IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

534 Oldal V  « < 92 93 94 95 96 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Vatera oldalak, Kérdések, általános észrevételek a Vaterával kapcsolatban
sunny013
hozzászólás 2013-06-21 16:35
Létrehozva: #1861


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 9
Regisztrált: 2011-10-10 19:28
Azonosító: 1 546 901



Kedves Valaki-Valakik!
Ha valaki tud, kérem válaszoljon!
Egy pár perce úgy jártam, hogy szerettem volna licitálni egy termékre, de véletlenül magasabb összeget sikerült beírnom, mint a fix ár, és ezért a rendszer úgy értelmezte, hogy megvettem fix áron. Ez így normális? Elég rég óta Vaterázom, de így még nem jártam. Igaz, eddig mindig megnéztem, hogy milyen összeget írok be, de most sikerült egy nullával többet írni, mint kellett volna...
Előre is köszönöm a választ!
üdv, Sunny013
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-06-21 13:11
Létrehozva: #1862


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 789
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Abigeel79 @ 2013-06-21 12:33) *
Hm, a számadatokat nem tudtam, úgyhogy nagyon köszi a sz infót.

Szívesen.smile.gif

IDÉZET(Abigeel79 @ 2013-06-21 12:33) *
... elszomorító, hogy emberek mennyire nem képesek tisztelni a másikat....

Ezek az emberek önmagukat sem tisztelik.smile.gif

IDÉZET(Abigeel79 @ 2013-06-21 12:33) *
... de mindig tévedek. Na mindegy, azért jó volt kiírni magamból :-)

Nem mindig, csak néha. Hiszen gondolom, hogy azért nem minden adásvételed problémás.wink3.gif És igen. Nagyon jó, amikor az ember kimérgelődheti magát.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Abigeel79
hozzászólás 2013-06-21 11:33
Létrehozva: #1863


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2013-05-20 12:17
Azonosító: 2 033 345



IDÉZET(zejopy @ 2013-06-21 11:15) *
Két kérdésed van.
Az egyik egyszerű. Hogy a rendszer mikor enged be elmaradt értékelés esetén, az egy meghatározott számadat. Ha jól emlékszem, 40 nap és 10 000 Ft összérték a limit. A te esetedben, ha nem engedett be a rendszer, azért lehetett, mert túllépted ezt. Amíg ezen belül van az illető, addig tud vaterázni.
A másik kérdésed egy bizonyos felhasználóval kapcsolatos probléma. Az, hogy ő mit, miért csinál, csak ő tudja megmondani. Mint az élet egyéb területein, a Vaterán is többféle ember van. Amikor elér egy határt, a rendszer kizárja. Csak halkan jegyzem meg, hogy addig örülj, amíg nem viszonozza az értékelést. Mert az a legszebb, amikor a kuka vevő a negatív értékelés beérkezése után virgonccá válik és bosszúnegatívot nyom az ember arcába. Akkor inkább maradjon passzív. Vaterás pályafutásom alatt, ha jól emlékszem kétszer adtam úgy negatív értékelést, hogy viszonzásul pozitívat kaptam, mondván, hogy én korrekt voltam. Általában nem az a jellemző, hogy a vétkes fél nekiáll meakulpázni és elnézést kér az okozott kellemetlenségért.



Hm, a számadatokat nem tudtam, úgyhogy nagyon köszi a sz infót. Valóban így van, az itteni viselkedések is csak az életet tükrözik, csak elszomorító, hogy emberek mennyire nem képesek tisztelni a másikat. Mindig azt gondolom, ha én korrektül állok a partnerhez, akkor az viszonzásra talál, de mindig tévedek. Na mindegy, azért jó volt kiírni magamból :-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-06-21 10:15
Létrehozva: #1864


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 789
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Abigeel79 @ 2013-06-21 10:04) *
Kedves Mindenki,

