IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

521 Oldal V  « < 166 167 168 169 170 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Vatera oldalak, Kérdések, általános észrevételek a Vaterával kapcsolatban
Bigdept
hozzászólás 2010-11-26 09:41
Létrehozva: #3341


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 063
Regisztrált: 2010-01-27 16:06
Azonosító: 964 053



IDÉZET(manofeju @ 2010-11-26 07:18) *
Csak mondanám, hogy sokat kell még fejlődni egy igényes-használható internetes piactér eléréséhez (lásd pl.: nagytesó). Túlkomplikált túlreagált a vatera védelme, folyamatosan felfüggesztenek bagatel dolgokért ha licitáltam-megnyertem akkor ugyan már miért nem küldhetem el a számom az eladónak?Bele sem merek és nem is akarok gondolni,hogy komolyabb problémák megoldása hogy működhet... BangHead.gif


Én azt nem értem, hogy amikor a nyugati megoldásokkal, nyugati szolgáltatásokkal példálóznak, miért nem jut eszébe senkinek a nyugati fizetéseket is emlegetni? rolleyes.gif Én tökéletesen megelégednék csak a nyugati fizuval, a többi jó, ahogy van, SZVSZ...

Konkréten a hozzászólásra hivatkozva:
*********************************
- ki mondta, hogy nem küldheted el a számod az eladónak? Simán elküldheted, ezért kapod meg az elérhetőségét. A világ elé tárás, azaz kiírás a terméklapra, meg ilyenek, ez az, amit nem lehet.

Általánosan a bezzeg ebaj, bezzeg az meg ez témában:
**********************************************
Van olyan német piactér, ami még csak nem az első számú, ahol teljesen ingyenes regisztrációval ingyenesen lehet hirdetni. Beviteli felületen keresztül közvetve e-mailt lehet küldeni az eladónak. Az ingyenes hirdetéshez fel lehet tölteni 8 darab max. 5 MB méretű képet, és egy 50 MB méretű videót. Nem számít mit írsz az emailban, az ingyenes hirdetésnek nincs jutaléka, ugyan mit bukik a portál, ha mindent megbeszélnek a felek? A webes form is csak a hirdető védelmét szolgálja a spammerek ellen.
Hogy miből él meg mégis a portál? Hát van fizetős kínálata is, különféle kiemelések, megjelentetések eltérő médiákban, és stb. stb.

Na, ha ez működik ott, miért nem működhet nálunk is?
Mert ott van is aki megfizesse. Itt meg nincs.
Minden olyan dolog, ami odaát zöldebb, úgy kezdődött, hogy a fizetőképes piacot megteremtették...

Ehhez képest itt meg elég gyakori, hogy a vásárló leüti az 1500 Ft-os árut, és aztán írj, hogy nem lehetne 1-2 hetet várni, mert csak akkor lesz pénze...


--------------------
Az összes kerti vetemények közül a kóbászt szeretem a legjobban!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-11-26 08:46
Létrehozva: #3342


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 225
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(manofeju @ 2010-11-26 07:18) *
Csak mondanám, hogy sokat kell még fejlődni egy igényes-használható internetes piactér eléréséhez (lásd pl.: nagytesó). Túlkomplikált túlreagált a vatera védelme, folyamatosan felfüggesztenek bagatel dolgokért ha licitáltam-megnyertem akkor ugyan már miért nem küldhetem el a számom az eladónak?Bele sem merek és nem is akarok gondolni,hogy komolyabb problémák megoldása hogy működhet... BangHead.gif

Tisztelt manofeju!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk értékes véleményét a Vatera "védelméről".
Üzenetírás előtt bizonyára olvasta a figyelmeztető feliratot: "FONTOS! Az üzenetek nem tartalmazhatnak e-mail címet, telefonszámot ezekre mutató webcímet és egyéb kapcsolatteremtésre alkalmas adatokat, még akkor sem, ha az aukció lezárult."
A következő alkalommal a felhasználónevét 72 órára felfüggesztjük.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manofeju
hozzászólás 2010-11-26 07:18
Létrehozva: #3343


