IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1326 Oldal V  « < 450 451 452 453 454 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Érdekes, Problémás Felhasználók
reny90
hozzászólás 2010-12-02 23:35
Létrehozva: #9021


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2010-02-28 19:58
Azonosító: 1 029 246



Esetleg tud valaki segíteni, mi akkor a teendő, ha egy megvásárolt cípő végül nem jó rám, ráadásul meg is van kopva, de persze új és az eladó nem akarja visszavenni?
Köszi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kitti313
hozzászólás 2010-12-02 22:59
Létrehozva: #9022


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2008-10-27 22:31
Azonosító: 260 974



Sziasztok!

Mostanában tele vagyok jobbnál jobb "vevökkel" . Vagy inkább pechesebnél - pechesebbekkel ?
1. Épp most rugták ki amunkahelyéről, és az albérletből is.
2. Beteg a gyerek és nem akarja se othon ahygni se magával vinni a szomszédos faluba városba , mert csak ott van bank.
3. Korházba került az apukája.
4. Balesete volt a férjének és kell a pénz az auto javitására.
5 Eygenlőre várja hogy neki is kifizessék az áruját és akkor nekem is tud fizetni.
Véleményem szerint ezek ilyen szokványos leszerelős dumák.
Gondolom ti is találkoztatok hasonlokkal.
Természetesen mindannyian nulla vagy közeli (-+) rtékeléses "vevők"
Természetesen tisztelet a kivételnek !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
remira
hozzászólás 2010-12-02 16:51
Létrehozva: #9023


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 23
Regisztrált: 2009-05-05 15:01
Azonosító: 640 021



IDÉZET(Sprinkler1 @ 2010-12-02 12:21) *
Szia!

Hasonló esetem volt már, én kértem,hogy küldjön egy közeli fotót a problémás részről.:-) Persze nem jött fotó, lévén problémás rész sem volt...Visszaküldeni ugyanúgy nem volt hajlandó előre.
Ha nem küld fotót és nem bizonyítja valahogy a maga állítását, akkor szerintem az ő részéről esetlegesen adott negatív-semleges értékelés törlését is lehet kérni.

Én úgy gondolom, hogyha biztos lennék a magam igazában, nem venném vissza a terméket. Az az ő gondja-baja, ha nem tud benne menni, ha te pontos méreteket adtál meg, ez nem lehet kifogás a visszavételre. Ha pedig visszaveszel valamit, mindig ők küldjék vissza a terméket, nem pedig te előre a pénzt!

Még 1 dolog.Én csak akkor veszek vissza terméket, amikor kézhezvételkor egyből jelzik a kifogást! Persze én ruhákat árulok, de nálam elég sok trükkös előfordult már.
Kiderült, hogy hétvégére kellett csak a kislányára az alkalmi ruha, utána mondvacsinált indokokkal akarta visszavetetni.
Ez az eset óta óvatosabb vagyok a visszavétellel, szerencsére nagyon kevés ilyen esetem volt.

Sok szerencsét kívánok a békés lerendezéshez!


Szia!

Mi is beszéltünk már fotóról, de még eddig nem kaptam.
Addig visszavettem volna amíg a magasságról írt, de a kopás nem fér a fejembe. Tudom mit küldtem.
A sarokmagasság a legnagyobb problémája, de nagyon világosan leírtam, hogy 13,5 cm. Hát az tényleg elég magas:)
Az állítólagos kopás nem is zavarná.
Gondolom, hogy negatívan vagy semlegesen fog értékelni. amit nem szeretnék, de h.lyének sem akarom érezni magam.
köszönöm a választ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sprinkler1
hozzászólás 2010-12-02 13:21
Létrehozva: #9024


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 001
Regisztrált: 2008-07-17 12:23
Innen: Káosz birodalom
Azonosító: 171 419



IDÉZET(remira @ 2010-12-02 08:02) *
Nem beszéltünk róla a terméklapon, hogy visszaveszem ha nem jó.
Vadonatúj cipőről van szó, még próbálva sem volt, tehát nem is tudtam volna úgy fényképezni, hogy látszódjon a kopás, mert nem volt rajta semmilyen sérülés.
Köszönöm a választ:)


Szia!

Hasonló esetem volt már, én kértem,hogy küldjön egy közeli fotót a problémás részről.:-) Persze nem jött fotó, lévén problémás rész sem volt...Visszaküldeni ugyanúgy nem volt hajlandó előre.
Ha nem küld fotót és nem bizonyítja valahogy a maga állítását, akkor szerintem az ő részéről esetlegesen adott negatív-semleges értékelés törlését is lehet kérni.