Valaki legyen kedves magyarázza meg nekem, az hogy lehet,hogy egyes emberek leütnek termékeket, amit utána elfeljtenek átvenni, kifizetni... Sőt még arra sem veszik a fáradságot, hogy a nyomorult másik félnek legalább annyit mondjanak, elnézést, de nincs szükségem a termékre. E-mailre nem reagálnak, telefont nem veszik fel... Én leadom a negatív értékelést, de ő még arra sem képes, hogy erre reagáljon, vagy leadja a saját értékelését. És annak ellenére hogy nem értékelt ügyletei vannak 2-3 hónapja, mégis Vaterázhat... Nekem egyszer volt olyan esetem, hogy nem adtam le értékelést időben, mert még zajlott az ügylet, de a rendszer engem nem engedett vaterázni.

Előre is köszönöm a válaszokat, és véleményeket.
üdv

Két kérdésed van.
Az egyik egyszerű. Hogy a rendszer mikor enged be elmaradt értékelés esetén, az egy meghatározott számadat. Ha jól emlékszem, 40 nap és 10 000 Ft összérték a limit. A te esetedben, ha nem engedett be a rendszer, azért lehetett, mert túllépted ezt. Amíg ezen belül van az illető, addig tud vaterázni.
A másik kérdésed egy bizonyos felhasználóval kapcsolatos probléma. Az, hogy ő mit, miért csinál, csak ő tudja megmondani. Mint az élet egyéb területein, a Vaterán is többféle ember van. Amikor elér egy határt, a rendszer kizárja. Csak halkan jegyzem meg, hogy addig örülj, amíg nem viszonozza az értékelést. Mert az a legszebb, amikor a kuka vevő a negatív értékelés beérkezése után virgonccá válik és bosszúnegatívot nyom az ember arcába. Akkor inkább maradjon passzív. Vaterás pályafutásom alatt, ha jól emlékszem kétszer adtam úgy negatív értékelést, hogy viszonzásul pozitívat kaptam, mondván, hogy én korrekt voltam. Általában nem az a jellemző, hogy a vétkes fél nekiáll meakulpázni és elnézést kér az okozott kellemetlenségért.

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2013-06-21 10:16


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Abigeel79
hozzászólás 2013-06-21 09:04
Létrehozva: #1865


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2013-05-20 12:17
Azonosító: 2 033 345




Kedves Mindenki,

Valaki legyen kedves magyarázza meg nekem, az hogy lehet,hogy egyes emberek leütnek termékeket, amit utána elfeljtenek átvenni, kifizetni... Sőt még arra sem veszik a fáradságot, hogy a nyomorult másik félnek legalább annyit mondjanak, elnézést, de nincs szükségem a termékre. E-mailre nem reagálnak, telefont nem veszik fel... Én leadom a negatív értékelést, de ő még arra sem képes, hogy erre reagáljon, vagy leadja a saját értékelését. És annak ellenére hogy nem értékelt ügyletei vannak 2-3 hónapja, mégis Vaterázhat... Nekem egyszer volt olyan esetem, hogy nem adtam le értékelést időben, mert még zajlott az ügylet, de a rendszer engem nem engedett vaterázni.

Előre is köszönöm a válaszokat, és véleményeket.
üdv
Go to the top of the page
 
+Quote Post
basa80
hozzászólás 2013-06-20 20:05
Létrehozva: #1866


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 319
Regisztrált: 2013-03-12 20:23
Azonosító: 2 024 803



IDÉZET(flclharu @ 2013-06-20 20:52) *
Sziasztok!
Köszönöm hogy ennyien vettétek a fáradtságot és hozzászóltatok a témámhoz ... ... Más felhasználók helyett nem tudok cselekedni, de a magam részéről igyekezni fogok továbbra is a legjobb tranzakció lebonyolításra. Még egyszer köszönöm a sok hozzászólást és a kulturált hangvételt! Sikeres Vaterázást kívánok Nektek!

