IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1018 Oldal V  « < 860 861 862 863 864 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Technikai Kérdések, Problémák, KIZÁRÓLAG TECHNIKAI jellegű témáknak - PST/VTT kivételével!
szeku
hozzászólás 2008-07-10 14:19
Létrehozva: #17221


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 166
Regisztrált: 2007-11-18 15:40
Azonosító: 46 180



IDÉZET(szeku @ 2008-07-10 07:34) *
Kedves vatera!

Tobb mint egy hete varok arra a magasztos pillanatra, hogy kifizethessem ................. Ha ez ma delig megtortenik, berok ide, es elnezest kerek, ...............

Tisztelettel szeku



Kedves Vatera!

Igaz nem délig, de 13:36 perckor megkaptam végre a várva várt számlát. Amit 14:10 perckor ki is fizettem jó magyar vatera felhasználóként. Köszönet érte, csak azt nem tudom, miért nem lehetett ez egyszerűbben, és gyorsabban elintézni.

Tisztelettel

szeku


--------------------
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik.
Az emberi hülyeségnek csak alsó határa van.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
csabau
hozzászólás 2008-07-10 07:38
Létrehozva: #17222


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 5 671
Regisztrált: 2007-03-19 21:37
Innen: Ideg-elme
Azonosító: 903



IDÉZET(daraboss @ 2008-07-09 23:49) *
Helló Vatera!

Korábban meg lehetett tenni, hogy egy licitált terméknél a minimál árat leviszem a licit mértékére.

Ez azért volt jó, mert ha úgy gondolom, hogy mégis odaadom a legmagasabb licitért, annak ellenére, hogy az korábban nem érte el a minimál árat, meg tudtam kötni az üzletet.

Ez a vevőnek is és az eladónak is jó. A vevő elfogadta ezt az árat, ezért tette meg licitnek. Az eladó pedig tud engedni az árból a legmagasabb licitig. Vagyis korábban tudott, most már nem.

Most ha a minimál árat le akarom vinni a licitre, az alábbi hibaüzenet jelenik meg: "A minimál ár értéke nem mehet a licitek alá"


Ez azért is probléma, mert így a vevő csak egy licitlépcsővel magasabb áron tudja megvenni a terméket, én meg nem tudom eladni az épp aktuális, legmagasabb liciten. Ráadásul ha a vevő nem figyel, és nem licitálja rá még azt az akár 1 forintit, elesünk az üzlettől.


Üdv,
daraboss



mellesleg azóta, mióta a sikertelen licitet -a degenerált rejtett min.ár miatt - megtettem, vehettem

hasonló árut máshol is, vagy teljességgel le is tehettem a birtoklásáról.

ezért az eladó igenis NE tudjon belekényszeríteni a valós minimál ár rejtegetése miatti kényszerű vásárlásra.

arról az extrém esetről ne is tegyünk említést, mikor látható ugyan a minimál ár, mégis a kedves vevő-jelöltek

egymást agyontaposva licitálnak, kínosan ügyelve arra, hogy a hivatalos árat még véletlenül se érjék el.

az új szabályok szerint (ha jól értelmeztem) mód lesz a legutolsó licitet tevőnek felajánlani a vásárlást...


--------------------
mivel mindig az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak...

...szorgos népünk győzni fog !
.
csaby
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szeku
hozzászólás 2008-07-10 07:34
Létrehozva: #17223


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 166
Regisztrált: 2007-11-18 15:40
Azonosító: 46 180



Kedves vatera!

