IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

505 Oldal V  « < 184 185 186 187 188 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Vatera oldalak, Kérdések, általános észrevételek a Vaterával kapcsolatban
belah11
hozzászólás 2010-04-23 16:28
Létrehozva: #3701


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2010-04-21 07:23
Azonosító: 1 123 486




2010-es GPS, 500 Mhz, 4.8"-os, Garancia, 4GB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2010-04-23 12:24
Létrehozva: #3702


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 187
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(belah11 @ 2010-04-23 12:21) *
Érkezett egy levelem, amelyben közölték, hogy az ajánlatomat túllicitálták. Rámentem újra a termékre, rálicitáltam a megjelölt minimállis licitösszeggel, , majd értesített a vatera, hogy a saját levédett ajánlatom alá nem licitálhatok. Csak hát én nem tudok róla, hogy levédtem volna az ajánlatot. Most akkor mi van???

Kedves belah11!

Legyen kedves pontos termékkódot küldeni.


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
belah11
hozzászólás 2010-04-23 12:21
Létrehozva: #3703


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2010-04-21 07:23
Azonosító: 1 123 486



Érkezett egy levelem, amelyben közölték, hogy az ajánlatomat túllicitálták. Rámentem újra a termékre, rálicitáltam a megjelölt minimállis licitösszeggel, , majd értesített a vatera, hogy a saját levédett ajánlatom alá nem licitálhatok. Csak hát én nem tudok róla, hogy levédtem volna az ajánlatot. Most akkor mi van???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bigdept
hozzászólás 2010-04-22 11:47
Létrehozva: #3704


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 061
Regisztrált: 2010-01-27 17:06
Azonosító: 964 053



IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2010-04-22 09:49) *
Kedves Bigdept!

Ezt a hibát két napja javítottuk, cookie-k törlését javasoljuk, amennyiben nem a jó állapot jelenik meg.

A "Kilépés" elérhető minden oldal láblécében is.

Köszönöm az infót, a cookie-k törlése megoldotta a problémát...


--------------------
Az összes kerti vetemények közül a kóbászt szeretem a legjobban!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2010-04-22 09:49
Létrehozva: #3705


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 187
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(Bigdept @ 2010-04-22 09:11) *
Egy ideje Firefox alatt belépés után, ott, ahol "kijelentkezés"-nek kellene lennie, továbbra is "belépés" link áll, és nem lehet kijelentkezni.
A melóban, IE8 alatt ez a jelenség nem figyelhető meg, ott rendben működik a dolog.
Valakinek tippje?

Kedves Bigdept!

Ezt a hibát két napja javítottuk, cookie-k törlését javasoljuk, amennyiben nem a jó állapot jelenik meg.

A "Kilépés" elérhető minden oldal láblécében is.


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2010-04-22 09:48
Létrehozva: #3706


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 187
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(Varkonyi @ 2010-04-21 21:02) *
Tisztelt Vatera!

A személyes menüt Önök változtatták meg? ...prózai kérdés...gondolom igen!

Eddig átlátható módon, rendezetten jelentek meg az eldó, illetve a licitált tételek, egymás alatt minden egyes aukció esetében (úgy, mint az aktuális ár, hányan kértek aukciófigyelőt, mikor jár le...stb... )most átláthatatlan módon, egymáshoz képest eltolt sorokkal látható a teljes oldal.

Amennyiben ez egy változtatás, jó lenne ha az előző beállításokkal is elérhető lenne minden menüpont, mert ez egy káosz.
Eddig első ránézésre össze tudtam tudtam vetni az egymás alá tartozó adatokat, ez most lényegesen több időt vesz igénybe.
Érteni értem, hogy jobban el akarták különíteni az egyes aukciókat, ám sokan összehasonlító adatokkal dolgozunk, és nem mindegy, hogy ránézésre tudok dolgozni, vagy keresgélnem kell.

Kérem tegyék elérhetővé a régi beállításokat!

Köszönettel: Varkonyi

Kedves Varkonyi!