Én úgy gondolom, hogyha biztos lennék a magam igazában, nem venném vissza a terméket. Az az ő gondja-baja, ha nem tud benne menni, ha te pontos méreteket adtál meg, ez nem lehet kifogás a visszavételre. Ha pedig visszaveszel valamit, mindig ők küldjék vissza a terméket, nem pedig te előre a pénzt!

Még 1 dolog.Én csak akkor veszek vissza terméket, amikor kézhezvételkor egyből jelzik a kifogást! Persze én ruhákat árulok, de nálam elég sok trükkös előfordult már.
Kiderült, hogy hétvégére kellett csak a kislányára az alkalmi ruha, utána mondvacsinált indokokkal akarta visszavetetni.
Ez az eset óta óvatosabb vagyok a visszavétellel, szerencsére nagyon kevés ilyen esetem volt.

Sok szerencsét kívánok a békés lerendezéshez!


--------------------
"Lemondtam a sexről, az italról és a hazardírozásról! Ez volt életem legszörnyűbb negyedórája"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
remira
hozzászólás 2010-12-02 12:15
Létrehozva: #9025


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 23
Regisztrált: 2009-05-05 15:01
Azonosító: 640 021



IDÉZET(VateraBenz @ 2010-12-02 08:15) *
Tisztelt remira!

Méret probléma miatt nem köteles visszavenni - kivéve, ha a termékleírásban ezt lehetővé tette vagy licit előtt a terméklapos levelezésben megállapodtak erről.
A kopás és egyéb minőségi kifogásokhoz nem tudunk hozzászólni, mert nem vettünk részt az adásvételben. Ha valóban ilyen probléma volt a termékel, akkor a vevő jogosan kérheti emiatt a visszavételt.



Köszönöm a válaszokat!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-12-02 09:15
Létrehozva: #9026


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 958
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(remira @ 2010-12-02 08:02) *
Nem beszéltünk róla a terméklapon, hogy visszaveszem ha nem jó.
Vadonatúj cipőről van szó, még próbálva sem volt, tehát nem is tudtam volna úgy fényképezni, hogy látszódjon a kopás, mert nem volt rajta semmilyen sérülés.
Köszönöm a választ:)

Tisztelt remira!

Méret probléma miatt nem köteles visszavenni - kivéve, ha a termékleírásban ezt lehetővé tette vagy licit előtt a terméklapos levelezésben megállapodtak erről.
A kopás és egyéb minőségi kifogásokhoz nem tudunk hozzászólni, mert nem vettünk részt az adásvételben. Ha valóban ilyen probléma volt a termékel, akkor a vevő jogosan kérheti emiatt a visszavételt.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-12-02 09:04
Létrehozva: #9027


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 323
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(ktibor68 @ 2010-12-02 07:57) *
zejopy gyorsabb voltál

Végre egyszer én vagyok a villám. laugh.gif

IDÉZET(ktibor68 @ 2010-12-02 07:57) *
Ha vissza is veszed először küldje el a csizmát és utána majd Te vissza a pénzt, Én még a cserénél is így csinálom , az hogy nem tud benne menni rajtad múlik hogy azért vissza veszed vagy nem , de a békés megoldás az lenne a bosszú negatív miatt is

Mondjuk a bosszúnegára nem is gondoltam.
Na majd Benz..... Mert szerintem az sem jó, ha az ember mindent megcsinál a bosszúnegától való aggodalom miatt.

IDÉZET(remira @ 2010-12-02 08:02) *
...... tehát nem is tudtam volna úgy fényképezni, hogy látszódjon a kopás, mert nem volt rajta semmilyen sérülés.
Köszönöm a választ:)

Félreértettél.
Nem azt mondtam, hogy a kopásnak látszódnia kellett volna, hanem, hogy előnyös lenne, ha az a rész látszódik a képen, amiről a vevőd azt mondja, hogy kopott, mert akkor tudod bizonyítani, hogy nem volt kopott az eladás előtt, tehát, ha most kopott, akkor az csak később kerülhetett rá.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
remira
hozzászólás 2010-12-02 09:02
Létrehozva: #9028


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 23
Regisztrált: 2009-05-05 15:01
Azonosító: 640 021



IDÉZET(zejopy @ 2010-12-02 07:55) *
A kérdés az, hogy a terméklapos levelezésben, még leütés előtt volt-e szó arról, hogy igény esetén visszacseréled. Ha nem, akkor szerintem nem vagy köteles.
Tanuljon meg magassarkúban járni. Ha nem megy, akkor járjon bakancsban.
Az mondjuk nem árt, ha a kopottnak mondott terület pont látszik a fényképen, a terméklapon.