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2010-11-26 07:10
Azonosító: 1 411 113



Csak mondanám, hogy sokat kell még fejlődni egy igényes-használható internetes piactér eléréséhez (lásd pl.: nagytesó). Túlkomplikált túlreagált a vatera védelme, folyamatosan felfüggesztenek bagatel dolgokért ha licitáltam-megnyertem akkor ugyan már miért nem küldhetem el a számom az eladónak?Bele sem merek és nem is akarok gondolni,hogy komolyabb problémák megoldása hogy működhet... BangHead.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-11-25 12:48
Létrehozva: #3344


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 225
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(miky @ 2010-11-25 11:09) *
Köszönöm a választ! Azt értem, hogy nem szertnék üzenetküldő szolgáltatássá bővíteni a rendszert, de mondjuk ebben a konkrét esetben (ajánlat fogadása esetén) igazán biztosíthatnának arra lehetőséget, hogy az eladó vissza tudjon kérdezni, vagy pl. feltételeket szabni. Régen ugye volt még rugalmas átvételi lehetőség, most meg már csak vevő állja/eladó állja van. Pedig hát az része az alkunak, hogy végül egy adott összegért ki szenved a szállítással. Szóval itt pl. miért nem lehet ezt biztosítani?

Üdv,
Miky

A szállítási és fizetési információk mezőben van erre lehetőség.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
davidmaci92
hozzászólás 2010-11-25 11:33
Létrehozva: #3345


zejopy vagyok:)
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 798
Regisztrált: 2009-08-17 10:47
Innen: Veresegyház, medverezervátum
Azonosító: 706 366



IDÉZET(VateraBenz @ 2010-11-25 08:27) *
Kedves davidmaci92!

Nem tervezzük. Ennek ugyanaz az oka, mint a 24 órás zárásnak.

smile.gif Kedves Benz, gondolom azt akarta írni, hogy ugyanaz a célja. Ha nem, akkor elnézést, mert arra reagálok.
Nem egészen, mert az eladónak kis könnyebbséget jelentene, ugyanis, így egy bizonyos időpontban kellene a gépnél lenni. Az én verziómnál meg tetszőlegesen, bármikor módosítható lenne, tehát pontosan azt erősítené, ami az internetes kereskedelem egyik legvonzóbb oldala, hogy kötetlen, azaz az ember a vele kapcsolatos munkákat úgy osztja be, ahogy akarja. Legalábbis legnagyobb részében. Persze vannak, amiket nem lehet.
De értettem, és nem álmodozom tovább.... legalábbis ez ügyben nem. smile.gif
Köszönöm a választ. yes3.gif


--------------------
Nem azért hibáztál, mert többet adtál, hanem mert kevesebbet kívántál. Ha többet adsz, többet is követelhetsz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
miky
hozzászólás 2010-11-25 11:09
Létrehozva: #3346


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 27
Regisztrált: 2008-03-18 12:00
Azonosító: 127 117



IDÉZET(VateraBenz @ 2010-11-24 23:18) *
Tisztelt miky!

A jelenlegi körülmények közt nem kívánjuk bővíteni a kapcsolatfelvételi lehetőségeket.


Köszönöm a választ! Azt értem, hogy nem szertnék üzenetküldő szolgáltatássá bővíteni a rendszert, de mondjuk ebben a konkrét esetben (ajánlat fogadása esetén) igazán biztosíthatnának arra lehetőséget, hogy az eladó vissza tudjon kérdezni, vagy pl. feltételeket szabni. Régen ugye volt még rugalmas átvételi lehetőség, most meg már csak vevő állja/eladó állja van. Pedig hát az része az alkunak, hogy végül egy adott összegért ki szenved a szállítással. Szóval itt pl. miért nem lehet ezt biztosítani?

