IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

526 Oldal V  « < 52 53 54 55 56 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Vatera oldalak, Kérdések, általános észrevételek a Vaterával kapcsolatban
VateraBenz
hozzászólás 2013-11-18 14:28
Létrehozva: #1061


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 380
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(budapesti @ 2013-11-18 10:27) *
...
Kérem a szíves véleményét.

Üdvözlettel - budapesti

A vásárlási értesítő csak az opcionális adatokat tartalmazza. Az elérhetőségek az új oldalon automatikusan kiküldésre kerülnek.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-11-18 12:50
Létrehozva: #1062


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 418
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(nyubocs @ 2013-11-17 11:32) *
Csinálnám a bétán a céges átregisztrálást, de

Miután az ellenőrzésre küldésre kattintok, nem hajlandó elküldeni, mert a településnél azt írja ki, hogy "A bevitt adat hibás!"
Lévén ott tengetem napjaim elég régóta, valószínű az adatbázisban lesz a prücök.

Látom, nincs még táskád. Írd be ékezet nélkül a helységnevet.

IDÉZET(budapesti @ 2013-11-18 10:27) *
Így a kedves, vagy éppen nem kedves vevő kontrollálhatatlanul bármikor megjelenhet a lakásunkon...
Ha ez így marad(na), akkor ebből nagyon komoly problémák adódhatnak.

Bizonyos szempontból érthető az idegenkedésed, de alaptalan, ha végiggondolod.
1. Ha ajánlott levelet, vagy szokásos csomagot küldesz, akkor is megtudja a vevő a címedet.
2. Tulajdonképpen nincs adat, amit ne lehetne kideríteni, csak egy kis türelem és figyelem kell, ha tehát valaki a címedet akarja, úgyis megszerzi vaterás értesítő nélkül is.
3. Miért menne a vevő a lakásodra? Azért nagyon extrém helyzetnek kellene ahhoz előállnia, hogy a lakásodon kellemetlenkedjen.smile.gif Szerintem nagyobb az esélye egy betörőnek, vagy besurranó tolvajnak.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
budapesti
hozzászólás 2013-11-18 11:27
Létrehozva: #1063


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 7
Regisztrált: 2013-10-24 08:01
Azonosító: 2 083 007



IDÉZET(VateraBenz @ 2013-11-18 09:53) *
Az új oldalon ez így működik, kikapcsolásra nincs lehetőség.


Óóóó, ez nagyon nem lenne jó.
Így a kedves, vagy éppen nem kedves vevő kontrollálhatatlanul bármikor megjelenhet a lakásunkon...
Ha ez így marad(na), akkor ebből nagyon komoly problémák adódhatnak.
Tudtommal, eddig csak a nevem, e-mail címem és telefonszámom ment ki a vevőhöz és eldönthettem, hogy a lakáscímem kiadom vagy sem.
De az az igazság hogy az új sablonon a beállításoknál sem látom, hogy a lakáscímem kimehetne...

Idézem az új oldal sablonját:

"Vásárlási értesítő
A vásárlási értesítő segítségével egy olyan üzenetet állíthatsz be, amelyet rendszerünk automatikusan elküld a nevedben a vevőnek a termék megvásárlása után. Így nem kell minden egyes aukciózárás után az ilyen jellegű e-mailek elkészítésével és kiküldésével bajlódnod.
Az üzenetet szabadon szerkesztheted, de nem használhatsz HTML formázást. Helyette használhatod az alábbi elemeket, amelyeket az üzenet kiküldésekor rendszerünk automatikusan behelyettesít az aktuális adatokkal:

[VEVO_AZONOSITOJA] - A vevő azonosító kódja
[VEVO_FELHASZNALONEVE] - A vevő felhasználóneve
[VEVO_NEVE] - A vevő vezeték- és keresztneve
[TERMEKKOD] - A termék kódja
[TERMEKMEGNEVEZES] - A termék megnevezése
[TERMEKMENNYISEG] - A vásárolt termékmennyiség
[FIZETENDO_OSSZEG] - A fizetendő összeg
[BEFEJEZES_DATUMA] - A befejezés dátuma
[BANKSZAMLASZAM1] - Bankszámlaszám 1
[BANKSZAMLASZAM2] - Bankszámlaszám 2"

Kérem a szíves véleményét.

