IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1047 Oldal V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Technikai Kérdések, Problémák, KIZÁRÓLAG TECHNIKAI jellegű témák - PST kivételével!
VateraBenz
hozzászólás 2016-04-18 09:37
Létrehozva: #41


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 782
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(kurusazo_v @ 2016-04-15 21:09) *
Üdv!

A "kis képes lista" nézetnél korábban az egeret ráirányítva megjelent egy nagy kép a termékről, most csak apró kicsike képeket látok amit nem tudok nagyítani, csak ha rákattintok a képre, ami nagyon meglassítja a nézelődést. Ez egy vatera újítás? Ezt mi indokolta? Köszönettel-

Tisztelt kurusazo_v!

A hiba elhárítása folyamatban van, várhatóan 1-2 napon belül megoldják a fejlesztő kollégák.
Szíves türelmét kérjük.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kurusazo_v
hozzászólás 2016-04-15 21:09
Létrehozva: #42


Újonc
*

Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 16
Regisztrált: 2011-04-24 17:30
Azonosító: 1 466 308



Üdv!

A "kis képes lista" nézetnél korábban az egeret ráirányítva megjelent egy nagy kép a termékről, most csak apró kicsike képeket látok amit nem tudok nagyítani, csak ha rákattintok a képre, ami nagyon meglassítja a nézelődést. Ez egy vatera újítás? Ezt mi indokolta? Köszönettel-
Go to the top of the page
 
+Quote Post
98tomcsa
hozzászólás 2016-04-15 20:51
Létrehozva: #43


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 037
Regisztrált: 2008-11-22 17:28
Azonosító: 310 714



IDÉZET(VateraBenz @ 2016-04-15 10:34) *
Tisztelt 98tomcsa!

Ha 24 órán belül feltöltött terméknél tapasztalta a leírtakat, akkor ott a feltöltési díjat mutatja az oldal, mert még nem került be a számlázásba.
Ha régebbi termékről van szó, akkor legyen kedves megadni a termékkódot.


Kedves Benz!
Igen, régebbi volt, 03.26-án indult. Termékkódja: 2225717825.
Nem is a 9 Ft miatt kérdezem, csak máskor is volt már módosításom, és megmondom őszintén még sosem figyeltem a végén, hogy számított e fel bármilyen plusz összeget.
Előre is köszönöm:
98tomcsa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2016-04-15 10:34
Létrehozva: #44


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 782
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(98tomcsa @ 2016-04-15 10:05) *
Üdvözletem!

Szeretném megkérdezni, hogy ha egy fix áras terméknél átírom az eladási árat, miért írja ki a végén, hogy a módosítás összeg 9 Ft?
Konkrétan egy 1990 Ft-os ruhát, lealkudtak 1500 Ft-ra, ezt írtam át az aukciónál.

Válaszukat előre is köszönöm: 98tomcsa

Tisztelt 98tomcsa!

Ha 24 órán belül feltöltött terméknél tapasztalta a leírtakat, akkor ott a feltöltési díjat mutatja az oldal, mert még nem került be a számlázásba.
Ha régebbi termékről van szó, akkor legyen kedves megadni a termékkódot.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2016-04-15 10:13
Létrehozva: #45


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 022
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(98tomcsa @ 2016-04-15 10:05) *
Üdvözletem!

Szeretném megkérdezni, hogy ha egy fix áras terméknél átírom az eladási árat, miért írja ki a végén, hogy a módosítás összeg 9 Ft?
Konkrétan egy 1990 Ft-os ruhát, lealkudtak 1500 Ft-ra, ezt írtam át az aukciónál.

Válaszukat előre is köszönöm: 98tomcsa

Szia! smile.gif Nem számolja fel a rendszer, de néha kiírja, amikor aznap indult az aukció. Ez valami rendellenes működés. Már van egy ideje.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
98tomcsa
hozzászólás 2016-04-15 10:05
Létrehozva: #46


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 037
Regisztrált: 2008-11-22 17:28
Azonosító: 310 714



Üdvözletem!

Szeretném megkérdezni, hogy ha egy fix áras terméknél átírom az eladási árat, miért írja ki a végén, hogy a módosítás összeg 9 Ft?
Konkrétan egy 1990 Ft-os ruhát, lealkudtak 1500 Ft-ra, ezt írtam át az aukciónál.

Válaszukat előre is köszönöm: 98tomcsa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2016-04-13 14:45
Létrehozva: #47


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 782
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(kisnagyember @ 2016-04-13 11:33) *
Üdvözletem!

