IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

514 Oldal V  « < 165 166 167 168 169 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Vatera oldalak, Kérdések, általános észrevételek a Vaterával kapcsolatban
zpepe26
hozzászólás 2010-10-28 19:13
Létrehozva: #3321


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 073
Regisztrált: 2007-11-21 13:17
Innen: Magyar/Szombathely
Azonosító: 48 776



Csak egy érdekesség a csillagosdiról: a nagytesónál olvasgattam a fórumon, és ott egy eladó arról panaszkodott, hogy minden egyes termékét ingyenesen postáz, mégis csak 4,9 volt az átlaga a postázási és csomagolási költségek rovatban. Tehát, van akinek drága volt az ingyenes postázás.



--------------------
"Mivel úriembernek születtem, nem vívok szellemi párbajt olyannal, aki fegyvertelen."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szalkainora
hozzászólás 2010-10-28 18:52
Létrehozva: #3322


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 11
Regisztrált: 2009-11-08 16:13
Azonosító: 828 667



IDÉZET(ktibor68 @ 2010-10-28 18:06) *
ne is foglalkozz vele Én nem is figyelem , mert amíg a vevő anonim maradhat ilyenkor elég gáz , legalább egy levelet irna hogy mi a probléma

Igyekszem, köszi:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ktibor68
hozzászólás 2010-10-28 18:06
Létrehozva: #3323


Fórumozó
***

Csoport:
Kizárt

Hozzászólások: 427
Regisztrált: 2010-07-07 12:35
Azonosító: 1 249 027



ne is foglalkozz vele Én nem is figyelem , mert amíg a vevő anonim maradhat ilyenkor elég gáz , legalább egy levelet irna hogy mi a probléma
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szalkainora
hozzászólás 2010-10-28 17:23
Létrehozva: #3324


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 11
Regisztrált: 2009-11-08 16:13
Azonosító: 828 667



IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2010-10-28 15:55) *
Tisztelt szalkainora!

Önnél a részletes értékelések átlaga minden szempontnál 4,5 feletti. A rendszerben 4-es jelöli, ha minden rendben zajlott.
Meglátásom szerint túlreagálja ezt a problémát.

A túlreagálás talán erős szó...mindenesetre szerintem nem én vagyok az egyetlen, akit bosszant az új rendszer, de igyekszem nem foglalkozni vele...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sanyabacsi69
hozzászólás 2010-10-28 16:20
Létrehozva: #3325


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 832
Regisztrált: 2008-02-18 10:47
Azonosító: 120 776



Ezt egy olyan kultúrkörben, ahol az ötös a jelest, a négyes a jót (tehát a nem tökéletest, de még jót) jelenti, elég nehéz felfogni. Szerencsésebb lett volna talán öt és hat csillag, kvázi a hatos egyenlő a csillagos ötössel. A véleményem erről az egész csillagozásról, - még ha azóta nem is habzik a szám emiatt - a legelső felvetésem óta nem változott szinte egy fikarcnyit sem. Az anonim csillagozást öncélúnak tartom, hiszen az eladónak semmilyen információt nem nyújt, mert nem tudja, hogy kinek mivel volt baja, így javítani sem tud a hibáin.

IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2010-10-28 15:55) *
Önnél a részletes értékelések átlaga minden szempontnál 4,5 feletti. A rendszerben 4-es jelöli, ha minden rendben zajlott.


A hozzászólást -Sanyabacsi69- szerkesztette a következő időpontban: 2010-10-28 16:21
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-10-28 15:57
Létrehozva: #3326


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 337
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2010-10-28 15:55) *
Meglátásom szerint túlreagálja ezt a problémát.

Vagyunk így többen is. wink.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2010-10-28 15:55
Létrehozva: #3327


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 193
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(szalkainora @ 2010-10-28 14:46) *
Bízom benne, hogy a vevők is így viselkednek majd, de tartok tőle, hogy sajnos van kivétel. Elég megnézni az értékeléseimet, valaki lepontozott, így a megvett terméknél aránylag alacsony pontszám áll. Ehhez képest a szöveges értékelések szerint minden szuperül történt, és e-mailben sem jelzett nekem senki problémát. Ezek szerint azonban valakinek valami mégsem tetszett, de ezt nem akarta névvel vállalni. Szóval sajnos a csillagos és a szöveges értékelés között nagyon könnyen lehet ellentét...

