IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

539 Oldal V  « < 184 185 186 187 188 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Vatera oldalak, Kérdések, általános észrevételek a Vaterával kapcsolatban
Saugvinon
hozzászólás 2010-11-29 22:30
Létrehozva: #3701


Tapasztalt fórumozó
*****

Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 1 786
Regisztrált: 2007-03-01 14:41
Azonosító: 655



IDÉZET(zejopy @ 2010-11-29 21:25) *
Ez egy fizetős opció, 50 Ft-ért lehet igénybe venni, ha jól tudom. Azoknak az érdekeit védi, akik esetleg drága árut vásárolnak. Gondolom.
Az önlicitet a piactéri moderátorok ellenőrzik. smile.gif Az eladó kérheti ezt az opciót.



Köszönöm a gyors választ! Ennek ellenére idegesítő opció, de majdcsak megszokom, mint már annyi mást is. Az önlicitet tudom, hogy ellenőrzik, de bizony sokan lebuktak eddig felhasználói bejelentésre is. A drága áru pedig ezek szerint eléggé tág fogalom, mivel, hogy én ezt az opciót 2-3000,- Ft-os liciteknél láttam. Akkor lehet, hogy még alig vezették be, de már sikerül visszaélni vele?! blink.gif


--------------------
Ahol az akarat, ott az út!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-11-29 22:25
Létrehozva: #3702


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 050
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Saugvinon @ 2010-11-29 21:23) *
Halló Mindenki! Újabban több aukciónál is ezt olvastam: "A nyertes neve az eladó kérésére el van rejtve". Ilyen esetben a licitálók listája sem tekinthető meg. Mi a szösz ez, mire jó és hol olvashatok erről az opcióról többet? Már próbáltam keresni a Segítség menüpontban, de sehol nem találom. Nem értem a funkció lényegét, így aztán az önlicitet végképp nem lehet lefülelni.

Ez egy fizetős opció, 50 Ft-ért lehet igénybe venni, ha jól tudom. Azoknak az érdekeit védi, akik esetleg drága árut vásárolnak. Gondolom.
Az önlicitet a piactéri moderátorok ellenőrzik. smile.gif Az eladó kérheti ezt az opciót.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Saugvinon
hozzászólás 2010-11-29 22:23
Létrehozva: #3703


Tapasztalt fórumozó
*****

Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 1 786
Regisztrált: 2007-03-01 14:41
Azonosító: 655



Halló Mindenki! Újabban több aukciónál is ezt olvastam: "A nyertes neve az eladó kérésére el van rejtve". Ilyen esetben a licitálók listája sem tekinthető meg. Mi a szösz ez, mire jó és hol olvashatok erről az opcióról többet? Már próbáltam keresni a Segítség menüpontban, de sehol nem találom. Nem értem a funkció lényegét, így aztán az önlicitet végképp nem lehet lefülelni.


--------------------
Ahol az akarat, ott az út!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ervinke71
hozzászólás 2010-11-29 21:58
Létrehozva: #3704


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2010-11-29 21:53
Azonosító: 1 411 674



Hello!
A régi rangokat nem lehet visszatenni,ez az uj túl egyszerű,és nem elég szines.
Azt szerintem sokan jobban szerették.Üdv.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
davidmaci92
hozzászólás 2010-11-29 12:22
Létrehozva: #3705


zejopy vagyok:)
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 813
Regisztrált: 2009-08-17 11:47
Innen: Veresegyház, medverezervátum
Azonosító: 706 366



IDÉZET(VateraBenz @ 2010-11-28 21:18) *
Kedves davidmaci92!

Tudunk a hibáról. A feltöltő oldal hamarosan átdolgozásra kerül, akkor tudjuk javítani.
Köszönjük a bejelentést.

