IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1047 Oldal V  « < 402 403 404 405 406 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Technikai Kérdések, Problémák, KIZÁRÓLAG TECHNIKAI jellegű témák - PST kivételével!
Vateraoroszlan
hozzászólás 2010-08-26 09:35
Létrehozva: #8061


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 201
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(poiuyt @ 2010-08-26 06:10) *
Tisztelt VateraBenz!

Belépek a Termék feltöltése űrlapra és nem szerepel a lap alján a kép feltöltés opció egyik termékemnél sem.

Tisztelt poiuyt!

Új termék feltöltésénél nekem ott van, az Ön fiókjában is.

Már feltöltött terméknél a termék neve mellett a "Képek" feliratra kell kattintani és ott lehet utólag módosítani.


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
poiuyt
hozzászólás 2010-08-26 06:10
Létrehozva: #8062


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 68
Regisztrált: 2008-07-30 23:00
Azonosító: 175 079



IDÉZET(VateraBenz @ 2010-08-25 23:11) *
Tisztelt poiuyt!

Mit ért azon, hogy nem tud képet feltölteni? Van valamilyen hibaüzenet? Nem túl nagyok a feltölteni kívánt fotók?


Tisztelt VateraBenz!

Belépek a Termék feltöltése űrlapra és nem szerepel a lap alján a kép feltöltés opció egyik termékemnél sem.


--------------------
Az ember mindig okosnak tartotta magát, már akkor is amikor még négykézláb járt. Pedig, hogy okossá váljon, legalább egyszer alaposan hülyének kell éreznie magát.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-08-25 23:11
Létrehozva: #8063


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 782
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(poiuyt @ 2010-08-25 19:44) *
Üdv!

Kérdésem elsősorban a vatera szakértőihez szólna:

Miért nem tudok új képeket feltölteni?

Pl.: http://www.vatera.hu/dell_latitude_d610_178954603.html

Köszönöm!

Tisztelt poiuyt!

Mit ért azon, hogy nem tud képet feltölteni? Van valamilyen hibaüzenet? Nem túl nagyok a feltölteni kívánt fotók?


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
poiuyt
hozzászólás 2010-08-25 19:44
Létrehozva: #8064


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 68
Regisztrált: 2008-07-30 23:00
Azonosító: 175 079



Üdv!

Kérdésem elsősorban a vatera szakértőihez szólna:

Miért nem tudok új képeket feltölteni?

Pl.: http://www.vatera.hu/dell_latitude_d610_178954603.html

Köszönöm!


--------------------
Az ember mindig okosnak tartotta magát, már akkor is amikor még négykézláb járt. Pedig, hogy okossá váljon, legalább egyszer alaposan hülyének kell éreznie magát.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2010-08-25 10:22
Létrehozva: #8065


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 201
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(Bevasarlotura @ 2010-08-24 21:42) *
Köszönöm a gyors választ! És meddig érdemes majd várnom a vevőmre? Ha két hétig mondjuk inaktív, akkor adjak majd neki negatívot és hirdessem meg ismét a terméket?
Ebben az esetben csak az a gondom, hogy mi lesz, ha ő is negatívat ad...nagyon nem szeretnék első értékelésként negatív vagy semleges értékelést begyűjteni.

Tisztelt Bevasarlotura!

Szabályaink értelmében az eladónak és a legmagasabb licitet adó vevőnek a licitálási periódus lejártának napjától számítva 3 (három) munkanapon belül kell felvenni a kapcsolatot egymással. Amennyiben ez a kapcsolatfelvétel nem megvalósítható a határidőn belül, úgy a Felhasználó, mint eladó jogosult a terméket újra aukcióra bocsátani.

Javasoljuk Önnek, hogy az aukció lezárása után azonnal írjon egy üzenetet a partnernek. Ha erre 3-4 napon belül nem reagál, akkor érdemes telefonon is felvenni vele a kapcsolatot. Ha ez is eredménytelen és a partner továbbra sem jelentkezik, akkor az aukció zárása után 7 nappal küldjön egy utolsó felszólítást az illetőnek a termék átvételére vonatkozóan, kilátásba helyezve a megfelelő értékelést amennyiben nem jelentkezik. A levelet továbbítsa másolatként a biztonsag@vatera.com címre, jelezve ezt a címzettnek is. Ha a partner erre sem reagál akkor tájékoztassa írásban az adásvételtől való elállásról és készítsen a partnerről értékelést. A kapott azonosítót mentse el, így esetleges jogtalan negatív esetén könnyebb az ügy feldolgozása. A terméket ezután újra aukcióra lehet bocsátani.


