IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

525 Oldal V  « < 311 312 313 314 315 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Vatera oldalak, Kérdések, általános észrevételek a Vaterával kapcsolatban
ZSUZSANNA75
hozzászólás 2009-03-13 19:20
Létrehozva: #6241


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 10
Regisztrált: 2009-02-19 12:25
Azonosító: 489 575



Tisztelt Moderátor!
Sikerült a számlám intézése, köszönöm szépen a segítséget.
Üdvözlettel : Zsuzsa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AlieNeetah
hozzászólás 2009-03-13 19:09
Létrehozva: #6242


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 41
Regisztrált: 2008-12-12 10:16
Azonosító: 349 434



Sziasztok, segítséget kérek, ismét... Feltöltöttem árukat, de nem látszanak a képek :-( Ennek mi lehet az oka?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vatera_Fórum_Mod...
hozzászólás 2009-03-13 17:28
Létrehozva: #6243


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 100
Regisztrált: 2007-03-01 13:48
Azonosító: 32



IDÉZET(forevergsm @ 2009-03-13 15:53) *
Tisztelt Moderátor!

Két aukcióm, a 136991490 és a 136991491 ma 14.00-kor licit nélkül lejárt. Most 15.50 van, és nem tudom őket rábírni, hogy az eladó áruk közül áthaladjanak a lejárt aukciók közé, hogy újraindíthassam... Frissítés nem használ.

Köszönöm a segítséget.


Kedves forevergsm!

A felelős kollégák már dolgoznak a javításon, köszönjük a jelzést!


--------------------
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
forevergsm
hozzászólás 2009-03-13 16:53
Létrehozva: #6244


Lelkes újonc
**

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 138
Regisztrált: 2008-06-05 20:26
Innen: Budapest
Azonosító: 159 654



Tisztelt Moderátor!

Két aukcióm, a 136991490 és a 136991491 ma 14.00-kor licit nélkül lejárt. Most 15.50 van, és nem tudom őket rábírni, hogy az eladó áruk közül áthaladjanak a lejárt aukciók közé, hogy újraindíthassam... Frissítés nem használ.

Köszönöm a segítséget.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AlieNeetah
hozzászólás 2009-03-13 07:19
Létrehozva: #6245


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 41
Regisztrált: 2008-12-12 10:16
Azonosító: 349 434



Kedves Admin/Moderátor!

Két napja átutaltam a státuszváltáshoz szükséges 100 Ft-ot és ma reggel MÁR TELJE JOGÚ FELHASZNÁLÓ VAGYOK.

Köszönöm a gyors reagálást, a rengeteg, menet közbeni segítséget,

további jó munkát kívánok,

üdvözlettel: AlieN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vatera_Fórum_Mod...
hozzászólás 2009-03-12 18:18
Létrehozva: #6246


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 100
Regisztrált: 2007-03-01 13:48
Azonosító: 32



IDÉZET(btschiga @ 2009-03-12 14:45) *
Tisztelt Moderátor!

Az alábbi termékeket véletlenül listázások eleljére kerülő opcióval
töltöttem fel (az előző feltöltésnél bentmaradt és nem vettem észre),
észrevétel után egyszerre töröltem az aukciókat, de a számlázandó tételeknél
már jelentkezett (sok esetben a termék ára megegyezett az igénybe vett opció
költségével).
Új eladási lap nyitásakor az esetlegesen előtte feltöltött termék adatai+opciói maradnak bent, nem egy "blank" feltöltési lap nyílik meg, így előfordul, hogy egy GYAKORLATLAN felhasználó nem veszi észre , hogy a kiemelési díj opció be volt jelölve!
Amúgy az említett aukciók kb. 30 percen belül törölve is lettek (én kis naiv, azt hittem, ekkor nem számlázzák ki, mivel szerintem meg sem jelentek a piactér kínálatában, bár hagytam volna úgy legalább nem dobtam volna ki a pénzt az ablakon).
Kérdésem, hogy fizessek-e egy olyan szolgáltatásért amit nem is akartam ezeknél az eladásoknál igénybe venni, és ezt Önök le is tudják ellenőrizni (már, hogyha akarják)?
Az alábbiaknál nem vettem észre az opciót:
135407031
135406853
135411768
135409516
135407636

üdvözlettel, Anita


Kedves btschiga!