Nem beszéltünk róla a terméklapon, hogy visszaveszem ha nem jó.
Vadonatúj cipőről van szó, még próbálva sem volt, tehát nem is tudtam volna úgy fényképezni, hogy látszódjon a kopás, mert nem volt rajta semmilyen sérülés.
Köszönöm a választ:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ktibor68
hozzászólás 2010-12-02 08:57
Létrehozva: #9029


Fórumozó
***

Csoport:
Kizárt

Hozzászólások: 427
Regisztrált: 2010-07-07 12:35
Azonosító: 1 249 027



IDÉZET(remira @ 2010-12-02 04:05) *
Sziasztok!

Szeretném kikérni a vélemyényteket a következő problémámmal kapcsolatban.

...


Ha vissza is veszed először küldje el a csizmát és utána majd Te vissza a pénzt, Én még a cserénél is így csinálom , az hogy nem tud benne menni rajtad múlik hogy azért vissza veszed vagy nem , de a békés megoldás az lenne a bosszú negatív miatt is


zejopy gyorsabb voltál

A hozzászólást -VateraBenz- szerkesztette a következő időpontban: 2010-12-02 09:02
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-12-02 08:55
Létrehozva: #9030


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 323
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(remira @ 2010-12-02 04:05) *
Sziasztok!

Szeretném kikérni a vélemyényteket a következő problémámmal kapcsolatban.

...

A kérdés az, hogy a terméklapos levelezésben, még leütés előtt volt-e szó arról, hogy igény esetén visszacseréled. Ha nem, akkor szerintem nem vagy köteles.
Tanuljon meg magassarkúban járni. Ha nem megy, akkor járjon bakancsban.
Az mondjuk nem árt, ha a kopottnak mondott terület pont látszik a fényképen, a terméklapon.

A hozzászólást -VateraBenz- szerkesztette a következő időpontban: 2010-12-02 09:02


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
remira
hozzászólás 2010-12-02 05:05
Létrehozva: #9031


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 23
Regisztrált: 2009-05-05 15:01
Azonosító: 640 021



Sziasztok!

Szeretném kikérni a vélemyényteket a következő problémámmal kapcsolatban.

Eladtam egy cipőt, a vevő jelezte miután megkapta, hogy sajnos nem lesz jó, túl magas a sarka és előrecsúszik a lába.
Ekkor belementem, hogy visszavásárolom, küldje vissza, dobozába, ha nem használta és utánna utalom a pénzt.
Ő ebbe nem ment bele, azt akarta, hogy előre utaljak és ő ezután küldi. Ez meg nekem nem tetszik.
Következő emailben már azt írta, hogy megvan kopva a cipő a sarkánál a bőr , de ez nem lenne probléma, inkább az, hogy túl magas és nem tud természetesen menni benne.

A terméklapon minden adatot feltüntettem a cipőről, sarokmagasság stb. Látta milyen magas a sarka.
Biztos vagyok benne, hogy a cipőt sértetlenűl küldtem el, mindíg átnézem, lemérem tehát láttam volna, ha valami probléma van vele.

Szeretem mikor a vevő elégedett, de ebbe az esetbe úgy érzem, hogy nem fogunk tudni megegyezni.

Kérdésem az lenne, hogy köteles vagyok visszavenni a cipőt, ha a vevőnek az a baja, hogy nem tud benne menni, és én ezer százalékig biztos vagyok benne, hogy semmi kopás nem volt rajta és a vételárat is én utaljam előbb.

Köszönöm, ha valaki válaszol.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-12-01 18:02
Létrehozva: #9032


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 958
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(angiele @ 2010-12-01 16:56) *
Sziasztok!

Pár hete vettem egy csizmát...

Tisztelt angiele!

