IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

523 Oldal V  « < 173 174 175 176 177 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Vatera oldalak, Kérdések, általános észrevételek a Vaterával kapcsolatban
Vateraoroszlan
hozzászólás 2010-10-29 09:28
Létrehozva: #3481


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 201
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(Terike05 @ 2010-10-29 09:24) *
Erre nem is gondoltam.Tehát ha minden teljesen rendben,és a szövegeben is ezt írja,akkor is ronthatja az átlagot.....

Tisztelt Terike05!

Nincs szó "átlagrontásról", szíves figyelmébe ajánlom ezt:
http://www.vatera.hu/segitseg/ertekelesek/...mukodik/20/229/


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Terike05
hozzászólás 2010-10-29 09:24
Létrehozva: #3482


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 20
Regisztrált: 2010-04-22 18:34
Azonosító: 1 125 952



Erre nem is gondoltam.Tehát ha minden teljesen rendben,és a szövegeben is ezt írja,akkor is ronthatja az átlagot.....
(A vevőnek mindíg igaza van,még ha nincs igaza akkor is .)

Én is szeretném részletesen értékelni a vásárlókat!!!!!!! laugh1.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szalkainora
hozzászólás 2010-10-29 08:44
Létrehozva: #3483


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 11
Regisztrált: 2009-11-08 16:13
Azonosító: 828 667



IDÉZET(Terike05 @ 2010-10-29 08:07) *
Ahogy olvasgatom nem csak engem zavar ez a fajta értékelés.Én pl arra lennék kíváncsi,hogy tegnapig 5-ös voltam .Igaz nem túl nagy számú eladással.Ma hogyan lehet kevesebb,ha eddigi részletes értékelésben (amit én láthatok) 0 kifogás ...Egyetlen értékelés érkezett be ami után romlott az átlag.Ráadásul a vásárló a szövegben sem jelzi,hogy kifogása lett volna.Teljes ellentmondás.....
Tudja valaki hogyan lehetséges?

A kifogásoknál csak akkor kell bejelölnie a vevőnek, hogy mi volt a gondja, ha hármast vagy annál rosszabb csillagot ad. Pl. ha eddig kaptál 10 db 5-ös csillagot, illetve mondjuk tegnap egy db 4-es csillagot, akkor most 4,9 az átlagod és a vevőnek nem kellett semmit külön bejelölnie, magyaráznia:(
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Terike05
hozzászólás 2010-10-29 08:07
Létrehozva: #3484


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 20
Regisztrált: 2010-04-22 18:34
Azonosító: 1 125 952



Ahogy olvasgatom nem csak engem zavar ez a fajta értékelés.Én pl arra lennék kíváncsi,hogy tegnapig 5-ös voltam .Igaz nem túl nagy számú eladással.Ma hogyan lehet kevesebb,ha eddigi részletes értékelésben (amit én láthatok) 0 kifogás ...Egyetlen értékelés érkezett be ami után romlott az átlag.Ráadásul a vásárló a szövegben sem jelzi,hogy kifogása lett volna.Teljes ellentmondás.....
Tudja valaki hogyan lehetséges?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zpepe26
hozzászólás 2010-10-28 21:15
Létrehozva: #3485


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 073
Regisztrált: 2007-11-21 13:17
Innen: Magyar/Szombathely
Azonosító: 48 776



IDÉZET(VateraBenz @ 2010-10-28 20:37) *
Ez sajnos kivédhetetlen. De a tisztességes eladót akkor is védi majd a jó átlaga. Az ilyen esetek miatt az állandó ötös átlag talán nehezen tartható, de a 4,8 körüli simán. Minél több értékelést kapott, annál inkább. Ha valaki vevőként ezen problémázik, azzal saját magát minősíti...
Ami viszont sokkal fontosabb, - ez az egész részletes értékelés bevezetésének a célja - jól láthatóvá válnak a valóban problémás esetek. Az értékelési szempontok átlagából kiderül majd minden, amit eddig a vevők esetleg nem mertek leírni az értékeléseikben.

Igen, tudom. Tényleg csupán érdekességként írtam le. Nekem az eleje óta nem volt bajom a csillagozással, most sincs. Akinek nem tetszik, hogy "csak" négyegészvalamennyi a mutatóm, az ne is vásároljon tőlem. Igazából továbbra is a semleges és negatív értékeléseket fogom elolvasni, legfeljebb akkor gondolkodom el kissé, ha az eladó valamelyik mutatója 4 alá megy. Akkor tényleg problémás.


