IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

539 Oldal V  « < 190 191 192 193 194 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Vatera oldalak, Kérdések, általános észrevételek a Vaterával kapcsolatban
zejopy
hozzászólás 2010-10-28 15:57
Létrehozva: #3821


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 049
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2010-10-28 15:55) *
Meglátásom szerint túlreagálja ezt a problémát.

Vagyunk így többen is. wink.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2010-10-28 15:55
Létrehozva: #3822


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 201
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(szalkainora @ 2010-10-28 14:46) *
Bízom benne, hogy a vevők is így viselkednek majd, de tartok tőle, hogy sajnos van kivétel. Elég megnézni az értékeléseimet, valaki lepontozott, így a megvett terméknél aránylag alacsony pontszám áll. Ehhez képest a szöveges értékelések szerint minden szuperül történt, és e-mailben sem jelzett nekem senki problémát. Ezek szerint azonban valakinek valami mégsem tetszett, de ezt nem akarta névvel vállalni. Szóval sajnos a csillagos és a szöveges értékelés között nagyon könnyen lehet ellentét...

Sajnos szerintem az, hogy a semleges értékelésnél is van lehetőség a pontozásra, gyakorlatilag a bosszúnegatív-val egyenlő, ráadásul anonimitásban értékelhetnek így a vevők eladókat.

Azt értem, hogyha pl. azért ad semleges a vevő, mert a termék mégsem tetszett neki a személyes megtekintéskor, akkor csillagozhat, de azt enyhén szólva bosszantónak tartom, hogy egy olyan vevő is lepontozhat, és ronthatja a nehezen felépített értékelést, aki nem fizetett a termékért és még én tettem meg neki azt a szívességet, hogy hetekig vártam rá, de többszöri ígérgetés után sem érkezett meg az utalás a számlámra.

Technikailag arra nincs lehetőség, hogyha a semleges értékelésnél a vevő pl. azt választja, hogy ő nem fizetett, akkor nem jönnek fel a csillagok? Vagy mondjuk megnézett egy terméket, de nem vette át, akkor pl. a csomagolást ne csillagozhassa, csak a többinél adhasson értékelést? Vagy ez technikailag túl bonyolult lenne?

Tisztelt szalkainora!

Önnél a részletes értékelések átlaga minden szempontnál 4,5 feletti. A rendszerben 4-es jelöli, ha minden rendben zajlott.
Meglátásom szerint túlreagálja ezt a problémát.


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szalkainora
hozzászólás 2010-10-28 14:46
Létrehozva: #3823


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 11
Regisztrált: 2009-11-08 16:13
Azonosító: 828 667



IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2010-10-28 09:51) *
Kedves szalkainora!

Az benne a logika, hogy adott esetben éppen azért nem jön létre az adásvétel, mert pl. a termék nem felel meg a leírásnak vagy az eladóval lehetetlen a kapcsolatfelvétel. Ilyen esetben rendelkezésre áll a részletes értékelést.

Azt erősen kétlem, hogy pozitív hangvételű szöveges értékelés mellett kitöltené vagy Önnek kedvezőtlen módon töltené ki a partner a részletes értékelést.
Ha pedig az értékelés már a szövegezés alapján is indokolatlan, Ügyfélszolgálatunktól kérheti annak eltávolítását, csillagostul.


Bízom benne, hogy a vevők is így viselkednek majd, de tartok tőle, hogy sajnos van kivétel. Elég megnézni az értékeléseimet, valaki lepontozott, így a megvett terméknél aránylag alacsony pontszám áll. Ehhez képest a szöveges értékelések szerint minden szuperül történt, és e-mailben sem jelzett nekem senki problémát. Ezek szerint azonban valakinek valami mégsem tetszett, de ezt nem akarta névvel vállalni. Szóval sajnos a csillagos és a szöveges értékelés között nagyon könnyen lehet ellentét...

Sajnos szerintem az, hogy a semleges értékelésnél is van lehetőség a pontozásra, gyakorlatilag a bosszúnegatív-val egyenlő, ráadásul anonimitásban értékelhetnek így a vevők eladókat.

