IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

169 Oldal V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Postázás, Csomagküldés, Szállítás, Átvétel
Hathor14
hozzászólás 2014-03-31 14:15
Létrehozva: #21


Queen of Heaven
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 240
Regisztrált: 2011-06-10 06:38
Innen: Budapest
Azonosító: 1 524 248



Lemaradásban a Magyar Posta

A Német Posta áprilistól úgynevezett csomagszekrények felállítását tervezi a családi házas övezetekben, a családi házak előkertjében – derül ki a Postás Szakszervezet nemzetközi híreiből. A csomagszekrények felállításával az online vásárlásoknak köszönhető egyre növekvő csomagforgalomhoz kapcsolódóan, a sikeres kézbesítések számát igyekszik a vállalat a lehető legnagyobb számban biztosítani. A levélszekrényekhez hasonló csomagszekrényeket csak a Német Posta kézbesítői vehetik igénybe, RFID chip segítségével működnek, s a kézbesítésen túl az áru visszaküldéséhez is igénybe vehetők. Az ügyfeleknek így nem kell otthon maradniuk, illetve más helyszínt választaniuk, ha csomagjuk érkezik.
A Magyar Posta ellenben még csak nemrég kezdte el a csomagautomaták tesztelését tíz fővárosi és huszonöt vidéki helyszínen. A fejlesztés végére az automatáknál bankkártyával is lehet majd fizetni, így a csomagfelvétel mellett csomagfeladásra, valamint az utánvételes csomagok átvételére is lehetőség lesz. A tesztidőszak várhatóan áprilisig tart, ezt követően használhatják majd az ügyfelek az automatákat.


--------------------
Ami egész, az nem tökéletes, hanem teljes.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2014-03-30 09:13
Létrehozva: #22


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 843
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(cuki28 @ 2014-03-30 01:51) *
Sziasztok!
...

Tisztelt cuki28!

Mit szeretne még tenni? Az értékelést megírta, a pénzt visszakapta.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cuki28
hozzászólás 2014-03-30 02:51
Létrehozva: #23


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2014-03-30 02:24
Azonosító: 2 105 151



Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy a terméket nem küldő eladókkal szemben lehet-e valamit tenni?
Még január végén nyertem egy aukciót, 15 munkanapos szállítási határidővel. A határidő letelt, még vártam pár napot, aztán érdeklődtem. Hivatkozott a Postára, meg a Vám-ra is, hogy miattuk késik, de már csak néhány nap. A néhány nap után még vártam néhányat, aztán újra érdeklődtem. Akkor az volt a válasz, hogy véletlenül az Ő címére küldték, de már tovább is küldte nekem. 10 (!) munkanapot vártam ezután, hogy megérkezzen a termék.Március 13-án visszakértem a vételárat, amire Ő azonnal reagált, és 2 nap múlva vissza is küldte.
Ha valóban postázta volna, visszaküldte volna a pénzt????
A termék azóta sem jött meg, tehát szó sem volt postázásról.
Az értékelése szerint az adásvétel létrejött. Én negatívat írtam, erre az lett a válasz, hogy
-" Hát ha tudná hogy milyen a közvetítői háttér és a nemzetközi postázás nem csodálkozna mindezen de
ilyen áron meglesem hol vesz ilyen drivéket bárhol is wink.gif ez az ára az olcsóságnak de jómagyar
módjára mindeni ingyen kell rögtön smile.gif)"
Ami még figyelemre méltó, hogy utánam 2 héttel más is nyert liciten egy ugyanolyan terméket mint az enyém, és azt meg is kapta...



Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2014-03-18 22:52
Létrehozva: #24


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 878
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar/Győr
Azonosító: 156 696



Megjöttek a söralátéteim. Lehet, hogy a bélyegeket is elkezdem gyűjteni. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2014-03-07 01:03
Létrehozva: #25


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 878
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar/Győr
Azonosító: 156 696



IDÉZET(Aklean @ 2014-03-06 23:53) *
Tiszteletem!

