IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

534 Oldal V  « < 303 304 305 306 307 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Vatera oldalak, Kérdések, általános észrevételek a Vaterával kapcsolatban
kelermesz
hozzászólás 2009-05-12 16:15
Létrehozva: #6081


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 10
Regisztrált: 2009-05-12 16:09
Azonosító: 640 766



Lehet, hogy rossz helyre írom, de mi van akkor, ha licitáltam vmire, és később azt a licitet vissza akarom vonni? Hogyan lehetséges ez?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vatera_Fórum_Mod...
hozzászólás 2009-05-12 14:45
Létrehozva: #6082


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 100
Regisztrált: 2007-03-01 12:48
Azonosító: 32



IDÉZET(zülfi @ 2009-05-12 13:45) *
Kedves Moderátor!

Eddig meg tudtam nézni, ki tudtam nyomtatni a számláimat. Most csak egy lista jelenik meg a számlaszámra kattintva. Mi lehet a gond?

Köszönöm


Kedves zülfi!

A lista exportálása után nyomtatható.


--------------------
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crashb
hozzászólás 2009-05-12 14:31
Létrehozva: #6083


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2007-04-14 17:17
Azonosító: 5 360



Rendben, köszönöm, de legutóbbi levelemre nem érkezett válasz, azért próbálkoztam itt. Most elutaltam ismét a 100ft-ot, várok még pár napot, aztán ismét írok nekik, ha most sem jön össze.
Üdv:János
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zülfi
hozzászólás 2009-05-12 12:45
Létrehozva: #6084


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 7
Regisztrált: 2007-10-06 03:38
Azonosító: 29 476



Kedves Moderátor!

Eddig meg tudtam nézni, ki tudtam nyomtatni a számláimat. Most csak egy lista jelenik meg a számlaszámra kattintva. Mi lehet a gond?

Köszönöm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vatera_Fórum_Mod...
hozzászólás 2009-05-11 19:37
Létrehozva: #6085


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 100
Regisztrált: 2007-03-01 12:48
Azonosító: 32



IDÉZET(crashb @ 2009-05-11 17:19) *
Üdvözlöm Önöket! Volna egy gondom, mégpedig a következő: ápr.29-én elutaltam a 100ft regisztrációs összeget, mivel számlaszámm megváltozott. Azóta még mindíg csak ellenőrzött vásárló a státuszom, (mivel akkor megváltozott automatikusan). Már írtam több levelet is, melyben többek között elküldtem az utalásról a bank oldaláról a szükséges adatokat(melyik számlaszámról melyikre,...stb). Közben, hogy tudjak feltölteni terméket, visszaírtam a régi, de még aktív számlaszámomat, így amikor látták, hogy teljes jogú a státuszom, írták, hogy már teljes jogú felhasználó vagyok. Én visszaírtam, hogy nem azért lettem teljes jogú, mert megérkezett a 100ft, és a tranzakció-történetnél sincs jóváírva még az összeg. Az volna a kérdésem, hogy mit tegyek, utaljam el mégegyszer a 100ft-ot? Az OTP +190 ft-ot von le minden alkalommal, még 100ft-nál is. Várom válaszukat, köszönettel:M.János


Kedves crashb!

A kapcsolatfelvételen keresztül küldött levelére ügyfélszolgálatos kollégáink válaszolnak. A tőlük kapott levélre
tud reagálni, amennyiben a válasz nem megfelelő.


--------------------
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crashb
hozzászólás 2009-05-11 18:00
Létrehozva: #6086


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2007-04-14 17:17
Azonosító: 5 360



Az előző kérdésem természetesen a Vaterának címeztem, kérem a segítségüket.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crashb
hozzászólás 2009-05-11 16:19
Létrehozva: #6087


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2007-04-14 17:17
Azonosító: 5 360



Üdvözlöm Önöket! Volna egy gondom, mégpedig a következő: ápr.29-én elutaltam a 100ft regisztrációs összeget, mivel számlaszámm megváltozott. Azóta még mindíg csak ellenőrzött vásárló a státuszom, (mivel akkor megváltozott automatikusan). Már írtam több levelet is, melyben többek között elküldtem az utalásról a bank oldaláról a szükséges adatokat(melyik számlaszámról melyikre,...stb). Közben, hogy tudjak feltölteni terméket, visszaírtam a régi, de még aktív számlaszámomat, így amikor látták, hogy teljes jogú a státuszom, írták, hogy már teljes jogú felhasználó vagyok. Én visszaírtam, hogy nem azért lettem teljes jogú, mert megérkezett a 100ft, és a tranzakció-történetnél sincs jóváírva még az összeg. Az volna a kérdésem, hogy mit tegyek, utaljam el mégegyszer a 100ft-ot? Az OTP +190 ft-ot von le minden alkalommal, még 100ft-nál is. Várom válaszukat, köszönettel:M.János
Go to the top of the page
 
+Quote Post
balintbalint
hozzászólás 2009-05-10 20:55
Létrehozva: #6088


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 9
Regisztrált: 2008-12-29 14:38
Azonosító: 378 335



