IPB
X   Központi üzenet
(Az üzenet 2 másodperc múlva bezáródik)

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1078 Oldal V  « < 402 403 404 405 406 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Technikai Kérdések, Problémák, KIZÁRÓLAG TECHNIKAI jellegű témák - amelyekre nincs más topik!
Vateraoroszlan
hozzászólás 2010-10-08 11:23
Létrehozva: #8061


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 201
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(royalroyal @ 2010-10-08 10:41) *
Ez a személyes menümben a táblázat.
Ön szerint milyen következtetéseket tudok belőle levonni, amivel javítani tudom a szolgáltatást???

Tisztelt royalroyal!

Ezt próbálnám elmagyarázni Önnek, hogy senkitől sem kapott három csillagot vagy kevesebbet...

A négyes nem azt jelenti, hogy rossz. Azt jelenti, minden rendben zajlott, az elvárásoknak megfelelően. Az öt csillag pedig azt, hogy az eladó az elvárton felül valami kiemelkedő pluszt is nyújtott.
Nemsokára kikerül erről egy help topik.

Másik hozzászólásához: a visszajelzési lapon valóban szállítási költség van, jogos, ez nem került átírásra, amikor korrigáltuk a vásárlói kérdést. Hamarosan meg fog történni.


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GOAGOA
hozzászólás 2010-10-08 10:57
Létrehozva: #8062


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 141
Regisztrált: 2010-01-20 22:10
Azonosító: 953 006



IDÉZET(Sanyabacsi69 @ 2010-10-08 10:49) *
Azért olvasd el az utolsó postomat. Több. mint két év után mi jogon értékel a vevő? Azt se tudja mi volt két éve!



Megértem a felháborodásod ez így nem korrekt!
Sajnos az új értékelési rendszert nem fogják megváltoztatni, de azt talán könnyebben elérjük, hogy a 3 hónapnál régebbi tranzakciókat ne lehessen így értékelni.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sanyabacsi69
hozzászólás 2010-10-08 10:49
Létrehozva: #8063


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 832
Regisztrált: 2008-02-18 10:47
Azonosító: 120 776



Azért olvasd el az utolsó postomat. Több, mint két év után mi jogon értékel a vevő? Azt se tudja mi volt két éve!

IDÉZET(GOAGOA @ 2010-10-08 10:48) *
Nem fognak rajta változtatni ez biztos! Nekünk eladóknak kell kitalálni valamit, hogy ne kapjunk kevesebb csillagot.


A hozzászólást -Sanyabacsi69- szerkesztette a következő időpontban: 2010-10-08 10:52
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GOAGOA
hozzászólás 2010-10-08 10:48
Létrehozva: #8064


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 141
Regisztrált: 2010-01-20 22:10
Azonosító: 953 006



IDÉZET(Bakkara @ 2010-10-08 09:17) *
Tiszteletem!

Új fórum témát akartam létrehozni nagy felháborodásomban, de látom, hogy itt pontosan arról a témáról van szó ami nálam is kiverte a biztosítékot. Nem tudom, hogy a részletes értékelés mennyire fogja a további munkámat segíteni és fejleszteni, ha azt sem tudom, hogy konkréten kinek és mivel volt problémája, hiszen az értékelésben meg több sorban is áradoznak. Nálam az áru minősége lassan 4,6 alá esik, amit azért nem értek, mert még e-mailben is és az értékelésben is írják, hogy mennyire tetszett az áru.
A kapcsolatfelvételről pedig annyit, ami nálam szintén 4,8, hogy amint megkapom a vatera értesítését, hogy elkelt a termékem, máris küldöm az e-mailt a vásárlónak minden adattal együtt (postázási költség, banki adatok stb, vagy személyes átvételnél megadom az időpontot és kb. a helyet ahol találkozhatunk.) Viszont ha én értékelhetném ugyanezt a vásárlóknál, sokuknál már 3 alatt lenne, hiszen sokszor könyörögni kell, hogy utaljanak vagy éppen adják meg a postázási címet (mert nem mindig arra kell küldeni ami az adatok közt szerepel).
Eddig a postázási részletezést sem értettem, de most lejjebb olvastam, hogy a kérdésben a csomagolásról és a gyorsaságról kérdeznek és nem a költségről, mert az például nálam nem titok, aki rámegy a termékemre látja, hogy mennyi a szállítás. Akkor ezentúl, jobban figyelek a csomagolásra.
De a másik 3 részletezést akkor sem értem, mert ha nem tudom konkrétan, hogy kinek és mivel volt problémája akkor nem tudok változtatni és az 1000 pozitív visszajelzésemmel ellentétben lassan 4 átlagom lesz ami abszolút üti egymást.