Előre is elnézést kérek de még új számomra a Vatera, sőt az egész aukciós piactér, ezért lenne olyan kérdésem hogy a vásárlást követően mennyi idő áll rendelkezésre hogy a megrendelt árúcikk/cikkek ellenértékét kifizessük?

Üdvözlettel: Aklean

Erre nincs kőbevésett szabály, egyes eladók megszabnak határidőt a terméklapon, arra érdemes figyelni, de ha nem, akkor általában a kapcsolatfelvétel, és minden adat, feltétel, kérés, kívánság egyeztetése után illik 3-4 napon belül kifizetni. Ettől el lehet térni, de azt illik a vásárlás előtt tisztázni az eladóval.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aklean
hozzászólás 2014-03-07 00:53
Létrehozva: #26


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2014-03-07 00:14
Azonosító: 2 099 751



Tiszteletem!

Előre is elnézést kérek de még új számomra a Vatera, sőt az egész aukciós piactér, ezért lenne olyan kérdésem hogy a vásárlást követően mennyi idő áll rendelkezésre hogy a megrendelt árúcikk/cikkek ellenértékét kifizessük?

Üdvözlettel: Aklean
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraMod
hozzászólás 2014-02-20 16:14
Létrehozva: #27





Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 0
Regisztrált: 2011-10-16 14:40
Azonosító: 1 549 261



IDÉZET(Andee777_a @ 2014-02-20 14:57) *
Tisztelt Vatera!

Rendelni szeretnék terméket, de a rendelésnél, mikor kiválasztom a postázás módját, postaköltségnek "potom" 17.100,- Ft-ot ír!!!
Ez nem kicsit durva összeg.
Mi lehet a gond?

Köszönöm

Tisztelt Andee777!

Az eladó nem töltötte ki a szállítási kedvezmény mezőket. De nincs jelentősége, mert csak a valós postaköltséget számíthatja fel.
Esetleg még vásárlás előtt kérdezzen rá az eladónál, hogy egyben mennyi lenne a szállítási költség és akkor nem lehet vita utólag.


--------------------

Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andee777_a
hozzászólás 2014-02-20 15:57
Létrehozva: #28


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5
Regisztrált: 2014-02-20 15:54
Azonosító: 2 097 693



Tisztelt Vatera!

Rendelni szeretnék terméket, de a rendelésnél, mikor kiválasztom a postázás módját, postaköltségnek "potom" 17.100,- Ft-ot ír!!!
Ez nem kicsit durva összeg.
Mi lehet a gond?

Köszönöm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
arni007bcs
hozzászólás 2014-02-18 09:46
Létrehozva: #29


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2013-11-11 16:11
Azonosító: 2 085 190



IDÉZET(davenport77 @ 2014-01-22 22:40) *
Amiket az MPL csomagként adtak fel, és kértem hogy az adott postára küldjék.
Tudtam hogy jön, és el is mentem érte. Amit írtam azt csak az értesítés miatt írtam.
Rajta voltak az azonosítók.
Abban egyetértek hogy aki így kéri a csomagot, az ne várjon értesítőt, hanem a feladás után 2-3 nappal menjen be érte érdeklődni.
(és kérje el a feladótól e-mailben az azonosítószámot, mely alapján nyomon tudja követni a csomagját).


Elméletileg a postán maradóról is küldeni kell értesítést a címzettnek, benne van az árban. Azzal sporolnak, hogy néha elfelejtik küldeni.
A Posta szabályaiból:
A szolgáltatás külön díj megfizetése nélkül tartalmazza a következő többlet- és kiegészítő szolgáltatásokat: értéknyilvánítás 50.000 Ft-ig, e-előrejelzés,
e-értesítés, postai lezárás, háznál történő felvétel 3 db-tól, kétszeri kézbesítési kísérlet, telefonos egyeztetés (kézbesítés), választható őrzési idő, riportrendszer.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hathor14
hozzászólás 2014-02-07 20:10
Létrehozva: #30


Queen of Heaven
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 240
Regisztrált: 2011-06-10 06:38
Innen: Budapest
Azonosító: 1 524 248



IDÉZET(Gaborftc @ 2014-02-06 20:18) *
Senkinél nem láttam számla számot egyébként.....

