IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1017 Oldal V  « < 143 144 145 146 147 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Technikai Kérdések, Problémák, KIZÁRÓLAG TECHNIKAI jellegű témáknak - PST/VTT kivételével!
svejku
hozzászólás 2011-12-11 19:27
Létrehozva: #2881


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 915
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar/Győr
Azonosító: 156 696



IDÉZET(mucus42 @ 2011-12-11 18:24) *
Segítséget szeretnék kérni.
Tegnap óta sem a vatera, sem a tesz-vesz nem enged be a jelszavammal. Mindig új jelszót kell kérnem. A kapott jelszó változtatása után kiírja," új jelszavát sikeresen mentettük". Kikapcsolom a gépet, újra jövök, s megint kezdődik minden elölről. Mi lehet a hiba?

Caps Lock nincs bekapcsolva véletlenül?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mucus42
hozzászólás 2011-12-11 19:24
Létrehozva: #2882


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 317
Regisztrált: 2007-03-01 13:47
Innen: Budapest
Azonosító: 18



Segítséget szeretnék kérni.
Tegnap óta sem a vatera, sem a tesz-vesz nem enged be a jelszavammal. Mindig új jelszót kell kérnem. A kapott jelszó változtatása után kiírja," új jelszavát sikeresen mentettük". Kikapcsolom a gépet, újra jövök, s megint kezdődik minden elölről. Mi lehet a hiba?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-12-11 16:11
Létrehozva: #2883


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 933
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(T000mi @ 2011-12-11 15:02) *
Felhasználónevet lehet változtatni a vaterán?
Nem azért mert bármi probléma lenne, csak egyértelműbbet akarok. Köszi a választ.

Tisztelt T000mi!

Nincs ilyen lehetőség.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T000mi
hozzászólás 2011-12-11 16:02
Létrehozva: #2884


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2011-12-11 15:45
Azonosító: 1 590 330



Felhasználónevet lehet változtatni a vaterán?
Nem azért mert bármi probléma lenne, csak egyértelműbbet akarok. Köszi a választ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
1yohey
hozzászólás 2011-12-11 12:26
Létrehozva: #2885


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31
Regisztrált: 2011-08-20 10:33
Azonosító: 1 541 582



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-12-11 11:50) *
Tisztelt 1Napocska1!

Ezen a területen nem volt változtatás és Ön sem tud semmit sem elállítani.


Választható volt az átvételi mód. Mostanában, hogy volt ez a nagyobb változtatás nem lehet már kiválasztani melyik postázási vagy átvételi módot akarom. Napocska kérdése jogos. Kiadja az összes lehetőséget és kész.

Az értesítő levél is rossz emiatt, így ha licittel zárul le valami külön meg kell kérdezni a vevőt, hogyan szeretné kérni a terméket. Nagyon sokáig ez úgy működött, hogy licitáláskor kiválasztotta a vevő, hogy hogyan szeretné.
És az is rossz, hogyha licittel ér véget az aukció akkor semmilyen postai adatot nem küld a vatera, holott regisztrálásnál megadta a felhasználó a címét. Miért nem lehet ezt is kiküldeni? Ez is újabb kör...

A kosaras megrendelés viszont pöpecül működik.

Nekem továbbra is a termékfeltöltés okozza a legtöbb bosszúságot. 3 böngészővel 4 gépről próbáltam már és a termékleírásnál a helyesírás ellenőröző miatt MINDIG lefagy az oldal. Én boldog lennék, ha nem 2 másodpercenként ellenőrizne, hanem mondjuk percenként...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
1Napocska1
hozzászólás 2011-12-11 10:55
Létrehozva: #2886


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2011-01-07 11:12
Azonosító: 1 419 049



Hűha, akkor nagyon tehetséges lehetek...biggrin.gif


IDÉZET(VateraBenz @ 2011-12-11 09:50) *
Tisztelt 1Napocska1!

