IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

177 Oldal V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Postázás, Csomagküldés, Szállítás, Átvétel
VateraBenz
hozzászólás Tegnap, 13:10
Létrehozva: #1


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 808
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



Tisztelt Fórumozók!

A Foxpost 199 Ft-os akciója június végével lejár, de a Vaterán/TeszVeszen továbbra sem áll vissza a listaár!
Csak nálunk az alábbi kedvezményes díjszabás lesz elérhető - mely határidő nélkül, visszavonásig érvényes:

- XS, S méret esetén : 590Ft helyett 299Ft
- M méret esetén : 790Ft helyett 399Ft
- L, XL méret esetén : 990Ft helyett 599Ft

A méretek jelentése:
- xs: 4,5 cm x 36 cm x 53 cm 5 kg
- s: 12 cm x 36 cm x 62 cm 15 kg
- m: 20 cm x 36 cm x 62 cm 25 kg
- l: 38 cm x 36 cm x 62 cm 25 kg
- xl: 60 cm x 36 cm x 62 cm 25 kg


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2016-06-13 22:40
Létrehozva: #2


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 808
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(eranesz @ 2016-06-13 11:11) *
Leírom tapasztalatomat nehogy így járjon valaki még.
Megnyertek egy tételt, kifizették az árát a szállítást is.
Én mpl vatera futárral küldöm postán maradóra. Vaterafutár rendelés gombra kattintva megjelenik a kitöltött adatlap, amit én le se ellenőriztem. Hát a vevőnek rossz, a régi telefonszáma volt feltüntetve, mint kiderült. Ezt a telefonszámot Ő már módosította régen és nem érti, hogy honnan került elő a régi telefon száma. Az illető nem kapta meg a csomag érkezéséről az SMSt. A posta visszahozta az árut 940 ft-ért azzal, hogy a címzett nem kereste. Kihibázott? a vatera, hogy rossz címzett telefonszámot adott meg, vagy én aki nem ellenőriztem le, vagy a vevő, hogy nem kereste időben a postán. De nekem van a legnagyobb károm...

A rendszer mindig a felhasználó által rögzített elérhetőségeket tünteti fel. Tehát nincs olyan, hogy a Vatera "rossz telefonszámot ad meg" - nyilván a kedves vevője egyáltalán nem vagy nem megfelelő helyen/módon végezte el a telefonszám módosítását.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cit1rom
hozzászólás 2016-06-13 11:40
Létrehozva: #3


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 341
Regisztrált: 2010-12-27 12:32
Azonosító: 1 417 184



IDÉZET(eranesz @ 2016-06-13 11:11) *
Leírom tapasztalatomat nehogy így járjon valaki még.
Megnyertek egy tételt, kifizették az árát a szállítást is.
Én mpl vatera futárral küldöm postán maradóra. Vaterafutár rendelés gombra kattintva megjelenik a kitöltött adatlap, amit én le se ellenőriztem. Hát a vevőnek rossz, a régi telefonszáma volt feltüntetve, mint kiderült. Ezt a telefonszámot Ő már módosította régen és nem érti, hogy honnan került elő a régi telefon száma. Az illető nem kapta meg a csomag érkezéséről az SMSt. A posta visszahozta az árut 940 ft-ért azzal, hogy a címzett nem kereste. Kihibázott? a vatera, hogy rossz címzett telefonszámot adott meg, vagy én aki nem ellenőriztem le, vagy a vevő, hogy nem kereste időben a postán. De nekem van a legnagyobb károm...

A posta nem csak telefonon, hanem e-mailben is értesíti a címzettet.
Mindenkinek saját felelőssége, hogy a helyes adatai legyenek megadva.
Eladóként én rá szoktam nézni a csomag státuszára, erre nagyon jó a nyomkövetés. Ha látom, hogy a vevő nem vette át a csomagot 2-3 nap elteltével, akkor jelzem neki, hogy várakozik a csomagja és vissza fogják küldeni.
Mindenekelőtt azonban értesítem, miután feladtam a csomagját.
A Vatera felelősségét nem látom. Nem tudom, eladóként mennyit tettél a siker érdekében. Azt tudom, ha nem vetted volna át a csomagot, nem lenne károd.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eranesz
hozzászólás 2016-06-13 11:11
Létrehozva: #4


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2010-12-19 08:58
Azonosító: 1 415 886



