IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

539 Oldal V  « < 308 309 310 311 312 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Vatera oldalak, Kérdések, általános észrevételek a Vaterával kapcsolatban
surfboardsolutio...
hozzászólás 2009-05-13 20:12
Létrehozva: #6181


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 129
Regisztrált: 2009-03-30 16:26
Azonosító: 591 694



IDÉZET(tarnagy @ 2009-05-13 20:09) *
Kérdezném tisztelettel:
ha egy aukciót hamarabb zárok, akkor az addig licitálókon kívül (akik értesítést kapnak) van-e módja a 24 óra alatt másnak, újabb licitálónak ajánlatot tenni??



Természetesen.
Hacsak az aukció nem zárt, ha a Licitkorlátozásnak megfelelő az értékelt %-os aránya, illetve ha nincs a Tiltólistádon.
Üdv: surf

A hozzászólást -surfboardsolution- szerkesztette a következő időpontban: 2009-05-13 20:13
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tarnagy
hozzászólás 2009-05-13 20:09
Létrehozva: #6182


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 7
Regisztrált: 2008-12-10 20:48
Azonosító: 346 754



Kérdezném tisztelettel:
ha egy aukciót hamarabb zárok, akkor az addig licitálókon kívül (akik értesítést kapnak) van-e módja a 24 óra alatt másnak, újabb licitálónak ajánlatot tenni??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vaterafoliashop
hozzászólás 2009-05-13 12:43
Létrehozva: #6183


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 354
Regisztrált: 2007-03-22 22:12
Azonosító: 1 595



Windows IE - ben ha visszalépek bármely oldalról ( lehet egérrel vagy az oldalon - fenn nyil ) kidobja a Vatera oldalát ( nyithatom és jelentkezhetek be ismét ).
Ugyanez Mozzilában nem történik meg.
Ha konkrét " Menükre " megyek rá ( így lépkedek visszafele ) akkor nem dob ki.
A jelenség kb 1/2 órája, esetleg egy kicsivel több ideje van jelen.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vatera_Fórum_Mod...
hozzászólás 2009-05-12 17:44
Létrehozva: #6184


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 100
Regisztrált: 2007-03-01 13:48
Azonosító: 32



IDÉZET(kelermesz @ 2009-05-12 17:15) *
Lehet, hogy rossz helyre írom, de mi van akkor, ha licitáltam vmire, és később azt a licitet vissza akarom vonni? Hogyan lehetséges ez?


Kedves kelermesz!

Csak kivételes esetekben és csak akkor tudjuk az ajánlatát törölni, ha még nem zárult le az aukció.
Az árverés lezárta után az adásvétel a Ptk. szerint is érvényes és az eladó köteles a feltüntetett
terméket átadni a vevőnek, amely köteles azt átvenni. Mindkét fél akár polgári peres eljárás során
is kötelezheti a másikat a termék átadására ill. átvételére! Írjon az eladónak üzenetet és kérje tőle
az ügyfélszolgálat által történő licittörlés engedélyezését. Ha ez megvan vegye fel ügyfélszolgálatunkkal
a kapcsolatot a kapcsolatfelvételen keresztül és jelezze a licittörlési igényét. Csak akkor távolítjuk el
a licitet ha mindkét fél kérése/engedélye a termékes levelezésben olvasható, ennek hiányában nem
teszünk eleget a licittörlésnek.


--------------------
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kelermesz
hozzászólás 2009-05-12 17:15
Létrehozva: #6185


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 10
Regisztrált: 2009-05-12 17:09
Azonosító: 640 766



Lehet, hogy rossz helyre írom, de mi van akkor, ha licitáltam vmire, és később azt a licitet vissza akarom vonni? Hogyan lehetséges ez?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vatera_Fórum_Mod...
hozzászólás 2009-05-12 15:45
Létrehozva: #6186


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 100
Regisztrált: 2007-03-01 13:48
Azonosító: 32



IDÉZET(zülfi @ 2009-05-12 13:45) *
Kedves Moderátor!

