IPB
X   Központi üzenet
(Az üzenet 2 másodperc múlva bezáródik)

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1078 Oldal V  « < 921 922 923 924 925 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Technikai Kérdések, Problémák, KIZÁRÓLAG TECHNIKAI jellegű témák - amelyekre nincs más topik!
Vatera_Fórum_Mod...
hozzászólás 2008-07-08 11:20
Létrehozva: #18441


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 100
Regisztrált: 2007-03-01 13:48
Azonosító: 32



IDÉZET(szeku @ 2008-07-08 11:03) *
Kedves Vatera!

Még az a kérdés jutott eszembe, ha elutazunk (ugyi nyár van, akár két hétre is el lehet menni), közben jön egy vatera számla (mert kértük, de nem küldték, amikor meg nem kérjük küldhetik), akkor ha letilt a vatera, HOGYAN LEHET BEFIZETNI (bankkártyával, mivel az van bejelölve), ha nem fogok tudni belépni????????

Lehet, hogy már szó volt erről, de nem találom.

Köszönettel

szeku


Kedves szeku!

Amennyiben a Vatera által kiküldött számla rendezése nem történik meg a számlán jelzett fizetési határidő
plusz 14 napon belül, a Vatera fizetési felszólítást küld. A fizetési kötelezettségek elmulasztása esetén a
felhasználó jogosultságai tiltás alá kerülnek, amely feloldására kizárólag a kötelezettségek rendezését
követően kerülhet sor.
Amennyiben felhasználóneve tiltás alá kerül, a kapcsolatfelvételen keresztül a pénzügy, számlázás főtémán
belül a megfelelő altéma kiválasztásával lépjen kapcsolatba illetékes kollégáinkkal. Bejelentkezés nélkül is
lehetséges az adott téma kiválasztásával üzenni. Pl a Pénzügy, számlázás => Letiltották a felhasználónevem
nem fizetés miatt (értelemszerűen ide nem is kell bejelentkezni hisz nincs mivel), de a Regisztráció téma is
elég sok bejelentkezést nem igénylő témából áll.


--------------------
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szeku
hozzászólás 2008-07-08 11:03
Létrehozva: #18442


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 166
Regisztrált: 2007-11-18 15:40
Azonosító: 46 180



Kedves Vatera!

Még az a kérdés jutott eszembe, ha elutazunk (ugyi nyár van, akár két hétre is el lehet menni), közben jön egy vatera számla (mert kértük, de nem küldték, amikor meg nem kérjük küldhetik), akkor ha letilt a vatera, HOGYAN LEHET BEFIZETNI (bankkártyával, mivel az van bejelölve), ha nem fogok tudni belépni????????

Lehet, hogy már szó volt erről, de nem találom.

Köszönettel

szeku


--------------------
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik.
Az emberi hülyeségnek csak alsó határa van.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vatera_Fórum_Mod...
hozzászólás 2008-07-07 23:04
Létrehozva: #18443


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 100
Regisztrált: 2007-03-01 13:48
Azonosító: 32



IDÉZET(szeku @ 2008-07-07 19:13) *
Hát nem is tudom.

Már egy párszor jeleztem (itt is, kapcsifelvételen is) hogy jó felhasználó módjára szeretnék egy nyomorult számlát, hogy fizethessek.
***
Kihez forduljak (van egy-két tippem), hogy a fizetési hajlandóságomnak hódolhassak?
Várom bíztató válaszukat....

Köszönettel

szeku


Kedves szeku!

Az észrevételt továbbítottuk a felelős kollégák felé.


--------------------
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szeku
hozzászólás 2008-07-07 19:13
Létrehozva: #18444


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 166
Regisztrált: 2007-11-18 15:40
Azonosító: 46 180



Hát nem is tudom.

Már egy párszor jeleztem (itt is, kapcsifelvételen is) hogy jó felhasználó módjára szeretnék egy nyomorult számlát, hogy fizethessek. Sajnos hitegetés volt, de mivel hamarosan el fogok utazni, nem fogom tudni kifizetni. Nem szeretnék előre semennyit utalni a nagy a VATERA MANITUNAK, mert akkor visszatérítés nuku, hanem korrekt számlázott tételeket szeretnék kifizetni.
Kedves Vatera miért olyan nagy kérés, hogy legynek szívesek egy számlát kiállítani részemre? Ha most elutaznék (kórházba kerülnék) akkor a végrehajtó vinné el a gyerekem játékát ez miatt????????

