IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1048 Oldal V  « < 923 924 925 926 927 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Technikai Kérdések, Problémák, KIZÁRÓLAG TECHNIKAI jellegű témák - PST kivételével!
szabi73
hozzászólás 2008-04-28 18:45
Létrehozva: #18481


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 49
Regisztrált: 2007-07-20 23:28
Azonosító: 17 171



Sziasztok!

Az alábbi levelet küldtem a Vaterának, bízva a jó megoldásban:

" Tisztelt Vatera. A problémám az lenne, hogy tévesen adtam meg az árucikk
nevét. A Nokia 3100 az teljesen más telefon, mint amit árulok, igy teljesen
fals annak aki rátalál/rákeres. Kérném amennyiben lehetséges, a címben
szereplú "3100" szöveget 3120-ra átirni szíveskedjenek. Köszönettel: X és Y
Az áru kódja egyébiránt: 65398563"
Erre jött:

"Kedves X és Y!

Sajnos mivel a termékre már érkezett érvényes ajánlat, így annak címén és
leírásán változtatni nem lehetséges. Javasoljuk ezért, hogy esetlegesen a
termékes levelezésen keresztül tájékoztassa vásárlóit, vagy az alábbi módon
járjon el.

Írjon a licitálóknak üzenetet és kérje tőlük az ügyfélszolgálat által történő
licit és/vagy aukciótörlés engedélyezését. (Esetlegesen érdemes az árverést
zárt aukcióvá tenni, hogy más ne tudjon licitálni a termékre.)

Ha ez megvan, küldje el a termékkódot és a felhasználónevet részünkre.
E nélkül sajnos nem törölhetjük a leadott licitet és/vagy terméket, mivel az
érvényes ajánlattételnek minősül.

A Vatera szabályzata kimondja: "A leadott licit csak mindkét fél
beleegyezésével és kizárólag a Vatera által távolítható el és csakis aktív
aukció esetében. A licittörlésre a Vatera nem kötelezhető annak végrehajtása
csak lehetőség kivételes, indokolt esetekben."

Személyes menüjében a Licitált áruk menüpontban a licitáló
felhasználóneve mellett szereplő kis boríték ikonra kattintva tud üzenetet
küldeni a licitálóknak."

Namármost kérdem én, miért nem lenne egyszerűbb egy k**szott karaktert átírni a megnevezésben, mint hogy töröltessek x licitet, majd lezárjam az aukciót?
Nem értem... Most aki a 3120-as telefonra keres rá, az nem találja meg... Na mindegy, én vagyok a húnyó, de kicsit kockásnak tartom a megoldást...

ja, most "jelentettem magam, mint rossz leírás a termékhez"
smile.gif

A hozzászólást -szabi73- szerkesztette a következő időpontban: 2008-04-28 18:48
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vatera_Fórum_Mod...
hozzászólás 2008-04-28 12:52
Létrehozva: #18482


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 100
Regisztrált: 2007-03-01 13:48
Azonosító: 32



IDÉZET(jonkataster @ 2008-04-28 12:39) *
SZIASZTOK!
MA AMIKOR A SZÁMLÁMAT KAPTAM ARRA LETTEM FIGYELMES,HOGY AZ EL NEM ADOTT TÉTELEK UTÁN JUTALÉKOT VONTAK,HOLOTT MEGADTAM A NEGATÍV ÉRTÉKELÉST... blink.gif
VALAKI MEG TUDJA NEKEM MONDANI,HOGY EZ HOGY LEHET!? sad.gif
KÖSZÖNÖM
JONKATASTER


Kedves jonkatester!

Legyen kedves megadni a pontos termékkódot. Köszönjük!


--------------------
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CellaTel
hozzászólás 2008-04-28 12:41
Létrehozva: #18483


Agyhalott
*****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2 236
Regisztrált: 2007-03-01 14:17
Innen: Hungary-Baja
Azonosító: 148



IDÉZET(jonkataster @ 2008-04-28 12:39) *
SZIASZTOK!
MA AMIKOR A SZÁMLÁMAT KAPTAM ARRA LETTEM FIGYELMES,HOGY AZ EL NEM ADOTT TÉTELEK UTÁN JUTALÉKOT VONTAK,HOLOTT MEGADTAM A NEGATÍV ÉRTÉKELÉST... blink.gif
VALAKI MEG TUDJA NEKEM MONDANI,HOGY EZ HOGY LEHET!? sad.gif
KÖSZÖNÖM
JONKATASTER



Számla alján meg valószinüleg le is van vonva.


