IPB
X   Központi üzenet
(Az üzenet 2 másodperc múlva bezáródik)

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1078 Oldal V  « < 922 923 924 925 926 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Technikai Kérdések, Problémák, KIZÁRÓLAG TECHNIKAI jellegű témák - amelyekre nincs más topik!
randomizer
hozzászólás 2008-07-03 11:19
Létrehozva: #18461


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 545
Regisztrált: 2007-04-03 19:41
Azonosító: 3 584



IDÉZET(Vatera_Moderátor @ 2008-07-03 09:55) *
Kedves saint555!

A csekküldés költségének áthárítása nem ellenkezik egy jogszabállyal sem. A csekk előállítása
és kiküldése akkor is 200 Ft-ba kerül ha 1 Ft és akkor is ha 10000 Ft szerepel rajta. A csekkek
kiállításnak költségét hazánkban a szolgáltatók jellemzően az összes ügyfélre terhelik, így az
látszólag ingyenes. Valójában nem az! Az összes ügyfél fizeti ki annak díját a szolgáltatás egyéb
áraiba beépítve.
Mivel a továbbiakban a csekk előállítás és kiküldés költségeit cégünk nem kívánja viselni és a
jutalékokba sem kívánja beépíteni, ezért azon ügyfelekre terheli akik csekkes befizetést
választanak. Ezzel egyidőben a Vatera lehetővé tette a bankkártyával történő fizetés
lehetőségét, amely egyéb előnyei mellett díjmentes jutalékkiegyenlítést tesz lehetővé.


És lám, lényegi választ nem kaptál, milyen meglepő.

De akkor kedves Moderátor legyen szíves megmutatni nekem, hogy díjtáblázatukban hol látható az a kedvezmény, amit mostantól nekem mint örökké banki átutalással fizetőnek juttatnak, hiszen mostantól nekem már a nem kell csekkesek díjából kivennem a részem, ami eddig így volt a fenti fejtegetése szerint. És mivel a bankkártyás ezer forintos fizetések viszont szaporodni fognak aminek díja ismereteim szerint tranzakciónként több lesz, mint 200 Ft, ezért megkérdezném, hogyha a csekkesekre kiterhelik ezt a díjat, a bankkártyásokra meg nem, akkor mi a logika a rendszerben? Illetve akkor mostantól a bankártyások djából kell nekem is, átutalósnak kivennem a részem?

Szóval elégé sárntít és logikátlan az érvelés, valamint nem érdemi a válasz, ugyanis a kérdező nem a csekk díja átterhelésének jogosságát vittata, hanem azt, hogy ésszerű gazdálkodással és ügyfélbarát megoldásokkal etz bőven mérsékelhetnék úgy, hogy saját költségük egyáltalán nem, vagy csak minimális mértékben nőne a nettő működőtőke finanszírozása miatt. Érdemben nem valászolt erre a kérdésre, vajon miért? Mert az érdemi válasz valóban felfedné azt, amit a kérdező nagyon is jogosan felvetett, azaz, hogy vaterának eredményessége ellenére cash flow problémai vannak, és ezért bevezette a heti számlázást, és alacsony számlázási limitet, de ez csekk oldalról (és nyilván bankártya oldalról is) olyan költségekhez vezet, amit a vatera nem tudd vállalni, ezért a csekket, amit át tud terhelni megteszi, de a kártyádíjat a kártyatársaságok feltételei miatt nem tudja.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vatera_Fórum_Mod...
hozzászólás 2008-07-03 09:55
Létrehozva: #18462


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 100
Regisztrált: 2007-03-01 13:48
Azonosító: 32