Leírom tapasztalatomat nehogy így járjon valaki még.
Megnyertek egy tételt, kifizették az árát a szállítást is.
Én mpl vatera futárral küldöm postán maradóra. Vaterafutár rendelés gombra kattintva megjelenik a kitöltött adatlap, amit én le se ellenőriztem. Hát a vevőnek rossz, a régi telefonszáma volt feltüntetve, mint kiderült. Ezt a telefonszámot Ő már módosította régen és nem érti, hogy honnan került elő a régi telefon száma. Az illető nem kapta meg a csomag érkezéséről az SMSt. A posta visszahozta az árut 940 ft-ért azzal, hogy a címzett nem kereste. Kihibázott? a vatera, hogy rossz címzett telefonszámot adott meg, vagy én aki nem ellenőriztem le, vagy a vevő, hogy nem kereste időben a postán. De nekem van a legnagyobb károm...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
herczia
hozzászólás 2016-06-06 23:02
Létrehozva: #5


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2011-10-05 17:47
Azonosító: 1 546 165



IDÉZET(zejopy @ 2016-06-01 10:08) *
Ha a küldemény súlya elhagyja a fél kilogrammot, akkor már több, mint 1000 Ft az ajánlott küldés. A legfontosabb kérdés viszont az, hogy mit jelölt meg az eladó szállítási módként és te mit választottál ezekből.


Közben rájöttem, hogy nyugodtan kérhettem volna házhoz, csak az nekem nem volt jó, de a 790-be az is belefért volna.
Nem érte el a súly az 500g-ot, és szerintem vfutáros küldés volt, de előbb dobtam ki a csomagolást, mielőtt jobban megnéztem volna. (Értelmileg még mindig magas nekem, hogy egy üzleti levél miért nem jöhet postafiókba) Az utolsó vásárlásom volt.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2016-06-06 15:09
Létrehozva: #6


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 808
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Zsozs30 @ 2016-06-06 10:15) *
...Őket, a DPD-t semmilyen felelősség nem terheli?

A hibás csomagolásért nyilván nem.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zsozs30
hozzászólás 2016-06-06 10:15
Létrehozva: #7


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2014-06-02 10:30
Azonosító: 2 124 411




Sziasztok! Nagy csalódás a DPD! Eddig bármit küldtünk elvelük, mindig épségben megérkezett! Most egy turmixgépet szerettünk volna elküldeni, ugyanúgy alaposan be volt csomagolva, mégis törötten érkezett! Kivizsgálta a DPD, szerinte mi csomagoltuk rosszul. Tehát mi fizessük ki a kárt a vevőnek? Őket, a DPD-t semmilyen felelősség nem terheli?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rockyhps
hozzászólás 2016-06-05 17:46
Létrehozva: #8


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2007-06-11 20:55
Azonosító: 13 564




Sziasztok!

Nem vagyok új, de mostanában nem jártam erre. Légyszi, tudna valaki segíteni abban, hogy a Foxposttal való küldés az miért jó vagy nem jó? Ez biztonságos szállítási mód, és jó az eladónak? Nekem első nekifutásra olyan, mintha az utánvét egyik formája lenne... Hol tudok ennek utánanézni? Köszönettel: Andi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2016-06-01 10:08
Létrehozva: #9


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 050
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(herczia @ 2016-06-01 08:41) *
Üdvözletem!
A munkahelyem vásárolt egy könyvet, én voltam a lebonyolító. Szerettem volna a cégem postafiókjába postáztatni, de az eladó azt mondta, hogy az ő postával kötött szerződése ezt nem teszi lehetővé. (Én viszont ajánlottan nem szerettem volna megkapni a főpostám és lakhelyem közötti távolság miatt, úgyhogy maradt a postán maradós taktika egy közeli postára címezve.)
Létezik ilyen, hogy 790 Ft-os költségért ilyet nem választhatok? Egyébként "üzleti" típusú a feladás, ezért sem értem, miért ne lehetne a címzett postafiók.

Ha a küldemény súlya elhagyja a fél kilogrammot, akkor már több, mint 1000 Ft az ajánlott küldés. A legfontosabb kérdés viszont az, hogy mit jelölt meg az eladó szállítási módként és te mit választottál ezekből.

