IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1008 Oldal V  « < 724 725 726 727 728 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Technikai Kérdések, Problémák, KIZÁRÓLAG TECHNIKAI jellegű témáknak - PST/VTT kivételével!
m38
hozzászólás 2009-02-14 11:55
Létrehozva: #14501


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2008-10-23 19:45
Azonosító: 254 214



Felhasználónév: m38(32)
Ügyfélkód: 357227
Az Ön számláinak összege: 0 Ft
Az Ön befizetéseinek összege: 100 Ft
Az Ön számláinak/befizetéseinek egyenlege: 100 Ft
Lejárt befizetési határidejű tartozás: 0 Ft

Ez már kb 8-10 napja így van az előző hétvégén értem rá jobban kb szerdán a múlt héten már át volt vezetve a 100Ft.

A gondom az, hogy elsőnek azt írta be, hogy a bankszámlaszámom már egy másik felhasználónévhez hozzá van rendelve.

Most beírtam a bankszámlám újból , most nem írt ki hibát.

Az zavar hogy a levelezés menüben semmi reakció, de már egyszer megírtam a problémám.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
csabau
hozzászólás 2009-02-14 10:19
Létrehozva: #14502


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 5 671
Regisztrált: 2007-03-19 21:37
Innen: Ideg-elme
Azonosító: 903



IDÉZET(m38 @ 2009-02-14 09:10) *
...
Nem értem miért kell egy régi felhasználónak nem engedélyezni a eladást.

Jó régen itt vagyok nem kevés pénzt költöttem el azóta itt, sajnos most eladni szeretnék és nem venni.

Lehet ez a baj.
...



nem hinném, inkább hibát vétett valahol, vagy türelmetlen...
ha mindent jól csinál, az átfutás 3...5 MUNKAnap.

- Mire ügyeljek a teljes jogú felhasználói státusz eléréshez az utalásnál?
1. Ellenőrizze, hogy az adatainál megadta e a bankszámlaszámát és az helyes e! Az utalásnak a regisztrációnál megadott bankszámlaszámról kell érkeznie ellenkező esetben a teljes jogú felhasználó státusz nem lesz a felhasználónévhez rendelve. Amennyiben helytelenül vagy egyáltalán nincs az a bankszámlaszám a regisztrációs adatainál rögzítve amiről utalt, a státusz nem lesz a felhasználónévhez rendelve!
2. Szíveskedjen átutalni 100 Ft-ot a regisztrációnál megadott számlaszámáról a Vatera.hu Kft. kizárólag adatellenőrzésre szolgáló számlaszámára (10700024-25268209-52000001), úgy, hogy a banki átutalási megbízás megjegyzés/tárgy rovatában szíveskedjen feltüntetni az Ön Vatera ügyfélkódját. Az ügyfélkód és csakis a számjegyekből álló ügyfélkód kerüljön feltüntetésre a közlemény rovatba, más ne!
3, Ügyeljen az ügyfélkód helyes beírására, rendszerünk ezzel a számmal azonosítja Önt! Amennyiben a ügyfélkód helytelenül kerül megadásra az utaláson, esetleg több, vagy zavaró karaktereket tartalmaz, a rendszer nem fogja tudni automatikusan Önhöz rendelni az utalást. Az ügyfélkód és csakis a számjegyekből álló ügyfélkód kerüljön feltüntetésre a közlemény rovatba, más ne!
4, Az adatellenőrzéshez használt 10700024-25268209-52000001 Vatera számlaszám csakis adatellenőrzésre szolgál. Kizárólag erre a számlára utalja át a 100 Ft-ot, se kevesebbet se többet! Amennyiben nem 100 Ft-ot utal és nem erre a számlaszámra a státusz nem kerül rögzítése!
5, Mindaddig amig a bankszámlaszámát nem változtatja meg a teljes jogú felhasználó státusza megmarad.