Kedves Benz! smile.gif

Igaziból nem is voltam benne biztos, hogy ez hiba..... az én technikai felkészültségemmel, még oka is lehetett volna. biggrin.gif
Köszönöm. smile.gif
És most itt az idő, hogy mosolyogjon, elvégre a Nap is kisütött. rolleyes.gif
További szép napot. thank_you.gif


--------------------
Nem azért hibáztál, mert többet adtál, hanem mert kevesebbet kívántál. Ha többet adsz, többet is követelhetsz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-11-28 22:18
Létrehozva: #3706


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 808
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(davidmaci92 @ 2010-11-28 20:50) *
Kedves Benz! smile.gif

Észrevettem, hogyha licitált áru alapján töltök fel (hasonló termék eladása), akkor a jellemzők nem jelennek meg, csak a kategóriák.
Ez szándékosan van így, vagy véletlen?
Köszönöm. thank_you.gif

Kedves davidmaci92!

Tudunk a hibáról. A feltöltő oldal hamarosan átdolgozásra kerül, akkor tudjuk javítani.
Köszönjük a bejelentést.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
davidmaci92
hozzászólás 2010-11-28 21:50
Létrehozva: #3707


zejopy vagyok:)
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 813
Regisztrált: 2009-08-17 11:47
Innen: Veresegyház, medverezervátum
Azonosító: 706 366



Kedves Benz! smile.gif

Észrevettem, hogyha licitált áru alapján töltök fel (hasonló termék eladása), akkor a jellemzők nem jelennek meg, csak a kategóriák.
Ez szándékosan van így, vagy véletlen?
Köszönöm. thank_you.gif


--------------------
Nem azért hibáztál, mert többet adtál, hanem mert kevesebbet kívántál. Ha többet adsz, többet is követelhetsz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sanyabacsi69
hozzászólás 2010-11-26 12:28
Létrehozva: #3708


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 832
Regisztrált: 2008-02-18 10:47
Azonosító: 120 776



Természetesen, ha valaki:
- kamu, eldobható email címmel, kamu telefonszámmal regisztrál
- egy sort sem olvas el a képernyőn lévő dolgokból (könyörgöm, legalább azt olvassa, a szabályzatot nem is említettük!)
- ezeket még fennhangon hirdeti is,
akkor könnyen kívül találhatja magát.

Rosszul vagyok a "bezzeg az xbay....", "bezzeg a nyugati...", "persze azért ilyen, mert a magyarok már csak ilyenek" kezdetű mélyen szántó, demagóg dolgokból.


IDÉZET(Bigdept @ 2010-11-26 09:41) *
- ki mondta, hogy nem küldheted el a számod az eladónak? Simán elküldheted, ezért kapod meg az elérhetőségét. A világ elé tárás, azaz kiírás a terméklapra, meg ilyenek, ez az, amit nem lehet.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bigdept
hozzászólás 2010-11-26 10:41
Létrehozva: #3709


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 063
Regisztrált: 2010-01-27 17:06
Azonosító: 964 053



IDÉZET(manofeju @ 2010-11-26 07:18) *
Csak mondanám, hogy sokat kell még fejlődni egy igényes-használható internetes piactér eléréséhez (lásd pl.: nagytesó). Túlkomplikált túlreagált a vatera védelme, folyamatosan felfüggesztenek bagatel dolgokért ha licitáltam-megnyertem akkor ugyan már miért nem küldhetem el a számom az eladónak?Bele sem merek és nem is akarok gondolni,hogy komolyabb problémák megoldása hogy működhet... BangHead.gif


Én azt nem értem, hogy amikor a nyugati megoldásokkal, nyugati szolgáltatásokkal példálóznak, miért nem jut eszébe senkinek a nyugati fizetéseket is emlegetni? rolleyes.gif Én tökéletesen megelégednék csak a nyugati fizuval, a többi jó, ahogy van, SZVSZ...

Konkréten a hozzászólásra hivatkozva:
*********************************
- ki mondta, hogy nem küldheted el a számod az eladónak? Simán elküldheted, ezért kapod meg az elérhetőségét. A világ elé tárás, azaz kiírás a terméklapra, meg ilyenek, ez az, amit nem lehet.