Sajnos szerintem az, hogy a semleges értékelésnél is van lehetőség a pontozásra, gyakorlatilag a bosszúnegatív-val egyenlő, ráadásul anonimitásban értékelhetnek így a vevők eladókat.

Azt értem, hogyha pl. azért ad semleges a vevő, mert a termék mégsem tetszett neki a személyes megtekintéskor, akkor csillagozhat, de azt enyhén szólva bosszantónak tartom, hogy egy olyan vevő is lepontozhat, és ronthatja a nehezen felépített értékelést, aki nem fizetett a termékért és még én tettem meg neki azt a szívességet, hogy hetekig vártam rá, de többszöri ígérgetés után sem érkezett meg az utalás a számlámra.

Technikailag arra nincs lehetőség, hogyha a semleges értékelésnél a vevő pl. azt választja, hogy ő nem fizetett, akkor nem jönnek fel a csillagok? Vagy mondjuk megnézett egy terméket, de nem vette át, akkor pl. a csomagolást ne csillagozhassa, csak a többinél adhasson értékelést? Vagy ez technikailag túl bonyolult lenne?

Tisztelt szalkainora!

Önnél a részletes értékelések átlaga minden szempontnál 4,5 feletti. A rendszerben 4-es jelöli, ha minden rendben zajlott.
Meglátásom szerint túlreagálja ezt a problémát.


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szalkainora
hozzászólás 2010-10-28 14:46
Létrehozva: #3328


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 11
Regisztrált: 2009-11-08 16:13
Azonosító: 828 667



IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2010-10-28 09:51) *
Kedves szalkainora!

Az benne a logika, hogy adott esetben éppen azért nem jön létre az adásvétel, mert pl. a termék nem felel meg a leírásnak vagy az eladóval lehetetlen a kapcsolatfelvétel. Ilyen esetben rendelkezésre áll a részletes értékelést.

Azt erősen kétlem, hogy pozitív hangvételű szöveges értékelés mellett kitöltené vagy Önnek kedvezőtlen módon töltené ki a partner a részletes értékelést.
Ha pedig az értékelés már a szövegezés alapján is indokolatlan, Ügyfélszolgálatunktól kérheti annak eltávolítását, csillagostul.


Bízom benne, hogy a vevők is így viselkednek majd, de tartok tőle, hogy sajnos van kivétel. Elég megnézni az értékeléseimet, valaki lepontozott, így a megvett terméknél aránylag alacsony pontszám áll. Ehhez képest a szöveges értékelések szerint minden szuperül történt, és e-mailben sem jelzett nekem senki problémát. Ezek szerint azonban valakinek valami mégsem tetszett, de ezt nem akarta névvel vállalni. Szóval sajnos a csillagos és a szöveges értékelés között nagyon könnyen lehet ellentét...

Sajnos szerintem az, hogy a semleges értékelésnél is van lehetőség a pontozásra, gyakorlatilag a bosszúnegatív-val egyenlő, ráadásul anonimitásban értékelhetnek így a vevők eladókat.

Azt értem, hogyha pl. azért ad semleges a vevő, mert a termék mégsem tetszett neki a személyes megtekintéskor, akkor csillagozhat, de azt enyhén szólva bosszantónak tartom, hogy egy olyan vevő is lepontozhat, és ronthatja a nehezen felépített értékelést, aki nem fizetett a termékért és még én tettem meg neki azt a szívességet, hogy hetekig vártam rá, de többszöri ígérgetés után sem érkezett meg az utalás a számlámra.