Legyen kedves ez ügyben Ügyfélszolgálatunkkal vegye fel a kapcsolatot, képernyőfotókat mellékelve a konkrét jelenségről.

Köszönjük!


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bigdept
hozzászólás 2010-04-22 09:11
Létrehozva: #3707


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 061
Regisztrált: 2010-01-27 17:06
Azonosító: 964 053



Egy ideje Firefox alatt belépés után, ott, ahol "kijelentkezés"-nek kellene lennie, továbbra is "belépés" link áll, és nem lehet kijelentkezni.
A melóban, IE8 alatt ez a jelenség nem figyelhető meg, ott rendben működik a dolog.
Valakinek tippje?


--------------------
Az összes kerti vetemények közül a kóbászt szeretem a legjobban!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Varkonyi
hozzászólás 2010-04-21 21:02
Létrehozva: #3708


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 100
Regisztrált: 2007-03-20 07:45
Azonosító: 921



Tisztelt Vatera!

A személyes menüt Önök változtatták meg? ...prózai kérdés...gondolom igen!

Eddig átlátható módon, rendezetten jelentek meg az eldó, illetve a licitált tételek, egymás alatt minden egyes aukció esetében (úgy, mint az aktuális ár, hányan kértek aukciófigyelőt, mikor jár le...stb... )most átláthatatlan módon, egymáshoz képest eltolt sorokkal látható a teljes oldal.

Amennyiben ez egy változtatás, jó lenne ha az előző beállításokkal is elérhető lenne minden menüpont, mert ez egy káosz.
Eddig első ránézésre össze tudtam tudtam vetni az egymás alá tartozó adatokat, ez most lényegesen több időt vesz igénybe.
Érteni értem, hogy jobban el akarták különíteni az egyes aukciókat, ám sokan összehasonlító adatokkal dolgozunk, és nem mindegy, hogy ránézésre tudok dolgozni, vagy keresgélnem kell.

Kérem tegyék elérhetővé a régi beállításokat!

Köszönettel: Varkonyi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nagyzee
hozzászólás 2010-04-21 15:45
Létrehozva: #3709


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 694
Regisztrált: 2007-03-25 18:05
Azonosító: 2 094



IDÉZET(Monacomax @ 2010-04-21 15:41) *
A Vatera pl. tegnap e-mailben figyelmeztetett alaptalanul egyik hozzászólásom miatt.

No, már a fenti mondtat miatt is húzd össze magad smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nagyzee
hozzászólás 2010-04-21 15:36
Létrehozva: #3710


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 694
Regisztrált: 2007-03-25 18:05
Azonosító: 2 094



IDÉZET(bambooflower @ 2010-04-21 11:53) *
l. nincs ilyen vagy olyan felhasználó, föleg olyan nem, akire kár az idöt pazarolni. nem ez a te mottód?

oké. Perpillanat ez a mottóm, de nekem nincs 1millió ügyfelem smile.gif Ha lesz, tuti mottót váltok.
Más hozzászólásra inkább nem válaszolok már, mert az admin kérte az ezzel kapcsolatos vita mellőzését...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambooflower
hozzászólás 2010-04-21 14:38
Létrehozva: #3711


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Kizárt

Hozzászólások: 7 218
Regisztrált: 2007-03-01 14:16
Azonosító: 130



IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2010-04-21 14:06) *
Én elhiszem, hogy sokkal jobban ismerik és átlátják a folyamatok működését illetve az ügyfélszolgálat munkájának minőségét és megítélését az otthoni székben ülve, mivel nekem általában konzekvensen nem hajlandók igazat adni.


ezt viszont én utasítom vissza. rolleyes.gif


--------------------
"Gyanítom, több dolgok vannak földön és égen, mintsem azt bármely bölcselem valaha álmodni képes."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2010-04-21 14:06
Létrehozva: #3712


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 187
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(bambooflower @ 2010-04-21 11:03) *
felhasználó és szolgáltató közötti, ebben a kérdésben fenálló "érdekkülönbséget" Leó elég plasztikusan érzékeltette:
(...)
a felhasználó szeretné, ha idöt szánnának rá, a szolgáltatónak ez nem rentábilis.

