IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

524 Oldal V  « < 181 182 183 184 185 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Vatera oldalak, Kérdések, általános észrevételek a Vaterával kapcsolatban
Jellicoe
hozzászólás 2010-10-11 23:25
Létrehozva: #3641


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 24
Regisztrált: 2007-09-14 12:18
Azonosító: 24 997



IDÉZET(VateraBenz @ 2010-10-05 20:37) *
Tisztelt Jellicoe!

Ugyanez volt már téma, szíveskedjen 1-2 napot visszaolvasni.

T. VateraBenz!
Nem 1-1, hanem 11-12 napot visszaolvastam, de ilyen téma/probléma nem volt. Ugyan a szállítással, csomagolással, postázással kapcsolatban tényleg volt sok kérdés, de teljesen mást érintettek, ilyen spec. senkinél nem volt.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Oxymoron
hozzászólás 2010-10-11 21:01
Létrehozva: #3642


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 172
Regisztrált: 2007-03-28 17:55
Azonosító: 2 581



Köszönöm a választ! Valószínűleg tényleg hiába volna a plusz figyelmeztetés.
A törléssel szeretnék valóban élni, megkeresem Önöket a kapcsolatfelvételen keresztül. Megköszönném, ha segítenének, nekünk eladóknak is jól esik néha a mellénk állás.
Üdvözlettel: Oxymoron


Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-10-11 17:21
Létrehozva: #3643


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 293
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Oxymoron @ 2010-10-11 16:18) *
...
///Az külön kérdés, hogy segít-e a Vatera az olyan negatív értékelés törlésében, amit olyasmiért kapott az eladó, ami benne volt a termékleírásban, csak a vevő nem vette figyelembe. (Erre nem válasz az, hogy „nem voltunk ott a termék átadásakor” – nem is kell ott lenni, a kérdés az, jogos-e a tárgy olyan tulajdonságát számon kérni az eladón, amiről a termékleírásban külön is szót ejtett, és arra hivatkozva negatívot adni.)///

Mi a véleményük, véleményetek a fenti javaslattal kapcsolatban? Kinek van hasonló tapasztalata?

Üdvözlettel:
Oxymoron

Tisztelt Oxymoron!

A leírt probléma ismert előttünk. Sajnos a figyelmetlen, a termék megnevezésénél többet nem olvasó felhasználóknak hiába szúrnánk be újabb és újabb figyelmeztetéseket.
Ha a termékleírásban világosan leírt egy információt a termékről, akkor azt utólag természetesen nem kifogásolhatja a vevő, ezért nem adhat negatív értékelést. Megfelelően dokumentált, egyértelmű esetekben töröljük az ilyen értékeléseket.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Oxymoron
hozzászólás 2010-10-11 16:18
Létrehozva: #3644


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 172
Regisztrált: 2007-03-28 17:55
Azonosító: 2 581