--------------------
"Mivel úriembernek születtem, nem vívok szellemi párbajt olyannal, aki fegyvertelen."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-10-28 20:37
Létrehozva: #3486


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 273
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(zpepe26 @ 2010-10-28 19:13) *
Csak egy érdekesség a csillagosdiról: a nagytesónál olvasgattam a fórumon, és ott egy eladó arról panaszkodott, hogy minden egyes termékét ingyenesen postáz, mégis csak 4,9 volt az átlaga a postázási és csomagolási költségek rovatban. Tehát, van akinek drága volt az ingyenes postázás.

Ez sajnos kivédhetetlen. De a tisztességes eladót akkor is védi majd a jó átlaga. Az ilyen esetek miatt az állandó ötös átlag talán nehezen tartható, de a 4,8 körüli simán. Minél több értékelést kapott, annál inkább. Ha valaki vevőként ezen problémázik, azzal saját magát minősíti...
Ami viszont sokkal fontosabb, - ez az egész részletes értékelés bevezetésének a célja - jól láthatóvá válnak a valóban problémás esetek. Az értékelési szempontok átlagából kiderül majd minden, amit eddig a vevők esetleg nem mertek leírni az értékeléseikben.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sanyabacsi69
hozzászólás 2010-10-28 20:27
Létrehozva: #3487


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 832
Regisztrált: 2008-02-18 10:47
Azonosító: 120 776



Nem biztos, hogy mindent át kellene venni.

IDÉZET(zpepe26 @ 2010-10-28 19:13) *
a nagytesónál olvasgattam a fórumon

Go to the top of the page
 
+Quote Post
zpepe26
hozzászólás 2010-10-28 19:13
Létrehozva: #3488


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 073
Regisztrált: 2007-11-21 13:17
Innen: Magyar/Szombathely
Azonosító: 48 776



Csak egy érdekesség a csillagosdiról: a nagytesónál olvasgattam a fórumon, és ott egy eladó arról panaszkodott, hogy minden egyes termékét ingyenesen postáz, mégis csak 4,9 volt az átlaga a postázási és csomagolási költségek rovatban. Tehát, van akinek drága volt az ingyenes postázás.



--------------------
"Mivel úriembernek születtem, nem vívok szellemi párbajt olyannal, aki fegyvertelen."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szalkainora
hozzászólás 2010-10-28 18:52
Létrehozva: #3489


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 11
Regisztrált: 2009-11-08 16:13
Azonosító: 828 667



IDÉZET(ktibor68 @ 2010-10-28 18:06) *
ne is foglalkozz vele Én nem is figyelem , mert amíg a vevő anonim maradhat ilyenkor elég gáz , legalább egy levelet irna hogy mi a probléma

Igyekszem, köszi:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ktibor68
hozzászólás 2010-10-28 18:06
Létrehozva: #3490


Fórumozó
***

Csoport:
Kizárt

Hozzászólások: 427
Regisztrált: 2010-07-07 12:35
Azonosító: 1 249 027



ne is foglalkozz vele Én nem is figyelem , mert amíg a vevő anonim maradhat ilyenkor elég gáz , legalább egy levelet irna hogy mi a probléma
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szalkainora
hozzászólás 2010-10-28 17:23
Létrehozva: #3491


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 11
Regisztrált: 2009-11-08 16:13
Azonosító: 828 667



IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2010-10-28 15:55) *
Tisztelt szalkainora!

Önnél a részletes értékelések átlaga minden szempontnál 4,5 feletti. A rendszerben 4-es jelöli, ha minden rendben zajlott.
Meglátásom szerint túlreagálja ezt a problémát.

A túlreagálás talán erős szó...mindenesetre szerintem nem én vagyok az egyetlen, akit bosszant az új rendszer, de igyekszem nem foglalkozni vele...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sanyabacsi69
hozzászólás 2010-10-28 16:20
Létrehozva: #3492


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 832
Regisztrált: 2008-02-18 10:47
Azonosító: 120 776



Ezt egy olyan kultúrkörben, ahol az ötös a jelest, a négyes a jót (tehát a nem tökéletest, de még jót) jelenti, elég nehéz felfogni. Szerencsésebb lett volna talán öt és hat csillag, kvázi a hatos egyenlő a csillagos ötössel. A véleményem erről az egész csillagozásról, - még ha azóta nem is habzik a szám emiatt - a legelső felvetésem óta nem változott szinte egy fikarcnyit sem. Az anonim csillagozást öncélúnak tartom, hiszen az eladónak semmilyen információt nem nyújt, mert nem tudja, hogy kinek mivel volt baja, így javítani sem tud a hibáin.

IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2010-10-28 15:55) *
Önnél a részletes értékelések átlaga minden szempontnál 4,5 feletti. A rendszerben 4-es jelöli, ha minden rendben zajlott.


A hozzászólást -Sanyabacsi69- szerkesztette a következő időpontban: 2010-10-28 16:21
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-10-28 15:57
Létrehozva: #3493


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 145
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2010-10-28 15:55) *
Meglátásom szerint túlreagálja ezt a problémát.

Vagyunk így többen is. wink.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2010-10-28 15:55
Létrehozva: #3494


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 201
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(szalkainora @ 2010-10-28 14:46) *
Bízom benne, hogy a vevők is így viselkednek majd, de tartok tőle, hogy sajnos van kivétel. Elég megnézni az értékeléseimet, valaki lepontozott, így a megvett terméknél aránylag alacsony pontszám áll. Ehhez képest a szöveges értékelések szerint minden szuperül történt, és e-mailben sem jelzett nekem senki problémát. Ezek szerint azonban valakinek valami mégsem tetszett, de ezt nem akarta névvel vállalni. Szóval sajnos a csillagos és a szöveges értékelés között nagyon könnyen lehet ellentét...

Sajnos szerintem az, hogy a semleges értékelésnél is van lehetőség a pontozásra, gyakorlatilag a bosszúnegatív-val egyenlő, ráadásul anonimitásban értékelhetnek így a vevők eladókat.

Azt értem, hogyha pl. azért ad semleges a vevő, mert a termék mégsem tetszett neki a személyes megtekintéskor, akkor csillagozhat, de azt enyhén szólva bosszantónak tartom, hogy egy olyan vevő is lepontozhat, és ronthatja a nehezen felépített értékelést, aki nem fizetett a termékért és még én tettem meg neki azt a szívességet, hogy hetekig vártam rá, de többszöri ígérgetés után sem érkezett meg az utalás a számlámra.

Technikailag arra nincs lehetőség, hogyha a semleges értékelésnél a vevő pl. azt választja, hogy ő nem fizetett, akkor nem jönnek fel a csillagok? Vagy mondjuk megnézett egy terméket, de nem vette át, akkor pl. a csomagolást ne csillagozhassa, csak a többinél adhasson értékelést? Vagy ez technikailag túl bonyolult lenne?

Tisztelt szalkainora!

Önnél a részletes értékelések átlaga minden szempontnál 4,5 feletti. A rendszerben 4-es jelöli, ha minden rendben zajlott.
Meglátásom szerint túlreagálja ezt a problémát.


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szalkainora
hozzászólás 2010-10-28 14:46
Létrehozva: #3495


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 11
Regisztrált: 2009-11-08 16:13
Azonosító: 828 667



IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2010-10-28 09:51) *
Kedves szalkainora!

Az benne a logika, hogy adott esetben éppen azért nem jön létre az adásvétel, mert pl. a termék nem felel meg a leírásnak vagy az eladóval lehetetlen a kapcsolatfelvétel. Ilyen esetben rendelkezésre áll a részletes értékelést.

Azt erősen kétlem, hogy pozitív hangvételű szöveges értékelés mellett kitöltené vagy Önnek kedvezőtlen módon töltené ki a partner a részletes értékelést.
Ha pedig az értékelés már a szövegezés alapján is indokolatlan, Ügyfélszolgálatunktól kérheti annak eltávolítását, csillagostul.


Bízom benne, hogy a vevők is így viselkednek majd, de tartok tőle, hogy sajnos van kivétel. Elég megnézni az értékeléseimet, valaki lepontozott, így a megvett terméknél aránylag alacsony pontszám áll. Ehhez képest a szöveges értékelések szerint minden szuperül történt, és e-mailben sem jelzett nekem senki problémát. Ezek szerint azonban valakinek valami mégsem tetszett, de ezt nem akarta névvel vállalni. Szóval sajnos a csillagos és a szöveges értékelés között nagyon könnyen lehet ellentét...

Sajnos szerintem az, hogy a semleges értékelésnél is van lehetőség a pontozásra, gyakorlatilag a bosszúnegatív-val egyenlő, ráadásul anonimitásban értékelhetnek így a vevők eladókat.

Azt értem, hogyha pl. azért ad semleges a vevő, mert a termék mégsem tetszett neki a személyes megtekintéskor, akkor csillagozhat, de azt enyhén szólva bosszantónak tartom, hogy egy olyan vevő is lepontozhat, és ronthatja a nehezen felépített értékelést, aki nem fizetett a termékért és még én tettem meg neki azt a szívességet, hogy hetekig vártam rá, de többszöri ígérgetés után sem érkezett meg az utalás a számlámra.