IDÉZET(nagyzee @ 2010-04-21 11:48) *
(...) Így egy szöveges üzenet megírása SZÁMUKRA
sokkal több időt igényel, mint egy telefonhívás. Nos, az ilyen felhasználókra senki nem szívesen pazarol
értékes időt, ezért némileg megértem a helyzetet.

IDÉZET(bambooflower @ 2010-04-21 11:53) *
felesleges ezt részletesen elragozni. sok probléma akkor oldódik meg, ha idöt szánnak rá. azonkívül a service nem kötelezö, ám hasznos dolog. amennyiben egy szolgáltató úgy érzi, nem éri meg a befektetést, gondolom tudja, mit csinál.

Bár kértem, hogy ne nyissunk erről vitát, az elhangzott valótlanságok miatt reagálnom kell.

Pontosan annyi időt szánunk a felhasználó problémájára, amennyi idő a felhasználó problémájának megoldásához szükséges!

Én elhiszem, hogy sokkal jobban ismerik és átlátják a folyamatok működését illetve az ügyfélszolgálat munkájának minőségét és megítélését az otthoni székben ülve, mivel nekem általában konzekvensen nem hajlandók igazat adni.

A sablonválaszokról annyit, hogy az olyan ügyek esetében, amelyeket a sablonválaszban megtalálható információk elolvasása megold, sablonválaszt alkalmaz minden nagyobb cég - tehát nem ördögtől való dolog.
Sőt, a Vatera ügyfélszolgálata amikor csak lehet, személyre formálja a sablonválaszokat is - ez pedig nem jellemző minden ügyfélszolgálatra, sem Magyarországon, sem külföldön.

Hogy példát is említsek - bár nyilván teljesen feleslegesen -, a felhasználó problémája az, hogy törölte a partnere elérhetőségeit tartalmazó emailt. Ez az ügy emailben, személyre szabással együtt, maximum 1 perc alatt feldolgozható. Az információ írásban rögzítve van, a felhasználó annak alapján pontosan lekövetheti, visszaellenőrizheti, pontosan milyen menüpontba kell belépnie, hová kell kattintania.
Ugyanennek az ügynek a telefonon történő megoldása (meghallgatni, amíg a felhasználó ismerteti a problémát; elmondani a megoldást, végigvezetni a felhasználót a lépéseken, stb.) az előző hozzászólásomban ismertetettek szerint növeli meg a feldolgozás idejét; ami alatt lehet, hogy éppen az Önök ügye várakozik megoldásra.

Tehát megismétlem, hogy minden problémára, ügyre pontosan annyi időt szánunk, amennyi a probléma adekvát megoldásához szükséges, ez talán szintén nem ördögtől való gondolkodásmód.
A fentiekkel ellentétes információkat határozottan visszautasítjuk.


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-04-21 11:55
Létrehozva: #3713


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 27 470
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(nagyzee @ 2010-04-21 11:48) *
..................mert írásban egyszerűen nem tudják
érthetően és tömören megfogalmazni a problémát. ............. Nos, az ilyen felhasználókra senki nem szívesen pazarol
értékes időt, ezért némileg megértem a helyzetet.

Én is megértem, már csak azért is, mert ezek az emberek azok, akik beszédben sem nagyon tudják megfogalmazni a dolgot. Az ilyet kulturáltan kezelni nem könnyű. Nem elég, hogy ideges (esetleg), hanem még nem is lehet érteni, amit elmond.
A minap én is ordítoztam egy ilyen telefonos ügyfélszolgálattal, de mentségemre legyen mondva, hogy legalább érhető módon fogalmaztam meg a problémámat. Csak kicsit hangosan..... mosking.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambooflower
hozzászólás 2010-04-21 11:53
Létrehozva: #3714