Ezen a területen nem volt változtatás és Ön sem tud semmit sem elállítani.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-12-11 10:50
Létrehozva: #2887


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 933
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(1Napocska1 @ 2011-12-11 09:40) *
Sziasztok!
Nekem az a kérdésem lenne, hogy miért van az, hogy amikor rányomok egy termék licitálására, már nem kérdezi meg, hogy hogyan szeretném megkapni? Eddig mindig be tudtam állítani, hogy személyes átvétel, vagy postai.. Most nem kérdez ilyet, és ha megnyerem az aukciót, akkor az értesítő mail-ben sem úgy kapom már meg az adatokat, ahogy eddig. Lehet, hogy én állítottam át valamit, nem tudom.. Tudnátok segíteni? Köszi!

Tisztelt 1Napocska1!

Ezen a területen nem volt változtatás és Ön sem tud semmit sem elállítani.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
1Napocska1
hozzászólás 2011-12-11 10:40
Létrehozva: #2888


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2011-01-07 11:12
Azonosító: 1 419 049



Sziasztok!
Nekem az a kérdésem lenne, hogy miért van az, hogy amikor rányomok egy termék licitálására, már nem kérdezi meg, hogy hogyan szeretném megkapni? Eddig mindig be tudtam állítani, hogy személyes átvétel, vagy postai.. Most nem kérdez ilyet, és ha megnyerem az aukciót, akkor az értesítő mail-ben sem úgy kapom már meg az adatokat, ahogy eddig. Lehet, hogy én állítottam át valamit, nem tudom.. Tudnátok segíteni? Köszi!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-12-11 09:54
Létrehozva: #2889


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 933
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(KapmegyerGSM @ 2011-12-11 00:12) *
Akkor nem értem az előző válaszát.
...

Azt a szállítási információs mezőre értettem, amit az előző válaszomban javasoltam. smile.gif
Elnézést, ha félreérthető volt.
A kedvezmény mezőbe nyilván nincs értelme magasabb összeget beírni.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KapmegyerGSM
hozzászólás 2011-12-11 01:12
Létrehozva: #2890


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2010-04-10 17:09
Azonosító: 1 105 946



Akkor nem értem az előző válaszát.
"Ott azt írta bármilyen számot beírhatok."
És akkor, ha nem csinál az ott semmit akkor mire jó?
Amúgy a "?" re kattintva is az jön be, hogy beírhatok egy összeget és akkor az a kedvezmény összege.
És a darabszám alapú kedvezményt miért számolja jól?
Oda, ha most beírok egy összeget, akkor a 2 db-tól annyival többért számolja a postát.
Az érték alapú kedvezmény is pont olyan forint összeget kér, hogy adjak meg.

Két kérdés.
1. akkor az ott mire jó, mire lehet használni, ha forint összeget lehet beírni?
2. amit én szeretnék ebben a példában mutatva, hogy érték alapú legyen a posta számítása, egy apró tételnél adjon 520.- Ft-ot postára és egy beírt érték felett meg adjon 1050.- Ft-ot postára. Meg lehet oldani?


IDÉZET(VateraBenz @ 2011-12-10 23:34) *
Az csak egy információs lehetőség, a rendszer nem végez számításokat.



Közben kipróbáltam.
Mivel benne van a nevében, hogy kedvezmény, ezért nagyobb összeget, ha beírok azt nem veszi figyelembe, de, ha kisebb összeget írok be, akkor az lesz a postaköltség.
Azért köszi a segítséget!


IDÉZET(KapmegyerGSM @ 2011-12-10 23:43) *
Akkor nem értem az előző válaszát.
"Ott azt írta bármilyen számot beírhatok."
És akkor, ha nem csinál az ott semmit akkor mire jó?
Amúgy a "?" re kattintva is az jön be, hogy beírhatok egy összeget és akkor az a kedvezmény összege.
És a darabszám alapú kedvezményt miért számolja jól?
Oda, ha most beírok egy összeget, akkor a 2 db-tól annyival többért számolja a postát.
Az érték alapú kedvezmény is pont olyan forint összeget kér, hogy adjak meg.