- Az utalás után mikor kapom meg a teljes jogú státuszt?
Az Ön átutalását és a banki jóváírást követően (ami az Ön szerződött banki partnerétől és a hazai Giro rendszer által eszközölt jóváírás gyorsaságától függően 1-3 munkanapig tart) az összeget a beérkezést követő 24 órán belül jóváírjuk az Ön Vatera egyenlegén. Ezt követően az Ön felhasználói státusza automatikusan megváltozik.
Az átutalt 100 Ft-ot a banki jóváírás után 24 órán belül átvezetjük az Ön Vatera egyenlegére.


A hozzászólást -csabau- szerkesztette a következő időpontban: 2009-02-14 10:20


--------------------
mivel mindig az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak...

...szorgos népünk győzni fog !
.
csaby
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m38
hozzászólás 2009-02-14 10:10
Létrehozva: #14503


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2008-10-23 19:45
Azonosító: 254 214



Tisztelt Vatera!

Régen regisztráltam és sokat vásároltam Ököknél.

A gondom az hogy nemrég 100 Ft ot átutaltam a bankszámlaszámomról, illetve megadtam a menüben a bankszámlaszámom, hogy teljes jogú felhasználó azaz eladó is lehessek.

Egyenlegen meg is jelent.

De azóta se lettem teljes jogú felhasználó.

Nincs negatív minősítésem, semmi olyan ami hátrányt jelentene.

Nem értem miért csak vásárolhatok, és miért vehetek részt teljes jogúként , eladóként is a Vaterán.

Kérem segítsenek!

357227 a felhasználókódom.

2005 07-30 án regisztráltam.

Nem értem miért kell egy régi felhasználónak nem engedélyezni a eladást.

Jó régen itt vagyok nem kevés pénzt költöttem el azóta itt, sajnos most eladni szeretnék és nem venni.

Lehet ez a baj.

Tisztelettel

m38



Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vatera_Fórum_Mod...
hozzászólás 2009-02-14 00:37
Létrehozva: #14504


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 100
Regisztrált: 2007-03-01 13:48
Azonosító: 32



IDÉZET(Gobinho @ 2009-02-13 19:36) *
Sziasztok
Szeretnék feltölteni árut, akartam megváltoztatni a bankszámlaszámom, de nem engedi...
tud valaki segíteni?

PÜ-ben köszi


Kedves Gobinho!

Ahhoz, hogy egy regisztrált felhasználó a Vatera piactérén aukciót indíthasson, szükség van az általa megadott bankszámlaszám valódiságának ellenőrzésére.
Ehhez kattintson a Személyes menü - Biztonsági regisztráció menüpontjára és hajtsa végre az ott leírtakat.


--------------------
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Putyur
hozzászólás 2009-02-13 20:39
Létrehozva: #14505


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 186
Regisztrált: 2007-06-01 12:23
Innen: Budapest
Azonosító: 12 391



IDÉZET(Gobinho @ 2009-02-13 19:36) *
Sziasztok
Szeretnék feltölteni árut, akartam megváltoztatni a bankszámlaszámom, de nem engedi...
tud valaki segíteni?

PÜ-ben köszi


Privát üzenetben itt nem lehet kommunikálni.
Ha eladni akarsz, akkor teljes jogú felhasználóvá kell válnod. Ehhez el kell utalnod a bankszámládról 100 Ft-ot a Vatera egy adott bankszámlájára. (Nézz utána a "Segítség" menüpont alatt.)


--------------------
Putyur

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal.
Ne kezdj birkózni egy disznóval, mert mindketten sárosak lesztek, de a disznó még élvezni is fogja.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gobinho
hozzászólás 2009-02-13 20:36
Létrehozva: #14506


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2009-02-13 20:34
Azonosító: 477 294



Sziasztok
Szeretnék feltölteni árut, akartam megváltoztatni a bankszámlaszámom, de nem engedi...
tud valaki segíteni?

PÜ-ben köszi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vatera_Fórum_Mod...
hozzászólás 2009-02-12 11:46
Létrehozva: #14507


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 100
Regisztrált: 2007-03-01 13:48
Azonosító: 32



IDÉZET(poorat @ 2009-02-10 21:15) *
Tisztelt Vatera!

