IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1323 Oldal V  « < 451 452 453 454 455 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Érdekes, Problémás Felhasználók
aniko83
hozzászólás 2010-11-25 17:40
Létrehozva: #9041


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 22
Regisztrált: 2007-03-01 14:16
Azonosító: 90



IDÉZET(ktibor68 @ 2010-11-25 16:25) *
most már van de törli amit írsz neki, ügyvédi fizetési meghagyás

láttam a vevő folyamatosan törli amit írsz neki , nálam az ilyen tiltó listára kerül.


Én is arra teszem, de ő nem vevő hanem eladó.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ktibor68
hozzászólás 2010-11-25 17:25
Létrehozva: #9042


Fórumozó
***

Csoport:
Kizárt

Hozzászólások: 427
Regisztrált: 2010-07-07 12:35
Azonosító: 1 249 027



IDÉZET(aniko83 @ 2010-11-25 16:02) *
Te sem látod az üzenetet? Eltünt és az eladó sem jelentkezett be.


most már van de törli amit írsz neki, ügyvédi fizetési meghagyás

láttam a vevő folyamatosan törli amit írsz neki , nálam az ilyen tiltó listára kerül.

A hozzászólást -ktibor68- szerkesztette a következő időpontban: 2010-11-25 17:29
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aniko83
hozzászólás 2010-11-25 17:02
Létrehozva: #9043


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 22
Regisztrált: 2007-03-01 14:16
Azonosító: 90



IDÉZET(aniko83 @ 2010-11-25 15:59) *
Kattints az alsó linkre üzentem neki, ha ez se használ újból és újból beteszem
a szöveget. A fizetési meghagyás is hatásos szokott lenni, de azért köszi a
tippet. Telefonon, e-mal-ben nem elérhető!


Te sem látod az üzenetet? Eltünt és az eladó sem jelentkezett be.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aniko83
hozzászólás 2010-11-25 16:59
Létrehozva: #9044


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 22
Regisztrált: 2007-03-01 14:16
Azonosító: 90



IDÉZET(ktibor68 @ 2010-11-25 15:52) *
Írd meg, telefonálj neki hogy megteszed a rendőrségen a feljelentést , hatásos szokott lenni


Kattints az alsó linkre üzentem neki, ha ez se használ újból és újból beteszem
a szöveget. A fizetési meghagyás is hatásos szokott lenni, de azért köszi a
tippet. Telefonon, e-mal-ben nem elérhető!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ktibor68
hozzászólás 2010-11-25 16:52
Létrehozva: #9045


Fórumozó
***

Csoport:
Kizárt

Hozzászólások: 427
Regisztrált: 2010-07-07 12:35
Azonosító: 1 249 027



IDÉZET(aniko83 @ 2010-11-25 15:44) *
2010 11.03-án megnyertem egy Siesta típusú gázkályhát akt36 felhasználótól.

Belenéztem a termékeibe, valóban feltette a kályhát.

Itt a link.

http://haztartasigep.vatera.hu/huto_futo_l..._187758245.html

Na erre varrjatok gombot! sad.gif(


Írd meg, telefonálj neki hogy megteszed a rendőrségen a feljelentést , hatásos szokott lenni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aniko83
hozzászólás 2010-11-25 16:44
Létrehozva: #9046


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 22
Regisztrált: 2007-03-01 14:16
Azonosító: 90



2010 11.03-án megnyertem egy Siesta típusú gázkályhát akt36 felhasználótól.