--------------------
--==CellaTel==--
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jonkataster
hozzászólás 2008-04-28 12:39
Létrehozva: #18484


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2007-06-13 09:20
Azonosító: 13 741



SZIASZTOK!
MA AMIKOR A SZÁMLÁMAT KAPTAM ARRA LETTEM FIGYELMES,HOGY AZ EL NEM ADOTT TÉTELEK UTÁN JUTALÉKOT VONTAK,HOLOTT MEGADTAM A NEGATÍV ÉRTÉKELÉST... blink.gif
VALAKI MEG TUDJA NEKEM MONDANI,HOGY EZ HOGY LEHET!? sad.gif
KÖSZÖNÖM
JONKATASTER
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szeku
hozzászólás 2008-04-28 12:25
Létrehozva: #18485


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 166
Regisztrált: 2007-11-18 15:40
Azonosító: 46 180



IDÉZET(Vatera_Moderátor @ 2008-04-27 18:19) *
Kedves szeku!

Értékelés törlését a kapcsolatfelvételen keresztül kérheti.
Kapcsolatfelvétel - Aukcióval kapcsolatos probléma - Szeretnék töröltetni egy értékelést.



Köszönöm a segítséget!


--------------------
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik.
Az emberi hülyeségnek csak alsó határa van.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
csabau
hozzászólás 2008-04-28 11:07
Létrehozva: #18486


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 5 671
Regisztrált: 2007-03-19 21:37
Innen: Ideg-elme
Azonosító: 903



IDÉZET(dhfox @ 2008-04-28 11:00) *
Járj ki gyakrtan nyugatra és meglátod, hogy ott a vevő az atyaúristen és kiny*** az ügyfél hátsó felét! A hozzáállással nagyon sok pénzt ki tud szedni az eladó az ügyfélből! Értsd ez alatt: udvarias és tiszteletet megadó hangnemben ír és beszél az ügyféllel és akármi probléma van szem elött tartja és úgy áll a dolgokhoz, hogyha nincs ügyfél, nincs bevétele és nem tud miböl megélni, továbbá, ha egy ügyfélt bukik, akkor az álltal lehet, hogy mégtöbbet fog bukni, mert az adott ügyfél nem ajálja a barátainak és ismerőseinek és azok így tovább! Ha valaki úgy áll hozzám, akkor eleve szívesen vásárolok nála (kedves, barátságos és hiba esetén nem leb*sz, hanem normálissan közli velem, hogy mi a tényállás), de ha valaki tajp*** velem, akkor amilyen az adjon isten, olyan a fogadj is! Meg kell tanulni úgy e-mailt írni, hogy szem elött tartnai azt, hogy írásban sokkal hamrabb meg lehet sérteni valakit, mint szóban, mert ami szóban még a hangnem miatt nem sértő az már írásban teljessen más! Különössen, ha vadidegen emberekről van szó!



köszönöm a választ, de miután nem külföldön élek, így a magyar mentalitással kell boldogulnom.... dry.gif

más tészta, hogy én hogy kezelem a partnereimet/vevőimet. dry.gif


--------------------
mivel mindig az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak...

...szorgos népünk győzni fog !
.
csaby
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dhfox
hozzászólás 2008-04-28 11:00
Létrehozva: #18487


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 73
Regisztrált: 2007-06-14 12:01
Azonosító: 13 923



IDÉZET(Dominika1 @ 2008-04-25 07:12) *
Az eladó meg lábtörlő?


IDÉZET(csabau @ 2008-04-25 06:20) *
az szomorú, ha valakinek ilyen kényszerképzetei vannak, hogy ügyfélként ő az atyaúristen -

elenyésző lesz az ügyek száma, amiket sikerrel el fog intézni, mert a partnerek az ilyen