A termékkiemelés költségei az aukció indulásakor felszámításra kerülnek akkor is, ha a termékeket később törli
a piactérről. Érdemes aukciófeltöltéskor ellenőrizni az adatokat, így elkerülhető a tévedés.


--------------------
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
btschiga
hozzászólás 2009-03-12 15:45
Létrehozva: #6247


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2009-03-12 15:22
Azonosító: 540 134



Tisztelt Moderátor!

Az alábbi termékeket véletlenül listázások eleljére kerülő opcióval
töltöttem fel (az előző feltöltésnél bentmaradt és nem vettem észre),
észrevétel után egyszerre töröltem az aukciókat, de a számlázandó tételeknél
már jelentkezett (sok esetben a termék ára megegyezett az igénybe vett opció
költségével).
Új eladási lap nyitásakor az esetlegesen előtte feltöltött termék adatai+opciói maradnak bent, nem egy "blank" feltöltési lap nyílik meg, így előfordul, hogy egy GYAKORLATLAN felhasználó nem veszi észre , hogy a kiemelési díj opció be volt jelölve!
Amúgy az említett aukciók kb. 30 percen belül törölve is lettek (én kis naiv, azt hittem, ekkor nem számlázzák ki, mivel szerintem meg sem jelentek a piactér kínálatában, bár hagytam volna úgy legalább nem dobtam volna ki a pénzt az ablakon).
Kérdésem, hogy fizessek-e egy olyan szolgáltatásért amit nem is akartam ezeknél az eladásoknál igénybe venni, és ezt Önök le is tudják ellenőrizni (már, hogyha akarják)?
Az alábbiaknál nem vettem észre az opciót:
135407031
135406853
135411768
135409516
135407636

üdvözlettel, Anita
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZSUZSANNA75
hozzászólás 2009-03-11 11:07
Létrehozva: #6248


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 10
Regisztrált: 2009-02-19 12:25
Azonosító: 489 575



Köszönöm szépen, majd jelentkezem.
Üdvözlettel : Zsuzsa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambooflower
hozzászólás 2009-03-11 10:31
Létrehozva: #6249


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Kizárt

Hozzászólások: 7 218
Regisztrált: 2007-03-01 14:16
Azonosító: 130



IDÉZET(ZSUZSANNA75 @ 2009-03-11 09:21) *
Tisztelt Moderátor/Admin!
Az a problémám, hogy rendeztem a számlám átutalással, csak az ügyfélkódot nem tüntettem fel, csak a felhasználó nevemet.Kérem segítsen nekem, hogy ilyen esetben , hogy tudom rendezni a számlám.
Előre is köszönöm.
Üdvözlettel : ZSUZSANNA75


ez elég kell hogy legyen ahhoz, hogy beazonosítsanak.


--------------------
"Gyanítom, több dolgok vannak földön és égen, mintsem azt bármely bölcselem valaha álmodni képes."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vatera_Fórum_Mod...
hozzászólás 2009-03-11 10:28
Létrehozva: #6250


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 100
Regisztrált: 2007-03-01 13:48
Azonosító: 32



IDÉZET(ZSUZSANNA75 @ 2009-03-11 09:21) *
Tisztelt Moderátor/Admin!
Az a problémám, hogy rendeztem a számlám átutalással, csak az ügyfélkódot nem tüntettem fel, csak a felhasználó nevemet.Kérem segítsen nekem, hogy ilyen esetben , hogy tudom rendezni a számlám.
Előre is köszönöm.
Üdvözlettel : ZSUZSANNA75


Kedves ZSUZSANNA75!

Amennyiben pár napon belül nem kerül jóváírásra az összeg, legyen kedves részletesen leírni a problémát
a kapcsolatfelvételen keresztül. Köszönjük!


--------------------
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZSUZSANNA75
hozzászólás 2009-03-11 10:21
Létrehozva: #6251


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 10
Regisztrált: 2009-02-19 12:25
Azonosító: 489 575



Tisztelt Moderátor/Admin!
Az a problémám, hogy rendeztem a számlám átutalással, csak az ügyfélkódot nem tüntettem fel, csak a felhasználó nevemet.Kérem segítsen nekem, hogy ilyen esetben , hogy tudom rendezni a számlám.
Előre is köszönöm.
Üdvözlettel : ZSUZSANNA75
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AlieNeetah
hozzászólás 2009-03-11 10:08
Létrehozva: #6252


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 41
Regisztrált: 2008-12-12 10:16
Azonosító: 349 434



IDÉZET(Vatera_Fórum_Moderátor @ 2009-03-11 08:36) *
Kedves AlieNeetah!