Egy javaslatot szeretnék ezúton közreadni, de nem tudom, jó topicban járok-e.
Vásárláskor a vevő több lépcsőn át tudja leütni az árut, a rendszer rákérdez, milyen szállítási módot választ stb.
A javaslat: Nem lehetne-e beiktatni ezek közé a kérdések közé egy ilyet:
"Elolvasta alaposan a termékleírást és az ott foglaltak ismeretében kívánja megvásárolni a terméket?"
A probléma ugyanis az, hogy a kezdő vásárlók sajnos leggyakrabban észre sem veszik, hogy a termékoldalt a jobb oldalon lefelé tovább lehet görgetni, így meg sem látják a részletes termékleírást, hanem csak a cím és a 4 jobbra fönt elhelyezett fotó alapján döntenek.
Esetleg a terméklap azonnal látható mezőjében lehetne valami nyíl vagy nagybetűs utalás, ami lefelé mutat, hogy ott keresse a termékleírást, a bővebb információt - szerintem mindenkinek egyszerűbb volna így.
Egy hét alatt 3 ilyen problémás esetem is adódott:
1. Valaki (0 értékeléssel, teljesen újoncként) leütött nálam egy kanapét és egy fotelt. Amikor külön rákérdeztem, olvasta-e, hogy felújítandóak, elállt a vásárlástól, mert kiderült, hogy nem is látta a termékleírást.
2. Másvalaki (3 értékeléssel) egy régi csillárt vett tőlem. A leírásban külön beleírtam, hogy a kábelezés műszaki állapotát nem vizsgáltam, és célszerű volna megvizsgáltatni szakemberrel. Most - két héttel a lebonyolítás után - negatívval fenyegetőzik, mert a csillár belsejében a vezetékek nagyrészt nem működnek.
3. Egy harmadik vevőm (0 értékelés, most regisztrált) pedig, akivel ma telefonon beszéltem egy megvásárolt áru szállításáról, olyanokat kérdezett a tárgyról, amiből egyértelműen kiderült, hogy még csak közelében sem járt a termékleírásnak.
Mindez egy hét leforgása alatt, és kizárólag azért, mert az újoncok nem is veszik észre, hogy az oldal nem ér véget a jobbra fönt található képek után, hanem még csak azután kezdődik a java. Szerintem mi, eladók, hiába igyekszünk a legjobb tudásunk szerint leírni a terméket, ha a másik fél el sem olvassa (részben mert meg sem találja) a leírásunkat.

///Az külön kérdés, hogy segít-e a Vatera az olyan negatív értékelés törlésében, amit olyasmiért kapott az eladó, ami benne volt a termékleírásban, csak a vevő nem vette figyelembe. (Erre nem válasz az, hogy „nem voltunk ott a termék átadásakor” – nem is kell ott lenni, a kérdés az, jogos-e a tárgy olyan tulajdonságát számon kérni az eladón, amiről a termékleírásban külön is szót ejtett, és arra hivatkozva negatívot adni.)///

Mi a véleményük, véleményetek a fenti javaslattal kapcsolatban? Kinek van hasonló tapasztalata?

Üdvözlettel:
Oxymoron

Go to the top of the page
 
+Quote Post
bardock87
hozzászólás 2010-10-11 12:21
Létrehozva: #3645


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 47
Regisztrált: 2007-11-23 18:06
Azonosító: 51 023



IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2010-10-11 12:19) *
Tisztelt bardock87!

Köszönjük az észrevételt, azonban az Eladás menüpont változásainak kidolgozása már lezárult, további változás csak egy későbbi szakaszban lehet esedékes.



Rendben, azért köszönöm.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2010-10-11 12:19
Létrehozva: #3646


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 201
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(bardock87 @ 2010-10-11 11:44) *
Üdv, javaslatom a következő: legyen egy olyan lehetőség az eladó áruk menüponton belül hogy Rendezett Aukciók amibe az eladott árukon belül lévő termékeket egy kattintással át lehetne tenni ebbe a mappába. Ez jelentősen megkönnyítené az eladók dolgát hiszen van hogy több 10 vagy még több árut adnak el egyszerre és mindig át kell nézni egyesével hogy melyik terméket ki is nyert meg, hogy is hívják stb. és sok idő mire megtaláljuk. Ha azonban ezt bevezetnék akkor már a rendezett(elpostázott, pénzt elutalt) árukat nem kellene újra átnézni. Kérném a vaterát fontolja meg a tervet, vagy ha már van is rá valami megoldás csak még én nem tudok róla, akkor közöljék velem. Válaszukat előre is köszönöm

Tisztelt bardock87!

Köszönjük az észrevételt, azonban az Eladás menüpont változásainak kidolgozása már lezárult, további változás csak egy későbbi szakaszban lehet esedékes.