Nézd meg akár Zep, akár az én aukcióimat smile.gif


--------------------
Ami egész, az nem tökéletes, hanem teljes.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cit1rom
hozzászólás 2014-02-07 13:02
Létrehozva: #31


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 207
Regisztrált: 2010-12-27 12:32
Azonosító: 1 417 184



IDÉZET(Gaborftc @ 2014-02-06 20:18) *
blink.gif Üdvözlet mindenkinek.
Két észrevételem lenne: az új oldalon automatikusan kiírja a szállítási költséget, lehet nm szerencsés mert ha 3 -4 féle szállítás mód van miből "generál" egy szállítás költséget automatikusan a rendszer? Ez zavaró lehet, még a régi oldalon is ment a "harc" 50 ft-ért is szállításoknál......, egy vásárlót ennél kisebb dolog is megzavar egyébként néha,hogy fog így választani? azt hiszi fix a költség.
Másik: feltöltésnél kér bankszámla számot: ha nem írom be, és vásárolnak akkor -mivel regisztrált vagyok már- akkor a visszaigazolásban megkapja a vevő?
Senkinél nem láttam számla számot egyébként.....

üdvözlettel és előre köszönöm. thank_you.gif

A rendszer a terméklapon az eladó által megadott legolcsóbb szállítási mód összegét jeleníti meg a kikiáltási árhoz adva (ha csak fixár van, akkor ahhoz adja hozzá). Tehát a vevő azzal kalkulálhat, amennyivel az eladó legolcsóbban fel tudja adni. (NEM ÁTLAGOL!)
A TeszVesz oldalon már min. 4 éve bevezették
Én is kétkedve fogadtam, de nem vettem észre egy esetben sem (a 4 év alatt), hogy ez hátrányos lett volna.
A vásárlók nagy része szerintem a TeszVeszen is járt már, nem gondolom, hogy ez nagyon zavaró lenne.
Ha nem írjuk be a bankszámlaszámot a terméklapon, akkor nem fogja a rendszer kiküldeni automatikusan, ha nem akarjuk. Ha mégis szeretnénk, akkor van lehetőség a vevőnek automata üzenetet fogalmazni, ami a terméklapos bejelöléstől függetlenül megy ki a rendszerből, amíg az eladó ezt szeretné.
Ezt a személyes menüben tudjuk beállítani.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2014-02-07 11:39
Létrehozva: #32


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 065
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Gaborftc @ 2014-02-06 20:18) *
blink.gif Üdvözlet mindenkinek.
Két észrevételem lenne: az új oldalon automatikusan kiírja a szállítási költséget, lehet nm szerencsés mert ha 3 -4 féle szállítás mód van miből "generál" egy szállítás költséget automatikusan a rendszer? Ez zavaró lehet, még a régi oldalon is ment a "harc" 50 ft-ért is szállításoknál......, egy vásárlót ennél kisebb dolog is megzavar egyébként néha,hogy fog így választani? azt hiszi fix a költség.
Másik: feltöltésnél kér bankszámla számot: ha nem írom be, és vásárolnak akkor -mivel regisztrált vagyok már- akkor a visszaigazolásban megkapja a vevő?
Senkinél nem láttam számla számot egyébként.....