Két kérdés.
1. akkor az ott mire jó, mire lehet használni, ha forint összeget lehet beírni?
2. amit én szeretnék ebben a példában mutatva, hogy érték alapú legyen a posta számítása, egy apró tételnél adjon 520.- Ft-ot postára és egy beírt érték felett meg adjon 1050.- Ft-ot postára. Meg lehet oldani?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-12-11 00:34
Létrehozva: #2891


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 933
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(KapmegyerGSM @ 2011-12-10 23:22) *
Tisztelt VaterBenZ!
Nagyon köszönöm a választ!
Ha ez így van ahogy írja, akkor nekem valami most nem okés.
Küldök egy linket, így egyszerűbb a kérdésem és rá a válasz.
http://www.vatera.hu/tmc_vevo_gns_5843_blu...1520391002.html

Ennél a terméknél, ha a vevő azt válassza ki, hogy ajánlott levélként előre utalás után, akkor megengedi neki, hogy 520.- Ft-os postaköltséggel megvásárolja a terméket, pedig be van írva, hogy 20000.- Ft-tól 1050.- Ft a posta.
Akkor én mit is rontok el?

Az csak egy információs lehetőség, a rendszer nem végez számításokat.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KapmegyerGSM
hozzászólás 2011-12-11 00:22
Létrehozva: #2892


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2010-04-10 17:09
Azonosító: 1 105 946



Tisztelt VaterBenZ!
Nagyon köszönöm a választ!
Ha ez így van ahogy írja, akkor nekem valami most nem okés.
Küldök egy linket, így egyszerűbb a kérdésem és rá a válasz.
http://www.vatera.hu/tmc_vevo_gns_5843_blu...1520391002.html

Ennél a terméknél, ha a vevő azt válassza ki, hogy ajánlott levélként előre utalás után, akkor megengedi neki, hogy 520.- Ft-os postaköltséggel megvásárolja a terméket, pedig be van írva, hogy 20000.- Ft-tól 1050.- Ft a posta.
Akkor én mit is rontok el?




IDÉZET(VateraBenz @ 2011-12-10 22:11) *
Tisztelt KapmegyerGSM!

Bármilyen számot beírhat.
Ha nem kifejezett kedvezményről van szó, akkor célszerűbb 1-2 mondatban a szállítási információk mezőben leírni.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-12-10 23:11
Létrehozva: #2893


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 933
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(KapmegyerGSM @ 2011-12-10 22:05) *
Üdv!

Szállítási és fizetési sablon kérdésem lenne, azon belül az értékalapú kedvezmény.
Ha megadok alapdíjnak Pl. 500.- Ft-os postaköltséget, akkor az értékalapú kedvezménynél mint a nevében benne szerepel, csak alapdíjnak beírt összegnél kevesebb adható?
Tehát, oda írhatnék be olyat, hogy 10ezer Ft felett már 1000.- Ft a postaköltség?
Vagy csak 10ezer Ft felett már csak 400.- Ft a posta.

Tisztelt KapmegyerGSM!

Bármilyen számot beírhat.
Ha nem kifejezett kedvezményről van szó, akkor célszerűbb 1-2 mondatban a szállítási információk mezőben leírni.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KapmegyerGSM
hozzászólás 2011-12-10 23:05
Létrehozva: #2894


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2010-04-10 17:09
Azonosító: 1 105 946



Üdv!