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bardock87
hozzászólás 2010-10-11 11:44
Létrehozva: #3647


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 47
Regisztrált: 2007-11-23 18:06
Azonosító: 51 023



Üdv, javaslatom a következő: legyen egy olyan lehetőség az eladó áruk menüponton belül hogy Rendezett Aukciók amibe az eladott árukon belül lévő termékeket egy kattintással át lehetne tenni ebbe a mappába. Ez jelentősen megkönnyítené az eladók dolgát hiszen van hogy több 10 vagy még több árut adnak el egyszerre és mindig át kell nézni egyesével hogy melyik terméket ki is nyert meg, hogy is hívják stb. és sok idő mire megtaláljuk. Ha azonban ezt bevezetnék akkor már a rendezett(elpostázott, pénzt elutalt) árukat nem kellene újra átnézni. Kérném a vaterát fontolja meg a tervet, vagy ha már van is rá valami megoldás csak még én nem tudok róla, akkor közöljék velem. Válaszukat előre is köszönöm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2010-10-08 08:33
Létrehozva: #3648


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 201
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(szaszti @ 2010-10-07 22:09) *
Sziasztok!
Szeretném a segítségeteket kérni:
A problémám a következő: Feltettem négy nagyobb értékű terméket amiből hármat licitálással el is vittek. Mikor megkaptam a vásárló adatait már fogtam a fejem, mert régről ismerem a magánéletből az illetőt, aki megbízhatatlan és nem fizetős ember!És tudom, hoyg fizetés nélkül akár erőszakkal is elvinné a terméket. Én rendesen felvettem vele a kapcsolatot, mint az összes többi vevőmmel, három napig nem reagált már kezdtem örülni, hogy megoldódik a dolog, második lehetőségként fel tudom kínálni egy másik licitálónak!Akkor jelentkezett, feltételeket szabott, írtam neki, hogy az nem úgy megy, ezek nagy méretű termékek meg kell szerveznem az elhozatalt!Persze erre megint eltűnt három napra! Én itt a vaterán írtam a másik licitálónak, érdeklődve, hogy áll e még a termék iránti vásárlási szándéka! És sajnos az a gyanúm, hogy a másik licitáló is ő, mert abban a pillanatban jött egy e-mail, jelentkezett! Viszont én már így nem szeretném vele lebonyolítani az üzletet, totálisan nem bízom benne!
Mit tudok tenni? Előre is köszönöm a segítséget!
Üdvözlettel: szaszti

Tisztelt szaszti!

A Polgári Törvénykönyv a szerződés létrejöttéről szóló, 211. § értelmében aki szerződés kötésére ajánlatot tesz, ajánlatához kötve marad az online aukciós értékesítés jellegéből kifolyólag.
A törvény értelmében tehát, az eladóknak a www.vatera.hu oldalra feltett ajánlataik szerződéskötési nyilatkozatnak minősülnek, vagyis az ettől való elállás sem lehetséges.
Az aukció lezárását követően a szerződéskötés automatikusan létrejön, és a szerződésben foglaltakat mind a vevő, mind az eladó köteles teljesíteni és betartani, vagyis az eladó köteles a felkínált terméket a kialakult áron a vevőnek eladni, a vevő pedig köteles a terméket ezen az áron megvenni.
Ezeknek a jogoknak esetleges szerződésszegés esetén polgári peres eljárás során lehet érvényt szerezni.

Javasoljuk Önnek, hogy küldjön egy utolsó felszólítást az illetőnek a termék átvételére vonatkozóan, kilátásba helyezve a megfelelő értékelést amennyiben nem jelentkezik. A levelet továbbítsa másolatként a biztonsag@vatera.com címre, jelezve ezt a címzettnek is. Ha a partner erre sem reagál akkor tájékoztassa írásban az adásvételtől való elállásról és készítsen a partnerről értékelést. A kapott azonosítót mentse el, így esetleges jogtalan negatív esetén könnyebb az ügy feldolgozása. A terméket ezután újra aukcióra lehet bocsátani.