http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=186813144

Miután megkaptam az eladó adatait és felhívtam hogy megbeszéljük az adás-vétel részleteit és leegyeztessük a szállítást. Az eladó férjével tudtam beszélni aki közölte hogy mobilposta működik, nem biztos hogy felvenné a csomagot ezért javasoltam a futárszolgálatot. Még aznap írt e-mailt az eladó, elküldte a b.számlaszámát, megírtam hogy a köv. munkanapon (hétfő) fogok fizetni. Találtam egy kedvező díjszabású futárt de ahhoz el kellett volna vinni a készüléket a postára amit az eladó nem vállalt így megállapodtunk hogy az eladó intézi a futárt. Hétfőn átutaltam a termék árát és a futárktg-et, összesen 9000 Ft-ot az eladó számlájára és szokás szerint elküldtem az eladónak a bizonylatot e-mailben. Pár nap eltelt, rátelefonáltam hogy megrendelte-e már a futárt, mikorra várható a csomag megérkezése erre előállt egy nemleges válasszal, lóti-futis napjai voltak meg mi egymás mindezt olyan hangnemben hogy úgy éreztem magasról tesz az egészre. Ez viszont kapóra jött mert korábbi mostani negatív tapasztalatból tanulva (nemrég vettem egy másik kályhát ami nem lett kipróbálva és működésképtelen állapotban érkezett meg) az eladó lelkére kötöttem hogy a biztonság kedvéért próbálja ki a kályhát, minden funkciója tökéletesen működik-e úgy ahogy az a termékleírásba le lett írva. Két nap várakozás után rátelefonáltam, azt mondta a férje épp most próbálja ki de később vissza fog hívni. Mellékesen megjegyzem ekkor egy hete a számláján volt a pénz. Később visszahívott és közölte hogy gond van a begyújtással, a kályha nem üzemel rendesen. Nem foglalkoztunk vele hogy az eladó tudott-e a hibáról vagy sem, párommal megbeszéltük hogy visszalépünk az adás-vételtől, nem veszünk hibás kályhát. Visszahívtuk az eladót és megmondtuk neki működik rendesen bediktáltuk a számlaszámot és megbeszéltük hogy visszautalja a 9000 Ft-ot. Elég nehézkesen lehetett vele tárgyalni (az okát nem részletezném) és többször vissza kellett hívni mert megszakadt a vonal, így utólag el tudom képzelni hogy kinyomta a telefont. Természetesen azonnal lemondtam a futárt, sajnos hiba volt megrendelni. Eltelt pár nap de a pénz érkezett meg, ellenben az eladó "eltűnt", e-mail-re, telefonra nem válaszolt. Később végre megírta hogy mikor fog utalni. Tegnap megérkezett az utalás, mikor megláttam nem hittem a szememnek, csupán 2500 Ft volt rajta, a futárdíj. Kerestem telefonon de nem lehetett elérni. Írtam e-mailt, megkérdeztem, miért nem utalta vissza a 9000 Ft-ot és elmagyaráztam hogy ha nem történt adás-vétel visszajár a teljes vételár de semmi válasz, se telefonhívásra, se e-mailre nem reagál. Ma párom felhívta a mobiljáról amit nem ismert, láss csodát azonnal felvette és mire párom kultúrált hangnemben rákérdezett mi van a hiányzó összeggel, erre beleordította a telefonba hogy ha újból eladja a kályhát akkor átutalja a 6500 Ft-ot.

Belenéztem a termékeibe, valóban feltette a kályhát.

Itt a link.

http://haztartasigep.vatera.hu/huto_futo_l..._187758245.html

Na erre varrjatok gombot! sad.gif(
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Surika
hozzászólás 2010-11-25 11:10
Létrehozva: #9047


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 614
Regisztrált: 2008-11-24 19:06
Azonosító: 314 976



megtörtént. várom a fejleményeket!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zpepe26
hozzászólás 2010-11-25 08:48
Létrehozva: #9048


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 073
Regisztrált: 2007-11-21 13:17
Innen: Magyar/Szombathely
Azonosító: 48 776



IDÉZET(Surika @ 2010-11-24 21:43) *
maniella16(3)

http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=1672670

nekem is kellene negatívot adni. fizetési határidő lejárt. email-re telefonra nem válaszol. ha én adok először negatívat, ő hogyan értékelhet? én voltam az eladó ő a vevő


Adj neki negatívot, aztán ki is zárta magát ezen a néven és nem értékelhet.


--------------------
"Mivel úriembernek születtem, nem vívok szellemi párbajt olyannal, aki fegyvertelen."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Surika
hozzászólás 2010-11-24 22:43
Létrehozva: #9049


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 614
Regisztrált: 2008-11-24 19:06
Azonosító: 314 976



maniella16(3)

http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=1672670

nekem is kellene negatívot adni. fizetési határidő lejárt. email-re telefonra nem válaszol. ha én adok először negatívat, ő hogyan értékelhet? én voltam az eladó ő a vevő
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Parfumillathaz
hozzászólás 2010-11-24 22:31
Létrehozva: #9050


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 12
Regisztrált: 2010-07-13 16:26
Azonosító: 1 258 226