Szeretném kérni a Tisztelt fejlesztőket, hogy vegyék figyelembe a panaszainkat és tegyék lehetővé azt, hogy megismerjük a valódi problémát és az értékelő se maradjon inkognitóba.



Nem fognak rajta változtatni ez biztos! Nekünk eladóknak kell kitalálni valamit, hogy ne kapjunk kevesebb csillagot.
Ha nincs gond a termékeiddel akkor a többit ki tudod védeni.
Ha van automata vásárlási értesítőd írd bele, hogy elvárod a max. csillagot hiszen azonnal megkapott minden infót. (számlaszám, postai díj, személyes átvétel helye és ideje)
Emeld ki, hogy nem számítasz fel semmilyen plusz költséget és biztonságosan csomagolsz, tehát elvárod a max. csillagot.
Jelezd, hogy 1-2 napon belül postázol, ha megérkezett a pénz és ezért elvárod a max. csillagot.


Go to the top of the page
 
+Quote Post
royalroyal
hozzászólás 2010-10-08 10:41
Létrehozva: #8065


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 461
Regisztrált: 2009-01-22 14:57
Azonosító: 425 174



Az előző üzenetet már nem tudtam időben szerkeszteni, így külön van.

Ez a személyes menümben a táblázat.
Ön szerint milyen következtetéseket tudok belőle levonni, amivel javítani tudom a szolgáltatást???


A vevők négy területen értékelhetik a tranzakciót, ezzel irányt mutatva a fejlődési lehetőségek felé

12 részletes értékelés átlaga
Az összegzés az egyes területeken szerzett értékelések átlagát mutatja

A megvett termék 4.92
Kapcsolatfelvétel az Eladóval 4.92
A tranzakció lebonyolítása 4.92
Szállítási költség 4.75

Vásárlási elégedetlenség okai A megvett termék

Nem felelt meg a leírásnak. (0 vélemény)

Termékleírásból lényeges információ hiányzott. (0 vélemény)

Hamisnak bizonyult. (0 vélemény)

Nem kaptam meg minden tartozékot és kiegészítőt, ami a termékleírásban fel volt tüntetve. (0 vélemény)

Egyáltalán nem kaptam meg a terméket. (0 vélemény)

Egyéb indok (0 vélemény)
Kapcsolatfelvétel az Eladóval

Túl sokáig kellett várni a válaszokra. (0 vélemény)

Az Eladó barátságtalan volt. (0 vélemény)

Nem kaptam választ a feltett kérdéseimre. (0 vélemény)

Nem tudtam felvenni a kapcsolatot az Eladóval. (0 vélemény)

Egyéb indok (0 vélemény)
A tranzakció lebonyolítása

Az Eladó hibájából túl sokáig tartott. (0 vélemény)

A szállító cég hibája miatt késve érkezett meg. (0 vélemény)

A termék egyáltalán nem érkezett meg. (0 vélemény)

Egyéb indok (0 vélemény)
Szállítási költség

Az Eladó magasabb költséget számolt fel, mint amit eredetileg a termékleírásban megadott. (0 vélemény)

Az Eladó olcsóbb szállítási móddal küldte el a terméket, mint amiért én fizettem. (0 vélemény)

Az Eladó több terméket egy csomagban küldött el, pedig mindegyik termékért külön felszámította a szállítási és csomagolási költséget. (0 vélemény)

Egyéb indok (0 vélemény)

