IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

176 Oldal V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Postázás, Csomagküldés, Szállítás, Átvétel
lagodigarda_a
hozzászólás 2016-04-07 18:55
Létrehozva: #21


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 8
Regisztrált: 2015-04-06 08:23
Azonosító: 2 164 853



Sziasztok!
Szeretném megkérdezni, szerintetek első lökhárító csomagolására mi lenne a legjobb megoldás?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2016-04-03 11:54
Létrehozva: #22


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 016
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



Nahát! smile.gif Megváltozott a futárrendelő lap. Most még szokatlan, de sokkal áttekinthetőbb lett, tehát pár alkalom után egyszerűbb lesz a rendelés.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2016-03-29 07:00
Létrehozva: #23


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 016
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(molgab66 @ 2016-03-28 23:17) *
...Érdekes módon van több olyan eladó is, akivel ezt teljesen normálisan le lehet játszani ...

Az én fogalmaim szerint a normális lejátszás folyamatába az is beletartozik, hogy mondhatok úgy nemet, hogy következményként nem vagyok fafejűnek titulálva.smile.gif

IDÉZET(molgab66 @ 2016-03-28 23:17) *
... általuk elképzelt lehetőségeket mindenáron ráerőltetni a vevőre. ...

Az eladó nem akar senkire semmit ráerőltetni. Felteszi az árut bizonyos kondíciókkal és vár. Akinek megfelelnek ezek, az vásárol. Az aukció egy db hegyikristály marokkőre vonatkozik, amelyet ajánlott postakészben küldök. Adott az áru jellemzője és a küldési mód. Senkinek nem mondom azt, hogy rugalmatlan, ha nem viszi el ezekkel a paraméterekkel.

IDÉZET(molgab66 @ 2016-03-28 23:17) *
... Ők akkor miért is tudnak rugalmasak lenni?...

Nem tudom, de őszintén szólva nem is érdekel. Ez vagyok én, ezt tudom kínálni. Rég túl vagyok azon, hogy mindenkinek meg akarjak felelni. Amennyire mereven ragaszkodom a bizonyított küldési módhoz én, te annyira ragaszkodsz a változtatás jogához. Semmivel sem vagyok rugalmatlanabb mint te.smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cit1rom
hozzászólás 2016-03-28 23:31
Létrehozva: #24


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 335
Regisztrált: 2010-12-27 12:32
Azonosító: 1 417 184



IDÉZET(molgab66 @ 2016-03-28 22:17) *
amibe szerintem a küldési mód kölcsönös egyeztetése is belefér. Érdekes módon van több olyan eladó is, akivel ezt teljesen normálisan le lehet játszani és nem akarják az általuk elképzelt lehetőségeket mindenáron ráerőltetni a vevőre. Ők akkor miért is tudnak rugalmasak lenni?

Kölcsönös egyeztetés...nem pedig a vevő akaratának ráerőltetése az eladóra.
Vannak vevők, akik nem akarják az akaratukat mindenáron ráerőltetni az eladókra.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
molgab66
hozzászólás 2016-03-28 23:17
Létrehozva: #25


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2016-03-28 20:04
Azonosító: 2 253 233



IDÉZET(zejopy @ 2016-03-28 21:13) *
Szia! Én egy ilyen fafejű rugalmatlan eladó vagyok.smile.gif Ezért:
http://www.vatera.hu/user/rating/rating.ph...feedback_type=1
Hiába utaltam vissza az árat, az a semleges nekem ottmarad örökre. És mert a feladóvevénnyel tudjuk bizonyítani, hogy feladtuk. Ha elmész egy webáruházba, ott is az eladó határozza meg a küldés módját. Ez a lehetőség adott nekünk, pontosan azért, hogy később igazolhassuk, hogy feladtuk a levelet.
Az inkorrekt postaköltségekre nem tudok mit mondani. Erre nincs megfelelő magyarázat.
Egy biztos, az eladónak joga van ragaszkodni az általa preferált küldési módhoz. Neked jogod van egy ilyen esetben feltenni a kérdést, hogy elküldi-e simán. Nemleges válasz esetén viszont nem illendő rugalmatlannak titulálni, mert valószínűleg nem véletlenül ragaszkodik ehhez. Mindenki tudja, hogy egy viszonylag magasabb postaköltség csökkenti a vevők számát. Viszont a nyugodt éjszaka sem kutya.smile.gif


