IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

516 Oldal V  « < 222 223 224 225 226 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Vatera oldalak, Kérdések, általános észrevételek a Vaterával kapcsolatban
warriorclone
hozzászólás 2010-01-16 14:43
Létrehozva: #4461


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2010-01-13 22:41
Azonosító: 938 867



IDÉZET(VateraBenz @ 2010-01-16 13:00) *
Tisztelt warriorclone!

Meghosszabbításra nincs mód, előbb viszont le tudja zárni a személyes menüjében.


Köszönöm a választ!
És a személyes menün belül pontosan hol tudom hamarabb lezárni? Lassan mindent végignéztem, de nem találom. (A terméklapn főleg nem)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-01-16 14:00
Létrehozva: #4462


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 983
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(warriorclone @ 2010-01-16 12:56) *
Kedves fórumozók!
Egy aprócska kérdésem lenne: elindított aukciót (mind licitáltat,mind licit nélkülit) meghosszabbítani / hamarabb lezárni hogyan és hol lehet? Sehol nem találok ilyet. Pedig úgy emlékszem, hogy erre van lehetőség. (Időközben kiderült, hogy az aukció lezárultát követően nem tudok 2-3 napig postázni. Ezért szeretném meghosszabbítani a lejárati időt.)
Köszönettel
warriorclone

Tisztelt warriorclone!

Meghosszabbításra nincs mód, előbb viszont le tudja zárni a személyes menüjében.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
warriorclone
hozzászólás 2010-01-16 13:56
Létrehozva: #4463


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2010-01-13 22:41
Azonosító: 938 867



Kedves fórumozók!
Egy aprócska kérdésem lenne: elindított aukciót (mind licitáltat,mind licit nélkülit) meghosszabbítani / hamarabb lezárni hogyan és hol lehet? Sehol nem találok ilyet. Pedig úgy emlékszem, hogy erre van lehetőség. (Időközben kiderült, hogy az aukció lezárultát követően nem tudok 2-3 napig postázni. Ezért szeretném meghosszabbítani a lejárati időt.)
Köszönettel
warriorclone
Go to the top of the page
 
+Quote Post
scaevola
hozzászólás 2010-01-15 15:48
Létrehozva: #4464


Mérges fórumozó
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 052
Regisztrált: 2007-03-01 13:48
Innen: Mezőberény
Azonosító: 40



IDÉZET(zsolatime @ 2010-01-15 13:26) *
Nekem nem az abaqoossal van problémám csak azzal amit hirdetnek hogyha regisztrálom az abaqoost akkor a vatera fizet 1000 ft-ot . Na ezt nem látom levonásba a számláim között ezt próbálom már mióta tudtukra hozzni csak nem éppen sikerül!!!!!!

Azért nyolcadikban már illő volna értelmezni tudni amit olvasol! tongue.gif


--------------------
Demagógiáról akkor beszélhetnénk, ha azt mondanám amivel a főnököm megbízott, hogy mondjak és azt tűzön-vízen át végrehajtanám.
Megélheted a száz évet, ha lemondasz mindarról, ami miatt megérné megélni a száz évet. (Woody Allen)

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2010-01-15 15:44
Létrehozva: #4465


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 193
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(zsolatime @ 2010-01-15 13:26) *
Nekem nem az abaqoossal van problémám csak azzal amit hirdetnek hogyha regisztrálom az abaqoost akkor a vatera fizet 1000 ft-ot . Na ezt nem látom levonásba a számláim között ezt próbálom már mióta tudtukra hozzni csak nem éppen sikerül!!!!!!

Mi meg azt próbáljuk az Ön tudtára hozni (sikertelenül), hogy ez a Vaterától független, és az Abaqoos intézi.

Érdemes lenne rászánni egy kis időt, és átolvasni az akció részvételi feltételeit:
http://www.vatera.hu/abaqoos/

A Vatera nem fizet 1000 Ft-ot, az Abaqoos ír jóvá 1000 Ft-ot a Vaterás kiadásai után, a feltételek teljesülése esetén!

Hangsúlyozom, hogy a jóváírásokat az Abaqoos intézi és nem a Vatera.


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zsolatime
hozzászólás 2010-01-15 14:26
Létrehozva: #4466


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 13
Regisztrált: 2010-01-08 12:46
Azonosító: 927 826



IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2010-01-15 12:20) *
Kedves zsolatime!

Amennyiben kérdése van az Abaqoos pénztárca használatával kapcsolatban, akkor kérjük küldjön egy emailt az Abaqoos Ügyfélszolgálatának a help@abaqoos.com címre, illetve a számlavezető bankjának a megfelelő felületein keresztül érdeklődhet. Ha Ön már regisztrált Abaqoos felhasználó, akkor lépjen be az Abaqoos pénztárcájának weboldalára és "Problémamegoldás" menüpontra kattintva tegye fel kérdését.

Ahogy korábban megírtuk Önnek, Pénzügyi Osztályunknak nincs rálátása az Abaqoos egyenlegekre.