A válaszadási idő, arány stb. támában lenne észrevételem és kérdésem.
Tegnap 96%-os arányom volt, válaszoltam minden kérdésre azóta, ma 92% lett. Miért?
Ha valaki kérdez, én válaszolok, majd a kérdező megköszöni, én nem válaszolok. Ez minek számít, nem válasznak?
Eddig, ha valaki kérte, hogy írjam át fix árasra az egyik terméket, megtettem, és nem válaszoltam, mert a vásárlást követően úgyis lelevelezzük a köszönetet stb. Vagy, ha valaki nem kérdez, csak valami megjegyzést tett. Erre is válaszolnom kellene az elkövetkező időben, hogy ne rontsak? Valahol le van ennek a szabályozása részletesen írva?

Mégy egy utolsó. Több éve néhány felkiáltójellel többet írtam, mint az a vatera szabályzata megengedte. Ezért folyamatosan felülvizsgálják a kérdéseimet. Nem sűrűn kérdezek, és nem bántó módon. Profi is vagyok és majdnem 100%-os, több mint 10 éves múlttal. Nem lehetne ez elól a szankció alól valahogy kikerülni?

Tisztelettel:
Kisnagyember

Tisztelt kisnagyember!

A százalékot a rendszer automatikusan minden nap újraszámolja. Ebbe beleszámít, ha egy Önhöz intézett kérdésre nem válaszol. Az viszont nem, ha egy több üzenetből álló párbeszéd végén nem reagál a vevő utolsó üzenetére.

A korlátozást az eddigi hozzászólásainak áttekintése után méltányosságból feloldottuk.


IDÉZET(Castillo_a @ 2016-04-13 11:36) *
Tisztelt Vatera!

Egy ős régi "problémára" szeretném felhívni a figyelmüket,eladói szempontból.Igazából nem is értem az okát.
Még pedig.Miért van az hogy a fixáras termék vásárlásnál az eladó a vatera által küldött email értesítőben megkapja a vevő postázási címét,míg ugyan ez egy licites nyertesnél nem történik meg?

Tisztelt Castillo_a!

Licit esetén nincs idő/lehetőség szállítási mód és szükség esetén postacím bekérésére és azt sem lehet tudni, hogy ki lesz majd az aukció nyertese.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisnagyember
hozzászólás 2016-04-13 11:45
Létrehozva: #48


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 36
Regisztrált: 2007-03-28 12:08
Azonosító: 2 542



IDÉZET(Castillo_a @ 2016-04-13 11:36) *
Tisztelt Vatera!

Egy ős régi "problémára" szeretném felhívni a figyelmüket,eladói szempontból.Igazából nem is értem az okát.
Még pedig.Miért van az hogy a fixáras termék vásárlásnál az eladó a vatera által küldött email értesítőben megkapja a vevő postázási címét,míg ugyan ez egy licites nyertesnél nem történik meg?


Ez nekem is a mai napig problémát okoz. Én úgy magyaráztam magamnak, hogy, amikor licitál az ember nem biztos, hogy van ideje megírni az adatait. Viszont, ha liciten elnyert terméket vaterafutárral küldöm, ott simán kiírja a vevő adatai. Én onnét szoktam puskázni.

Üdv:
Kisnagyember
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Castillo_a
hozzászólás 2016-04-13 11:36
Létrehozva: #49


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5
Regisztrált: 2014-03-16 00:24
Azonosító: 2 102 517



Tisztelt Vatera!

Egy ős régi "problémára" szeretném felhívni a figyelmüket,eladói szempontból.Igazából nem is értem az okát.
Még pedig.Miért van az hogy a fixáras termék vásárlásnál az eladó a vatera által küldött email értesítőben megkapja a vevő postázási címét,míg ugyan ez egy licites nyertesnél nem történik meg?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisnagyember
hozzászólás 2016-04-13 11:33
Létrehozva: #50


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 36
Regisztrált: 2007-03-28 12:08
Azonosító: 2 542



Üdvözletem!

A válaszadási idő, arány stb. támában lenne észrevételem és kérdésem.
Tegnap 96%-os arányom volt, válaszoltam minden kérdésre azóta, ma 92% lett. Miért?
Ha valaki kérdez, én válaszolok, majd a kérdező megköszöni, én nem válaszolok. Ez minek számít, nem válasznak?
Eddig, ha valaki kérte, hogy írjam át fix árasra az egyik terméket, megtettem, és nem válaszoltam, mert a vásárlást követően úgyis lelevelezzük a köszönetet stb. Vagy, ha valaki nem kérdez, csak valami megjegyzést tett. Erre is válaszolnom kellene az elkövetkező időben, hogy ne rontsak? Valahol le van ennek a szabályozása részletesen írva?