Ha már azt írták a módisított ÁSZF-be, hogy nyomorult pár száz forint után már számlát küldenek, akkor az én x ezer forintos számlámat miért olyan nehéz kiállítani??????

Kihez forduljak (van egy-két tippem), hogy a fizetési hajlandóságomnak hódolhassak?
Várom bíztató válaszukat....

Köszönettel

szeku


--------------------
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik.
Az emberi hülyeségnek csak alsó határa van.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vatera_Fórum_Mod...
hozzászólás 2008-07-07 14:59
Létrehozva: #18445


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 100
Regisztrált: 2007-03-01 13:48
Azonosító: 32



IDÉZET(krumplifalo @ 2008-07-07 14:38) *
Érdeklődnék hogy ha nem kaptam meg a terméket amit vásároltam már több mint egy hónapja mi a teendő a hitegetések lenyelésén kivül?


Kedves krumplifalo!

Amennyiben nem kapta meg a kifizetett terméket, küldje el a kapcsolatfelvételen keresztül a pontos
termékkódot, a termék kifizetésének igazolását és megtesszük a szükséges intézkedéseket.


--------------------
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
krumplifalo
hozzászólás 2008-07-07 14:38
Létrehozva: #18446


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 7
Regisztrált: 2008-04-12 13:06
Azonosító: 132 199



Érdeklődnék hogy ha nem kaptam meg a terméket amit vásároltam már több mint egy hónapja mi a teendő a hitegetések lenyelésén kivül?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MODIKILLER
hozzászólás 2008-07-06 18:47
Létrehozva: #18447


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 7
Regisztrált: 2008-06-27 21:37
Azonosító: 165 975



IDÉZET(Vatera_Moderátor @ 2008-07-06 14:32) *
Kedves MODIKILLER, Stefimacs, stb.!

Amikor elküldte az üzenetet részünkre a kapcsolatfelvételen keresztül, kapott egy un. ticket számot
ezt legyen kedves ide bemásolni és utánanézünk a történteknek. Köszönjük!



Kedves moderátor!

igaz nem önnek szántam a hozzászólást,de köszönöm a gyors reagálást!

kérném,hogy válaszában ne fedje fel a régi felhasználó nevem.

köszönöm!

várom válaszát.


[Ticket#2008053110001185]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vatera_Fórum_Mod...
hozzászólás 2008-07-06 14:32
Létrehozva: #18448


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 100
Regisztrált: 2007-03-01 13:48
Azonosító: 32



IDÉZET(MODIKILLER @ 2008-07-06 14:00) *
Kedves saint!
sajnos kérésed nem hiszem,hogy meghallgatásra talál vatera isteneinél!

engem is kitiltottak hasonló értékekkel egy pár száz forintos termék miatt.
mai napig nem tudom mi nem tetszett a kedves moderátornak.
kérdéseimre csak generált válaszokat kaptam,így nincs kit keresni.
persze a kitiltás öt percen belül megvolt.legalább van amit gyorsan meg tudnak oldani.....
***


Kedves MODIKILLER, Stefimacs, stb.!

Amikor elküldte az üzenetet részünkre a kapcsolatfelvételen keresztül, kapott egy un. ticket számot
ezt legyen kedves ide bemásolni és utánanézünk a történteknek. Köszönjük!


--------------------
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MODIKILLER
hozzászólás 2008-07-06 14:00
Létrehozva: #18449


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 7
Regisztrált: 2008-06-27 21:37
Azonosító: 165 975



IDÉZET(saint555 @ 2008-07-04 17:49) *
Kedves Vaterások!
Érdekes módja a megtorlásnak, ha egy jogos reklamáció után hirtelen figyelmeztetésben részesítenek egy itt más ügyben reklamáló ügyfelet.
Ezt nem hittem volna önökről. Kb. 3 órával az ezelőtti hozzászólásom után az alábbi mailt kaptam:

Az Ön felhasználóneve......:saint555
Email:.....................:xxxxxxxx@xxxxxxxxx.xx

***
Tisztelettel: saint555

Kedves saint!


sajnos kérésed nem hiszem,hogy meghallgatásra talál vatera isteneinél!

engem is kitiltottak hasonló értékekkel egy pár száz forintos termék miatt.
mai napig nem tudom mi nem tetszett a kedves moderátornak.
kérdéseimre csak generált válaszokat kaptam,így nincs kit keresni.
persze a kitiltás öt percen belül megvolt.legalább van amit gyorsan meg tudnak oldani.....

a vatera kasza tovább vág július 14-től a 100 ft-os minimál kategóriával.
lesznek itt nagy meglepetések ha megérkeznek a jutalékszámlák. :-))

reméljük a pénzügyi gondoknak ezennel vége is szakad mind örökre! amen.

esetleg utána hagyják a jól fizető felhasználókat normálisan működni.