Tobb mint egy hete varok arra a magasztos pillanatra, hogy kifizethessem azt az osszeget amit az onok rendszere jelez felem tartozaskent a nem szamlazott tetelsorban. Irtam mar ide is, nem egyszer, irtam mar a kapcsolatfelvetelen keresztul a penzugyi reszleguknek, de semmitmondo valaszokat es ures igergeteseket kaptam. Tegnap a szamlazasuk azt kerte tolem, hogy nyilatkozzam arrol, melyik szamlamat kerem. Nem ertem, vilagosan leirtam, hogy a ki nem fizetett jutalekokrol kerem a szamlat. Egy kozepes kepessegu penzugyi adminisztrator egy kattintassal bemegy a szamlazoprogramba, es egy masik kattintassal kiallitja a szamlat. Marmint teszi ezt akkor ha mukodik korrekt penzugyi elszamolo rendszer a cegnel. Az a sejtesem tamdt vegiggondolva az esetemet, hogy onoknek alapvetoen fogalma sincs a fennallo befizeteseimrol es tartozasaimrol. Erzik, hogy valami gond van, de nem talaljak az okat. (sejtik, hogy nem veletlenul eroltetem a szamlam elkesziteset) Olvasva itt a forumon tobbek hozzaszolasat akiknek gondjuk volt az onok penzugyi szamlazo nyilvantarto rendszerevel, az a gyanum erosodik, hogy a hozzaszolasok nagy tobbsegenek sajnos igaza van. Az onok penzugye nem all a helyzet magaslatan, es keptelen a befizetesek, szamlak, kovetelesek nyilvantartasara. Az az erzesem, hogy a problemak csak szaporodni fognak miutan a limitet levittek parszaz forintra, ezek utan lassan kezelhetetlen mennyisegu adattal kellene a penzugynek megkuzdenie. Termesztesen lehet, hogy rosszul latom, de ennek ekes bizonyitekaval szolgalhatnak, ha a szamlaimnal megjelenik a befizetem gomb es vegre kifizethetem azt. Ha ez ma delig megtortenik, berok ide, es elnezest kerek, ellenkezo esetben ez a beirasom ( hacsak nem torlik) legyen ekes bizonyiteka annak, hogy az onok rendszere igenis bizonytalan es az onoktol szolgaltatast vasarlokat akarva akaratlanul megtevesztik, akar meg is karosithatjak.
Tehat ismet nyomatekosan kerem, hogy allitsak ki reszemre az eddigi ki nem szamlazott jutalekokrol a szamlat. Egyben most mar kerek egy elszamolo szamlat is, melyet kerem, hogy irasban, levelben, pecsettel lassanak el, es igazoljak szamomra, hogy van-e onoknek barmifele kovetelese velem szemben, es ez mennyi, milyen erteknappal. Ezt a beirast termeszetesen elkuldom a kapcsolatfelvetelen keresztul is, arhivalom, es a forum kepernyotartalmat kinyomtatom.
Elnezest az ekezetek hianyaert, de ezen a keszuleken nincs.

Tisztelettel szeku


--------------------
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik.
Az emberi hülyeségnek csak alsó határa van.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dorpel
hozzászólás 2008-07-10 07:25
Létrehozva: #17224


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 49
Regisztrált: 2007-03-26 23:31
Azonosító: 2 309



IDÉZET(Vatera_Moderátor @ 2008-06-29 00:18) *
Kedves csabau!

A vevőnek joga van értékelni az adásvételt, ezért azt nem vonjuk meg tőle.


Kedves Moderátor!

Egyetértek, hogy a vevőnek joga van értékelni.

Viszont a vevő csak akkor tekinthető vevőnek ha ki is fizette a vételárat, mert addig legfeljebb csak licitáló.....

kukacmuki73 nevű felhasználó 2007. februárjában licitált egy termékemre (18606773). Vételárat többszöri felszólításra sem küldte, leveleimre egyáltalán nem válaszolt, telefonba letagadtatta magát vagy felsem vette. Mindezt természetesen egy idő után mással nem reagálhattam le csak egy negatívval.

Eltelt másfél év!!!! és tegnap megkaptam tőle a bosszú negatívját. Ami cinikusan arról szól, hogy nem tudott elérni. Ő nem tudott elérni..... hahahahaha. Közben, vagyis a másfél év alatt lebonyolítottam több mint 200 sikeres üzletet.

Még ő, az eltelt másfél év alatt egyetlen egyet sem (legalábbis ezzel a nickjével). Még mindig az az 1 negatívja van amit én adtam neki másfél éve! Személyes lapján nem szerepel, hogy inaktív, vagy ellenőrzött vagy teljes jogú felhasználó. Ahhoz viszont joga van, hogy bosszúnegatívot osztogasson!??