Szia zejopy!
Az biztos, hogy vannak inkorrekt vevők is, de szerencsére talán ők vannak kevesebben. Eladóként nekem is volt olyan küldeményem, ami elveszett a postán, de ebből nem lett semmi hátrányom, hiszen előre megkaptam a pozitívat és a zsozsót, és csak azután adtam fel a küldeményt simával. Ebben én is következetes vagyok, e kettő dolog lerendezése nélkül a küldemény nálam nem megy a postára. A kedves vevőnek pedig elveszés esetén bizony le kell nyelnie a békát, én pedig emiatt nyugodtan alszom, hiszen mindent megtettem azért, hogy a vevőm kívánsága szerint járjak el, még ha az talán részemről meggondolatlanságnak is tűnik, de ha neki ez a jó, hát ezt kapja. Én toleráltam a kérését, szóltam, hogy talán van jobb megoldás is, ő viszont nem hallgatott rám, viselje a következményeit. Az én hatásköröm csak a postáspult input oldaláig tart, a túloldalától már semmi ráhatásom nincs a dolgok menetére. Aki egy kicsit is logikusan gondolkodik eme folyamatról, az szerintem 100%-osan átlátja és érti a helyzetet és nem reklamál, ha mégsem érkezik meg a simán kért levele.
Igaz, hogy talán a Vaterát is lehet valahol egy webáruháznak venni, de nekem azért valahogy mégiscsak más. Ez nem egy jogi személyiséggel megspékelt dolog, mint egy bolt, hanem személyek egyeztetnek személyekkel, még ha nem is személyesen, hiszen ez végeredményképpen inkább egy adok-veszek üzlet, egy elektronikus piactér, ahol szerintem igenis létjogosultsága van az alkudozásnak (igaz, hogy a termékek árának tekintetében csak egyirányban, felfelé), amibe szerintem a küldési mód kölcsönös egyeztetése is belefér. Érdekes módon van több olyan eladó is, akivel ezt teljesen normálisan le lehet játszani és nem akarják az általuk elképzelt lehetőségeket mindenáron ráerőltetni a vevőre. Ők akkor miért is tudnak rugalmasak lenni?
"VATERA / Mert a vásárlás bizalomra épül."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cit1rom
hozzászólás 2016-03-28 22:15
Létrehozva: #26


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 335
Regisztrált: 2010-12-27 12:32
Azonosító: 1 417 184



IDÉZET(molgab66 @ 2016-03-28 20:58) *
Sziasztok!

Engem az érdekelne...

Én pl. azért nem postázok simán, mert szeretem, ha a vevő meg is kapja, amit vásárolt.
Jártam már úgy, hogy a vevő kérdezett vásárlás előtt, én pedig beadtam a derekamat, hagytam magam rábeszélni a sima postázásra előre értékelés mellett.
A leütés után a vevő meggondolta magát, eszében sem volt előre értékelni, semlegest kaptam kitalált hibára hivatkozva és ellenem fordította azt is, hogy előre értékelést akartam, noha az egész sima postás ötlet az övé volt, én csak rugalmas akartam lenni.
Én azt gondolom, hogy az eladó feltünteti, mit árul és milyen feltételekkel. Ha nekem nem felel meg ebből valamelyik, akkor az árut nem kérem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2016-03-28 22:13
Létrehozva: #27


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 016
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(molgab66 @ 2016-03-28 21:58) *
Sziasztok!

Engem az érdekelne, hogy szerintetek eladóként miért nem lehet rugalmasan kezelni egy vevő azon kérését, hogy főleg a kisértékű, max. két-/háromszáz forintos vásárlás esetén csak sima, jelenleg 115,- Ft-os postaköltséggel küldje az eladó a megvett cuccot, pláne az után, hogy a pozitív értékelés előre meg van írva, és nyilatkozom, hogy a sima postázás kizárólag az én felelősségemre történik, valamint a pénzt is előre átutalom, ergo az eladót semmiféle kár nem éri/érheti. Az utóbbi időben - nem tudom miért - egyre több olyan 'érdekes' (de írhatnám úgy is, hogy rugalmatlan, ön- és fafejű, szemellenzős, stb.) eladóval hozott össze a sors, akik csak elsőbbségivel vagy csak ajánlottan óhajtanak levelet küldeni, teljesen alap módon meg sehogy (arról nem is beszélve, hogy gyakran az általuk megadott postázási költség köszönő viszonyban sincs az érvényes postai díjszabással, de ahhoz körömszakadtáig ragaszkodnak). Talán postások és ettől függ a havi prémiumuk? Mi motiválhatja őket, hogy ennyire ragaszkodnak a magas postaköltség kifizettetéséhez, mikor a királyi posta szolgáltatásának színvonala egyenesen csapnivaló? Ha meg szóváteszem, hogy lehetnének rugalmasabbak is (mármint az eladók), akkor pedig megsértődnek.
Ti mit gondoltok?