Eddig meg tudtam nézni, ki tudtam nyomtatni a számláimat. Most csak egy lista jelenik meg a számlaszámra kattintva. Mi lehet a gond?

Köszönöm


Kedves zülfi!

A lista exportálása után nyomtatható.


--------------------
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crashb
hozzászólás 2009-05-12 15:31
Létrehozva: #6187


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2007-04-14 18:17
Azonosító: 5 360



Rendben, köszönöm, de legutóbbi levelemre nem érkezett válasz, azért próbálkoztam itt. Most elutaltam ismét a 100ft-ot, várok még pár napot, aztán ismét írok nekik, ha most sem jön össze.
Üdv:János
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zülfi
hozzászólás 2009-05-12 13:45
Létrehozva: #6188


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 7
Regisztrált: 2007-10-06 04:38
Azonosító: 29 476



Kedves Moderátor!

Eddig meg tudtam nézni, ki tudtam nyomtatni a számláimat. Most csak egy lista jelenik meg a számlaszámra kattintva. Mi lehet a gond?

Köszönöm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vatera_Fórum_Mod...
hozzászólás 2009-05-11 20:37
Létrehozva: #6189


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 100
Regisztrált: 2007-03-01 13:48
Azonosító: 32



IDÉZET(crashb @ 2009-05-11 17:19) *
Üdvözlöm Önöket! Volna egy gondom, mégpedig a következő: ápr.29-én elutaltam a 100ft regisztrációs összeget, mivel számlaszámm megváltozott. Azóta még mindíg csak ellenőrzött vásárló a státuszom, (mivel akkor megváltozott automatikusan). Már írtam több levelet is, melyben többek között elküldtem az utalásról a bank oldaláról a szükséges adatokat(melyik számlaszámról melyikre,...stb). Közben, hogy tudjak feltölteni terméket, visszaírtam a régi, de még aktív számlaszámomat, így amikor látták, hogy teljes jogú a státuszom, írták, hogy már teljes jogú felhasználó vagyok. Én visszaírtam, hogy nem azért lettem teljes jogú, mert megérkezett a 100ft, és a tranzakció-történetnél sincs jóváírva még az összeg. Az volna a kérdésem, hogy mit tegyek, utaljam el mégegyszer a 100ft-ot? Az OTP +190 ft-ot von le minden alkalommal, még 100ft-nál is. Várom válaszukat, köszönettel:M.János


Kedves crashb!

A kapcsolatfelvételen keresztül küldött levelére ügyfélszolgálatos kollégáink válaszolnak. A tőlük kapott levélre
tud reagálni, amennyiben a válasz nem megfelelő.


--------------------
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crashb
hozzászólás 2009-05-11 19:00
Létrehozva: #6190


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2007-04-14 18:17
Azonosító: 5 360



Az előző kérdésem természetesen a Vaterának címeztem, kérem a segítségüket.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crashb
hozzászólás 2009-05-11 17:19
Létrehozva: #6191


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2007-04-14 18:17
Azonosító: 5 360



Üdvözlöm Önöket! Volna egy gondom, mégpedig a következő: ápr.29-én elutaltam a 100ft regisztrációs összeget, mivel számlaszámm megváltozott. Azóta még mindíg csak ellenőrzött vásárló a státuszom, (mivel akkor megváltozott automatikusan). Már írtam több levelet is, melyben többek között elküldtem az utalásról a bank oldaláról a szükséges adatokat(melyik számlaszámról melyikre,...stb). Közben, hogy tudjak feltölteni terméket, visszaírtam a régi, de még aktív számlaszámomat, így amikor látták, hogy teljes jogú a státuszom, írták, hogy már teljes jogú felhasználó vagyok. Én visszaírtam, hogy nem azért lettem teljes jogú, mert megérkezett a 100ft, és a tranzakció-történetnél sincs jóváírva még az összeg. Az volna a kérdésem, hogy mit tegyek, utaljam el mégegyszer a 100ft-ot? Az OTP +190 ft-ot von le minden alkalommal, még 100ft-nál is. Várom válaszukat, köszönettel:M.János
Go to the top of the page
 