Kérdésem, hogy a Vatera miként szándékozik ezeket kiszűrni és megvédeni aktív felhasználóit? Ha megnézi kapott negatívaimat nem ez az első bosszú nega. Jelenleg is van két függőben lévő aukcióm (ellenőrzött licitálótól) akik már jó ideje nem jelentkeznek. Most ha negatívval értékelem őket, várható, hogy akár évek múlva is de visszatérhetnek legalább annyi lehetőséggel, hogy viszonozzák a negatív értékelést.

Amúgy mennyi a záros határidő? 5 év? 100? 200? RÖHEJ!!!! Csak kár, hogy nem tudok rajta nevetni.

Azt nem is remélem, hogy a Vatera törli a bosszú negatívokat.... akkor viszont érdemesebb feltenni 1 Ft-os papír cd tokot, mint kapcsolatfelvételi terméket. És akkor nem kell senkinek negatívot adni, mindenkinek mehet a pozitív, adásvétel rendben megtörtént. Nem számít ha nem is jelentkezik az illető, megkapja pozitívát amit valószínűleg nem fog negatívval viszonozni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rolandgajdos
hozzászólás 2008-07-10 00:32
Létrehozva: #17225


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 089
Regisztrált: 2007-09-13 20:46
Innen: Onnan
Azonosító: 24 900



IDÉZET(daraboss @ 2008-07-09 23:49) *
Helló Vatera!

Korábban meg lehetett tenni, hogy egy licitált terméknél a minimál árat leviszem a licit mértékére.

Ez azért volt jó, mert ha úgy gondolom, hogy mégis odaadom a legmagasabb licitért, annak ellenére, hogy az korábban nem érte el a minimál árat, meg tudtam kötni az üzletet.

Ez a vevőnek is és az eladónak is jó. A vevő elfogadta ezt az árat, ezért tette meg licitnek. Az eladó pedig tud engedni az árból a legmagasabb licitig. Vagyis korábban tudott, most már nem.

Most ha a minimál árat le akarom vinni a licitre, az alábbi hibaüzenet jelenik meg: "A minimál ár értéke nem mehet a licitek alá"


Ez azért is probléma, mert így a vevő csak egy licitlépcsővel magasabb áron tudja megvenni a terméket, én meg nem tudom eladni az épp aktuális, legmagasabb liciten. Ráadásul ha a vevő nem figyel, és nem licitálja rá még azt az akár 1 forintit, elesünk az üzlettől.
Üdv,
daraboss


Hello!
Ez igaz, de egy kis segítség: A licitált termékeidnél tudsz üzenetet küldeni a legnagyobb licitet tevő vevőnek a neve mellett lévő borítékra kattintva, vagyis így tájékoztatni tudod, hogy 1 Ft-ra van az érvényes licittől.
Üdv: Roland
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daraboss
hozzászólás 2008-07-09 23:49
Létrehozva: #17226


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2008-07-09 23:10
Azonosító: 169 314



Helló Vatera!

Korábban meg lehetett tenni, hogy egy licitált terméknél a minimál árat leviszem a licit mértékére.

Ez azért volt jó, mert ha úgy gondolom, hogy mégis odaadom a legmagasabb licitért, annak ellenére, hogy az korábban nem érte el a minimál árat, meg tudtam kötni az üzletet.

Ez a vevőnek is és az eladónak is jó. A vevő elfogadta ezt az árat, ezért tette meg licitnek. Az eladó pedig tud engedni az árból a legmagasabb licitig. Vagyis korábban tudott, most már nem.

Most ha a minimál árat le akarom vinni a licitre, az alábbi hibaüzenet jelenik meg: "A minimál ár értéke nem mehet a licitek alá"


Ez azért is probléma, mert így a vevő csak egy licitlépcsővel magasabb áron tudja megvenni a terméket, én meg nem tudom eladni az épp aktuális, legmagasabb liciten. Ráadásul ha a vevő nem figyel, és nem licitálja rá még azt az akár 1 forintit, elesünk az üzlettől.


