IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

169 Oldal V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Postázás, Csomagküldés, Szállítás, Átvétel
vidaeff
hozzászólás 2014-04-14 14:56
Létrehozva: #-59


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 628
Regisztrált: 2008-12-09 15:58
Azonosító: 343 894



IDÉZET(svejku @ 2014-04-14 14:54) *
Szinte bármelyik Vatera oldal tetején, a személyes menü link mellett.


good2.gif Még valami. A szemüvegem nem láttad?


--------------------
Ha az ész csődöt mond, a jó ízlés még segíthet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2014-04-14 14:54
Létrehozva: #-58


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 794
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar/Győr
Azonosító: 156 696



IDÉZET(vidaeff @ 2014-04-14 14:47) *
Jó napot! smile.gif

Merre lelem a futár díjszabásokat? Elfelejtettem.

Szinte bármelyik Vatera oldal tetején, a személyes menü link mellett.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vidaeff
hozzászólás 2014-04-14 14:47
Létrehozva: #-57


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 628
Regisztrált: 2008-12-09 15:58
Azonosító: 343 894



Jó napot! smile.gif

Merre lelem a futár díjszabásokat? Elfelejtettem.


--------------------
Ha az ész csődöt mond, a jó ízlés még segíthet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cit1rom
hozzászólás 2014-04-11 21:46
Létrehozva: #-56


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 151
Regisztrált: 2010-12-27 12:32
Azonosító: 1 417 184



IDÉZET(HGWells7 @ 2014-04-11 21:17) *
Köszönöm a váaszod. Akkor várok még hétfőig. Voltam a postán és ott azt mondták, hogy az eladó tud érdeklődni csak a küldemény után a feladó vevénnyel.
Akkor most ez hogy van? Én is érdeklődhetek? Csak egyszer legyen már vége ennek a bizonytalankodásnak, mert a késlekedés miatt kezd oka fogyottá válni a vásárlásom. A bosszúságot nem is számolva.

Természetesen érdeklődhetsz, ha ismered a számot. Ahhoz még nincs szükség magára a szelvényre. Van, amikor a szám ismeretében látják, hogy hol akadt el.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2014-04-11 21:32
Létrehozva: #-55


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 794
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar/Győr
Azonosító: 156 696



IDÉZET(HGWells7 @ 2014-04-11 21:17) *
Köszönöm a váaszod. Akkor várok még hétfőig. Voltam a postán és ott azt mondták, hogy az eladó tud érdeklődni csak a küldemény után a feladó vevénnyel.
Akkor most ez hogy van? Én is érdeklődhetek?...

Egy nagyon fontos dolgot nem tudtunk még meg erről az egészről, hogy ajánlottan lett-e feladva? Amennyiben igen, akkor az eladó meg tudja adni a ragszámot, és azzal Te is tudsz érdeklődni a postán.
Ezt kérted már tőle?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HGWells7
hozzászólás 2014-04-11 21:17
Létrehozva: #-54


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 6
Regisztrált: 2012-02-27 15:00
Azonosító: 1 652 390



IDÉZET(cit1rom @ 2014-04-11 21:11) *
A kártérítési folyamat elég hosszú, de még nem tartunk ott.
Első körben a küldeményazonosítót kérd el az eladótól és az alapján érdeklődj a postán.
Ajánlott levél vállalt kézbesítési ideje 5 nap, ami ráadásul nem garantált. Tehát a posta akkor sem követ el mulasztást, ha 2 hét alatt kézbesíti.
Aggodalomra akkor lesz ok, ha az eladó nem tud felmutatni feladási bizonylatot (azaz nem tudja megadni a ragszámot).


Köszönöm a váaszod. Akkor várok még hétfőig. Voltam a postán és ott azt mondták, hogy az eladó tud érdeklődni csak a küldemény után a feladó vevénnyel.
Akkor most ez hogy van? Én is érdeklődhetek? Csak egyszer legyen már vége ennek a bizonytalankodásnak, mert a késlekedés miatt kezd oka fogyottá válni a vásárlásom. A bosszúságot nem is számolva.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cit1rom
hozzászólás 2014-04-11 21:11
Létrehozva: #-53


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 151
Regisztrált: 2010-12-27 12:32
Azonosító: 1 417 184



IDÉZET(HGWells7 @ 2014-04-11 20:48) *
Köszi a gyors válaszod.
Kártérítést én mint vevő nem igényelhetek, mert nem én intéztem a feladást, (nincs nálam semmi papír, csak az átutalási bizonylat).
Szerintem ezt csak az eladó kérheti, no persze ha akarja.
És utána hogyan jut vissza hozzám a vételár, amit a posta kifizetett?
Egyáltalán hány napig vakarozhat a posta, mire kifizeti kártérítést?