Szia! Én egy ilyen fafejű rugalmatlan eladó vagyok.smile.gif Ezért:
http://www.vatera.hu/user/rating/rating.ph...feedback_type=1
Hiába utaltam vissza az árat, az a semleges nekem ottmarad örökre. És mert a feladóvevénnyel tudjuk bizonyítani, hogy feladtuk. Ha elmész egy webáruházba, ott is az eladó határozza meg a küldés módját. Ez a lehetőség adott nekünk, pontosan azért, hogy később igazolhassuk, hogy feladtuk a levelet.
Az inkorrekt postaköltségekre nem tudok mit mondani. Erre nincs megfelelő magyarázat.
Egy biztos, az eladónak joga van ragaszkodni az általa preferált küldési módhoz. Neked jogod van egy ilyen esetben feltenni a kérdést, hogy elküldi-e simán. Nemleges válasz esetén viszont nem illendő rugalmatlannak titulálni, mert valószínűleg nem véletlenül ragaszkodik ehhez. Mindenki tudja, hogy egy viszonylag magasabb postaköltség csökkenti a vevők számát. Viszont a nyugodt éjszaka sem kutya.smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
molgab66
hozzászólás 2016-03-28 21:58
Létrehozva: #28


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2016-03-28 20:04
Azonosító: 2 253 233



Sziasztok!

Engem az érdekelne, hogy szerintetek eladóként miért nem lehet rugalmasan kezelni egy vevő azon kérését, hogy főleg a kisértékű, max. két-/háromszáz forintos vásárlás esetén csak sima, jelenleg 115,- Ft-os postaköltséggel küldje az eladó a megvett cuccot, pláne az után, hogy a pozitív értékelés előre meg van írva, és nyilatkozom, hogy a sima postázás kizárólag az én felelősségemre történik, valamint a pénzt is előre átutalom, ergo az eladót semmiféle kár nem éri/érheti. Az utóbbi időben - nem tudom miért - egyre több olyan 'érdekes' (de írhatnám úgy is, hogy rugalmatlan, ön- és fafejű, szemellenzős, stb.) eladóval hozott össze a sors, akik csak elsőbbségivel vagy csak ajánlottan óhajtanak levelet küldeni, teljesen alap módon meg sehogy (arról nem is beszélve, hogy gyakran az általuk megadott postázási költség köszönő viszonyban sincs az érvényes postai díjszabással, de ahhoz körömszakadtáig ragaszkodnak). Talán postások és ettől függ a havi prémiumuk? Mi motiválhatja őket, hogy ennyire ragaszkodnak a magas postaköltség kifizettetéséhez, mikor a királyi posta szolgáltatásának színvonala egyenesen csapnivaló? Ha meg szóváteszem, hogy lehetnének rugalmasabbak is (mármint az eladók), akkor pedig megsértődnek.
Ti mit gondoltok?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2016-02-29 18:09
Létrehozva: #29


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 779
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(erika197910 @ 2016-02-29 13:28) *
Sziasztok! Mi van olyankor ha visszajön a csomag, mert a vevő nem vette át? Nekem az mennyibe fog kerülni, hogy visszakapjam? Sajnos egy vevőm majdnem 2 hét múlva írt csak, hogy nem kapta meg a csomagot. Így ma bementem a postára és ott mondták, hogy ott van a vevőnél a postán, feladás után másnap próbálták meg kézbesíteni és hagytak ott értesítőt. De 2 nap múlva már küldik vissza, mert letelik a 10 munkanap. Felhívtam a vevőt, aki közölte, hogy ő bizony nem kapott értesítőt és mostanában náluk állandóan gond van a postával. Sajnos azt mondta nem biztos, hogy meg tudja oldani az átvételt de megpróbálja. Nem igazán hatotta meg, hogy én csak pénzé kapom vissza, ha mégse venné át. Nagyon remélem, hogy be megy érte!
Köszönöm a válaszokat előre is!

