IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1045 Oldal V  « < 860 861 862 863 864 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Technikai Kérdések, Problémák, KIZÁRÓLAG TECHNIKAI jellegű témák - PST kivételével!
Vatera_Fórum_Mod...
hozzászólás 2008-08-07 19:36
Létrehozva: #17221


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 100
Regisztrált: 2007-03-01 13:48
Azonosító: 32



IDÉZET(janostoth @ 2008-08-07 19:26) *
Üdv!
Mi a helyzet a fixáras (Holland aukciós) eladással? Tud valaki konkrétat mármint, hogy az is minimáláras eladásnak számít?
János


Kedves janostoth!

Ha a kikiáltási ár és a minimálár megegyezik, akkor gyakorlatilag nincs
minimálár. => Nem kell érte fizetni.


--------------------
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
janostoth
hozzászólás 2008-08-07 19:26
Létrehozva: #17222


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2008-03-07 08:03
Azonosító: 125 375



Üdv!
Mi a helyzet a fixáras (Holland aukciós) eladással? Tud valaki konkrétat mármint, hogy az is minimáláras eladásnak számít?
János
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kinderlady
hozzászólás 2008-08-07 19:22
Létrehozva: #17223


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 675
Regisztrált: 2007-03-26 22:47
Innen: Mohács
Azonosító: 2 304




Én személy szerint valószínűleg áttérek a konkurenciára, mert nem akarok áruk el nem adásáért fizetni.


A konkurenciánál is fizetős a minimálár.
Sokkal korábban bevezették.

Üdvözlettel:
kinderlady


--------------------
"A boldogsághoz a következők feltétlenül kellenek: legyen kit szeretnünk, legyen mit csinálnunk és legyen miben reménykednünk."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartfaibarnabas
hozzászólás 2008-08-07 19:05
Létrehozva: #17224


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2008-08-07 18:51
Azonosító: 177 241



Véleményem szerint a minimálár díjának bevezetése egyáltalán nem jó ötlet, tipikus példája a kapzsiságnak. Szerintem a minimálárdíj miatt a felkínált áruk mennyisége töredékére fog visszaesni. Remélem, hogy a vatera is be fogja látni, hogy sokkal többet veszít a kisebb kinálat miatt lecsökkenő forgalom miatt, mint amit nyer a 100 forintokon. (Az ilyen tételek óriási szerverterhelés többlete minden bizonnyal olyan költségeket jelent, amit be kell hajtani az ügyfeleken még akkor is, ha elveszítjük őket.) Örülhetne a Vatera, hogy az emberek tesznek fel árut és van kínálat. Egy jó boltosnak érdeke a nagyobb kínálat még akkor is, ha némelyiken nem keres. Különösen akkor, ha az el is fér a boltjában. De ez a jó boltosra jellemző csak.
Én személy szerint valószínűleg áttérek a konkurenciára, mert nem akarok áruk el nem adásáért fizetni.
mad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sidocious
hozzászólás 2008-08-07 17:52
Létrehozva: #17225


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 27
Regisztrált: 2007-04-13 19:36
Azonosító: 5 242



Köszönöm a Vaterának, hogy értesítőjüket újra körbeküldték belátva a kommunikáció hiányosságát, s ezzel egyben egyértelművé tette a a jövőben várható intézkedéseit...
Ez így a korrekt.
:peace: smile
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Klarci
hozzászólás 2008-08-07 17:32
Létrehozva: #17226


Fórumozó
***

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 546
Regisztrált: 2008-03-24 14:37
Azonosító: 128 125



IDÉZET(kinderlady @ 2008-08-06 19:59) *
Fel a fejjel!
Az egyetlen figyelmeztetésemet én is ilyenért kaptam:
Két önkéntes rendőri karszalagom volt, az egyiket feltettem, és jelezni akartam, hogy van még egy.
Megdöbbentem, amikor jötta figyelmeztetés!
(Az érdeklődésemre nekem korrekten azt is megírták, hogy hol hibáztam. Javítottam, és feltettem úgy ahogy kell. Ennyi.)
Az életben is vannak szabályok, amiket be kell tartani.
És a szabályok nem ellenünk vannak.

Sikeres eladásokat!
kinderlady

Na de ez nekem már a második!
Remélem elkészül az új eladótér,mire innen kivágnak valami dedó dolog miatt.