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Kizárt

Hozzászólások: 7 218
Regisztrált: 2007-03-01 14:16
Azonosító: 130



IDÉZET(nagyzee @ 2010-04-21 11:48) *
Nem, a felhasználó azt szeretné, ha megoldódna a problémája, lehetőleg minél KEVESEBB IDŐ alatt.
Sok felhasználónál ez telefonos ügyfélszolgálatot jelentene, mert írásban egyszerűen nem tudják
érthetően és tömören megfogalmazni a problémát. Így egy szöveges üzenet megírása SZÁMUKRA
sokkal több időt igényel, mint egy telefonhívás. Nos, az ilyen felhasználókra senki nem szívesen pazarol
értékes időt, ezért némileg megértem a helyzetet.


felesleges ezt részletesen elragozni. sok probléma akkor oldódik meg, ha idöt szánnak rá. azonkívül a service nem kötelezö, ám hasznos dolog. amennyiben egy szolgáltató úgy érzi, nem éri meg a befektetést, gondolom tudja, mit csinál.

azonkívül meg furcsállom, hogy ez pont töled hangzott el. nincs ilyen vagy olyan felhasználó, föleg olyan nem, akire kár az idöt pazarolni. nem ez a te mottód?

A hozzászólást -bambooflower- szerkesztette a következő időpontban: 2010-04-21 11:56


--------------------
"Gyanítom, több dolgok vannak földön és égen, mintsem azt bármely bölcselem valaha álmodni képes."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nagyzee
hozzászólás 2010-04-21 11:48
Létrehozva: #3715


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 694
Regisztrált: 2007-03-25 18:05
Azonosító: 2 094



IDÉZET(bambooflower @ 2010-04-21 11:03) *
a felhasználó szeretné, ha idöt szánnának rá, a szolgáltatónak ez nem rentábilis.


Nem, a felhasználó azt szeretné, ha megoldódna a problémája, lehetőleg minél KEVESEBB IDŐ alatt.
Sok felhasználónál ez telefonos ügyfélszolgálatot jelentene, mert írásban egyszerűen nem tudják
érthetően és tömören megfogalmazni a problémát. Így egy szöveges üzenet megírása SZÁMUKRA
sokkal több időt igényel, mint egy telefonhívás. Nos, az ilyen felhasználókra senki nem szívesen pazarol
értékes időt, ezért némileg megértem a helyzetet.





Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambooflower
hozzászólás 2010-04-21 11:03
Létrehozva: #3716


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Kizárt

Hozzászólások: 7 218
Regisztrált: 2007-03-01 14:16
Azonosító: 130



IDÉZET(nagyzee @ 2010-04-21 10:42) *
egy nyomós okot mindenképpen tapasztalatból tudok:


felhasználó és szolgáltató közötti, ebben a kérdésben fenálló "érdekkülönbséget" Leó elég plasztikusan érzékeltette:

"Másrészt, a Vatera Ügyfélszolgálatára beérkezett megkeresések írásban történő feldolgozása jóval kevesebb időt vesz igénybe, mintha ugyanazt a megkeresést szóban prezentálná a felhasználó (ezt tapasztalatból mondom). Egy ügy telefonon történő megoldása alatt 10-15, akár 20 levélben érkezett megkeresés oldható meg.
Ezáltal az emailben történő ügyintézés jóval gördülékenyebb, gyorsabb."

a felhasználó szeretné, ha idöt szánnának rá, a szolgáltatónak ez nem rentábilis.


--------------------
"Gyanítom, több dolgok vannak földön és égen, mintsem azt bármely bölcselem valaha álmodni képes."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-04-21 11:01
Létrehozva: #3717


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 27 470
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(nagyzee @ 2010-04-21 10:42) *
egy nyomós okot mindenképpen tapasztalatból tudok:
egy írásban feltett kérdésre kb. 10 másodpercig tart bemásolni a sablonválaszt (az esetek 90%ában szerintem létezik sablon válasz).
ugyanezt elmondani telefonon ráadásul pont akkor amikor a hívó hív, sokkal tovább tart és macerás.