Írtam egy levelet, hogy a termékek között ráismertem egy tőlem ellopott telefonra.
Nem kaptam választ, pedig csak affelől érdeklődtem, hogy milyen lehetőségem van a termék után "nyomozni".
Köteles az eladó megmondani pl a telefon IMEI számát?
Köteles valamivel igazolni a telefon eredetét?
Nekem ide is jó a válasz, előre is köszönöm.


Kedves poorat!

Amikor elküldte az üzenetet részünkre a kapcsolatfelvételen keresztül, emailben kapott egy un. ticket számot
ezt legyen kedves ide bemásolni. Köszönjük!


--------------------
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vatera_Fórum_Mod...
hozzászólás 2009-02-12 11:27
Létrehozva: #14508


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 100
Regisztrált: 2007-03-01 13:48
Azonosító: 32



IDÉZET(roszgyuri @ 2009-02-12 10:22) *
hogyan tudnám magam törölni a vaterárol, mint felhasználót??? mellow.gif


Kedves roszgyuri!

A regisztráció törlését a kapcsolatfelvételen keresztül lehet kérni.
Kapcsolatfelvétel - Regisztráció, felhasználói fiók - Szeretném a Vatera regisztrációmat megszüntetni


--------------------
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
roszgyuri
hozzászólás 2009-02-12 11:22
Létrehozva: #14509


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2009-02-12 11:20
Azonosító: 473 714



hogyan tudnám magam törölni a vaterárol, mint felhasználót??? mellow.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Putyur
hozzászólás 2009-02-11 22:22
Létrehozva: #14510


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 186
Regisztrált: 2007-06-01 12:23
Innen: Budapest
Azonosító: 12 391



IDÉZET(xxxrolixxx @ 2009-02-11 21:20) *
Helló!
én még új vagyok itt, de szeretnék eladni és nem tudok!
befizettem a 100Ftot és kaptam levelet hogy az itt megadott bankszámla szám nem egyezik azzal amivel fizettem és ezért megváltoztattam itt, de sajnos nem történt semmi és még mindig nem tudok eladni! sad.gif
mit csináljak most???


Most megint elutalsz 100 Ft-ot (lehetőleg arról a számlaszámról, amit megadtál), és vársz...
(Addig elolvashatod az Általános Felhasználási Feltételeket. wink.gif )


--------------------
Putyur

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal.
Ne kezdj birkózni egy disznóval, mert mindketten sárosak lesztek, de a disznó még élvezni is fogja.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xxxrolixxx
hozzászólás 2009-02-11 22:20
Létrehozva: #14511


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2009-02-11 22:15
Azonosító: 473 034



Helló!

én még új vagyok itt, de szeretnék eladni és nem tudok!
befizettem a 100Ftot és kaptam levelet hogy az itt megadott bankszámla szám nem egyezik azzal amivel fizettem és ezért megváltoztattam itt, de sajnos nem történt semmi és még mindig nem tudok eladni! sad.gif

mit csináljak most???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Putyur
hozzászólás 2009-02-11 21:59
Létrehozva: #14512


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 186
Regisztrált: 2007-06-01 12:23
Innen: Budapest
Azonosító: 12 391



IDÉZET(cableguy @ 2009-02-11 20:41) *
Üdv érdekes paradoxonnal találtam magam szemben.
egy kedves parnerem akit jóindulatomnak köszönhetően nem negatívval értékeltem hanem semlegeseel a több mint 1 hónapos szállítását. A partner Stefi38 Spamszrüen elkezdte véleményét nem mailban hanem a termékeimnél egymás után "Kérdezzen az eladótól!" funkciót használva bemásolgatni egyesével. A fickó elötte gondolom berakott engem a tiltó listájába mert a hozzám "feltett kérdésekre" nem tudtam válaszolni a saját termékeim alatt. szüval a nálam feltett kérdésekre nem tudok válaszolni a saját termékeim alatt. ez kicsit érdekes. Ha válaszolni akartam akkor: "Sajnáljuk, de az eladó nem fogad el liciteket és üzeneteket Öntől, licitje ezért érvénytelen. Kérjük, vásároljon mástól. További inform....... szöveggel találkoztam.