Köszönjük szépen, látod te is jól látod a dolgokat. Más helyett nem cselekedhetsz. Nehéz, de próbáld meg amit írtam. Be fog válni. good2.gif


--------------------
Yours sincerely
basa80
Go to the top of the page
 
+Quote Post
flclharu
hozzászólás 2013-06-20 19:52
Létrehozva: #1867


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2011-08-05 16:02
Azonosító: 1 539 954



Sziasztok!


Köszönöm hogy ennyien vettétek a fáradtságot és hozzászóltatok a témámhoz. Egyet kell értenem veletek abban, hogy maga a státusz még nem feltétlenül határozza meg egy-egy felhasználó értékét. (Persze ez nem teszi semmissé a negatív tapasztalataim.) Mindenesetre úgy vélem (ahogy Ti is rámutattatok a hozzászólásaitokban), hogy ezt nem lehet teljes mértékben kiküszöbölni. Más felhasználók helyett nem tudok cselekedni, de a magam részéről igyekezni fogok továbbra is a legjobb tranzakció lebonyolításra. Még egyszer köszönöm a sok hozzászólást és a kulturált hangvételt! Sikeres Vaterázást kívánok Nektek!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-06-20 19:38
Létrehozva: #1868


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 632
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(ajrodzop @ 2013-06-20 17:55) *
Én is épp ez ügyben akartam érdeklődni: egyes felhasználók termékeinek böngészésekor a bal oldali menüből nagyon hiányzik a kulcsszavakra történő keresés lehetősége! Enélkül számtalan esetben hagytam inkább a vásárlást, hiszen sok száz vagy ezer termék esetén nincs időm, sem humorom végignézni az eladó kínálatát. Ha ez a funkció ismét működne, nagyban megkönnyítené a vásárlást, nagy öröm lenne számomra is! smile.gif

A részletes keresőben elérhető a kívánt funkció.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
basa80
hozzászólás 2013-06-20 19:35
Létrehozva: #1869


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 319
Regisztrált: 2013-03-12 20:23
Azonosító: 2 024 803



IDÉZET(flclharu @ 2013-06-20 15:26) *
Sziasztok!
... Biztos vagyok benne hogy már nektek is meggyűlt a bajotok az ideiglenes felhasználókkal, akik nem rendelkeznek valódi regisztrációval ... ... Nektek is vannak hasonló negatív tapasztalataitok ezzel kapcsolatban? Ha igen, hogyan védekeztek ellene (már ha lehet)?

Szia. Tőlem egyetlen ilyen felhasználó vásárolt, nagyon kedves volt, elérhető volt hamar, sőt ő írt először, és minden a lehető legjobban zajlott. Egy titka van az egésznek. Itt a Vaterán is és az életben is, a világ bármely pontján nem az számít, hogy éppen milyen "színű" egy felhasználó, hol lakik, mivel foglalkozik, hanem csupán az emberi érző lélek amivel sok ember nincs megáldva. Lehet nullás felhasználó, és lehet 5000 pontja is bárkinek ha nem tud tisztességesen kérdezni, nyugodt, higgadt fejjel gondolkodni, megette a fene. Az igazán szép szó, bemutatkozás, bejelentkezés, kedves megszólítás, tisztelettudó, becsületes, és igaz levelezés sok esetben is még a "halottat" is felkelti, illetve tanítóul hat olyan felhasználókra akik esetleg nem is annyira "korrektek" Megváltoznak úgy, hogy senki sem kéri tőlük. Ehhez persze érteni kell az emberek nyelvén és nem magyarul, hanem lélektanilag. Zejopy sok postjaiból le tudom szűrni azt, hogy ő is ilyen tud lenni, ilyen valójában, pedig levelezésüket nem láttam még akivel pl. pici vitatkozás is lenne, de tudom 100%-osan meg vagyok győződve róla. Zejopy-t azért említem mert több postjait olvastam, többiekét még nem annyira. De az ilyen képességekkel nincsenek sokan megáldva.. És ahogyan Benz is mondja teljesen igazat kell adni neki. A szív, a lélek, maga az emberiség számít nem a szín, a szám, a nicknév stb... Akiben vakon megbízol, bizonyította, akire a házad ráhagynád, na az itt nem lesz inaktív, nem lesz negatív, maximum bebizonyíthatatlan negatívot kaphat, ami nem őt tükrözi valójában..

