IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

512 Oldal V  « < 191 192 193 194 195 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Vatera oldalak, Kérdések, általános észrevételek a Vaterával kapcsolatban
nagyzee
hozzászólás 2010-04-21 15:45
Létrehozva: #3841


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 694
Regisztrált: 2007-03-25 18:05
Azonosító: 2 094



IDÉZET(Monacomax @ 2010-04-21 15:41) *
A Vatera pl. tegnap e-mailben figyelmeztetett alaptalanul egyik hozzászólásom miatt.

No, már a fenti mondtat miatt is húzd össze magad smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nagyzee
hozzászólás 2010-04-21 15:36
Létrehozva: #3842


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 694
Regisztrált: 2007-03-25 18:05
Azonosító: 2 094



IDÉZET(bambooflower @ 2010-04-21 11:53) *
l. nincs ilyen vagy olyan felhasználó, föleg olyan nem, akire kár az idöt pazarolni. nem ez a te mottód?

oké. Perpillanat ez a mottóm, de nekem nincs 1millió ügyfelem smile.gif Ha lesz, tuti mottót váltok.
Más hozzászólásra inkább nem válaszolok már, mert az admin kérte az ezzel kapcsolatos vita mellőzését...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambooflower
hozzászólás 2010-04-21 14:38
Létrehozva: #3843


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Kizárt

Hozzászólások: 7 218
Regisztrált: 2007-03-01 14:16
Azonosító: 130



IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2010-04-21 14:06) *
Én elhiszem, hogy sokkal jobban ismerik és átlátják a folyamatok működését illetve az ügyfélszolgálat munkájának minőségét és megítélését az otthoni székben ülve, mivel nekem általában konzekvensen nem hajlandók igazat adni.


ezt viszont én utasítom vissza. rolleyes.gif


--------------------
"Gyanítom, több dolgok vannak földön és égen, mintsem azt bármely bölcselem valaha álmodni képes."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2010-04-21 14:06
Létrehozva: #3844


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 192
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(bambooflower @ 2010-04-21 11:03) *
felhasználó és szolgáltató közötti, ebben a kérdésben fenálló "érdekkülönbséget" Leó elég plasztikusan érzékeltette:
(...)
a felhasználó szeretné, ha idöt szánnának rá, a szolgáltatónak ez nem rentábilis.

IDÉZET(nagyzee @ 2010-04-21 11:48) *
(...) Így egy szöveges üzenet megírása SZÁMUKRA
sokkal több időt igényel, mint egy telefonhívás. Nos, az ilyen felhasználókra senki nem szívesen pazarol
értékes időt, ezért némileg megértem a helyzetet.

IDÉZET(bambooflower @ 2010-04-21 11:53) *
felesleges ezt részletesen elragozni. sok probléma akkor oldódik meg, ha idöt szánnak rá. azonkívül a service nem kötelezö, ám hasznos dolog. amennyiben egy szolgáltató úgy érzi, nem éri meg a befektetést, gondolom tudja, mit csinál.

Bár kértem, hogy ne nyissunk erről vitát, az elhangzott valótlanságok miatt reagálnom kell.

Pontosan annyi időt szánunk a felhasználó problémájára, amennyi idő a felhasználó problémájának megoldásához szükséges!

Én elhiszem, hogy sokkal jobban ismerik és átlátják a folyamatok működését illetve az ügyfélszolgálat munkájának minőségét és megítélését az otthoni székben ülve, mivel nekem általában konzekvensen nem hajlandók igazat adni.

A sablonválaszokról annyit, hogy az olyan ügyek esetében, amelyeket a sablonválaszban megtalálható információk elolvasása megold, sablonválaszt alkalmaz minden nagyobb cég - tehát nem ördögtől való dolog.
Sőt, a Vatera ügyfélszolgálata amikor csak lehet, személyre formálja a sablonválaszokat is - ez pedig nem jellemző minden ügyfélszolgálatra, sem Magyarországon, sem külföldön.

