IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

190 Oldal V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Postázás, Csomagküldés, Szállítás, Átvétel
szuros19
hozzászólás 2017-01-18 22:51
Létrehozva: #1


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 20
Regisztrált: 2015-02-03 15:14
Azonosító: 2 155 159



IDÉZET(goanyu @ 2017-01-18 11:55) *
Tisztelt Vatera!
Jelezni szeretném, hogy a FoxPost szolgáltatásuk egy szuper dolog, "márha" működik. A következő történt. Rendeltem a vaterán terméket, és a FoxPost átvételt választottam (Budakalász Auchan). Vártam az sms-t, hogy átvehessem az árút, de az csak nem jött.... Pár nap elteltével felhívtam a Csomagpont Hálózat megadott számát, ott arról értesültem (egy kedves, segítőkész kollegájuktól), hogy a budakalászi csomagpont nem működik technikai okok miatt. Egy kicsit sérelmeztem, hogy erről engem nem értesítettek, de (semmi gond) átkértem a csomagom a Dunakeszi Auchan áruház FoxPost csomagpontjába. Teltek a napok, és két nap múlva ismét érdeklődtem a csomagom iránt. Azt a választ kaptam, hogy úton van a csomagom, és épp aznap (amikor telefonáltam) fog belekerülni a csomagautomatába. ...és tényleg, ez meg is történt.
Pomázi vagyok, ezért bevállaltam, hogy Dunakeszire is átmegyek (a hamarabbi átvétel miatt, de az sem sikerült hamarabb).
Annyi lenne a hozzáfűzni valóm, hogy párhuzamosan(ugyan az nap) rendeltem egy másik eladótól is terméket (postai csomagpontra), és az másnap megérkezett.
Gondolom értik a problémám.
Köszönettel: goanyu

Szia! Sajnos én a mai nap jártam úgy, hogy nem tudtam feladni a csomagot a terminálon keresztül, mert nem volt benne szabad hely. Úgy sikerült csak az egyiket berakni, hogy jöttek utánam és ők kivettek egyet, így 1 hely felszabadult, de a másik csomagot haza kellett hoznom. 60km-t kocsikáztam így feleslegesen és semmi garancia rá ha ismét megyek fel tudom adni. így ezek után lehet én se fogom használni többet, mert nekem kellemetlen, hogy magyarázkodhatok a vevőnek, mért nem tudtam feladni napokig.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
goanyu
hozzászólás 2017-01-18 11:55
Létrehozva: #2


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2008-08-31 15:27
Azonosító: 184 004



Tisztelt Vatera!
Jelezni szeretném, hogy a FoxPost szolgáltatásuk egy szuper dolog, "márha" működik. A következő történt. Rendeltem a vaterán terméket, és a FoxPost átvételt választottam (Budakalász Auchan). Vártam az sms-t, hogy átvehessem az árút, de az csak nem jött.... Pár nap elteltével felhívtam a Csomagpont Hálózat megadott számát, ott arról értesültem (egy kedves, segítőkész kollegájuktól), hogy a budakalászi csomagpont nem működik technikai okok miatt. Egy kicsit sérelmeztem, hogy erről engem nem értesítettek, de (semmi gond) átkértem a csomagom a Dunakeszi Auchan áruház FoxPost csomagpontjába. Teltek a napok, és két nap múlva ismét érdeklődtem a csomagom iránt. Azt a választ kaptam, hogy úton van a csomagom, és épp aznap (amikor telefonáltam) fog belekerülni a csomagautomatába. ...és tényleg, ez meg is történt.
Pomázi vagyok, ezért bevállaltam, hogy Dunakeszire is átmegyek (a hamarabbi átvétel miatt, de az sem sikerült hamarabb).
Annyi lenne a hozzáfűzni valóm, hogy párhuzamosan(ugyan az nap) rendeltem egy másik eladótól is terméket (postai csomagpontra), és az másnap megérkezett.
Gondolom értik a problémám.
Köszönettel: goanyu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2017-01-16 22:41
Létrehozva: #3


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 027
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(LaciSupreme @ 2017-01-16 17:36) *
Üdvözletem!

Ma feladtam egy csomagot, általam nyomtatott vevénnyel, MPL futárszolgálattal. Az információkhoz a következő megjegyzést fűzte:
Nem Regisztrált Vatera Felhasználó (nem eladáshoz rendelt)

A megjegyzés valótlanságot állít. Egyáltalán mi célt szolgál? Feladási összeg nem változott.
Ha ez segítene, a futárszolgálat oldalán nem tudok belépni, hibát dob két böngésző is.