IDÉZET(VateraBenz @ 2013-06-20 15:47) *
Hogyne. Meg az ellenőrzött és a teljes jogú felhasználókkal is.
A reg nélküli vásárlókkal sincs több probléma, mint a többiekkel ...

Hatalmas igazság Tisztelt Benz!
thank_you.gif

A hozzászólást -basa80- szerkesztette a következő időpontban: 2013-06-20 19:37


--------------------
Yours sincerely
basa80
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2013-06-20 19:28
Létrehozva: #1870


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 158
Regisztrált: 2008-05-27 21:37
Innen: Magyar
Azonosító: 156 696



IDÉZET(flclharu @ 2013-06-20 15:26) *
...Rendszeresen problémába ütközöm ha vásárolnak tőlem. A termékeimet ész nélkül leütik, a leveleimre nem válaszolnak, számonkérni nem lehet őket. Nem csak rontják a piacom (hiszen a leütött termékeket egy bizonyos ideig nem tudom hirdetni), de kimondhatatlanul bosszantó az is, hogy a tiszteletlen, hanyag és szégyenteljes magatartásukkal hátráltatják az eladókat. Márpedig az ideiglenes felhasználók tranzakcióinak tetemes hányada nálam mindig kudarccal végződik.

2 ilyen esetet látok nálad ideiglenes vásárlóval. Rosszul látom? Vagy más néven is árulsz a Vaterán, és ott volt annyi problémád?

Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-06-20 18:50
Létrehozva: #1871


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 789
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(flclharu @ 2013-06-20 15:26) *
...Nektek is vannak hasonló negatív tapasztalataitok ezzel kapcsolatban? Ha igen, hogyan védekeztek ellene (már ha lehet)?

Igen. Van hasonló negatív tapasztalatom, bár más irányból nézve persze. A kollektív felelősség elvével azonos a postod alapja. Szerintem is nagyon nagy, társadalmi szintű probléma, mert nagyon sok ember gondolkodik így. Régebben egy ilyen témánál felemeltem a hangomat, hadonásztam, és érzelmi szempontból közelítettem meg a kérdést. Ma már sokkal átgondoltabb vagyok. Látom azt, hogy aki így gondolkodik, azzal úgyis hiába kiabálok. Megpróbálom türelemmel.
Tehát igen, védekezem, mégpedig úgy, hogy aki ilyen sablonokban gondolkodik, annak az értékítéletét nem engedem közel magamhoz, viszont amíg látok benne lehetőséget, addig beszélek, magyarázok. Hátha...


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ajrodzop
hozzászólás 2013-06-20 16:55
Létrehozva: #1872


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2013-06-20 16:47
Azonosító: 2 046 625




Én is épp ez ügyben akartam érdeklődni: egyes felhasználók termékeinek böngészésekor a bal oldali menüből nagyon hiányzik a kulcsszavakra történő keresés lehetősége! Enélkül számtalan esetben hagytam inkább a vásárlást, hiszen sok száz vagy ezer termék esetén nincs időm, sem humorom végignézni az eladó kínálatát. Ha ez a funkció ismét működne, nagyban megkönnyítené a vásárlást, nagy öröm lenne számomra is! smile.gif



IDÉZET(jsounds @ 2013-06-18 18:13) *
Egy eladó összes termékét megnézve a bal oldali menüben már a kategóriák szerinti bontásra sincs lehetőség? Eddig egy eladó termékeiben bizonyos szóra (termékre) rá lehetett keresni, most már azt sem lehet vagy csak én nem találom? J.


Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-06-20 14:47
Létrehozva: #1873


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 632
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(flclharu @ 2013-06-20 15:26) *
Nektek is vannak hasonló negatív tapasztalataitok ezzel kapcsolatban?