IDÉZET(saint555 @ 2008-07-03 08:04) *
Tisztelt Vaterások!
Érdeklődni szeretnék, hogy az önök cégénél felvételi követelmény a ( itt mást akartam írni, de az sértő lehet ) logikátlan gondolkodás? Igen. Mégegyszer utoljára a csekkes fizetésről lenne szó. Ma "örömmel" láttam, hogy ezentúl + 200 ft. a csekkes fizetés ügyfelekre hárított előállítási költsége önöknél. Ez még megérthető és emészthető is lenne a mai világban. Nem is ezen vagyok felháborodva. A problémám az, hogy a tovább önök által már nem finanszírozható 200 ft. / csekk költségek gondolom azért nőhettek önöknél az elviselhetetlen mértékre, mert önök 1000 ft.- onként küldözgetik a csekekket. Vagyis ezt a problémát önök saját maguk gerjesztették, maguknak. Bravó. Szánalom. Egyetlen más szolgáltató nem meri ezt megcsinálni. Még a monopolhelyzetben levő multik sem. Kérem gondoljanak bele, önök mit szólnának, ha az önök áram, víz, vagy telefonszolgáltatója minden ezres fogyasztás után, naponta - hetente küldözgetné önöknek az ezer forint körüli csekkeket. Majd az eképpen elviselhetetlen mértékűre dagadt nyomtatási és postázási költségekre hivatkozva csekkenként + kb. 20% -os sarccal sújtaná önöket? Mert egy ezres körüli összegről szóló csekknél ennyit jelent a + 200 ft. Gondolom nem tetszene önöknek sem.
Visszatérve a problémára. Az önök pénze vitán felül jár önöknek. Hiszen így vagy úgy, de szolgáltatnak. A minőség kérdésébe nem mennék bele, mert megsértődnének. De annyira állandósult önöknél a pénzzavar, hogy már ezer forintonként kell fizettetni az ügyfeleket? Ennyire nincsen bizalom a többéves, mindig rendben fizető ügyfelek irányában? Havi számlazárásról már álmodni sem merek. Legalább a többéves problémamentes ügyfelek esetében.
Komolyan mondom vegyenek már fel valakit vezetőnek 8 általános végzettséggel de csöppnyi realitásérzékkel, logikával és minimális számtantudással. Meglepődnének, mire lehetne képes egy ilyen ember az önök cégével gazdasági téren. Jó irányban persze.
Gondolom megint feleslegesen tépem a szám és lényegi választ nem kapok. Azért leírtam.
Tisztelettel: saint555


Kedves saint555!

A csekküldés költségének áthárítása nem ellenkezik egy jogszabállyal sem. A csekk előállítása
és kiküldése akkor is 200 Ft-ba kerül ha 1 Ft és akkor is ha 10000 Ft szerepel rajta. A csekkek
kiállításnak költségét hazánkban a szolgáltatók jellemzően az összes ügyfélre terhelik, így az
látszólag ingyenes. Valójában nem az! Az összes ügyfél fizeti ki annak díját a szolgáltatás egyéb
áraiba beépítve.
Mivel a továbbiakban a csekk előállítás és kiküldés költségeit cégünk nem kívánja viselni és a
jutalékokba sem kívánja beépíteni, ezért azon ügyfelekre terheli akik csekkes befizetést
választanak. Ezzel egyidőben a Vatera lehetővé tette a bankkártyával történő fizetés
lehetőségét, amely egyéb előnyei mellett díjmentes jutalékkiegyenlítést tesz lehetővé.


--------------------
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
csabau
hozzászólás 2008-07-03 08:14
Létrehozva: #18463


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 5 671
Regisztrált: 2007-03-19 21:37
Innen: Ideg-elme
Azonosító: 903



hogy megnyugtassalak, az az 1000.- Ft limit - már 300.- Ft.... wink.gif


--------------------
mivel mindig az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak...