Azt értem, hogyha pl. azért ad semleges a vevő, mert a termék mégsem tetszett neki a személyes megtekintéskor, akkor csillagozhat, de azt enyhén szólva bosszantónak tartom, hogy egy olyan vevő is lepontozhat, és ronthatja a nehezen felépített értékelést, aki nem fizetett a termékért és még én tettem meg neki azt a szívességet, hogy hetekig vártam rá, de többszöri ígérgetés után sem érkezett meg az utalás a számlámra.

Technikailag arra nincs lehetőség, hogyha a semleges értékelésnél a vevő pl. azt választja, hogy ő nem fizetett, akkor nem jönnek fel a csillagok? Vagy mondjuk megnézett egy terméket, de nem vette át, akkor pl. a csomagolást ne csillagozhassa, csak a többinél adhasson értékelést? Vagy ez technikailag túl bonyolult lenne?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sanyabacsi69
hozzászólás 2010-10-28 10:53
Létrehozva: #3824


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 832
Regisztrált: 2008-02-18 10:47
Azonosító: 120 776



... khmmm, már ha tudná, hogy éppen ki csillagozta le. biggrin.gif

IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2010-10-28 09:51) *
Ha pedig az értékelés már a szövegezés alapján is indokolatlan, Ügyfélszolgálatunktól kérheti annak eltávolítását, csillagostul.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2010-10-28 09:51
Létrehozva: #3825


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 201
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(szalkainora @ 2010-10-28 09:32) *
Kedves Oroszlán!
Megkérdezhetem, hogy ebben mi a logika? Ha egyszer nem fizette ki a vevő a terméket, akkor milyen alapon értékeli mondjuk a termékemet 1-esre? Ez kitolás az eladókkal szemben...
Nóra

Kedves szalkainora!

Az benne a logika, hogy adott esetben éppen azért nem jön létre az adásvétel, mert pl. a termék nem felel meg a leírásnak vagy az eladóval lehetetlen a kapcsolatfelvétel. Ilyen esetben rendelkezésre áll a részletes értékelést.

Azt erősen kétlem, hogy pozitív hangvételű szöveges értékelés mellett kitöltené vagy Önnek kedvezőtlen módon töltené ki a partner a részletes értékelést.
Ha pedig az értékelés már a szövegezés alapján is indokolatlan, Ügyfélszolgálatunktól kérheti annak eltávolítását, csillagostul.


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szalkainora
hozzászólás 2010-10-28 09:32
Létrehozva: #3826


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 11
Regisztrált: 2009-11-08 16:13
Azonosító: 828 667



IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2010-10-28 08:50) *
Kedves szalkainora!

Sikertelen adásvétel esetén lehet, de nem kötelező használni a részletes értékelést.

Kedves Oroszlán!
Megkérdezhetem, hogy ebben mi a logika? Ha egyszer nem fizette ki a vevő a terméket, akkor milyen alapon értékeli mondjuk a termékemet 1-esre? Ez kitolás az eladókkal szemben...
Nóra
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2010-10-28 08:50
Létrehozva: #3827


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 201
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(szalkainora @ 2010-10-28 08:45) *
Kedves Adminok!
Reggel sajnos adnom kellett 2 negatív értékelést egy vevőmnek, mert 4 hete nem fizetett két termékért. Ő várhatóan semlegest fog nekem adni, ahogy láttam, így szokta. Ebben az esetben is lehetősége van használni a részletes (csillagos) értékelést? Egy kicsit aggódom, hiszen ha használhatja, benne van a pakliban, hogy le fog pontozni, holott én semmiről nem tehetek, mivel végig normálisan kérleltem, hogy fizessen, de ez nem történt meg.
Valahol azt olvastam, hogy semleges értékelésnél is lehet a csillagokat használni, ezért aggódom most nagyon.
Köszönöm, Nóra

Kedves szalkainora!

Sikertelen adásvétel esetén lehet, de nem kötelező használni a részletes értékelést.