tipusú fóbiára magasról tesznek... wink.gif


Járj ki gyakrtan nyugatra és meglátod, hogy ott a vevő az atyaúristen és kiny*** az ügyfél hátsó felét! A hozzáállással nagyon sok pénzt ki tud szedni az eladó az ügyfélből! Értsd ez alatt: udvarias és tiszteletet megadó hangnemben ír és beszél az ügyféllel és akármi probléma van szem elött tartja és úgy áll a dolgokhoz, hogyha nincs ügyfél, nincs bevétele és nem tud miböl megélni, továbbá, ha egy ügyfélt bukik, akkor az álltal lehet, hogy mégtöbbet fog bukni, mert az adott ügyfél nem ajálja a barátainak és ismerőseinek és azok így tovább! Ha valaki úgy áll hozzám, akkor eleve szívesen vásárolok nála (kedves, barátságos és hiba esetén nem leb*sz, hanem normálissan közli velem, hogy mi a tényállás), de ha valaki tajp*** velem, akkor amilyen az adjon isten, olyan a fogadj is! Meg kell tanulni úgy e-mailt írni, hogy szem elött tartnai azt, hogy írásban sokkal hamrabb meg lehet sérteni valakit, mint szóban, mert ami szóban még a hangnem miatt nem sértő az már írásban teljessen más! Különössen, ha vadidegen emberekről van szó!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vatera_Fórum_Mod...
hozzászólás 2008-04-28 10:01
Létrehozva: #18488


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 100
Regisztrált: 2007-03-01 13:48
Azonosító: 32



IDÉZET(oldboly @ 2008-04-26 13:54) *
Esetleg bármilyen válaszlevél az idáig elküldött 5 levélre ? vagy ez csupán egy álom marad ?


Kedves oldboly!

Eddig 4 levelet küldött részünkre. A legutóbbit 2008.04.24 12:05:14-kor.
Erre 2008.04.24 12:19:55-kor küldtünk választ.
Kérdésére a válasz:
Első lépés a teljes jogú felhasználói státusz eléréséhez, hogy megadja a
bankszámlaszámát. Mivel Ön még nem adta meg a számlaszámot ezért
nem teljes jogú felhasználó. Az utalás rendben van csak nem köthető
bankszámlaszámhoz. Adja meg az adatainál és jelezze felénk ennek
megtörténtét.



--------------------
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vatera_Fórum_Mod...
hozzászólás 2008-04-27 19:19
Létrehozva: #18489


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 100
Regisztrált: 2007-03-01 13:48
Azonosító: 32



IDÉZET(szeku @ 2008-04-27 10:05) *
Tisztelt Moderátor!

A vasi89 nevű felhasználó azért adott nekem semlegeset (44344576 számú aukcióra), mert szerinte én küldözgetem felé a vatera ZAKLATÓ figyelmeztetését az aukció értékelése miatt. Kérem töröljék az értékelést, mert az aukció sikeres volt, a leveleit el tudom küldeni, hogy elégedetten vette át az árút, csak mivel nem értékelt időben, azért azt feltételezte, hogy ÉN zaklatom az emailokkal, amiket Önök küldözgetnek felé rendszeresen.
Köszönettel
szeku


Kedves szeku!

Értékelés törlését a kapcsolatfelvételen keresztül kérheti.
Kapcsolatfelvétel - Aukcióval kapcsolatos probléma - Szeretnék töröltetni egy értékelést.


--------------------
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szeku
hozzászólás 2008-04-27 10:05
Létrehozva: #18490


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 166
Regisztrált: 2007-11-18 15:40
Azonosító: 46 180



Tisztelt Moderátor!

A vasi89 nevű felhasználó azért adott nekem semlegeset (44344576 számú aukcióra), mert szerinte én küldözgetem felé a vatera ZAKLATÓ figyelmeztetését az aukció értékelése miatt. Kérem töröljék az értékelést, mert az aukció sikeres volt, a leveleit el tudom küldeni, hogy elégedetten vette át az árút, csak mivel nem értékelt időben, azért azt feltételezte, hogy ÉN zaklatom az emailokkal, amiket Önök küldözgetnek felé rendszeresen.


Köszönettel
szeku


--------------------
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik.
Az emberi hülyeségnek csak alsó határa van.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Klarci
hozzászólás 2008-04-26 20:35
Létrehozva: #18491


Fórumozó
***

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 546
Regisztrált: 2008-03-24 14:37
Azonosító: 128 125



Én csak egyet nem értek.
Amikor a tévében mutatták a vatera "főszékházát" valami iroda volt 3-4 számítógéppel és vagy 3 emberrel.
Egy ilyen fórumhoz minek ennyi ember?
De még akkor ha működne ugye.Néha frissíteni is kéne . tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Klarci
hozzászólás 2008-04-26 20:29
Létrehozva: #18492


Fórumozó
***

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 546
Regisztrált: 2008-03-24 14:37
Azonosító: 128 125



IDÉZET(oldboly @ 2008-04-26 12:54) *
Esetleg bármilyen válaszlevél az idáig elküldött 5 levélre ? vagy ez csupán egy álom marad ?