A bankszámlaszám, ahová a 100Ft-ot utalni kell: 10700024-25268209-52000001
A közlemény rovatban csak és kizárólag pontos ügyfélkódját tüntesse fel.
Az Ön ügyfélkódja megtalálható a Személyes menü - Biztonsági regisztráció almenüben, azon belül
is a bankszámlával történő ellenőrzés részben. Ezen kívül a Személyes menü - Tranzakció-történet
menüpontban is megtalálja az ügyfélkódot.



Kedves Admin!

Köszönöm a választ, még a héten eljuttatom a jelzett számlaszámra a pénzt, vigyázva, hogy még véletlenül sem csússzon hiba a folyamatba.

További jó munkát kívánok,

üdvözlettel: AN.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crossb
hozzászólás 2009-03-11 09:46
Létrehozva: #6253


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 12
Regisztrált: 2007-03-21 15:41
Azonosító: 1 317



IDÉZET(Vatera_Fórum_Moderátor @ 2009-02-17 13:07) *
Kedves crossb!

Köszönjük a részletes információkat, a felelős kollégák dolgoznak a megoldáson.


Kedves Vatera!

Érdeklődnék, miképp kapok felvilágosítást a dolog eredményéről.

Üdv: crossb
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vatera_Fórum_Mod...
hozzászólás 2009-03-11 09:36
Létrehozva: #6254


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 100
Regisztrált: 2007-03-01 13:48
Azonosító: 32



IDÉZET(AlieNeetah @ 2009-03-11 08:26) *
Tisztelt Moderátor/Admin!

***
Szóval:
1. jelenleg CIB bankos vagyok, új számom az adatlapomon, innen tudok utalni, netbankon keresztül.
2. Szeretném tudni, melyik a helyes számlaszám, amire utalnom kell a pénzt.
3. A közlemény rovatban most akkor csak a felhasználói kódot kell fetüntetnem, vagy a kódot és a felhasználói nevet?
Köszönöm a segítséget előre is, remélem, tudtok időt szakítani, mert nagyon fontos lenne a státuszváltás.
További jó munkát kívánok,
üdvözlettel: AlieNeetah


Kedves AlieNeetah!

A bankszámlaszám, ahová a 100Ft-ot utalni kell: 10700024-25268209-52000001
A közlemény rovatban csak és kizárólag pontos ügyfélkódját tüntesse fel.
Az Ön ügyfélkódja megtalálható a Személyes menü - Biztonsági regisztráció almenüben, azon belül
is a bankszámlával történő ellenőrzés részben. Ezen kívül a Személyes menü - Tranzakció-történet
menüpontban is megtalálja az ügyfélkódot.


--------------------
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AlieNeetah
hozzászólás 2009-03-11 09:26
Létrehozva: #6255


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 41
Regisztrált: 2008-12-12 10:16
Azonosító: 349 434



Tisztelt Moderátor/Admin!

Segítséget kérek. Szeretnék végre teljes jogú felhasználó lenni, ezért kérlek titeket, erre a levélre válaszként írjátok már meg pontosan, mit kell tennem! Mint korábban jeleztem, többször próbálkoztam, menet közben mindig elromlott valami.

Segítene, ha ránéznétek az adataimra, nem azokkal van-e baj, ugyanis bankot váltottam, többek között. Nem tudom, ez a rendszerben megváltozott-e, szóval nem ott bújik-e meg a kisördög, hogy eredetileg OTP-s voltam, menet közben lettem CIB-es, viszont már az újról utaltam kétszer pénzt...

Szóval:

1. jelenleg CIB bankos vagyok, új számom az adatlapomon, innen tudok utalni, netbankon keresztül.
2. Szeretném tudni, melyik a helyes számlaszám, amire utalnom kell a pénzt.
3. A közlemény rovatban most akkor csak a felhasználói kódot kell fetüntetnem, vagy a kódot és a felhasználói nevet?

Köszönöm a segítséget előre is, remélem, tudtok időt szakítani, mert nagyon fontos lenne a státuszváltás.