Üdv,
daraboss
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vatera_Fórum_Mod...
hozzászólás 2008-07-09 19:10
Létrehozva: #17227


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 100
Regisztrált: 2007-03-01 13:48
Azonosító: 32



IDÉZET(garfield5 @ 2008-07-09 18:57) *
Drága vatera!

Sajnálattal tapasztalom hogy az oldalukat egyre több csaló is látogatja sajnos én is egy ilyen csalás áldozata lettem.
Szeretném megkérdezni hogy mit tegyek és mit tehetek illetve hogy mit tesz a vatera hogy ezeket az embereket kiszűrje és ezzel megvédje ezt az oldalt? Szeretném még megkérdezni hogy én mit tegyek,ugyanis nem az összeg ami elszomorít hanem az hogy mennyire könnyen sikerült az önök oldalán keresztül kicsalni ezt az összeget a zsebemből!
Várom reakciójukat ha kell a konkrét üggyel kapcsolatban(és persze érdekli is önöket és nem csak a pénz amit keresnek az
oldalt látogató ill. vásároló embereken....!!!! )

Várom válaszukat!

garfield5


Kedves garfield5!


Amennyiben nem kapta meg a kifizetett terméket, küldje el a kapcsolatfelvételen keresztül a pontos
termékkódot, a termék kifizetésének igazolását és megtesszük a szükséges intézkedéseket.

Ha a partner nem ad hírt magáról, nem jelentkezik, nem érhető el hosszabb ideje a vételár átutalása
után, akkor értesítse, hogy ha záros határidőn belül nem jelentkezik és rendezi az adásvételt a
rendőrségen tesz feljelentést.
A felszólító levél sikertelensége esetén feljelentést kell tenni az illető ellen!
Mint megkárosított félnek a helyileg illetékes rendőrkapitányságon kell feljelenést tennie, amennyiben
nem ismert az illető kiléte akár ismeretlen tettes ellen is. A rendőrségnek szüksége lesz nyomtatott
formában a terméklapra az illetővel folytatott levelezésre és minden egyéb dokumentumra, amelyek
az adásvétellel kapcsolatban rendelkezésre állnak
A bejelentés után elindítják a nyomozást és hivatalos megkereséssel fordulnak a Vatera.hu Kft-hez a
nyomozás sikere érdekében szükséges és még hiányzó adatok kibocsátása érdekében.


--------------------
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
garfield5
hozzászólás 2008-07-09 18:57
Létrehozva: #17228


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2008-07-09 18:34
Azonosító: 169 245



Drága vatera!

Sajnálattal tapasztalom hogy az oldalukat egyre több csaló is látogatja sajnos én is egy ilyen csalás áldozata lettem.
Szeretném megkérdezni hogy mit tegyek és mit tehetek illetve hogy mit tesz a vatera hogy ezeket az embereket kiszűrje és ezzel megvédje ezt az oldalt? Szeretném még megkérdezni hogy én mit tegyek,ugyanis nem az összeg ami elszomorít hanem az hogy mennyire könnyen sikerült az önök oldalán keresztül kicsalni ezt az összeget a zsebemből!
Várom reakciójukat ha kell a konkrét üggyel kapcsolatban(és persze érdekli is önöket és nem csak a pénz amit keresnek az
oldalt látogató ill. vásároló embereken....!!!! )

Várom válaszukat!

garfield5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szeku
hozzászólás 2008-07-08 11:48
Létrehozva: #17229


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 166
Regisztrált: 2007-11-18 15:40
Azonosító: 46 180



IDÉZET(Vatera_Moderátor @ 2008-07-08 11:20) *
Kedves szeku!

Amennyiben a Vatera által kiküldött számla rendezése nem történik meg a számlán jelzett fizetési határidő
plusz 14 napon belül, a Vatera fizetési felszólítást küld. A fizetési kötelezettségek elmulasztása esetén blaaaaaaaa............blaaaaaaaaaaaa...blaaaaaaaaaaaa......, de a Regisztráció téma is
elég sok bejelentkezést nem igénylő témából áll.