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szalkainora
hozzászólás 2010-10-28 08:45
Létrehozva: #3828


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 11
Regisztrált: 2009-11-08 16:13
Azonosító: 828 667



Kedves Adminok!
Reggel sajnos adnom kellett 2 negatív értékelést egy vevőmnek, mert 4 hete nem fizetett két termékért. Ő várhatóan semlegest fog nekem adni, ahogy láttam, így szokta. Ebben az esetben is lehetősége van használni a részletes (csillagos) értékelést? Egy kicsit aggódom, hiszen ha használhatja, benne van a pakliban, hogy le fog pontozni, holott én semmiről nem tehetek, mivel végig normálisan kérleltem, hogy fizessen, de ez nem történt meg.
Valahol azt olvastam, hogy semleges értékelésnél is lehet a csillagokat használni, ezért aggódom most nagyon.
Köszönöm, Nóra
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2010-10-27 08:15
Létrehozva: #3829


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 201
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(looprec @ 2010-10-26 21:38) *
Tisztelt Vatera!

Termékfeltöltésnél eddig a város alatt nem volt kerületi bontás...most van. Ez szerintem azért értelmetlen, hogy kitölti automatikusan, mert sok embernek nem ott van az eladó terméke, ahova a számlát kéri. Ez nekem is így van. Minden feltöltésnél külön macera a kerület törlése, hogy nehogy bennmaradjon, és tévesen informáljam a licitálókat.
Javaslom, hogy ez alapban "nullás" legyen, és csak igény szerint lehessen külön beállítani, vagy a szállítási szállítási sablon tudja ezt. Egyszer beállítja a felhasználó, és nincs vele több gond.

looprec

Tisztelt looprec!

A feltöltőlap alapértelmezetten a regisztrált címet tölti be az áru helyéhez. Számlázási cím külön megadható a Tranzakció-történet menüpontban.


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
looprec
hozzászólás 2010-10-26 21:38
Létrehozva: #3830


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30
Regisztrált: 2008-01-08 12:57
Azonosító: 75 519



Tisztelt Vatera!

Termékfeltöltésnél eddig a város alatt nem volt kerületi bontás...most van. Ez szerintem azért értelmetlen, hogy kitölti automatikusan, mert sok embernek nem ott van az eladó terméke, ahova a számlát kéri. Ez nekem is így van. Minden feltöltésnél külön macera a kerület törlése, hogy nehogy bennmaradjon, és tévesen informáljam a licitálókat.
Javaslom, hogy ez alapban "nullás" legyen, és csak igény szerint lehessen külön beállítani, vagy a szállítási szállítási sablon tudja ezt. Egyszer beállítja a felhasználó, és nincs vele több gond.

looprec
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-10-24 23:06
Létrehozva: #3831


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 049
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Bigdept @ 2010-10-24 23:03) *
szerintem akiket inaktiválnak, majd ha rendezték a dolgaikat, valahogy visszakérezkednek, hát úgy...

A kérdésfeltevésem úgy kezdődött, hogyha valaki saját maga kérte az inaktiválást.
A kapcsolatfelvétel bizonyos funkciói csak belépett felhasználóknak engedélyezettek, legalábbis úgy vettem észre.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bigdept
hozzászólás 2010-10-24 23:03
Létrehozva: #3832


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 063
Regisztrált: 2010-01-27 17:06
Azonosító: 964 053



IDÉZET(zejopy @ 2010-10-24 21:16) *
Köszönöm a választ. thank_you.gif

Kedves Benz!
Addig ok, hogy kapcsolatfelvétel, de onnan megakadtam, mert nem tudok bejelentkezni. Vagy intézzem innen a zejopysról? biggrin.gif
Kérem, törölje utána a postot. biggrin.gif Köszönöm... blush2.gif

szerintem akiket inaktiválnak, majd ha rendezték a dolgaikat, valahogy visszakérezkednek, hát úgy...


--------------------
Az összes kerti vetemények közül a kóbászt szeretem a legjobban!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-10-24 21:16
Létrehozva: #3833


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 049
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(VateraBenz @ 2010-10-24 21:16) *
Kedves zejopy!

Van lehetőség a visszaaktiválásra.

Köszönöm a választ. thank_you.gif

Kedves Benz!
Addig ok, hogy kapcsolatfelvétel, de onnan megakadtam, mert nem tudok bejelentkezni. Vagy intézzem innen a zejopysról? biggrin.gif
Kérem, törölje utána a postot. biggrin.gif Köszönöm... blush2.gif

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2010-10-24 21:21


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-10-24 21:16
Létrehozva: #3834


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 807
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(zejopy @ 2010-10-24 21:04) *
Kedves Benz!