Hogyne. Meg az ellenőrzött és a teljes jogú felhasználókkal is.
A reg nélküli vásárlókkal sincs több probléma, mint a többiekkel.

Eddig mindössze egy negatív értékelést adott, azt sem ideiglenes felhasználónak. Ennek mi az oka?


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
flclharu
hozzászólás 2013-06-20 14:26
Létrehozva: #1874


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2011-08-05 16:02
Azonosító: 1 539 954



Sziasztok!



Először is elnézést hogy megszakítom az előző beszélgetés gondolatmenetét, de ez az ügy régóta nem hagy nyugodni. Biztos vagyok benne hogy már nektek is meggyűlt a bajotok az ideiglenes felhasználókkal, akik nem rendelkeznek valódi regisztrációval. Már többször terveztem hogy hangot adok a véleményemnek, de eddig valahogy mindig visszahőköltem. Viszont úgy érzem, hogy ez a jelenség nem maradhat többé szó nélkül. Mérhetetlenül felháborítónak tartom az ideiglenes felhasználók viselkedését. Rendszeresen problémába ütközöm ha vásárolnak tőlem. A termékeimet ész nélkül leütik, a leveleimre nem válaszolnak, számonkérni nem lehet őket. Nem csak rontják a piacom (hiszen a leütött termékeket egy bizonyos ideig nem tudom hirdetni), de kimondhatatlanul bosszantó az is, hogy a tiszteletlen, hanyag és szégyenteljes magatartásukkal hátráltatják az eladókat. Márpedig az ideiglenes felhasználók tranzakcióinak tetemes hányada nálam mindig kudarccal végződik. Úgy gondolom, hogy ez egy valós probléma, és sürgősen orvoslásra szorul ez az igen kellemetlen jelenség. Nektek is vannak hasonló negatív tapasztalataitok ezzel kapcsolatban? Ha igen, hogyan védekeztek ellene (már ha lehet)?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rolandgajdos
hozzászólás 2013-06-20 06:59
Létrehozva: #1875


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 096
Regisztrált: 2007-09-13 19:46
Innen: Onnan
Azonosító: 24 900



IDÉZET(Hathor14 @ 2013-06-20 06:55) *
Kedves Roland!
Kínában beszélnek magyarul? unsure.gif Ezt nem tudtam.
Kockázatvállalást én abban látok, hogy adott esetben a türelmetlen vevő megteszi a rendőri feljelentést. Ezt elkerülendő tegyük fel az eladó visszafizeti a termék árát, mert 30 nap alatt sem kapta meg a vevő az árut. 1 hétre rá a küldemény megérkezik a vevőhöz, aki vagy jelzi az eladónak, hogy megkapta a terméket és újból utal, vagy lapít a fűben. A második esetben az eladót éri anyagi kár.

Kedves Hathor14!
-Nem beszélnek magyarul, viszont szinte minden nagyobb webshop angol nyelvű. Az meg már csak megy, legfeljebb fordítóprogrammal.
-Rendőri feljelentés sem lesz, mert az eladó hivatkozik a termékleírásra, amiben fel van tüntetve sok esetben 40 napos szállítási idő.
-Az eladót sehogy sem éri anyagi kár:
A vevő elutal neki pl. 5000 forintot (vételár + pk.) Az eladó ebből megrendeli az árut Kínából free shippinggel. Adott esetben 1000-1500 Ft-ot máris kaszált a nem létező pk. kifizettetésével. A tracking number segítségével folyamatosan látja a csomag útját, a vevő nem tudja letagadni a kézbesítést. (Célországba megérkezett, Vámkezelésre szállítva, Vámkezelve... Továbbá a kínai webshop mailben tájékoztatja, hogy a címzett átvette a küldeményt.)
Ha meg tényleg nem kapja meg a vevő, akkor visszafizeti a pénzt, ő meg kártalanítja magát a webshop Dispute menüjében.
Ezen így csak nyerni lehet, ki van ez találva, kérem. smile.gif
A témát tovább nem kívánom taglalni, mert szétoffoljuk a topikot. Lehet, már ez is sok volt. unsure.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vidaeff
hozzászólás 2013-06-20 06:27
Létrehozva: #1876


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 537
Regisztrált: 2008-12-09 14:58
Azonosító: 343 894



IDÉZET(Hathor14 @ 2013-06-20 06:55) *
Kedves Roland!