Korrekt.
Tedd Te is tiltóra, majd nem fogja összemocskítani a terméklapjaidat. wink.gif

Mondjuk a nem-tudok-válaszolni-a-feltett-kérdésre probléma tényleg érdekes... blink.gif


--------------------
Putyur

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal.
Ne kezdj birkózni egy disznóval, mert mindketten sárosak lesztek, de a disznó még élvezni is fogja.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cableguy
hozzászólás 2009-02-11 21:41
Létrehozva: #14513


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 33
Regisztrált: 2008-09-03 14:30
Azonosító: 184 777



Üdv érdekes paradoxonnal találtam magam szemben.
egy kedves parnerem akit jóindulatomnak köszönhetően nem negatívval értékeltem hanem semlegeseel a több mint 1 hónapos szállítását. A partner Stefi38 Spamszrüen elkezdte véleményét nem mailban hanem a termékeimnél egymás után "Kérdezzen az eladótól!" funkciót használva bemásolgatni egyesével. A fickó elötte gondolom berakott engem a tiltó listájába mert a hozzám "feltett kérdésekre" nem tudtam válaszolni a saját termékeim alatt. szüval a nálam feltett kérdésekre nem tudok válaszolni a saját termékeim alatt. ez kicsit érdekes. Ha válaszolni akartam akkor: "Sajnáljuk, de az eladó nem fogad el liciteket és üzeneteket Öntől, licitje ezért érvénytelen. Kérjük, vásároljon mástól. További inform....... szöveggel találkoztam.

A hozzászólást -cableguy- szerkesztette a következő időpontban: 2009-02-11 21:43
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Boboyszi
hozzászólás 2009-02-11 08:36
Létrehozva: #14514


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2007-07-31 16:06
Azonosító: 18 238



Tisztelt Vatera!

Már jópár napja alig sikerül belépnem az oldalra...sad.gif A főoldallal nincs gond, rögtön bejön, viszont onnan belépni sem sikerül könnyen, a többi menüt pedig mégnehezebb elérni, azt írja, hogy az oldal nem válaszol. Mi lehet a gond? (Csak a vatera-val van ez a probléma más honlapokkal nincs gond...)

Köszönöm a segítséget!
Üdv:
Boboyszi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Putyur
hozzászólás 2009-02-11 07:16
Létrehozva: #14515


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 186
Regisztrált: 2007-06-01 12:23
Innen: Budapest
Azonosító: 12 391



IDÉZET(poorat @ 2009-02-10 21:15) *
Tisztelt Vatera!

Írtam egy levelet, hogy a termékek között ráismertem egy tőlem ellopott telefonra.
Nem kaptam választ, pedig csak affelől érdeklődtem, hogy milyen lehetőségem van a termék után "nyomozni".
Köteles az eladó megmondani pl a telefon IMEI számát?
Köteles valamivel igazolni a telefon eredetét?

Nekem ide is jó a válasz, előre is köszönöm.


Én a helyedben MEGVENNÉM.
Aztán az átvételre "nem egyedül" érkeznék... wink.gif


--------------------
Putyur

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal.
Ne kezdj birkózni egy disznóval, mert mindketten sárosak lesztek, de a disznó még élvezni is fogja.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
poorat
hozzászólás 2009-02-10 22:15
Létrehozva: #14516


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2009-02-09 22:25
Azonosító: 468 894



Tisztelt Vatera!

Írtam egy levelet, hogy a termékek között ráismertem egy tőlem ellopott telefonra.
Nem kaptam választ, pedig csak affelől érdeklődtem, hogy milyen lehetőségem van a termék után "nyomozni".
Köteles az eladó megmondani pl a telefon IMEI számát?
Köteles valamivel igazolni a telefon eredetét?