Üdvözlettel - budapesti
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-11-18 10:53
Létrehozva: #1064


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 380
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(budapesti @ 2013-11-18 09:46) *
Üdv!

Az új oldalon...

Az új oldalon ez így működik, kikapcsolásra nincs lehetőség.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
budapesti
hozzászólás 2013-11-18 10:46
Létrehozva: #1065


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 7
Regisztrált: 2013-10-24 08:01
Azonosító: 2 083 007



IDÉZET(VateraBenz @ 2013-11-18 09:19) *
Az új vagy a régi oldalon? Nem állította be szállítási címnek a lakcímét?


Üdv!

Az új oldalon...
A válaszból ítélve én állíthattam el valamit, de bárhogy is keresem nem lelem, nem tudom kikapcsolni azt az opciót ami a lakáscímemet kiküldi a vevő részére.
Kérem adjanak egy linket, ahol ez az opció kapcsolható. (Mellesleg a vevő adatait, lakáscímét én is megkaptam) de emlékezetem szerint ez előtt az eset előtt erre még nem volt példa.
A Kb. 2 héttel ezelőtt eladáskor még nem tapasztaltam hasonlót , bár akkor a régi oldalon történt az eladás.
Üdvözlettel - budapesti
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-11-18 10:19
Létrehozva: #1066


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 380
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(budapesti @ 2013-11-18 08:57) *
Üdv!

Meglepve tapasztaltam, hogy a kedves vevőm a Vaterától megkapta a lakáscímemet.
Tudtommal én ilyen adat közlésére nem adtam felhatalmazást a Vaterának.
De, ha mégis, akaratomon kívül én állítottam be rosszul valamit, akkor kérem a Vatera illetékesét legyen kedves tájékoztasson, hol lehet ki/bekapcsolni azt a lehetőséget, hogy a vevő/eladó automatikusan megkapja/ne kapja meg a lakáscímemet?

Üdvözlettel, budapesti

Tisztelt budapesti!

Az új vagy a régi oldalon? Nem állította be szállítási címnek a lakcímét?

IDÉZET(Konyvbongeszde @ 2013-11-18 08:42) *
Jó reggelt smile.gif
Szállítási sablon készítésénél az ingyenes szállítás válaszai sorrendben : igen-nem.
A termék eladásánál az ingyenes szállítási válasz sorrendje : nem-igen.
Ha termék eladásakor kiválasztom az elmentett sablont, akkor mindig "igen" az ingyenes szállítás válasza, holott "nem"-ként mentettem el.
Persze alapból elmenthetném "igen"-nel és termék eladásakor ha kiválasztom a sablont, "nem" lenne a válasz, de ha egyszer javítanak valamit, lehet ez megfordulna minden aukciómon és az kellemetlen lenne, ha nem veszem észre.
Amennyiben nem érdekes, nem szóltam. Csak zavaró, hogy nem tudom, mit csináljak és minden termék feltöltéskor figyelnem kell és át kell állítanom.
A megoldás az, hogy átállítom "igen"-re alapból és akkor "nem" lesz kiválasztáskor? Vagy javítható? smile.gif
Előre is köszönöm a választ smile.gif

Tisztelt Konyvbongeszde!

Olyan, hogy "ingyenes szállítás" nem adható meg a béta oldalon a szállítási sablon készítésénél. Ingyenesnek akkor veszi a rendszer, ha nulla forintos díjat ad meg egy egyébként fizetős szállítási módnál. A feltöltő oldalon ha azt választja ki jobb oldalon, hogy "a szállítás díját állja: eladó", akkor nem lehet szállítási sablont betölteni.
Viszont, ha a vevő állja, akkor betölthető bármelyik szállítási sablon és ha olyan van elmentve, amiben 0 Ft pl az ajánlott levél díja, akkor már megjelenik alapból az ingyenes szállítási ikonja.
A terméklapon egyébként - nem úgy mint a régi Vateránál - nem jelenik meg olyan információ, mely arra vonatkozik, hogy a szállítási díjat a vevő vagy az eladó állja.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
budapesti
hozzászólás 2013-11-18 09:57
Létrehozva: #1067


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 7
Regisztrált: 2013-10-24 08:01
Azonosító: 2 083 007



Üdv!