A kártérítési folyamat elég hosszú, de még nem tartunk ott.
Első körben a küldeményazonosítót kérd el az eladótól és az alapján érdeklődj a postán.
Ajánlott levél vállalt kézbesítési ideje 5 nap, ami ráadásul nem garantált. Tehát a posta akkor sem követ el mulasztást, ha 2 hét alatt kézbesíti.
Aggodalomra akkor lesz ok, ha az eladó nem tud felmutatni feladási bizonylatot (azaz nem tudja megadni a ragszámot).

A hozzászólást -cit1rom- szerkesztette a következő időpontban: 2014-04-11 21:13
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HGWells7
hozzászólás 2014-04-11 20:48
Létrehozva: #-52


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 6
Regisztrált: 2012-02-27 15:00
Azonosító: 1 652 390



IDÉZET(cit1rom @ 2014-04-11 20:41) *
Az elállási jog nem ezt jelenti.
Itt a problémát az okozza, hogy a posta (még) nem teljesítette a vállalását.
Kérdés, mit jelent az 5 nap pontosan. 5 munkanapot? Mert még akkor sem mondanám, hogy akkora nagy baj lenne, csak annyi történt, hogy MÉG nem érkezett meg.
Az eladónál lévő küldeményazonosító (ragszám) alapján kellene a postán érdeklődni a küldemény holléte felől.
Ha valóban elveszett, kártérítést nem az eladótól, hanem a postától kell igényelni.
Mindez akkor érvényes, ha az eladó valóban ajánlottan adta fel. Ezt a tényt kell igazolnia.


Köszi a gyors válaszod.
Kártérítést én mint vevő nem igényelhetek, mert nem én intéztem a feladást, (nincs nálam semmi papír, csak az átutalási bizonylat).
Szerintem ezt csak az eladó kérheti, no persze ha akarja.
És utána hogyan jut vissza hozzám a vételár, amit a posta kifizetett?
Egyáltalán hány napig vakarozhat a posta, mire kifizeti kártérítést?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cit1rom
hozzászólás 2014-04-11 20:41
Létrehozva: #-51


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 151
Regisztrált: 2010-12-27 12:32
Azonosító: 1 417 184



IDÉZET(HGWells7 @ 2014-04-11 20:32) *
Sziasztok!

Van egy nagy problémám, kérlek segítsetek.

Megnyertem egy fix áras terméket, amelynek a vételárát a postaköltséggel együtt előre utaltam. Az eladó ajánlottan feladta, de 5 nap alatt sem ért ide és nem tudni mi van az egésszel. Az eladó széttárja a kezét, hogy ő nem tehet róla. Idézem: "És mégegyszer elnézést, de a posta hibájáról nem tehetek!"

Kérdésem, ki a felelős ilyenkor azaz ki a hunyó?
Én jóhiszeműen ill. az aukciós feltételeknek maradéktalanul megfelelve "Levélküldemények előre utalással / Ajánlott levél" előre utaltam a termék árát és a szállítási költséget is.

A termék nem érkezett meg, lehet hogy ellopták a postán!

Jogom van elállni a szerződéstől és követelhetem a teljes átutalt összeget, szerintem.

Ha szép szóval nem megy akkor mehetek a rendőrségre feljelenteni?

Az elállási jog nem ezt jelenti.
Itt a problémát az okozza, hogy a posta (még) nem teljesítette a vállalását.
Kérdés, mit jelent az 5 nap pontosan. 5 munkanapot? Mert még akkor sem mondanám, hogy akkora nagy baj lenne, csak annyi történt, hogy MÉG nem érkezett meg.
Az eladónál lévő küldeményazonosító (ragszám) alapján kellene a postán érdeklődni a küldemény holléte felől.
Ha valóban elveszett, kártérítést nem az eladótól, hanem a postától kell igényelni.
Mindez akkor érvényes, ha az eladó valóban ajánlottan adta fel. Ezt a tényt kell igazolnia.

A hozzászólást -cit1rom- szerkesztette a következő időpontban: 2014-04-11 20:42
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HGWells7
hozzászólás 2014-04-11 20:32
Létrehozva: #-50


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 6
Regisztrált: 2012-02-27 15:00
Azonosító: 1 652 390



Sziasztok!