Általánosan a bezzeg ebaj, bezzeg az meg ez témában:
**********************************************
Van olyan német piactér, ami még csak nem az első számú, ahol teljesen ingyenes regisztrációval ingyenesen lehet hirdetni. Beviteli felületen keresztül közvetve e-mailt lehet küldeni az eladónak. Az ingyenes hirdetéshez fel lehet tölteni 8 darab max. 5 MB méretű képet, és egy 50 MB méretű videót. Nem számít mit írsz az emailban, az ingyenes hirdetésnek nincs jutaléka, ugyan mit bukik a portál, ha mindent megbeszélnek a felek? A webes form is csak a hirdető védelmét szolgálja a spammerek ellen.
Hogy miből él meg mégis a portál? Hát van fizetős kínálata is, különféle kiemelések, megjelentetések eltérő médiákban, és stb. stb.

Na, ha ez működik ott, miért nem működhet nálunk is?
Mert ott van is aki megfizesse. Itt meg nincs.
Minden olyan dolog, ami odaát zöldebb, úgy kezdődött, hogy a fizetőképes piacot megteremtették...

Ehhez képest itt meg elég gyakori, hogy a vásárló leüti az 1500 Ft-os árut, és aztán írj, hogy nem lehetne 1-2 hetet várni, mert csak akkor lesz pénze...


--------------------
Az összes kerti vetemények közül a kóbászt szeretem a legjobban!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-11-26 09:46
Létrehozva: #3710


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 808
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(manofeju @ 2010-11-26 07:18) *
Csak mondanám, hogy sokat kell még fejlődni egy igényes-használható internetes piactér eléréséhez (lásd pl.: nagytesó). Túlkomplikált túlreagált a vatera védelme, folyamatosan felfüggesztenek bagatel dolgokért ha licitáltam-megnyertem akkor ugyan már miért nem küldhetem el a számom az eladónak?Bele sem merek és nem is akarok gondolni,hogy komolyabb problémák megoldása hogy működhet... BangHead.gif

Tisztelt manofeju!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk értékes véleményét a Vatera "védelméről".
Üzenetírás előtt bizonyára olvasta a figyelmeztető feliratot: "FONTOS! Az üzenetek nem tartalmazhatnak e-mail címet, telefonszámot ezekre mutató webcímet és egyéb kapcsolatteremtésre alkalmas adatokat, még akkor sem, ha az aukció lezárult."
A következő alkalommal a felhasználónevét 72 órára felfüggesztjük.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manofeju
hozzászólás 2010-11-26 08:18
Létrehozva: #3711


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2010-11-26 08:10
Azonosító: 1 411 113



Csak mondanám, hogy sokat kell még fejlődni egy igényes-használható internetes piactér eléréséhez (lásd pl.: nagytesó). Túlkomplikált túlreagált a vatera védelme, folyamatosan felfüggesztenek bagatel dolgokért ha licitáltam-megnyertem akkor ugyan már miért nem küldhetem el a számom az eladónak?Bele sem merek és nem is akarok gondolni,hogy komolyabb problémák megoldása hogy működhet... BangHead.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-11-25 13:48
Létrehozva: #3712


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 808
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(miky @ 2010-11-25 11:09) *
Köszönöm a választ! Azt értem, hogy nem szertnék üzenetküldő szolgáltatássá bővíteni a rendszert, de mondjuk ebben a konkrét esetben (ajánlat fogadása esetén) igazán biztosíthatnának arra lehetőséget, hogy az eladó vissza tudjon kérdezni, vagy pl. feltételeket szabni. Régen ugye volt még rugalmas átvételi lehetőség, most meg már csak vevő állja/eladó állja van. Pedig hát az része az alkunak, hogy végül egy adott összegért ki szenved a szállítással. Szóval itt pl. miért nem lehet ezt biztosítani?

Üdv,
Miky

A szállítási és fizetési információk mezőben van erre lehetőség.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
davidmaci92
hozzászólás 2010-11-25 12:33
Létrehozva: #3713


zejopy vagyok:)
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 813
Regisztrált: 2009-08-17 11:47
Innen: Veresegyház, medverezervátum
Azonosító: 706 366



IDÉZET(VateraBenz @ 2010-11-25 08:27) *
Kedves davidmaci92!