Szállítási és fizetési sablon kérdésem lenne, azon belül az értékalapú kedvezmény.
Ha megadok alapdíjnak Pl. 500.- Ft-os postaköltséget, akkor az értékalapú kedvezménynél mint a nevében benne szerepel, csak alapdíjnak beírt összegnél kevesebb adható?
Tehát, oda írhatnék be olyat, hogy 10ezer Ft felett már 1000.- Ft a postaköltség?
Vagy csak 10ezer Ft felett már csak 400.- Ft a posta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-12-10 22:39
Létrehozva: #2895


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 933
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(revanche @ 2011-12-10 21:10) *
Érdeklődnék, hogy amikor segítséget kérnék az ügyfélszolgálattól, az altémát nem engedi kiválasztani, így továbblépni sem tudok. Konkrétan felhasználóval kapcsolatos problémám lenne, napok óta és valahogy nem sikerül felvennem a kapcsolatot.

Tisztelt revanche!

A jelzett hibát nem tapasztaltuk. Próbálja meg másik böngésző vagy másik számítógép használatával.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
revanche
hozzászólás 2011-12-10 22:10
Létrehozva: #2896


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2011-12-05 20:54
Azonosító: 1 583 332



Érdeklődnék, hogy amikor segítséget kérnék az ügyfélszolgálattól, az altémát nem engedi kiválasztani, így továbblépni sem tudok. Konkrétan felhasználóval kapcsolatos problémám lenne, napok óta és valahogy nem sikerül felvennem a kapcsolatot.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kislivus
hozzászólás 2011-12-10 18:38
Létrehozva: #2897


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 11
Regisztrált: 2007-06-24 17:54
Azonosító: 14 813



IDÉZET(VateraBenz @ 2011-12-10 17:27) *
Tisztelt kislivus!

Nem kap.


Köszönöm a gyors választ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-12-10 18:27
Létrehozva: #2898


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 933
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(kislivus @ 2011-12-10 17:22) *
Hello

Ha valakit személyes tiltólistára teszek, kap-e róla külön e-mailt? Azt tudom, hogy amikor engedélyezem valakinek a zárt aukciómon való licitálást, arról kap külön értesítést, de a tiltólistánál is így van ez?

Fontos lenne smile.gif

köszönöm

Lívia

Tisztelt kislivus!

Nem kap.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kislivus
hozzászólás 2011-12-10 18:22
Létrehozva: #2899


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 11
Regisztrált: 2007-06-24 17:54
Azonosító: 14 813



Hello

Ha valakit személyes tiltólistára teszek, kap-e róla külön e-mailt? Azt tudom, hogy amikor engedélyezem valakinek a zárt aukciómon való licitálást, arról kap külön értesítést, de a tiltólistánál is így van ez?

Fontos lenne smile.gif

köszönöm

Lívia
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-12-10 11:25
Létrehozva: #2900


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 933
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(LastCrusade @ 2011-12-10 08:16) *
Könyveket töltöttem fel. Minden esetben beállítottam a legördülő menüs résznél, hogy papír vagy keményfedeles-e a könyv, illetve hogy milyen állapotban van. Ennek ellenére kb. az esetek felében a terméklapon ez nem jelenik meg, utólag kell vele játszani.

Illetve ha már itt vagyok: az miért van, hogy a használt könyv kategóriába feltöltött terméknél kötelező jelleggel választanom kell, hogy a könyv új vagy használt-e, mégpedig úgy, hogy ha új állapotot választok, akkor hibaüzenetet kapok, mondván használt könyv kategóriába nem lehet új könyvet feltölteni. Azaz miért kell több helyen is megadnom, hogy használt a könyv (kepfeltoltes.hu/view/111210/kerdes_www.kepfeltoltes.hu_.jpg) ?
Én ebben semmi logikát nem látok. Nem egyértelmű a kategória megadás, nem következik belőle, hogy használt a könyv, és nem új?

böngésző: firefox 8.0, win7 alatt

Tisztelt LastCrusade!

A bejelentést továbbítottuk a felelős kollégáknak, akik indokolt esetben megteszik majd a szükséges intézkedéseket. Köszönjük.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1017 Oldal V  « < 143 144 145 146 147 > » 
Fast ReplyReply to this topicStart new topic
2 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (2 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2014-09-02 08:47