IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1032 Oldal V  « < 70 71 72 73 74 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Technikai Kérdések, Problémák, KIZÁRÓLAG TECHNIKAI jellegű témák - PST kivételével!
Donquijote74
hozzászólás 2012-12-04 22:36
Létrehozva: #1421


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2012-12-04 22:30
Azonosító: 1 912 194



Tisztelt Vatera.

Számlázással kapcsolatos - tisztázásra váró - kérdésemet nem tudom feltenni ügyfélszolgálatuknak, mivel az "üzenetküldés ügyfélszolgálatunknak" menüpontban, csak a "főtéma" jelenik meg, az "altéma" nem és így folyamatosan "Nem választott ki altémát" hibaüzenetet kapok. Hogyan tudom önökkel a kapcsolatot felvenni?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jsounds
hozzászólás 2012-12-04 22:24
Létrehozva: #1422


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 20
Regisztrált: 2011-07-31 00:42
Azonosító: 1 539 361



IDÉZET(NikonFotoShop @ 2012-12-04 21:21) *
Tisztelt vatera!
A lezárt eladott termék nem tünik el az aktuális termékeim közül, ill a 17órkor
feladott (újraindított termék) nem jelenik meg a felhasználó összes terméke menüben
illetve nem lehet kereséssel megtalálni!! SOS választ várok eme rendszerhibára (több
gépen is néztem frissítettem!!)

Sehol nem jelennek meg az új listázású termékek, én a CD-t néztem, de egy fórumtárs már írta hogy máshol sem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
NikonFotoShop
hozzászólás 2012-12-04 22:21
Létrehozva: #1423


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2012-12-04 22:05
Azonosító: 1 912 135



Tisztelt vatera!
A lezárt eladott termék nem tünik el az aktuális termékeim közül, ill a 17órkor
feladott (újraindított termék) nem jelenik meg a felhasználó összes terméke menüben
illetve nem lehet kereséssel megtalálni!! SOS választ várok eme rendszerhibára (több
gépen is néztem frissítettem!!)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jsounds
hozzászólás 2012-12-04 22:08
Létrehozva: #1424


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 20
Regisztrált: 2011-07-31 00:42
Azonosító: 1 539 361



IDÉZET(svejku @ 2012-12-04 20:19) *
Semmilyen új terméket nem mutat az elmúlt 3 órában, kivéve a használtautós apródosokat.

Ok, köszönöm, azóta én is próbáltam találomra mást, ott sem volt azóta új.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomari
hozzászólás 2012-12-04 21:37
Létrehozva: #1425


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 47
Regisztrált: 2007-03-24 19:55
Azonosító: 1 941



IDÉZET(VateraBenz @ 2012-12-04 20:34) *
Tisztelt tomari!

Egyes értesítők valóban többszörözve kerülhetnek kiküldésre. Dolgozunk a hiba elhárításán.



Tisztelt VateraBenz!

Köszönöm válaszát, már az email cím változtatásán gondolkodtam. Akkor viszont mivel a probléma meg fog oldódni nem teszem. Azóta is megjött néhányszor.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-12-04 21:35
Létrehozva: #1426


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 375
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(tomari @ 2012-12-04 19:02) *
Tisztelt Vatera!

17.40-kor lejárt aukcióm lejártáról ötször is kaptam értesítést. Ilyen problémával még nem találkoztam. Az eladott termékeim közt viszont nem szerepel. Hol akadhatott meg a dolog.

Válaszukat előre is köszönve, tomari

Tisztelt tomari!

Egyes értesítők valóban többszörözve kerülhetnek kiküldésre. Dolgozunk a hiba elhárításán.

IDÉZET(jsounds @ 2012-12-04 20:12) *
Tisztel Vatera!
16:38-as dátum után egyetlen új terméket sem látok a CD katergóriában, elképzelhető hogy azóta egyetlen egy sem lett feltöltve? Vasárnap este is több órára megállt a keresési lehetőség. Ez bekalkulált karbantartás vagy náma van a hiba? Több böngészővel is próbálkoztam már.

Tisztelt jsounds!

A leírtakat továbbítottuk a felelős kollégáknak, akik indokolt esetben megteszik majd a szükséges intézkedéseket. Köszönjük.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2012-12-04 21:19
Létrehozva: #1427


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 105
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar
Azonosító: 156 696



IDÉZET(jsounds @ 2012-12-04 20:12) *
Tisztel Vatera!
16:38-as dátum után egyetlen új terméket sem látok a CD katergóriában, elképzelhető hogy azóta egyetlen egy sem lett feltöltve? Vasárnap este is több órára megállt a keresési lehetőség. Ez bekalkulált karbantartás vagy náma van a hiba? Több böngészővel is próbálkoztam már.