Nem tervezzük. Ennek ugyanaz az oka, mint a 24 órás zárásnak.

smile.gif Kedves Benz, gondolom azt akarta írni, hogy ugyanaz a célja. Ha nem, akkor elnézést, mert arra reagálok.
Nem egészen, mert az eladónak kis könnyebbséget jelentene, ugyanis, így egy bizonyos időpontban kellene a gépnél lenni. Az én verziómnál meg tetszőlegesen, bármikor módosítható lenne, tehát pontosan azt erősítené, ami az internetes kereskedelem egyik legvonzóbb oldala, hogy kötetlen, azaz az ember a vele kapcsolatos munkákat úgy osztja be, ahogy akarja. Legalábbis legnagyobb részében. Persze vannak, amiket nem lehet.
De értettem, és nem álmodozom tovább.... legalábbis ez ügyben nem. smile.gif
Köszönöm a választ. yes3.gif


--------------------
Nem azért hibáztál, mert többet adtál, hanem mert kevesebbet kívántál. Ha többet adsz, többet is követelhetsz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
miky
hozzászólás 2010-11-25 12:09
Létrehozva: #3714


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 27
Regisztrált: 2008-03-18 13:00
Azonosító: 127 117



IDÉZET(VateraBenz @ 2010-11-24 23:18) *
Tisztelt miky!

A jelenlegi körülmények közt nem kívánjuk bővíteni a kapcsolatfelvételi lehetőségeket.


Köszönöm a választ! Azt értem, hogy nem szertnék üzenetküldő szolgáltatássá bővíteni a rendszert, de mondjuk ebben a konkrét esetben (ajánlat fogadása esetén) igazán biztosíthatnának arra lehetőséget, hogy az eladó vissza tudjon kérdezni, vagy pl. feltételeket szabni. Régen ugye volt még rugalmas átvételi lehetőség, most meg már csak vevő állja/eladó állja van. Pedig hát az része az alkunak, hogy végül egy adott összegért ki szenved a szállítással. Szóval itt pl. miért nem lehet ezt biztosítani?

Üdv,
Miky
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-11-25 09:27
Létrehozva: #3715


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 808
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(davidmaci92 @ 2010-11-25 08:21) *
Kedves Benz! smile.gif

Nagyon hasznos lenne, ha licitált áruk esetében a lejárati időt lehetne módosítani, nem csak a lezárással, hanem kötetlenül előrébb lehetne hozni. Így, ha egy vásárló több dologra licitál, össze lehetne hangolni a lejárati időket. Persze meg lehet oldani a "lezár" lehetőségével is, de azt gondolom, hogy előnyösebb lenne az a verzió, amire én gondolok. Terveznek ebben változást, esetleg van erre esély, vagy ne álmodozzak?
Köszönöm a választ! thank_you.gif

Kedves davidmaci92!

Nem tervezzük. Ennek ugyanaz az oka, mint a 24 órás zárásnak.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
davidmaci92
hozzászólás 2010-11-25 09:21
Létrehozva: #3716


zejopy vagyok:)
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 813
Regisztrált: 2009-08-17 11:47
Innen: Veresegyház, medverezervátum
Azonosító: 706 366



Kedves Benz! smile.gif

Nagyon hasznos lenne, ha licitált áruk esetében a lejárati időt lehetne módosítani, nem csak a lezárással, hanem kötetlenül előrébb lehetne hozni. Így, ha egy vásárló több dologra licitál, össze lehetne hangolni a lejárati időket. Persze meg lehet oldani a "lezár" lehetőségével is, de azt gondolom, hogy előnyösebb lenne az a verzió, amire én gondolok. Terveznek ebben változást, esetleg van erre esély, vagy ne álmodozzak?
Köszönöm a választ! thank_you.gif


--------------------
Nem azért hibáztál, mert többet adtál, hanem mert kevesebbet kívántál. Ha többet adsz, többet is követelhetsz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-11-25 09:05
Létrehozva: #3717