...szorgos népünk győzni fog !
.
csaby
Go to the top of the page
 
+Quote Post
saint555
hozzászólás 2008-07-03 08:04
Létrehozva: #18464


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 47
Regisztrált: 2007-05-24 14:57
Azonosító: 11 371



Tisztelt Vaterások!
Érdeklődni szeretnék, hogy az önök cégénél felvételi követelmény a ( itt mást akartam írni, de az sértő lehet ) logikátlan gondolkodás? Igen. Mégegyszer utoljára a csekkes fizetésről lenne szó. Ma "örömmel" láttam, hogy ezentúl + 200 ft. a csekkes fizetés ügyfelekre hárított előállítási költsége önöknél. Ez még megérthető és emészthető is lenne a mai világban. Nem is ezen vagyok felháborodva. A problémám az, hogy a tovább önök által már nem finanszírozható 200 ft. / csekk költségek gondolom azért nőhettek önöknél az elviselhetetlen mértékre, mert önök 1000 ft.- onként küldözgetik a csekekket. Vagyis ezt a problémát önök saját maguk gerjesztették, maguknak. Bravó. Szánalom. Egyetlen más szolgáltató nem meri ezt megcsinálni. Még a monopolhelyzetben levő multik sem. Kérem gondoljanak bele, önök mit szólnának, ha az önök áram, víz, vagy telefonszolgáltatója minden ezres fogyasztás után, naponta - hetente küldözgetné önöknek az ezer forint körüli csekkeket. Majd az eképpen elviselhetetlen mértékűre dagadt nyomtatási és postázási költségekre hivatkozva csekkenként + kb. 20% -os sarccal sújtaná önöket? Mert egy ezres körüli összegről szóló csekknél ennyit jelent a + 200 ft. Gondolom nem tetszene önöknek sem.
Visszatérve a problémára. Az önök pénze vitán felül jár önöknek. Hiszen így vagy úgy, de szolgáltatnak. A minőség kérdésébe nem mennék bele, mert megsértődnének. De annyira állandósult önöknél a pénzzavar, hogy már ezer forintonként kell fizettetni az ügyfeleket? Ennyire nincsen bizalom a többéves, mindig rendben fizető ügyfelek irányában? Havi számlazárásról már álmodni sem merek. Legalább a többéves problémamentes ügyfelek esetében.
Komolyan mondom vegyenek már fel valakit vezetőnek 8 általános végzettséggel de csöppnyi realitásérzékkel, logikával és minimális számtantudással. Meglepődnének, mire lehetne képes egy ilyen ember az önök cégével gazdasági téren. Jó irányban persze.
Gondolom megint feleslegesen tépem a szám és lényegi választ nem kapok. Azért leírtam.
Tisztelettel: saint555


A hozzászólást -saint555- szerkesztette a következő időpontban: 2008-07-03 08:07
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vatera_Fórum_Mod...
hozzászólás 2008-07-02 17:39
Létrehozva: #18465


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 100
Regisztrált: 2007-03-01 13:48
Azonosító: 32



IDÉZET(watchhu @ 2008-07-02 17:27) *
Csudát javították ki.


A jelzett problémát javítottuk, kb. 2 órán belül minden felhasználó személyes menüjében láthatóak
lesznek a licitált termékek. Köszönjük a megértést és elnézést a kellemetlenségért!


--------------------
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
watchhu
hozzászólás 2008-07-02 17:27
Létrehozva: #18466


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 723
Regisztrált: 2007-03-01 14:17
Azonosító: 147



IDÉZET(Vatera_Moderátor @ 2008-07-02 16:53) *
A jelzett problémát javítottuk. Köszönjük az észrevételt és elnézést a kellemetlenségért!


Csudát javították ki.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambooflower
hozzászólás 2008-07-02 17:24
Létrehozva: #18467


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Kizárt

Hozzászólások: 7 218
Regisztrált: 2007-03-01 14:16
Azonosító: 130



IDÉZET(zorba0 @ 2008-07-02 15:24) *
T.Vatera!
A személyes oldalamon a licitált termékeim eltüntek!!A vaterán zorba0 felh termékeiben léthatóak!Rendbe kellene végre tenni az oldalt!Vásároltam az aukcióról azt hogy megnyertem nem kaptam e-mailt!e-mailek még mindig nem jönnek!!
[size="3"][/size]



az enyémek is!