üdvözlettel és előre köszönöm. thank_you.gif

Szia! smile.gif Már tegnap láttam a kérdésedet, de nem volt számomra egyértelmű, nagyon fáradt voltam, de most utánanéztem és megértettem. Arról van szó, hogyha megadsz 3 szállítási költséget, akkor átlagolja a rendszer és azt jelzi a listázáskor. Ugye?
Kiindulás, hogy ez egy készen kapott rendszer, tehát ebben változás nem nagyon várható, a közeljövőben semmiképpen. Azt hiszem, a vevőknek meg kell tanulniuk ezt kezelni, ez egy új infó, ugyanúgy, ahogy nekünk is meg kell tanulnunk egy csomó mindent. Ez egy kis időt vesz igénybe, de előbb-utóbb rá fognak jönni, hogy a lehetőségeket megnézhetik a terméklapon. Ha komoly a vásárlási szándék, akkor úgyis bekattint, irányadónak pedig talán elég is ennyi. Én eleve nem szeretem azt a módszert.
Amit én egyébként mindig leírok, azaz bent van a szállítási sablonomban, hogy minden esetben mérem az elkészült csomagot, és csak a valós költséget kell fizetni, nem a Vatera által megadottat, mert sajnos az én profilomban lehetetlen megadni korrekt szállítási kedvezményeket. Amióta bevezették ezt, még az Öreg Vaterán, szenvedek ettől, pedig az első alkalommal a Vatera csinálta meg nekem a tanácskérésemre, ami majdnem tökéletes volt. Azóta is azt veszem alapul, de sajnos nem tökéletes, mert nem lehet az.
Azt hiszem, valahol be lehet jelölni, hogy kiküldje-e a rendszer a bankszámlaszámot, de ezzel én nem foglalkoztam mostanában. Három hónapja megcsináltam, de nem emlékszem, hogyan. Nagyon sok újdonság, változás történt azóta, tehát erre nem tudok semmi érdemlegeset mondani. Utána kellene néznem, de nincs rá időm, talán valamelyik fórumtársam megteszi. Hati szokta tudni ezeket nagyon jól.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gaborftc
hozzászólás 2014-02-06 21:18
Létrehozva: #33


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 9
Regisztrált: 2014-02-05 21:20
Azonosító: 2 096 041



blink.gif Üdvözlet mindenkinek.
Két észrevételem lenne: az új oldalon automatikusan kiírja a szállítási költséget, lehet nm szerencsés mert ha 3 -4 féle szállítás mód van miből "generál" egy szállítás költséget automatikusan a rendszer? Ez zavaró lehet, még a régi oldalon is ment a "harc" 50 ft-ért is szállításoknál......, egy vásárlót ennél kisebb dolog is megzavar egyébként néha,hogy fog így választani? azt hiszi fix a költség.
Másik: feltöltésnél kér bankszámla számot: ha nem írom be, és vásárolnak akkor -mivel regisztrált vagyok már- akkor a visszaigazolásban megkapja a vevő?
Senkinél nem láttam számla számot egyébként.....

üdvözlettel és előre köszönöm. thank_you.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
davenport77
hozzászólás 2014-01-22 23:40
Létrehozva: #34


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 8
Regisztrált: 2013-09-20 07:57
Azonosító: 2 076 932



IDÉZET(cit1rom @ 2014-01-22 19:42) *
Tulajdonképpen ezek milyen postán maradó csomagok lettek volna?
Mert vannak olyan jellegűek, amikor a posta nem értesíti a címzettet sehogy.
De a címzett tudja, hogy kap csomagot és tovább sem értem, miért nem fárad el érte a postára.


Amiket az MPL csomagként adtak fel, és kértem hogy az adott postára küldjék.
Tudtam hogy jön, és el is mentem érte. Amit írtam azt csak az értesítés miatt írtam.
Rajta voltak az azonosítók.
Abban egyetértek hogy aki így kéri a csomagot, az ne várjon értesítőt, hanem a feladás után 2-3 nappal menjen be érte érdeklődni.
(és kérje el a feladótól e-mailben az azonosítószámot, mely alapján nyomon tudja követni a csomagját).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cit1rom
hozzászólás 2014-01-22 20:42
Létrehozva: #35


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 207
Regisztrált: 2010-12-27 12:32
Azonosító: 1 417 184



IDÉZET(davenport77 @ 2014-01-22 09:10) *
Az eddigi postán maradó csomagjaim egyikében sem kaptam értesítőt.

Tulajdonképpen ezek milyen postán maradó csomagok lettek volna?
Mert vannak olyan jellegűek, amikor a posta nem értesíti a címzettet sehogy.
De a címzett tudja, hogy kap csomagot és tovább sem értem, miért nem fárad el érte a postára.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bigdept
hozzászólás 2014-01-22 20:28
Létrehozva: #36


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 061
Regisztrált: 2010-01-27 17:06
Azonosító: 964 053



IDÉZET(davenport77 @ 2014-01-22 09:10) *
Az eddigi postán maradó csomagjaim egyikében sem kaptam értesítőt.

rá kell írnia a feladónak a mobil telefonszámot, vagy e-mail címet a feladóvevényre minimum, és e-értesítést kérni.