IDÉZET(onix65 @ 2008-08-06 14:22) *
Tegyél feljelentést ismeretlen tettes ellen,nem vesztesz semmit.-a hekkerkedést bünteti a törvény.és kideritik hogy ki volt az,mivel mindennek nyoma van.

Hová tudnék neked személyes üzit küldeni.
Kérdésem lenne.

Ez jó kérdés,gondolom sehova.Vaterán ilyen nincs.DD Ajánlom viszont a jogi fórumot (www.jogiforum.hu)megtekintésre.Ott segítenek tanáccsal az ügyvédjelöltek és a kontárok is persze.))Azért arra vigyázz,hogy mielőtt beviszed a géped az örsre(tudod ez kellhet az azonosítások miatt)-szal azelőtt szedj le minden törvénytelen dolgot róla.Mármint illegális cuccot ha van netán.

IDÉZET(Grobar @ 2008-08-06 15:50) *
Na ez szép volt! Végre egy "nem sablon" válasz!! smile.gif Szeretnénk látni a Moditól, egy hozzászólást a vicc topicban! smile.gif

Ez már önmagában is vicc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vatera_Fórum_Mod...
hozzászólás 2008-08-07 17:25
Létrehozva: #17227


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 100
Regisztrált: 2007-03-01 13:48
Azonosító: 32



IDÉZET(Zazi76 @ 2008-08-07 14:11) *
Tisztelt Vatera!
A tegnapi és a tegnap előtti nap folyamán panaszbejelentést tettem amire még most sem érkezett meg a válasz, 12 órát ígértek de úgy látszik sajnos a 48 óra sem elég az ügy rendezésére vagy újabban ezt a taktikát alkalmazzák hátha az ügyfél egyszer csak megúnja. Így bejelentésemet immáron harmadjára is megteszem. S kifejezettem kérem Önöket, hogy a probléma fontosságára való tekintettel ezúttal nem moderátorokkal szeretnék levelezni hetekig egysoros semmitmondó válaszokat kapva mint az eddig is történt. Levelemet legyenek szívesek eljuttatni a vezetőség felé is. Amennyiben nem sikerül a problémát még a héten korrekt módon lerendezni a jövő hét folyamán a fogyasztóvédelemhez azt követően pedig ha szükséges a bírósághoz fogok fordulni ügyem kivizsgálása érdekében.
***
Tisztelettel: Zazi76

Budapest, 2008-08-07


Kedves Zazi76!

Július 14-től több változtatást vezettünk be eladóink részére, többek között fizetőssé tettük a minimálár használatát (amennyiben a beérkező legmagasabb ajánlat nem éri el a minimálár szintjét). A változásokról hírlevelünkben, hirdetményünkben és a Vatera fórumán is értesítettük felhasználóinkat. Ennek ellenére több eladónk jelezte, hogy a szolgáltatás fizetőssé tételéről nem értesültek időben, ezért - és részben saját figyelmetlenségük miatt - automatikusan igénybe vették a minimálár lehetőségét új vagy újrainduló aukcióikban. Sokak esetében ez akár több száz termékfeltöltést jelentett, esetükben ez igen magas (és nem tervezett) költségeket jelentett.

Eladóink visszajelzései, a fórumokban megfogalmazott vélemények és az ügyfélszolgálatunkra beérkező visszajelzések alapján úgy ítéljük meg, hogy - szándékaink ellenére - a változtatás fentebb ismertetett kommunikációja nem volt megfelelő és teljes körű. Ezért úgy döntöttünk, hogy a 2008. július 14-től 2008. július 31. 24:00-ig tartó időszakra nem számolunk fel díjat a minimálár igénybe vételére, függetlenül attól, hogy egy eladó tudatosan, vagy figyelmetlenségtől választotta ezt az opciót. Ennek értelmében az erre az időszakra kiállított számlákban szereplő, a minimálárra vonatkozó összegeket jóváírjuk az érintett felhasználók egyenlegén. A 2008. augusztus 01. 00:00-tól indított aukciók esetében a minimálár használata (amennyiben a beérkező legmagasabb ajánlat nem éri el a minimálár szintjét) díjköteles és fizetendő a Vatera piacterén érvényes díjtáblázatban meghatározottak szerint!
A fenti időponttól kezdve a minimálár, mint fizető szolgáltatás igénybevételével kapcsolatos reklamációkat nem fogadunk el.