Gondolod van idejük veled levelezni?
Szerintem nincs.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Klarci
hozzászólás 2008-04-26 19:06
Létrehozva: #18493


Fórumozó
***

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 546
Regisztrált: 2008-03-24 14:37
Azonosító: 128 125



IDÉZET(vaterapecs @ 2008-04-26 12:31) *
Üdv Mindenki!

Szerintem is borzasztóan idegesítő, hogy az "ügyfélszolgálat" által küldött üzenetek nem konkrétak, úgy kell kinyomozni, hogy mire is vonatkozik a levél...

Egy általam árult MP4 lejátszóra azt állították, hogy hamisítvány. Sem márkajelzés nem szerepel a készüléken, sem nem állítottam, hogy bármilyen más termékkel egyezne.

"A termékleírás az alábbi információt tartalmazta, mely a törlést indokolja.

"ipod clone"

Piacterünkön tilos másolat, replika, hamisítvány árusítása, így eltávolításra
került a terméklap.
"

Számtalan helyen olvasható internetek az ipod clone elnevezés, ezért írtam bele a leírásba. Kértem, hogy indokolják meg kicsit tényszerűbben a helyzetet, de válaszra nem méltattak.
Kérdeztem azt is, hogy hajlandóak-e visszavonni a fenyegetést, természetesen a válaszuk NEM volt....

Elkeserítő a hozzáállásuk!

vaterapecs



Tehát bóvlit árulsz(a jelzés nélküli cím erre utal egyenesen) és még reklamálsz is.Ne csodálkozz hogy nem válaszolnak neked,én sem tenném.Senki nem fogja a hátát tartani miattad hogy hamisítványt,utánzatot vagy bóvli cuccot,netán életveszélyes műszaki kütyüt árulsz.Nem értem mit reklamálsz?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
oldboly
hozzászólás 2008-04-26 13:54
Létrehozva: #18494


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2008-04-23 12:08
Azonosító: 134 686



Esetleg bármilyen válaszlevél az idáig elküldött 5 levélre ? vagy ez csupán egy álom marad ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vaterapecs
hozzászólás 2008-04-26 13:31
Létrehozva: #18495


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5
Regisztrált: 2007-03-22 23:36
Azonosító: 1 613



Üdv Mindenki!

Szerintem is borzasztóan idegesítő, hogy az "ügyfélszolgálat" által küldött üzenetek nem konkrétak, úgy kell kinyomozni, hogy mire is vonatkozik a levél...

Egy általam árult MP4 lejátszóra azt állították, hogy hamisítvány. Sem márkajelzés nem szerepel a készüléken, sem nem állítottam, hogy bármilyen más termékkel egyezne.

"A termékleírás az alábbi információt tartalmazta, mely a törlést indokolja.

"ipod clone"

Piacterünkön tilos másolat, replika, hamisítvány árusítása, így eltávolításra
került a terméklap.
"

Számtalan helyen olvasható internetek az ipod clone elnevezés, ezért írtam bele a leírásba. Kértem, hogy indokolják meg kicsit tényszerűbben a helyzetet, de válaszra nem méltattak.
Kérdeztem azt is, hogy hajlandóak-e visszavonni a fenyegetést, természetesen a válaszuk NEM volt....

Elkeserítő a hozzáállásuk!

vaterapecs
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dominika1
hozzászólás 2008-04-25 08:12
Létrehozva: #18496


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 192
Regisztrált: 2008-04-10 07:32
Innen: Onnan
Azonosító: 131 694



IDÉZET(dhfox @ 2008-04-24 17:52) *
A vatera ügyfélszolgálata tiszteletlen és sértő hangnemet enged meg magának és mindig az ügyfelet nézik hülyének! Név nélküli arcoskodáshoz nem kell nagy bátorság. Ideje lenne megtanulniuk, hogy az ügyfél úgymond az atyaúristen, mert ha nincs ügyfél, nincs bevétel! Sok sz*rt le kell nyelni ebben az iparágban dolgozónak, de ha sikeres akar lenni nyelni kell keményen!



Az eladó meg lábtörlő?