Meglepve tapasztaltam, hogy a kedves vevőm a Vaterától megkapta a lakáscímemet.
Tudtommal én ilyen adat közlésére nem adtam felhatalmazást a Vaterának.
De, ha mégis, akaratomon kívül én állítottam be rosszul valamit, akkor kérem a Vatera illetékesét legyen kedves tájékoztasson, hol lehet ki/bekapcsolni azt a lehetőséget, hogy a vevő/eladó automatikusan megkapja/ne kapja meg a lakáscímemet?

Üdvözlettel, budapesti
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Konyvbongeszde
hozzászólás 2013-11-18 09:42
Létrehozva: #1068


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2013-11-18 09:21
Azonosító: 2 086 429



Jó reggelt smile.gif
Szállítási sablon készítésénél az ingyenes szállítás válaszai sorrendben : igen-nem.
A termék eladásánál az ingyenes szállítási válasz sorrendje : nem-igen.
Ha termék eladásakor kiválasztom az elmentett sablont, akkor mindig "igen" az ingyenes szállítás válasza, holott "nem"-ként mentettem el.
Persze alapból elmenthetném "igen"-nel és termék eladásakor ha kiválasztom a sablont, "nem" lenne a válasz, de ha egyszer javítanak valamit, lehet ez megfordulna minden aukciómon és az kellemetlen lenne, ha nem veszem észre.
Amennyiben nem érdekes, nem szóltam. Csak zavaró, hogy nem tudom, mit csináljak és minden termék feltöltéskor figyelnem kell és át kell állítanom.
A megoldás az, hogy átállítom "igen"-re alapból és akkor "nem" lesz kiválasztáskor? Vagy javítható? smile.gif
Előre is köszönöm a választ smile.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-11-16 21:00
Létrehozva: #1069


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 380
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(MemphisRaines777 @ 2013-11-16 18:34) *
Nem tudom, jó helyre írom-e.
A béta Vaterán botlottam ebbe:
kitöltöttem az új termék adatait, a háttérben ment a képfeltöltés, mentem volna tovább, amikor megkérdezte a lap, hogy maradok-e az oldalon. Mondom igen. Képfeltöltés befejeződött, de már le volt tiltva a "Összesítés" gomb és nem tudtam továbbmenni.

Nem próbált közben másik ablakra váltani? Csak egyszer fordult elő, vagy azóta folyamatosan inaktív a gomb?


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MemphisRaines777
hozzászólás 2013-11-16 19:34
Létrehozva: #1070


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2013-11-16 19:29
Azonosító: 2 086 172



Nem tudom, jó helyre írom-e.
A béta Vaterán botlottam ebbe:
kitöltöttem az új termék adatait, a háttérben ment a képfeltöltés, mentem volna tovább, amikor megkérdezte a lap, hogy maradok-e az oldalon. Mondom igen. Képfeltöltés befejeződött, de már le volt tiltva a "Összesítés" gomb és nem tudtam továbbmenni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-11-16 18:33
Létrehozva: #1071


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 380
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(gutefee68 @ 2013-11-16 16:36) *
Sziasztok!
Számítógépről és mobilról is gond nélkül ment a vaterázás addig, amíg nem jött ez az átalakulás:( Most már nem tudom használni a mobilalkalmazást sem. Mi az oka annak, hogy nem tudok mobilról belépni ugyanazzal a felhasználói névvel és jelszóval, mint az szgépről? Hiába változtatok jelszót, mert az a bétára visz át, azon meg üres oldalakat látni. Viszont a vaterás üzeneteket veszi a mobilom, csak beléni nem tudok. Mit csináljak?