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szaszti
hozzászólás 2010-10-07 22:09
Létrehozva: #3649


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2010-09-16 08:41
Azonosító: 1 364 866



Sziasztok!
Szeretném a segítségeteket kérni:
A problémám a következő: Feltettem négy nagyobb értékű terméket amiből hármat licitálással el is vittek. Mikor megkaptam a vásárló adatait már fogtam a fejem, mert régről ismerem a magánéletből az illetőt, aki megbízhatatlan és nem fizetős ember!És tudom, hoyg fizetés nélkül akár erőszakkal is elvinné a terméket. Én rendesen felvettem vele a kapcsolatot, mint az összes többi vevőmmel, három napig nem reagált már kezdtem örülni, hogy megoldódik a dolog, második lehetőségként fel tudom kínálni egy másik licitálónak!Akkor jelentkezett, feltételeket szabott, írtam neki, hogy az nem úgy megy, ezek nagy méretű termékek meg kell szerveznem az elhozatalt!Persze erre megint eltűnt három napra! Én itt a vaterán írtam a másik licitálónak, érdeklődve, hogy áll e még a termék iránti vásárlási szándéka! És sajnos az a gyanúm, hogy a másik licitáló is ő, mert abban a pillanatban jött egy e-mail, jelentkezett! Viszont én már így nem szeretném vele lebonyolítani az üzletet, totálisan nem bízom benne!
Mit tudok tenni? Előre is köszönöm a segítséget!
Üdvözlettel: szaszti
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tupaq35
hozzászólás 2010-10-07 20:05
Létrehozva: #3650


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 18
Regisztrált: 2007-04-14 18:11
Azonosító: 5 359



Köszönöm a segitséget!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Torrenteee
hozzászólás 2010-10-07 07:17
Létrehozva: #3651


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 650
Regisztrált: 2010-02-05 12:24
Innen: Kesztölc
Azonosító: 980 507



IDÉZET(tupaq35 @ 2010-10-06 22:11) *
...Hol tudom én ezt jelezni a vaterának ,mert sajnos ezt sehol nem találom! ...


A fejlécben Kapcsolatfelvétel -> Aukcióval kapcsolatos probléma -> Szeretnék töröltetni egy értékelést.
Ide írd le a problémád, és ne feledd beírni a ticketszámot.




--------------------
Korán keltem, hol az arany?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tupaq35
hozzászólás 2010-10-06 22:11
Létrehozva: #3652


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 18
Regisztrált: 2007-04-14 18:11
Azonosító: 5 359



sziasztok! sajnos volt egy vevőm akivel már a kapcsolat felvétel is nehezen ment! it tanácsoltátok, hogy a levelezéseink másolatát küldjem el a a vaterának! vatera biztonság!! ez meg is történt , meg kaptam mindig a vissza igazoló mail-t is! erre 2 -hónap elteltével kapok tőle egy negatívot! és ez engem nagyon zavar! Hol tudom én ezt jelezni a vaterának ,mert sajnos ezt sehol nem találom! szerintem nem én vagyok egyedül ,akinek ilyen jellegű problémája !
ha valaki tudja mit kell csinálni ,kérem segítsen!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szytam
hozzászólás 2010-10-06 14:02
Létrehozva: #3653


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 351
Regisztrált: 2007-03-01 13:47
Innen: Hungary
Azonosító: 27



IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2010-10-06 13:59) *
Sajnos a Szerencsejáték Zrt-nél nem rendelkezem olyan jó összeköttetésekkel, mint a Vateránál. mosking.gif


Akkor úgy tűnik ma is kell feltöltsek termékeket.. biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2010-10-06 13:59
Létrehozva: #3654


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 201
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(szytam @ 2010-10-06 13:57) *
Köszönöm az extragyors és hatékony ügyintézést! thank_you.gif

(Nem lehetne egy lottóötöst is rendelem? wink.gif )

Sajnos a Szerencsejáték Zrt-nél nem rendelkezem olyan jó összeköttetésekkel, mint a Vateránál. mosking.gif


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szytam
hozzászólás 2010-10-06 13:57
Létrehozva: #3655


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 351
Regisztrált: 2007-03-01 13:47
Innen: Hungary
Azonosító: 27



IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2010-10-06 13:38) *
Tisztelt szytam!

