem lehetne ellenőrizni időközönként ezt is?

Tisztelt 37cukros!

Nincs rá reális lehetőség.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
37cukros
hozzászólás 2011-01-15 17:05
Létrehozva: #8874


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29
Regisztrált: 2009-01-27 20:49
Azonosító: 437 235



Tisztelt vatera!
Nem tudom egyedi-e a problémám de egyre többször futok bele olyan vevőkbe akinek a megadott telefonszáma kamu vagy már nem él vagy a fene tudja miért de nem elérhető rajta.Ez igen megnehezíti a kommunikációt a vevő társsal.A kérdésem az lenne nem lehetne ellenőrizni időközönként ezt is?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-01-15 09:49
Létrehozva: #8875


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 327
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(nferi90 @ 2011-01-15 00:46) *
Tisztelt Moderátor, Tisztelt Vaterások!

Problémám akadt sferko nevű felhasználóval ezen termék megvásárlása miatt: http://mobil-telefon.vatera.hu/samsung/sam...1436896702.html
...

Tisztelt nferi90!

Az eladónak joga van tiltólistára tenni a számára nem kívánatos felhasználókat.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-01-15 09:46
Létrehozva: #8876


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 327
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(B-Viktor @ 2011-01-14 23:48) *
...Ebben az esetben jogos lenne neki a negatív?

Tisztelt B-Viktor!

Jogos lenne.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nferi90
hozzászólás 2011-01-15 01:46
Létrehozva: #8877


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2010-01-31 23:31
Azonosító: 971 588



Tisztelt Moderátor, Tisztelt Vaterások!

Problémám akadt sferko nevű felhasználóval ezen termék megvásárlása miatt: http://mobil-telefon.vatera.hu/samsung/sam...1436896702.html
Normális emberi hangon próbáltam felvenni vele a kapcsolatot, de nem válaszolt a leveleimre, és letiltott a zárt aukcióról, majd írni sem tudtam neki. Azt válaszolta, hogy vegyek mástól telefont, pedig nekem szükségem lett volna az Ő általa kínált telefonra. De akárhogy próbálkoztam, megfosztott a lehetőségtől, hogy vásároljak tőle, ezért óva intek mindenkit a felhasználótól. Csak óvatosan, mert valószínűleg nagy pszichológussal van dolgunk. Ma néztem, hogy aki teljesen nagy betűkkel írt neki, beengedte licitre. Belinkelem a beszélgetésemet sferko -val és kíváncsian várom a kritikát, hogy vajon miért nem vásárolhatok tőle. (kicsit vicces...)
Terméknév Samsung GT-S3370 Telenor
Termékkód 1436896702
Tárgy [RE] Általános kérdés a termékkel kapcsolatban
Üzenetek Összes kinyitása/becsukása
nferi90(5) Általános kérdés a termékkel kapcsol... 2011/01/10 18:31:02
Tisztelt sferko!
Érdekelne a telefon. Azt szeretném, kérdezni, hogy mi az eladás oka, és hogyan tudom érvényesíteni a garanciát, ha esetleg szükség lenne rá? Esetleg adásvételi szerződéssel? Az árban benne van a postaköltség? Üdv!
- nferi90

sferko(869) [RE] Általános kérdés a termékkel ka... 2011/01/10 20:03:58
Tisztelt nferi90!
Az eladás oka prózai: nekem nincs rá szükségem, másnak meg lehet.A garancialevél kitöltött nem üres-mint sok terméknél/szükség esetén ezzel lehet érvényesíteni a garanciális javítást.Az adásvételi szerződés nem garanciális papír, ha a kedves vevő fél- hogy lopott a telefon, részemről nincs akadálya írni, persze pesti személyes átvétellel. Ha a közértben veszel 3 zsemlét, ott sincs benne az árban a házhozszállítás, nálam miért lenne? Üdv
- sferko

nferi90(5) [RE] Általános kérdés a termékkel ka... 2011/01/10 20:37:23
Tisztelt sferko!
Értem, ezek szerint adás-vételi nélkül is működik a garancia. Biztos vevője vagyok a telefonnak, de csak a hét második felében tudnék utalni, ha ez Önnek megfelel. Üdv!
- nferi90

nferi90(5) [RE] Általános kérdés a termékkel ka... 2011/01/11 11:52:01
Tisztelt sferko!
Eladó a készülék? Üdv!
- nferi90

nferi90(5) [RE] Általános kérdés a termékkel ka... 2011/01/11 14:30:54
Tisztelt sferko!
Ha a készülék eladó, szeretném megvásárolni. Elnézést kérek, amiért ennyiszer írok, de látom, hogy belép a vaterára, és mégsem válaszol. Nekem jelenleg nincs telefonom (hangszóróhibás), ezért szükségem lenne az Ön által a vatera piacterén meghirdetett telefonra. Ha mégsem eladó, kérem jelezze! Üdv!
- nferi90

