IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

193 Oldal V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Postázás, Csomagküldés, Szállítás, Átvétel
kisnagyember
hozzászólás 2017-02-14 08:48
Létrehozva: #21


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 50
Regisztrált: 2007-03-28 11:08
Azonosító: 2 542



IDÉZET(cit1rom @ 2017-02-13 22:30) *
Gondolom, nincs akadálya, hogy az azonosítót megtudja.
A szabályzatban utánanéztem időközben. Kiadhatják szóbeli nyilatkozatra, de kérhetnek is azonosítót. Érdemes elolvasni az üzletszabályzatban a kézbesítésre vonatkozó részt.



Nekem a következő problémám van a postán maradó levelekkel kapcsolatban.
Nem kell ráírni a címzett adatai, csak a nevét és azt, hogy melyik postára kéri.
Minden postára lehet "bemondásra" postán maradó levelet küldeni?
Nálunk pl. két posta van. Az át nem vett leveleket csak az egyiken lehet átvenni.
Kérhetem, hogy a másik hivatalba postázzák az ilyen módon feladott levelemet?

A hozzászólást -kisnagyember- szerkesztette a következő időpontban: 2017-02-14 08:49
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cit1rom
hozzászólás 2017-02-13 22:30
Létrehozva: #22


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 405
Regisztrált: 2010-12-27 11:32
Azonosító: 1 417 184



IDÉZET(arany @ 2017-02-13 22:12) *
Természetesen átadta volna a személyit, de ez nem volt elég..Azt tanácsolták neki, hogy tudja meg az azonosítót..Úgy látszik az ellenőrzés módja postánként eltérő, ugyanis sokat küldtem az idén postára, de nem volt még ilyen probléma.

Gondolom, nincs akadálya, hogy az azonosítót megtudja.
A szabályzatban utánanéztem időközben. Kiadhatják szóbeli nyilatkozatra, de kérhetnek is azonosítót. Érdemes elolvasni az üzletszabályzatban a kézbesítésre vonatkozó részt.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
arany
hozzászólás 2017-02-13 22:12
Létrehozva: #23


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 245
Regisztrált: 2007-03-20 19:57
Azonosító: 1 108



IDÉZET(svejku @ 2017-02-13 21:09) *
Konkrétan mit kértek tőle? A személyazonosságának igazolását? Ez teljesen normális, sőt!

Természetesen átadta volna a személyit, de ez nem volt elég..Azt tanácsolták neki, hogy tudja meg az azonosítót..Úgy látszik az ellenőrzés módja postánként eltérő, ugyanis sokat küldtem az idén postára, de nem volt még ilyen probléma.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2017-02-13 21:09
Létrehozva: #24


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 273
Regisztrált: 2008-05-27 21:37
Innen: Magyar
Azonosító: 156 696



IDÉZET(arany @ 2017-02-13 20:12) *
Postán maradó...Egyik vevőmnek Csepel 1 postára adtam fel az ajánlott küldeményt. Ma hívott, hogy nem tudta átvenni, mert a nevén kívül más azonosítást is várnak tőle..Most akkor ez hogy van? Postán maradó címzés: név és a posta címe! Akkor mit kérhetnek még, vagy postai túlkapás?

Konkrétan mit kértek tőle? A személyazonosságának igazolását? Ez teljesen normális, sőt!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cit1rom
hozzászólás 2017-02-13 21:08
Létrehozva: #25


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 405
Regisztrált: 2010-12-27 11:32
Azonosító: 1 417 184



IDÉZET(zejopy @ 2017-02-13 20:44) *
Eddig tőlem minden alkalommal kértek személyit, amikor visszavitték a csomagot és mentem felvenni.

Itt a kérdező azért nem érti, mert a csomagon a címzett adatai közül csak a neve szerepel, és mint tudjuk, az nem túl valószínű, hogy egy városban csak egy Kovács József van. Ezért írtam a küldeményazonosítót. Azt a feladón kívül csak az ismeri, akinek ő megadja.
Ettől függetlenül szerintem dokumentálniuk kell, hogy ki vette fel és ezért én sem tartom különösnek, hogy szeretnék beazonosítani. Reklamáció esetén a posta tudja igazolni, hogy a küldeményt ki vette át. (Nem csak aláírással, hanem igazolványszámmal pl.)