A hozzászólást -Vatera_Moderátor- szerkesztette a következő időpontban: 2008-07-06 14:27
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vatera_Fórum_Mod...
hozzászólás 2008-07-05 14:48
Létrehozva: #18450


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 100
Regisztrált: 2007-03-01 13:48
Azonosító: 32



IDÉZET(Phoenixia @ 2008-07-05 14:18) *
Tisztelt Vatera!

Az én panaszom a számlázással kapcsolatos, ugyanis már jóideje nem kaptam egyetlen számlát sem, csupán az értesítőt miszerint tartozom. Ezt nem tartom korrektnek egyáltalán, kérem, hogy küldjék el nekem a számlákat, hogy mely termékeim után vagyok köteles fizetni.
Már próbáltam ezügyben kapcsolatba lépni Önökkel, de választ nem kaptam.
Köszönöm szépen.


Kedves Phoenixia!

Az emailben küldött számla kiküldését nem tudjuk megismételni, azt a Személyes menüjében a Számla
információk és beállítások alatt a Tranzakció-történet (számlázott tételek) menüponton belül tudja
megtekinteni. Az adott számlát táblázatos formában exportálni is tudja a könnyebb kezelhetőség véget.



--------------------
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Phoenixia
hozzászólás 2008-07-05 14:18
Létrehozva: #18451


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2007-08-10 19:10
Azonosító: 19 499



Tisztelt Vatera!

Az én panaszom a számlázással kapcsolatos, ugyanis már jóideje nem kaptam egyetlen számlát sem, csupán az értesítőt miszerint tartozom. Ezt nem tartom korrektnek egyáltalán, kérem, hogy küldjék el nekem a számlákat, hogy mely termékeim után vagyok köteles fizetni.
Már próbáltam ezügyben kapcsolatba lépni Önökkel, de választ nem kaptam.
Köszönöm szépen.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KapdKi
hozzászólás 2008-07-04 19:42
Létrehozva: #18452


Tapasztalt fórumozó
*****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 601
Regisztrált: 2007-03-01 14:23
Azonosító: 312



IDÉZET(Vatera_Moderátor @ 2008-07-04 10:40) *
Kedves KapdKi!

A jelzett problémát javítottuk. Köszönjük az észrevételt és elnézést a kellemetlenségért!

Kedves VatMod !

Köszönöm !

Ottó


--------------------
Az erőszak a gyengék végső menedéke.

(by Ájszek Aszimov)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
saint555
hozzászólás 2008-07-04 18:29
Létrehozva: #18453


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 47
Regisztrált: 2007-05-24 14:57
Azonosító: 11 371



Értem és köszönöm.
Ez esetben a 16.000 forintos kémtelefonokat is sziveskedjenek törölni, ugyanis bár a leírásban nem szerepel, de azokból is több tucat áll rendelkezésemre. Mégis egyesével viszik csak. Mindegyik után becsületesen megfizettem az önök 6%-át. Darabonként 960 forintot. Holott ebből kb. 1000 ft. az új előlap és 2500 ft. az új eredeti nokia akkumulátor, amit villámár esetén vele adok. Vagyis én eddig szó nélkül fizettem, önök pedig szó nélkül eltették ezeknek is a jutalékát. Pedig ezen tartozékokon nekem semmi hasznom nincsen. Csakis az áru vonzóbbá tétele miatt adom villámárnál melléjük. Benne vannak az árban. Akkor önök minden ilyen eladott készülék után szó és reklamálás nélkül megkaptak kb. 210 forintot. E termékleíásban is benne van, hogy ezeket én is úgy veszem üzletben. Akkor ez most az itt eladott kb 30 ilyen készülék után nekem visszajár? Vagy ennyire már önök sem következetesek?
Azokat is tegyem holland aukcióra? Vagy mivel azoknál önök többet kaptak mint járt volna, azok maradhatnak? Vicc.
Halkan jegyezném meg hogy olyan áruról van szó, amit máshol az országban nemigen kapni ebben a minőségben, ilyen áron és minőségben és garanciával. Ezt megvásárló ügyfeleim fele csak ezért regisztrált az önök oldalára, hogy ezt megvehesse. De önöknek gondolom ez sem számít. Tegyenek belátásuk szerint. Ami aukciót eltávolítanak, én vissza nem teszem. Ha önöknek nem kell a pénz, én nem fogok könyörögni, hogy odaadhassam. Majd viszem oda, ahol örülnek neki.
Tisztelettel: saint555
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manobull
hozzászólás 2008-07-04 18:17
Létrehozva: #18454