Nem találom az aukciót, ha megmutatod, könnyebben tájékozódunk.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
herczia
hozzászólás 2016-06-01 08:41
Létrehozva: #10


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2011-10-05 17:47
Azonosító: 1 546 165



Üdvözletem!
A munkahelyem vásárolt egy könyvet, én voltam a lebonyolító. Szerettem volna a cégem postafiókjába postáztatni, de az eladó azt mondta, hogy az ő postával kötött szerződése ezt nem teszi lehetővé. (Én viszont ajánlottan nem szerettem volna megkapni a főpostám és lakhelyem közötti távolság miatt, úgyhogy maradt a postán maradós taktika egy közeli postára címezve.)
Létezik ilyen, hogy 790 Ft-os költségért ilyet nem választhatok? Egyébként "üzleti" típusú a feladás, ezért sem értem, miért ne lehetne a címzett postafiók.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2016-05-24 11:15
Létrehozva: #11


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 808
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(kormend001 @ 2016-05-24 09:40) *
A különböző csomagautomatás megoldásokat csak úgy tudom kedvezményesen igénybe venni, ha előzőleg megadtam őket, mint lehetséges szállítási módot, vagy utólag is van rá megoldás?

Utólag is megrendelhető: vaterafutar.hu/vateracsomagpont/foxpost/#csomagrendeles


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kormend001
hozzászólás 2016-05-24 09:40
Létrehozva: #12


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 105
Regisztrált: 2007-05-04 15:04
Azonosító: 8 384



IDÉZET(VateraBenz @ 2016-04-28 20:54) *
Tisztelt Fórumozók!

Itt a hihetetlen Foxpost szülinapi akció - csak a Vaterán! smile.gif


A különböző csomagautomatás megoldásokat csak úgy tudom kedvezményesen igénybe venni, ha előzőleg megadtam őket, mint lehetséges szállítási módot, vagy utólag is van rá megoldás?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adamas_a
hozzászólás 2016-05-04 21:14
Létrehozva: #13


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2015-08-11 15:19
Azonosító: 2 194 453



IDÉZET(VateraBenz @ 2016-05-04 21:02) *
Tisztelt Adamas_a!

A termék kifizetésével a vevő teljesítette a feladatát, így Ön az értékelést elkészítheti.

Köszönöm szépen.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2016-05-04 21:02
Létrehozva: #14


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 808
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Adamas_a @ 2016-05-04 14:04) *
Sziasztok !

A kérdésem a következő lenne. Ha eladok valamit, megkapom a pénzt, postázom, akkor részemről lezárult az eladás, ugye ? Ekkor már értékelhetek is ? Most épp három vevőm visszajelzését várom, hogy megkapták e a csomagot, amit ajánlottan adtam fel, tehát valószínű megkapták. Szeretném a részemről lezárni, és értékelni.

Tisztelt Adamas_a!

A termék kifizetésével a vevő teljesítette a feladatát, így Ön az értékelést elkészítheti.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adamas_a
hozzászólás 2016-05-04 14:04
Létrehozva: #15


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2015-08-11 15:19
Azonosító: 2 194 453



Sziasztok !

A kérdésem a következő lenne. Ha eladok valamit, megkapom a pénzt, postázom, akkor részemről lezárult az eladás, ugye ? Ekkor már értékelhetek is ? Most épp három vevőm visszajelzését várom, hogy megkapták e a csomagot, amit ajánlottan adtam fel, tehát valószínű megkapták. Szeretném a részemről lezárni, és értékelni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2016-04-28 20:54
Létrehozva: #16


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 808
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



Tisztelt Fórumozók!

Itt a hihetetlen Foxpost szülinapi akció - csak a Vaterán! smile.gif
Minden május 30-ig feladott csomag csak 199 Ft!

Bővebben: vaterafutar.hu/vateracsomagpont/foxpost

Talán soha vissza nem térő alkalom, ne hagyják ki smile.gif


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2016-04-15 10:20
Létrehozva: #17


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 808
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(vicuska611 @ 2016-04-15 08:33) *
Sziasztok!
Tudja valaki, hogyan kell használni az év internetes kereskedője szavazásért kapott szállítási kódot?
Becsomagolva áll tegnap délelőtt óta a küldendő növénykém, de nem tudok megbírkózni a feladattal, hogy az ingyen szállítást leheteővé tevő kódot felhasználjam. Az MPL futár adatlapon nincs hozzá semmi ikon, az eladott terméknél sem látok ilyet......információ sehol semmi róla, a postára is elmentem, ők is csak néznek nagyokat, semmi értesítést nem kaptak ilyesmi kedvezmény akcióról. A Vatera ügyfélszolgálata válaszára is mindhiába várok.....
Kaptam egy ajándékot, de csak virtuális, érvényesíteni nem tudom......hacsak valaki nem tud ebben segíteni itt. :-(
Biztos én vagyok ügyetlen, de eddig nem voltam....:-)
Kérlek, segítsetek!!!!