Részletes értékelések összesítése
Az összegzés az elmúlt 3 hónap eredményét mutatja, értékelések átlaga, és a leadott értékelések száma
2010 augusztus 2010 szeptember 2010 október
A megvett termék 0 (0) 5 (2) 4.9 (10)
Kapcsolatfelvétel az Eladóval 0 (0) 5 (2) 4.9 (10)
A tranzakció lebonyolítása 0 (0) 5 (2) 4.9 (10)
Szállítási költség 0 (0) 4.5 (2) 4.8 (10)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sanyabacsi69
hozzászólás 2010-10-08 10:40
Létrehozva: #8066


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 832
Regisztrált: 2008-02-18 10:47
Azonosító: 120 776



Na, csak, hogy megint ledobja az agyam az ékszíjat.
Kaptam ma egy pozitív értékelést, egy kedves vevőtől, akinek én 2008.08.13-n értékeltem a dolgait. 2008.07.25-n történt vásárlásról van szó. (User: klinelux.) Értsd, több, mint két éve volt a dolog.
Persze úgy csillagozott, hogy szerintem random nyomogatta a gombokat. Hogy ...... ...., a ..... ..... .... ... az ilyen.
Na, igen, hogy a viharban emlékszik az illető, hogy mi is volt ezzel a tranzakcióval, mivel mennyire volt megelégedve? Azért nem kellene egy határt húzni ebben is, hogy mit csillagozhat, meddig?

fejvakar.gif

Ez így, már senki ne bántódjon meg, egy olcsó játék. De ha már az, akkor legyen nyeremény... dry.gif

A hozzászólást -Sanyabacsi69- szerkesztette a következő időpontban: 2010-10-08 10:41
Go to the top of the page
 
+Quote Post
royalroyal
hozzászólás 2010-10-08 10:33
Létrehozva: #8067


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 461
Regisztrált: 2009-01-22 14:57
Azonosító: 425 174



IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2010-10-08 08:46) *
Tisztelt royalroyal!

Néhány napja leírtam már hanga55-nek válaszolva, de nagyon szívesen megismétlem:
nincs olyan, hogy "szállítási költség értékelése".

Ez a kérdés áll a részletes értékelésnél: Mennyire volt elégedett a szállítással és csomagolással?
Ez a 21. század megváltozott trendjei mellett jóformán egy kereskedő kötelessége, nem is értem, mit akart ezzel, hogy kiemelte.
De van. A Személyes menüjében van egy olyan, hogy Visszajelzések - Részletes értékeléseim összesítése. Gondolom, már átvizsgálta, mielőtt megírta ezt a hozzászólást.
Ha három, vagy annál kevesebb csillagot kap valamelyik szempontra, a vásárló megjelölheti ennek okát. Ezeket az okokat pedig Ön is láthatja, részletesen lebontva.

Amúgy pedig mindegyik mutatója 4,5 felett van, ez négyszer 5 csillagot jelent... dry.gif



Pedig én konkrétan pontosan azt látom a negyedik sorban, hogy "Szállítási költség" mad.gif és az érdeklődők is ezt látják!

Részletes visszajelzés összefoglaló
11 részletes értékelés átlaga
A megvett termék 4.91
Kapcsolatfelvétel az Eladóval 4.91
A tranzakció lebonyolítása 4.91
Szállítási költség 4.73

Ha nem a szállítási költséget értékeli a vevő, akkor talán nem azt kéne kiírni!
Aki még sosem értékelt, talán nem is tudja milyen kérdések vannak feltéve, csak azt látja hogy a szállítási költséggel gond van.
Szerintem ez ronthatja az eladóról kialakult képet alaptalanul.
Nagyjából ugyanez vonatkozik a többi pontra is.
Aki megnézi csak egy számot lát, amiből nem derül ki konkrétan kinek mi volt a problémája.
Ráadásul aki többféle terméket tart, annál az sem derül ki mire vonatkozik.
Ráadásul válaszolni sem lehet rá.
Bárki beírhat 1est is akár, sosem tudja az eladó lemosni magáról, pedig lehet, hogy hazug osztályozás valakitől.

A kiszolgálással kapcsolatos nem kiemelt rész, egy másik hozzászólásra adott válaszom volt.

Azzal ha valaki 3asnál kevesebbet ad és beír valamit nem megyek semmire!
100% pozitív értékelés van, erre az átlagolás nem maximális, és még csak azt sem tudom mivel nincsenek megelégedve!!!
Nem általánosságban, hanem konkrétan mi a probléma amin esetleg változtatni kellene.

royal
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2010-10-08 10:17
Létrehozva: #8068


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 201
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887





IDÉZET(Bakkara @ 2010-10-08 09:17) *
Tiszteletem!