László

Tisztelt LaciSupreme!

Hiába volt vaterás eladás, ha a futárrendelést nem a személyes menüjéből indította. Erre a jövőben érdemes lesz odafigyelni, mert a díjszabás már most is több esetben különböző a Vaterán eladott és egyéb termékek esetén. Ez azt jelenti, hogy az itt eladott termékekre kedvezményes áron lehet futárt rendelni. Még nincs minden esetben különbség a tarifákban, de egyre inkább így lesz.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LaciSupreme
hozzászólás 2017-01-16 17:36
Létrehozva: #4


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2011-05-16 19:07
Azonosító: 1 501 449



Üdvözletem!

Ma feladtam egy csomagot, általam nyomtatott vevénnyel, MPL futárszolgálattal. Az információkhoz a következő megjegyzést fűzte:
Nem Regisztrált Vatera Felhasználó (nem eladáshoz rendelt)

A megjegyzés valótlanságot állít. Egyáltalán mi célt szolgál? Feladási összeg nem változott.
Ha ez segítene, a futárszolgálat oldalán nem tudok belépni, hibát dob két böngésző is.

László
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2017-01-16 08:30
Létrehozva: #5


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 476
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Timi039 @ 2017-01-16 08:26) *
Sziasztok!

A posta új díjszabása miatt áttértem az MPL küldési módra. Az lenne a kérdésem, hogyha nálunk a településen nincs MPL csomagautomatás feladási/átvételi mód, attól én még
azt a mi postánkon feladhatom a csomagot MPL csomagautomatába?

Köszönöm

Szia! Igen, én ott szoktam.smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Timi039
hozzászólás 2017-01-16 08:26
Létrehozva: #6


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2014-02-16 15:09
Azonosító: 2 097 313



Sziasztok!

A posta új díjszabása miatt áttértem az MPL küldési módra. Az lenne a kérdésem, hogyha nálunk a településen nincs MPL csomagautomatás feladási/átvételi mód, attól én még
azt a mi postánkon feladhatom a csomagot MPL csomagautomatába?

Köszönöm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2017-01-13 22:42
Létrehozva: #7


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 027
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Vajdaencsi @ 2017-01-13 11:53) *
Kedves Benz!

Az MPL Vaterafutárt rendszeresen használom nem vaterás termékek küldéséhez. Egyszerűen agyrém, amit év eleje óta művelnek vele. Tegnap nem tudtam feladni több csomagot sem, mert amit itthon kinyomtattam címiratot, azon más összeg szerepel, mint amit a postán látnak. Ma rákérdeztem ismét, ugyanúgy nem jó. Tudna nekem ebben esetleg segíteni, hogy mikor lesz végre összehangolva a két rendszer, mert ez így jelen állapotában használhatatlan.

IDÉZET(bpeti001 @ 2017-01-13 15:11) *
Kedves Benz!
Január 9-én töltöttem ki, méret: 45x30x135, súly: 5kg. Postán adtam fel és házhoz címeztem. Ennek az alapdíja 1150.-Ft, az űrlapon kiszámított ár 1725.-Ft. Vagyis 50% felárat számolt a túlméret miatt (le van mentve az űrlap bizonyítékul, de itt nem tudom csatolni). Kinyomtatva viszont 2300.-Ft volt rajta. (100% felár) és a postán valóban annyit kértek a feladásért.
Üdv: BP

Tisztelt Vajdaencsi, bpeti001!

A tapasztalt problémát az MPL rendszerében lévő hiba okozza, amelyet - az MPL tájékoztatása alapján - várhatóan 2017.01.13-án javítanak. A javítást követően minden esetben a Vaterafutáron (és a címiraton is) szereplő összegért tudja majd feladni a csomagot. Az okozott kellemetlenségért - a Posta nevében is - szíves elnézését kérjük!


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bpeti001
hozzászólás 2017-01-13 15:11
Létrehozva: #8


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 6
Regisztrált: 2010-03-03 21:50
Azonosító: 1 035 749



IDÉZET(VateraBenz @ 2017-01-11 10:34) *
Tisztelt bpeti001!