Köszönöm, szép napot!

Tisztelt vicuska611!

A szavazásnál én azt olvastam, hogy az ingyenes szállítás a Bookline webáruházban használható fel.
Az ügyfélszolgálat válaszára nem "mindhiába" vár, a kollégák természetesen reagálnak a megkeresésére, amint sorra kerül a levele.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vicuska611
hozzászólás 2016-04-15 08:33
Létrehozva: #18


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2009-11-27 21:39
Azonosító: 859 588



Sziasztok!
Tudja valaki, hogyan kell használni az év internetes kereskedője szavazásért kapott szállítási kódot?
Becsomagolva áll tegnap délelőtt óta a küldendő növénykém, de nem tudok megbírkózni a feladattal, hogy az ingyen szállítást leheteővé tevő kódot felhasználjam. Az MPL futár adatlapon nincs hozzá semmi ikon, az eladott terméknél sem látok ilyet......információ sehol semmi róla, a postára is elmentem, ők is csak néznek nagyokat, semmi értesítést nem kaptak ilyesmi kedvezmény akcióról. A Vatera ügyfélszolgálata válaszára is mindhiába várok.....
Kaptam egy ajándékot, de csak virtuális, érvényesíteni nem tudom......hacsak valaki nem tud ebben segíteni itt. :-(
Biztos én vagyok ügyetlen, de eddig nem voltam....:-)
Kérlek, segítsetek!!!!

Köszönöm, szép napot!

A hozzászólást -vicuska611- szerkesztette a következő időpontban: 2016-04-15 08:34
Go to the top of the page
 
+Quote Post
orso04
hozzászólás 2016-04-13 20:32
Létrehozva: #19


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 9
Regisztrált: 2010-04-15 09:27
Azonosító: 1 115 586



IDÉZET(vidaeff @ 2016-04-12 22:20) *
Sajnos nem, mert a FoxPost szállítást kizárólag Vaterás tranzakcióval kapcsolatban tudja igénybe venni. Azaz, ha maga is csinálna egy aukciót és kvázi eladná neki a gatyát. De MPL futár csomag automatába lehetne. Az is csak 490 Ft. Kérdés, van-e az eladó településén ilyen?



Sajnos, nincs....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pistineni
hozzászólás 2016-04-12 22:30
Létrehozva: #20


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 287
Regisztrált: 2011-11-06 22:22
Azonosító: 1 562 510



Furcsa jelenséggel találkoztam, bár lehet, hogy csak nekem új: vevő (licittel nyert, tehát nem kaptam meg automatikusan a címét) utalta az árat, de nem írta meg az adatait; gondoltam, próbaképp benézek a futárrendelés menübe (bár ajánlott levélként kérte), hátha ott látható a cím (korábbi tapasztalat alapján van, akinél igen, és van, akinél nem). Nos igen, ott a cím, ezen nem is lepődnék meg. amin viszont igen: a megjegyzés rovatban ez olvasható: 'Hétfőn küldöm a pénzt!' Hozzám ma érkezett az utalás, lehet, hogy tényleg hétfő este indította, de ez most valami új üzenőfelület, vagy mi? Eleve teljesen véletlen, hogy benéztem ide, mert nem is futárral kérte a terméket, csak a tehetetlenség okozta frusztráció űzött idáig. De nem is ez most a számomra lényeges kérdés, hanem hogy amennyiben a vevő nekem írta, akkor ő abban a tudatban van, hogy megírta a címét. Én viszont nem vagyok biztos benne, hogy elküldjem-e arra a címre további egyeztetés nélkül. Valaki látott már ilyet?

A hozzászólást -pistineni- szerkesztette a következő időpontban: 2016-04-12 22:32


--------------------
I feel that if a person can't communicate, the very least he can do is to shut up. -T.L.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

177 Oldal V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (1 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2016-06-30 07:07