Köszönöm szépen a segítséget!
Minden jót!!! rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tudomAtutit
hozzászólás 2009-05-10 20:24
Létrehozva: #6089


Lelkes újonc
**

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 128
Regisztrált: 2009-04-09 19:52
Azonosító: 608 994



IDÉZET(balintbalint @ 2009-05-10 21:00) *
Köszönöm szépen a válaszokat sokat segítettek!
Még egy kérdés: Banki átutalás esetén a említettétek, hogy a közlemény rovatba kell írni a felhasználói nevet és az ügyfélkódot, csak annyi lenne a kérdésem, hogy van-e valamilyen szabály arra vonatkozóan, hogy ezt a kettőt mivel válasszuk el? Például Jó hogyha simán írom szóközzel elválasztva: balintbalint ******?
Köszönöm szépen!
Üdv: Bálint

Nincs jelentősége, csak annyi a lényeg, hogy beazonosítható legyen az utalásod.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
balintbalint
hozzászólás 2009-05-10 20:00
Létrehozva: #6090


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 9
Regisztrált: 2008-12-29 14:38
Azonosító: 378 335



Köszönöm szépen a válaszokat sokat segítettek!
Még egy kérdés: Banki átutalás esetén a említettétek, hogy a közlemény rovatba kell írni a felhasználói nevet és az ügyfélkódot, csak annyi lenne a kérdésem, hogy van-e valamilyen szabály arra vonatkozóan, hogy ezt a kettőt mivel válasszuk el? Például Jó hogyha simán írom szóközzel elválasztva: balintbalint ******?
Köszönöm szépen!
Üdv: Bálint
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tudomAtutit
hozzászólás 2009-05-10 17:31
Létrehozva: #6091


Lelkes újonc
**

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 128
Regisztrált: 2009-04-09 19:52
Azonosító: 608 994



IDÉZET(balintbalint @ 2009-05-10 18:01) *
Sziasztok!
Új Vaterás vagyok, és egy kis segítség kellene! Ha eladtam egy árut, akkor hogy fizetem ki a Vaterának a jutalékot? Azt hittem küldenek mailt, vagy valami, de semmi nem történt pedig már jó ideje rendben lezajlott az üzlet, Kb. 2 hete! Azért nem jön semmi mert a vevő még nem értékelte az adásvételt? blink.gif
Előre is köszönöm a segítséget wink.gif

Még mielőtt tévútra vezetnének, amíg nem számlázzák ki, addig nincs teendőd. Kiszámlázni pedig csak akkor fogják, ha te értékeled az adásvételt, vagy a partnered értékeli és eltelik 16 nap.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
surfboardsolutio...
hozzászólás 2009-05-10 17:21
Létrehozva: #6092


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 129
Regisztrált: 2009-03-30 15:26
Azonosító: 591 694



IDÉZET(balintbalint @ 2009-05-10 18:01) *
Sziasztok!
Új Vaterás vagyok, és egy kis segítség kellene! Ha eladtam egy árut, akkor hogy fizetem ki a Vaterának a jutalékot? Azt hittem küldenek mailt, vagy valami, de semmi nem történt pedig már jó ideje rendben lezajlott az üzlet, Kb. 2 hete! Azért nem jön semmi mert a vevő még nem értékelte az adásvételt? blink.gif
Előre is köszönöm a segítséget wink.gif



Hogyan fizethetem be a tartozásom?

Befizetéseit banki átutalással, bankkártyával, valamint postai csekken is rendezheti. Választását a Személyes menüben a Fizetéssel kapcsolatos információk linkre kattintva tüntetheti fel.

- Banki átutalás: A CIB Banknál vezetett 10700024-25268209-51100005 számlaszámra utalja át az összeget. A közlemény rovatban a pontos felhasználónevét és ügyfélkódját tüntesse fel. Jellemzően 5 munkanapon belül kerül jóváírásra az összeg.
- Bankkártyával történő fizetés: A tranzakció-történet menüpontban az adott számla vagy a teljes tartozás mellett feltüntetett "Befizetés" szövegre kattintva tudja rendezni az adott összegű tartozást. A befizetés a tranzakció sikeressége után néhány percen belül jóváírásra kerül.
- Csekkes fizetés (200 Ft): A Vatera által küldött csekken keresztül az ott szereplő összeg befizetése. Jellemzően 10 munkanapon belül kerül jóváírásra az összeg.