+Quote Post
balintbalint
hozzászólás 2009-05-10 21:55
Létrehozva: #6192


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 9
Regisztrált: 2008-12-29 15:38
Azonosító: 378 335



Köszönöm szépen a segítséget!
Minden jót!!! rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tudomAtutit
hozzászólás 2009-05-10 21:24
Létrehozva: #6193


Lelkes újonc
**

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 128
Regisztrált: 2009-04-09 20:52
Azonosító: 608 994



IDÉZET(balintbalint @ 2009-05-10 21:00) *
Köszönöm szépen a válaszokat sokat segítettek!
Még egy kérdés: Banki átutalás esetén a említettétek, hogy a közlemény rovatba kell írni a felhasználói nevet és az ügyfélkódot, csak annyi lenne a kérdésem, hogy van-e valamilyen szabály arra vonatkozóan, hogy ezt a kettőt mivel válasszuk el? Például Jó hogyha simán írom szóközzel elválasztva: balintbalint ******?
Köszönöm szépen!
Üdv: Bálint

Nincs jelentősége, csak annyi a lényeg, hogy beazonosítható legyen az utalásod.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
balintbalint
hozzászólás 2009-05-10 21:00
Létrehozva: #6194


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 9
Regisztrált: 2008-12-29 15:38
Azonosító: 378 335



Köszönöm szépen a válaszokat sokat segítettek!
Még egy kérdés: Banki átutalás esetén a említettétek, hogy a közlemény rovatba kell írni a felhasználói nevet és az ügyfélkódot, csak annyi lenne a kérdésem, hogy van-e valamilyen szabály arra vonatkozóan, hogy ezt a kettőt mivel válasszuk el? Például Jó hogyha simán írom szóközzel elválasztva: balintbalint ******?
Köszönöm szépen!
Üdv: Bálint
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tudomAtutit
hozzászólás 2009-05-10 18:31
Létrehozva: #6195


Lelkes újonc
**

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 128
Regisztrált: 2009-04-09 20:52
Azonosító: 608 994



IDÉZET(balintbalint @ 2009-05-10 18:01) *
Sziasztok!
Új Vaterás vagyok, és egy kis segítség kellene! Ha eladtam egy árut, akkor hogy fizetem ki a Vaterának a jutalékot? Azt hittem küldenek mailt, vagy valami, de semmi nem történt pedig már jó ideje rendben lezajlott az üzlet, Kb. 2 hete! Azért nem jön semmi mert a vevő még nem értékelte az adásvételt? blink.gif
Előre is köszönöm a segítséget wink.gif

Még mielőtt tévútra vezetnének, amíg nem számlázzák ki, addig nincs teendőd. Kiszámlázni pedig csak akkor fogják, ha te értékeled az adásvételt, vagy a partnered értékeli és eltelik 16 nap.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
surfboardsolutio...
hozzászólás 2009-05-10 18:21
Létrehozva: #6196


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 129
Regisztrált: 2009-03-30 16:26
Azonosító: 591 694



IDÉZET(balintbalint @ 2009-05-10 18:01) *
Sziasztok!
Új Vaterás vagyok, és egy kis segítség kellene! Ha eladtam egy árut, akkor hogy fizetem ki a Vaterának a jutalékot? Azt hittem küldenek mailt, vagy valami, de semmi nem történt pedig már jó ideje rendben lezajlott az üzlet, Kb. 2 hete! Azért nem jön semmi mert a vevő még nem értékelte az adásvételt? blink.gif
Előre is köszönöm a segítséget wink.gif



Hogyan fizethetem be a tartozásom?

Befizetéseit banki átutalással, bankkártyával, valamint postai csekken is rendezheti. Választását a Személyes menüben a Fizetéssel kapcsolatos információk linkre kattintva tüntetheti fel.