Semmilyen új terméket nem mutat az elmúlt 3 órában, kivéve a használtautós apródosokat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jsounds
hozzászólás 2012-12-04 21:12
Létrehozva: #1428


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 20
Regisztrált: 2011-07-31 00:42
Azonosító: 1 539 361



Tisztel Vatera!
16:38-as dátum után egyetlen új terméket sem látok a CD katergóriában, elképzelhető hogy azóta egyetlen egy sem lett feltöltve? Vasárnap este is több órára megállt a keresési lehetőség. Ez bekalkulált karbantartás vagy náma van a hiba? Több böngészővel is próbálkoztam már.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomari
hozzászólás 2012-12-04 20:02
Létrehozva: #1429


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 47
Regisztrált: 2007-03-24 19:55
Azonosító: 1 941



Tisztelt Vatera!

17.40-kor lejárt aukcióm lejártáról ötször is kaptam értesítést. Ilyen problémával még nem találkoztam. Az eladott termékeim közt viszont nem szerepel. Hol akadhatott meg a dolog.

Válaszukat előre is köszönve, tomari

Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2012-12-04 19:32
Létrehozva: #1430


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 412
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(bedike80 @ 2012-12-04 18:28) *
Jó napot!

Nyertem licittel,ütöttem le fix árat is.. de nem kaptam értesítést ... sad.gif mi ennek az oka...?

Nézz be a spam-be.smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bedike80
hozzászólás 2012-12-04 19:28
Létrehozva: #1431


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2012-07-25 11:35
Azonosító: 1 790 051



Jó napot!

Nyertem licittel,ütöttem le fix árat is.. de nem kaptam értesítést ... sad.gif mi ennek az oka...?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SPComputer
hozzászólás 2012-12-04 01:28
Létrehozva: #1432


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 85
Regisztrált: 2009-03-09 15:02
Azonosító: 531 554



IDÉZET(VateraBenz @ 2012-12-02 21:06) *
Tisztelt tantam!

Mostanában nem volt változás. A gmail spam mappában tudja jelezni, hogy az adott levél nem spam és akkor legközelebb nem teszik oda.


A Gmail-es vevőim nagyrésze ugyancsak nem találja a vásárlási értesítőmet.
Ennél már csak a freemail, citromail, vipmail triumvirátus rosszabb, ahova ha írok 3-4 levelet, engem tiltanak le hetekre, mint nemkívánatos forrás.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-12-02 23:26
Létrehozva: #1433


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 375
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(jamesblunt @ 2012-12-02 22:04) *
Megpróbáltam, de sem másik böngészővel sem másik gépen nem működik rendesen az oldal.

Megkérdeztem az Ügyfélszolgálatos kollégákat, eddig senki sem jelzett hasonló hibát.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jamesblunt
hozzászólás 2012-12-02 23:04
Létrehozva: #1434


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 17
Regisztrált: 2011-12-02 13:04
Azonosító: 1 579 370



IDÉZET(VateraBenz @ 2012-12-02 21:12) *
Tisztelt jamesblunt!

A jelzett hibát nem tapasztaltuk. Próbálja meg másik böngészővel vagy másik számítógépről.



Megpróbáltam, de sem másik böngészővel sem másik gépen nem működik rendesen az oldal.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-12-02 22:12
Létrehozva: #1435


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 375
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(jamesblunt @ 2012-12-02 21:09) *
Kedves Vatera!

Eladni próbáltam volna egy terméket, de a termék adatainál a vatera.hu weboldal nem hajlandó működni!!
Egynél több fotót nem tudtam feltölteni(a többi fotónál a "képfeltöltés folyamatban" szöveg jelent meg de semmi nem változott),többször próbálkoztam de nem ment így az aukcióm egyelőre nem tudom elindítani!!!
Továbbá ide a fórumra is csak többszöri frissítés után tudtam belépni!

Az internetem sebessége megfelelő, máskor hiba nélkül működött minden.

Ez így nem színvonal.

mad.gif

Tisztelt jamesblunt!

A jelzett hibát nem tapasztaltuk. Próbálja meg másik böngészővel vagy másik számítógépről.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jamesblunt
hozzászólás 2012-12-02 22:09
Létrehozva: #1436


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 17
Regisztrált: 2011-12-02 13:04
Azonosító: 1 579 370



Kedves Vatera!