Hogy példát is említsek - bár nyilván teljesen feleslegesen -, a felhasználó problémája az, hogy törölte a partnere elérhetőségeit tartalmazó emailt. Ez az ügy emailben, személyre szabással együtt, maximum 1 perc alatt feldolgozható. Az információ írásban rögzítve van, a felhasználó annak alapján pontosan lekövetheti, visszaellenőrizheti, pontosan milyen menüpontba kell belépnie, hová kell kattintania.
Ugyanennek az ügynek a telefonon történő megoldása (meghallgatni, amíg a felhasználó ismerteti a problémát; elmondani a megoldást, végigvezetni a felhasználót a lépéseken, stb.) az előző hozzászólásomban ismertetettek szerint növeli meg a feldolgozás idejét; ami alatt lehet, hogy éppen az Önök ügye várakozik megoldásra.

Tehát megismétlem, hogy minden problémára, ügyre pontosan annyi időt szánunk, amennyi a probléma adekvát megoldásához szükséges, ez talán szintén nem ördögtől való gondolkodásmód.
A fentiekkel ellentétes információkat határozottan visszautasítjuk.


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-04-21 11:55
Létrehozva: #3845


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 066
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(nagyzee @ 2010-04-21 11:48) *
..................mert írásban egyszerűen nem tudják
érthetően és tömören megfogalmazni a problémát. ............. Nos, az ilyen felhasználókra senki nem szívesen pazarol
értékes időt, ezért némileg megértem a helyzetet.

Én is megértem, már csak azért is, mert ezek az emberek azok, akik beszédben sem nagyon tudják megfogalmazni a dolgot. Az ilyet kulturáltan kezelni nem könnyű. Nem elég, hogy ideges (esetleg), hanem még nem is lehet érteni, amit elmond.
A minap én is ordítoztam egy ilyen telefonos ügyfélszolgálattal, de mentségemre legyen mondva, hogy legalább érhető módon fogalmaztam meg a problémámat. Csak kicsit hangosan..... mosking.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambooflower
hozzászólás 2010-04-21 11:53
Létrehozva: #3846


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Kizárt

Hozzászólások: 7 218
Regisztrált: 2007-03-01 14:16
Azonosító: 130



IDÉZET(nagyzee @ 2010-04-21 11:48) *
Nem, a felhasználó azt szeretné, ha megoldódna a problémája, lehetőleg minél KEVESEBB IDŐ alatt.
Sok felhasználónál ez telefonos ügyfélszolgálatot jelentene, mert írásban egyszerűen nem tudják
érthetően és tömören megfogalmazni a problémát. Így egy szöveges üzenet megírása SZÁMUKRA
sokkal több időt igényel, mint egy telefonhívás. Nos, az ilyen felhasználókra senki nem szívesen pazarol
értékes időt, ezért némileg megértem a helyzetet.


felesleges ezt részletesen elragozni. sok probléma akkor oldódik meg, ha idöt szánnak rá. azonkívül a service nem kötelezö, ám hasznos dolog. amennyiben egy szolgáltató úgy érzi, nem éri meg a befektetést, gondolom tudja, mit csinál.

azonkívül meg furcsállom, hogy ez pont töled hangzott el. nincs ilyen vagy olyan felhasználó, föleg olyan nem, akire kár az idöt pazarolni. nem ez a te mottód?

A hozzászólást -bambooflower- szerkesztette a következő időpontban: 2010-04-21 11:56


--------------------
"Gyanítom, több dolgok vannak földön és égen, mintsem azt bármely bölcselem valaha álmodni képes."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nagyzee
hozzászólás 2010-04-21 11:48
Létrehozva: #3847


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 694
Regisztrált: 2007-03-25 18:05
Azonosító: 2 094



IDÉZET(bambooflower @ 2010-04-21 11:03) *
a felhasználó szeretné, ha idöt szánnának rá, a szolgáltatónak ez nem rentábilis.