A jelzett hibát nem tapasztaltuk. De ha tud küldeni konkrét példát (pontos méret, súly, feladási ill. címzési típus), akkor természetesen megnézzük.
good2.gif


Kedves Benz!
Január 9-én töltöttem ki, méret: 45x30x135, súly: 5kg. Postán adtam fel és házhoz címeztem. Ennek az alapdíja 1150.-Ft, az űrlapon kiszámított ár 1725.-Ft. Vagyis 50% felárat számolt a túlméret miatt (le van mentve az űrlap bizonyítékul, de itt nem tudom csatolni). Kinyomtatva viszont 2300.-Ft volt rajta. (100% felár) és a postán valóban annyit kértek a feladásért.
Üdv: BP


IDÉZET(Vajdaencsi @ 2017-01-13 11:53) *
Kedves Benz!

Az MPL Vaterafutárt rendszeresen használom nem vaterás termékek küldéséhez. Egyszerűen agyrém, amit év eleje óta művelnek vele. Tegnap nem tudtam feladni több csomagot sem, mert amit itthon kinyomtattam címiratot, azon más összeg szerepel, mint amit a postán látnak. Ma rákérdeztem ismét, ugyanúgy nem jó. Tudna nekem ebben esetleg segíteni, hogy mikor lesz végre összehangolva a két rendszer, mert ez így jelen állapotában használhatatlan.


Másik agyrém, hogy eddig szinte mindent elvitt a posta ajánlott levélként, ami 2000g alatt volt. Most meg erősen lekorlátozták a méretét: max 2,4 x 32,4 x 22,9 cm lehet, így papírfélén és 1-2 könyvön kívül gyakorlatilag minden mást csak csomagként lehet feladni. Postán maradó küldeményre viszont nem érvényes ez a megszorítás.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vajdaencsi
hozzászólás 2017-01-13 11:53
Létrehozva: #9


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2007-10-15 12:34
Azonosító: 31 921



Kedves Benz!

Az MPL Vaterafutárt rendszeresen használom nem vaterás termékek küldéséhez. Egyszerűen agyrém, amit év eleje óta művelnek vele. Tegnap nem tudtam feladni több csomagot sem, mert amit itthon kinyomtattam címiratot, azon más összeg szerepel, mint amit a postán látnak. Ma rákérdeztem ismét, ugyanúgy nem jó. Tudna nekem ebben esetleg segíteni, hogy mikor lesz végre összehangolva a két rendszer, mert ez így jelen állapotában használhatatlan.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisnagyember
hozzászólás 2017-01-13 10:03
Létrehozva: #10


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 49
Regisztrált: 2007-03-28 11:08
Azonosító: 2 542



Legyen kedves a következő hozzászólásaiban mellőzni az üres díszítősorokat.
[/quote]

Kedves VateraBenz! Bocsánat, hogy megsértettem a szabályzatot, miszerint "tömegesen beszúrt üres sorokat" használtam. Szándékom szerint csak tagoltam a mondandómat. Az összetartozó mondatokat egymás mellé írtam. Máskor nem teszek ilyet, mert most már tudom, hogy ezt nem szabad!




IDÉZET(szuros19 @ 2017-01-13 09:14) *
Köszön a választ. Nem szerepelt az aukciómnál, hogy küldök így. Akkor jól értelmeztem a leírásnál, hogy nekem kell nyomtatni. De a vevőm írta, hogy a postának kötelessége ezt kinyomtatni nekem, mert egy szolgáltató cég. Sajnos nem tudok kivel nyomtatni.


Nézd mit találtam!
A postán keresztül is lehet 490 Ft-ért feladni csomagot. Ennél a postán viszik be az adatokat, tehát nem kell előre nyomtatni. ez van a leírásban: MPL Netcsomag gépi címirattal adható fel, amelyet előállíthat otthonában Online címiratkitöltő programunkkal, vagy kérheti annak nyomtatását a postán. A címiratkitöltő alkalmazást az alábbi oldalon éri el. Működéséről ide kattintva tudhat meg több információt!
Hátha megoldás lehet a problémádra!

A hozzászólást -kisnagyember- szerkesztette a következő időpontban: 2017-01-13 10:04
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2017-01-13 09:28
Létrehozva: #11


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 027
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(szuros19 @ 2017-01-13 09:14) *
Köszön a választ. Nem szerepelt az aukciómnál, hogy küldök így. Akkor jól értelmeztem a leírásnál, hogy nekem kell nyomtatni. De a vevőm írta, hogy a postának kötelessége ezt kinyomtatni nekem, mert egy szolgáltató cég. Sajnos nem tudok kivel nyomtatni.