Tisztelt gutefee68!

Próbálja meg először törölni az alkalmazást és utána újra feltelepíteni a friss verziót.
A sima frissítés nem mindig oldja meg a problémát.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gutefee68
hozzászólás 2013-11-16 17:36
Létrehozva: #1072


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2013-10-30 20:52
Azonosító: 2 083 609



Sziasztok!
Számítógépről és mobilról is gond nélkül ment a vaterázás addig, amíg nem jött ez az átalakulás:( Most már nem tudom használni a mobilalkalmazást sem. Mi az oka annak, hogy nem tudok mobilról belépni ugyanazzal a felhasználói névvel és jelszóval, mint az szgépről? Hiába változtatok jelszót, mert az a bétára visz át, azon meg üres oldalakat látni. Viszont a vaterás üzeneteket veszi a mobilom, csak beléni nem tudok. Mit csináljak?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hathor14
hozzászólás 2013-11-15 18:59
Létrehozva: #1073


Queen of Heaven
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 330
Regisztrált: 2011-06-10 06:38
Innen: Budapest
Azonosító: 1 524 248



IDÉZET(lokoshop @ 2013-11-15 16:53) *
Próbáltam feltölteni terméket, de letettem a hajam, így inkább befejeztem, egyesével képtelenség lesz 5-600db terméket átrakni, a termékleírás formátum szétcsúszik...
Egy szó mint száz, ez így kivitelezhetetlen. sad.gif

Szia smile.gif
Én ugyan még csak 164-nél tartok, de van akinek már sikerült 600 aukciót feltöltenie és nem is akármilyeneket. Villámkezű zejopy
Neked is sikerülni fog, érdemes kitartani smile.gif


--------------------
Ami egész, az nem tökéletes, hanem teljes.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-11-15 18:31
Létrehozva: #1074


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 380
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(lokoshop @ 2013-11-15 16:53) *
Üdvözletem az Illetékeseknek! smile.gif

szeretnék érdeklődni, hogy várható a közeljövőben valamilyen feltöltés segítő eszköz az új Vaterához, mint a PST vagy ilyesmi?
Próbáltam feltölteni terméket, de letettem a hajam, így inkább befejeztem, egyesével képtelenség lesz 5-600db terméket átrakni, a termékleírás formátum szétcsúszik...
Egy szó mint száz, ez így kivitelezhetetlen. sad.gif

Szeretném az új fix áras dolgokat már oda tölteni, hogy ne legyen gond már velük a későbbiekben, de ez így ebben a formában nem működik nálam sajnos.

Előre is köszönöm a remélhetőleg bíztató választ. smile.gif

Tisztelt lokoshop!

Folyamatban van a fejlesztés, de határidőt még sajnos nem tudok mondani.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lokoshop
hozzászólás 2013-11-15 17:53
Létrehozva: #1075


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 22
Regisztrált: 2010-12-14 23:05
Azonosító: 1 414 386



Üdvözletem az Illetékeseknek! smile.gif

szeretnék érdeklődni, hogy várható a közeljövőben valamilyen feltöltés segítő eszköz az új Vaterához, mint a PST vagy ilyesmi?
Próbáltam feltölteni terméket, de letettem a hajam, így inkább befejeztem, egyesével képtelenség lesz 5-600db terméket átrakni, a termékleírás formátum szétcsúszik...
Egy szó mint száz, ez így kivitelezhetetlen. sad.gif

Szeretném az új fix áras dolgokat már oda tölteni, hogy ne legyen gond már velük a későbbiekben, de ez így ebben a formában nem működik nálam sajnos.

Előre is köszönöm a remélhetőleg bíztató választ. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-11-15 09:10
Létrehozva: #1076


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 380
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(incusfincus @ 2013-11-15 01:23) *
Most fedeztem fel, hogy létezik fórum is itt, így kapok is az alkalmon, hogy hozzászóljak. Nem értem, hogy a Vatera miért törli a visszajelzéseket 60 nap után.