Mégy egy utolsó. Több éve néhány felkiáltójellel többet írtam, mint az a vatera szabályzata megengedte. Ezért folyamatosan felülvizsgálják a kérdéseimet. Nem sűrűn kérdezek, és nem bántó módon. Profi is vagyok és majdnem 100%-os, több mint 10 éves múlttal. Nem lehetne ez elól a szankció alól valahogy kikerülni?

Tisztelettel:
Kisnagyember
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2016-04-12 17:43
Létrehozva: #51


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 782
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(JermiFerenc @ 2016-04-11 11:05) *
Üdvözletem!
Ma délelőtt kaptam két teljesen egyforma sms-t egyszerre, a Vatera.hu-tól, amiben a megszólított személy nem én vagyok, illetve a szöveg pedig az alábbi:
"A vásárlás véglegesítéséhez adja meg a rendelési oldalon a következő kódot: (és egy négyjegyű kód)"
Kérdezném azt, hogy ez most micsoda, mert én kb 2 hónapja be sem léptem a fiókomba, illetve ilyenről még nem is hallottam?

Tisztelt JermiFerenc!

Az SMS szövegét a jelzése alapján a következőre mondattal egészítettük ki: "Ha Ön nem adott le rendelést a Vaterán, kérjük hagyja figyelmen kívül ezt az SMS-t."


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2016-04-11 11:45
Létrehozva: #52


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 022
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(JermiFerenc @ 2016-04-11 11:17) *
Szuper, köszönöm a választ, vannak érdekes dolgok. rolleyes.gif
Annyit hozzáfűznék hogy ilyen újjításokról lehetne 1-2 infó az oldalon, ha van akkor viszont eldugva van, mert én nem találtam...

Szívesen.smile.gif
Március 8-án ezt írta a Vatera (a friss hírekben van benne.
Kedves Felhasználóink!

A mai naptól kezdődően a Vaterán kizárólag magyar mobiltelefonszámmal (20-as / 30-as / 31-es / 70-es) lehetséges regisztráció nélkül vásárolni. A vásárlást mostantól fogva a rendelséi adatoknál rögzített mobiltelefonszámra küldött SMS kód megadásával lehet véglegesíteni.

A folyamatba bekerült több olyan új ellenőrzés is, amely segíti a problémás felhasználók kiszűrését. Például, ha valaki már kapott negatív értékelést regisztráció nélküli vásárlásra, vagy akár van meglévő regisztrált fiókja is rossz értékelésekkel, akkor náluk a rendszer korlátozza a regisztráció nélküli vásárlási lehetőséget.

Bízunk benne, hogy a regisztráció nélküli vásárlás folyamatának megújítása mind vásárlóink, mind eladóink számára potitív változást jelent.

Üdvözlettel,
a Vatera Csapata

Megjelent itt is a fórumon, a Vatera oldalakban.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JermiFerenc
hozzászólás 2016-04-11 11:17
Létrehozva: #53


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2013-12-05 19:53
Azonosító: 2 088 953



IDÉZET(zejopy @ 2016-04-11 11:11) *
Szia! Ez egy tök jó újítása a Vaterának, miszerint a regisztráció nélküli vásárlóknak egy sms-ben kapott kóddal kell megerősíteniük a vásárlási szándékot. Így kiszűrhető, ha valaki nem valós adatokat adott meg. Valószínűleg valaki vásárolt és a te telefonszámodat adta meg vagy véletlenül, vagy szándékosan. Pont ezért találták ki ezt, mert most nem szív az eladó, hanem fennakadt a rendszeren. Neked nincs dolgod az sms-sel ha nem te vásároltál, vagy nem a családod egy tagja.smile.gif

Szuper, köszönöm a választ, vannak érdekes dolgok. rolleyes.gif
Annyit hozzáfűznék hogy ilyen újjításokról lehetne 1-2 infó az oldalon, ha van akkor viszont eldugva van, mert én nem találtam...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2016-04-11 11:11
Létrehozva: #54


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 022
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(JermiFerenc @ 2016-04-11 11:05) *
Üdvözletem!
Ma délelőtt kaptam két teljesen egyforma sms-t egyszerre, a Vatera.hu-tól, amiben a megszólított személy nem én vagyok, illetve a szöveg pedig az alábbi:
"A vásárlás véglegesítéséhez adja meg a rendelési oldalon a következő kódot: (és egy négyjegyű kód)"
Kérdezném azt, hogy ez most micsoda, mert én kb 2 hónapja be sem léptem a fiókomba, illetve ilyenről még nem is hallottam?