Kedves Vatera!

Köszönöm az ÁSZF-es választ, de kifizetni akkor sem fogom tudni. És ez a lényeg. Kitiltanak, és nem lehet ezután kifizetni. Lehet vacakolni faxxal, meg levéllel, amit a tapasztalatok szerint egy csomó gond követ (elég sokat lehet itt olvasni).
Miért nem lehet részleges a tiltás?
Gondolom a programozóik tudása eléri azt a szintet, hogy a termékeket nem, de a számlázást és a számlákat lehessen kontrollálni a BŰNÖS, FÚJ-nemfizető tagnak. Ez csak egy rutin kérdése a programban.
Na mindegy, mivel csak az ÁSZF válasza lesz megint, köszönöm az értékes és tartalmas választ.

Tisztelettel

szeku

A hozzászólást -szeku- szerkesztette a következő időpontban: 2008-07-08 11:49


--------------------
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik.
Az emberi hülyeségnek csak alsó határa van.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vatera_Fórum_Mod...
hozzászólás 2008-07-08 11:20
Létrehozva: #17230


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 100
Regisztrált: 2007-03-01 13:48
Azonosító: 32



IDÉZET(szeku @ 2008-07-08 11:03) *
Kedves Vatera!

Még az a kérdés jutott eszembe, ha elutazunk (ugyi nyár van, akár két hétre is el lehet menni), közben jön egy vatera számla (mert kértük, de nem küldték, amikor meg nem kérjük küldhetik), akkor ha letilt a vatera, HOGYAN LEHET BEFIZETNI (bankkártyával, mivel az van bejelölve), ha nem fogok tudni belépni????????

Lehet, hogy már szó volt erről, de nem találom.

Köszönettel

szeku


Kedves szeku!

Amennyiben a Vatera által kiküldött számla rendezése nem történik meg a számlán jelzett fizetési határidő
plusz 14 napon belül, a Vatera fizetési felszólítást küld. A fizetési kötelezettségek elmulasztása esetén a
felhasználó jogosultságai tiltás alá kerülnek, amely feloldására kizárólag a kötelezettségek rendezését
követően kerülhet sor.
Amennyiben felhasználóneve tiltás alá kerül, a kapcsolatfelvételen keresztül a pénzügy, számlázás főtémán
belül a megfelelő altéma kiválasztásával lépjen kapcsolatba illetékes kollégáinkkal. Bejelentkezés nélkül is
lehetséges az adott téma kiválasztásával üzenni. Pl a Pénzügy, számlázás => Letiltották a felhasználónevem
nem fizetés miatt (értelemszerűen ide nem is kell bejelentkezni hisz nincs mivel), de a Regisztráció téma is
elég sok bejelentkezést nem igénylő témából áll.


--------------------
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szeku
hozzászólás 2008-07-08 11:03
Létrehozva: #17231


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 166
Regisztrált: 2007-11-18 15:40
Azonosító: 46 180



Kedves Vatera!

Még az a kérdés jutott eszembe, ha elutazunk (ugyi nyár van, akár két hétre is el lehet menni), közben jön egy vatera számla (mert kértük, de nem küldték, amikor meg nem kérjük küldhetik), akkor ha letilt a vatera, HOGYAN LEHET BEFIZETNI (bankkártyával, mivel az van bejelölve), ha nem fogok tudni belépni????????

Lehet, hogy már szó volt erről, de nem találom.

Köszönettel

szeku


--------------------
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik.
Az emberi hülyeségnek csak alsó határa van.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vatera_Fórum_Mod...
hozzászólás 2008-07-07 23:04
Létrehozva: #17232


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 100
Regisztrált: 2007-03-01 13:48
Azonosító: 32



IDÉZET(szeku @ 2008-07-07 19:13) *
Hát nem is tudom.