Ismereteink szerint a szerződés semmis, amennyiben nem a valóságnak megfelelő lényegi információk alapján köttetett. Más kérdés, hogy az eladó lehet jóhiszemű (azaz nem tudott ezekről) vagy rosszhiszemű (ha tudott róla), de ez a szerződés semmisségét nem befolyásolja. Az eladó felet ilyenkor terheli a visszavételi kötelezettség, a PTK alapján. Az ilyen típusú jogérvényesítésre a felek megállapodása alapján, vagy ennek hiányában azonban polgári perben, a bíróságokon keresztül van lehetőség. Amennyiben felmerül a rosszhiszeműség gyanúja, a rendőrség állampolgári jelzés alapján indíthat vizsgálatot is. Ez a polgári pertől független folyamat. A fentiek természetesen a Vatera.hu Kft. saját jogértelmezését tükrözik, és semmilyen módon nem jelentenek a bírói vagy rendőrségi úton alkotott jogértelmezést.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
angiele
hozzászólás 2010-12-01 17:56
Létrehozva: #9033


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 12
Regisztrált: 2007-05-02 11:17
Azonosító: 7 909



Sziasztok!

Pár hete vettem egy csizmát, elég soknak tűnt az ára, mivel ugyanolyat fele áron újként lehetett venni a boltokban, viszont már sehol nem volt ilyen típusú, így rákérdeztem az eladónál, hogy miért ennyi az ára, és mivel újszerűnek hirdette azt is megkérdeztem, hogy ugye semmi hibája nincs, azt válaszolta, hogy eredeti bőr ezért drágább, és teljesen újszerű, semmi komoly probléma nincs vele.
Ezután küldte a csizmát, aminek nincs sarka (az egyik félig a másik teljesen le van válva) és a zippzárja nem működik. Azonnal írtam neki, hogy mivel a visszaküldés az én költségemre lenne, ezért inkább megjavíttatnám, csak fizessen vissza annyit, amennyi a javítás, ellenkező esetben negatív értékelést írok. Most vissza is írt, hogy szerinte van sarka, nincs semmi hibája, így eladja másnak ugyanebben az állapotban, és bosszúnegát ír. (már adott pozitív értékelést közvetlenül a vásárlás után). És nagyon nem ajánlja, hogy írjak a Vaterának erről az ügyről.
Megnéztem az értékeléseit, van néhány negatívja is, és több semleges, szinte mind azzal, hogy a cipő, csizma sarka le van válva, rossz minőségű, stb.
Ilyen esetben mit lehet tenni? Ne írjak negatív értékelést? Vagy javíttassam meg saját költségen, amikor így is áron felül volt?
Köszönöm, ha tudtok megoldást!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coulthard
hozzászólás 2010-11-30 09:18
Létrehozva: #9034


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 60
Regisztrált: 2008-07-23 10:27
Innen: Budapest
Azonosító: 172 995



IDÉZET(zejopy @ 2010-11-29 21:59) *
Pedig egy botlásért túl korai lenne a kizárás. smile.gif Ez így méltányos, és egyértelmű. Bár pár hónapja nyelvtani vita volt ebből, emlékszem, talán lehetne egy kicsit egyértelműbb a megfogalmazás, nem tudom....



Tény, hogy korai lenne, de a leírás alapján úgy tűnt, hogy már azzal is el lehet érni a 20%-ot.

A dolog végül megoldódott, de tényleg jó lenne egy egyértelmű megfogalmazás, mert a "vagy"-ból nem derül ki, hogy kötelező a 2 negatív.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-11-29 23:21
Létrehozva: #9035


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 323
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2010-11-29 22:19) *
Újraírtuk pár hónapja, csak valami rejtélyes okból még nem került ki. Éppen ma jutott az eszembe.

Szép estét. smile.gif A vészben illendően köszöntöttem, itt csak egy puszit kap. smile.gif air_kiss.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2010-11-29 23:19
Létrehozva: #9036


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 193
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(zejopy @ 2010-11-29 21:59) *
...Bár pár hónapja nyelvtani vita volt ebből, emlékszem, talán lehetne egy kicsit egyértelműbb a megfogalmazás, nem tudom....

Újraírtuk pár hónapja, csak valami rejtélyes okból még nem került ki. Éppen ma jutott az eszembe.


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-11-29 22:59
Létrehozva: #9037


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 323
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Coulthard @ 2010-11-29 21:48) *
Aha, szóval minimum 2 negatív kell. Így már más, de számomra az a leírás, hogy a kizárás a 2 negatívnál VAGY a 20%-nál történik, az nem mutatja, hogy 2 negatív minimum kötelezően kellene.