Felhívjuk figyelmét, hogy ellenőrizze a minimálár beállítását később indítandó valamint automatikusan újraindított aukciói esetében is!

Tájékoztatásul közöljük, hogy a jövőben minden, a felhasználókat érintő változás helyet fog kapni a Vatera főoldalán, valamint továbbra is mindenről beszámolunk a főoldal alján található "Hírek és információk a vateráról/Hírek" menüpont alatt http://www.vatera.hu/PR/index.php?ActivePanel=news. Kérjük, Ön is kísérje figyelemmel a Vatera életében meghatározó híreket, történéseket!

Heti hírlevelünkben szintén értesülhet a Vaterán történő változásokról, amelyre feliratkozhat a "Személyes menü"-ben a "Saját beállítások" alatt http://www.vatera.hu/user/account/index.php?.

Amennyiben kérdése, észrevétele lenne, bátran forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.



--------------------
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zazi76
hozzászólás 2008-08-07 14:11
Létrehozva: #17228


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2008-07-28 19:00
Azonosító: 174 499



Tisztelt Vatera!
A tegnapi és a tegnap előtti nap folyamán panaszbejelentést tettem amire még most sem érkezett meg a válasz, 12 órát ígértek de úgy látszik sajnos a 48 óra sem elég az ügy rendezésére vagy újabban ezt a taktikát alkalmazzák hátha az ügyfél egyszer csak megúnja. Így bejelentésemet immáron harmadjára is megteszem. S kifejezettem kérem Önöket, hogy a probléma fontosságára való tekintettel ezúttal nem moderátorokkal szeretnék levelezni hetekig egysoros semmitmondó válaszokat kapva mint az eddig is történt. Levelemet legyenek szívesek eljuttatni a vezetőség felé is. Amennyiben nem sikerül a problémát még a héten korrekt módon lerendezni a jövő hét folyamán a fogyasztóvédelemhez azt követően pedig ha szükséges a bírósághoz fogok fordulni ügyem kivizsgálása érdekében. Tájékoztatásul a korábbi levél:
Tisztelt Vatera Kft.!
Észrevételezni szeretném Önök felé, hogy teljességgel inkorrektnek tartom a 100ft-os minimálár kapcsán kiszámlázott tételeket. Sajnos én is elkövettem azt a hibát, hogy néhányszor újraindítottam az aukcióimat mire észrevettem a változásokat a minimálár körül. Ennek eredményeképpen két jelentős összegű számlát kaptam. Habár Önök reklamációm kapcsán jelezték, hogy az eladókat értesítették hírlevélben a fórumon és az aukció indítási oldalon ez úgy gondolom még sem volt eredményes mivel még a napokban is tetemes mennyiségű minimáláras termék van még fent az oldalakon.
Évek óta vagyok Vaterás mindig odafigyeltem az adásvételeim korrekt lebonyolítására és a számláim pontos befizetésére. Bizonyítják ezt értékeléseim. Sajnos az évek óta megszokottá vált rutin kissé figyelmetlenné teszi az embert így nem tűnt fel elsőre az automatikus aukció indítások oldalra odabiggyesztett kisbetűs figyelem felhívó szöveg a változásokról. Hírlevelet nem olvasom el mindíg őszintén szólva ezúttal sem utalt rá semmi, hogy abban valami fontos is lehet, fórumozni nem fórumozok.
Bár hibát követtem el én is mert figyelmetlen voltam mégis úgy gondolom nem jártak el kellő gondossággal a kiértesítéseknél. Egy ilyen nagy horderejű és szinte minden eladót érintő változás esetében messze nem elég kiértesíteni az eladókat egy hírlevélben a fórumon és az aukció indításoknál apró kis betűkkel. Mivel az esetleges figyelmetlenség komoly és teszem fel indokolatlan anyagi problémákat okoz azoknak akik nagyobb mennyiségű terméket árusítanak.
Már jó ideje elterjedt és alkalmazott megoldás az interneten, az ügyfelek korrekt tájékoztatásában, hogy miután az ügyfél az adott oldalra belép privát nicknevével és kódjával a rendszer előbb egy tájékoztató oldalra vezeti ahol megbizonyosodhat az esetleges változásokról tudomásul veheti azt s csak ezt követően léphet tovább saját menüjébe. Így viszonylag egyszerűen elérhető, hogy mindenki tudomást szerezzen a tervezett változásokról hisz a tájékoztatás minden regiztrált felhasználóhoz eljut százszázalékosan. Erre kötelez a jogszabály is mely ezzel kapcsoltban a következőket mondja ki:
„Az általános szerződési feltétel csak akkor válik a szerződés részévé, ha alkalmazója lehetővé tette, hogy a másik fél annak tartalmát megismerje, és ha azt a másik fél kifejezetten vagy ráutaló magatartással elfogadta.” (Ptk. 205.§. (3) bekezdés)
”Külön tájékoztatni kell a másik felet arról az általános szerződési feltételről, amely a szokásos szerződési gyakorlattól, a szerződésre vonatkozó rendelkezésektől lényegesen vagy valamely korábban a felek között alkalmazott kikötéstől eltér. Ilyen feltétel csak akkor válik a szerződés részévé, ha azt a másik fél – a külön, figyelemfelhívó tájékoztatást követően – kifejezetten elfogadta.” (Ptk. 205.§. (5) bekezdés)
Nem értem , hogy ezt Önök miért nem tették meg. Már pedig ennek hiányában tájékoztatásuk nem volt megfelelő így semmi joguk anyagi követelést támasztani felénk eladók felé.
Kérem Önöket, hogy e sajnálatos eset kapcsán keletkezett két számlámat törölni sziveskedjenek. Amennyiben továbbra sem hajnaldók ezt megtenni s nem tudunk egyezségre jutni a témában úgy akár egymagam akár panaszos társaimmal összefogva jogi lépéseket vagyok kénytelen megtenni igazam bebizonyítása érdekében a nem megfelelő kiértesítés és komoly anyagi hátrányt okozó intézkedésekből adódóan.
Tisztelettel: Zazi76