Nem, a felhasználó azt szeretné, ha megoldódna a problémája, lehetőleg minél KEVESEBB IDŐ alatt.
Sok felhasználónál ez telefonos ügyfélszolgálatot jelentene, mert írásban egyszerűen nem tudják
érthetően és tömören megfogalmazni a problémát. Így egy szöveges üzenet megírása SZÁMUKRA
sokkal több időt igényel, mint egy telefonhívás. Nos, az ilyen felhasználókra senki nem szívesen pazarol
értékes időt, ezért némileg megértem a helyzetet.





Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambooflower
hozzászólás 2010-04-21 11:03
Létrehozva: #3848


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Kizárt

Hozzászólások: 7 218
Regisztrált: 2007-03-01 14:16
Azonosító: 130



IDÉZET(nagyzee @ 2010-04-21 10:42) *
egy nyomós okot mindenképpen tapasztalatból tudok:


felhasználó és szolgáltató közötti, ebben a kérdésben fenálló "érdekkülönbséget" Leó elég plasztikusan érzékeltette:

"Másrészt, a Vatera Ügyfélszolgálatára beérkezett megkeresések írásban történő feldolgozása jóval kevesebb időt vesz igénybe, mintha ugyanazt a megkeresést szóban prezentálná a felhasználó (ezt tapasztalatból mondom). Egy ügy telefonon történő megoldása alatt 10-15, akár 20 levélben érkezett megkeresés oldható meg.
Ezáltal az emailben történő ügyintézés jóval gördülékenyebb, gyorsabb."

a felhasználó szeretné, ha idöt szánnának rá, a szolgáltatónak ez nem rentábilis.


--------------------
"Gyanítom, több dolgok vannak földön és égen, mintsem azt bármely bölcselem valaha álmodni képes."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-04-21 11:01
Létrehozva: #3849


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 066
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(nagyzee @ 2010-04-21 10:42) *
egy nyomós okot mindenképpen tapasztalatból tudok:
egy írásban feltett kérdésre kb. 10 másodpercig tart bemásolni a sablonválaszt (az esetek 90%ában szerintem létezik sablon válasz).
ugyanezt elmondani telefonon ráadásul pont akkor amikor a hívó hív, sokkal tovább tart és macerás.

Remélem ezt nem tekintik sértőnek az adminok, nyomatékul azért ideteszek egy smile.gif -t

De azért abban ugye egyetértünk, hogy a sablonválaszok használata kicsit gépiessé teszik az egészet, hiszen első olvasatra kitűnik, hogy nem pontosan a kérdésre érkezik?
Persze elfogadható és általában tényleg behelyettesíthető, illetve értelmezhető úgy is, hogy elégedettek legyünk vele, ha akarjuk. De ha reggel esik az eső, vagy belerúgtunk már négyszer az íróasztalba, vagy bármi hangulatrontó tényező közbejön, akkor egy sablonválasz nem biztos, hogy elégedettséget vált ki a címzettből. Még akkor sem, ha a használata indokolt és kézenfekvő. (És azért azt be kell látni, ha már meg kell keresni a Kapcsolatfelvételt, akkor már eleve zűrösebb a helyzet a megszokottnál.)
Különben ez csak kortünet, pont a nagy számú dolgok hozták magukkal. Én is sablon leveleket használok, bár nem vagyok benne biztos, hogy ez túl jó, mégis rákényszerültem a pontosság és gyorsaság miatt.
Mindezzel együtt nem tartom túl emberközpontú dolognak. smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nagyzee
hozzászólás 2010-04-21 10:42
Létrehozva: #3850


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 694
Regisztrált: 2007-03-25 18:05
Azonosító: 2 094



IDÉZET(Monacomax @ 2010-04-20 16:54) *
Tisztelt Vateraoroszlan!

Miért van egy így?

Köszönettel:
M

egy nyomós okot mindenképpen tapasztalatból tudok:
egy írásban feltett kérdésre kb. 10 másodpercig tart bemásolni a sablonválaszt (az esetek 90%ában szerintem létezik sablon válasz).
ugyanezt elmondani telefonon ráadásul pont akkor amikor a hívó hív, sokkal tovább tart és macerás.