Köszönjük a javaslatot, továbbítottam az illetékesek felé.



Köszönöm az extragyors és hatékony ügyintézést! thank_you.gif

(Nem lehetne egy lottóötöst is rendelem? wink.gif )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-10-06 13:57
Létrehozva: #3656


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 207
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Sanyabacsi69 @ 2010-10-06 13:50) *
Avagy, csillagok helyett, (mivel nem konyakot jelöl), lehetne egy csík, ami olyan hosszú, mint az érték. smile.gif

Vagy pezsgős pohár, ami az értékelések függvényében telne, fogyna....


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2010-10-06 13:52
Létrehozva: #3657


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 201
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(Sanyabacsi69 @ 2010-10-06 13:50) *
Avagy, csillagok helyett, (mivel nem konyakot jelöl), lehetne egy csík, ami olyan hosszú, mint az érték. smile.gif

Ez az ötlet se rossz. smile.gif

IDÉZET(szytam @ 2010-10-06 13:10) *
...javaslom, hogy 4, 5 vagy 4,6 akár 4,8 felett a csillaggal felfele kerekítsenek, és jelenjen meg az ötödik csillag.

Ez viszont már el is készült.




--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sanyabacsi69
hozzászólás 2010-10-06 13:50
Létrehozva: #3658


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 832
Regisztrált: 2008-02-18 10:47
Azonosító: 120 776



Avagy, csillagok helyett, (mivel nem konyakot jelöl), lehetne egy csík, ami olyan hosszú, mint az érték. smile.gif

IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2010-10-06 13:38) *
Tisztelt szytam!

Köszönjük a javaslatot, továbbítottam az illetékesek felé.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2010-10-06 13:38
Létrehozva: #3659


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 201
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(szytam @ 2010-10-06 13:10) *
Üdv!

Az új értékelési megjelenéshez szeretnék hozzászólni, ill. javaslatot tenni.

Saját értékelésemből látom, hogy a 13 így értékelt adásvételemnél a termék minősége átlagolva 4,93 viszont az 5 csillagból így már csak 4 jelenik meg, ami kissé más képet mutat . Ezek szerint ha egy értékelés nem 5 csillagos, hiába az összes többi 5-ös, már soha nem lesz 5 az átlag, és 4, 99 -nél is csak 4 csillag jelenik meg?

Ez szerintem kissé félrevezető képet mutat, így javaslom, hogy 4, 5 vagy 4,6 akár 4,8 felett a csillaggal felfele kerekítsenek, és jelenjen meg az ötödik csillag.

Tisztelt szytam!

Köszönjük a javaslatot, továbbítottam az illetékesek felé.


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szytam
hozzászólás 2010-10-06 13:10
Létrehozva: #3660


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 351
Regisztrált: 2007-03-01 13:47
Innen: Hungary
Azonosító: 27



Üdv!

Az új értékelési megjelenéshez szeretnék hozzászólni, ill. javaslatot tenni.

Saját értékelésemből látom, hogy a 13 így értékelt adásvételemnél a termék minősége átlagolva 4,93 viszont az 5 csillagból így már csak 4 jelenik meg, ami kissé más képet mutat . Ezek szerint ha egy értékelés nem 5 csillagos, hiába az összes többi 5-ös, már soha nem lesz 5 az átlag, és 4, 99 -nél is csak 4 csillag jelenik meg?

Ez szerintem kissé félrevezető képet mutat, így javaslom, hogy 4, 5 vagy 4,6 akár 4,8 felett a csillaggal felfele kerekítsenek, és jelenjen meg az ötödik csillag.

A hozzászólást -szytam- szerkesztette a következő időpontban: 2010-10-06 13:11
Go to the top of the page
 
+Quote Post

524 Oldal V  « < 181 182 183 184 185 > » 
Fast ReplyReply to this topicStart new topic
1 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (1 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2015-05-26 03:37