IDÉZET(davidmaci92 @ 2010-11-24 21:17) *
Semmit. Tényleg semmit. Azaz, írjál neki egy levelet és kérdezd meg tőle, hogy ezt most úgy kell-e értelmezned, hogy eláll a vásárlástól? Mert akkor te adsz neki negatívot, ugyanis köteles megvenni a leütött cuccot. Mindent levélben intézz vele, semmi telefon, hogy nyoma maradjon annak, ami köztetek zajlik. Légy erős, ha létre is jön az üzlet, a csillagozásodat le fogja húzni.
Én pl. mindjárt tiltóra is tettem.
Annyira gáz, amikor valaki nem ért magyarul és ezt még fennhangon ki is nyilvánítja.
Ja, és ha beröpteti a negát, akkor próbáld meg töröltetni. Végig legyél udvarias.




Köszi smile.gif

Udvariasan megírtam ,hogy mit nem ért ? Én nem terhelek senkire +szállítást ha egyszer ajándék.
Attól tartok igazad van ,legszívesebben nem is üzletelnék vele mert tipikus az a vevő akinek semmi nem jó és nem egyértelmű -pedig az smile.gif) Már megvettem ma a terméket ,délben ütötte le valamikor,és mintha éreztem volna hogy problémás eset,meg is vettem a parfümöt smile.gif) Ez a megérzés!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
davidmaci92
hozzászólás 2010-11-24 22:17
Létrehozva: #9051


zejopy vagyok:)
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 730
Regisztrált: 2009-08-17 11:47
Innen: Veresegyház, medverezervátum
Azonosító: 706 366



IDÉZET(Parfumillathaz @ 2010-11-24 21:07) *
Kedves Vatera Társak !

Egy érdekes esetre hívnám fel a figyelmeteket .

norah21 leütött egy termékem,automatikus vásárlási értesítőt megkapja ,majd ír egy levelet amelyben közli ,hogy amiért nem értelmezhető az értesítőm,eddig több mint 75 vásárló értette, jogosan fog negatívot adni !!!??

Ezt nem értem ..nem utalt nem kértem tőle +szállítási költséget és már fenyegetőzik ,normális dolog ez??

Az elmúlt 3 hétben ingyenes kiszállítás volt ,ezt az értesítőm legelső sorában nagy betűkkel kiírom ,hogy november 26.-ig ingyenes,nem kell fizetni !
utána jön a többi sablon szöveg....de ,amennyiben kérdése észrevétele van kérem jelezze ,ügyfélszolgálatunk8-22 ig próbál segíteni ..szóval ez nekem magas.
Bosszant ,hiszen mindenki jól értelmezte csak Ő nem ,és mindez egy olcsóbb terméknél ,mások nagyértékű rendelést adtak le nekik minden világos ,de Neki nem .

Úgy gondolom ,hogy kissé kötözködő ,okoskodó ,nem szívesen üzletelnék vele,de a negatívnak nem örülnék ..hiszen az ilyen vevőnek semmi nem jó ..nem tudom mit tegyek sad.gif

Semmit. Tényleg semmit. Azaz, írjál neki egy levelet és kérdezd meg tőle, hogy ezt most úgy kell-e értelmezned, hogy eláll a vásárlástól? Mert akkor te adsz neki negatívot, ugyanis köteles megvenni a leütött cuccot. Mindent levélben intézz vele, semmi telefon, hogy nyoma maradjon annak, ami köztetek zajlik. Légy erős, ha létre is jön az üzlet, a csillagozásodat le fogja húzni.
Én pl. mindjárt tiltóra is tettem.
Annyira gáz, amikor valaki nem ért magyarul és ezt még fennhangon ki is nyilvánítja.
Ja, és ha beröpteti a negát, akkor próbáld meg töröltetni. Végig legyél udvarias.


--------------------
Nem azért hibáztál, mert többet adtál, hanem mert kevesebbet kívántál. Ha többet adsz, többet is követelhetsz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Parfumillathaz
hozzászólás 2010-11-24 22:07
Létrehozva: #9052


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 12
Regisztrált: 2010-07-13 16:26
Azonosító: 1 258 226



Kedves Vatera Társak !

Egy érdekes esetre hívnám fel a figyelmeteket .

norah21 leütött egy termékem,automatikus vásárlási értesítőt megkapja ,majd ír egy levelet amelyben közli ,hogy amiért nem értelmezhető az értesítőm,eddig több mint 75 vásárló értette, jogosan fog negatívot adni !!!??