Remélem ezt nem tekintik sértőnek az adminok, nyomatékul azért ideteszek egy smile.gif -t


Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2010-04-21 09:57
Létrehozva: #3851


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 192
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(Monacomax @ 2010-04-20 16:54) *
Tisztelt Vateraoroszlan!

Miért van egy így?

Köszönettel:
M

Kedves Monacomax!

Több oka van.
Egyrészt, a Vatera.hu piactere által nyújtott szolgáltatás jellege nem indokolja telefonos ügyfélszolgálat fenntartását.
Az Ön által említett pénzügyi, távközlési, energetikai szektorok valóban megkívánják ezt a fajta ügyintézést; hiszen pl. ha a bankautomata elnyeli a kártyáját, vagy folyik a gáz; nyilvánvalóan élőszóban, néhány percen belül intézkedni kell.

Másrészt, a Vatera Ügyfélszolgálatára beérkezett megkeresések írásban történő feldolgozása jóval kevesebb időt vesz igénybe, mintha ugyanazt a megkeresést szóban prezentálná a felhasználó (ezt tapasztalatból mondom). Egy ügy telefonon történő megoldása alatt 10-15, akár 20 levélben érkezett megkeresés oldható meg.
Ezáltal az emailben történő ügyintézés jóval gördülékenyebb, gyorsabb.

Ügyfélszolgálatunk a beérkező megkeresésekre 24-48 órán belül válaszol.

Mindazonáltal nem kívánok túl nagy horderejű vitát nyitni erről a témáról; a két piactér üzletágában nem tervezzük telefonos ügyfélszolgálat megnyitását. Egyszer már volt, nem működött.


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-04-21 07:20
Létrehozva: #3852


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 066
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Monacomax @ 2010-04-20 18:44) *
Kíváncsi leszek, hogy az ügyemet mennyire megfelelően fogják intézni.

Miért ne intéznék megfelelően? huh.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Monacomax
hozzászólás 2010-04-20 18:44
Létrehozva: #3853


Újonc
*

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 45
Regisztrált: 2010-03-15 18:49
Azonosító: 1 055 809



IDÉZET(zejopy @ 2010-04-20 18:15) *
Nem tudom, lehet, hogy igazad van, de én nem így látom.
Van olyan, ahol van ügyfélszolgálat és hetekig nem intézik el az ember dolgát. Ez itt nem így van. Nincs telefon, de legalább hozzáállás általában megfelelő. Nyilván minden lehet jobb és mindenben van hiba.

Kíváncsi leszek, hogy az ügyemet mennyire megfelelően fogják intézni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambooflower
hozzászólás 2010-04-20 18:17
Létrehozva: #3854


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Kizárt

Hozzászólások: 7 218
Regisztrált: 2007-03-01 14:16
Azonosító: 130



IDÉZET(Monacomax @ 2010-04-20 18:10) *
Már bocs, de ez nem érv:

Minél nagyobb az ügyfélkör, annál nagyobb a bevétel is


ez valami természeti törvény?


--------------------
"Gyanítom, több dolgok vannak földön és égen, mintsem azt bármely bölcselem valaha álmodni képes."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-04-20 18:15
Létrehozva: #3855


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 066
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Monacomax @ 2010-04-20 18:10) *
Már bocs, de ez nem érv:

Minél nagyobb az ügyfélkör, annál nagyobb a bevétel is és annál inkább képesek gazdaságos, felhasználóbarát, tisztességes ügyfélszolgálat kiépítésére.

Ott vannak pl. a távközlési szolgáltatók, bankok. Van telefonos ügyfélszolgálatuk, mást inkább nem mondanék róluk.
Az már másik kérdés, hogy Magyarországon a cég nagyságával párhuzamosan növekszik a gátlástalanság.