Nekem ide is jó a válasz, előre is köszönöm.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vatera_Fórum_Mod...
hozzászólás 2009-02-10 17:02
Létrehozva: #14517


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 100
Regisztrált: 2007-03-01 13:48
Azonosító: 32



IDÉZET(bomari @ 2009-02-09 16:38) *
AZ ÚJ OLDALRÓL MÁR IRTAM VÉLEMÉNYT, DE ESZEMBE JUTOTT, HOGY ÚGY LÁTOM, EGYIK SEM TARTALMAZ OLYAN ROVATOT, AMI AZONNAL AZ ÉRDEKLŐDŐ, VAGY LICITÁLÓ TUDOMÁSÁRA HOZZA, HOGY HA A FELHASZNÁLÓ SZABADSÁGRA MENT. MOST EZT CSAK AZ ISMERJ MEG OLDALON LEHET MEGTUDNI, DE NEM MINDENKI KATTINT ODA
MIELŐTT LICITÁL. IGY NEM KAPJA MEG AZ ÁRÚT CSAK ESETLEG EGY HÓNAP MÚLVA ÉS AKKOR MEGY A NEGATIV. ohmy.gif


Kedves bomari!

A vásárlási értesítő segítségével automatikusan a licitzárás után egy e-mailt küld a Vatera rendszere az eladó
nevében a vevőnek, így a vevő közvetlenül az eladónak tud válaszolni. Az eladónak, ezután nem kell bajlódnia
minden egyes aukciózárás után az ilyen jellegű emailek elkészítésével, kiküldésével. A kiküldendő levél
tartalmának egy része szabadon módosítható, tartalmazhat hasznos információkat, mint például számlázási-,
szállítási információk, kapcsolatfelvétel ideje, módja, esetleges szabadság esetén a rendelkezésre állás ideje
stb. A szolgáltatás a Személyes menü - Saját beállítások - Vásárlási értesítő menüpontban érhető el.

Jelenleg az ismerj+ oldalon is jelezheti partnerei számára ha szabadság vagy egyéb okok miatt ideiglenesen
nem elérhető.
A tapasztalatok alapján ha egy eladó úgy megy el szabadságra, hogy nem kezeli a termékeket se ő se más
megbízott, akkor érdemes lejárttá tenni a termékeket mert csak a bonyodalom van abból ha nem válaszol a
kérdésekre, a vásárlásokra. Ha visszajött újraaktiválja azokat és kész.

A szállítási költségek jellemzően minden terméknél más és más, ezt terméklapokhoz egyedileg tesszük a
jövőben elérhetővé.



--------------------
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rudolf59
hozzászólás 2009-02-10 15:16
Létrehozva: #14518


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 726
Regisztrált: 2007-03-01 14:15
Azonosító: 87



Kedves Vatera Kft!

Amikor vásárlás után megkapom az értesítőt, akkor nem lehetne a termék linkjét is betenni az értesítőbe? mert a kódszám alapján igen nehézkes benavigálni a terméklapra.
Vásároltam 6-7 terméket és mindegyiknél külön-külön benavigálni a kódszám alapján, nagyon nehézkes.

Hasonló kellene, mint amikor vásárolnak tőlem valamit és az értesítőben ott van a termék linkje. Itt csak egy kattintás éa a terméklapon vagyok.

Üdv
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jozee88
hozzászólás 2009-02-10 00:51
Létrehozva: #14519


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2009-02-09 22:50
Azonosító: 468 976



Azt hiszem egy másik topikban megtaláltam a választ. Kezd tisztulni a dolog. Üdv!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jozee88
hozzászólás 2009-02-09 22:54
Létrehozva: #14520


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2009-02-09 22:50
Azonosító: 468 976



Szép estét!

Friss vaterás vagyok, és lenne egy kérdésem, lehet már volt ez a probléma itt, de kicsit sok lenne visszaolvasni.
Most licitáltam egy termékre és nem én nyertem meg, pedig több pénzt is adtam volna érte mint a nyertes. Valaki elmondhatná hogy mit rontottam el. Miért az idő döntött és nem az ajánlat nagysága? Nem teljesen értem. Esetleg adhatna valaki egy-két tippet!

Köszönöm: Jozee
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1008 Oldal V  « < 724 725 726 727 728 > » 
Fast ReplyReply to this topicStart new topic
7 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (7 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2014-04-20 10:17