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2008-07-04 17:55
Azonosító: 167 888



Nem tudom, hogy a megfelelő helyre írom e az észrevételemet.De már nagyon idegesítőek a ruházatitermékeknél, hogy sokan a nevenincs ruhákat úgy hirdetik, hogy a "Keyoból illetve a Mayoból származó",holott semmi köze nincs hozzá.Ugyan a részletes leírásban szerepel,de az ember nem figyel-mint én is- könnyen átsiklik.Értem az ő taktikájukat, de ez számomra gusztustalan.Adott esetben beírok egy márkát, kihozza egy jó hosszú találati listát, amit ha egyenként alaposan átnézek akkor derül ki,hogy bő az 1/3-a állítólagosan ott vásárolt. de ez szerintem senkit nem érdekel. EZ GUSZTUSTALAN!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vatera_Fórum_Mod...
hozzászólás 2008-07-04 18:04
Létrehozva: #18455


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 100
Regisztrált: 2007-03-01 13:48
Azonosító: 32



IDÉZET(saint555 @ 2008-07-04 17:49) *
Kedves Vaterások!
Érdekes módja a megtorlásnak, ha egy jogos reklamáció után hirtelen figyelmeztetésben részesítenek egy itt más ügyben reklamáló ügyfelet.
Ezt nem hittem volna önökről. Kb. 3 órával az ezelőtti hozzászólásom után az alábbi mailt kaptam:

Az Ön felhasználóneve......:saint555
Email:.....................:xxxxxxxx@xxxxxxxxx.xx

***
A termék nem tartozik egyetlen, az önök szabályzata szerint tiltott kategóriába sem. Tudtommal. Megtudhatom esetleg, mivel sértettem most hirtelen e termékkel szabályzatot? Önök szerint? Mert bár két mailt is kaptam e témában, de mindkettő semmitmondó sablonszöveg, melyből semmi nem derül ki.
***
Várom szives és lehetőleg nem a szokásos semmitmondó válaszukat. Akár itt is.
Elnézést ha hosszú lettem, de felháborít az eset ilyen, gyerekes módon való "megoldása" az önök részéről.

Tisztelettel: saint555]


Kedves saint555!

A termékleírásban szerepelt, "Az ár egy darabra vonatkozik, de más darabszám is rendelhető.".
Amennyiben több darab áll rendelkezésre holland értékesítést kell használni és a mennyiség rovatban
kell a darabszámot feltüntetni.
Köszönjük figyelmét, megértését!


--------------------
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
saint555
hozzászólás 2008-07-04 17:49
Létrehozva: #18456


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 47
Regisztrált: 2007-05-24 14:57
Azonosító: 11 371



Kedves Vaterások!
Érdekes módja a megtorlásnak, ha egy jogos reklamáció után hirtelen figyelmeztetésben részesítenek egy itt más ügyben reklamáló ügyfelet.
Ezt nem hittem volna önökről. Kb. 3 órával az ezelőtti hozzászólásom után az alábbi mailt kaptam:

Az Ön felhasználóneve......:saint555
Email:.....................:xxxxxxxx@xxxxxxxxx.xx

Sajnos nem a Vatera piacterén meghatározott szabályok szerint vett részt a piactér életében, ezért figyelmeztetésben részesítettük, a történtekről egy másik emailben is tájékoztattuk. Legyen kedves átolvasni a Vatera szabályait és a szerint folytatni a jövőben aukciós tevékenységeit.

Tájékoztatásul közöljük, hogy a szabályzatban közzétett alapelvek következetes be nem tartása a Vatera piacteréről való teljes kitiltást vonja maga után!

A Vatera szabályainak megismeréséhez kattintson ide:
http://www.vatera.hu/help/index.php?c=23

Köszönjük figyelmét, megértését!