Új fórum témát akartam létrehozni nagy felháborodásomban, de látom, hogy itt pontosan arról a témáról van szó ami nálam is kiverte a biztosítékot.

Tisztelt Bakkara!

Csak látta, vagy esetleg el is olvasta? Nekem nem úgy tűnik.

IDÉZET(Bakkara @ 2010-10-08 09:17) *
...ha nem tudom konkrétan, hogy kinek és mivel volt problémája akkor nem tudok változtatni...

Erre egészen pontosan itt írtam le a választ, éppen eggyel az Ön hozzászólása alatt:
IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2010-10-08 08:46) *
Ha három, vagy annál kevesebb csillagot kap valamelyik szempontra, a vásárló megjelölheti ennek okát. Ezeket az okokat pedig Ön is láthatja, részletesen lebontva.


IDÉZET(Bakkara @ 2010-10-08 09:17) *
...és az 1000 pozitív visszajelzésemmel ellentétben lassan 4 átlagom lesz ami abszolút üti egymást.

Ne haragudjon, de ez teljesen értelmetlen. Több kollégát körbekérdeztem az imént és ezt senki nem tudta értelmezni.

---
Kiegészítésül közzéteszem, hogy mi a részletes értékelés négy kérdése; az egyes kérdéseknél melyik csillag mit jelent; illetve három vagy kevesebb csillag jelölése esetén milyen okokból lehet választani.
Ezek után viszont azt kérem, hogy olvassanak és értelmezzenek.

Mennyire felelt meg a termékleírásnak a kapott áru?
  • nagyon pontatlan
  • pontatlan
  • még elfogadható
  • megfelelt
  • tökéletesen megfelelt
Három, vagy kevesebb csillag jelölése esetén:
  • Nem felelt meg a leírásnak.
  • Termékleírásból lényeges információ hiányzott.
  • Hamisnak bizonyult.
  • Nem kaptam meg minden tartozékot és kiegészítőt, ami a termékleírásban fel volt tüntetve.
  • Egyáltalán nem kaptam meg a terméket.
  • Egyéb indok


Mennyire volt elégedett az eladó kommunikációjával?
  • nagyon elégedetlen
  • elégedetlen
  • többé-kevésbé elégedett
  • elégedett
  • nagyon elégedett
Három, vagy kevesebb csillag jelölése esetén:
  • Túl sokáig kellett várni a válaszokra.
  • Az Eladó barátságtalan volt.
  • Nem kaptam választ a feltett kérdéseimre.
  • Nem tudtam felvenni a kapcsolatot az Eladóval.
  • Egyéb indok


Milyen gyorsan bonyolította le az eladó a tranzakciót?
  • nagyon megkésve
  • megkésve
  • elfogadható idő alatt
  • gyorsan
  • nagyon gyorsan
Három, vagy kevesebb csillag jelölése esetén:
  • Az Eladó hibájából túl sokáig tartott.
  • A szállító cég hibája miatt késve érkezett meg.
  • A termék egyáltalán nem érkezett meg.
  • Egyéb indok


Mennyire volt elégedett a szállítással és csomagolással?
  • nagyon elégedetlen
  • elégedetlen
  • többé-kevésbé elégedett
  • elégedett
  • nagyon elégedett
Három, vagy kevesebb csillag jelölése esetén:
  • Az Eladó magasabb költséget számolt fel, mint amit eredetileg a termékleírásban megadott.
  • Az Eladó olcsóbb szállítási móddal küldte el a terméket, mint amiért én fizettem.
  • Az Eladó több terméket egy csomagban küldött el, pedig mindegyik termékért külön felszámította a szállítási és csomagolási költséget.
  • Egyéb indok



--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bakkara
hozzászólás 2010-10-08 09:17
Létrehozva: #8069


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2008-04-24 22:57
Azonosító: 135 659



Tiszteletem!