A következő, valótlan információkat tartalmazó hozzászólásáért figyelmeztetni fogom.

Nekem nem az abaqoossal van problémám csak azzal amit hirdetnek hogyha regisztrálom az abaqoost akkor a vatera fizet 1000 ft-ot . Na ezt nem látom levonásba a számláim között ezt próbálom már mióta tudtukra hozzni csak nem éppen sikerül!!!!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2010-01-15 13:20
Létrehozva: #4467


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 193
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(zsolatime @ 2010-01-15 11:50) *
Nem tudom miért térnek ki a tárgytól...

Kedves zsolatime!

Amennyiben kérdése van az Abaqoos pénztárca használatával kapcsolatban, akkor kérjük küldjön egy emailt az Abaqoos Ügyfélszolgálatának a help@abaqoos.com címre, illetve a számlavezető bankjának a megfelelő felületein keresztül érdeklődhet. Ha Ön már regisztrált Abaqoos felhasználó, akkor lépjen be az Abaqoos pénztárcájának weboldalára és "Problémamegoldás" menüpontra kattintva tegye fel kérdését.

Ahogy korábban megírtuk Önnek, Pénzügyi Osztályunknak nincs rálátása az Abaqoos egyenlegekre.

A következő, valótlan információkat tartalmazó hozzászólásáért figyelmeztetni fogom.


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zsolatime
hozzászólás 2010-01-15 12:50
Létrehozva: #4468


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 13
Regisztrált: 2010-01-08 12:46
Azonosító: 927 826



IDÉZET(VateraBenz @ 2010-01-08 16:43) *
Tisztelt zsolatime!

Pénzügyi Osztályunk tájékoztatása szerint az Abaqoos egyenlegekre nekünk nincs rálátásunk.
Az első hozzászólását (kiszerkesztve belőle a már megválaszolt, más témáról szóló kérdéseit) ezért áthelyezzük az Abaqoos szaktopikba, ahol a képviselőjük remélhetően hamarosan megválaszolja azt.

Nem tudom miért térnek ki a tárgytól a kérésemre semmijen érdemleges választ nem kapok, csak az időt húzzák és ugyanúgy átvernek szerintem mindenkit mint engem! Hát nem gondoltam volna a vateráról soha hogy ilyet tegyen a felhasználóival! De nem fogom senkinek ezek után ajánlani a vaterát inkább mást! Ha lehet és mondani fogom hogy felhasználók után részesednek és amit ígérnek a azt elfelejtik kifizetni de a hasznot leszedik! Elfelejtenek velünk foglalkozni. Kérem önöket, hogy a részesedésemet vonják le a számlámból plussz ami vele járó tranzakciósdíj kétszeri kifizetés után és csak utánna vagyok hajlandó fizetni!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2010-01-14 11:40
Létrehozva: #4469


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 193
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(jucmarek @ 2010-01-14 10:03) *
Sziasztok!

Kérlek segítsetek nekem, 2009 novemberében kértem egy új jelszót, mert a régit hiába írtam be nem működött. Most a novemberi új jelszóval szerettem volna belépni, de nem sikerült. Megint kellett kérnem egy új jelszót.
Ennek mi az oka? Ezt a mostani (januári) új jelszót hogyan tudom megváltoztatni?

Köszönöm: Jucmarek

Kedves jucmarek!

A felhasználónevek, jelszavak önmaguktól biztosan nem változnak meg.

Jelszava megváltoztatására a Személyes menü - Jelszó megváltoztatása menüpontban van lehetőség.


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2010-01-14 11:38
Létrehozva: #4470


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 193
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(wenton51 @ 2010-01-13 12:54) *
Ha a bejövő üzeneteket törlöm, és azok átkerülnek a "törölt üzenetek" mappába, akkor a "Személyes" lapomon miért jelzi továbbra is, hogy "új üzenete érkezett"? Ez csak akkor tűnik el, ha a korábbi üzeneteket véglegesen töröltem! Apró, de (legalábbis engem) bosszantó hiba, hiszen amikor menyitom a "Személyes" lapot, és látom, hogy "3 új üzenete érkezett", természetesen ráklikkelek, mire a következő oldalon megjelenik, hogy "nincs új üzenete"...

Kedves wenton51!

Az olvasatlan üzenet olvasatlan üzenet marad törlés után is, ezért jelzi azt a rendszer továbbra is.


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jucmarek
hozzászólás 2010-01-14 11:03
Létrehozva: #4471


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2010-01-14 10:58
Azonosító: 939 447



Sziasztok!

Kérlek segítsetek nekem, 2009 novemberében kértem egy új jelszót, mert a régit hiába írtam be nem működött. Most a novemberi új jelszóval szerettem volna belépni, de nem sikerült. Megint kellett kérnem egy új jelszót.
Ennek mi az oka? Ezt a mostani (januári) új jelszót hogyan tudom megváltoztatni?