Technikailag arra nincs lehetőség, hogyha a semleges értékelésnél a vevő pl. azt választja, hogy ő nem fizetett, akkor nem jönnek fel a csillagok? Vagy mondjuk megnézett egy terméket, de nem vette át, akkor pl. a csomagolást ne csillagozhassa, csak a többinél adhasson értékelést? Vagy ez technikailag túl bonyolult lenne?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sanyabacsi69
hozzászólás 2010-10-28 10:53
Létrehozva: #3496


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 832
Regisztrált: 2008-02-18 10:47
Azonosító: 120 776



... khmmm, már ha tudná, hogy éppen ki csillagozta le. biggrin.gif

IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2010-10-28 09:51) *
Ha pedig az értékelés már a szövegezés alapján is indokolatlan, Ügyfélszolgálatunktól kérheti annak eltávolítását, csillagostul.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2010-10-28 09:51
Létrehozva: #3497


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 201
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(szalkainora @ 2010-10-28 09:32) *
Kedves Oroszlán!
Megkérdezhetem, hogy ebben mi a logika? Ha egyszer nem fizette ki a vevő a terméket, akkor milyen alapon értékeli mondjuk a termékemet 1-esre? Ez kitolás az eladókkal szemben...
Nóra

Kedves szalkainora!

Az benne a logika, hogy adott esetben éppen azért nem jön létre az adásvétel, mert pl. a termék nem felel meg a leírásnak vagy az eladóval lehetetlen a kapcsolatfelvétel. Ilyen esetben rendelkezésre áll a részletes értékelést.

Azt erősen kétlem, hogy pozitív hangvételű szöveges értékelés mellett kitöltené vagy Önnek kedvezőtlen módon töltené ki a partner a részletes értékelést.
Ha pedig az értékelés már a szövegezés alapján is indokolatlan, Ügyfélszolgálatunktól kérheti annak eltávolítását, csillagostul.


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szalkainora
hozzászólás 2010-10-28 09:32
Létrehozva: #3498


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 11
Regisztrált: 2009-11-08 16:13
Azonosító: 828 667



IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2010-10-28 08:50) *
Kedves szalkainora!

Sikertelen adásvétel esetén lehet, de nem kötelező használni a részletes értékelést.

Kedves Oroszlán!
Megkérdezhetem, hogy ebben mi a logika? Ha egyszer nem fizette ki a vevő a terméket, akkor milyen alapon értékeli mondjuk a termékemet 1-esre? Ez kitolás az eladókkal szemben...
Nóra
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2010-10-28 08:50
Létrehozva: #3499


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 201
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(szalkainora @ 2010-10-28 08:45) *
Kedves Adminok!
Reggel sajnos adnom kellett 2 negatív értékelést egy vevőmnek, mert 4 hete nem fizetett két termékért. Ő várhatóan semlegest fog nekem adni, ahogy láttam, így szokta. Ebben az esetben is lehetősége van használni a részletes (csillagos) értékelést? Egy kicsit aggódom, hiszen ha használhatja, benne van a pakliban, hogy le fog pontozni, holott én semmiről nem tehetek, mivel végig normálisan kérleltem, hogy fizessen, de ez nem történt meg.
Valahol azt olvastam, hogy semleges értékelésnél is lehet a csillagokat használni, ezért aggódom most nagyon.
Köszönöm, Nóra

Kedves szalkainora!

Sikertelen adásvétel esetén lehet, de nem kötelező használni a részletes értékelést.


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szalkainora
hozzászólás 2010-10-28 08:45
Létrehozva: #3500


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 11
Regisztrált: 2009-11-08 16:13
Azonosító: 828 667



Kedves Adminok!
Reggel sajnos adnom kellett 2 negatív értékelést egy vevőmnek, mert 4 hete nem fizetett két termékért. Ő várhatóan semlegest fog nekem adni, ahogy láttam, így szokta. Ebben az esetben is lehetősége van használni a részletes (csillagos) értékelést? Egy kicsit aggódom, hiszen ha használhatja, benne van a pakliban, hogy le fog pontozni, holott én semmiről nem tehetek, mivel végig normálisan kérleltem, hogy fizessen, de ez nem történt meg.
Valahol azt olvastam, hogy semleges értékelésnél is lehet a csillagokat használni, ezért aggódom most nagyon.
Köszönöm, Nóra
Go to the top of the page
 
+Quote Post

523 Oldal V  « < 173 174 175 176 177 > » 
Fast ReplyReply to this topicStart new topic
1 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (1 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2015-05-07 00:34