Új fórum témát akartam létrehozni nagy felháborodásomban, de látom, hogy itt pontosan arról a témáról van szó ami nálam is kiverte a biztosítékot. Nem tudom, hogy a részletes értékelés mennyire fogja a további munkámat segíteni és fejleszteni, ha azt sem tudom, hogy konkréten kinek és mivel volt problémája, hiszen az értékelésben meg több sorban is áradoznak. Nálam az áru minősége lassan 4,6 alá esik, amit azért nem értek, mert még e-mailben is és az értékelésben is írják, hogy mennyire tetszett az áru.
A kapcsolatfelvételről pedig annyit, ami nálam szintén 4,8, hogy amint megkapom a vatera értesítését, hogy elkelt a termékem, máris küldöm az e-mailt a vásárlónak minden adattal együtt (postázási költség, banki adatok stb, vagy személyes átvételnél megadom az időpontot és kb. a helyet ahol találkozhatunk.) Viszont ha én értékelhetném ugyanezt a vásárlóknál, sokuknál már 3 alatt lenne, hiszen sokszor könyörögni kell, hogy utaljanak vagy éppen adják meg a postázási címet (mert nem mindig arra kell küldeni ami az adatok közt szerepel).
Eddig a postázási részletezést sem értettem, de most lejjebb olvastam, hogy a kérdésben a csomagolásról és a gyorsaságról kérdeznek és nem a költségről, mert az például nálam nem titok, aki rámegy a termékemre látja, hogy mennyi a szállítás. Akkor ezentúl, jobban figyelek a csomagolásra.
De a másik 3 részletezést akkor sem értem, mert ha nem tudom konkrétan, hogy kinek és mivel volt problémája akkor nem tudok változtatni és az 1000 pozitív visszajelzésemmel ellentétben lassan 4 átlagom lesz ami abszolút üti egymást.

Szeretném kérni a Tisztelt fejlesztőket, hogy vegyék figyelembe a panaszainkat és tegyék lehetővé azt, hogy megismerjük a valódi problémát és az értékelő se maradjon inkognitóba.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2010-10-08 08:46
Létrehozva: #8070


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 201
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(royalroyal @ 2010-10-07 18:05) *
Na mindegy szóval szerintem a szállítási költségnél az eladót értékelni gáz.

Tisztelt royalroyal!

Néhány napja leírtam már hanga55-nek válaszolva, de nagyon szívesen megismétlem:
nincs olyan, hogy "szállítási költség értékelése".

Ez a kérdés áll a részletes értékelésnél: Mennyire volt elégedett a szállítással és csomagolással?

IDÉZET(royalroyal @ 2010-10-07 18:05) *
Személyes átvételnél pedig ki van nyalva a .......-gük (persze csak képletesen)...

Ez a 21. század megváltozott trendjei mellett jóformán egy kereskedő kötelessége, nem is értem, mit akart ezzel, hogy kiemelte.

IDÉZET(royalroyal @ 2010-10-07 18:05) *
Mi is kaptunk valakitől kevesebb mint 5öst csak nem értem miért.
Na mindegy...
summasummarum nekem nem tetszik, pláne hogy nem látom ki és miért adta, így még csak korrekciós lehetőség sincs a jövőbeni eladásokhoz

De van. A Személyes menüjében van egy olyan, hogy Visszajelzések - Részletes értékeléseim összesítése. Gondolom, már átvizsgálta, mielőtt megírta ezt a hozzászólást.
Ha három, vagy annál kevesebb csillagot kap valamelyik szempontra, a vásárló megjelölheti ennek okát. Ezeket az okokat pedig Ön is láthatja, részletesen lebontva.

Amúgy pedig mindegyik mutatója 4,5 felett van, ez négyszer 5 csillagot jelent... dry.gif


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-10-07 18:53
Létrehozva: #8071


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31 299
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(royalroyal @ 2010-10-07 18:05) *
......... (persze csak képletesen) .....

Még szerencse.. biggrin.gif

IDÉZET(royalroyal @ 2010-10-07 18:05) *
........ pláne hogy nem látom ki és miért adta, így még csak korrekciós lehetőség sincs a jövőbeni eladásokhoz

Engem is ez zavar. Bárki piszkoskodhat a névtelenség homályába burkolózva....