Ha nem utánvétes csomag volt, akkor ez az egész a vevő problémája. Amiben persze lehet neki segíteni, de ő a költségviselő.
Az meg vagy igaz vagy nem, hogy nem kapott értesítőt, ezen vitatkozhat a postával. Hasonló ügyben nekem egyszer már sikerült elérnem a posta által már visszaküldött csomag visszaszállítását a vevő lakóhelyére és akkor át tudta venni. Ehhez persze érvek kellenek.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
erika197910
hozzászólás 2016-02-29 14:28
Létrehozva: #30


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2013-08-22 15:08
Azonosító: 2 069 125



Sziasztok! Mi van olyankor ha visszajön a csomag, mert a vevő nem vette át? Nekem az mennyibe fog kerülni, hogy visszakapjam? Sajnos egy vevőm majdnem 2 hét múlva írt csak, hogy nem kapta meg a csomagot. Így ma bementem a postára és ott mondták, hogy ott van a vevőnél a postán, feladás után másnap próbálták meg kézbesíteni és hagytak ott értesítőt. De 2 nap múlva már küldik vissza, mert letelik a 10 munkanap. Felhívtam a vevőt, aki közölte, hogy ő bizony nem kapott értesítőt és mostanában náluk állandóan gond van a postával. Sajnos azt mondta nem biztos, hogy meg tudja oldani az átvételt de megpróbálja. Nem igazán hatotta meg, hogy én csak pénzé kapom vissza, ha mégse venné át. Nagyon remélem, hogy be megy érte!
Köszönöm a válaszokat előre is!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cit1rom
hozzászólás 2016-02-08 20:28
Létrehozva: #31


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 335
Regisztrált: 2010-12-27 12:32
Azonosító: 1 417 184



IDÉZET(zejopy @ 2016-02-08 18:27) *
Szerintem valamilyen drasztikus, nagyon durva módszer kellene. Hogy az eladó a szerinted közelben lévő postaautomatát válassza, függetlenül attól, hogy neki szimpatikus-e a küldési mód, valóban útba esik-e, vagy esetleg ne adj' Isten megrögzötten a szokásainak a rabja. Elvégre milyen jogon dönthetne ő arról, hogy hol akarja feladni a cuccot? Szerintem ha visszaeső, főbe kellene lőni. Enyhébb esetben elég jól kékre-zöldre verni.

unsure.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2016-02-08 19:27
Létrehozva: #32


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 016
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(belgag @ 2016-02-08 17:34) *
Szeretném megkérdezni, hogyan lehetne rávenni az eladókat a Foxpost, és a webox használatára. Sajnos sokan elzárkóznak tőle, pedig van a közelükben elérhető csomagautomata.Érdeke lenne pedig az eladónak is, mert nem drágítaná feleslegesen a magas postaköltség a termék árát, így hamarabb találna vevőre.

Szerintem valamilyen drasztikus, nagyon durva módszer kellene. Hogy az eladó a szerinted közelben lévő postaautomatát válassza, függetlenül attól, hogy neki szimpatikus-e a küldési mód, valóban útba esik-e, vagy esetleg ne adj' Isten megrögzötten a szokásainak a rabja. Elvégre milyen jogon dönthetne ő arról, hogy hol akarja feladni a cuccot? Szerintem ha visszaeső, főbe kellene lőni. Enyhébb esetben elég jól kékre-zöldre verni.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cit1rom
hozzászólás 2016-02-08 19:09
Létrehozva: #33


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 335
Regisztrált: 2010-12-27 12:32
Azonosító: 1 417 184



IDÉZET(belgag @ 2016-02-08 17:34) *
van a közelükben elérhető csomagautomata.

Mit jelent az, hogy a "közelükben"?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
belgag
hozzászólás 2016-02-08 18:34
Létrehozva: #34


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2012-10-23 18:48
Azonosító: 1 862 796



Szeretném megkérdezni, hogyan lehetne rávenni az eladókat a Foxpost, és a webox használatára. Sajnos sokan elzárkóznak tőle, pedig van a közelükben elérhető csomagautomata.Érdeke lenne pedig az eladónak is, mert nem drágítaná feleslegesen a magas postaköltség a termék árát, így hamarabb találna vevőre.