Van egy nagy problémám, kérlek segítsetek.

Megnyertem egy fix áras terméket, amelynek a vételárát a postaköltséggel együtt előre utaltam. Az eladó ajánlottan feladta, de 5 nap alatt sem ért ide és nem tudni mi van az egésszel. Az eladó széttárja a kezét, hogy ő nem tehet róla. Idézem: "És mégegyszer elnézést, de a posta hibájáról nem tehetek!"

Kérdésem, ki a felelős ilyenkor azaz ki a hunyó?
Én jóhiszeműen ill. az aukciós feltételeknek maradéktalanul megfelelve "Levélküldemények előre utalással / Ajánlott levél" előre utaltam a termék árát és a szállítási költséget is.

A termék nem érkezett meg, lehet hogy ellopták a postán!

Jogom van elállni a szerződéstől és követelhetem a teljes átutalt összeget, szerintem.

Ha szép szóval nem megy akkor mehetek a rendőrségre feljelenteni?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2014-04-09 21:21
Létrehozva: #-49


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 794
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar/Győr
Azonosító: 156 696



IDÉZET(vidaeff @ 2014-04-09 20:06) *
Lehet hogy korai volt az öröm, mert ez a holmi öt kiló sem volt, mégis 1690 forintot fizettem. (Nem én adtam fel.) Ezen a postán nyomtatott kísérőlevélen a küldeményazonosító a vonalkód alatti PC-vel kezdődő számsor? Az egész, vagy csak az aláhúzott?

Sajnos én is találkoztam már olyannal, hogy a postán a kevésbé tájékozott ügyfeleket egy félkilós csomag esetén is hipp-hopp rábeszélik az időgarantált üzleti csomagra, hogy az a "legjobb". dry.gif (azt nem szokták elárulni, hogy kinek a legjobb..)
A küldeményazonosítóval kapcsolatban nem tudok segíteni, ilyesmit én sosem adtam fel, de általában csak az aláhúzott számsor játszik.
Ajánlom inkább az MPL Vaterafutárt, 750 gramm felett már olcsóbb mint bármi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vidaeff
hozzászólás 2014-04-09 20:06
Létrehozva: #-48


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 628
Regisztrált: 2008-12-09 15:58
Azonosító: 343 894



Lehet hogy korai volt az öröm, mert ez a holmi öt kiló sem volt, mégis 1690 forintot fizettem. (Nem én adtam fel.) Ezen a postán nyomtatott kísérőlevélen a küldeményazonosító a vonalkód alatti PC-vel kezdődő számsor? Az egész, vagy csak az aláhúzott?


--------------------
Ha az ész csődöt mond, a jó ízlés még segíthet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vidaeff
hozzászólás 2014-04-09 11:08
Létrehozva: #-47


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 628
Regisztrált: 2008-12-09 15:58
Azonosító: 343 894



Jó napot!

Tegnap 16' 55"-kor feladtam egy csomagot. Most kaptam meg a pozitív értékelést. Budapest-Szombathely viszonylatban ez nem rossz. good2.gif

A hozzászólást -vidaeff- szerkesztette a következő időpontban: 2014-04-09 11:11


--------------------
Ha az ész csődöt mond, a jó ízlés még segíthet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2014-03-31 16:35
Létrehozva: #-46


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 27 495
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Hathor14 @ 2014-03-31 14:15) *
... A tesztidőszak várhatóan áprilisig tart, ezt követően használhatják majd az ügyfelek az automatákat.

Leóóó! (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Ez aaaz? 0000120611.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hathor14
hozzászólás 2014-03-31 14:15
Létrehozva: #-45


Queen of Heaven
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 122
Regisztrált: 2011-06-10 06:38
Innen: Budapest
Azonosító: 1 524 248