IDÉZET(royalroyal @ 2010-10-07 18:33) *
Amúgy a vevőket miért nem lehet részletesen értékelni?
pl
húzza az időt a fizetéssel
alkudozni próbál utólag
nem válaszol a mélekre
megjelölttől eltérő postázást akar
stb...

Nem akarják valamiért. Benz azt mondta, hogy nekik "csak" (így írta) a szövegest lehet adni. Ebből rájöttem, hogy jobb, ha eldugulok. smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
royalroyal
hozzászólás 2010-10-07 18:33
Létrehozva: #8072


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 461
Regisztrált: 2009-01-22 14:57
Azonosító: 425 174



Amúgy a vevőket miért nem lehet részletesen értékelni?
pl
húzza az időt a fizetéssel
alkudozni próbál utólag
nem válaszol a mélekre
megjelölttől eltérő postázást akar
stb...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sanyabacsi69
hozzászólás 2010-10-07 18:17
Létrehozva: #8073


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 832
Regisztrált: 2008-02-18 10:47
Azonosító: 120 776



Ezen már füstölögtem egyet a minap én is, de választ nem kaptam.

IDÉZET(royalroyal @ 2010-10-07 18:05) *
... nem látom ki és miért adta, így még csak korrekciós lehetőség sincs a jövőbeni eladásokhoz...

Go to the top of the page
 
+Quote Post
royalroyal
hozzászólás 2010-10-07 18:05
Létrehozva: #8074


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 461
Regisztrált: 2009-01-22 14:57
Azonosító: 425 174



IDÉZET(zejopy @ 2010-10-07 17:18) *
Szia!
Nem baj, ha válaszolok kicsit? Mert én már körbejártam.
Nem látod, kitől hányast kaptál, ezt zpepe mondta. smile.gif
És a szállításnál nem a költséget értékelik (a normálisak), hanem, hogy annyiért szállíttattad-e, amennyit fizetett, és hogy az általa kért szállítási móddal-e.
Szerintem személyes átvételnél az a helyzet, hogy ha kedvesen mosolyogsz, akkor megkapod az ötöst, ha viszont fejbevágod söprűnyéllel, akkor hármasnál jobbra ne számíts, de ha nagyot ütsz, lehet, hogy még kevesebbet kapsz. (Na jó, erre a megoldásra önerőből jöttem rá, miután szabadjára engedtem a fantáziámat. smile.gif )


Hmm...
Szállítási költséget MINDIG a vevő fizeti ki a futárnak.
Egyrészt így nem kell továbbszámlázgatni, másrészt nem vonja kétségbe mennyi az annyi.
Ráadásul ha kedve tartja kereshet olcsóbbat, (nincs smile.gif ) mi csak ajánljuk a jól beváltat.
Személyes átvételnél pedig ki van nyalva a .......-gük (persze csak képletesen) ja és bár üzlet vagyunk nyitvatartással, jöhet este vasárnap vagy amikor tud.
Na mindegy szóval szerintem a szállítási költségnél az eladót értékelni gáz.
Mi is kaptunk valakitől kevesebb mint 5öst csak nem értem miért.
Na mindegy...
summasummarum nekem nem tetszik, pláne hogy nem látom ki és miért adta, így még csak korrekciós lehetőség sincs a jövőbeni eladásokhoz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-10-07 17:18
Létrehozva: #8075


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31 299
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(royalroyal @ 2010-10-07 17:01) *
Tisztelt Vatera!
A részletes értékeléseknél meglepődve látom a szállítási költség kategóriát.
Miért az eladót minősíti, hogy a posta vagy a futár mennyiért visz el valamit???
Nem az eladó szabja az árakat.
Ja és személyes átvétel esetén ezt hogy kell minősíteni?
Másik kérdés, honnét lehet látni ki hányast adott?
előre is köszi a válaszokat
royal

Szia!
Nem baj, ha válaszolok kicsit? Mert én már körbejártam.
Nem látod, kitől hányast kaptál, ezt zpepe mondta. smile.gif
És a szállításnál nem a költséget értékelik (a normálisak), hanem, hogy annyiért szállíttattad-e, amennyit fizetett, és hogy az általa kért szállítási móddal-e.
Szerintem személyes átvételnél az a helyzet, hogy ha kedvesen mosolyogsz, akkor megkapod az ötöst, ha viszont fejbevágod söprűnyéllel, akkor hármasnál jobbra ne számíts, de ha nagyot ütsz, lehet, hogy még kevesebbet kapsz. (Na jó, erre a megoldásra önerőből jöttem rá, miután szabadjára engedtem a fantáziámat. smile.gif )