Kínában beszélnek magyarul? unsure.gif Ezt nem tudtam.
Kockázatvállalást én abban látok, hogy adott esetben a türelmetlen vevő megteszi a rendőri feljelentést. Ezt elkerülendő tegyük fel az eladó visszafizeti a termék árát, mert 30 nap alatt sem kapta meg a vevő az árut. 1 hétre rá a küldemény megérkezik a vevőhöz, aki vagy jelzi az eladónak, hogy megkapta a terméket és újból utal, vagy lapít a fűben. A második esetben az eladót éri anyagi kár. Vagy rosszul látom? Jó lenne, ha olyan felhasználó is írna ebben a témában, aki a Vaterán a dropshipet alkalmazza.
Tudom Benz azt írta, hogy 21 nap alatt a világ bármely tájáról meg kell érkeznie a küldeménynek, ha nem, akkor ott más lehet a dologban, (most nem tudom pontosan idézni, elnézést) de nekem más a tapasztalatom. Regisztrált küldemények is nagyon lassan érkeznek meg külföldről. Fordítva is igaz, ha én postázok külföldre, semmi biztosíték nincs arra, (talán csak a nagy nemzetközi futárcégek esetében), hogy 21 napon belül a címzetthez ér a küldemény. Csak egy példa: idén február elején a szomszédos Moszkvába adtam fel ajánlott levelet a Magyar Postán, a küldemény útját végigkísértem az orosz posta honlapján, 43! nap alatt érkezett meg a címzetthez a levél.
A dropshippel én sem szimpatizálok, de van létjogosultsága, amíg van rá igény, ahogy Zep írta.

Az orosz postának van honlapja? mosking.gif Sose hittem volna. biggrin.gif Nem azt kéne üzemeltetniük, hanem gyakrabban kéne a lovakat váltani. De különben is, Muszkaföldön lassan jár a posta, ezt már a Karády is megmondta. h ttp://slagermuzeum.network.hu/video/karady_katalin/karady_katalin__muszkafoldon_lassan_jar_a_posta


--------------------
Ha az ész csődöt mond, a jó ízlés még segíthet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hathor14
hozzászólás 2013-06-20 05:55
Létrehozva: #1877


Queen of Heaven
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 330
Regisztrált: 2011-06-10 05:38
Innen: Budapest
Azonosító: 1 524 248



IDÉZET(rolandgajdos @ 2013-06-20 00:35) *
Ez nagyon optimista elgondolás. rolleyes.gif
Külföldről való rendelésnél (az ilyen típusú aukciók 90%-a Kínából jön) sem kapcsolat, sem nyelvismeret nem játszik. Kockázatvállalás meg csak a vevőt terheli, az eladót nem. Ő akkor vállalna kockázatot, ahogy lejjebb is írtam.
Persze tudom, szabályosak ezek az aukciók. Csak nem etikusak szerintem.

Kedves Roland!