A hozzászólást -cit1rom- szerkesztette a következő időpontban: 2017-02-13 21:10
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2017-02-13 20:44
Létrehozva: #26


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 572
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(arany @ 2017-02-13 20:12) *
Postán maradó...Egyik vevőmnek Csepel 1 postára adtam fel az ajánlott küldeményt. Ma hívott, hogy nem tudta átvenni, mert a nevén kívül más azonosítást is várnak tőle..Most akkor ez hogy van? Postán maradó címzés: név és a posta címe! Akkor mit kérhetnek még, vagy postai túlkapás?

Eddig tőlem minden alkalommal kértek személyit, amikor visszavitték a csomagot és mentem felvenni. Nem hiszem, hogy ez olyan nagy probléma. Az embernél kell, hogy legyen valamilyen okmány, amivel tudja magát igazolni. Ez alapfelállás.
A RAG szám szintén megoldás lehet.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cit1rom
hozzászólás 2017-02-13 20:27
Létrehozva: #27


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 405
Regisztrált: 2010-12-27 11:32
Azonosító: 1 417 184



IDÉZET(arany @ 2017-02-13 20:12) *
Postán maradó...Egyik vevőmnek Csepel 1 postára adtam fel az ajánlott küldeményt. Ma hívott, hogy nem tudta átvenni, mert a nevén kívül más azonosítást is várnak tőle..Most akkor ez hogy van? Postán maradó címzés: név és a posta címe! Akkor mit kérhetnek még, vagy postai túlkapás?

Nem néztem, a szabályzat hogy rendelkezik erről. Én megadom a küldeményazonosítót a címzettnek. Ha azt ismeri, akkor egészen biztos, hogy övé a küldemény.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
arany
hozzászólás 2017-02-13 20:12
Létrehozva: #28


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 245
Regisztrált: 2007-03-20 19:57
Azonosító: 1 108



Postán maradó...Egyik vevőmnek Csepel 1 postára adtam fel az ajánlott küldeményt. Ma hívott, hogy nem tudta átvenni, mert a nevén kívül más azonosítást is várnak tőle..Most akkor ez hogy van? Postán maradó címzés: név és a posta címe! Akkor mit kérhetnek még, vagy postai túlkapás?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2017-02-13 10:31
Létrehozva: #29


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 572
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



Pár szó a postázás egyéb örömeiről.biggrin.gif
Ma megint mentem a helyi kis postára. Hosszú sor volt, mind a három ablaknál dolgoztak. Egy hölgy már jó ideje ott állt és intézte a dolgait. Postakönyv, levélfeladás, bélyegvásárlás. Volt dolga bőven. Már arra érkeztem, hogy egy arrogáns férfi folyamatosan ezen zsezseg. Beálltam a másik sorba és vártam, hogy sorra kerüljek. Volt még néhány elégedetlenkedő hang a hölgy tennivalói miatt. Szegény majdnem elsüllyedt ott, nem is értem, hogy bírta szó nélkül. Közben szaporodott mögöttem a nyugdíjas korosztály. Az alaphangulat maradt zsörtölődős. Na ebben a hangszínben megkérdezte a mögöttem álló nő, hogy sok dolgom van-e. Talán nem kellett volna.biggrin.gif Egy picikét megemeltem a hangomat, nem nagyon, csak ahogy a koncerteken szoktam beszélni és közöltem a postán várakozó emberekkel, hogy ez itt egy posta, ahol az ember leveleket, csomagokat szokott feladni, csekkeket esetleg, sőt, még borítékot is vehet. És hogy a Tescoban sem lázad, ha valaki nem csak 10 dkg parizert fizet a kasszánál. A hallgatóközönség egy részétől persze megkaptam a válaszokat, míg a nagyjából hasonló számú, ámde halkabb népesség megvitatta egymás között, hogy igazam van. De azt hiszem, a postás lányok örültek legjobban. (Meg én is, mert nem szívesen konfrontálódom, túl gyakran nyelem le a bennem lévő kimondandót, ami szerintem határozottan rossz.)


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lilaliba86
hozzászólás 2017-02-12 17:34
Létrehozva: #30


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 20
Regisztrált: 2015-01-01 11:58
Azonosító: 2 154 654



IDÉZET(VateraBenz @ 2017-02-11 20:45) *
Tisztelt lilaliba86!

Továbbítottam a leírtakat a futáros kollégának. A magam részéről annyit tudok javasolni, hogy legközelebb kérje el a futár mobilszámát a dpd ügyfélszolgálattól és így már közvetlenül meg tudja kérdezni az érkezés időpontját.


