IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1018 Oldal V  « < 143 144 145 146 147 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Technikai Kérdések, Problémák, KIZÁRÓLAG TECHNIKAI jellegű témáknak - PST/VTT kivételével!
VateraBenz
hozzászólás 2011-12-12 18:13
Létrehozva: #2881


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 959
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(svejku @ 2011-12-12 17:11) *
Igen, az aukciófigyelőbe nem lehet menteni. (Firefox 3.6.24)
Az előbb pedig belépés nélkül sikerült a kosaramba tenni dolgokat... Belépéskor pedig üres oldal jött valami hibaüzenettel.

Termékkódot tudna még írni? Amit nem sikerült elmenteni.
Köszönjük.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2011-12-12 18:11
Létrehozva: #2882


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 939
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar
Azonosító: 156 696



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-12-12 17:05) *
Tisztelt Utente, blaugrana10!

Kérjük, írjon részünkre olyan termékkódokat példaként, amelyeket nem sikerült aukciófigyelőbe tennie, illetve küldje meg operációs rendszerének és böngészőjének pontos típusát, verziószámát!

Köszönjük szíves közreműködését!

Igen, az aukciófigyelőbe nem lehet menteni. (Firefox 3.6.24)
Az előbb pedig belépés nélkül sikerült a kosaramba tenni dolgokat... Belépéskor pedig üres oldal jött valami hibaüzenettel. De egy idő után beléptetett, de felül a nevemnél ezt kérdezi: (Nem Ön az? Kattintson ide!)

A hozzászólást -VateraBenz- szerkesztette a következő időpontban: 2011-12-12 18:40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-12-12 18:05
Létrehozva: #2883


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 959
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Utente @ 2011-12-12 16:58) *
Ezt tapasztalom, mit tegyek?

"Az aukciót nem sikerült elmenteni. Kérjük, frissítse az oldalt, majd próbálja meg újra!
Amennyiben nem sikerülne, jelezze ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük!"

Üdv. U.

IDÉZET(blaugrana10 @ 2011-12-12 17:02) *
Nekem sem sikerül...


Tisztelt Utente, blaugrana10!

Kérjük, írjon részünkre olyan termékkódokat példaként, amelyeket nem sikerült aukciófigyelőbe tennie, illetve küldje meg operációs rendszerének és böngészőjének pontos típusát, verziószámát!

Köszönjük szíves közreműködését!


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
blaugrana10
hozzászólás 2011-12-12 18:02
Létrehozva: #2884


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2011-04-22 20:35
Azonosító: 1 464 388



IDÉZET(Utente @ 2011-12-12 16:58) *
Ezt tapasztalom, mit tegyek?

"Az aukciót nem sikerült elmenteni. Kérjük, frissítse az oldalt, majd próbálja meg újra!
Amennyiben nem sikerülne, jelezze ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük!"

Üdv. U.


Nekem sem sikerül...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Utente
hozzászólás 2011-12-12 17:58
Létrehozva: #2885


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 9
Regisztrált: 2008-01-06 12:22
Azonosító: 74 207



Ezt tapasztalom, mit tegyek?

"Az aukciót nem sikerült elmenteni. Kérjük, frissítse az oldalt, majd próbálja meg újra!
Amennyiben nem sikerülne, jelezze ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük!"

Üdv. U.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-12-12 17:54
Létrehozva: #2886


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 959
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Wenok007 @ 2011-12-12 16:47) *
A mai nap folyamán a vásárlás fül nem nyílik meg.nem tudom megnézni az aukciófigyelőt,a vásárolt termékeimet stb. ez mitől lehet?köszönöm

Tisztelt Wenok007!

Jelenleg is fennáll a hiba? A fejlesztő kollégák azt jelezték, hogy 12 perccel ezelőtt elkészült a javítás.
Kérjük, ellenőrizze.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wenok007
hozzászólás 2011-12-12 17:47
Létrehozva: #2887


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2011-10-03 18:11
Azonosító: 1 545 936



A mai nap folyamán a vásárlás fül nem nyílik meg.nem tudom megnézni az aukciófigyelőt,a vásárolt termékeimet stb. ez mitől lehet?köszönöm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Designhucvaz
hozzászólás 2011-12-12 14:46
Létrehozva: #2888


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 6
Regisztrált: 2011-12-11 22:39
Azonosító: 1 590 790



IDÉZET(VateraMod @ 2011-12-12 08:11) *
Tisztelt Designhucvaz,

fórumos hozzászólásokra nem áll módunkban e-mail-ben válaszolni.