Nem tudom, lehet, hogy igazad van, de én nem így látom.
Van olyan, ahol van ügyfélszolgálat és hetekig nem intézik el az ember dolgát. Ez itt nem így van. Nincs telefon, de legalább hozzáállás általában megfelelő. Nyilván minden lehet jobb és mindenben van hiba.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Monacomax
hozzászólás 2010-04-20 18:10
Létrehozva: #3856


Újonc
*

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 45
Regisztrált: 2010-03-15 18:49
Azonosító: 1 055 809



IDÉZET(zejopy @ 2010-04-20 18:02) *
Szerintem nagyon kevés olyan cég van Magyarországon, akik kb. 1 milliós ügyfélkörrel rendelkeznek. Ez olyan mértékű technikai hátteret igényelne, ami szerintem nem érné meg. Arról nem is beszélve, hogy mennyi plusz embert kellene foglalkoztatniuk. Aztán először csak az lenne a kívánság, hogy munkaidőben legye telefonos ügyfélszolgálat, utána már 24 órást akarnának.


Már bocs, de ez nem érv:

Minél nagyobb az ügyfélkör, annál nagyobb a bevétel is és annál inkább képesek gazdaságos, felhasználóbarát, tisztességes ügyfélszolgálat kiépítésére.

Ott vannak pl. a távközlési szolgáltatók, bankok. Van telefonos ügyfélszolgálatuk, mást inkább nem mondanék róluk.
Az már másik kérdés, hogy Magyarországon a cég nagyságával párhuzamosan növekszik a gátlástalanság.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-04-20 18:02
Létrehozva: #3857


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 066
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Monacomax @ 2010-04-20 17:44) *
Valóban, viszont ilyen alapon az összes hivatal és cég bevezethetné ezt.
Vannak problémák, amik szóban zökkenőmentesebben intézhetőek; és ha mégis kevés volna, lehetőség van kiegészíteni írásos közléssel.

Szerintem nagyon kevés olyan cég van Magyarországon, akik kb. 1 milliós ügyfélkörrel rendelkeznek. Ez olyan mértékű technikai hátteret igényelne, ami szerintem nem érné meg. Arról nem is beszélve, hogy mennyi plusz embert kellene foglalkoztatniuk. Aztán először csak az lenne a kívánság, hogy munkaidőben legye telefonos ügyfélszolgálat, utána már 24 órást akarnának.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambooflower
hozzászólás 2010-04-20 17:46
Létrehozva: #3858


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Kizárt

Hozzászólások: 7 218
Regisztrált: 2007-03-01 14:16
Azonosító: 130



IDÉZET(Monacomax @ 2010-04-20 17:44) *
Valóban, viszont ilyen alapon az összes hivatal és cég bevezethetné ezt.
Vannak problémák, amik szóban zökkenőmentesebben intézhetőek; és ha mégis kevés volna, lehetőség van kiegészíteni írásos közléssel.


fogadd el egyszerüen, hogy a Vaterának nincs telefonos ügyfélszolgálata.


--------------------
"Gyanítom, több dolgok vannak földön és égen, mintsem azt bármely bölcselem valaha álmodni képes."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Monacomax
hozzászólás 2010-04-20 17:44
Létrehozva: #3859


Újonc
*

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 45
Regisztrált: 2010-03-15 18:49
Azonosító: 1 055 809



IDÉZET(hytech @ 2010-04-20 17:29) *
A szó elszáll az írás megmarad.

Valóban, viszont ilyen alapon az összes hivatal és cég bevezethetné ezt.
Vannak problémák, amik szóban zökkenőmentesebben intézhetőek; és ha mégis kevés volna, lehetőség van kiegészíteni írásos közléssel.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hytech
hozzászólás 2010-04-20 17:29
Létrehozva: #3860


Élő szövet a belső fémvázon
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5 356
Regisztrált: 2007-03-01 14:14
Innen: Future
Azonosító: 66



IDÉZET(Monacomax @ 2010-04-20 16:54) *
Mért van egy így?
M


A szó elszáll az írás megmarad.

A hozzászólást -hytech- szerkesztette a következő időpontban: 2010-04-20 17:29


--------------------
Szeretem amikor az okos hülyéskedik, de utálom mikor a hülye okoskodik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

512 Oldal V  « < 191 192 193 194 195 > » 
Fast ReplyReply to this topicStart new topic
1 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (1 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2014-07-24 12:40