Már egy párszor jeleztem (itt is, kapcsifelvételen is) hogy jó felhasználó módjára szeretnék egy nyomorult számlát, hogy fizethessek.
***
Kihez forduljak (van egy-két tippem), hogy a fizetési hajlandóságomnak hódolhassak?
Várom bíztató válaszukat....

Köszönettel

szeku


Kedves szeku!

Az észrevételt továbbítottuk a felelős kollégák felé.


--------------------
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szeku
hozzászólás 2008-07-07 19:13
Létrehozva: #17233


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 166
Regisztrált: 2007-11-18 15:40
Azonosító: 46 180



Hát nem is tudom.

Már egy párszor jeleztem (itt is, kapcsifelvételen is) hogy jó felhasználó módjára szeretnék egy nyomorult számlát, hogy fizethessek. Sajnos hitegetés volt, de mivel hamarosan el fogok utazni, nem fogom tudni kifizetni. Nem szeretnék előre semennyit utalni a nagy a VATERA MANITUNAK, mert akkor visszatérítés nuku, hanem korrekt számlázott tételeket szeretnék kifizetni.
Kedves Vatera miért olyan nagy kérés, hogy legynek szívesek egy számlát kiállítani részemre? Ha most elutaznék (kórházba kerülnék) akkor a végrehajtó vinné el a gyerekem játékát ez miatt????????

Ha már azt írták a módisított ÁSZF-be, hogy nyomorult pár száz forint után már számlát küldenek, akkor az én x ezer forintos számlámat miért olyan nehéz kiállítani??????

Kihez forduljak (van egy-két tippem), hogy a fizetési hajlandóságomnak hódolhassak?
Várom bíztató válaszukat....

Köszönettel

szeku


--------------------
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik.
Az emberi hülyeségnek csak alsó határa van.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vatera_Fórum_Mod...
hozzászólás 2008-07-07 14:59
Létrehozva: #17234


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 100
Regisztrált: 2007-03-01 13:48
Azonosító: 32



IDÉZET(krumplifalo @ 2008-07-07 14:38) *
Érdeklődnék hogy ha nem kaptam meg a terméket amit vásároltam már több mint egy hónapja mi a teendő a hitegetések lenyelésén kivül?


Kedves krumplifalo!

Amennyiben nem kapta meg a kifizetett terméket, küldje el a kapcsolatfelvételen keresztül a pontos
termékkódot, a termék kifizetésének igazolását és megtesszük a szükséges intézkedéseket.


--------------------
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
krumplifalo
hozzászólás 2008-07-07 14:38
Létrehozva: #17235


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 7
Regisztrált: 2008-04-12 13:06
Azonosító: 132 199



Érdeklődnék hogy ha nem kaptam meg a terméket amit vásároltam már több mint egy hónapja mi a teendő a hitegetések lenyelésén kivül?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MODIKILLER
hozzászólás 2008-07-06 18:47
Létrehozva: #17236


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 7
Regisztrált: 2008-06-27 21:37
Azonosító: 165 975



IDÉZET(Vatera_Moderátor @ 2008-07-06 14:32) *
Kedves MODIKILLER, Stefimacs, stb.!

Amikor elküldte az üzenetet részünkre a kapcsolatfelvételen keresztül, kapott egy un. ticket számot
ezt legyen kedves ide bemásolni és utánanézünk a történteknek. Köszönjük!



Kedves moderátor!

igaz nem önnek szántam a hozzászólást,de köszönöm a gyors reagálást!

kérném,hogy válaszában ne fedje fel a régi felhasználó nevem.

köszönöm!

várom válaszát.


[Ticket#2008053110001185]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vatera_Fórum_Mod...
hozzászólás 2008-07-06 14:32
Létrehozva: #17237


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 100
Regisztrált: 2007-03-01 13:48
Azonosító: 32



IDÉZET(MODIKILLER @ 2008-07-06 14:00) *
Kedves saint!
sajnos kérésed nem hiszem,hogy meghallgatásra talál vatera isteneinél!

engem is kitiltottak hasonló értékekkel egy pár száz forintos termék miatt.
mai napig nem tudom mi nem tetszett a kedves moderátornak.
kérdéseimre csak generált válaszokat kaptam,így nincs kit keresni.
persze a kitiltás öt percen belül megvolt.legalább van amit gyorsan meg tudnak oldani.....
***


Kedves MODIKILLER, Stefimacs, stb.!