A hozzászólást -belgag- szerkesztette a következő időpontban: 2016-02-08 18:36
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2016-01-25 08:48
Létrehozva: #35


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 016
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(VateraBenz @ 2016-01-24 20:33) *
Kedves zejopy!

Továbbítottam, köszönjük.

Köszönöm!

IDÉZET(VateraBenz @ 2016-01-24 20:33) *
Nem gondolom smile.gif

Gondolhattam volna.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2016-01-24 21:33
Létrehozva: #36


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 779
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(zejopy @ 2016-01-24 10:29) *
Kedves Benz! smile.gif

A vaterafutárnál lehetne ...

Kedves zejopy!

Továbbítottam, köszönjük.
IDÉZET(zejopy @ 2016-01-24 10:29) *
Nem gondolja, hogy ...

Nem gondolom smile.gif


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2016-01-24 11:29
Létrehozva: #37


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 016
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



Kedves Benz! smile.gif

A vaterafutárnál lehetne bővíteni a választható közterület típusok listáját, vagy az a posta dolga? Nem tudom, hogy a többinél hogy van, de az MPL-nél nincs "útja". Pedig reális, mert pl. Mártírok útja. Ha tudják bővíteni, akkor kérem szóljon az illetékeseknek.
A másik, hogy szépen megjegyzi a lakcímemet a rendszer és az már egy könnyebbség, viszont a számlázási címet (ha eltér a lakcímtől) nem. Ebben a kérdésben lehetne igazítani a rendszeren?
A harmadik, csak hogy teljes legyen. (Mert 3 a magyar igazság, oké a ráadás ezúttal elmarad, mégiscsak vasárnap van, talán még Önnek is. smile.gif) Nem gondolja, hogy a futár topikot újra láthatóvá/elérhetővé lehetne tenni? Úgyis írunk a témában, Ön pedig válaszol nekünk, továbbítja is a dolgokat, viszont így a két témakör összekeveredik.
Köszönöm thank_you.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vicvoc1
hozzászólás 2016-01-18 17:02
Létrehozva: #38


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2013-11-01 15:15
Azonosító: 2 083 787



Nem kerültem előrébb a helyzet megoldásában. A vevőt ezek a technikai allűrök nem fogják érdekelni, viszont ha postán nyomtatják ki a címiratot, az kb 400.-Ft többletköltséget jelent, amit a vevő nem fog magára vállani utólag, de én sem vállalom, mert így az egyik termék árát már bukom.
Így sem sima ügy, mert két garbót akart velem begyömöszöltetni egy postakész borítékba, közben meg egy darab is neccesen férne bele. Így maradt a választásom az MPL csomagra posta pontig szállítva, ami valószínűleg megint nem fog tetszeni a vevőnek, mert nem kézbe kapja helyben.
Tehát a megoldás lehetősége jobban érdekelt volna.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2016-01-18 16:32
Létrehozva: #39


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 779
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(vicvoc1 @ 2016-01-18 14:26) *
És ezt nekem kellene tudnom, hogy melyik település hova tartozik? Szeretnék egy MPL csomagot feladni a vevő által megadott címre és nem tudok. Ha az értékelésnél emiatt semlegest vagy negatívot ad, az meg az én bajom, pedig mindent megpróbáltam már. :-(

Tisztelt vicvoc1!

A település-irányítószám listát az MPL tölti fel a rendszerbe, ezen mi sajnos nem tudunk változtatni.
Várható változtatás a megrendelőlapon, remélhetően az ilyen problémákat is megoldják majd.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vicvoc1
hozzászólás 2016-01-18 15:26
Létrehozva: #40


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2013-11-01 15:15
Azonosító: 2 083 787



IDÉZET(svejku @ 2016-01-18 14:10) *
Lehetséges, hogy Gyöngyöshöz tartozik.

És ezt nekem kellene tudnom, hogy melyik település hova tartozik? Szeretnék egy MPL csomagot feladni a vevő által megadott címre és nem tudok. Ha az értékelésnél emiatt semlegest vagy negatívot ad, az meg az én bajom, pedig mindent megpróbáltam már. :-(

A hozzászólást -vicvoc1- szerkesztette a következő időpontban: 2016-01-18 15:27
Go to the top of the page
 
+Quote Post

176 Oldal V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
2 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (2 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2016-05-25 01:26