Technikailag arra nincs lehetőség, hogyha a semleges értékelésnél a vevő pl. azt választja, hogy ő nem fizetett, akkor nem jönnek fel a csillagok? Vagy mondjuk megnézett egy terméket, de nem vette át, akkor pl. a csomagolást ne csillagozhassa, csak a többinél adhasson értékelést? Vagy ez technikailag túl bonyolult lenne?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sanyabacsi69
hozzászólás 2010-10-28 10:53
Létrehozva: #3329


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 832
Regisztrált: 2008-02-18 10:47
Azonosító: 120 776



... khmmm, már ha tudná, hogy éppen ki csillagozta le. biggrin.gif

IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2010-10-28 09:51) *
Ha pedig az értékelés már a szövegezés alapján is indokolatlan, Ügyfélszolgálatunktól kérheti annak eltávolítását, csillagostul.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2010-10-28 09:51
Létrehozva: #3330


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 193
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(szalkainora @ 2010-10-28 09:32) *
Kedves Oroszlán!
Megkérdezhetem, hogy ebben mi a logika? Ha egyszer nem fizette ki a vevő a terméket, akkor milyen alapon értékeli mondjuk a termékemet 1-esre? Ez kitolás az eladókkal szemben...
Nóra

Kedves szalkainora!

Az benne a logika, hogy adott esetben éppen azért nem jön létre az adásvétel, mert pl. a termék nem felel meg a leírásnak vagy az eladóval lehetetlen a kapcsolatfelvétel. Ilyen esetben rendelkezésre áll a részletes értékelést.

Azt erősen kétlem, hogy pozitív hangvételű szöveges értékelés mellett kitöltené vagy Önnek kedvezőtlen módon töltené ki a partner a részletes értékelést.
Ha pedig az értékelés már a szövegezés alapján is indokolatlan, Ügyfélszolgálatunktól kérheti annak eltávolítását, csillagostul.


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szalkainora
hozzászólás 2010-10-28 09:32
Létrehozva: #3331


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 11
Regisztrált: 2009-11-08 16:13
Azonosító: 828 667



IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2010-10-28 08:50) *
Kedves szalkainora!

Sikertelen adásvétel esetén lehet, de nem kötelező használni a részletes értékelést.

Kedves Oroszlán!
Megkérdezhetem, hogy ebben mi a logika? Ha egyszer nem fizette ki a vevő a terméket, akkor milyen alapon értékeli mondjuk a termékemet 1-esre? Ez kitolás az eladókkal szemben...
Nóra
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2010-10-28 08:50
Létrehozva: #3332


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 193
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(szalkainora @ 2010-10-28 08:45) *
Kedves Adminok!
Reggel sajnos adnom kellett 2 negatív értékelést egy vevőmnek, mert 4 hete nem fizetett két termékért. Ő várhatóan semlegest fog nekem adni, ahogy láttam, így szokta. Ebben az esetben is lehetősége van használni a részletes (csillagos) értékelést? Egy kicsit aggódom, hiszen ha használhatja, benne van a pakliban, hogy le fog pontozni, holott én semmiről nem tehetek, mivel végig normálisan kérleltem, hogy fizessen, de ez nem történt meg.
Valahol azt olvastam, hogy semleges értékelésnél is lehet a csillagokat használni, ezért aggódom most nagyon.
Köszönöm, Nóra

Kedves szalkainora!

Sikertelen adásvétel esetén lehet, de nem kötelező használni a részletes értékelést.


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szalkainora
hozzászólás 2010-10-28 08:45
Létrehozva: #3333


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 11
Regisztrált: 2009-11-08 16:13
Azonosító: 828 667



Kedves Adminok!
Reggel sajnos adnom kellett 2 negatív értékelést egy vevőmnek, mert 4 hete nem fizetett két termékért. Ő várhatóan semlegest fog nekem adni, ahogy láttam, így szokta. Ebben az esetben is lehetősége van használni a részletes (csillagos) értékelést? Egy kicsit aggódom, hiszen ha használhatja, benne van a pakliban, hogy le fog pontozni, holott én semmiről nem tehetek, mivel végig normálisan kérleltem, hogy fizessen, de ez nem történt meg.
Valahol azt olvastam, hogy semleges értékelésnél is lehet a csillagokat használni, ezért aggódom most nagyon.
Köszönöm, Nóra
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2010-10-27 08:15
Létrehozva: #3334


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 193
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(looprec @ 2010-10-26 21:38) *
Tisztelt Vatera!