Remélem ezt nem tekintik sértőnek az adminok, nyomatékul azért ideteszek egy smile.gif -t

De azért abban ugye egyetértünk, hogy a sablonválaszok használata kicsit gépiessé teszik az egészet, hiszen első olvasatra kitűnik, hogy nem pontosan a kérdésre érkezik?
Persze elfogadható és általában tényleg behelyettesíthető, illetve értelmezhető úgy is, hogy elégedettek legyünk vele, ha akarjuk. De ha reggel esik az eső, vagy belerúgtunk már négyszer az íróasztalba, vagy bármi hangulatrontó tényező közbejön, akkor egy sablonválasz nem biztos, hogy elégedettséget vált ki a címzettből. Még akkor sem, ha a használata indokolt és kézenfekvő. (És azért azt be kell látni, ha már meg kell keresni a Kapcsolatfelvételt, akkor már eleve zűrösebb a helyzet a megszokottnál.)
Különben ez csak kortünet, pont a nagy számú dolgok hozták magukkal. Én is sablon leveleket használok, bár nem vagyok benne biztos, hogy ez túl jó, mégis rákényszerültem a pontosság és gyorsaság miatt.
Mindezzel együtt nem tartom túl emberközpontú dolognak. smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nagyzee
hozzászólás 2010-04-21 10:42
Létrehozva: #3718


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 694
Regisztrált: 2007-03-25 18:05
Azonosító: 2 094



IDÉZET(Monacomax @ 2010-04-20 16:54) *
Tisztelt Vateraoroszlan!

Miért van egy így?

Köszönettel:
M

egy nyomós okot mindenképpen tapasztalatból tudok:
egy írásban feltett kérdésre kb. 10 másodpercig tart bemásolni a sablonválaszt (az esetek 90%ában szerintem létezik sablon válasz).
ugyanezt elmondani telefonon ráadásul pont akkor amikor a hívó hív, sokkal tovább tart és macerás.

Remélem ezt nem tekintik sértőnek az adminok, nyomatékul azért ideteszek egy smile.gif -t


Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2010-04-21 09:57
Létrehozva: #3719


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 187
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(Monacomax @ 2010-04-20 16:54) *
Tisztelt Vateraoroszlan!

Miért van egy így?

Köszönettel:
M

Kedves Monacomax!

Több oka van.
Egyrészt, a Vatera.hu piactere által nyújtott szolgáltatás jellege nem indokolja telefonos ügyfélszolgálat fenntartását.
Az Ön által említett pénzügyi, távközlési, energetikai szektorok valóban megkívánják ezt a fajta ügyintézést; hiszen pl. ha a bankautomata elnyeli a kártyáját, vagy folyik a gáz; nyilvánvalóan élőszóban, néhány percen belül intézkedni kell.

Másrészt, a Vatera Ügyfélszolgálatára beérkezett megkeresések írásban történő feldolgozása jóval kevesebb időt vesz igénybe, mintha ugyanazt a megkeresést szóban prezentálná a felhasználó (ezt tapasztalatból mondom). Egy ügy telefonon történő megoldása alatt 10-15, akár 20 levélben érkezett megkeresés oldható meg.
Ezáltal az emailben történő ügyintézés jóval gördülékenyebb, gyorsabb.

Ügyfélszolgálatunk a beérkező megkeresésekre 24-48 órán belül válaszol.

Mindazonáltal nem kívánok túl nagy horderejű vitát nyitni erről a témáról; a két piactér üzletágában nem tervezzük telefonos ügyfélszolgálat megnyitását. Egyszer már volt, nem működött.


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-04-21 07:20
Létrehozva: #3720


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 27 470
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Monacomax @ 2010-04-20 18:44) *
Kíváncsi leszek, hogy az ügyemet mennyire megfelelően fogják intézni.

Miért ne intéznék megfelelően? huh.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

505 Oldal V  « < 184 185 186 187 188 > » 
Fast ReplyReply to this topicStart new topic
2 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (2 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2014-04-17 23:30