--------------------
Az összes kerti vetemények közül a kóbászt szeretem a legjobban!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
davenport77
hozzászólás 2014-01-22 10:10
Létrehozva: #37


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 8
Regisztrált: 2013-09-20 07:57
Azonosító: 2 076 932



IDÉZET(cit1rom @ 2014-01-21 20:13) *
Többnyire e-mailben értesítik a címzettet, bár visszaküldés előtt telefonálnának is, ha minden igaz.
De mégsem értem. Ha eladok valamit, megírom a vevőnek, hogy mehet a postára a csomagjáért. Ennek ellenére már 3 olyan esetem is volt, amikor a vevőt alig tudtam rábeszélni, hogy menjen el végre, mert vissza fogják hozni nekem a csomagját. Ők a levélszekrénybe várták az értesítőt, hiába írogattam, hogy oda semmiképpen nem fognak kapni.


Az eddigi postán maradó csomagjaim egyikében sem kaptam értesítőt.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cit1rom
hozzászólás 2014-01-21 21:13
Létrehozva: #38


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 207
Regisztrált: 2010-12-27 12:32
Azonosító: 1 417 184



IDÉZET(Laca0001 @ 2014-01-21 20:04) *
Sziasztok!
Amennyiben postára maradóra kérek csomagot, valamilyen értesítést kellene a postának nekem küldenie (sms, postai értesítő) vagy tévedek? Nekem ugyanis nem jött, így nem vettem át a csomagot, amit visszaküldtek a feladónak és egy borsos árat kellett neki is fizetnie ezért..

Többnyire e-mailben értesítik a címzettet, bár visszaküldés előtt telefonálnának is, ha minden igaz.
De mégsem értem. Ha eladok valamit, megírom a vevőnek, hogy mehet a postára a csomagjáért. Ennek ellenére már 3 olyan esetem is volt, amikor a vevőt alig tudtam rábeszélni, hogy menjen el végre, mert vissza fogják hozni nekem a csomagját. Ők a levélszekrénybe várták az értesítőt, hiába írogattam, hogy oda semmiképpen nem fognak kapni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Laca0001
hozzászólás 2014-01-21 21:04
Létrehozva: #39


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 15
Regisztrált: 2011-07-25 20:57
Azonosító: 1 538 876



Sziasztok!
Amennyiben postára maradóra kérek csomagot, valamilyen értesítést kellene a postának nekem küldenie (sms, postai értesítő) vagy tévedek? Nekem ugyanis nem jött, így nem vettem át a csomagot, amit visszaküldtek a feladónak és egy borsos árat kellett neki is fizetnie ezért..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hathor14
hozzászólás 2014-01-21 10:58
Létrehozva: #40


Queen of Heaven
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 240
Regisztrált: 2011-06-10 06:38
Innen: Budapest
Azonosító: 1 524 248



IDÉZET(bea-mano @ 2014-01-21 09:25) *
Elküldtem neki a linket habár ő ebben otthonosan mozog a postázásban szerinte
sajna nem szabad írni a forumon mert ha leirom kibeszélésnek minősül dry.gif

és én is mentettem köszönöm good2.gif

Nem beszélsz ki senkit, hiszen nem adtad meg a felhasználó nevét smile.gif
A sima levél méretére vonatkozó előírás tavaly júliustól van érvényben, a vevőd nem igazán naprakész.
A Postán személyesen és a Posta telefonos ügyfélszolgálatán (tel.: 06-40-46-46-46) is lehetőség van utánaérdekődni, ha hajlandó venni a fáradtságot a jól tájékozott partner és nem köti az ebet a karóhoz.


--------------------
Ami egész, az nem tökéletes, hanem teljes.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

169 Oldal V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (1 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2014-07-24 01:44