Üdvözlettel:
A Vatera csapata www.vatera.hu

4 éve vagyok jelen a vaterán. Az adott termékből, melyet kb. 2 éve árulok itt (is) sok darabot adtam el itt. Minden ügylet után megfizettem az önöket jogosan megillető jutalékot. Elérhetőségem semmiképpen nem volt kideríthető a leírásból. A képeket sem manipuláltam soha. Ugyanazzal a képpel és termékleírással van fenn a termék évek óta itt. A termék nem tartozik egyetlen, az önök szabályzata szerint tiltott kategóriába sem. Tudtommal. Megtudhatom esetleg, mivel sértettem most hirtelen e termékkel szabályzatot? Önök szerint? Mert bár két mailt is kaptam e témában, de mindkettő semmitmondó sablonszöveg, melyből semmi nem derül ki. Ha javasolhatom, rögtön tiltsanak is ki innen. Csak mert meg mertem szólalni több ésszerűtlen és inlogikus döntésük miatt, mellyel vitathatatlanul kárt okoznak a saját ügyfeleiknek. Nyugodtan tiltsák le hozzáférésemet és töröljék accountomat innen, ha önök ezzel gondolnak elégtételt venni. Nem fogok pánikba esni. Rengeteg ingyenes apróhirdetési média létezik az interneten, ahol hirdethetek, ha kedvem úgy tartja. Ott nem kell vitatkoznom semmiféle rejtett jutalékemelésen és párszáz forintonként küldözgetett csekkeken. Ami csekkekért még ráadásul rendszeresen könyörögni is kell, hogy sziveskedjenek végre elküldeni. Ha önöknek nem kell a becsületesen fizető ügyfél, én nem fogok könyörögni hogy itt maradhassak. Eddigi befizetéseim közelítik a százezer forintot tudtommal. A négy év alatt sosem fordult elő, hogy ( mint sokan ) sikeres aukciót sikertelennek jelöljek. Csak azért hogy az önök jutalékát megspóroljam. Ha ez semmit sem számít, tiltsanak ki nyugodtan.
Vagy ez egy sima kis "bosszú", (amit biztosra veszek ) az itteni megszólalásomért? Csak kérdezem.
Ismétlem. Kizárt hogy azzal a termékkel bármilyen szabályt megsértette. Ha önök szerint mégis, sziveskedjenek indokolni, melyik pontot sértettem meg.
Ha pedig önöknek kell a bevétel és végül önök is rájönnek igazamra, sziveskedjenek visszaállítani a terméket. Én nem teszem. Pont olyan termékről van szó, ami az önök oldalain kívül is nagyon jól eladható. Önök döntenek. Nekem mindegy.
Várom szives és lehetőleg nem a szokásos semmitmondó válaszukat. Akár itt is.
Elnézést ha hosszú lettem, de felháborít az eset ilyen, gyerekes módon való "megoldása" az önök részéről.

Tisztelettel: saint555


A hozzászólást -saint555- szerkesztette a következő időpontban: 2008-07-04 17:53
Go to the top of the page
 
+Quote Post
saint555
hozzászólás 2008-07-04 15:20
Létrehozva: #18457


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 47
Regisztrált: 2007-05-24 14:57
Azonosító: 11 371



Tisztelt Vaterások!
Nem gondoltam hogy mégegyszer kell ezügyben írnom, de válaszukban előszöris semmi érdemi választ nem kaptam e feltett kérdésemre és észrevételemre. Mondjuk ezen már meg sem lepődöm. A kezdetektől addig volt csak normális döntéshozatal önöknél, amíg ottó úr válaszolgatott itt. A csekknyomtatás és postázás költségeinek áthárítását nem is kifogásoltam. A válaszukban leírt érvelés erről csak ott sántít, hogy a MATÁV, Gázmű, Vízmű, stb. nem 1000 ft.-onként küldi a csekkeket. Hanem havi egyenlegzárás után, az ez időszaki valós "fogyasztás" után. Nem tudom feltünt-e önöknek, hogy ezzel a húzással egy burkolt, kb. 20 %-os költségnövekedést dobtak az ügyfeleik nyakába. Ha fel is tünt, ezt gondolom önök le se *******. Pedig kellene.
Ismétlem. A 200 ft.-os cseknnyomtatás és postázási költség áthárítása nem ütközik valóban jogszabályba. Ahogyan a párszáz forintonkénti számlázás sem gondolom. Csak marhára nem összeegyeztethető az önök által büszkén viselt "az év internetes kereskedője" címmel. Elég gerinctelen dolog volt ez a 200ft. / csekk az ezres összeghatáronkénti számlázás esetén. Remélem érthetően fogalmaztam és ezúttal nem értik félre véletlenül ( vagy szándékosan ) az észrevételemet.
Tisztelettel: saint555


IDÉZET(Vatera_Moderátor @ 2008-07-03 09:55) *
Kedves saint555!