Természetesen tudomásul veszem a szabályokat, mindössze azért bátorkodtam az e-mail értsítést javasolni, mivel a forum e-mail értesítője sajnos nem működik a témakövetéssel kapcsolatban, így nem biztos, hogy észreveszem a választ sad.gif

Majd figyelek, várok.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraMod
hozzászólás 2011-12-12 09:11
Létrehozva: #2889





Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 0
Regisztrált: 2011-10-16 14:40
Azonosító: 1 549 261



IDÉZET(Designhucvaz @ 2011-12-12 00:13) *
Köszönöm, akkor majd e-mailben várom az értesítést, hogy az illetékesek mire jutottak az ügyemben.

Köszönöm, jó éjszakát! headbang.gif

Tisztelt Designhucvaz,

fórumos hozzászólásokra nem áll módunkban e-mail-ben válaszolni.


--------------------

Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Designhucvaz
hozzászólás 2011-12-12 01:13
Létrehozva: #2890


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 6
Regisztrált: 2011-12-11 22:39
Azonosító: 1 590 790



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-12-11 23:30) *
Ez sajnos a fórummotor egyik ismert hibája.


Köszönöm, akkor majd e-mailben várom az értesítést, hogy az illetékesek mire jutottak az ügyemben.

Köszönöm, jó éjszakát! headbang.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-12-12 00:30
Létrehozva: #2891


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 959
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Designhucvaz @ 2011-12-11 23:27) *
Köszönöm, mindenképpen várok majd egy választ, abban az esetben is, ha az "nemleges" lenne.

Egy másik apróság: Elvileg beállítottam azt, hogy kérek e-mail értesítést, ha válasz érkezik az üzenetre és ez látszik alul is "Már kapsz e-mail értesítéseket az új üzenetekről.", ugyanakkor nem érkeznek értesítések. Junk mail és deleted folder üres, tehát nem arról van szó, hogy nem látom azokat, hanem tényleg nem érkeztek (még?) meg.

Ez sajnos a fórummotor egyik ismert hibája.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Designhucvaz
hozzászólás 2011-12-12 00:27
Létrehozva: #2892


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 6
Regisztrált: 2011-12-11 22:39
Azonosító: 1 590 790



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-12-11 23:18) *
A leírtakat továbbítottuk a felelős kollégáknak, akik indokolt esetben megteszik majd a szükséges intézkedéseket.
Köszönjük.


Köszönöm, mindenképpen várok majd egy választ, abban az esetben is, ha az "nemleges" lenne.

Egy másik apróság: Elvileg beállítottam azt, hogy kérek e-mail értesítést, ha válasz érkezik az üzenetre és ez látszik alul is "Már kapsz e-mail értesítéseket az új üzenetekről.", ugyanakkor nem érkeznek értesítések. Junk mail és deleted folder üres, tehát nem arról van szó, hogy nem látom azokat, hanem tényleg nem érkeztek (még?) meg. Éppen ezért a fenti választ, amennyiben lehetséges, kérem e-mailben küldjék meg és ne (csak) itt a forumon.

A hozzászólást -Designhucvaz- szerkesztette a következő időpontban: 2011-12-12 00:30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-12-12 00:18
Létrehozva: #2893


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 959
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Designhucvaz @ 2011-12-11 23:05) *
Akkor küldök egy képet róla ...

A leírtakat továbbítottuk a felelős kollégáknak, akik indokolt esetben megteszik majd a szükséges intézkedéseket.
Köszönjük.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Designhucvaz
hozzászólás 2011-12-12 00:05
Létrehozva: #2894


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 6
Regisztrált: 2011-12-11 22:39
Azonosító: 1 590 790



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-12-11 22:11) *
Próbálkozzon másik monitor vagy számítógép használatával.

Akkor küldök egy képet róla wink.gif Természetesen 1680x1050 esetében 1:1 az alábbi kép aránya:
[img]http://kepfeltoltes.hu/view/111211/untitled_www.kepfeltoltes.hu_.gif[/img]

Ezen a képen érdemes összehasonlítani a forum bal oldalán a felhasználónévhez megjelenített avatar és az e-mailben szereplő kép méretét, valamint a (számomra) normál méretű és olvasható betűtípust a levélben szereplő betűtípussal, illetve annak színével/méretével. Hasonlóképpen látható az is, hogy az e-mailben a szöveg+kép középen jelenik meg formátumozva, és nem tölti ki az ablakot vízszintesen, vagyis nem engedi a szöveg átméretezését a levél html formátuma, mert az valamiért fixálja az 1:1 megjelenítést.