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 808
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(molnarcsaba71 @ 2010-11-24 21:00) *
Egy javaslatom lenne: amikor eladok egy darab fix áras terméket és postázást kérnek, akkor a vevő részére kiírja, mennyi az általam beállított postaköltség. Ez így OK. Viszont pl. 10 db. termék esetén ezt automatikusan megszorozza tízzel, holott lehet, hogy olyan kicsi/könnyű az áru, hogy én ugyanannyiért elküldeném a tízet, mint az egyetlen darabot. Ez valós probléma, mert már ketten is kérdezték tőlem, miért ilyen drága a postázás és egyesével el kellett magyaráznom, hogy ez nem az én hibám, a Vatera számolja ki. A javaslatom: legyen választási lehetőség, hogy vagy szorozza meg a postaköltséget a darabszámmal (mint eddig is) VAGY választható módon, lehessen megadni, hogy sávosan hány darabtól mennyiért postázom el, ha egyetlen egy csomagban adok fel több darabot ugyanabból a termékből.

Tisztelt molnarcsaba71!

A szállítási információknál megadhat mennyiségi vagy értékalapú kedvezményt. Ezen túlmenően egyelőre nem kívánjuk tovább bonyolítani a rendszert.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bigdept
hozzászólás 2010-11-25 08:56
Létrehozva: #3718


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 063
Regisztrált: 2010-01-27 17:06
Azonosító: 964 053



IDÉZET(molnarcsaba71 @ 2010-11-24 21:00) *
Egy javaslatom lenne: amikor eladok egy darab fix áras terméket és postázást kérnek, akkor a vevő részére kiírja, mennyi az általam beállított postaköltség. Ez így OK. Viszont pl. 10 db. termék esetén ezt automatikusan megszorozza tízzel, holott lehet, hogy olyan kicsi/könnyű az áru, hogy én ugyanannyiért elküldeném a tízet, mint az egyetlen darabot. Ez valós probléma, mert már ketten is kérdezték tőlem, miért ilyen drága a postázás és egyesével el kellett magyaráznom, hogy ez nem az én hibám, a Vatera számolja ki. A javaslatom: legyen választási lehetőség, hogy vagy szorozza meg a postaköltséget a darabszámmal (mint eddig is) VAGY választható módon, lehessen megadni, hogy sávosan hány darabtól mennyiért postázom el, ha egyetlen egy csomagban adok fel több darabot ugyanabból a termékből.

Belegondoltam mivel jár ennek a leprogramozása...
És azt javaslom, szerkeszd az automata levél törzsét, írd bele, hogy amennyiben több terméket rendelt, és az belefér egy csomagba, akkor csak egy csomagot számolsz, ill. ezt a terméklapokon is írhatod, hogy postaköltséget spórol, ha egyszerre többet vesz...


--------------------
Az összes kerti vetemények közül a kóbászt szeretem a legjobban!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-11-25 00:18
Létrehozva: #3719


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 808
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(miky @ 2010-11-24 21:45) *
Kedves Vatera!

Az lenne a kérdésem, hogy miért nem lehet közvetlenül kapcsolatba lépni egy felhasználóval, természetesen a Vatera szabályzatának megfelelően?
...

Tisztelt miky!

A jelenlegi körülmények közt nem kívánjuk bővíteni a kapcsolatfelvételi lehetőségeket.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-11-24 23:15
Létrehozva: #3720


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 050
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(zapkorte @ 2010-11-24 22:10) *
Üdv!
Az hogy lehet, hogy a 187571031 számú aukciómon 0-n áll a látogató számláló, és mégis már négyen megfigyelik? Már máskor is észrevettem hasonlót. Mintha nem működne jól a látogatószámláló. Mondjuk nem egy olyan nagyon-nagyon fontos dolog, de jó lenne, ha jó lenne. smile.gif
Zapkorte

Egy kicsit késik. Mindig. smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

539 Oldal V  « < 184 185 186 187 188 > » 
Fast ReplyReply to this topicStart new topic
4 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (4 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2016-06-30 03:31