A vevő rosszul tudja, a postának nem kötelessége kinyomtatni és nem is fogják megtenni.
Önnek szintén nem kötelessége olyan szállítási módba beleegyezni, ami nem volt feltüntetve a terméklapon. A vevő az összes terméklapon olvasható információ elolvasása és elfogadása alapján vette meg a terméket, tehát azt köteles átvenni az ön által megadott szállítási lehetőséggel. Ettől csak közös megegyezéssel térhetnek el.

IDÉZET(kisnagyember @ 2017-01-13 09:19) *
Leírom az esetemet ezzel kapcsolatban.

Legyen kedves a következő hozzászólásaiban mellőzni az üres díszítősorokat.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisnagyember
hozzászólás 2017-01-13 09:19
Létrehozva: #12


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 49
Regisztrált: 2007-03-28 11:08
Azonosító: 2 542



IDÉZET(zejopy @ 2017-01-13 09:07) *
Szia! Én úgy tudom, hogy a postán ki lehet nyomtatni, de nem vagyok benne teljesen biztos és az is lehet, hogy ez + költség.


Leírom az esetemet ezzel kapcsolatban.

Vittem egy csomagot, aminek nem sikerült beolvastatnia a feladóvevényét a postásnak a leolvasón keresztül. Bevitte az adatokat az eredeti papírról soronként olvasva.

Egy hét múlva visszajött a levél, hogy nem talált oda a a csomagautomatába. A futár visszahozta és kérte, hogy fizessek 970 Ft visszaszállítási díjat.

Mondtam, hogy: Én biztosan nem fizetek! Bementem a postára, ahol az ő költségükre újra visszaküldték a csomagautomatába. Még jó hogy kedves volt a postás, és ezt megtette.

De, hogy én mit magyarázkodtam a vevőnek a késedelem miatt! Szerintem még most sem hiszi el, hogy nem az én saram volt.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
arany
hozzászólás 2017-01-13 09:15
Létrehozva: #13


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 242
Regisztrált: 2007-03-20 19:57
Azonosító: 1 108



IDÉZET(kisnagyember @ 2017-01-13 09:11) *
Az MPL vaterafutár feladóvevényét csak kinyomtatva viheted a postára, ott nem tudnak ilyet nyomtatni. Ezt a Vaterán keresztül készítheted el. Ismerősöd nem tudná kinyomtatni?

De! Ha végképp nem sikerül a nyomtatás és ha te nem vállaltad, hogy tudsz ilyen feladási móddal postázni, akkor nem vagy köteles megtenni a vevőnek, csak szívességből!

Vagy lehet kérni kitöltés után a feladóvevényt emailben, ezt esetleg pendrive mented, aztán valamelyik ismerősnél kinyomtatod.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szuros19
hozzászólás 2017-01-13 09:14
Létrehozva: #14


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 20
Regisztrált: 2015-02-03 15:14
Azonosító: 2 155 159



IDÉZET(kisnagyember @ 2017-01-13 09:11) *
Az MPL vaterafutár feladóvevényét csak kinyomtatva viheted a postára, ott nem tudnak ilyet nyomtatni. Ezt a Vaterán keresztül készítheted el. Ismerősöd nem tudná kinyomtatni?

De! Ha végképp nem sikerül a nyomtatás és ha te nem vállaltad, hogy tudsz ilyen feladási móddal postázni, akkor nem vagy köteles megtenni a vevőnek, csak szívességből!

Köszön a választ. Nem szerepelt az aukciómnál, hogy küldök így. Akkor jól értelmeztem a leírásnál, hogy nekem kell nyomtatni. De a vevőm írta, hogy a postának kötelessége ezt kinyomtatni nekem, mert egy szolgáltató cég. Sajnos nem tudok kivel nyomtatni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisnagyember
hozzászólás 2017-01-13 09:11
Létrehozva: #15


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 49
Regisztrált: 2007-03-28 11:08
Azonosító: 2 542



IDÉZET(szuros19 @ 2017-01-13 08:02) *
Sziasztok! Tud valaki segíteni, egyik vevőm posta csomagautomatába szeretné a terméket, de az van írva nekem(feladónak) kell nyomtatnom hozzá valami címiratot. De nekem nincs nyomtatóm. Vagy ezt kit tudják nekem nyomtatni a postán is? Köszönöm ha valaki válaszol.


Az MPL vaterafutár feladóvevényét csak kinyomtatva viheted a postára, ott nem tudnak ilyet nyomtatni. Ezt a Vaterán keresztül készítheted el. Ismerősöd nem tudná kinyomtatni?