Üdv,
Miky
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-11-25 08:27
Létrehozva: #3347


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 225
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(davidmaci92 @ 2010-11-25 08:21) *
Kedves Benz! smile.gif

Nagyon hasznos lenne, ha licitált áruk esetében a lejárati időt lehetne módosítani, nem csak a lezárással, hanem kötetlenül előrébb lehetne hozni. Így, ha egy vásárló több dologra licitál, össze lehetne hangolni a lejárati időket. Persze meg lehet oldani a "lezár" lehetőségével is, de azt gondolom, hogy előnyösebb lenne az a verzió, amire én gondolok. Terveznek ebben változást, esetleg van erre esély, vagy ne álmodozzak?
Köszönöm a választ! thank_you.gif

Kedves davidmaci92!

Nem tervezzük. Ennek ugyanaz az oka, mint a 24 órás zárásnak.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
davidmaci92
hozzászólás 2010-11-25 08:21
Létrehozva: #3348


zejopy vagyok:)
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 798
Regisztrált: 2009-08-17 10:47
Innen: Veresegyház, medverezervátum
Azonosító: 706 366



Kedves Benz! smile.gif

Nagyon hasznos lenne, ha licitált áruk esetében a lejárati időt lehetne módosítani, nem csak a lezárással, hanem kötetlenül előrébb lehetne hozni. Így, ha egy vásárló több dologra licitál, össze lehetne hangolni a lejárati időket. Persze meg lehet oldani a "lezár" lehetőségével is, de azt gondolom, hogy előnyösebb lenne az a verzió, amire én gondolok. Terveznek ebben változást, esetleg van erre esély, vagy ne álmodozzak?
Köszönöm a választ! thank_you.gif


--------------------
Nem azért hibáztál, mert többet adtál, hanem mert kevesebbet kívántál. Ha többet adsz, többet is követelhetsz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-11-25 08:05
Létrehozva: #3349


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 225
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(molnarcsaba71 @ 2010-11-24 21:00) *
Egy javaslatom lenne: amikor eladok egy darab fix áras terméket és postázást kérnek, akkor a vevő részére kiírja, mennyi az általam beállított postaköltség. Ez így OK. Viszont pl. 10 db. termék esetén ezt automatikusan megszorozza tízzel, holott lehet, hogy olyan kicsi/könnyű az áru, hogy én ugyanannyiért elküldeném a tízet, mint az egyetlen darabot. Ez valós probléma, mert már ketten is kérdezték tőlem, miért ilyen drága a postázás és egyesével el kellett magyaráznom, hogy ez nem az én hibám, a Vatera számolja ki. A javaslatom: legyen választási lehetőség, hogy vagy szorozza meg a postaköltséget a darabszámmal (mint eddig is) VAGY választható módon, lehessen megadni, hogy sávosan hány darabtól mennyiért postázom el, ha egyetlen egy csomagban adok fel több darabot ugyanabból a termékből.

Tisztelt molnarcsaba71!

A szállítási információknál megadhat mennyiségi vagy értékalapú kedvezményt. Ezen túlmenően egyelőre nem kívánjuk tovább bonyolítani a rendszert.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bigdept
hozzászólás 2010-11-25 07:56
Létrehozva: #3350


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 063
Regisztrált: 2010-01-27 16:06
Azonosító: 964 053



IDÉZET(molnarcsaba71 @ 2010-11-24 21:00) *
Egy javaslatom lenne: amikor eladok egy darab fix áras terméket és postázást kérnek, akkor a vevő részére kiírja, mennyi az általam beállított postaköltség. Ez így OK. Viszont pl. 10 db. termék esetén ezt automatikusan megszorozza tízzel, holott lehet, hogy olyan kicsi/könnyű az áru, hogy én ugyanannyiért elküldeném a tízet, mint az egyetlen darabot. Ez valós probléma, mert már ketten is kérdezték tőlem, miért ilyen drága a postázás és egyesével el kellett magyaráznom, hogy ez nem az én hibám, a Vatera számolja ki. A javaslatom: legyen választási lehetőség, hogy vagy szorozza meg a postaköltséget a darabszámmal (mint eddig is) VAGY választható módon, lehessen megadni, hogy sávosan hány darabtól mennyiért postázom el, ha egyetlen egy csomagban adok fel több darabot ugyanabból a termékből.