Budapest, 2008-08-07
Go to the top of the page
 
+Quote Post
draglion
hozzászólás 2008-08-07 13:06
Létrehozva: #17229


Tapasztalt fórumozó
*****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2 918
Regisztrált: 2007-03-01 14:23
Azonosító: 291



IDÉZET(Vatera_Moderátor @ 2008-08-06 17:41) *
Kedves draglion!

Korábban a kategóriaidegen termékeket a megfelelő kategóriába mozgattuk át, majd a felhasználók
ezeket sorozatosan visszahelyezték. Ezt követően a kategóriaidegen termékeket lezártuk, a felhasználó
erről értesítést kapott, majd újra visszatöltötte a nem megfelelő kategóriába. Igaz ez a többszörösen
meghirdetett azonos termékekre is, amelyek lezárás után ugyanúgy meghirdetésre kerültek.


Kedves Vatera,

Értem. Mivel az ottani tapasztalatokról nem volt tudomásom elfogadom hogy ezt a megoldást találták rá.
Véleményem az hogy kell keresni jobbat.

Üdvözlettel,

draglion



--------------------
nagy a baj amikor a tudás hiánya tesz értékessé vagy értéktelenné dolgokat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
euro-elektronic
hozzászólás 2008-08-06 23:15
Létrehozva: #17230


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 543
Regisztrált: 2007-03-01 13:47
Innen: Érd
Azonosító: 6



IDÉZET(fraulein @ 2008-08-06 18:42) *
"Köszönöm szépen a gyors reagálást , látom a válaszuk terméktörlés lett.
Jó taktika"

smile.gif
Azt mr én is észre vettem hogy ha panaszkodik az ember a fórumon, akkor gyorsan körbe néznek a háza táján,
és ha valami apro bibi van, rögtön jön a törlés meg a figyelmeztetés smile.gif