Eladni próbáltam volna egy terméket, de a termék adatainál a vatera.hu weboldal nem hajlandó működni!!
Egynél több fotót nem tudtam feltölteni(a többi fotónál a "képfeltöltés folyamatban" szöveg jelent meg de semmi nem változott),többször próbálkoztam de nem ment így az aukcióm egyelőre nem tudom elindítani!!!
Továbbá ide a fórumra is csak többszöri frissítés után tudtam belépni!

Az internetem sebessége megfelelő, máskor hiba nélkül működött minden.

Ez így nem színvonal.

mad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-12-02 22:06
Létrehozva: #1437


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 375
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(tantam @ 2012-12-02 19:55) *
Tisztelt Vatera! Egy ideje azt veszem észre, hogy nem érkezik meg minden vásárlási értesítő. Most konstatáltam, hogy gmail valamiért beteszi őket a spam mappába, amit eddig soha nem néztem, mert ráadásul úgy volt beállítva, hogy oda ne pakoljon semmit, bármi is jönne. Érdekes viszont, hogy minden más, üzenetek, visszajelzési értesítők, számla, gond nélkül megérkeznek. Kérdésem az, hogy változott-e valami az értesítőkben, ami miatt a gmail így kezeli őket? Ha igen, lehetne azon változtatni? Semmilyen szűrőm nincs beállítva, de kizárólag a vásárlási értesítők, azok a szemétbe kerülnek. Köszönöm, ha tudnak segíteni vagy tanácsot adni!

Tisztelt tantam!

Mostanában nem volt változás. A gmail spam mappában tudja jelezni, hogy az adott levél nem spam és akkor legközelebb nem teszik oda.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tantam
hozzászólás 2012-12-02 20:55
Létrehozva: #1438


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 52
Regisztrált: 2008-02-12 19:54
Azonosító: 113 419



Tisztelt Vatera! Egy ideje azt veszem észre, hogy nem érkezik meg minden vásárlási értesítő. Most konstatáltam, hogy gmail valamiért beteszi őket a spam mappába, amit eddig soha nem néztem, mert ráadásul úgy volt beállítva, hogy oda ne pakoljon semmit, bármi is jönne. Érdekes viszont, hogy minden más, üzenetek, visszajelzési értesítők, számla, gond nélkül megérkeznek. Kérdésem az, hogy változott-e valami az értesítőkben, ami miatt a gmail így kezeli őket? Ha igen, lehetne azon változtatni? Semmilyen szűrőm nincs beállítva, de kizárólag a vásárlási értesítők, azok a szemétbe kerülnek. Köszönöm, ha tudnak segíteni vagy tanácsot adni!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-12-02 11:09
Létrehozva: #1439


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 375
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(herpeter @ 2012-12-02 10:06) *
...jó lenne az alapproblémára valamiféle megoldást találni.

Üdv!

Tisztelt herpeter!

Az alapproblémán dolgoznak a fejlesztő kollégák. Addig is még elérhető az ön által belinkelt régi bejelentkezési oldal, ahogy ezt tegnap mi is javasoltuk.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
herpeter
hozzászólás 2012-12-02 11:06
Létrehozva: #1440


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2011-01-22 19:32
Azonosító: 1 421 723



Nálam a Firefoxos felugró ablakos jelszómegjegyzéses problémámat az oldotta meg, hogy készítettem egy könyvjelzőt ezzel a linkkel -->> https://www.vatera.hu/user/account/ és ezzel hívom meg a nyitóoldalt. Így csupán egy kattintás a felhasználó mezőbe és automatikusan beíródik a böngészővel korábban megjegyeztetett jelszó.
Ha netán több felhasználó is Vaterázik ugyanazon gépről, akkor pedig egy legördülő listából lehet kiválasztani a megfelelő felhasználót és ha korábban megjegyeztettem a tűzrókával a hozzátartozó jelszót is, akkor a kiválasztás után már látszik is, hogy hozzárendelődik.

Tisztelt fejlesztők ezzel viszont kikerülöm a nyitóoldal reklámjait is, ami nyilván marketing szempontjából nem túlzottan előnyös az Önök számára. wink.gif Azaz, tehát, vagyis jó lenne az alapproblémára valamiféle megoldást találni.

Üdv!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1032 Oldal V  « < 70 71 72 73 74 > » 
Fast ReplyReply to this topicStart new topic
1 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (1 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2015-09-02 14:50