A visszajelzéseket nem töröljük 60 nap után.
IDÉZET(incusfincus @ 2013-11-15 01:23) *
... Mit lehet tenni ilyen esetben? Azt gondolom, nem én vagyok az egyetlen ilyen vásárlója. Azon felül, hogy meg fogom tenni a feljelentést, jó lenne, ha visszajelzést is tudnék készíteni, hogy más már ne járjon így vele.

A világ bármely részéről meg kell érkeznie a küldeménynek 30 napon belül. Soha ne várjon 60 napon túl, nincs mire, nincs értelme.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
incusfincus
hozzászólás 2013-11-15 02:23
Létrehozva: #1077


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2013-11-15 01:59
Azonosító: 2 085 946



Most fedeztem fel, hogy létezik fórum is itt, így kapok is az alkalmon, hogy hozzászóljak. Nem értem, hogy a Vatera miért törli a visszajelzéseket 60 nap után. Nagyon sok olyan ajánlat van fent, ahol a szállítási idő 20-30 munkanap és persze csúszások is előfordulhatnak. Velem már elő is fordult, nem egyszer. Pedig még nem sokat vásároltam. És persze kizárólag előre utalásos fizetés lehetséges. Nem szívesen értékelném pusztán jófejségből a tranzakciót pozitívan, ha azon kívül, hogy én elutaltam a pénzt, még más nem történt. Volt olyan eladó, aki ugyan készséges volt, és válaszolt, de 3 hónap volt, amíg megkaptam a csomagot. Most sikerült belefutnom egy olyan eladóba, aki a 60 napon belül nagyon kedves volt és készséges, még a tranzakciót is pozitívnak értékelte, bár azon kívül, hogy elutaltam a pénzt, más nem történt. Mióta letelt a 60 nap, elérhetetlen. Nem válaszol az emailekre egyáltalán. Mit lehet tenni ilyen esetben? Azt gondolom, nem én vagyok az egyetlen ilyen vásárlója. Azon felül, hogy meg fogom tenni a feljelentést, jó lenne, ha visszajelzést is tudnék készíteni, hogy más már ne járjon így vele.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
princeofwales13
hozzászólás 2013-11-13 14:27
Létrehozva: #1078


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 16
Regisztrált: 2013-09-18 16:28
Azonosító: 2 076 688



IDÉZET(VateraBenz @ 2013-11-13 12:11) *
Tisztelt princeofwales13!

A tiltólistát sajnos nem lehet egyben átvinni.
Az értékelések törlésével kapcsolatban egyelőre nem tervezünk változtatásokat.



Köszönöm.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-11-13 13:11
Létrehozva: #1079


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 380
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(princeofwales13 @ 2013-11-13 11:40) *
Sziasztok,

Sokat olvasgattam itt az új vateráról és volna pár kérdésem, amikre visszaolvasva sem találtam válaszokat:
...

Tisztelt princeofwales13!

A tiltólistát sajnos nem lehet egyben átvinni.
Az értékelések törlésével kapcsolatban egyelőre nem tervezünk változtatásokat.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
princeofwales13
hozzászólás 2013-11-13 12:40
Létrehozva: #1080


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 16
Regisztrált: 2013-09-18 16:28
Azonosító: 2 076 688



Sziasztok,

Sokat olvasgattam itt az új vateráról és volna pár kérdésem, amikre visszaolvasva sem találtam válaszokat:

- tényleg nem lesz átvíve a tiltólista a régi oldalról az újra a felhasználónál? Vagyis újat kell majd létrehozni?

- lesz valami értesítés a konkrét összevonás előtt?

- az értékelés törlésénél az új oldalon nem láttam, hogy az eladó továbbra is használhatja a biztonság@vatera.hu emailcímet egy-egy vitás esetben a levelezés másolatának elküldésére? Az ügyfélszolgálat tud értékelést törölni, vagy csak az értékelt - gondolok itt a bosszúnegatívokra - ?

Köszönöm
Go to the top of the page
 
+Quote Post

526 Oldal V  « < 52 53 54 55 56 > » 
Fast ReplyReply to this topicStart new topic
1 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (1 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2015-09-05 03:11