De! Ha végképp nem sikerül a nyomtatás és ha te nem vállaltad, hogy tudsz ilyen feladási móddal postázni, akkor nem vagy köteles megtenni a vevőnek, csak szívességből!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2017-01-13 09:07
Létrehozva: #16


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 476
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(szuros19 @ 2017-01-13 08:02) *
Sziasztok! Tud valaki segíteni, egyik vevőm posta csomagautomatába szeretné a terméket, de az van írva nekem(feladónak) kell nyomtatnom hozzá valami címiratot. De nekem nincs nyomtatóm. Vagy ezt kit tudják nekem nyomtatni a postán is? Köszönöm ha valaki válaszol.

Szia! Én úgy tudom, hogy a postán ki lehet nyomtatni, de nem vagyok benne teljesen biztos és az is lehet, hogy ez + költség.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szuros19
hozzászólás 2017-01-13 08:02
Létrehozva: #17


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 20
Regisztrált: 2015-02-03 15:14
Azonosító: 2 155 159



Sziasztok! Tud valaki segíteni, egyik vevőm posta csomagautomatába szeretné a terméket, de az van írva nekem(feladónak) kell nyomtatnom hozzá valami címiratot. De nekem nincs nyomtatóm. Vagy ezt kit tudják nekem nyomtatni a postán is? Köszönöm ha valaki válaszol.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2017-01-12 17:20
Létrehozva: #18


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 027
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(arany @ 2017-01-12 14:34) *
Két csomagot -automatába, és egy postán maradót- adtam fel, és sajnos nekem sem látszódik az ár a kalkulációnál, csak a kinyomtatott csomagkísérőn -de legalább helyesen sikerült.

17:03-kor futott le az utolsó rendszerfrissítés, azóta már mindenhol meg kell jelennie az árkijelzésnek.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisnagyember
hozzászólás 2017-01-12 16:29
Létrehozva: #19


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 49
Regisztrált: 2007-03-28 11:08
Azonosító: 2 542



IDÉZET(arany @ 2017-01-12 14:34) *
Két csomagot -automatába, és egy postán maradót- adtam fel, és sajnos nekem sem látszódik az ár a kalkulációnál, csak a kinyomtatott csomagkísérőn -de legalább helyesen sikerült.


Próbából egyet végigfuttattam. Nekem látszódik az ár minden variációnál, és jó is számolja a rendszer.

IDÉZET(VateraBenz @ 2017-01-11 22:31) *
De igen, ilyen egyszerű. Ha bármely okból - ilyen most a postai mérethatár szigorítása az ajánlott küldemények estén - szükség van egyes termékek átsorolására, az egy másik történet. Annak nyilvánvalóan nincs köze a szállítási sablonok általam leírt év végi tömeges módosításához.

Ez nem így működik. Már feltöltött termékeknél használatban lévő sablont nem érdemes "javítani" (módosítgatni), mert a változás nem kerül átvezetésre a terméklapokon. Az csak az újonnan feltöltött aukcióknál jelenne meg!
Ha ezen a módon postai árváltozást kíván érvényesíteni, akkor az végképp nem megy. A sablon lecseréléséhez ugyanis ki kell választani a listában azt, hogy melyik sablont melyikkel kívánja leváltani. Tehát, KETTŐ sablon kell a művelethez, meg kell lennie változtatások nélkül a réginek és az újnak is. Ezért írtam azt, hogy a régiből kell származtatni az újat!


Év végén, amikor már tudni lehetett a módosított postai díjakat, átjavítottam a képeslapjaim postázási sablonját. Simán módosítottam az összegeket, nem származtattam.
Tegnap átmódosítottam az összes képeslap postaköltséget a kategóriánkénti tömeges szállítási mód lehetőségnél. Átjavította a rendszer mindegyik terméklapnál. Többet megnéztem.
Tehát nem csak az eredetileg ilyen sablonnal meghirdetett termékek esetén történt a módosítás, hanem mindenütt, ami ebbe a kategóriába tartozott.

A képeslapoknál szerencsére megoldható volt így orvosolni a helyzetet. A többi termékemnél nem, csak egyesével.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
arany
hozzászólás 2017-01-12 14:34
Létrehozva: #20


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 242
Regisztrált: 2007-03-20 19:57
Azonosító: 1 108



Két csomagot -automatába, és egy postán maradót- adtam fel, és sajnos nekem sem látszódik az ár a kalkulációnál, csak a kinyomtatott csomagkísérőn -de legalább helyesen sikerült.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

190 Oldal V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (1 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2017-01-21 20:30