Lemaradásban a Magyar Posta

A Német Posta áprilistól úgynevezett csomagszekrények felállítását tervezi a családi házas övezetekben, a családi házak előkertjében – derül ki a Postás Szakszervezet nemzetközi híreiből. A csomagszekrények felállításával az online vásárlásoknak köszönhető egyre növekvő csomagforgalomhoz kapcsolódóan, a sikeres kézbesítések számát igyekszik a vállalat a lehető legnagyobb számban biztosítani. A levélszekrényekhez hasonló csomagszekrényeket csak a Német Posta kézbesítői vehetik igénybe, RFID chip segítségével működnek, s a kézbesítésen túl az áru visszaküldéséhez is igénybe vehetők. Az ügyfeleknek így nem kell otthon maradniuk, illetve más helyszínt választaniuk, ha csomagjuk érkezik.
A Magyar Posta ellenben még csak nemrég kezdte el a csomagautomaták tesztelését tíz fővárosi és huszonöt vidéki helyszínen. A fejlesztés végére az automatáknál bankkártyával is lehet majd fizetni, így a csomagfelvétel mellett csomagfeladásra, valamint az utánvételes csomagok átvételére is lehetőség lesz. A tesztidőszak várhatóan áprilisig tart, ezt követően használhatják majd az ügyfelek az automatákat.


--------------------
Ami egész, az nem tökéletes, hanem teljes.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2014-03-30 09:13
Létrehozva: #-44


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 534
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(cuki28 @ 2014-03-30 01:51) *
Sziasztok!
...

Tisztelt cuki28!

Mit szeretne még tenni? Az értékelést megírta, a pénzt visszakapta.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cuki28
hozzászólás 2014-03-30 02:51
Létrehozva: #-43


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2014-03-30 02:24
Azonosító: 2 105 151



Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy a terméket nem küldő eladókkal szemben lehet-e valamit tenni?
Még január végén nyertem egy aukciót, 15 munkanapos szállítási határidővel. A határidő letelt, még vártam pár napot, aztán érdeklődtem. Hivatkozott a Postára, meg a Vám-ra is, hogy miattuk késik, de már csak néhány nap. A néhány nap után még vártam néhányat, aztán újra érdeklődtem. Akkor az volt a válasz, hogy véletlenül az Ő címére küldték, de már tovább is küldte nekem. 10 (!) munkanapot vártam ezután, hogy megérkezzen a termék.Március 13-án visszakértem a vételárat, amire Ő azonnal reagált, és 2 nap múlva vissza is küldte.
Ha valóban postázta volna, visszaküldte volna a pénzt????
A termék azóta sem jött meg, tehát szó sem volt postázásról.
Az értékelése szerint az adásvétel létrejött. Én negatívat írtam, erre az lett a válasz, hogy
-" Hát ha tudná hogy milyen a közvetítői háttér és a nemzetközi postázás nem csodálkozna mindezen de
ilyen áron meglesem hol vesz ilyen drivéket bárhol is wink.gif ez az ára az olcsóságnak de jómagyar
módjára mindeni ingyen kell rögtön smile.gif)"
Ami még figyelemre méltó, hogy utánam 2 héttel más is nyert liciten egy ugyanolyan terméket mint az enyém, és azt meg is kapta...



Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2014-03-18 22:52
Létrehozva: #-42


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 794
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar/Győr
Azonosító: 156 696



Megjöttek a söralátéteim. Lehet, hogy a bélyegeket is elkezdem gyűjteni. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2014-03-07 01:03
Létrehozva: #-41


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 794
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar/Győr
Azonosító: 156 696



IDÉZET(Aklean @ 2014-03-06 23:53) *
Tiszteletem!

Előre is elnézést kérek de még új számomra a Vatera, sőt az egész aukciós piactér, ezért lenne olyan kérdésem hogy a vásárlást követően mennyi idő áll rendelkezésre hogy a megrendelt árúcikk/cikkek ellenértékét kifizessük?

Üdvözlettel: Aklean

Erre nincs kőbevésett szabály, egyes eladók megszabnak határidőt a terméklapon, arra érdemes figyelni, de ha nem, akkor általában a kapcsolatfelvétel, és minden adat, feltétel, kérés, kívánság egyeztetése után illik 3-4 napon belül kifizetni. Ettől el lehet térni, de azt illik a vásárlás előtt tisztázni az eladóval.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aklean
hozzászólás 2014-03-07 00:53
Létrehozva: #-40


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2014-03-07 00:14
Azonosító: 2 099 751



Tiszteletem!

Előre is elnézést kérek de még új számomra a Vatera, sőt az egész aukciós piactér, ezért lenne olyan kérdésem hogy a vásárlást követően mennyi idő áll rendelkezésre hogy a megrendelt árúcikk/cikkek ellenértékét kifizessük?

Üdvözlettel: Aklean
Go to the top of the page
 
+Quote Post

169 Oldal V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
4 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (4 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2014-04-20 10:16