sferko(869) [RE] Általános kérdés a termékkel ka... 2011/01/11 14:37:39
Tisztelt nferi90!
Köszönöm érdeklődésedet, válassz mástól telefont.
Üdvözlettel
- sferko

nferi90(5) [RE] Általános kérdés a termékkel ka... 2011/01/11 14:48:31
Tisztelt sferko!
Nem tudom hova tenni a reakcióját! Azt jelenti, hogy csak nekem nem eladó?
- nferi90

sferko(869) [RE] Általános kérdés a termékkel ka... 2011/01/11 14:59:41
Tisztelt nferi90!
Szeretném, ha lezárnánk ezt az ügyet, nem levelező partnert keresek itt. A termékleírás világos, mind a garancia, mind a postadíj árával kapcsolatban, cca. 900 elégedett ügyféllel a hátam mögött ne firtassák, miért teszem fel licitre a termékem.Részemről ennyi, ha nem bírod megállni kommentár nélkül, max.kizárlak az aukcióimról.
- sferko

nferi90(5) [RE] Általános kérdés a termékkel ka... 2011/01/11 15:07:01
Tisztelt sferko!
Igen, meg is értettem, mint írtam is. A pénzt is meg tudom rá adni(13830Ft-ot) Adásvételi szerződésre sincs szükségem (mint írtam, mert Ön azt mondta, hogy így is jó a garancia....) Ezért nem értem, mi lehet a probléma, miért nem lehetek 901. elégedett ügyfél? Üdv!
- nferi90
Go to the top of the page
 
+Quote Post
B-Viktor
hozzászólás 2011-01-15 00:48
Létrehozva: #8878


Újonc
*

Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 20
Regisztrált: 2008-12-30 16:16
Azonosító: 380 254



Tisztelt Moderátor

Egy felhasználó hírdet egy mondjuk 50.000Ft.os terméket ám de 800Ft-os villámárat adott meg, valószínűleg azért hogy kevesebb jutalékot vonjanak le tőle.Gondolom ez így nem teljesen szabályos aukció.Viszont mi lenne a helyzet akkor ha leütném a 800Ft-os villámáron?Visszanyalna a fagyi és köteles lenne nekem eladni?Nem vagyok okos,tudom hogy sokkal többet ér dehát ő adta meg a villámárat vagyis hivatkozhatnék az ő "butaságára"?Gondolom simán annyit mondana hogy nem adja oda annyiért,ne legyek bolond és kész.Ebben az esetben jogos lenne neki a negatív?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-01-14 19:18
Létrehozva: #8879


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 327
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(csupahatos @ 2011-01-14 18:16) *
Tisztelt Moderátor! Egy esetleges csalás esetén mi a teendő? Rendeltem 2 terméket a Vaterán keresztül, több mint 1 hónapja várom, az eladót nem tudom utolérni. A pénzt elutaltam. Az eladónak több mint 70 pozitív eladása volt, ezidáig. Segítségét előre is köszönöm!

Tisztelt csupahatos!

Amennyiben a vételárat Ön már átutalta és a partner nem küldi a terméket, nem ad hírt magáról, nem jelentkezik, hosszabb ideje nem érhető el, akkor értesítse az eladót, hogy ha ésszerű határidőn belül nem jelentkezik és nem rendezi az adásvételt, akkor Ön a rendőrségen tesz feljelentést.
A felszólítólevél sikertelensége esetén, javasoljuk, hogy a feljelentést valóban tegye meg! Mint megkárosított félnek a lakóhelye szerinti illetékes rendőrkapitányságon célszerű feljelenést tennie ismeretlen tettes ellen.
A feljelentéshez javasoljuk mellékelni nyomtatott formában a terméklapot, az illetővel folytatott levelezést és minden egyéb dokumentumot, amely az adásvétellel kapcsolatban az Ön rendelkezésére áll.
Amennyiben a feljelentés után elindítják a nyomozást, a nyomozóhatóság általában hivatalos megkereséssel fordul a Vaterához azért, hogy a nyomozás sikere érdekében szükséges és még hiányzó adatokat beszerezzék. Ilyen esetben a Vatera a lehető legteljesebb tájékoztatást adja, hiszen a nyomozás eredményes lezárása és az elkövető kézre kerítése közös érdekünk.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
csupahatos
hozzászólás 2011-01-14 19:16
Létrehozva: #8880


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2010-12-08 11:04
Azonosító: 1 412 898



Tisztelt Moderátor! Egy esetleges csalás esetén mi a teendő? Rendeltem 2 terméket a Vaterán keresztül, több mint 1 hónapja várom, az eladót nem tudom utolérni. A pénzt elutaltam. Az eladónak több mint 70 pozitív eladása volt, ezidáig. Segítségét előre is köszönöm!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1341 Oldal V  « < 442 443 444 445 446 > » 
Reply to this topicStart new topic
6 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (6 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2015-07-07 06:40