--------------------
"Gyanítom, több dolgok vannak földön és égen, mintsem azt bármely bölcselem valaha álmodni képes."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vatera_Fórum_Mod...
hozzászólás 2008-07-02 17:20
Létrehozva: #18468


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 100
Regisztrált: 2007-03-01 13:48
Azonosító: 32



IDÉZET(zorba0 @ 2008-07-02 17:14) *
***Nem tudom,hogy mi történik a Vaterával,de egy ideje nem az igazi!Ismét kérem,hogy az értesítéseket küldjék el!A személyes-licitált termékeket javítsák ki!A megnyert licit értesítőt és az "önnek üzenete érkezett"értesítőt sem kaptam meg!


Az értesítők kiküldését ellenőriztük. Az értesítő email kiküldése megtörtént az a Vatera által kiküldésre
került a felhasználó számára. Az is kiderült, hogy a chello (és más vele kapcsolatban lévő szolgáltatók.
pl. monornet) esetében nem megengedett tartalom miatt az értesítők az utóbbi időben visszautasításra
kerülnek. Javasoljuk felhasználóinknak, hogy a szolgáltatóval vegyék fel a kapcsolatot és jelezzék,
hogy nem kapják meg a Vatera által küldött egyes üzeneteket. Ezek az üzenetek az ertesito@vatera.com
címről érkeznek.

A fentiek alapján néhány észrevétel a citromail, freestart felhasználóinak: Ezen levelezőknél a belső
webes spamszűrőnél engedélyezni kell az ertesito@vatera.com címről érkező leveleket, így elméletileg
nem fordulhat elő, hogy a levelet elutasítja a szolgáltató.


--------------------
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zorba0
hozzászólás 2008-07-02 17:14
Létrehozva: #18469


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 15
Regisztrált: 2007-03-30 08:06
Azonosító: 2 875



IDÉZET(Vatera_Moderátor @ 2008-07-02 16:53) *
A jelzett problémát javítottuk. Köszönjük az észrevételt és elnézést a kellemetlenségért!

Bocsánat,még nem javították!Nem tudom,hogy mi történik a Vaterával,de egy ideje nem az igazi!Ismét kérem,hogy az értesítéseket küldjék el!A személyes-licitált termékeket javítsák ki!A megnyert licit értesítőt és az "önnek üzenete érkezett"értesítőt sem kaptam meg!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vatera_Fórum_Mod...
hozzászólás 2008-07-02 16:53
Létrehozva: #18470


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 100
Regisztrált: 2007-03-01 13:48
Azonosító: 32



IDÉZET(zorba0 @ 2008-07-02 15:24) *
T.Vatera!
A személyes oldalamon a licitált termékeim eltüntek!!
***


A jelzett problémát javítottuk. Köszönjük az észrevételt és elnézést a kellemetlenségért!


--------------------
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
randomizer
hozzászólás 2008-07-02 16:33
Létrehozva: #18471


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 545
Regisztrált: 2007-04-03 19:41
Azonosító: 3 584



IDÉZET(Vatera_Moderátor @ 2008-07-02 15:38) *
Kedves zorba0!

A 75292694 számú terméke már nem található a rendszerben. Az eladó vagy a Vatera által törölt aukciók
az eltávolítás után azonnal kikerülnek a kínálatból.

Az értesítők kiküldését ellenőriztük. Az értesítő email kiküldése megtörtént az a Vatera által kiküldésre
került a felhasználó számára. Az is kiderült, hogy a chello (és más vele kapcsolatban lévő szolgáltatók.
pl. monornet) esetében nem megengedett tartalom miatt az értesítők az utóbbi időben visszautasításra
kerülnek. Javasoljuk felhasználóinknak, hogy a szolgáltatóval vegyék fel a kapcsolatot és jelezzék,
hogy nem kapják meg a Vatera által küldött egyes üzeneteket. Ezek az üzenetek az ertesito@vatera.com
címről érkeznek.