Ha egy felhasználó maga kérte az inaktiválását, akkor van mód az aktív státusz visszaállítására, vagy új regisztrációt kell létrehozni?
Köszönöm a választ. smile.gif

Kedves zejopy!

Van lehetőség a visszaaktiválásra.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-10-24 21:04
Létrehozva: #3835


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 049
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



Kedves Benz!

Ha egy felhasználó maga kérte az inaktiválását, akkor van mód az aktív státusz visszaállítására, vagy új regisztrációt kell létrehozni?
Köszönöm a választ. smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-10-23 15:03
Létrehozva: #3836


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 049
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(ildiko55 @ 2010-10-23 14:32) *
én azt szeretném tudni hogy egy eladó meghatározhatja azt hogy a cucc szállitását csak futár szolgállattal hajlandó teljesiteni,tudnilik a szállitási dij egyenlö a cucc árával !!
köszönöm ha segitek nekem és választ kapok.

Igen, meghatározhatja.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ildiko55
hozzászólás 2010-10-23 14:32
Létrehozva: #3837


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2008-10-26 00:54
Azonosító: 257 414



én azt szeretném tudni hogy egy eladó meghatározhatja azt hogy a cucc szállitását csak futár szolgállattal hajlandó teljesiteni,tudnilik a szállitási dij egyenlö a cucc árával !!
köszönöm ha segitek nekem és választ kapok.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grobar
hozzászólás 2010-10-23 12:44
Létrehozva: #3838


Csak olvasó
*********

Csoport:
Kizárt

Hozzászólások: 5 980
Regisztrált: 2007-05-24 18:58
Innen: Juzni Front
Azonosító: 11 399



IDÉZET(szytam @ 2010-10-22 20:05) *
és igen, ha rendszeres és üzletszerű az árusítás, adószámot kell kérni például az Apehtől elvileg..


Persze........ Ha ilyen egyszerű lenne. Valamilyen cégformát kell alapítania, E.V. , B.T. ? KFT. Szerinted mi anno ezt nem jártuk körbe?? Adószámot nem adnak ilyen célra.


--------------------
Csak akkor tehetsz meg mindent, hogyha már semmid sincs. (Tyler Durden)




SÜN, SÜN!!!!
"Sünben emelték ki a tüntetőt."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Omega96
hozzászólás 2010-10-22 21:18
Létrehozva: #3839


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2007-05-31 20:30
Azonosító: 12 330



IDÉZET(VateraBenz @ 2010-10-22 18:51) *
Tisztelt Omega96!

Amennyiben a vételárat Ön már átutalta és a partner nem küldi a terméket, nem ad hírt magáról, nem jelentkezik, hosszabb ideje nem érhető el, akkor értesítse az eladót, hogy ha ésszerű határidőn belül nem jelentkezik és nem rendezi az adásvételt, akkor Ön a rendőrségen tesz feljelentést.
A felszólítólevél sikertelensége esetén, javasoljuk, hogy a feljelentést valóban tegye meg! Mint megkárosított félnek a lakóhelye szerinti illetékes rendőrkapitányságon célszerű feljelenést tennie ismeretlen tettes ellen.
A feljelentéshez javasoljuk mellékelni nyomtatott formában a terméklapot, az illetővel folytatott levelezést és minden egyéb dokumentumot, amely az adásvétellel kapcsolatban az Ön rendelkezésére áll.
Amennyiben a feljelentés után elindítják a nyomozást, a nyomozóhatóság általában hivatalos megkereséssel fordul a Vaterához azért, hogy a nyomozás sikere érdekében szükséges és még hiányzó adatokat beszerezzék. Ilyen esetben a Vatera a lehető legteljesebb tájékoztatást adja, hiszen a nyomozás eredményes lezárása és az elkövető kézre kerítése közös érdekünk.




Köszönöm.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-10-22 21:15
Létrehozva: #3840


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 049
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(VateraBenz @ 2010-10-22 21:01) *
Akkor jó smile.gif

De az nem jó, hogy majdnem infarktust kaptam. smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

539 Oldal V  « < 190 191 192 193 194 > » 
Fast ReplyReply to this topicStart new topic
1 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (1 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2016-06-29 18:28