Amikor elküldte az üzenetet részünkre a kapcsolatfelvételen keresztül, kapott egy un. ticket számot
ezt legyen kedves ide bemásolni és utánanézünk a történteknek. Köszönjük!


--------------------
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MODIKILLER
hozzászólás 2008-07-06 14:00
Létrehozva: #17238


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 7
Regisztrált: 2008-06-27 21:37
Azonosító: 165 975



IDÉZET(saint555 @ 2008-07-04 17:49) *
Kedves Vaterások!
Érdekes módja a megtorlásnak, ha egy jogos reklamáció után hirtelen figyelmeztetésben részesítenek egy itt más ügyben reklamáló ügyfelet.
Ezt nem hittem volna önökről. Kb. 3 órával az ezelőtti hozzászólásom után az alábbi mailt kaptam:

Az Ön felhasználóneve......:saint555
Email:.....................:xxxxxxxx@xxxxxxxxx.xx

***
Tisztelettel: saint555

Kedves saint!


sajnos kérésed nem hiszem,hogy meghallgatásra talál vatera isteneinél!

engem is kitiltottak hasonló értékekkel egy pár száz forintos termék miatt.
mai napig nem tudom mi nem tetszett a kedves moderátornak.
kérdéseimre csak generált válaszokat kaptam,így nincs kit keresni.
persze a kitiltás öt percen belül megvolt.legalább van amit gyorsan meg tudnak oldani.....

a vatera kasza tovább vág július 14-től a 100 ft-os minimál kategóriával.
lesznek itt nagy meglepetések ha megérkeznek a jutalékszámlák. :-))

reméljük a pénzügyi gondoknak ezennel vége is szakad mind örökre! amen.

esetleg utána hagyják a jól fizető felhasználókat normálisan működni.

A hozzászólást -Vatera_Moderátor- szerkesztette a következő időpontban: 2008-07-06 14:27
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vatera_Fórum_Mod...
hozzászólás 2008-07-05 14:48
Létrehozva: #17239


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 100
Regisztrált: 2007-03-01 13:48
Azonosító: 32



IDÉZET(Phoenixia @ 2008-07-05 14:18) *
Tisztelt Vatera!

Az én panaszom a számlázással kapcsolatos, ugyanis már jóideje nem kaptam egyetlen számlát sem, csupán az értesítőt miszerint tartozom. Ezt nem tartom korrektnek egyáltalán, kérem, hogy küldjék el nekem a számlákat, hogy mely termékeim után vagyok köteles fizetni.
Már próbáltam ezügyben kapcsolatba lépni Önökkel, de választ nem kaptam.
Köszönöm szépen.


Kedves Phoenixia!

Az emailben küldött számla kiküldését nem tudjuk megismételni, azt a Személyes menüjében a Számla
információk és beállítások alatt a Tranzakció-történet (számlázott tételek) menüponton belül tudja
megtekinteni. Az adott számlát táblázatos formában exportálni is tudja a könnyebb kezelhetőség véget.



--------------------
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Phoenixia
hozzászólás 2008-07-05 14:18
Létrehozva: #17240


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2007-08-10 19:10
Azonosító: 19 499



Tisztelt Vatera!

Az én panaszom a számlázással kapcsolatos, ugyanis már jóideje nem kaptam egyetlen számlát sem, csupán az értesítőt miszerint tartozom. Ezt nem tartom korrektnek egyáltalán, kérem, hogy küldjék el nekem a számlákat, hogy mely termékeim után vagyok köteles fizetni.
Már próbáltam ezügyben kapcsolatba lépni Önökkel, de választ nem kaptam.
Köszönöm szépen.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1018 Oldal V  « < 860 861 862 863 864 > » 
Fast ReplyReply to this topicStart new topic
3 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (3 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2014-09-16 09:26