Ne aggódj, amikor én a fórumon jeleztem azt, hogy erősen megharagudtam egy *** is csak jóindulattal nevezett vásárlóra, aki rendkívül visszataszítóan viselkedett velem, valamint ezek alapján feltételezhető, hogy más vaterásokkal is, (amit nem mellesleg, de bizonyítani is tudtam), pár órán belül inaktív lettem. Természetesen a két eset nem függött össze, csupán a véletlen műve az időbeli egybeesés. laugh.gif
Ezek után ma közölve lett velem, hogy nagyon húzzam meg magam, mert ez volt az utolsó dobásom, és legközelebb végleg repülök (persze ez szép választékosan megfogalmazott szabványlevélben).
Mivel én egy bizonytalan üzletre nem kívánok építkezni, a közeljövőben a termékfejlesztéseimet nem itt hajtom végre, hanem a konkurens oldalon, és az sem érdekel, hogy ott fele akkora a forgalom, a maradékot majd pótolom máshonnan, nagy a világ, és én amikor elkezdtem az internetes kereskedést, ide tértem be először. Most másfelé is elnézegetek, tekintve, hogy ez a hangnem úgy hangzik, mintha közönséges bűnöző lennék a Vaterán, már nem érzem itt jól magam.
Eddig csináltam itt több mint 3000 adásvételt, ebből sikerült kettőt találniuk, ami megsértette a szabályzatot, persze a terméklapon lévő levelezés ki lett emelve a szövegkörnyezetéből, így külön olvasva mindjárt szörnyű bűnként lett feltüntetve. Az általam "elcsalt" jutalék kb. 50Ft, vagy annyi sem, mellette hét számjegyből álló jutalékot fizettem be eddig, logikus, hogy arra a piti pénzre hajtottam, biztos kellett kávéra, bár arra sem lenne elég.
Nem azt mondom, hogy nem követtem el hibát, de ez akkor is vicc. Az ügyfélszolgálatra küldött leveleimre meg a kutya sem válaszol, ígéret volt már sok, válasz egy sem.
Arra vagyok kíváncsi, hogy mindezzel mit szeretnének elérni, mert hogy ez nem vezet pozitív hozzáálláshoz a Vaterával szemben az biztos, legalábbis nálam biztosan nem...


--------------------


Go to the top of the page
 
+Quote Post
kinderlady
hozzászólás 2008-08-06 19:59
Létrehozva: #17231


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 675
Regisztrált: 2007-03-26 22:47
Innen: Mohács
Azonosító: 2 304



IDÉZET(Klarci @ 2008-08-06 13:05) *
Szeretném megtudni hogy miért kaptam figyelmeztetést,mert bár betették a linket a mailban,ugyanakkor törölték is,ergo ebből adódóan gőzekém sincs hogy mit vétettem !Ugyanigy nem sikerült megtudnom a mai napig az első figyelmeztetés okát sem!


Fel a fejjel!
Az egyetlen figyelmeztetésemet én is ilyenért kaptam:
Két önkéntes rendőri karszalagom volt, az egyiket feltettem, és jelezni akartam, hogy van még egy.
Megdöbbentem, amikor jötta figyelmeztetés!
(Az érdeklődésemre nekem korrekten azt is megírták, hogy hol hibáztam. Javítottam, és feltettem úgy ahogy kell. Ennyi.)
Az életben is vannak szabályok, amiket be kell tartani.
És a szabályok nem ellenünk vannak.

Sikeres eladásokat!
kinderlady


--------------------
"A boldogsághoz a következők feltétlenül kellenek: legyen kit szeretnünk, legyen mit csinálnunk és legyen miben reménykednünk."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mazsolla
hozzászólás 2008-08-06 19:52
Létrehozva: #17232


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 1 259
Regisztrált: 2007-03-01 14:16
Azonosító: 135



IDÉZET(fraulein @ 2008-08-06 18:42) *
Azt mr én is észre vettem hogy ha panaszkodik az ember a fórumon, akkor gyorsan körbe néznek a háza táján,
és ha valami apro bibi van, rögtön jön a törlés meg a figyelmeztetés smile.gif


Ez lenne akkor annak a jelentése, amit valamikor Gerő Viktor vagy Csupor Erik mondot itt a fórumon:
Mi mindannyian egy hajóban utazunk és ugyanazon a fedélzeten.
Kiegészítés: Hogy pontossan melyik személy mondta ezt a kettő közül sajnos pontossan már nem tudom, de az egyik volt.
( a lényegen nem változtat ).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fraulein
hozzászólás 2008-08-06 18:42
Létrehozva: #17233