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bevasarlotura
hozzászólás 2010-08-24 21:42
Létrehozva: #8066


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2010-08-24 20:05
Azonosító: 1 320 566



Köszönöm a gyors választ! És meddig érdemes majd várnom a vevőmre? Ha két hétig mondjuk inaktív, akkor adjak majd neki negatívot és hirdessem meg ismét a terméket?
Ebben az esetben csak az a gondom, hogy mi lesz, ha ő is negatívat ad...nagyon nem szeretnék első értékelésként negatív vagy semleges értékelést begyűjteni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-08-24 21:02
Létrehozva: #8067


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 782
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Bevasarlotura @ 2010-08-24 20:07) *
Kedves Adminok!
Érdeklődnék, hogy mi a helyzet akkor, ha egy termékemen licit van, az aukció holnap jár le, de a vevő időközben inaktívvá vált? Van-e lehetőség a licit törlésére?
Írtam az ügyfélszolgálatnak is ebben az ügyben, a dolog elég sürgős, hiszen az aukció holnap jár le.
Üdv, Nóra

Tisztelt Bevasarlotura!

Végleges inaktiválás esetén a leadott licitek is törlődnek. Miután a kérdéses esetben ez nem történt meg, így a vevője bizonyos feltételek teljesülése esetén lehet még aktív. Mindez nem kell, hogy befolyásolja az adásvételt, így nincs ok a licit törlésére sem.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bevasarlotura
hozzászólás 2010-08-24 20:07
Létrehozva: #8068


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2010-08-24 20:05
Azonosító: 1 320 566



Kedves Adminok!
Érdeklődnék, hogy mi a helyzet akkor, ha egy termékemen licit van, az aukció holnap jár le, de a vevő időközben inaktívvá vált? Van-e lehetőség a licit törlésére?
Írtam az ügyfélszolgálatnak is ebben az ügyben, a dolog elég sürgős, hiszen az aukció holnap jár le.
Üdv, Nóra
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Purga22
hozzászólás 2010-08-22 20:19
Létrehozva: #8069


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 10
Regisztrált: 2008-12-30 14:25
Azonosító: 380 054



IDÉZET(VateraBenz @ 2010-08-20 08:30) *
Tisztelt Purga22!

Két módon is válaszolhat:
-az üzenetről érkezett értesítőben lévő linkre kattintva vagy
-a személyes menüjében felül a Levelesládában válassza ki a megválaszolandó üzenetet.
"Hiszti" törölve smile.gif
Ettől függetlenül elég egyszer beírni egy kérdést. Egy moderátor vagy más régi fórumozók előbb-utóbb válaszolni fognak.


Köszi.sikerült:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-08-20 08:30
Létrehozva: #8070


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 782
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Purga22 @ 2010-08-19 23:38) *
Sziasztok olyan problémám van hogy írtak kérdést egy termékemhez,de nem találom hol lehet a választ írni!

Imre

Tisztelt Purga22!

Két módon is válaszolhat:
-az üzenetről érkezett értesítőben lévő linkre kattintva vagy
-a személyes menüjében felül a Levelesládában válassza ki a megválaszolandó üzenetet.

IDÉZET(Purga22 @ 2010-08-20 00:04) *
Sziasztok olyan problémám van hogy írtak kérdést egy termékemhez,de nem találom hol lehet a választ írni!

Azért tettem be újra,mert féltem hogy nem kapok választ az előző 4x1 soros hiszti miatt!