Köszönöm szépen a segítséget!


Üdv
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2017-02-11 20:45
Létrehozva: #31


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 079
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(lilaliba86 @ 2017-02-11 20:36) *
Tisztelt VateraBenz!

A DPD Vaterafutárral kapcsolatban lenne egy észrevételem. Eladóként 100%-ban őket preferálom, csak a vevő külön kérésére szoktam postázni. Egész szépen összebarátkoztunk (párom és én) a futárral is, szinte hazajár, a kutyánkat is megsimogatja smile.gif

Azonban van egy bosszantó dolog a cég automatikus leveleiben. Ha fel akarok adni egy csomagot és megrendelem a futárt, közli velem, hogy "X" napon 8-18 óra között érkezik. Ez azt jelenti, hogy 10 órás készenléti állapotban vagyunk, mert szűkebb intervallumot nem tud megadni a cég. (Jó jó persze, már kitapasztaltuk, hogy kb. 13 és 15:30 között jön, de volt, hogy délelőtt 11-kor csengetett.)

VISZONT! Ha én rendelek csomagot, akkor 1 órára le tudja szűkíteni, hogy mikor is jön a futár, ráadásul be is tartják! Akkor most hogy is van ez? Ja és ugyanaz a futár csinálja a csomagfelvételt és a kihordást is.
Szóval a kérdésem csak annyi lenne, hogy nem lehetne a cég felé jelezni, hogy csomagfelvételkor is pontosabb időpontot adjanak meg?

Segítségét, válaszát előre is köszönöm!

lilaliba86

Tisztelt lilaliba86!

Továbbítottam a leírtakat a futáros kollégának. A magam részéről annyit tudok javasolni, hogy legközelebb kérje el a futár mobilszámát a dpd ügyfélszolgálattól és így már közvetlenül meg tudja kérdezni az érkezés időpontját.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lilaliba86
hozzászólás 2017-02-11 20:36
Létrehozva: #32


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 20
Regisztrált: 2015-01-01 11:58
Azonosító: 2 154 654



Tisztelt VateraBenz!

A DPD Vaterafutárral kapcsolatban lenne egy észrevételem. Eladóként 100%-ban őket preferálom, csak a vevő külön kérésére szoktam postázni. Egész szépen összebarátkoztunk (párom és én) a futárral is, szinte hazajár, a kutyánkat is megsimogatja smile.gif

Azonban van egy bosszantó dolog a cég automatikus leveleiben. Ha fel akarok adni egy csomagot és megrendelem a futárt, közli velem, hogy "X" napon 8-18 óra között érkezik. Ez azt jelenti, hogy 10 órás készenléti állapotban vagyunk, mert szűkebb intervallumot nem tud megadni a cég. (Jó jó persze, már kitapasztaltuk, hogy kb. 13 és 15:30 között jön, de volt, hogy délelőtt 11-kor csengetett.)

VISZONT! Ha én rendelek csomagot, akkor 1 órára le tudja szűkíteni, hogy mikor is jön a futár, ráadásul be is tartják! Akkor most hogy is van ez? Ja és ugyanaz a futár csinálja a csomagfelvételt és a kihordást is.
Szóval a kérdésem csak annyi lenne, hogy nem lehetne a cég felé jelezni, hogy csomagfelvételkor is pontosabb időpontot adjanak meg?

Segítségét, válaszát előre is köszönöm!

lilaliba86
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lilaliba86
hozzászólás 2017-02-09 11:40
Létrehozva: #33


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 20
Regisztrált: 2015-01-01 11:58
Azonosító: 2 154 654



IDÉZET(lilaliba86 @ 2017-02-05 21:04) *
VateraBenz köszönöm a segítséget. Majd megírom mit írtak, hátha másoknak is segítség lesz.