Amennyiben nincs ezzel mit tenni, akkor ez van, de ettől ezt én még naponta többször is tapasztalom. Esetleg ha lennének szívesek küldeni egy screenshotot, hogy Önök szerint hogyan kellene a termékértesítő levélnek 1680x1050, vagy ennél nagyobb felbontású képmegjelenítőn megjelennie, akkor én is utána tudnék nézni, hogy mi lehet nálam a probléma, hiszen ezek szerint Önöknél szép nagy kép és betű jelenik meg ekkora felbontásban, ellentétben azzal ami nálam történik.

Köszönöm!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-12-11 23:11
Létrehozva: #2895


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 959
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Designhucvaz @ 2011-12-11 21:47) *
...
Ennek okán itt érdeklődnék, hogy van valami megoldási lehetőség a problémáimra?

Köszönöm!

Tisztelt Designhucvaz!

A jelzett problémákat nem tapasztaltuk.
Próbálkozzon másik monitor vagy számítógép használatával.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Designhucvaz
hozzászólás 2011-12-11 22:47
Létrehozva: #2896


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 6
Regisztrált: 2011-12-11 22:39
Azonosító: 1 590 790



Üdv,

IDÉZET(Koriander87 @ 2011-12-09 06:18) *
Gratulálni szeretnék az új, fényképes termékfigyelő hírlevélhez. Nagyon jó ötlet és óriási segítség! thank_you.gif


Én pedig érdeklődni, hogy be lehet valahol állítani a képméretet? Nálam (1680x1050) konkrétan bélyegmozi méretű a kép, vagyis semmi sem látszik belőle. Nem lehetne (majd) beállítani valahol, hogy látható méretű képet kaphassak?

Hasonló a másik problémám, a narancs fekete szemkifolyató betűtípust nem lehetne opciósan fekete/feketére változtatni, vagy bármi más olvasható színre? Amennyiben nem, akkor nem lehetne megoldani, hogy ne legyen befixálva a betűtípus, mert így a fenti okokból kifolyólag a betűk mérete miatt is inkább nagyítóra lenne szükségem, mert konkrétan a levelező progiban (Outlook 2003) hiába próbálom átállítani a betűtípus méretezését, nem engedi.

Ehhez képest a régi karakteres szöveg is sokkal jobb volt, mert ott legalább engedte az átméretezést a levelező, de így se a képet nem látom rendesen, se a szöveget nem bírom kényelmesen olvasni. Ez ügyben már több levelet küldtem az ügyfélszolgálatnak, ahol megígérték hogy a kérést továbbítják, de azóta semmi válasz nincs.

Ennek okán itt érdeklődnék, hogy van valami megoldási lehetőség a problémáimra?

Köszönöm!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mucus42
hozzászólás 2011-12-11 19:35
Létrehozva: #2897


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 317
Regisztrált: 2007-03-01 13:47
Innen: Budapest
Azonosító: 18



IDÉZET(svejku @ 2011-12-11 18:27) *
Caps Lock nincs bekapcsolva véletlenül?


Nincs
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2011-12-11 19:27
Létrehozva: #2898


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 939
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar
Azonosító: 156 696



IDÉZET(mucus42 @ 2011-12-11 18:24) *
Segítséget szeretnék kérni.
Tegnap óta sem a vatera, sem a tesz-vesz nem enged be a jelszavammal. Mindig új jelszót kell kérnem. A kapott jelszó változtatása után kiírja," új jelszavát sikeresen mentettük". Kikapcsolom a gépet, újra jövök, s megint kezdődik minden elölről. Mi lehet a hiba?

Caps Lock nincs bekapcsolva véletlenül?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mucus42
hozzászólás 2011-12-11 19:24
Létrehozva: #2899


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 317
Regisztrált: 2007-03-01 13:47
Innen: Budapest
Azonosító: 18



Segítséget szeretnék kérni.
Tegnap óta sem a vatera, sem a tesz-vesz nem enged be a jelszavammal. Mindig új jelszót kell kérnem. A kapott jelszó változtatása után kiírja," új jelszavát sikeresen mentettük". Kikapcsolom a gépet, újra jövök, s megint kezdődik minden elölről. Mi lehet a hiba?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-12-11 16:11
Létrehozva: #2900


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 959
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(T000mi @ 2011-12-11 15:02) *
Felhasználónevet lehet változtatni a vaterán?
Nem azért mert bármi probléma lenne, csak egyértelműbbet akarok. Köszi a választ.

Tisztelt T000mi!

Nincs ilyen lehetőség.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1018 Oldal V  « < 143 144 145 146 147 > » 
Fast ReplyReply to this topicStart new topic
1 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (1 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2014-09-17 15:32