Fontos információ: Ha a fizetési határidő közeleg érdemes bankkártyával vagy banki átutalással rendezni a tartozást mivel a csekk postázása, megérkezte napokba telhet, a postai befizetés pedig szintén néhány nap míg megérkezik és jóváírásra kerül!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
balintbalint
hozzászólás 2009-05-10 17:01
Létrehozva: #6093


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 9
Regisztrált: 2008-12-29 14:38
Azonosító: 378 335



Sziasztok!
Új Vaterás vagyok, és egy kis segítség kellene! Ha eladtam egy árut, akkor hogy fizetem ki a Vaterának a jutalékot? Azt hittem küldenek mailt, vagy valami, de semmi nem történt pedig már jó ideje rendben lezajlott az üzlet, Kb. 2 hete! Azért nem jön semmi mert a vevő még nem értékelte az adásvételt? blink.gif
Előre is köszönöm a segítséget wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zsuzsabl
hozzászólás 2009-05-10 15:18
Létrehozva: #6094


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 112
Regisztrált: 2007-03-20 13:37
Azonosító: 997



Számlatörténet-régi tipusú elszámolások alatt kiemelve, pirossal a következő felirat jelenik meg:

Önnek próba-számlája van, azaz az értékesítési jutalékokat nem kell megfizetnie az első 5 termék után. A termékkiemelési díjak fizetendőek.

Ja, és az utolsó heti intervallumról van szó.

Másnál is van ilyen?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
surfboardsolutio...
hozzászólás 2009-05-09 18:44
Létrehozva: #6095


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 129
Regisztrált: 2009-03-30 15:26
Azonosító: 591 694



IDÉZET(kolibri3 @ 2009-05-09 19:40) *
Megnéztem, nekem a Mozillán továbbra sem láthatóak a képek ( és nemcsak az enyémek) ,viszont az exporerrel már igen :-)... Köszönöm a segítséget, erre nem is gondoltam:-)...! A zárt aukciókra még nem sikerült felraknom képeket, emiatt nem látható és pont ezért zárt :-).
Szép estét!

M.


Igazán nincs mit, sok sikert kívánok az adás-vételekhez.
A Tűzrókához töltsd le a megfelelő plugint (más mint az Explorerhez)
Üdv: surf rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kolibri3
hozzászólás 2009-05-09 18:40
Létrehozva: #6096


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2008-02-11 14:06
Azonosító: 112 001



IDÉZET(surfboardsolution @ 2009-05-09 17:26) *
Kedves Mónika, volt egy kis(?) rendszerhiba, most megnéztem 3 különböző böngészővel a terméklapot, minden fotó látható-
a 2 zárt aukciónál nincs fotó.
Üdvözlettel:
surf



Megnéztem, nekem a Mozillán továbbra sem láthatóak a képek ( és nemcsak az enyémek) ,viszont az exporerrel már igen :-)... Köszönöm a segítséget, erre nem is gondoltam:-)...! A zárt aukciókra még nem sikerült felraknom képeket, emiatt nem látható és pont ezért zárt :-).
Szép estét!

M.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
surfboardsolutio...
hozzászólás 2009-05-09 16:26
Létrehozva: #6097


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 129
Regisztrált: 2009-03-30 15:26
Azonosító: 591 694



IDÉZET(kolibri3 @ 2009-05-09 16:51) *
Halihó! Valaki:-)!
Miért nincsenek képek , már órák óta ??? Az aukcióim közül rengeteg 24h múlva járna le és sehol egy kép... a licitált termékek közül 29 tételnél tűntek el a képeim.... Van köztük olyan, amit még csak ma raktam kiemelésre... Nézhetik a szöveget.... Mikor lesz rendben a rendszer újra???
Rengeteg licitet veszíthetünk ezzel!

Mónika


Kedves Mónika, volt egy kis(?) rendszerhiba, most megnéztem 3 különböző böngészővel a terméklapot, minden fotó látható-
a 2 zárt aukciónál nincs fotó.
Üdvözlettel:
surf
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kolibri3
hozzászólás 2009-05-09 15:51
Létrehozva: #6098


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2008-02-11 14:06
Azonosító: 112 001



Halihó! Valaki:-)!
Miért nincsenek képek , már órák óta ??? Az aukcióim közül rengeteg 24h múlva járna le és sehol egy kép... a licitált termékek közül 29 tételnél tűntek el a képeim.... Van köztük olyan, amit még csak ma raktam kiemelésre... Nézhetik a szöveget.... Mikor lesz rendben a rendszer újra???
Rengeteg licitet veszíthetünk ezzel!

Mónika
Go to the top of the page
 
+Quote Post
surfboardsolutio...
hozzászólás 2009-05-09 15:34
Létrehozva: #6099


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 129
Regisztrált: 2009-03-30 15:26
Azonosító: 591 694



TOTÁL SZÉTESETT AZ OLDAL !!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
surfboardsolutio...
hozzászólás 2009-05-09 15:09
Létrehozva: #6100


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 129
Regisztrált: 2009-03-30 15:26
Azonosító: 591 694



IDÉZET(Vatera_Fórum_Moderátor @ 2009-05-09 16:02) *
Kedves surfboardsolution!

A termék megnevezése nem sért szabályt.


Nagyon köszönöm gyors válaszát.
Üdvözlettel: surfboardsolution
Go to the top of the page
 
+Quote Post

534 Oldal V  « < 303 304 305 306 307 > » 
Fast ReplyReply to this topicStart new topic
2 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (2 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2016-02-07 22:43