Köszönöm: Jucmarek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wenton51
hozzászólás 2010-01-13 13:54
Létrehozva: #4472


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2007-05-20 14:58
Azonosító: 10 807



Ha a bejövő üzeneteket törlöm, és azok átkerülnek a "törölt üzenetek" mappába, akkor a "Személyes" lapomon miért jelzi továbbra is, hogy "új üzenete érkezett"? Ez csak akkor tűnik el, ha a korábbi üzeneteket véglegesen töröltem! Apró, de (legalábbis engem) bosszantó hiba, hiszen amikor menyitom a "Személyes" lapot, és látom, hogy "3 új üzenete érkezett", természetesen ráklikkelek, mire a következő oldalon megjelenik, hogy "nincs új üzenete"...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-01-10 14:18
Létrehozva: #4473


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 983
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(madgirl9 @ 2010-01-10 12:28) *
Lehet rossz helyre írok, de nem találtam a témához illő topikot. Azt szeretném megkérdezni, hogy én teljes jogú felhasználó vagyok, csak már sajnos nincs időm foglalkozni az oldallal és szeretném törölni magam, azt hogy tudom megtenni??? Előre is köszönöm!


Tisztelt madgirl9!

Felhasználói fiókjának megszüntetését a Kapcsolatfelvételen kérheti a megfelelő téma kiválasztásával (Regisztráció, felhasználói fiók/Szeretném a Vatera regisztrációmat megszüntetni).


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madgirl9
hozzászólás 2010-01-10 13:28
Létrehozva: #4474


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2010-01-10 13:21
Azonosító: 931 846



Lehet rossz helyre írok, de nem találtam a témához illő topikot. Azt szeretném megkérdezni, hogy én teljes jogú felhasználó vagyok, csak már sajnos nincs időm foglalkozni az oldallal és szeretném törölni magam, azt hogy tudom megtenni??? Előre is köszönöm!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zsolatime
hozzászólás 2010-01-08 20:36
Létrehozva: #4475


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 13
Regisztrált: 2010-01-08 12:46
Azonosító: 927 826



Nagyon szépen köszönöm kedvességüket!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-01-08 17:43
Létrehozva: #4476


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 983
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(zsolatime @ 2010-01-08 14:53) *
A tikett kód amit kértek remélem jót adok meg?

Ticket#2010010410006635


Tisztelt zsolatime!

Pénzügyi Osztályunk tájékoztatása szerint az Abaqoos egyenlegekre nekünk nincs rálátásunk.
Az első hozzászólását (kiszerkesztve belőle a már megválaszolt, más témáról szóló kérdéseit) ezért áthelyezzük az Abaqoos szaktopikba, ahol a képviselőjük remélhetően hamarosan megválaszolja azt.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zsolatime
hozzászólás 2010-01-08 15:53
Létrehozva: #4477


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 13
Regisztrált: 2010-01-08 12:46
Azonosító: 927 826



A tikett kód amit kértek remélem jót adok meg?

Ticket#2010010410006635
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-01-08 13:14
Létrehozva: #4478


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 983
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(zsolatime @ 2010-01-08 12:07) *
Tisztelt Vatera!

Már felvettem a kapcsolatot a pénzügyi osztályal, de semmi eredmény ...


Tisztelt zsolatime!

Kérjük, adja meg az eddigi folytatott levelezés tárgy mezőjében található ticket kódot.
A kiemelések kiszámlázásra kerülnek az aukció sikerességétől függetlenül.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-01-08 11:47
Létrehozva: #4479


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 369
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(horex @ 2010-01-08 10:13) *
"Megint" elszállás alatt értem, hogy reggel is kuldés után nem jelent meg

A fórum nem változott tavasz óta. Ha a netemmel baj van (néha előfordul), akkor nekem sem sikerül a postot elküldeni, de ez nem a Vatera hibája, hanem a szolgáltatómé. Ilyenkor vagy újra írom, vagy hagyom.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
horex
hozzászólás 2010-01-08 11:13
Létrehozva: #4480


Fórumozó
***

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 390
Regisztrált: 2007-03-01 13:55
Azonosító: 60



IDÉZET(VateraBenz @ 2010-01-08 10:05) *
Tisztelt horex!

Mit ért azon, hogy megint "elszállt a semmibe a posztom"?
A kérdésére kettő adekvát választ is kapott.
Annyira nem járt erre régen, mint amilyen régóta az említett funkciók változatlanul a leírt módon működnek.

"Megint" elszállás alatt értem, hogy reggel is kuldés után nem jelent meg

Pedig régen, mert tavasz óta alig tettem fel valamit, csak most KArácsony tájékán.
Tavasz óta változtak meg a dolgok,ugy a feltöltő is.
Most, probléma esetén, hiába keresgéltem a régi módon

by horex
Go to the top of the page
 
+Quote Post

516 Oldal V  « < 222 223 224 225 226 > » 
Fast ReplyReply to this topicStart new topic
2 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (2 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2014-09-30 21:52