Ahogy ígértem: A DPD Vaterafutár háztól házig szolgáltatás. Pick Up pontra nem lehet küldeni csomagot. Remélem másnak is tudtam ezzel segíteni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MayDayShop
hozzászólás 2017-02-09 11:37
Létrehozva: #34


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 10
Regisztrált: 2012-09-13 13:20
Azonosító: 1 828 410



IDÉZET(erika197910 @ 2017-02-09 07:19) *
Sziasztok! A mai nap ismét úgy jártam, hogy nem lehet beraknia a foxpost automatába a terméket, mert nincs szabad hely. A vevő meg teljesen fel van háborodva, pedig írtam neki hívja fel őket, ők tudják igazolni, nem az én hibám.
Sajnos ez már a harmadik eset, hogy nem tudok így csomagot feladni sad.gif


Én is így jártam tegnap, 5 csomagból 1-et sikerült feladni, szintén harmadik eset. Ráadásul másik településre kell menjek feladni, ami pluszköltség. De fordítva sem járok jobban, a múltkor másfél hétig utazott a raktártól az automatáig a csomagom. És most megint emelik a feladási díjakat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
erika197910
hozzászólás 2017-02-09 07:19
Létrehozva: #35


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2013-08-22 14:08
Azonosító: 2 069 125



Sziasztok! A mai nap ismét úgy jártam, hogy nem lehet beraknia a foxpost automatába a terméket, mert nincs szabad hely. A vevő meg teljesen fel van háborodva, pedig írtam neki hívja fel őket, ők tudják igazolni, nem az én hibám.
Sajnos ez már a harmadik eset, hogy nem tudok így csomagot feladni sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lilaliba86
hozzászólás 2017-02-05 21:04
Létrehozva: #36


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 20
Regisztrált: 2015-01-01 11:58
Azonosító: 2 154 654



IDÉZET(VateraBenz @ 2017-02-05 20:58) *
Ők bizonyára tudják:

A DPD Ügyfélszolgálatának munkatársai munkanapokon, hétfőn 07:00-19:00, kedd-péntek között 08:00 és 18:00 óra között állnak rendelkezésére a vaterafutar@dpd.hu email címen, valamint a 06-1-501-6200 telefonszámon.


VateraBenz köszönöm a segítséget. Majd megírom mit írtak, hátha másoknak is segítség lesz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2017-02-05 20:58
Létrehozva: #37


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 079
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(lilaliba86 @ 2017-02-05 20:54) *
Tudja valaki mi a helyzet ezügyben?

Ők bizonyára tudják:

A DPD Ügyfélszolgálatának munkatársai munkanapokon, hétfőn 07:00-19:00, kedd-péntek között 08:00 és 18:00 óra között állnak rendelkezésére a vaterafutar@dpd.hu email címen, valamint a 06-1-501-6200 telefonszámon.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lilaliba86
hozzászólás 2017-02-05 20:54
Létrehozva: #38


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 20
Regisztrált: 2015-01-01 11:58
Azonosító: 2 154 654



IDÉZET(ABXaruhaz @ 2017-02-05 18:37) *
Biztos vagy benne, hogy lehetséges DPD-nél Pick-up pontra csomagot küldeni? Tudomásom szerint eddig csak feladni lehetett ott.


Sajnos ebben sem vagyok biztos. A vevő írta, hogy ide küldjem, mert csak itt tudja átvenni a csomagot. De gondoltam utána kérdezek előtte.

Tudja valaki mi a helyzet ezügyben?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ABXaruhaz
hozzászólás 2017-02-05 18:37
Létrehozva: #39


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 49
Regisztrált: 2013-09-19 15:30
Azonosító: 2 076 837



IDÉZET(lilaliba86 @ 2017-02-05 16:50) *
Ha DPD Pick Up pontra szeretnék küldeni csomagot, akkor értelem szerűen a csomagpont címét kell a megrendelőlapon feltüntetnem, mint a címzett helység, ir. szám, cím?


Biztos vagy benne, hogy lehetséges DPD-nél Pick-up pontra csomagot küldeni? Tudomásom szerint eddig csak feladni lehetett ott.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lilaliba86
hozzászólás 2017-02-05 16:50
Létrehozva: #40


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 20
Regisztrált: 2015-01-01 11:58
Azonosító: 2 154 654



Tisztelt Vaterások!

Egy kis segítséget szeretnék kérni, hogy jól tudom-e. smile.gif Ha DPD Pick Up pontra szeretnék küldeni csomagot, akkor értelem szerűen a csomagpont címét kell a megrendelőlapon feltüntetnem, mint a címzett helység, ir. szám, cím? Ebben az esetben fel kell valahol tüntetnem a vásárló valódi címét? (Posta esetében tudom, hogy igen, de futárral még nem csináltam ilyet).

Segítségeteket előre is köszönöm!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

193 Oldal V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
3 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (2 vendég és 0 anonim felhasználó)
1 felhasználó: ABXaruhaz

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2017-02-23 20:18