Üdv:Imre

"Hiszti" törölve smile.gif
Ettől függetlenül elég egyszer beírni egy kérdést. Egy moderátor vagy más régi fórumozók előbb-utóbb válaszolni fognak.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sanyabacsi69
hozzászólás 2010-08-20 02:23
Létrehozva: #8071


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 832
Regisztrált: 2008-02-18 10:47
Azonosító: 120 776




http://www.vatera.hu/message/index.php

IDÉZET(Purga22 @ 2010-08-20 00:04) *
Sziasztok olyan problémám van hogy írtak kérdést egy termékemhez,de nem találom hol lehet a választ írni!

Azért tettem be újra,mert féltem hogy nem kapok választ az előző 4x1 soros hiszti miatt!

Üdv:Imre

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Purga22
hozzászólás 2010-08-20 00:04
Létrehozva: #8072


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 10
Regisztrált: 2008-12-30 14:25
Azonosító: 380 054



Sziasztok olyan problémám van hogy írtak kérdést egy termékemhez,de nem találom hol lehet a választ írni!

Azért tettem be újra,mert féltem hogy nem kapok választ az előző 4x1 soros hiszti miatt!

Üdv:Imre
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-08-19 20:00
Létrehozva: #8073


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 782
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(wiraag @ 2010-08-19 19:44) *
Sziasztok!
Szeretném megkérdezni, hogy mit kell ahhoz tenni, hogy a nevem mellett ne szerepeljenek az általam vásárolt termékek listája?
Nevemre kattintva mindenki látja mit vásároltam! sad.gif
Tehát ha valakinek ajándékot rendelek itt akkor ne lássa már, hogy mennyiért vásároltam azt
vagy éppen legyen már meglepi és ne tudja meg hetekkel (hónapokkal) előtte mert ez elég ciki! sad.gif

Várom tehát a módot és lehetőséget ennek kiküszöbölésére!

üdv...wiraag

Tisztelt wiraag!

Archiválódásig látható marad a terméklap, idő előtti eltüntetésre nincs lehetőség.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wiraag
hozzászólás 2010-08-19 19:44
Létrehozva: #8074


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 6
Regisztrált: 2010-03-04 13:33
Azonosító: 1 036 646



Sziasztok!
Szeretném megkérdezni, hogy mit kell ahhoz tenni, hogy a nevem mellett ne szerepeljenek az általam vásárolt termékek listája?
Nevemre kattintva mindenki látja mit vásároltam! sad.gif
Tehát ha valakinek ajándékot rendelek itt akkor ne lássa már, hogy mennyiért vásároltam azt
vagy éppen legyen már meglepi és ne tudja meg hetekkel (hónapokkal) előtte mert ez elég ciki! sad.gif

Várom tehát a módot és lehetőséget ennek kiküszöbölésére!

üdv...wiraag
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2010-08-19 13:17
Létrehozva: #8075


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 201
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(Pizsicsillag @ 2010-08-19 13:02) *
Köszönöm a segítséget!
Megpróbáltam újra, mindent teljesen ugyanúgy csináltam mint az előző rendelésnél, most viszont megkaptam az eladó adatait és már fel is vettem a kapcsolatot...

Ezt már lájkolom biggrin.gif

Örömmel olvastam, hogy sikerült, én is lájkolom! laugh.gif


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pizsicsillag
hozzászólás 2010-08-19 13:02
Létrehozva: #8076


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2010-08-19 10:44
Azonosító: 1 312 666



IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2010-08-19 12:26) *
Kedves Pizsicsillag!

Ahogy írtam, nem történt meg a vásárlás. Az alapján, amit leírt, nem véglegesítette a vásárlást. A "Vegye meg most"-ra kattintás után jóvá kell hagyni az ajánlatot, ez egy négy lépcsős folyamat.

Azt tudom javasolni, hogy próbálja újra a folyamatot, a lépéseket pontosan követve.





Köszönöm a segítséget!
Megpróbáltam újra, mindent teljesen ugyanúgy csináltam mint az előző rendelésnél, most viszont megkaptam az eladó adatait és már fel is vettem a kapcsolatot...