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
royalroyal
hozzászólás 2010-10-07 17:01
Létrehozva: #8076


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 461
Regisztrált: 2009-01-22 14:57
Azonosító: 425 174



Tisztelt Vatera!
A részletes értékeléseknél meglepődve látom a szállítási költség kategóriát.
Miért az eladót minősíti, hogy a posta vagy a futár mennyiért visz el valamit???
Nem az eladó szabja az árakat.
Ja és személyes átvétel esetén ezt hogy kell minősíteni?
Másik kérdés, honnét lehet látni ki hányast adott?
előre is köszi a válaszokat
royal
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2010-10-07 11:42
Létrehozva: #8077


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 201
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(maczakb @ 2010-10-07 11:02) *
Sziasztok!

5-én átutaltam a jutalékot, de még mindig fizetési felszolítást kapok. Kérlek ne tegyetek inaktívba, mivel már meg kellett volna érkeznie a zsetonnak,
A tanúsívány problémával kapcsolatban: IE 7-el nekem sem jó (ez van a céges masinán sad.gif ), de FireFox-al rendben van.

Üdv.:

maczakb

Kedves maczakb!

Ha nem CIB Bankból utalt, várhatóan ma délután-holnap napközben kerül jóváírásra az összeg.


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maczakb
hozzászólás 2010-10-07 11:02
Létrehozva: #8078


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 6
Regisztrált: 2010-09-16 21:04
Azonosító: 1 366 808



Sziasztok!

5-én átutaltam a jutalékot, de még mindig fizetési felszolítást kapok. Kérlek ne tegyetek inaktívba, mivel már meg kellett volna érkeznie a zsetonnak,
A tanúsívány problémával kapcsolatban: IE 7-el nekem sem jó (ez van a céges masinán sad.gif ), de FireFox-al rendben van.

Üdv.:

maczakb
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2010-10-07 10:34
Létrehozva: #8079


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 201
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(Girolamo @ 2010-10-06 23:13) *
Safari alatt csodálatosan igényes az oldal laugh1.gif Az összes Mac tulaj nevében én is köszönöm a "másik böngésző" tippet. good2.gif

Tisztelt Girolamo!

Az, hogy valaki Safari böngészőt használ, nem feltétlenül jelenti azt, hogy Mac tulaj, remélem ezzel tisztában van; így tehát a megjegyzése teljesen értelmetlen.

IDÉZET(parkanya @ 2010-10-06 23:45) *
Na szóval, problémát megoldottam, megosztom, hátha másnak tudok segíteni. A Keychain Acces-ből törölni kell minden Vatera certificate és file-t, majd újra kell indítani a Safarit. Ezután pedig a vatera login page-n a certificate-t újra el kell menteni és íme, müxik.

Amúgy itt a megoldás, köszönjük!

PC-n azonnal kidobta a tanúsítványok jóváhagyását, így nem volt probléma.


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Girolamo
hozzászólás 2010-10-06 23:58
Létrehozva: #8080


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5
Regisztrált: 2007-10-19 13:32
Azonosító: 32 919



IDÉZET(parkanya @ 2010-10-06 23:45) *
Szóval én nagyon jól megvagyok a Safarival, gépet se szeretnék másikat venni, habár ha a Vatera egy MacBook Air-t vesz, egye fene belemegyek.

Na szóval, problémát megoldottam, megosztom, hátha másnak tudok segíteni. A Keychain Acces-ből törölni kell minden Vatera certificate és file-t, majd újra kell indítani a Safarit. Ezután pedig a vatera login page-n a certificate-t újra el kell menteni és íme, müxik.

Üdv



Köszi,de nekem így sem megy smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1078 Oldal V  « < 402 403 404 405 406 > » 
Fast ReplyReply to this topicStart new topic
10 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (10 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 

Szöveges verzió A pontos idő: 2018-04-26 11:52