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 205
Regisztrált: 2007-03-21 11:26
Azonosító: 1 260




"Köszönöm szépen a gyors reagálást , látom a válaszuk terméktörlés lett.
Jó taktika"

smile.gif
Azt mr én is észre vettem hogy ha panaszkodik az ember a fórumon, akkor gyorsan körbe néznek a háza táján,
és ha valami apro bibi van, rögtön jön a törlés meg a figyelmeztetés smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vatera_Fórum_Mod...
hozzászólás 2008-08-06 17:41
Létrehozva: #17234


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 100
Regisztrált: 2007-03-01 13:48
Azonosító: 32



IDÉZET(draglion @ 2008-08-06 17:23) *
***
Terméktörléssel mentem el a fórumról és most pár hónap után terméktörléssel lettem fogadva, érdemes egyáltalán a fórumra jönni ? laugh.gif
Nem. Persze hogy nem érdemes.
Azért azt tegyük hozzá hogy 1% hibahatár ahogy azt Önök is szokták mondani nem egetverő.

Ha Önök korrekt módon akarnak hozzáálni akkor azokat a termékeket amelyek tévesen lettek listázva áthelyezik a helyes katagóriába.
Erre más oldalakon moderátorok vannak akik ezt teszik.
No de ezek drága információk rolleyes.gif

draglion


Kedves draglion!

Korábban a kategóriaidegen termékeket a megfelelő kategóriába mozgattuk át, majd a felhasználók
ezeket sorozatosan visszahelyezték. Ezt követően a kategóriaidegen termékeket lezártuk, a felhasználó
erről értesítést kapott, majd újra visszatöltötte a nem megfelelő kategóriába. Igaz ez a többszörösen
meghirdetett azonos termékekre is, amelyek lezárás után ugyanúgy meghirdetésre kerültek.


--------------------
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
draglion
hozzászólás 2008-08-06 17:23
Létrehozva: #17235


Tapasztalt fórumozó
*****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2 918
Regisztrált: 2007-03-01 14:23
Azonosító: 291



IDÉZET(Grobar @ 2008-08-06 17:06) *
Szia draglion!

Isten hozott újra!! smile.gif


Szia Grobar,

Örülök hogy látlak. rolleyes.gif

IDÉZET(Lecsike @ 2008-08-06 17:02) *
Szia Yoda bácsi!

Sajnos nagyon régen "láttalak", gondoltam üdvözöllek újra wink.gif jó, hogy hallunk felőled olykor rolleyes.gif
Lecsi


Szia Lecsike,

Örülök hogy látlak rolleyes.gif

IDÉZET(Vatera_Moderátor @ 2008-08-06 16:53) *
Kedves draglion!

Aukcióindításkor csak a meghirdetni kívánt termék legjellemzőbb kategóriájában lehet azt elindítani. Azonos
kategóriában maximum két azonos aukciót lehet hirdetni egyébként a holland vagy fix áras értékesítést kell
használni és a mennyiség rovatban lehet a darabszámot feltüntetni. Köszönjük figyelmét, megértését!


Kedves Vatera,

Persze, ez itt a Vaterán így van természetesen nem is vitatom.
Az pedig hogy máshol hogy kezelik itt nem feltétlenül téma.

A lényeg egészen más volt :

Terméktörléssel mentem el a fórumról és most pár hónap után terméktörléssel lettem fogadva, érdemes egyáltalán a fórumra jönni ? laugh.gif
Nem. Persze hogy nem érdemes.
Azért azt tegyük hozzá hogy 1% hibahatár ahogy azt Önök is szokták mondani nem egetverő.

Ha Önök korrekt módon akarnak hozzáálni akkor azokat a termékeket amelyek tévesen lettek listázva áthelyezik a helyes katagóriába.
Erre más oldalakon moderátorok vannak akik ezt teszik.
No de ezek drága információk rolleyes.gif

draglion


--------------------
nagy a baj amikor a tudás hiánya tesz értékessé vagy értéktelenné dolgokat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grobar
hozzászólás 2008-08-06 17:06
Létrehozva: #17236


Csak olvasó
*********

Csoport:
Kizárt

Hozzászólások: 5 980
Regisztrált: 2007-05-24 18:58
Innen: Juzni Front
Azonosító: 11 399



IDÉZET(draglion @ 2008-08-06 16:47) *
Kedves Vatera,

Köszönöm szépen a gyors reagálást , látom a válaszuk terméktörlés lett.
Jó taktika.
A lekezelést megszoktam.
Amilyen az adjonisten olyan a fogadjisten.
A ''baráti'' hozzáállásukat mégegyszer nagyon szépen köszönöm.

draglion


Szia draglion!