Szia! Ez egy tök jó újítása a Vaterának, miszerint a regisztráció nélküli vásárlóknak egy sms-ben kapott kóddal kell megerősíteniük a vásárlási szándékot. Így kiszűrhető, ha valaki nem valós adatokat adott meg. Valószínűleg valaki vásárolt és a te telefonszámodat adta meg vagy véletlenül, vagy szándékosan. Pont ezért találták ki ezt, mert most nem szív az eladó, hanem fennakadt a rendszeren. Neked nincs dolgod az sms-sel ha nem te vásároltál, vagy nem a családod egy tagja.smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JermiFerenc
hozzászólás 2016-04-11 11:05
Létrehozva: #55


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2013-12-05 19:53
Azonosító: 2 088 953



Üdvözletem!
Ma délelőtt kaptam két teljesen egyforma sms-t egyszerre, a Vatera.hu-tól, amiben a megszólított személy nem én vagyok, illetve a szöveg pedig az alábbi:
"A vásárlás véglegesítéséhez adja meg a rendelési oldalon a következő kódot: (és egy négyjegyű kód)"
Kérdezném azt, hogy ez most micsoda, mert én kb 2 hónapja be sem léptem a fiókomba, illetve ilyenről még nem is hallottam?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2016-04-04 21:26
Létrehozva: #56


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 782
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(pcsabi @ 2016-04-04 10:48) *
Sziasztok! A problémám a következő: az e-mail címemre küldött Vatera eladófigyelő, kategóriafigyelő és termékfigyelő e-mailokban rengeteg olyan termék és eladó jelenik meg, akik biztos hogy nem szerepelnek a listámon. A Vaterától kapott leveleim jelentős része szemét. Mit tegyek, hogy csak az általam igényelt, és az "Összes termékfigyelő"-ben szereplő infókat kapjam meg?

Tisztelt pcsabi!

Legyen kedves konkrét példák kíséretében a problémát leírni a Kapcsolatfelvételen át és megnézzük.
Leginkább a beállításokkal lehet a probléma, valós hibajelenségről nincs tudomásunk.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pcsabi
hozzászólás 2016-04-04 11:48
Létrehozva: #57


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2007-05-03 08:20
Azonosító: 8 041



Sziasztok! A problémám a következő: az e-mail címemre küldött Vatera eladófigyelő, kategóriafigyelő és termékfigyelő e-mailokban rengeteg olyan termék és eladó jelenik meg, akik biztos hogy nem szerepelnek a listámon. A Vaterától kapott leveleim jelentős része szemét. Mit tegyek, hogy csak az általam igényelt, és az "Összes termékfigyelő"-ben szereplő infókat kapjam meg?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vidaeff
hozzászólás 2016-03-31 18:33
Létrehozva: #58


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 558
Regisztrált: 2008-12-09 15:58
Azonosító: 343 894



IDÉZET(cit1rom @ 2016-03-31 16:06) *
De akkor én miért látom most is feketének?

Frissíteni kellene, mert ott az a boríték. Én látom. Egy video hardver hiba volt a háttérben, még kék halál is volt.


--------------------
Ha az ész csődöt mond, a jó ízlés még segíthet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cit1rom
hozzászólás 2016-03-31 17:06
Létrehozva: #59


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 336
Regisztrált: 2010-12-27 12:32
Azonosító: 1 417 184



IDÉZET(vidaeff @ 2016-03-31 15:43) *
Önöknél minden rendben. good2.gif

De akkor én miért látom most is feketének?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vidaeff
hozzászólás 2016-03-31 16:43
Létrehozva: #60


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 558
Regisztrált: 2008-12-09 15:58
Azonosító: 343 894



IDÉZET(cit1rom @ 2016-03-31 07:52) *
Nekem a kép mérete okozott ilyen problémát. Nem lehet, hogy nálad is azzal van a baj?

Voltak hasonló gondjaim régebben, de összetett kérdés ez. Nem a konkrét méret, (MB) inkább az igen nagy felbontás (dpi) okozott zavarokat. De most más volt az elakadás oka. Mindenesetre köszönöm a segítséget! thank_you.gif

IDÉZET(VateraBenz @ 2016-03-31 08:03) *
Kedves vidaeff!

Kérem, küldje be a Kapcsolatfelvételen át és a technikus kollégák megpróbálnak segíteni.

Kedves Benz! smile.gif

Nagyon kedves, de közben kiderült, egy egészen bizarr hazai hardver gond volt a két op. rendszeres gépen. Elnézést a felesleges okvetetlenkedésért! Önöknél minden rendben. good2.gif


--------------------
Ha az ész csődöt mond, a jó ízlés még segíthet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1047 Oldal V  < 1 2 3 4 5 > » 
Fast ReplyReply to this topicStart new topic
9 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (9 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2016-05-30 03:04