Belegondoltam mivel jár ennek a leprogramozása...
És azt javaslom, szerkeszd az automata levél törzsét, írd bele, hogy amennyiben több terméket rendelt, és az belefér egy csomagba, akkor csak egy csomagot számolsz, ill. ezt a terméklapokon is írhatod, hogy postaköltséget spórol, ha egyszerre többet vesz...


--------------------
Az összes kerti vetemények közül a kóbászt szeretem a legjobban!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-11-24 23:18
Létrehozva: #3351


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 225
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(miky @ 2010-11-24 21:45) *
Kedves Vatera!

Az lenne a kérdésem, hogy miért nem lehet közvetlenül kapcsolatba lépni egy felhasználóval, természetesen a Vatera szabályzatának megfelelően?
...

Tisztelt miky!

A jelenlegi körülmények közt nem kívánjuk bővíteni a kapcsolatfelvételi lehetőségeket.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-11-24 22:15
Létrehozva: #3352


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 023
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(zapkorte @ 2010-11-24 22:10) *
Üdv!
Az hogy lehet, hogy a 187571031 számú aukciómon 0-n áll a látogató számláló, és mégis már négyen megfigyelik? Már máskor is észrevettem hasonlót. Mintha nem működne jól a látogatószámláló. Mondjuk nem egy olyan nagyon-nagyon fontos dolog, de jó lenne, ha jó lenne. smile.gif
Zapkorte

Egy kicsit késik. Mindig. smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zapkorte
hozzászólás 2010-11-24 22:10
Létrehozva: #3353


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 7
Regisztrált: 2010-11-21 19:10
Azonosító: 1 410 353



Üdv!
Az hogy lehet, hogy a 187571031 számú aukciómon 0-n áll a látogató számláló, és mégis már négyen megfigyelik? Már máskor is észrevettem hasonlót. Mintha nem működne jól a látogatószámláló. Mondjuk nem egy olyan nagyon-nagyon fontos dolog, de jó lenne, ha jó lenne. smile.gif
Zapkorte
Go to the top of the page
 
+Quote Post
miky
hozzászólás 2010-11-24 21:45
Létrehozva: #3354


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 27
Regisztrált: 2008-03-18 12:00
Azonosító: 127 117



Kedves Vatera!

Az lenne a kérdésem, hogy miért nem lehet közvetlenül kapcsolatba lépni egy felhasználóval, természetesen a Vatera szabályzatának megfelelően?

Pl. most az van, hogy hirdetek egy mosógépet és lehetőség van rá ajánlatot tenni, valamint a szövegben benne van, hogy rugalmas a szállítás. Valaki beajánlott egy árat, amit akár meg is fontolnék, de az illető 4 értékelésből 2 semlegest szerzett, tehát nem tűnik annak az ideális vásárló típusnak, tehát visszakérdeznék, hogy most akkor pl. milyen szállításra gondolt és hogy venné át, mert ettől függene, hogy elfogadjam-e az ajánlatot. Viszont csak elfogadni vagy visszautasítani tudom az ajánlatot, és mivel semmit sem hirdet az emberke, ezért most sehogy sem tudok kapcsolatba lépni vele, hogy kérdezzek tőle. Miért nem írhatok neki simán?

Előre is köszönöm a választ!

Üdv,
Miky
Go to the top of the page
 
+Quote Post
molnarcsaba71
hozzászólás 2010-11-24 21:30
Létrehozva: #3355


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2008-01-30 09:49
Azonosító: 97 296



Nekem tetszik az új, rangjelző rendszer, hogy bronz, ezüst, arany, mert első ránézésre is jobban látszik, ki hol tart, mint a korábbi rendszerben. Egy javaslatom azért van: az nyilvánvaló, hogy mindenki tudja, hogy pl. az ezüst magasabb fokozat, mint a bronz. Viszont nem szemléletes, hogy színtől függetlenül mindegyik egyforma nagyságú. Sokkal jobb és szemléletesebb lenne, ha az ezüst szemmel láthatóan nagyobb méretű lenne, mint a bronz és az arany még nagyobb, mert így most pl. egy ezüst csillagú Vaterás első ránézésre szinte eltörpül a sok bronz csillag mellett, holott magasabb számú pozitív minősítést ért el.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
molnarcsaba71
hozzászólás 2010-11-24 21:00
Létrehozva: #3356