Ezt nem értem ..nem utalt nem kértem tőle +szállítási költséget és már fenyegetőzik ,normális dolog ez??

Az elmúlt 3 hétben ingyenes kiszállítás volt ,ezt az értesítőm legelső sorában nagy betűkkel kiírom ,hogy november 26.-ig ingyenes,nem kell fizetni !
utána jön a többi sablon szöveg....de ,amennyiben kérdése észrevétele van kérem jelezze ,ügyfélszolgálatunk8-22 ig próbál segíteni ..szóval ez nekem magas.
Bosszant ,hiszen mindenki jól értelmezte csak Ő nem ,és mindez egy olcsóbb terméknél ,mások nagyértékű rendelést adtak le nekik minden világos ,de Neki nem .

Úgy gondolom ,hogy kissé kötözködő ,okoskodó ,nem szívesen üzletelnék vele,de a negatívnak nem örülnék ..hiszen az ilyen vevőnek semmi nem jó ..nem tudom mit tegyek sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bigdept
hozzászólás 2010-11-24 12:34
Létrehozva: #9053


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 061
Regisztrált: 2010-01-27 17:06
Azonosító: 964 053



IDÉZET(szmota @ 2010-11-24 03:15) *
Mindenki óvakodjon Mentalita88 eladótól. egy hét alatt sem lehet felvenni vele a kapcsolatot, pedig minden nap bejelentkezik, én pedig küldöm neki a leveleket minden termékéhez és mégsem válaszol. Egy terméket ütöttem le tőle de azt is bánom. Mindenki vigyázzon. Ezt ajánlom nektek.
üdv mindenkinek. Szmota

Mennyivel károsított meg?

Tényleg, az automatikus válaszüzenet, ami kimegy a vevőnek, ha megnyer egy licitet, az tartalmazhat olyan üzenetet, hogy utalj ide, és akkor dumálunk. Ugyanakkor konfigurálható úgy, hogy ne közöljön egyéb elérhetőséget. Van benne valami ellenőrző rutin, ami nem engedi kilőni a nevet / címet, ha utalásra utaló szöveg / számlaszám van a levél szövegében?


--------------------
Az összes kerti vetemények közül a kóbászt szeretem a legjobban!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PJProby
hozzászólás 2010-11-24 11:29
Létrehozva: #9054


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2008-08-26 19:07
Azonosító: 182 767



Szevasztok,
Nekem most zárult le egy afférom adams55 eladóval, aki miután szeptember elején előre kifizettem neki egy cipő árát, nem a megrendelt árut küldte el, hanem annál kisebbet. Hibás teljesítés miatt felmondtam a szerződést, visszaküldtem a cipőt, s kértem a vételár + postaköltség visszafizetését. Azonban hat hetes várakozás után sem kártalanított, s akkor – a Vatera tanácsának megfelelően - megtettem a rendőrségi feljelentést. Ugyanakkor sejtettem, hogy ez kevés, ettől még nem jutok a pénzemhez, így ügyvéd ismerősömhöz fordultam, aki felszólító levelet küldött neki. Na, ez már megfelelően hatott, határidőn belül fizetett is, mint a katonatiszt.
Ezért azt javaslom valamennyi károsultnak, hogy a rendőrségi feljelentés mellett ügyvédi felszólítással kezdje a jogi-hatósági eljárást.


Go to the top of the page
 
+Quote Post
ktibor68
hozzászólás 2010-11-24 10:18
Létrehozva: #9055


Fórumozó
***

Csoport:
Kizárt

Hozzászólások: 427
Regisztrált: 2010-07-07 12:35
Azonosító: 1 249 027



IDÉZET(zejopy @ 2010-11-24 08:13) *
Egy idő után és egy összeg fölött nem tud belépni majd a személyes menüjébe.
A másik: ha megírta a címét, akkor vissza tudod küldeni a pénzt. Ez a legrosszabb lehetőség, mert fizet is, meg nem is, ráadásul nem kommunikál.
Írj neki egy utolsó felszólítást, hogy valamilyen módon rendezze a dolgot. Vagy írjon egy számlaszámot, ahová visszautalhatsz, vagy küldje a maradék pénzt. A másolat menjen a biztonsag@vatera.com-ra.