A fentiek alapján néhány észrevétel a citromail, freestart felhasználóinak: Ezen levelezőknél a belső
webes spamszűrőnél engedélyezni kell az ertesito@vatera.com címről érkező leveleket, így elméletileg
nem fordulhat elő, hogy a levelet elutasítja a szolgáltató.


És ha mondjuk a felhasználó kérdésére válaszolna a moderátor elég sokat segítene, már a mi akérdés első részét illeti. A többi fórumban is látható, hogy kiterjedt technikai probléma miatt a személyes oldalakon a licitált termékeke közül eltűntek a minimáláras, minimálárat el nem ért termékek. De a normál nézetben megvannak, és a kódszám alapján is be lehet lépni a szerkesztésükbe.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vatera_Fórum_Mod...
hozzászólás 2008-07-02 15:38
Létrehozva: #18472


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 100
Regisztrált: 2007-03-01 13:48
Azonosító: 32



IDÉZET(zorba0 @ 2008-07-02 15:24) *
T.Vatera!
A személyes oldalamon a licitált termékeim eltüntek!!A vaterán zorba0 felh termékeiben léthatóak!Rendbe kellene végre tenni az oldalt!Vásároltam az aukcióról azt hogy megnyertem nem kaptam e-mailt!e-mailek még mindig nem jönnek!!
[size="3"][/size]


Kedves zorba0!

A 75292694 számú terméke már nem található a rendszerben. Az eladó vagy a Vatera által törölt aukciók
az eltávolítás után azonnal kikerülnek a kínálatból.

Az értesítők kiküldését ellenőriztük. Az értesítő email kiküldése megtörtént az a Vatera által kiküldésre
került a felhasználó számára. Az is kiderült, hogy a chello (és más vele kapcsolatban lévő szolgáltatók.
pl. monornet) esetében nem megengedett tartalom miatt az értesítők az utóbbi időben visszautasításra
kerülnek. Javasoljuk felhasználóinknak, hogy a szolgáltatóval vegyék fel a kapcsolatot és jelezzék,
hogy nem kapják meg a Vatera által küldött egyes üzeneteket. Ezek az üzenetek az ertesito@vatera.com
címről érkeznek.

A fentiek alapján néhány észrevétel a citromail, freestart felhasználóinak: Ezen levelezőknél a belső
webes spamszűrőnél engedélyezni kell az ertesito@vatera.com címről érkező leveleket, így elméletileg
nem fordulhat elő, hogy a levelet elutasítja a szolgáltató.


--------------------
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zorba0
hozzászólás 2008-07-02 15:24
Létrehozva: #18473


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 15
Regisztrált: 2007-03-30 08:06
Azonosító: 2 875



T.Vatera!
A személyes oldalamon a licitált termékeim eltüntek!!A vaterán zorba0 felh termékeiben léthatóak!Rendbe kellene végre tenni az oldalt!Vásároltam az aukcióról azt hogy megnyertem nem kaptam e-mailt!e-mailek még mindig nem jönnek!!
[size="3"][/size]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grobar
hozzászólás 2008-07-02 11:09
Létrehozva: #18474


Csak olvasó
*********

Csoport:
Kizárt

Hozzászólások: 5 980
Regisztrált: 2007-05-24 18:58
Innen: Juzni Front
Azonosító: 11 399



IDÉZET(holdati @ 2008-07-02 10:53) *
Sziasztok

Segítségre lenne szükségem.
Feltettem néhány tételt de az nem jelenik meg az adott napon a listában.
Gondolom látják mert a személyes oldalamon a látogatók száma az változik de ha kimegyek belőle és szeretném megnézni az aukciós listát ott egyálltalán nem találom a tételeimet.
Biztos én csinálok valamit rosszul, de mit?
A VATERA NEM VÁLASZOLT A KÉRDÉSEMRE EZÉRT ÍRTAM ITT.


http://www.vatera.hu/listings/index.php?us=holdati

Lehet azokat látni.