Termékfeltöltésnél eddig a város alatt nem volt kerületi bontás...most van. Ez szerintem azért értelmetlen, hogy kitölti automatikusan, mert sok embernek nem ott van az eladó terméke, ahova a számlát kéri. Ez nekem is így van. Minden feltöltésnél külön macera a kerület törlése, hogy nehogy bennmaradjon, és tévesen informáljam a licitálókat.
Javaslom, hogy ez alapban "nullás" legyen, és csak igény szerint lehessen külön beállítani, vagy a szállítási szállítási sablon tudja ezt. Egyszer beállítja a felhasználó, és nincs vele több gond.

looprec

Tisztelt looprec!

A feltöltőlap alapértelmezetten a regisztrált címet tölti be az áru helyéhez. Számlázási cím külön megadható a Tranzakció-történet menüpontban.


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
looprec
hozzászólás 2010-10-26 21:38
Létrehozva: #3335


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30
Regisztrált: 2008-01-08 12:57
Azonosító: 75 519



Tisztelt Vatera!

Termékfeltöltésnél eddig a város alatt nem volt kerületi bontás...most van. Ez szerintem azért értelmetlen, hogy kitölti automatikusan, mert sok embernek nem ott van az eladó terméke, ahova a számlát kéri. Ez nekem is így van. Minden feltöltésnél külön macera a kerület törlése, hogy nehogy bennmaradjon, és tévesen informáljam a licitálókat.
Javaslom, hogy ez alapban "nullás" legyen, és csak igény szerint lehessen külön beállítani, vagy a szállítási szállítási sablon tudja ezt. Egyszer beállítja a felhasználó, és nincs vele több gond.

looprec
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-10-24 23:06
Létrehozva: #3336


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 337
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Bigdept @ 2010-10-24 23:03) *
szerintem akiket inaktiválnak, majd ha rendezték a dolgaikat, valahogy visszakérezkednek, hát úgy...

A kérdésfeltevésem úgy kezdődött, hogyha valaki saját maga kérte az inaktiválást.
A kapcsolatfelvétel bizonyos funkciói csak belépett felhasználóknak engedélyezettek, legalábbis úgy vettem észre.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bigdept
hozzászólás 2010-10-24 23:03
Létrehozva: #3337


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 061
Regisztrált: 2010-01-27 17:06
Azonosító: 964 053



IDÉZET(zejopy @ 2010-10-24 21:16) *
Köszönöm a választ. thank_you.gif

Kedves Benz!
Addig ok, hogy kapcsolatfelvétel, de onnan megakadtam, mert nem tudok bejelentkezni. Vagy intézzem innen a zejopysról? biggrin.gif
Kérem, törölje utána a postot. biggrin.gif Köszönöm... blush2.gif

szerintem akiket inaktiválnak, majd ha rendezték a dolgaikat, valahogy visszakérezkednek, hát úgy...


--------------------
Az összes kerti vetemények közül a kóbászt szeretem a legjobban!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-10-24 21:16
Létrehozva: #3338


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 337
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(VateraBenz @ 2010-10-24 21:16) *
Kedves zejopy!

Van lehetőség a visszaaktiválásra.

Köszönöm a választ. thank_you.gif

Kedves Benz!
Addig ok, hogy kapcsolatfelvétel, de onnan megakadtam, mert nem tudok bejelentkezni. Vagy intézzem innen a zejopysról? biggrin.gif
Kérem, törölje utána a postot. biggrin.gif Köszönöm... blush2.gif

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2010-10-24 21:21


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-10-24 21:16
Létrehozva: #3339


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 965
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(zejopy @ 2010-10-24 21:04) *
Kedves Benz!

Ha egy felhasználó maga kérte az inaktiválását, akkor van mód az aktív státusz visszaállítására, vagy új regisztrációt kell létrehozni?
Köszönöm a választ. smile.gif

Kedves zejopy!

Van lehetőség a visszaaktiválásra.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-10-24 21:04
Létrehozva: #3340


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 337
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



Kedves Benz!

Ha egy felhasználó maga kérte az inaktiválását, akkor van mód az aktív státusz visszaállítására, vagy új regisztrációt kell létrehozni?
Köszönöm a választ. smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

514 Oldal V  « < 165 166 167 168 169 > » 
Fast ReplyReply to this topicStart new topic
1 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (1 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2014-09-21 00:02