Már meg irtam neki hogy 201.11.26-ig rendezze , utána tárgytalanak veszem a vásárlást, el is küldtem a biztonsag@vatera.com-ra,
A címet sem tudom nincs megadva csak telefon szám amire nem reagál patt helyzet van igy


A hozzászólást -ktibor68- szerkesztette a következő időpontban: 2010-11-24 10:21
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-11-24 09:13
Létrehozva: #9056


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 200
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(ktibor68 @ 2010-11-24 08:07) *
Érdekes kitiltva nincsenek és még sem értékelnek pedig beszoktak lépni az oldalra, a másik probléma mit lehet csinálni olyan vásárlóval aki vásárolt és fizetett az termék árából kis részt küldök neki levelet, SMS-t hogy kevés amit utalt de kb 2 hete semmi válasz, vissza nem tudom küldeni neki a pénzt mert pénztári befizetés volt . Most mit csináljak ?

Egy idő után és egy összeg fölött nem tud belépni majd a személyes menüjébe.
A másik: ha megírta a címét, akkor vissza tudod küldeni a pénzt. Ez a legrosszabb lehetőség, mert fizet is, meg nem is, ráadásul nem kommunikál.
Írj neki egy utolsó felszólítást, hogy valamilyen módon rendezze a dolgot. Vagy írjon egy számlaszámot, ahová visszautalhatsz, vagy küldje a maradék pénzt. A másolat menjen a biztonsag@vatera.com-ra.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ktibor68
hozzászólás 2010-11-24 09:07
Létrehozva: #9057


Fórumozó
***

Csoport:
Kizárt

Hozzászólások: 427
Regisztrált: 2010-07-07 12:35
Azonosító: 1 249 027



IDÉZET(VateraBenz @ 2010-11-24 07:41) *
Tisztelt ktibor68!

Igen, ez mindenkire vonatkozik.


Érdekes kitiltva nincsenek és még sem értékelnek pedig beszoktak lépni az oldalra, a másik probléma mit lehet csinálni olyan vásárlóval aki vásárolt és fizetett az termék árából kis részt küldök neki levelet, SMS-t hogy kevés amit utalt de kb 2 hete semmi válasz, vissza nem tudom küldeni neki a pénzt mert pénztári befizetés volt . Most mit csináljak ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-11-24 08:41
Létrehozva: #9058


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 919
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(ktibor68 @ 2010-11-24 07:22) *
Ez vonatkozik a vevőkre is ? Mert vannak olyanok akik augusztusban, szeptemberben vásároltak és semmi vissza jelzés, Én most már csak akkor értékelek ha a vevő megteszi

Tisztelt ktibor68!

Igen, ez mindenkire vonatkozik.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ktibor68
hozzászólás 2010-11-24 08:22
Létrehozva: #9059


Fórumozó
***

Csoport:
Kizárt

Hozzászólások: 427
Regisztrált: 2010-07-07 12:35
Azonosító: 1 249 027



IDÉZET(VateraBenz @ 2010-11-23 15:36) *
Tisztelt bagi83!

Rosszul tudja.

Akinek 10.000 Ft összértékben 40 napja elmaradt értékelése van, azaz az értékelésre váró aukció(k) leütési ára elérte a 10.000 Ft-ot és az aukció(k) befejezési dátuma meghaladta a 40 napot a személyes menübe való belépés után azonnal az Értékelések készítése menü jelenik meg. Itt már nem lehet visszalépni a személyes menübe csak akkor, ha a visszajelzések elkészülnek és azok összértéke 10.000 Ft alá csökken vagy ha a 40 napnál korábban zárult aukciók értékelése megtörténik.



Ez vonatkozik a vevőkre is ? Mert vannak olyanok akik augusztusban, szeptemberben vásároltak és semmi vissza jelzés, Én most már csak akkor értékelek ha a vevő megteszi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szmota
hozzászólás 2010-11-24 04:15
Létrehozva: #9060


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2010-11-24 04:09
Azonosító: 1 410 765



Mindenki óvakodjon Mentalita88 eladótól. egy hét alatt sem lehet felvenni vele a kapcsolatot, pedig minden nap bejelentkezik, én pedig küldöm neki a leveleket minden termékéhez és mégsem válaszol. Egy terméket ütöttem le tőle de azt is bánom. Mindenki vigyázzon. Ezt ajánlom nektek.
üdv mindenkinek. Szmota
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1323 Oldal V  « < 451 452 453 454 455 > » 
Reply to this topicStart new topic
12 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (12 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2014-08-20 22:26