- Banki átutalás: A CIB Banknál vezetett 10700024-25268209-51100005 számlaszámra utalja át az összeget. A közlemény rovatban a pontos felhasználónevét és ügyfélkódját tüntesse fel. Jellemzően 5 munkanapon belül kerül jóváírásra az összeg.
- Bankkártyával történő fizetés: A tranzakció-történet menüpontban az adott számla vagy a teljes tartozás mellett feltüntetett "Befizetés" szövegre kattintva tudja rendezni az adott összegű tartozást. A befizetés a tranzakció sikeressége után néhány percen belül jóváírásra kerül.
- Csekkes fizetés (200 Ft): A Vatera által küldött csekken keresztül az ott szereplő összeg befizetése. Jellemzően 10 munkanapon belül kerül jóváírásra az összeg.

Fontos információ: Ha a fizetési határidő közeleg érdemes bankkártyával vagy banki átutalással rendezni a tartozást mivel a csekk postázása, megérkezte napokba telhet, a postai befizetés pedig szintén néhány nap míg megérkezik és jóváírásra kerül!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
balintbalint
hozzászólás 2009-05-10 18:01
Létrehozva: #6197


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 9
Regisztrált: 2008-12-29 15:38
Azonosító: 378 335



Sziasztok!
Új Vaterás vagyok, és egy kis segítség kellene! Ha eladtam egy árut, akkor hogy fizetem ki a Vaterának a jutalékot? Azt hittem küldenek mailt, vagy valami, de semmi nem történt pedig már jó ideje rendben lezajlott az üzlet, Kb. 2 hete! Azért nem jön semmi mert a vevő még nem értékelte az adásvételt? blink.gif
Előre is köszönöm a segítséget wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zsuzsabl
hozzászólás 2009-05-10 16:18
Létrehozva: #6198


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 112
Regisztrált: 2007-03-20 14:37
Azonosító: 997



Számlatörténet-régi tipusú elszámolások alatt kiemelve, pirossal a következő felirat jelenik meg:

Önnek próba-számlája van, azaz az értékesítési jutalékokat nem kell megfizetnie az első 5 termék után. A termékkiemelési díjak fizetendőek.

Ja, és az utolsó heti intervallumról van szó.

Másnál is van ilyen?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
surfboardsolutio...
hozzászólás 2009-05-09 19:44
Létrehozva: #6199


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 129
Regisztrált: 2009-03-30 16:26
Azonosító: 591 694



IDÉZET(kolibri3 @ 2009-05-09 19:40) *
Megnéztem, nekem a Mozillán továbbra sem láthatóak a képek ( és nemcsak az enyémek) ,viszont az exporerrel már igen :-)... Köszönöm a segítséget, erre nem is gondoltam:-)...! A zárt aukciókra még nem sikerült felraknom képeket, emiatt nem látható és pont ezért zárt :-).
Szép estét!

M.


Igazán nincs mit, sok sikert kívánok az adás-vételekhez.
A Tűzrókához töltsd le a megfelelő plugint (más mint az Explorerhez)
Üdv: surf rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kolibri3
hozzászólás 2009-05-09 19:40
Létrehozva: #6200


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2008-02-11 15:06
Azonosító: 112 001



IDÉZET(surfboardsolution @ 2009-05-09 17:26) *
Kedves Mónika, volt egy kis(?) rendszerhiba, most megnéztem 3 különböző böngészővel a terméklapot, minden fotó látható-
a 2 zárt aukciónál nincs fotó.
Üdvözlettel:
surf



Megnéztem, nekem a Mozillán továbbra sem láthatóak a képek ( és nemcsak az enyémek) ,viszont az exporerrel már igen :-)... Köszönöm a segítséget, erre nem is gondoltam:-)...! A zárt aukciókra még nem sikerült felraknom képeket, emiatt nem látható és pont ezért zárt :-).
Szép estét!

M.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

539 Oldal V  « < 308 309 310 311 312 > » 
Fast ReplyReply to this topicStart new topic
1 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (1 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2016-05-29 11:33