A csekküldés költségének áthárítása nem ellenkezik egy jogszabállyal sem. A csekk előállítása
és kiküldése akkor is 200 Ft-ba kerül ha 1 Ft és akkor is ha 10000 Ft szerepel rajta. A csekkek
kiállításnak költségét hazánkban a szolgáltatók jellemzően az összes ügyfélre terhelik, így az
látszólag ingyenes. Valójában nem az! Az összes ügyfél fizeti ki annak díját a szolgáltatás egyéb
áraiba beépítve.
Mivel a továbbiakban a csekk előállítás és kiküldés költségeit cégünk nem kívánja viselni és a
jutalékokba sem kívánja beépíteni, ezért azon ügyfelekre terheli akik csekkes befizetést
választanak. Ezzel egyidőben a Vatera lehetővé tette a bankkártyával történő fizetés
lehetőségét, amely egyéb előnyei mellett díjmentes jutalékkiegyenlítést tesz lehetővé.


A hozzászólást -saint555- szerkesztette a következő időpontban: 2008-07-04 15:21
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vatera_Fórum_Mod...
hozzászólás 2008-07-04 10:40
Létrehozva: #18458


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 100
Regisztrált: 2007-03-01 13:48
Azonosító: 32



IDÉZET(KapdKi @ 2008-06-27 19:15) *
Kedves Vatera Mod !

Kérem, szíveskedjen számomra elvégezni a következő tesztet !
Részletes keresés/kategória : Könyv, ujság/Felhasználó : KapdKi (termékei)
Az eredményhalmazt legyen kedves "Áru neve" szerint lerendezni, növekvő sorrendben !
Ennek megtörténte után miért láthatom azt, hogy a "Galaktika 17-es száma !" után következik a "Galaktika 10-es száma !" ? És a "Galaktika 52-es száma !" után a "Galaktika 04-es száma !" ??? Miért van az, hogy a 0 (nulla) karakter nagyobb, mint a 9 értékű karakter ???
***
Előre is köszönöm : KapdKi


Kedves KapdKi!

A jelzett problémát javítottuk. Köszönjük az észrevételt és elnézést a kellemetlenségért!


--------------------
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GYUL
hozzászólás 2008-07-04 09:06
Létrehozva: #18459


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 6
Regisztrált: 2007-04-24 21:26
Azonosító: 6 909



T. Vatera!

Mint már jeleztem, sokadszor, ismét nem jönnek a termékfigyelő levelek 0.25-óta. Ez a probléma érdekes módon egyszer csak megjavul magától, de a közben eltelt idő alatt kimaradnak ezek a levelek. Furcsa mód minden más levél megérkezik ez iő alatt is, még önöktől is, csak a termékfigyelők nem!
Mivel többedszer azt a választ kaptam önöktől, hogy ez egyedi probléma, ami kizárt, kíváncsi lennék a többi fórumozó tapasztalt-e hasonló jelenséget ma reggel.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vatera_Fórum_Mod...
hozzászólás 2008-07-03 18:24
Létrehozva: #18460


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 100
Regisztrált: 2007-03-01 13:48
Azonosító: 32



IDÉZET(artytech @ 2008-07-03 16:16) *
Tisztelt Vatera!

Minap kaptam Önöktől email-ben egy szálát, amiben a tényleg általam eladott termékek voltak számlázva -jutalék számla-. ***
Ez ügyben írtam a "Kapcsolatfelvétel" menüpontban is Önöknek; ezért nem közlöm adataimat; -ott, a levél alapján ezt úgy is tudják azonosítani- (feltételezem...)!


Kedves artytech!

Az e-mail-ben leírt információk alapján pénzügyes kollégáink elkezdik az ügy feldolgozását
és munkanapokon lehetőleg 48 órán belül reagálnak a bejelentésre. Addig is szíves türelmét
kérjük!


--------------------
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1078 Oldal V  « < 921 922 923 924 925 > » 
Fast ReplyReply to this topicStart new topic
10 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (10 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 

Szöveges verzió A pontos idő: 2018-05-27 05:19