További jó munkát kívánok,

üdvözlettel: AlieNeetah
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dayita
hozzászólás 2009-03-10 17:42
Létrehozva: #6256


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2007-04-18 16:19
Azonosító: 5 921



IDÉZET(bambooflower @ 2009-03-09 20:59) *
Kapcsolatfelvétel - Aukcióval kapcsolatos probléma - Szeretnék töröltetni egy értékelést

Kedves bambooflower, köszönöm a gyors segítséget, azt hiszem sikerrel jártam. Minden jót neked rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vatera_Fórum_Mod...
hozzászólás 2009-03-10 14:06
Létrehozva: #6257


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 100
Regisztrált: 2007-03-01 13:48
Azonosító: 32



IDÉZET(mariann197 @ 2009-03-09 22:30) *
Tisztelt Moderátor!
2 kérdésem lenne:van egy vevőm,aki írt az e-mail címemre,de választ nem tudtam neki írni,mert visszadobta a levelezőm.licitál még pár termékre,és a licitált áruknál lévő borítékra kattintva írtam neki,erről ő kap értesítést?
Másik kérdésem:e-mail címet változtattam a vaterán,jelenleg gmail-es vagyok,viszont a fórum hozzászólásokról az e-mail értesítő még a régi vipmail címre megy.ez mitől lehet?válaszát köszönöm!


Kedves mariann197!

Amennyiben a vevő nem kapja meg az Ön által küldött emailt, próbálja más email címről elküldeni.

A fórumban is megtörtént a változtatás, köszönjük a jelzést!


--------------------
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mariann197
hozzászólás 2009-03-09 23:30
Létrehozva: #6258


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 51
Regisztrált: 2007-08-22 23:31
Azonosító: 21 498



Tisztelt Moderátor!
2 kérdésem lenne:van egy vevőm,aki írt az e-mail címemre,de választ nem tudtam neki írni,mert visszadobta a levelezőm.licitál még pár termékre,és a licitált áruknál lévő borítékra kattintva írtam neki,erről ő kap értesítést?
Másik kérdésem:e-mail címet változtattam a vaterán,jelenleg gmail-es vagyok,viszont a fórum hozzászólásokról az e-mail értesítő még a régi vipmail címre megy.ez mitől lehet?válaszát köszönöm!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vatera_Fórum_Mod...
hozzászólás 2009-03-09 22:43
Létrehozva: #6259


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 100
Regisztrált: 2007-03-01 13:48
Azonosító: 32



IDÉZET(szytam @ 2009-03-09 20:39) *
Tisztelt Vatera!

Már eddig is tűrtük , mert nem tehettünk mást, hogy a saját termékoldalainkat óriásbannerek csúfítják, és csábítják a látogatókat az oldal elhagyására (!!), de ez a most ez az alulfutó szalagbanner megint több mint ami üzletileg tisztességes. Fizetem a termékgalériát fizetem minden termékemre a 4-500 ft-os felrakás/kiemelés díjat, ezért határozattan visszautasítom ezt az eljárást, hogy egy ilyen mozgó , futó bannerrel eltereljék a termékeimről a látogatók figyelmét!

Kérem ezt az eladókkal szembeni tisztességtelen eljárás megszüntetését!

B.Tamas


Kedves szytam!

Az észrevételt továbbítottuk a felelős kollégák felé.


--------------------
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambooflower
hozzászólás 2009-03-09 21:59
Létrehozva: #6260


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Kizárt

Hozzászólások: 7 218
Regisztrált: 2007-03-01 14:16
Azonosító: 130



IDÉZET(dayita @ 2009-03-09 20:40) *
Sziasztok, a segítségeteket szeretném kérni. Egy félreértés folytán negatív minősítést adtam valakinek, amit szeretnék visszavonni, vagy valami más módon nyilvánosítani, hogy nem szolgált rá. Hogy tudom ezt megtenni? Várom a választ. üdv dayita huh.gif


Kapcsolatfelvétel - Aukcióval kapcsolatos probléma - Szeretnék töröltetni egy értékelést


--------------------
"Gyanítom, több dolgok vannak földön és égen, mintsem azt bármely bölcselem valaha álmodni képes."
Go to the top of the page
 
+Quote Post

525 Oldal V  « < 311 312 313 314 315 > » 
Fast ReplyReply to this topicStart new topic
3 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (3 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2015-07-04 17:18