Kínában beszélnek magyarul? unsure.gif Ezt nem tudtam.
Kockázatvállalást én abban látok, hogy adott esetben a türelmetlen vevő megteszi a rendőri feljelentést. Ezt elkerülendő tegyük fel az eladó visszafizeti a termék árát, mert 30 nap alatt sem kapta meg a vevő az árut. 1 hétre rá a küldemény megérkezik a vevőhöz, aki vagy jelzi az eladónak, hogy megkapta a terméket és újból utal, vagy lapít a fűben. A második esetben az eladót éri anyagi kár. Vagy rosszul látom? Jó lenne, ha olyan felhasználó is írna ebben a témában, aki a Vaterán a dropshipet alkalmazza.
Tudom Benz azt írta, hogy 21 nap alatt a világ bármely tájáról meg kell érkeznie a küldeménynek, ha nem, akkor ott más lehet a dologban, (most nem tudom pontosan idézni, elnézést) de nekem más a tapasztalatom. Regisztrált küldemények is nagyon lassan érkeznek meg külföldről. Fordítva is igaz, ha én postázok külföldre, semmi biztosíték nincs arra, (talán csak a nagy nemzetközi futárcégek esetében), hogy 21 napon belül a címzetthez ér a küldemény. Csak egy példa: idén február elején a szomszédos Moszkvába adtam fel ajánlott levelet a Magyar Postán, a küldemény útját végigkísértem az orosz posta honlapján, 43! nap alatt érkezett meg a címzetthez a levél.
A dropshippel én sem szimpatizálok, de van létjogosultsága, amíg van rá igény, ahogy Zep írta.


--------------------
Ami egész, az nem tökéletes, hanem teljes.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rolandgajdos
hozzászólás 2013-06-19 23:35
Létrehozva: #1878


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 096
Regisztrált: 2007-09-13 19:46
Innen: Onnan
Azonosító: 24 900



IDÉZET(zejopy @ 2013-06-19 20:22) *
Ő a kapcsolatát, a nyelvismeretét, a kockázatvállalási hajlamát teszi bele.

Ez nagyon optimista elgondolás. rolleyes.gif
Külföldről való rendelésnél (az ilyen típusú aukciók 90%-a Kínából jön) sem kapcsolat, sem nyelvismeret nem játszik. Kockázatvállalás meg csak a vevőt terheli, az eladót nem. Ő akkor vállalna kockázatot, ahogy lejjebb is írtam.
Persze tudom, szabályosak ezek az aukciók. Csak nem etikusak szerintem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-06-19 19:22
Létrehozva: #1879


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 789
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(basa80 @ 2013-06-19 19:59) *
Ez nagy igazság én szerintem is. Így van. Vegye meg, ruházzon be, és tegye fel ahogyan rolandgajdos mondja. Ez így korrekt. thank_you.gif

Ez azért nem egészen így működik. Ez a kereskedelmi forma törvényes és megengedett. Ne már, hogy mi mondjuk meg Petrencésházy Benő Salamonnak, hogy hogyan kereskedjen. Attól, hogy mi beletesszük a pénzünket, ő nem köteles. Ő a kapcsolatát, a nyelvismeretét, a kockázatvállalási hajlamát teszi bele. Nyilván nekünk ez nincs.
Úgyis a vevő dönt. Amíg vásárolnak tőlük, addig van létjogosultságuk. Csak nekünk nem szimpatikus. De van akinek az.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
basa80
hozzászólás 2013-06-19 18:59
Létrehozva: #1880


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 319
Regisztrált: 2013-03-12 20:23
Azonosító: 2 024 803



IDÉZET(rolandgajdos @ 2013-06-19 16:33) *
Majd ezután az eladó rááldozza a pénzt, megrendeli külföldről és amikor már nála van, akkor felteszi eladásra. Saját képekkel, az áru valós állapotában, felelősséget vállalva az áruért. Ez egyébként is így lett volna tisztességes eddig is. Nem pedig a vevő pénzén megrendelni a vevő címére lutrira. Ráadásul sok esetben ingyenes szállítással, amiről a vevő nem is tud, ezért a nem létező szállítási költséggel is az eladót gazdagítja.
Mielőtt jönne az esetleges felháborodás: én is adtam már el itt külföldről rendelt dolgot. De csak azután meghirdetve, hogy már nálam volt.

Ez nagy igazság én szerintem is. Így van. Vegye meg, ruházzon be, és tegye fel ahogyan rolandgajdos mondja. Ez így korrekt. thank_you.gif


--------------------
Yours sincerely
basa80
Go to the top of the page
 
+Quote Post

534 Oldal V  « < 92 93 94 95 96 > » 
Fast ReplyReply to this topicStart new topic
1 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (1 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2016-02-11 13:58