Pedig egy botlásért túl korai lenne a kizárás. smile.gif Ez így méltányos, és egyértelmű. Bár pár hónapja nyelvtani vita volt ebből, emlékszem, talán lehetne egy kicsit egyértelműbb a megfogalmazás, nem tudom....


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coulthard
hozzászólás 2010-11-29 22:48
Létrehozva: #9038


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 60
Regisztrált: 2008-07-23 10:27
Innen: Budapest
Azonosító: 172 995



IDÉZET(Sanyabacsi69 @ 2010-11-29 21:43) *
Nem hiszem, hogy nem találkoztál ez évek alatt ezzel:

http://www.vatera.hu/segitseg/ertekelesek/...%E9rt%E9kel%E9s

Az a felhasználó, akinek összes visszajelzése 2 negatív vagy a visszajelzéseinek 20 százaléka negatív, a Vatera piacteréről kizárásra kerül. Tehát, az a felhasználó, aki megfelelő számú negatív értékelést szerez, automatikusan kizárja magát a piactérről.



Találkoztam vele, én csak megerősítést kértem.

Beleszámoltam a semlegeseket is, úgy ahogy a linkelt oldalon van. Számomra a végeredmény úgy is az, hogy a negatívja 20% lesz, ami kizárás. Ha így sincs igazam, akkor tényleg feladom.

IDÉZET(zejopy @ 2010-11-29 21:45) *
Minimum 2 negatív kell. smile.gif Ezek szerint még mindig nem olvastad el eléggé figyelmesen. smile.gif
És igen, a darabszámba beleszámítanak a semlegesek is, tehát az összes értékelés 20 %-a negatív. (Ez még a délutáni kérdésedre)
Extrém példa. Ha valakinek van 5 pozitívja, 5 negatívja és 30 semlegese, akkor nem zárják ki. Mert a 40 értékelés 20 %-a 8. Tehát 8 negatívval röptetnék meg.

Sanyabacsi megelőzött. smile.gif



Aha, szóval minimum 2 negatív kell. Így már más, de számomra az a leírás, hogy a kizárás a 2 negatívnál VAGY a 20%-nál történik, az nem mutatja, hogy 2 negatív minimum kötelezően kellene.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-11-29 22:45
Létrehozva: #9039


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 323
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Coulthard @ 2010-11-29 21:39) *
Tisztelt VateraBenz!

Igen, elolvastam azt a hozzászólást is, és számomra abból jött le az, amit írtam. Amennyiben nem veszik figyelembe a semlegeseket, akkor számomra 1 pozitív és 1 negatív az 50%-os negatív arány, ami több, mint 20%.

Minimum 2 negatív kell. smile.gif Ezek szerint még mindig nem olvastad el eléggé figyelmesen. smile.gif
És igen, a darabszámba beleszámítanak a semlegesek is, tehát az összes értékelés 20 %-a negatív. (Ez még a délutáni kérdésedre)
Extrém példa. Ha valakinek van 5 pozitívja, 5 negatívja és 30 semlegese, akkor nem zárják ki. Mert a 40 értékelés 20 %-a 8. Tehát 8 negatívval röptetnék meg.

Sanyabacsi megelőzött. smile.gif

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2010-11-29 22:46


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sanyabacsi69
hozzászólás 2010-11-29 22:43
Létrehozva: #9040


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 832
Regisztrált: 2008-02-18 10:47
Azonosító: 120 776



Nem hiszem, hogy nem találkoztál ez évek alatt ezzel:

http://www.vatera.hu/segitseg/ertekelesek/...%E9rt%E9kel%E9s

Az a felhasználó, akinek összes visszajelzése 2 negatív vagy a visszajelzéseinek 20 százaléka negatív, a Vatera piacteréről kizárásra kerül. Tehát, az a felhasználó, aki megfelelő számú negatív értékelést szerez, automatikusan kizárja magát a piactérről.


IDÉZET(Coulthard @ 2010-11-29 21:39) *
Tisztelt VateraBenz!

Igen, elolvastam azt a hozzászólást is, és számomra abból jött le az, amit írtam. Amennyiben nem veszik figyelembe a semlegeseket, akkor számomra 1 pozitív és 1 negatív az 50%-os negatív arány, ami több, mint 20%.

Go to the top of the page
 
+Quote Post

1326 Oldal V  « < 450 451 452 453 454 > » 
Reply to this topicStart new topic
3 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (3 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2014-09-16 09:25