Ezt már lájkolom biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2010-08-19 12:26
Létrehozva: #8077


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 201
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(Pizsicsillag @ 2010-08-19 11:24) *
Köszönöm a gyors választ!
Fix áras terméket szerettem volna vásárolni, a Vegye meg most! gombra mentem, mert csak ezt az egy terméket szerettem volna vásárolni...
Ismerősöm azt modnta, hogy nekem kell felvennia kapcsolatot az eladóval, de nem kaptam semmilyen elérhetőséget... Én úgy emlékszem, hogy az eladónak el lett küldve az elérhetőségem és neki kell felvennie a kapcsolatot. Valószínű, hogy az eladó sem kaphatta meg a vásárlási igényem.
Mit tegyek?

Kedves Pizsicsillag!

Ahogy írtam, nem történt meg a vásárlás. Az alapján, amit leírt, nem véglegesítette a vásárlást. A "Vegye meg most"-ra kattintás után jóvá kell hagyni az ajánlatot, ez egy négy lépcsős folyamat.

Azt tudom javasolni, hogy próbálja újra a folyamatot, a lépéseket pontosan követve.


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pizsicsillag
hozzászólás 2010-08-19 11:24
Létrehozva: #8078


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2010-08-19 10:44
Azonosító: 1 312 666



IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2010-08-19 11:19) *
Tisztelt Pizsicsillag!

Vásárlás utoljára 2009/12/05-én történt a felhasználóneve alatt.

Gyanítom, hogy csak a kosarába tette a terméket, azonban nem véglegesítette a megrendelést.





Köszönöm a gyors választ!
Fix áras terméket szerettem volna vásárolni, a Vegye meg most! gombra mentem, mert csak ezt az egy terméket szerettem volna vásárolni...
Ismerősöm azt modnta, hogy nekem kell felvennia kapcsolatot az eladóval, de nem kaptam semmilyen elérhetőséget... Én úgy emlékszem, hogy az eladónak el lett küldve az elérhetőségem és neki kell felvennie a kapcsolatot. Valószínű, hogy az eladó sem kaphatta meg a vásárlási igényem.
Mit tegyek?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2010-08-19 11:19
Létrehozva: #8079


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 201
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(Pizsicsillag @ 2010-08-19 10:54) *
Tisztelt Vatera!
Azért fordulok Önhöz, mert gondom támadt a szolgáltatással.
Augusztus 17-én megrendeltem egy terméket... ahogy az kell, rögtön bekerült a vásárolt áruk közé... Vártam az e-mailt, de nem jött... Ma reggel újra megnéztem a vaterán, a vásárolt termékeim közül teljesen eltünt az áru, mintha nem is csináltam volna semmit, de a hirdetést nem törölték... E-mailt még ekkorse kaptam...
Gondoltam valamit rosszul csináltam, ezért lett iylen. Újra rákattintottam a terméknél, hogy megvásárlás most, viszont mostmár egy pillanatra sem került a megvásárolt termékeim közé...
Ilyenkor mi a teendő? Valamit én csináltam rosszul?
Előre is köszönöm!

Tisztelt Pizsicsillag!

Vásárlás utoljára 2009/12/05-én történt a felhasználóneve alatt.

Gyanítom, hogy csak a kosarába tette a terméket, azonban nem véglegesítette a megrendelést.


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pizsicsillag
hozzászólás 2010-08-19 10:54
Létrehozva: #8080


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2010-08-19 10:44
Azonosító: 1 312 666



Tisztelt Vatera!
Azért fordulok Önhöz, mert gondom támadt a szolgáltatással.
Augusztus 17-én megrendeltem egy terméket... ahogy az kell, rögtön bekerült a vásárolt áruk közé... Vártam az e-mailt, de nem jött... Ma reggel újra megnéztem a vaterán, a vásárolt termékeim közül teljesen eltünt az áru, mintha nem is csináltam volna semmit, de a hirdetést nem törölték... E-mailt még ekkorse kaptam...
Gondoltam valamit rosszul csináltam, ezért lett iylen. Újra rákattintottam a terméknél, hogy megvásárlás most, viszont mostmár egy pillanatra sem került a megvásárolt termékeim közé...
Ilyenkor mi a teendő? Valamit én csináltam rosszul?
Előre is köszönöm!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1047 Oldal V  « < 402 403 404 405 406 > » 
Fast ReplyReply to this topicStart new topic
4 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (4 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2016-05-31 00:11