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2008-01-30 09:49
Azonosító: 97 296



Egy javaslatom lenne: amikor eladok egy darab fix áras terméket és postázást kérnek, akkor a vevő részére kiírja, mennyi az általam beállított postaköltség. Ez így OK. Viszont pl. 10 db. termék esetén ezt automatikusan megszorozza tízzel, holott lehet, hogy olyan kicsi/könnyű az áru, hogy én ugyanannyiért elküldeném a tízet, mint az egyetlen darabot. Ez valós probléma, mert már ketten is kérdezték tőlem, miért ilyen drága a postázás és egyesével el kellett magyaráznom, hogy ez nem az én hibám, a Vatera számolja ki. A javaslatom: legyen választási lehetőség, hogy vagy szorozza meg a postaköltséget a darabszámmal (mint eddig is) VAGY választható módon, lehessen megadni, hogy sávosan hány darabtól mennyiért postázom el, ha egyetlen egy csomagban adok fel több darabot ugyanabból a termékből.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bigdept
hozzászólás 2010-11-23 21:58
Létrehozva: #3357


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 063
Regisztrált: 2010-01-27 16:06
Azonosító: 964 053



IDÉZET(zejopy @ 2010-11-23 21:35) *
laugh.gif laugh.gif Egyszerre? Akkor a másik kiléptet, ha jól tudom, de ez nem biztos. Két gépen egyszerre? Te aztán nem aprózód el. laugh.gif Ennyire megy a bolt, hogy egyen már nem is győzöd? laugh.gif

Nem, csak futkosok, mint a mérgezett egér, és most ketyeg egy licitem vége, és izgulok, nem akarom elszalasztani.


--------------------
Az összes kerti vetemények közül a kóbászt szeretem a legjobban!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-11-23 21:52
Létrehozva: #3358


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 225
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Bigdept @ 2010-11-23 21:06) *
Most már nálam is. Érthetetlen, hacsak valaki épp nem dolgozik rajta.
(tegnap is láttam valahol, de akkor nem értem rá azzal foglalkozni)

Ööö... most valami eszembe jutott. Ha két gépen jelentkezem be, az okozhat ilyent?

Igen, az összezavarhatja a kilépett-belépett státuszt. Nincs jelentősége egyébként, mert a lap alján lévő kilépés link mindig használható.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-11-23 21:35
Létrehozva: #3359


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 023
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Bigdept @ 2010-11-23 21:06) *
Ööö... most valami eszembe jutott. Ha két gépen jelentkezem be, az okozhat ilyent?

laugh.gif laugh.gif Egyszerre? Akkor a másik kiléptet, ha jól tudom, de ez nem biztos. Két gépen egyszerre? Te aztán nem aprózód el. laugh.gif Ennyire megy a bolt, hogy egyen már nem is győzöd? laugh.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bigdept
hozzászólás 2010-11-23 21:06
Létrehozva: #3360


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 063
Regisztrált: 2010-01-27 16:06
Azonosító: 964 053



IDÉZET(VateraBenz @ 2010-11-23 20:59) *
Nálam csak a kilépés látszik.

Most már nálam is. Érthetetlen, hacsak valaki épp nem dolgozik rajta.
(tegnap is láttam valahol, de akkor nem értem rá azzal foglalkozni)

Ööö... most valami eszembe jutott. Ha két gépen jelentkezem be, az okozhat ilyent?


--------------------
Az összes kerti vetemények közül a kóbászt szeretem a legjobban!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

521 Oldal V  « < 166 167 168 169 170 > » 
Fast ReplyReply to this topicStart new topic
1 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (1 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2015-03-27 07:55