--------------------
Ősz van....-gondolta a hulló levelekből....
Pedig! Csak a postás esett le az emeletről...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
csabau
hozzászólás 2008-04-25 07:20
Létrehozva: #18497


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 5 671
Regisztrált: 2007-03-19 21:37
Innen: Ideg-elme
Azonosító: 903



IDÉZET(Lecsike @ 2008-04-24 21:19) *
A kiemelt résszel nem értek egyet, mert a szolgáltató,kereskedő is ember ... szóval azért ne tévedjünk el a nagy kereskedelmi demokráciában, van választási lehetősége az ügyfélnek is, sőt, nagy a verseny,mérje fel számára mi a megfelelő szolgáltatás és válasszon ... persze az ügyfélből él a kereskedelem, na de azért mindennek van határa szerintem!

A sok sz*r nyeléssel egyetértek teljes mértékben !


az szomorú, ha valakinek ilyen kényszerképzetei vannak, hogy ügyfélként ő az atyaúristen -

elenyésző lesz az ügyek száma, amiket sikerrel el fog intézni, mert a partnerek az ilyen

tipusú fóbiára magasról tesznek... wink.gif


--------------------
mivel mindig az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak...

...szorgos népünk győzni fog !
.
csaby
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lecsike
hozzászólás 2008-04-24 21:19
Létrehozva: #18498


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 341
Regisztrált: 2007-03-20 12:53
Innen: Magyarország
Azonosító: 968



IDÉZET(dhfox @ 2008-04-24 18:52) *
A vatera ügyfélszolgálata tiszteletlen és sértő hangnemet enged meg magának és mindig az ügyfelet nézik hülyének! Név nélküli arcoskodáshoz nem kell nagy bátorság. Ideje lenne megtanulniuk, hogy az ügyfél úgymond az atyaúristen, mert ha nincs ügyfél, nincs bevétel! Sok sz*rt le kell nyelni ebben az iparágban dolgozónak, de ha sikeres akar lenni nyelni kell keményen!




A kiemelt résszel nem értek egyet, mert a szolgáltató,kereskedő is ember ... szóval azért ne tévedjünk el a nagy kereskedelmi demokráciában, van választási lehetősége az ügyfélnek is, sőt, nagy a verseny,mérje fel számára mi a megfelelő szolgáltatás és válasszon ... persze az ügyfélből él a kereskedelem, na de azért mindennek van határa szerintem!

A sok sz*r nyeléssel egyetértek teljes mértékben !


--------------------
Az élet rövid ... éld hát meg mosolyogva !

Vaterás Bögrét Szeretnék !


A hozzászólást - Lecsike - szerkesztette a legjobb tudása szerint !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szeku
hozzászólás 2008-04-24 19:34
Létrehozva: #18499


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 166
Regisztrált: 2007-11-18 15:40
Azonosító: 46 180



Tisztelt vatera pénzügyminiszter!

Nagyon köszönöm, és pozitívan érint, hogy végre sikerült az első csekket közel 3 év után időben, a feladási határidő előtt 4 nappal kézbesíteni.
Megy ez!!
Csak így tovább!!
Hajrá a javulás útján!

Köszönettel, egy rendszeresen fizető, ámbár sokszor megfenyegetett ügyfél! szeku. rolleyes.gif


--------------------
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik.
Az emberi hülyeségnek csak alsó határa van.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vatera_Fórum_Mod...
hozzászólás 2008-04-24 19:28
Létrehozva: #18500


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 100
Regisztrált: 2007-03-01 13:48
Azonosító: 32



IDÉZET(dhfox @ 2008-04-24 18:52) *
A vatera ügyfélszolgálata tiszteletlen és sértő hangnemet enged meg magának és mindig az ügyfelet nézik hülyének! Név nélküli arcoskodáshoz nem kell nagy bátorság. Ideje lenne megtanulniuk, hogy az ügyfél úgymond az atyaúristen, mert ha nincs ügyfél, nincs bevétel! Sok sz*rt le kell nyelni ebben az iparágban dolgozónak, de ha sikeres akar lenni nyelni kell keményen!


Kedves dhfox!

Udvarias, a történtekre magyarázatot adó választ kapott tőlünk. Bocsánatkérést kért ezt viszont nem adtuk meg
mivel a figyelmeztetés jogos volt, a szabálytalanságot Ön követte el. Amennyiben a figyelmeztetés nem lett volna
jogos természetesen a kívánt módon jártunk volna el.
A kifogásolt rész az Ön által küldött üzenetben: "telefonszámom, amin elérhető vagyok: ***."


--------------------
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1048 Oldal V  « < 923 924 925 926 927 > » 
Fast ReplyReply to this topicStart new topic
1 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (1 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2016-06-28 22:35