Isten hozott újra!! smile.gif


--------------------
Csak akkor tehetsz meg mindent, hogyha már semmid sincs. (Tyler Durden)




SÜN, SÜN!!!!
"Sünben emelték ki a tüntetőt."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lecsike
hozzászólás 2008-08-06 17:02
Létrehozva: #17237


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 341
Regisztrált: 2007-03-20 12:53
Innen: Magyarország
Azonosító: 968



IDÉZET(draglion @ 2008-08-06 16:47) *
Kedves Vatera,

Köszönöm szépen a gyors reagálást , látom a válaszuk terméktörlés lett.
Jó taktika.
A lekezelést megszoktam.
Amilyen az adjonisten olyan a fogadjisten.
A ''baráti'' hozzáállásukat mégegyszer nagyon szépen köszönöm.

draglion



Szia Yoda bácsi!

Sajnos nagyon régen "láttalak", gondoltam üdvözöllek újra wink.gif jó, hogy hallunk felőled olykor rolleyes.gif


Lecsi


--------------------
Az élet rövid ... éld hát meg mosolyogva !

Vaterás Bögrét Szeretnék !


A hozzászólást - Lecsike - szerkesztette a legjobb tudása szerint !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vatera_Fórum_Mod...
hozzászólás 2008-08-06 16:53
Létrehozva: #17238


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 100
Regisztrált: 2007-03-01 13:48
Azonosító: 32



IDÉZET(draglion @ 2008-08-06 16:47) *
Kedves Vatera,

Köszönöm szépen a gyors reagálást , látom a válaszuk terméktörlés lett.
Jó taktika.
A lekezelést megszoktam.
Amilyen az adjonisten olyan a fogadjisten.
A ''baráti'' hozzáállásukat mégegyszer nagyon szépen köszönöm.

draglion


Kedves draglion!

Aukcióindításkor csak a meghirdetni kívánt termék legjellemzőbb kategóriájában lehet azt elindítani. Azonos
kategóriában maximum két azonos aukciót lehet hirdetni egyébként a holland vagy fix áras értékesítést kell
használni és a mennyiség rovatban lehet a darabszámot feltüntetni. Köszönjük figyelmét, megértését!


--------------------
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
draglion
hozzászólás 2008-08-06 16:47
Létrehozva: #17239


Tapasztalt fórumozó
*****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2 918
Regisztrált: 2007-03-01 14:23
Azonosító: 291



Kedves Vatera,

Köszönöm szépen a gyors reagálást , látom a válaszuk terméktörlés lett.
Jó taktika.
A lekezelést megszoktam.
Amilyen az adjonisten olyan a fogadjisten.
A ''baráti'' hozzáállásukat mégegyszer nagyon szépen köszönöm.

draglion


--------------------
nagy a baj amikor a tudás hiánya tesz értékessé vagy értéktelenné dolgokat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grobar
hozzászólás 2008-08-06 15:50
Létrehozva: #17240


Csak olvasó
*********

Csoport:
Kizárt

Hozzászólások: 5 980
Regisztrált: 2007-05-24 18:58
Innen: Juzni Front
Azonosító: 11 399



IDÉZET(Vatera_Moderátor @ 2008-08-06 14:25) *
A tanfolyam megtalálható az alábbi linkre kattintva
Általános Felhasználási Feltételek


Na ez szép volt! Végre egy "nem sablon" válasz!! smile.gif Szeretnénk látni a Moditól, egy hozzászólást a vicc topicban! smile.gif


--------------------
Csak akkor tehetsz meg mindent, hogyha már semmid sincs. (Tyler Durden)




SÜN, SÜN!!!!
"Sünben emelték ki a tüntetőt."
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1045 Oldal V  « < 860 861 862 863 864 > » 
Fast ReplyReply to this topicStart new topic
1 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (1 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2016-04-30 15:13