--------------------
Csak akkor tehetsz meg mindent, hogyha már semmid sincs. (Tyler Durden)




SÜN, SÜN!!!!
"Sünben emelték ki a tüntetőt."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
holdati
hozzászólás 2008-07-02 10:53
Létrehozva: #18475


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2008-06-23 18:26
Azonosító: 164 817



Sziasztok

Segítségre lenne szükségem.
Feltettem néhány tételt de az nem jelenik meg az adott napon a listában.
Gondolom látják mert a személyes oldalamon a látogatók száma az változik de ha kimegyek belőle és szeretném megnézni az aukciós listát ott egyálltalán nem találom a tételeimet.
Biztos én csinálok valamit rosszul, de mit?
A VATERA NEM VÁLASZOLT A KÉRDÉSEMRE EZÉRT ÍRTAM ITT.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ricitelli
hozzászólás 2008-07-02 10:13
Létrehozva: #18476


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 8
Regisztrált: 2008-06-01 21:50
Azonosító: 158 297



Képzeljétek,mindenre válaszolt a vatera(alig egy hét késéssel).Akkor kinek a készülékébem van a hiba??Az év internetes kereskedőjének lenni gondolom azt jelenti rekordbevételt bezsebelni,aztán meg majd lesz valahogy...Ez nem egy Magyar cég véletlenűl?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ricitelli
hozzászólás 2008-07-01 22:53
Létrehozva: #18477


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 8
Regisztrált: 2008-06-01 21:50
Azonosító: 158 297



Kedves Grobar!
Az első levelet 2 hete írtam nekik...amikor szintén túlkapás miatt megkaptam egy figyelmeztetést,miután teletömtem a zsebüket 197 pozitívval eladóként!Szánalmas,hogy az e-mail címemre hívatkozik,amikor most kűldtek 4 levelet!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grobar
hozzászólás 2008-07-01 22:48
Létrehozva: #18478


Csak olvasó
*********

Csoport:
Kizárt

Hozzászólások: 5 980
Regisztrált: 2007-05-24 18:58
Innen: Juzni Front
Azonosító: 11 399



IDÉZET(Ricitelli @ 2008-07-01 22:34) *
Egyébbként érdekes, hogy pont ebben a pillanatban kaptam az aukcióimról 4 levelet...Biztos hogy az e-mail címemmel lehet a hiba???


IDÉZET(Ricitelli @ 2008-07-01 21:41) *
Tisztelt Vatera!
A kapcsolatfelvételen keresztűl már vagy 10 levelet írtam!Ezelőtt ha problémám volt,mindig kaptam egy kontakt e-mailt,hogy elkezdik a probléma felgöngyölítését!Most semmit sem kapok,sőt a leveleimre választ sem!Mi ennek az oka?


Nekem 2 nap után jöttek meg az értesítők.


--------------------
Csak akkor tehetsz meg mindent, hogyha már semmid sincs. (Tyler Durden)




SÜN, SÜN!!!!
"Sünben emelték ki a tüntetőt."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ricitelli
hozzászólás 2008-07-01 22:34
Létrehozva: #18479


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 8
Regisztrált: 2008-06-01 21:50
Azonosító: 158 297



Egyébbként érdekes, hogy pont ebben a pillanatban kaptam az aukcióimról 4 levelet...Biztos hogy az e-mail címemmel lehet a hiba???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ricitelli
hozzászólás 2008-07-01 22:31
Létrehozva: #18480


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 8
Regisztrált: 2008-06-01 21:50
Azonosító: 158 297



Tisztelt Vatera!
2 éve ugyanez az E-mail címem,mint regisztráláskor!Nem az a kérdés,hogy mit állítottam be,hanem hogy megkapták-e a leveleket és miért nem válaszoltak!???És telefonszámot kérdezetem,nem faxot,illetve a megadott cím postacím?Mert nem azt kérdeztem,hol vannak a szerverek!
üdv
Ricitelli
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1078 Oldal V  « < 922 923 924 925 926 > » 
Fast ReplyReply to this topicStart new topic
35 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (35 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 

Szöveges verzió A pontos idő: 2018-05-24 02:35